Serwis Legia.Net stosuje pliki cookies w celu lepszego poznania w jaki sposób nasi czytelnicy korzystają z naszych stron. Używamy cookies także w celach reklamowych i statystycznych oraz dla prawidłowego funkcjonowania niektórych funkcji serwisu. Mogą być one być również stosowane przez współpracujących z nami reklamodawców i firmy badawcze.

Każdy użytkownik może zmienić swoje ustawienia dotyczące plików cookies, korzystając z ustawień używanej przez siebie przeglądarki internetowej. Domyślne ustawienia najpopularniejszych przeglądarek na komputerach osobistych i urządzeniach mobilnych zezwalają na zapisywanie w pamięci urządzenia plików cookies.
X

Tło

28 kwietnia 2017

Legia przygląda się Krzysztofowi Mączyńskiemu

2016-11-26 20:50:39
img
Zimą w Legii nie dojdzie do rewolucji kadrowej, choć kilka ogniw zostanie wymienionych. Odejdzie najprawdopodobniej dwóch skrzydłowych, o których wspominano już wcześniej: Michaił Aleksandrow i Steveen Langil. Być może klub zmieni też m.in. Michał Pazdan, którym latem interesowało się kilka zespołów. Odejść może także Tomasz Jodłowiec - reprezentant Polski i zawodnik, który przed Euro był kluczową postacią w ekipie mistrzów Polski. Przez cały rok 31-latek był solidnie eksploatowany. Teraz nie narzeka na brak zainteresowania swoja osobą.

W razie odejścia Jodłowca z Legii, w składzie pozostają gracze mogący występować w środku pola. Mowa chociażby o Vadisie Odjidja-Ofoe, Michale Kopczyńskim Thibault Moulinie. Każdy z nich ma inne atuty, ale żaden nie wprowadza takiej przewagi siłowej, jak Jodłowiec. W klubie są kandydatury zawodników, którzy mogliby zastąpić 31-latka.


Jednym z zawodników będących pod baczną obserwacją Legii jest Krzysztof Mączyński, środkowy pomocnik Wisły Kraków i gracz, który w reprezentacyjnej hierarchii jest przed Jodłowcem. W letnim okienku transferowym pomocnika przymierzano do Ligue 1 i Serie A, ale do zmiany klubu ostatecznie nie doszło.


Wisła Kraków ma kłopoty finansowe i organizacyjne. W klubie ma dojść do sporej przebudowy składu. Klub nie będzie robił kłopotów z odejściem zawodnikom, którzy mają wysokie kontrakty. Mączyński zalicza się do grupy lepiej opłacanych graczy, choć mowa o pieniądzach, które przy Łazienkowskiej nie byłyby uznane za gigantyczne.


Sytuacja wyjaśni się po nowym roku. Cel przy Łazienkowskiej jest jeden - mistrzostwo Polski. Nikt nie myśli o osłabaniu składu, ale mogą pojawić się oferty, które będą nie do odrzucenia. W takim wypadku trzeba będzie łatać luki. 


 

Autor: Piotr Kamieniecki Źródło: Legia.Net   

twitter

Komentarze osób niezalogowanych wyświetlą się po akceptacji moderatora


 

Komentarze

Wszystkie
Pozytywne
~PSP
2017-03-01 08:26 IP 62.134.***
Pol roku po publikacji tego artykulu wychodzi jak bardzo autor sie mylil.
Wishful thinking panie autorze...
~iods
2016-11-29 06:12 IP 79.186.***
Dlaczego Legia bije wszystkich w lidze? Dlatego, że jej skład opiera się na obcokrajowcach. Odjidja? Najlepszy zawodnik ligi. Radović? Drugi najlepszy zawodnik ligi. Do tego Guilherme, Prijović, Nikolić, Moulin, Hlousek. Polacy w Legii, to niestety bardziej uzupełnienia składu: Kucharczyk, Rzeźniczak, Kopczyński. Nie podwyższają poziomu.
Pazdan owszem, Bereszyński w formie też, Malarz - hmm, naprawdę ciężko ocenić czy jest to gracz lepszy niż taki Pilarz czy Kelemen. Na pewno nie ma co na niego narzekać.
Ciężko mi wskazać obecnie kogoś z ligi jako wzmocnienie. Głównie ze względu na to, że ofensywnie Legia jest najlepsza i nikt nie wygryzłby ze składu Radovića, Ofoe, Guilherme czy Prijovića/Nikolića, bo kto? F.Paixao, Vassiljew, Jevtić, Kuświk? Jak na ławie Legia sadza najlepszego gracza Gruzji o wartości 3,5 mln Euro...Nie żartujmy. Jeszcze Kucharczyk opluwany przez każdego, a trzyma się już chyba 6-tego trenera. Skorża, Urban(nie wiem czy za niego grał ), Berg, Czerczesow, Hasi, Magiera. Krasić byłby fajną opcją, ale ktoś musiałby usiąść, więc trochę bez sensu.
Nie licząc się z odejściami, koniecznie musi przyjść stoper z prawdziwego zdarzenia, najlepiej reprezentant jakiegoś kraju, do tego ktoś na lewą obronę(Kadar?), żeby odciążyć Hlouska, no i za Brozia jakiś porządniejszy zmiennik Beresia. Ten Dąbrowski z Crakovii mógłby rzeczywiście grać za Kopczyńskiego, ale polscy prezesi są odrealnieni i żądają nienormalnych kwot za graczy. Niby Vranjes gra całkiem dobrze w rezerwach, ale ja go od początku nie widziałem w Legii, bo nawet w Lechii się niczym nie wyróżniał. Trudno wzmacniać się graczem zespołu, w którym niczym się nie wyróżnia, a który dostaje lańsko 3:0. Tu musi być taka fabryka pieniędzy, bez obniżania poziomu. Przychodzi taki Odjidja za free, gra rok i idzie za 5 mln Euro, przychodzi Kazaishwili, też niech idzie za rok za 4 mln załóżmy. Gracze zapewniają awans do LM, więc jest sporo dodatkowe kasy, bierze się kolejnych porządnych graczy, kilka perełek i za rok dalej nakręcamy koniunkturę.
wlazlKotek
2016-11-27 21:40
Boguskiego brać !!! Przekocur !
masi
2016-11-27 21:11
Langil niech zostanie! Wstawimy fortepian do szatni...
masi
2016-11-27 21:03
Panie i Panowie. Zawodnicy z naszej ligi najwyżej mogą być uzupełnieniem, ale nie wzmocnieniem Legii. Po prostu nie widzę nikogo, kto gwarantowałby podniesienie poziomu zespołu. Gwiazdy świecące w innych drużynach w Legii bledną jakby, gasną... Jedynym wzmocnieniem z kilku ostatnich okienek był Michał Pazdan. Ani Hamalainen, ani Dąbrowski, Borysiuk czy Czerwiński, że litościwie pominę Masłowskiego czy Vranjesa nic do Legii nie wnieśli. No sorki, zapomniałem o Lewczuku - on jest po Pazdanie. Może mnie pamięć zawodzi, ale nie dostrzegam innych. Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale myślę, że wzmocnień musimy szukać gdzie indziej. Ostatnio wychodzi nam to całkiem, całkiem. No i szkolić młodych, szukać, ściągać, wychowywać. Będzie dobrze!
Edek
2016-11-27 18:49
Mączyński gra od dawna z przewlekłą kontuzją na blokadach.Po co on,skoro po przejściu pójdzie pod nóż...Jego wiek nie pozwala na tak bezsensowne transfery.
~NSZ
2016-11-27 18:27 IP 37.47.4***
Z Wisły to najbardziej nam przydalby się Guzmic!
albercik
2016-11-27 15:27
Jak ma być koś z polskiej ligi to ewentualnie Vanja Marković...
2016-11-27 15:32
to serb zabrałby miejsce dla obcokrajowca
wlazlKotek
2016-11-27 15:16
Zieeew, a tak w ogóle to Mąka by się przydał, bo "Kopek" to nie ten poziom.
Alexx1
2016-11-27 14:50
Zaczyna się. Hajsik z LM do kieszeni prezesików i kupowanie szrotu z polskiej ligii. 7 z 8 bramek w LM strzelili obcokrajowcy, to daje do zrozumienia. Po za tym nam trzeba bramkarza i obrone bo ofensywa jest świetna nawet na europe. Przed tym sezonem mieli przyjść Odoi i Otigba, może teraz w zime przyjdą? Marzenia ściętej głowy pewnie. Znowu przyjdzie jakiś Czerwiński i Dąbrowski. Nam potrzeba czarnoskórych wieżowców. Można ich powyciągać z Anglii jak Vadisa. Ale zarobione około 20mln na LM pójdzie do kieszonek Leśnego i spółki.
2016-11-27 14:57
"Zaczyna się. Hajsik z LM do kieszeni prezesików i kupowanie szrotu z polskiej ligii. 7 z 8 bramek w LM strzelili obcokrajowcy, to daje do zrozumienia."

Alexx1, dokladnie. Wystarczy popatrzec na klasyfikacje (oceny kibibow i redakcji) najlepszych graczy Legii po kolejnych ligowych kolejkach. Pierwsza piatka zawsze to gracze niepolscy, czasem cudem zabłąka sie tam jakis Polak.
2016-11-27 21:07
Shakill O'Neall?
PiroForewer
2016-11-27 14:24
Zostawic Rado, Dzidzię, Gucia i Moulina, reszte sprzedac.
Kupic w klinice medycznej po dwa klony Rado, Dzidzi, Gucia i Moulina i grac 10 pomocnikami, odpowiednio rozstawionymi na boisku.

Przydalby sie w Legii tez jakis bramkarz, brac losowo kogokolwiek ze Slowacji lub Czech, skoro z Mucha i Kuciakiem wyszlo.
2016-11-27 15:51
No to będziesz miał Dzidzię na defensywnym pomocnika, czyli Legia Hasiego II. A jeszcze jak się Rado zetnie ze swoim klonem... Lewy i prawy obrońca, ewentualnie defensywny pomocnik (choć może wypoczęty Jodła zaskoczy). Reszta jest na poziomie. Z bramkarzem włącznie. Malarz to przede wszystkim zmotywowany człowiek. Jako bramkarz jest poprawny. Nie ma co kombinować.
2016-11-27 16:25
"Malarz to przede wszystkim zmotywowany człowiek. Jako bramkarz jest poprawny. "

Łysy, Kuchy jest zmotywowany, Rzezniczak jest zmotywowany, a jak nie przeklada sie to u nich na bycie Ljuboja, ktory nie byl zmotywowany.

Co do Twojej opinii: "Jako bramkarz jest poprawny. "

to pelna zgoda. Tylko, ze Legia zawsze slynela ze swietnych bramkarzy, a nie poprawnych. Poprawnego bramkarza to musi miec Termalica i Gornik Leczna. Legia zasluguje na cos wiecej. I potzrebuje czegos wiecej na Reale i Sportingi, gdzie poprawnosc to za malo
~LEGIONISTA !!!
2016-11-27 13:50 IP 46.170.***
Panowie a racze pan piszący ciągle pod innymi ksywami o tym geniuszu Dąbrowskiego z Cracovii , to nie wiem czy się śmiać czy płakać ? , co on pokazuje ? . Dla mnie to cienias !!! , to taki Budziński jak mu się zechce przebija go o trzy klasy !!! . Jeśli chodzi o Mączyńskiego to bardzo solidny grajek np: za Jodłe czemu nie ? . Pozdrawiam Władek
LegioXI
2016-11-27 13:44
wierzycie, że Jodłowiec odejdzie?.... no chyba że do Wisły po wcześniejszym zabetonowaniu nóg ;-))
~Robin Chudł
2016-11-27 13:24 IP 178.42.***
Może się mylę, ale nos mówi mi, że Diaw z Korony byłby materiałem na dobrego stopera.
~AN
2016-11-27 12:32 IP 37.47.1***
Oferta nie do odrzucenia...hmm i my niby gramy o mistrzostwo. Te pieniadze z LM nic nie dadza a mielismy zostawic nasza lige daleko z tylu no ale przeciez trzeba wymienic jachty na nowe.
poloop
2016-11-27 12:04
O matko Mączyński ? przecież to beztalencie. Zdecydowanie nie dla Legii.
ArielAnubis
2016-11-27 11:26
TAK dla Aleksandrova, Langila ( aczkolwiek chciałbym go zobaczyć pod okiem Magiery w jakichś dwóch meczykach bo może jednak odpali ) i dla Jodłowca. W przypadku " Jodły " to ja nie wierzę w jego zmartwychwstanie. Rozumiem, że zawodnik dużo grał w poprzednim sezonie ale żeby nie rozegrać nawet jednego meczu na swoim poziomie w przeciągu 4-5 miesięcy ?!!!

Reszta zawodników powinna pozostać przynajmniej do wiosny. Dokupić dwóch mega stoperów i nikogo więcej nawet za wspomnianych wcześniej trzech pomocników. Przepracować porządnie całą zimę i na podbój Ligi Europy na wiosnę !!!
2016-11-27 12:03
Mnie to dziwi, wcześniej coś grali, a u nas nie. Jodłowiec powinien odpocząć to jest oczywiste chyba dla każdego. Ale gdzieś za jakieś 2baniaki.
2016-11-27 12:30 IP 37.47.2***
Czlowieku Legia rozegrala ponad 20 spotkan a Ty wyjezdzasz z odpoczynkiem dla Jodly??? Po czym? Inni zawodnicy wrocili graja a wy tego Jodlowca na wypoczynek wysylacie.....jest w porownaniu do Rado Moulina czy innych to na dzis drewniak.
1313
2016-11-27 11:10
Pan redaktor pisze, że zimą nie będzie rewolucji czy aby na pewno???
Wystarczy, ze odejdzie Pazdan i nie ma obrony co pokazały mecz w których go nie było.
Krótko:
Pazdan,Bereś,Vadis,Niko,Prijo,Alexandrov,Langil,Vranjes imozeliwe jeszcze ze 2 zawodników oni mogą po zamknięciu okienka zimowego nie być już zawodnikami legii czy to nie rewolucja??? to jak to nazwać co może się wydarzyć??? A wiem ATOMÓWKA.
Mączyński??? Wolałbym 3 podejście Borysiuka lub powrót Janusza Gola, ale to raczej niemożliwe.
2016-11-27 11:16
Pazdan i Jodłowiec przedłużyli kontrakty, więc jak to u nas bywa - odejdą, ale zarobimy i z tym trzeba się liczyć. Prijo i Niko - nie wierzę by odeszli, poza tym mają ważne kontrakty, więc L na pewno nie puści obu na raz. Bereś? - to możliwe, zwłaszcza, że on zawsze wspominał o grze za granicą, Vadis - modlę się by nie. Reszta może odejść.
GaD10
2016-11-27 11:09
Słychać, że to nie Legia chce się pozbyć Jodłowca, a po prostu Jodłowiec chce odejść za granicę. Kiedyś w Groclinie miał opcje Włoch, to podobno powiedział w szatni, że nie jedzie, bo mu paszport zabiorą :) (ten czas, gdzie ujawniały się kolejne farmy polskich "niewolników" we Włoszech). Widać, że albo Jodła znudził się już polską ligą, albo sie obraził, że JM ośmielił się posadzić go na ławie, albo decydują względy pozasportowe (wiadomo). Widać jaką jakość dają Legii Vadis i Moulin, trzeba dokoptować gościa, który potrafi odebrać piłkę, grać z pierwszej piłki i dać coś do przodu. Czy Mączyński jest takim gościem? Wydaje mi się, że bardziej niż Jodłowiec, ale wątpie, by wiślak chciał iść do Legii.
~kozik
2016-11-27 10:45 IP 89.72.1***
Nie nie nie nie nie nie nie nie nie...
Baron
2016-11-27 10:09
Mączyński i Dąbrowski, czy aby na pewno? Liga Mistrzów zweryfikowała w sposób najlepszy z możliwych jakie braki ma Legia i w którą stronę powinna pójść. Jeśli chcecie tych dwóch ww. to ja wymiękam. Legia ma pójść krok, dwa do przodu, a nie dreptać w miejscu, a ci dwaj własnie to nam gwarantują. Nam jest potrzebny wyraźny skok jakościowy i wzmocnień musimy szukać za granicą, a nie kopaczy z naszej hobby ligi.
2016-11-27 10:21 IP 37.47.2***
Baron...Legia przyglada sie tym co pewnie Zewlak wytypuje bo tanio bo niby zna polskie realia. Tylko Legia jesli myslala grac w fazie gr LM to powinna mkec zawodnikow na miare tej LM.ja nie mowie ze miliony ale powaznych(mowie o obronie) a nie p.Lesnodorski aktywuje klauzle Dabrowskiego i Czerwinskiego za ok 1mln euro zamiast znalesc powaznych grajkow. A dzis...mysle,ze zima obaj ww gracze powinni odejsc
2016-11-27 11:14
Akurat co do Dąbrowskiego to uważam, że chłopak się fajnie rozwija i mógłby u nas wejść na najwyższy poziom (przy kontakcie ze światową piłką, w Cracovii tego nie dostanie), ale nie widzę szansy, by L była w stanie go wykupić od Filipiaka. Pewnie krzyknie co najmniej 3mln euro.
~Adamson
2016-11-27 09:46 IP 192.40.***
Co za głupoty tu wypisujecie. Mączyński pokazał wczoraj dlaczego Nawałka go powołuje do kadry. Naprawdę świetny mecz tego zawodnika. Nie ma crossów? No własnie wczoraj widziałem. Kopczyńki nigdy by takich piłek nie zagrał, bo to zwykły przecinak. W ogóle szkoda nawet porównywać. Tak samo sarkaliście tu jak kupowano Pazdana i Lewczuka. Nie nadają się, Legia musi kupować Messich itp. Same dzieciuchy tu piszą chyba. Musimy mieć również dobrych i solidnych Polaków w składzie. Wiedzą to kumaci, ale nie dzieci od FMa.
~hen ryk
2016-11-27 09:08 IP 87.206.***
może lepiej gdyby Magiera wyszukał kogoś w młodej Legii jako DP. Rok potrenuje i będzie na 3-4 lata. Na dziś potrzebny stoper z charakterem i warunkami fizycznymi. Pazdan pewnie odejdzie zaś Rzeźnik ciągle zapłakany, a nowe nabytki to tylko poziom krajowy.
~Paco
2016-11-27 07:55 IP 83.6.15***
Przecież to słaby zawodnik, Nawałka ciągnie go bo chce mu ustawić transfer.
Nam jest potrzebny zawodnik wysoki silny,z szybkim doskokiem i celnym crossem.
W Polsce brak, trzeba poszukać w Belgii , Francji, UK, Niemcy gdzieś jest taki człowiek pewnie nawet Ciemnoskóry.
W obronie też szukajmy faceta powyżej 190 wzrostu.
I na koniec bramkarz, dość tej błazenady w naszej bramce, może Kucio wróci.
2016-11-27 09:07
O tym samym napisałem wcześniej, tylko innymi słowami :)
2016-11-27 11:06 IP 37.47.1***
Ktos takki jak ngolo kante:)
~hustawka
2016-11-27 06:50 IP 37.47.2***
Po co ten tekst z konca..nikt nie mysli aby oslabiac druzyne ale jak trafi sie okazja nie do odrzucenia...itd
Na L3 pewnie juz doskonale wiedza ze beda luki ,,łatac,,.. a w obronie na bank bo Pazdek juz przebiera nozkami by odejsc a jego zmiennicy Czerwinski i Dabrowski to ...z calym szacunkien niech wracaja do swoich poprzednich klubow. Ja wiem kasa itd ale Legia jak mieni sie wielkim klubem uczestnikiem LE czy LM to taki Rzezniczak powinie wchodzic ale na zmiany
~hustawka
2016-11-27 06:46 IP 37.47.2***
Wiekszosc psioczyla na Ariela bo slaby technicznie bo to bo sramto...powiem tak od czasu Botysiuka w Legii nie widzialem typowego przecinaka jak mowia,ktory na ostro da do zrozumienia ze On w srodku rzadzi. Jodla Moulin maja za duzo checi do gry do przodu a pozniej srodek bez asekuracji. Borys do przodu sie nie pchal mial swoje zadania i je wykonywal. Jego odejscia zaluje tak mocno jak Lewczuka!
SiegobiagliWWA
2016-11-27 05:56
@TLW81TLW, przejścia zawodnika do LEGII, z takich klubów jak jaga, lech, widzew, wisła k. są całkowicie bezsensu. To jakbyś obrabiał żonę sąsiada, tylko po to by mu coś udowodnić, a ona nigdy nie będzie twoja :)

Tylko Czykier, i Pazdan się sprawdzili.

Co innego taki Bielik, jemu podobnych powinniśmy wyciągać. Bo nie są jeszcze pewną wrogością przesiąknięci.
2016-11-27 09:55
Bielik był wyjątkiem od reguły że szkolenie w Polsce jest na przeciętnym poziomie. On tak wiele umiał, miał już taką technikę w wieku 16 lat że trzeba było być ślepym by nie dać mu szansy w 1 zespole czym Lech powtórzył nasz "wyczyn" z Lewandowskim. Z jednej strony szkoda, że dłużej u nas nie zagościł a z drugiej może i dobrze bo tam w Arsenalu ma na treningach kontakt z prawie najlepszą piłką świata.
Plus dla Żewłaka, że go sprowadził i Berga za wprowadzenie i debiut z Koroną. Minus dla tego trenera, że pomimo świetnego debiutu(najlepszy w meczu) już praktycznie nie dał mu większej szansy(nie licząc jednej połowy w 1 składzie) i tak na prawdę nie zauważył u niego ogromnego talentu.

Mączyński ponoć wczoraj zagrał dobry mecz ale ja wiem co on potrafi. Nie jest piłkarzem, który zrobi różnicę. Jest zadaniowy podobnie jak Jodłowiec ale jakości w tym mało a do tego słabsze warunki od Tomka. Już wolałbym pozostawienie Jodły(może Magiera spróbuje go przekonać do gry na stoperze?).
SiegobiagliWWA
2016-11-27 05:28
Absolutnie nie dla takiego zawodnika. To postać wykreowana przez Nawałkę, i każdy nawet nastolatek widzi jak on gra. Poza tym nie wisła nie będzie robić przeszkód, a będzie rozwiązywać kontrakty. A pewnie w zimę i tak ogłosi upadłość i się wycofa :D
Mączyński to może przyjść, ale z Tychów. Na przetestowanie w dwójce idealny, taniutki jak barszcz, a gra całkiem ok. (ale to już moja opinia)

Nie zabraniajcie sprzedawać Jodłowca! To może ostatnia szansa na jakieś 2mlnE, i niech pójdzie drogą Mierzejewskiego (tam się nie będzie przemęczać) lub Rado, i wróci za rok, dwa i jeszcze da nam sporo radości. W jego miejsce wraca Janek Gol plus Mulumbu z Norwich.

Jeśli w artykule piszą prawdę i odejdzie ta dwójka to szkoda mi Langila, dałbym mu szansę. Do sprzedaży powinien szykować się Kuchy, coś do budżetu dorzuci i sam gdzieś zarobi lepiej jak u Nas. To taki zawodnik, że zagra akcję wzorowo, a potrafi mnie denerwować przez 88minut meczu.
Pomoc wydaje mi się optymalna, jeśli sprawdzi się w/w. Zakładam, że nikogo nie sprzedamy.

Napad, odejście Niko byłoby sensowne, jeśli kwota byłaby na poziomie 3baniek, jeśli nie to czekać na przełom na wiosnę. I pewnie zaskoczę Prijo może być sprzedany na pniu, jeśli strzeli jakieś pięć bramek, na pewno odejdzie za podobne pieniądze. Ktoś z tej dwójki odejdzie, bez dwóch zdań. I pojawia się szansa dla Sandro, gorzej jak Niko bez formy nie zagra choć, każdy ma inną specyfikę. Przydałby się nam duży murzyn, mam pewne typy, ale ...

Najgorzej obrona. Nie wyobrażam sobie odejścia Pazdana i beresia (oczywiście w formie, bez niej sprzedać za 700tys i tyle :P)
rzeźnik - sprzedaż
broź - sprzedaż
Czerwiński z Dąbrowskim jeśli obóz ich nie nauczy czegoś pozytywnego wypożyczenie, najlepiej do jednego klubu, obaj się zgrają. Ochłoną po Warszawie. Może chorzów, choć lepiej nie bo życzę im spadku. W ich miejsce Bassong Z Norwich i Manga Z Cardiff. Ew. ten senegal na przetestowanie z kielc.

Bramkarze, ostatnio o zawał potrafią przyprawić. I na pewno nie ma między nimi rywalizacji. Coś trzeba zrobić, by któryś grał jak Kuciak gdy Malarz się pojawił. Ich błędy jednak nas bardzo drogo kosztowały.

Grać częściej na zmianę kimś młodym, dwójkę wzmocnić graczami pokroju Niezgody z wyższych lig i wszystko musi być cacy. LEGIA swoje zarobi w zimę. Przyjdzie z 6, może dziewięciu, odejdzie 12 i dobrze. Kadra jest zbyt obciążona. Maks 25 powinno być, a jest 31.

To takie moje życzenia do Mikołaja. Wróciłem niedawno do domu i jestem w optymistycznym nastroju :)
~
2016-11-27 05:23 IP 89.161.***
Absolutnie nie dla takiego zawodnika. To postać wykreowana przez Nawałkę, i każdy nawet nastolatek widzi jak on gra. Poza tym nie wisła nie będzie robić przeszkód, a będzie rozwiązywać kontrakty. A pewnie w zimę i tak ogłosi upadłość i się wycofa :D
Mączyński to może przyjść, ale z Tychów. Na przetestowanie w dwójce idealny, taniutki jak barszcz, a gra całkiem ok. (ale to już moja opinia)

Nie zabraniajcie sprzedawać Jodłowca! To może ostatnia szansa na jakieś 2mlnE, i niech pójdzie drogą Mierzejewskiego (tam się nie będzie przemęczać) lub Rado, i wróci za rok, dwa i jeszcze da nam sporo radości. W jego miejsce wraca Janek Gol plus Mulumbu z Norwich.

Jeśli w artykule piszą prawdę i odejdzie ta dwójka to szkoda mi Langila, dałbym mu szansę. Do sprzedaży powinien szykować się Kuchy, coś do budżetu dorzuci i sam gdzieś zarobi lepiej jak u Nas. To taki zawodnik, że zagra akcję wzorowo, a potrafi mnie denerwować przez 88minut meczu.
Pomoc wydaje mi się optymalna, jeśli sprawdzi się w/w. Zakładam, że nikogo nie sprzedamy.

Napad, odejście Niko byłoby sensowne, jeśli kwota byłaby na poziomie 3baniek, jeśli nie to czekać na przełom na wiosnę. I pewnie zaskoczę Prijo może być sprzedany na pniu, jeśli strzeli jakieś pięć bramek, na pewno odejdzie za podobne pieniądze. Ktoś z tej dwójki odejdzie, bez dwóch zdań. I pojawia się szansa dla Sandro, gorzej jak Niko bez formy nie zagra choć, każdy ma inną specyfikę. Przydałby się nam duży murzyn, mam pewne typy, ale ...

Najgorzej obrona. Nie wyobrażam sobie odejścia Pazdana i beresia (oczywiście w formie, bez niej sprzedać za 700tys i tyle :P)
rzeźnik - sprzedaż
broź - sprzedaż
Czerwiński z Dąbrowskim jeśli obóz ich nie nauczy czegoś pozytywnego wypożyczenie, najlepiej do jednego klubu, obaj się zgrają. Ochłoną po Warszawie. Może chorzów, choć lepiej nie bo życzę im spadku. W ich miejsce Bassong Z Norwich i Manga Z Cardiff. Ew. ten senegal na przetestowanie z kielc.

Bramkarze, ostatnio o zawał potrafią przyprawić. I na pewno nie ma między nimi rywalizacji. Coś trzeba zrobić, by któryś grał jak Kuciak gdy Malarz się pojawił. Ich błędy jednak nas bardzo drogo kosztowały.

Grać częściej na zmianę kimś młodym, dwójkę wzmocnić graczami pokroju Niezgody z wyższych lig i wszystko musi być cacy. LEGIA swoje zarobi w zimę. Przyjdzie z 6, może dziewięciu, odejdzie 12 i dobrze. Kadra jest zbyt obciążona. Maks 25 powinno być, a jest 31.

To takie moje życzenia do Mikołaja. Wróciłem niedawno do domu i jestem w optymistycznym nastroju :)
~Lubiepiwo
2016-11-27 00:42 IP 83.28.6***
Jezeli ktos uwaza za Maczynski to pilkarz na miare Legii to znaczy, ze nigdy nie kochal swojej matki!
~!?!
2016-11-27 00:02 IP 95.90.1***
to co chcieliby kibice i tak się nie liczy, zadecyduje sprawiedliwy (jeden błąd Lanżila i wypad, 14356 punktów straconych przez Rzeźniczaczka i dalej gra) Pan Trener z notatkami Jacek Magiera.

Jak już miałby i tak przyjść to nie za gotówkę (zwisła chciałaby za niego pierdyliard funtów), tylko na wymianę za Dąbrowskiego, Rzeźniczaka, Czerwińskiego, Vranjesa i Aleksandrowa. A za zaoszczędzone na tych kocurach pensje zakontraktować chociaż jednego porządnego stoperana.
~Olo
2016-11-26 23:44 IP 176.250***
Jodłowiec raczej nie odejdzie nigdzie, Tu czuje się dobrze a ma już swoje lata. Umówmy się, ale na zachodnią ligę to jest za słaby pod względem technicznym.
2016-11-26 23:28
Jodłowcowi dajcie w spokoju zimę przepracować i wszystko wróci do normy. Euro (na którym byłem) to fajna sprawa, ale przez fakt, że zaczynamy sezon kiedy inni dopiero wyjeżdżają na urlopy, Legia dostaje rykoszetem w postaci słabej jesieni w wykonaniu Jodłowca, Nikolica.
~cass
2016-11-26 23:27 IP 89.79.1***
slusznie. ogladalem go dzis przeciwko areczce i gral dobrze. pytnie tylko czy jako dm od obrony bedzie potrafil dac tyle ile w daje w ofensywie. Odpowiedz na to pytanie bedzie odpowiedzia czy warto go zatrudnic ... proste
obcy
2016-11-26 23:19
nie nie jeszcze raz nie, on nie pasuje do taktyki, potrzebny przecinak
ZenekL3
2016-11-26 23:10
Niieeeee, to patałach litości.
robnie616
2016-11-26 22:27
Prima aprilis ! kwietnia dajcie spokój z żartami
eL1916
2016-11-26 22:10
Tylko gdzie miałby odejść Jodłowiec?
Wielokrotnie przecież podkreślał, że mimo ofert z klubów zagranicznych wolał zostać w kraju. Być może w końcu dojrzał do wyjazdu, co prawda trochę późno ale kto wie. Lewczuk też młodzieńcem nie był jak odchodził a radzi sobie we Francji dobrze.

Mnie bardziej martwi linia defensywy, najsłabsza nasza formacja. Mamy listopad i około pięćdziesięciu bramek straconych, masakra. Co prawda ostatnio wygląda to całkiem nieźle ( jak gra w środku Pazdan z Rzeźniczakiem) ale w zimę pewnie Michał odejdzie i nie wiadomo co z Beresiem.
Normalnie strach się bać.
2016-11-26 22:52
Solidny lewy obrońca i dobrze zbudowany środkowy obrońca + defensywny pomocnik to podstawowe transfery, które trzeba zrobić.
Nie wierzę, że Czerwiński to analogia Lewczuka i podniesie poziom, prędzej z tym Dąbrowskim może w zimie coś się uda zrobić, wtedy nowy środkowy obrońca w miejsce Pazdana.
2016-11-26 22:58
Zgadzam się z Kaczą ;)
2016-11-26 23:18
Kacza tak jak pisałeś poniżej – Jodłowiec musi zostać, wystarczą dłuższe wakacje + dobrze przepracowany obóz przygotowawczy i znowu będzie zapierdzielał jak króliczek duracel :)
Co do Dąbrowskiego to ja poza Legią innych spotkań ekstraklasy nie oglądam, ciężko mi się wypowiadać na temat jego gry, widziałem go w zaledwie w paru meczach. To, że grał padakę za Hasiego nie dziwi, bo tam praktycznie nic nie funkcjonowało jak należy. Obecnie szans nie dostaje, a w odróżnieniu od Jodłowca aż tak ciężkiego sezonu nie miał.
Obawiam się, że będzie do odstrzału.
TomekL
2016-11-26 22:00
Aankur z Korony zamiata go 3 razy. Tylko to jest Ekstraklapa. Ktoś kto błyszczy w średnim klubie może u nas zwyczajnie nie odpalić.
2016-11-26 22:08
Dokładnie, My potrzebujemy demolować tą ligą bo jest zwyczajnie słaba a zawodników potrzebnych do tego można znaleźć za granicą czego wyśmienitym przykładem jest Vadis Odjidja-Ofoe. Ewidentnie jesteśmy najlepszą drużyną w Polsce i jak gramy na swoim poziomie to zwycięstwo 3, 4:0 nie jest niczym zwyczajnym.

MECZE W LM OBNAŻAJĄ NIE NASZĄ SŁABOŚĆ A SŁABOŚĆ NASZYCH RYWALI W EKSTRAKLASIE.

Nie widzę tu zawodników, którzy weszliby do pierwszego składu Legii i z miejsca nadaliby nam wartość dodaną. Transfery z Ekstraklasy są na zasadzie- jeden może być ciut lepszy lub słabszy czy ewidentnie słabszy od tych, którzy są w Legii.
2016-11-26 22:10
*nie jest niczym nadzwyczajnym
2016-11-26 22:36
Absolutnie się nie zgadzam. Mamy w Ekstraklasie wielu dobrych zawodników i powinniśmy ich obserwować.
Rybus, Jędza, Milik, Grosicki, Fabiański, Lewandowski, Teodorczyk, Glik, Błaszczykowski, ten Brazol z ŁKS, Krzynówek, Boruc, Ireneusz Jeleń - wszyscy oni grali kiedyś w ekstraklasie. Naszym obowiązkiem jest wyłapać tych najlepszych zanim zrobi to klub zagraniczny.
2016-11-26 22:48
Mamy kilku "naszych" w postaci Niezgody, Araka, Monety, Kozaka itp
Wszyscy są na zasadzie jak Jacek Magiera. Niby w innym klubie ale rozwijają się po to by w razie wystrzelenia talentu wrócić tutaj.

Niezgoda to spory talent ale musi nabrać doświadczenia.

Jednak mi chodzi o coś innego. Musi do nas przyjść do defensywy ktoś jak Odjidja do ofensywy. Jesteśmy coraz bardziej znaną marką, mecze w LM nie pozwalają o nas zapominać a Vadis jest dobrym przykładem, że można przyjść to z Championship. Myślę, że jesteśmy już gotowi na sprowadzanie jakościowych zawodników z problemami w klubie w sensie walki o 1 skład,
flacco
2016-11-26 22:00
To nie ma planu sprzedaży Rzeźniczaka. Odetchnąłem z ulgą, nadal będzie królował w lidze i nie tylko.
~andzej 1898
2016-11-26 21:59 IP 176.113***
Dobre , Jodlowiec eksploatowany hahaha to co można powiedzieć o Lewandowskim lub Pazdanie???
trening
2016-11-26 21:58
Klich !!!
Nie Mączka tylko Klich
2016-11-26 22:08
Nie zrozum mnie źle, ale chcę Cię o coś zapytać.
Na jakiej podstawie doszedłeś do takiego wniosku?
2016-11-26 23:23 IP 31.179.***
Sobota, taka godzina. Chodziło mu o kielicha.
Kacza
2016-11-26 21:46
Gdzie Jodłowiec miałby odchodzić?
Lepiej niech po prostu spokojnie się odbuduje i nie będzie potrzebna jego trochę słabsza kopia z Krakowa.
Wiosną jak wróci do formy, to będzie kluczowy gracz pomocy potrzebny do zbalansowania ofensywy i defensywy.
2016-11-26 21:56
dokladnie. zwłaszcza, że ma jeszcze ważny kontrakt (chyba do czerwca 2018 r.). Jodła to ważny gracz, najlepszy na swej pozycji w Polsce. Tylko musi odpocząć i nabrać chęci do gry.
2016-11-27 00:59 IP 188.141***
A może sam zawodnik ma ofertę z zgaduje Rosji albo coś i na koniec kariery chce jeszcze coś zarobić to ostatni dzwonek żeby coś za niego jeszcze przytulic a podejrzewam ze Jodłowiec już najlepszą formę ma za sobą. Przy całej sympatii do Jodły ale jak nie chcemy przegrywać 8-4 to musimy podnosić wartość Jodła będzie tylko i aż solidny.
JamLasica
2016-11-26 21:45
Brać. Po pierwsze to bardzo dobry jak na polskie warunki zawodnik. Po drugie zawsze to spore osłabienie dla Wisły, może spadną jak odejdzie od nich jeszcze kilku graczy.
~Tkarule
2016-11-26 21:41 IP 87.205.***
Kłopoty poza sportowe!
~dgbjddv
2016-11-26 21:41 IP 89.71.2***
Taaa, jodlowiec odejdzie. Facet, ktory boi sie zagranicy i o tym nawet mowil kiedy mial itratna oferte z napoli za czasiw polonii warszawa. Nagle teraz kiesy od pol roku nie rozegral dobrego meczu mialby odejsc? Mistrzowskie sa te soniesienia legia net. Langil idchodzi po pol roku, a chetnych kolejak jak po jodlowca? Aleksandrow ma ipcje skrocenia wypozyczenia? Jeali nie to zostanie jeszcze pol roku. Te transferowe przypaly to sie nadaja do superexpresu i temu podobnych, zreszta moze piec procent tych wszystkich glupot sprawdzilo sie.
TLW81TLW
2016-11-26 21:38
Koniecznie trzeba wziąć Mączyńskiego. Ma świetną technikę, bardzo dobre warunki fizyczne, doświadczenie zebrane z topowych lig i jest najlepszy obok Lewandowskiego w Reprezentacji Polski ;))

Do tego jest zawsze baaaardzo widoczny, pokazuje się do każdej piłki jak Lahm w Bayernie gdy ten grywał w środku. To taki polski Odjidja tyle, że nie z 30kg nadwagą ;)))
2016-11-26 21:42
Kto sie ostatni sprawdzil u nas jako nabytek z Wisly?
2016-11-26 21:45
Zgadnij czy to sarkazm? ;)
2016-11-27 00:59
To zbyt proste.
Moje pytanie bylo trudniejsze. Ale Ty jako jedyny, Czlowiek-Archiwum, mogles sobie z nim poradzic. ;-)
2016-11-27 01:36
A nie wiem czy nie Surma...Ale kiedy to było...

Nie wiem, nie przypominam sobie nikogo później..No ale na razie póki co nie Cierzniak ;)
~koza
2016-11-26 21:28 IP 82.139.***
Mączyński jak wyłączył Krosa na Euro, to niemiec zamiast 50 kontaktów z piłką, miał ich 10. Krzysiek świetny przecinak, taka lepsza, choć starsza wersja Borysiuka.
Vojtala
2016-11-26 21:28
dobre miasto i dobra pozycja.

Tylko klub nie ten.

Damian Dabrowski.
2016-11-26 21:34
To prawda, Mączyński nie ma takich umiejętności i boiskowej inteligencji, żeby pasować do środka pola Legii z Vadisem i Moulinem. Dąbrowski lepszy technicznie, widzi więcej, podaje szybciej - po prostu do nas pasuje. No i jest relatywnie młody, pójdzie na zachód za grube pieniądze prędzej czy później.
2016-11-26 21:39
I kosztuje tyle, że nas nie stać
2016-11-26 21:54
Łasica - nie wiem na ile "was" stać ale Legię stać na każdego z polskiej ligi. Tylko, że Legia nie ma w zwyczaju przepłacać.
2016-11-26 22:07
Legia ma w zwyczaju nie przepłacać a polskie kluby mają w zwyczaju zawyżać ceny i tu jest cały problem :D
2016-11-26 22:08
Jestem tego samego zdania. Jeśli szukać kogoś na defensywnego pomcnika w Polsce to tylko Damian. W zespole z lepszymi od siebie jeszcze bardziej się rozwinie. Problem jest tylko taki, że Filipiak go nie puści taniej niż za 2-3 mln euro.
2016-11-26 22:13
Negative

To racja. Na pewno Dąbrowski z Cracovii byłby ciekawy(większa kultura gry od Jodły i większy potencjał) a do tego mentalnie spodobałby się JM bo jest profesjonalistą a do tego pedantem czyli dba o detale i porządek. No i druga sprawa, którą poruszyłeś, windowanie cen dla nas co często odrzuca nasze podchody.
2016-11-26 22:37
TLW81TLW: To nawet nie chodzi o windowanie cen dla nas. Zwyczajnie na świecie panuję taka absurdalna koniunktura, że gdy Dąbrowski na dłużej zagości w reprezentacji (nawet jako rezerwowy) to zachodni klub będzie skłonny tyle za niego zapłacić. Osobiście wątpię, że Legia zdecydowałaby się na jego zakup, gdyby Filipiak był skłonny go puścić za bańkę. Takie realia.
2016-11-26 22:41
To swoją drogą. Tak już jest w świecie piłki że za Reprezentanta płaci się więcej zwłaszcza kraju z czołówki a my już jesteśmy nie tak wcale daleko.
2016-11-26 22:45
Inne pytanie czy on jest gotowy do wyjazdu. Moim zdaniem nie. Jeśli mowa o dobrym momencie to wtedy gdy masz w CV grę w Legii, Lechu czy Lechii, czyli tam gdzie jest największe ciśnienie na wynik i pokazujesz że potrafisz. Umiejętnościami czy charakterologicznie pasowałby do nas. Brakuję dobrej szóstki w zespole po odejściu Ariela.
2016-11-26 22:55
Ceniłem Ariela za przerzuty rodem z Wysp Brytyjskich czy waleczność i agresję. Gorzej było z jakością jego gry. Elektryczny w grze w pozytywnym sensie tego znaczenia jak i negatywnym. Zarobiliśmy na nim sporo 2 razy co uważam za duży sukces klubu :)

Oczywiście zgadzam się z tym co napisałeś o drodze a'la Lewandowski. Najpierw czołowy polski klub(my jesteśmy zdecydowanie najmocniejszym i największym oknem wystawowym na Europę) a potem wyjazd za granicę. Większość jednak wybiera inną drogę co kończy się zazwyczaj powrotem do kraju z podkulonym ogonem(przykładów jest mnóstwo).
2016-11-26 23:56
Co ty pieprzysz sportowa? Twierdzisz, że stać Legię wydać na tego gracza pewnie sporo ponad dwa miliony euro? Jestes chory psychicznie? Ewentualnie starczy wódy na dziś.

A to gadanie, że jestem jakimiś trolem już mnie nudzi. Myślisz, że na prawdę gdybym byłym trolem to chciałoby mi się tutaj wchodzić już ponad rok? Boże...
2016-11-27 09:16 IP 31.0.41***
A co o Radku Murawskim myślicie z Piasta?
Ledarg1916
2016-11-26 21:20
A ja czasami przyglądam się kaszance w sklepie, ale jej nie kupię, bo uważam, że jest beznadziejna...
Tak tylko piszę...
2016-11-26 21:42
10/10 ;)
~ja
2016-11-26 21:17 IP 87.207.***
Co sie dzieje z Jodłowcem nie wiadomo.
Czy to kwestia wyeksploatowania? Jodłowiec ma swoje lata i mimo, że wyglądał na robota to jednak jego organizm może dawać pewne znaki.
Może to jakaś kwestia psychiczna? Wątpię.

W każdym razie Jodłowiec sprzed euro czyli jeden z wazniejszych zawodników Legii, który doprowadził do dubletu na 100 lecie jest potrzebny.
Ale pamiętajmy, że Jodłowiec grał świetnie bo to jednak był poziom ekstraklasy i pozwolono mu grać do przodu. Tyły zabezpieczał przecinak Borysiuk. Przy Moulinie nie mówiąc o Odjidja czy Rado Jodłowiec do przodu grać nie będzie.

Ale przykładowo z BVB w środku pola były straszne dziury i własnie Jodłowiec z wiosny byłby idealny by to połatać.


Mączyńskiego w Legii nie widzę zupełnie.
2016-11-26 21:41
Poczytaj troche miedzy wierszami, wielu juz o tym delikatnie pisywalo. Tomek ma dosc drogie i wciagajace hobby. Oby to nie o to chodzilo, tylko o zwykle przepracowanie. Bo dopoki sie nie zajechal na boisku w tym roku, to bardzo dobrze funkcjonowal.
2016-11-26 21:44
Hazard to też praca ;) Może akurat z formą trafił w kasynie ;)
2016-11-27 09:52
O tych jego problemach mówiono jeszcze w czasach kiedy grał za miedzą na Konwiktorskiej i coś jest chyba na rzeczy.
HighDraw
2016-11-26 21:14
Jeśli chcemy się rozwijać i iść do przodu to musimy sprowadzać piłkarzy lepszych od tych których już mamy obecnie. Maczyński w Wiśle odpowiada za rozgrywanie. Czy jest on lepszy od Radovicia czy Vadisa? Moim zdaniem nie? Pojawiaja się głosy o odejściu Jodłowca, moim zdaniem -jeśli jest w formie- to jest o klasę lepszy od Kopczyńskiego. Wbrew temu co mówia komentatorzy Michał młodzieńcem już nie jest... Przy odejściu Jodłowca powinniśmy postarać się o zakontraktowanie kogoś od niego lepszego. Kogoś takiego jak Eugen Polański.
2016-11-26 22:01
A co sądzisz o Bourceanu ze Steauy?
2016-11-26 22:08
Nie widziałem nigdy jak gra. Optował bym jednak za Polańskim gdyż utrzymuje się w lidze która charakteryzuje bardzo duża intensywność gry. Zreszta widzieliśmy to we Wtorek...
2016-11-26 22:23
Zgadzam się że Polanski byłby wzmocnieniem. Razem z Moulinem robiliby rzeź na rywalach :)

Bourceanu to charakterny piłkarz, typowy kapitan o mocnej psychice i prawdziwych cechach przywódczych a przy tym o dużych umiejętnościach. W dwumeczu z nami było to bardzo widoczne.

www.youtube.com/watch? v=jb0cMktNQPk
trening
2016-11-26 21:13
Nie no nie róbcie sb. jajòw
LysyZeStartreka
2016-11-26 21:01
Mam mieszane uczucia. Nie wiem co widzi w nim Nawałka, który strasznie ciągnie go za uszy. Jeśli Jodłowiec utrzyma formę, to może faktycznie lepiej zamienić go na Mączyńskiego.
Jeśli zaś Mączyński ma zabrać miejsce Kopczyńskiemu to...niech zostanie w Wiśle.
2016-11-26 21:06 IP 89.66.2***
Lepiej wziąć DIAWA z Korony żeby grał przed stoperami.
2016-11-26 21:24 IP 89.66.1***
tylko że w Wiśle nikt nie zostanie
2016-11-26 21:38
To co w Olkowskim. Nikt nie wie.
To musi byc jakies slepe zauroczenie.
~kopacz
2016-11-26 20:59 IP 212.180***
Ale po co Jodla ma odejsc? Wiadomo ze Legii nie zbawi ale na puchary wciaz swietny pilkarz. Maczynski akurat by sie przydal ze swoim doswiadczeniem. A Langil i Alexandrow oczywiscie out.Dojdzie Nagy i zaaklimatyzuje sie Kazaiszwili i bedzie ok.
Liczba komentarzy: 105

Logowanie




Uwaga

Redakcja serwisu LEGIA.NET nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj Komentarz - wersja bez konta.

Nick:
Uwaga: Odnośniki do serwisów zewnętrznych akceptujemy wyłącznie bez "http://"
Zamknij