Serwis Legia.Net stosuje pliki cookies w celu lepszego poznania w jaki sposób nasi czytelnicy korzystają z naszych stron. Używamy cookies także w celach reklamowych i statystycznych oraz dla prawidłowego funkcjonowania niektórych funkcji serwisu. Mogą być one być również stosowane przez współpracujących z nami reklamodawców i firmy badawcze.

Każdy użytkownik może zmienić swoje ustawienia dotyczące plików cookies, korzystając z ustawień używanej przez siebie przeglądarki internetowej. Domyślne ustawienia najpopularniejszych przeglądarek na komputerach osobistych i urządzeniach mobilnych zezwalają na zapisywanie w pamięci urządzenia plików cookies.
X

Tło

28 kwietnia 2017

Dariusz Dziekanowski: Nie bierzmy towaru z second handu

2017-01-16 07:06:37
img
W poniedziałkowym „Przeglądzie Sportowym” Piotr Włodarczyk, Dariusz Dziekanowski oraz Sylwester Czereszewski wypowiadają się o transferach Legii. Byli legioniści skomentowali również postawę niektórych obecnych zawodników mistrzów Polski oraz podpowiadają „Wojskowym” z kogo powinni zrezygnować, a kogo powinni szukać.

Pierwszy głos zabrał Piotr Włodarczyk, który skomentował odejście dwóch napastników z Legii Warszawa - Odejście Nikolicia i Prijovicia to oczywiście spore osłabienia, ale nie robiłbym z tego wielkiej tragedii. Trener Magiera preferuje kombinacyjną grę, w której piłkarze często wymieniająsię pozycjami. Rola środkowego napastnika może być teraz rotacyjna, co dodatkowo powinno powodować zamieszanie wśród przeciwników.


Później Dariusz Dziekanowski wyraził swoją opinię na temat Daniela Chimy Chukwu. Odnosi się również do rywalizacji Legii z Molde w kwalifikacjach do Ligi Mistrzów. - To było już 3,5 roku temu. Ostatnio występował w chińskiej drugiej lidze. Można kupić przeceniony produkt jak Odjidja-Ofoe, ale towaru  z second handu się nie bierze na pewnym poziomie. Chyba, że ktoś wybiera się na bal, na który przychodzimy w śmiesznych strojach.


„Dziekan” postanowił również ocenić innych zawodników mistrzów Polski. Były legionista podpowiada, kogo Legia potrzebuje w swojej drużynie. - Bramkarz, obrońca i defensywny pomocnik. Na tej ostatniej pozycji potrzeba kogoś młodszego i bardziej wyrazistego niż Jodłowiec czy Moulin. Hamalainena stać na więcej, Aleksandrow to pomyłka, adaptacja Kazaiszwilego powinna przebiegać szybciej, a co do Dąbrowskiego, jak i Czerwińskiego, to nie ta półka – podsumowuje Dziekanowski.


Sylwester Czereszewski również ocenia potencjał niektórych legionistów. – Z Aleksandrowa nic nie będzie, trzeba mu podziękować. Kazaiszwiliego bym zostawił, bo ma potencjał. A Hamalainen  przyda się Legii, może grać na boku pomocy, szybki, sprytny, potrafi strzelać.


 

Dodał: Łukasz Pazuła Źródło: Przegląd Sportowy, przegladsportowy.pl   

twitter

Komentarze osób niezalogowanych wyświetlą się po akceptacji moderatora


 

Komentarze

Wszystkie
Pozytywne
~x
2017-01-16 19:46 IP 109.11.***
A ja sie w ogole dziwie, ze tak wiele osob tak bardzo przejmuje sie komentarzami Dziekanowskiego. Toz to widac bylo po ostatnim razie, ze jego wiedza i zrozumienie tematu w kwestii Legii, naszej ligi i w ogole zarzadzania klubem pilkarskim sa na poziomie zwyklego zenka w pierwszym lepszym pubie, ktory na rozwazenie tematu poswiecil nie wiecej niz kilka sekund.

Potrafi tylko rzucac prostymi haslami, typu 'najlepiej wydac duzo pieniedzy i sprowadzic gwiazdy', ale umiejetnosci analitycznych czy chociazby checi do analizy to juz u niego brak. Jego zrozumienie kwestii transferow czy zarzadzania ludzmi jest prostackie i nie bierze pod uwage zadnych niuansow, o ktorych wie np. wiekszosc ludzi na tej stronie. Niuansow jak klauzule odejscia, kwestie zarobkow, chec wyjazdu na zachod, budzet, prestiz lig zagranicznych oraz naszej, a takze fakt, ze wydawanie pieniedzy nie jest gwarantem sukcesu. Takich bylych pilkarzy z pierzem w glowie bylo wielu w roznych klubach i wiekszosc z nich ponosi spektakularne porazki, bo nie rozumieja, ze to skomplikowane.

Cos mi sie wydaje, ze alkohol pozabijal temu panu wszystkie szare komorki, bo nic madrego to on powiedziec nie potrafi. Mam szacunek do wielu ekspertow w polskich mediach, ale ten pan to nie jest ekspertem od niczego. Gdyby podczas swojej kariery spedzil troche czasu i przyjrzal sie mechanizmom funkcjonowania klubu zamiast chlac i balowac, to moze dzisiaj by sie nadawal do pelnienia jakiejs funkcji i bylby w stanie powiedziec cos madrego. A tak jest tym samym pustakiem, ktorym byl kiedys z ta roznica, ze nikt go juz z roboty nie wyrzuca, bo czasem powie cos glupiego/kontrowersyjnego.
HighDraw
2017-01-16 14:21
Panie Dziekanowski! Nich Pan znajdzie sponsora który da nam 30mln euro na napastnika to wtedy będziemy szukać kogoś do ataku na ''salonach''.
2017-01-16 14:41
Czasem Dziekanowskiego ponosi ale co do obecnej zamiany w ataku ma rację.
Nicolić przychodził do nas jak król strzelców Węgierskiej ligi, może nie najmocniejsza ale zawsze. Pijrovic był większą niewiadomą ale w sumie ten duet w 1,5 roku strzelił dla Legii 80 bramek i miał ponad 20 asyst.
Na tą chwilę zamieniamy ich na zawodnika którego ostatni raz widzieliśmy 3,5 roku temu w dwumeczu z Molde. Biegał, szarpał ale i tak wtedy awansowała Legia która nie była szczególnie w pucharach wtedy w wielkiej formie.
Teoretycznie na tą chwilę w linii ataku mamy duże osłabienie no ale tradycyjnie trzeba liczyć że skończy się dobrze.

P.S. Nikolić nie kosztował 30 mln euro:)
2017-01-16 21:22
Statystyki nie grają ;)

Tak Niko i Prijo dali dużo Legii, ale tego nie wiedzieliśmy zanim nie dostali swojej szansy.
Dajmy tę szansę też nowym nabytkom a przede wszystkim pozwólmy Trenerowi Magierze na ustawienie drużyny. Tak aby była skuteczna z przodu i w tyle.
Legia najwięcej strzelała bramek w lidze nie tylko wtedy gdy miała wyrazistego napadziora (Svitlica, Niko, Śliwowski, Kucharski Podbrożny czy Czereszewski), ale również wtedy gdy go nie miała a strzelcami byli prawie wszyscy zawodnicy drużyny.
~michu2005
2017-01-16 13:08 IP 90.145.***
Brawo
~inżynier Sobieryba
2017-01-16 13:06 IP 188.146***
Dziekan ma rację ale Połowicznie
co do Czerwińskiego i Dąbrowskiego
co do Chukwu pomijając knajacki język o towarze z second handu plecie - Chukwu znacznie lepiej poradził sobie w Chinach jak choćby Rado,
ale jeszcze lepszy jest Włodarz- no proszę wymyślił strategię na szachowanie przeciwników za każdym razem innym napastnikiem Genialne - aż dziwne że jeszcze nikt tego przed nim nie wymyślił!
Czereszewski- racja co do Vako i Aleksandrowa
Hamalainen to zbędny balast nic nie daje na boisku pozoruje grę co zresztą przy jego ondycji fizycznej coraz częściej jest koniecznością raz strzelił przypadkowo ze spalonego do pustaka ale on na poważnie już do żadnego grania się nie nadaje.
~Piko
2017-01-16 12:48 IP 188.146***
Szczerze popieram was w teori ,ale w praktyce to rzeczywistość jest inna ,ja w fife jak gram to tez mi fajnie wychodzi nawet słabeuszami poruszam sie ,ciekawie panowie teoretyzują sami kosmosu nie grali mimo ze kupę zarabiali na tamte czasy ,,i tez pamietam jak ludzie na krytej pytali sie po co oni nam ,lecz tez nie było nas stać na Romario ,bo jak idziesz do salonu po auto ,a masz na rower ,to nikt ci nie sprzeda samochodu o którym tak duzo z kolega dyskutowałes pozdrawiam byłych kolegów z Legii
~Slawo
2017-01-16 12:47 IP 188.146***
Szczerze popieram was w teori ,ale w praktyce to rzeczywistość jest inna ,ja w fife jak gram to tez mi fajnie wychodzi nawet słabeuszami poruszam sie ,ciekawie panowie teoretyzują sami kosmosu nie grali mimo ze kupę zarabiali na tamte czasy ,,i tez pamietam jak ludzie na krytej pytali sie po co oni nam ,lecz tez nie było nas stać na Romario ,bo jak idziesz do salonu po auto ,a masz na rower ,to nikt ci nie sprzeda samochodu o którym tak duzo z kolega dyskutowałes pozdrawiam byłych kolegów z Legii
ZenekL3
2017-01-16 12:04
Dziekan nie Dziekan co do DCC ma rację, nie twierdzę, że on nie wypali tylko, że póki co wszystko przemawia przeciw niemu. Ostatnie poważne granie 3 lata temu, żadnych sukcesów personalnych, przeskok ze słabej ligi. Podobnie zaczynał Prijowicz, zobaczymy.
~Ese
2017-01-16 10:37 IP 213.186***
Parę słów na "nomen omen" otrzeźwienie tych co tu tak zawsze chętnie opluwają Dziekana. Dziekan czasami drażni w swoich wypowiedziach, zwłaszcza zagorzałych kibiców Legii, jednak nigdy nie przekroczył pewnej granicy, którą wielokrotnie przekraczał np. Kowalczyk. A co do jego osiągnięć na boisku, pewnie wielu nie pamięta kim był w drugiej połowie lat 80... A był piłkarzem który strzelił zwycięską bramkę w meczu z ówczesnymi mistrzami świata Włochami, był największą gwiazdą Legii, królem strzelców, a także przez kilka lat najlepszym piłkarzem całej ligi, która wtedy była o niebo silniejsza niż dziś. To tyle, tak na szybko. A teraz Wy co tak plujecie, spójrzcie w swoje CV... Miłego dnia.
2017-01-16 12:39 IP 194.15.***
A może spójrzmy na trenerskie papiery Dariusza Dziekanowskiego? Co z tego, że nasz były napastnik nie przekroczył pewnego poziomu - Kowalczyk to takie dobro narodowe a'la Wałęsa, ze wszystkimi wadami i zaletami.
Nie chce mi się grzebać po internecie, ale odnoszę wrażenie, że Dziekanowski głównie krytykuje. Niby taka rola komentatorów, ale chwilami mam wrażenie, że jest źle, bardzo źle w tej Legii. Po czym patrzę na trofea z kilku ostatnich lat i się zastanawiam, skoro jest tak źle, to czemu jest tak dobrze?
2017-01-16 19:51 IP 109.11.***
Kowalczyk ma czasami przynajmniej ciekawe przemyslenia i cos interesujacego do dodania do roznych tematow. Dziekana nie lubi nikt inteligentny, bo koles plecie glupoty. Dla kogos malo kumatego te jego puste komentarze maja sens, ale dla kogos kumatego ze zrozumieniem tematu to juz sa bzdury.

Gdybym nie interesowal sie pilka i zobaczyl jego komentarz, to tez bym sobie pomyslal 'no, wlasnie, czemu by tutaj nie kupic lepszych za duza kase i po co sprzedawac dobrych?'. Jednak kolejny poziom wtajemniczenia dodaje mase kwestii, ktorych laik nawet nie rozwaza. Podobnie jak Dziekanowski.
2017-01-16 21:35
jest prawdą, ze Dziekan był przez lata gwiazdą ligi.....ale.
W Legii rozpoczął w sezonie 85/86 - 7 bramek, 86/87 - 11 bramek, 87/88 - 20 bramek i król strzelców, 88/89 - 6 bramek. Dziekan przyciągał swoimi nie szablonowymi zagraniami (nomen omen - często pod publiczkę bez korzyści dla drużyny) - taki showmen.
Jako Trener nie osiągnął NIC, zupełnie NIC.
A te oceny to oceny celebryty......równie celnie mogłaby tych ocen dokonać była minister sportu niejaka Mucha, pani Mucha.
~Marysin
2017-01-16 10:13 IP 78.11.1***
Dupcia/taka mial ksywe na Marysinie Dziekanowski/ twoje wypowiedzi sa dobre dla dzieci ze szkoly im.Olimpijczykow Polskich- przegrales talent,straciles szacun a teraz wypowiadanie sie o innych ktorych jak sam mowisz nie widziales/ a juz skreslasz/ jest smieszne -po prostu chcesz a nie mozesz -bo nikt cie w Legii nie chce -dziwne zachowania niektorych dawnych zawodnikow Legii -chcieliby posady a tu figa z makiem -konfidenci z Konwiktorskiej czekaja ----tak bylo fajnie- twoje slowa -tez cie nie chca???
2017-01-16 12:31
Wychowałem się na Marysinie, dobrze znam ludzi z rocznika Dziekana i nigdy takiej ksywy nie słyszałem.
Dario123
2017-01-16 10:13
Ulubieniec Łazienkwskie3 w akcji. Jak Dziekanowski coś powie, to tradycyjnie wylewa się żółć, którą uwydatniają w kontrze wypowiedzi takich ludzi jak Włodar czy Czereś. Mi osobiście nie chodzi o tezy, które stawia, bo te czasem są trafne, ale bardziej o ton wypowiedzi. W zestawieniu sileniem się na te metafory o przecenach i second handach mamy pełen obraz zgryźliwego, przeciętnie inteligentnego (?) hejtera poczynań Legii. Do rzeczy. Potrzymajmy się stylistyki Dziekana. Kim w tym świecie jest Semir Stilić? Spodniami Levi’s, które przeleżały kilka lat w magazynie Caritasu? Teraz Vadis to przecena. Ciekawe jak był klasyfikowany przez Wielce Szanownego Znawcę w sierpniu zeszłego roku? Wówczas był butami mało znanej w Polsce marki, które wylądowały w gazetce Lidla? To jest stąpanie po cienkim lodzie, coś jak Kowal – wóz, albo przewóz, aby wyraziście. Później jak rzeczywistość okaże się dla Legii pozytywna, to nabieramy na jakiś czas wody w usta lub korzystamy z utartego wzorca – kłamstwo powtórzone X razy staje się prawdą i nadajemy w tonie – ja od początku wiedziałem, że to świetny piłkarz. Jaka jest prawda o ruchach Legii w ataku? Za zawodnika przydatnego w lidze i zawodnika przydatnego w pucharach przychodzi zawodnik, który jest niewiadomą. Znamy jego potencjał i jeżeli będzie dobrze pracował to będzie z niego pożytek. Dla mnie ilościowo się osłabiliśmy (jak dotąd), ale patrzę na to tak, że w miejsce dwóch zawodników, którzy nie chcieli tu być przyszedł jeden, który chce udowodnić, że jest coś w Europie wart. Wszystko w jego głowie i nogach.
Mamy jeszcze wielce istotne podpowiedzi, ale tu na chwilę zweryfikujmy obecny stan celów – najważniejszy to MP, drugi to szaleństwo w LE. Bez tego pierwszego, a w skrajnym wyjątku przy braku pucharów, to drugie jest bez znaczenia. Walczymy w Polsce i na tym musimy się skupić. Przykładowo ¼ finału LE będzie miłym dodatkiem do MP. Półfinał LE będzie nic niewarty przy 6 miejscu w lidze. Mając tą wiedzę – tak bramkarza można szukać, ale na spokojnie. W obronie mamy nowego starego Jędzę i kilku zawodników, którzy w obronie mogą wystąpić. Jeżeli nie trafi się okazja na miarę powiedzmy Moulina z obrony to można poczekać do lata. DP bardziej wyrazisty niż Jodłowiec czy Moulin… No kurde… Popłynął… Teraz stosujemy, jak mawiała moja polonistka – słowo wór. Czyli można w nie wsadzić praktycznie wszystko – szybszy, z większym poczuciem humoru, przystojniejszy. Jodła w formie razem z Moulinem na Polskę wystarczy. Nie jest tak, że zupełnie się nie zgadam – o Hamie, Aleksandrowie i Vako się zgadzam. Niemniej pisanie o Dąbrowskim i Czerwiński (nawet jeżeli bliskie moim odczuciom) tak kategorycznie, już teraz jest dla mnie tylko wybiegiem pod powiedzenie w przyszłości– a nie mówiłem? Lewczuk niczego nie nauczył…
W tych licytacjach z cyklu potrzebujemy LO, DP, LP, JP i w ogóle YMCA brakuje mi świadomości komentatorów, że trzeba coś zrobić z zawodnikami, których już mamy. Co zrobić z Malarzem i Cieżniakiem? Z resztą… Jak przykładowo podpiszemy bramkarza to też będzie pole do popisu dla Dziekana. Np. Boruc będzie towarem z kolekcji wiosna/lato 2010. Te miliony pomieszały niektórym w głowie. My na rynku musimy szukać szans jak Nagy, Duda, Moulin, Vadis, nawet DCC, bo na Griezmanów czy N’Zonzich nas nie stać i nie ma co się na nich porywać, bo to nic nie da. Niestety, jak wychodzi się z piłkarskiej doopy Europy, to trzeba mieć cierpliwość, bo Anży Machaczkała pokazała, że właściciel milioner nie jest gwarantem niczego.
I na koniec. Nie patrzę przez różowe okulary, też chciałbym ŚO na poziomie co najmniej Lewczuka, DPM, który będzie hybrydą Vrdoljaka i Jodły itd. Niemniej ostatnie lata nauczyły mnie, że potrafimy znaleźć dobrych zawodników i wycisnąć z nich coś pozytywnego. Zanim ocenię transfery zima 2017 zaczekam rok, zanim ocenię transfery lato 2016 zaczekam jeszcze chwilę.
2017-01-16 14:13 IP 194.15.***
Takie mamy czasy. Musi być ostro i z przytupem. Przecież jak ktoś powie, że Legia jest ok, to kto to będzie czytał?
Dziekanowski, Kowalczyk i wielu wielu innych to tylko produkt naszych czasów i mediów, które z miesiąca na miesiąc schodzą psy.
~skudi
2017-01-16 09:57 IP 217.17.***
Krytykować jest łatwo.Jak były piłkarz dorzuci trochę hajsu to będzie można kupić nawet z Pewexu a nie tylko z secon hand'u.
Póki co trzeba mierzyć siły na zamiary.
gunner
2017-01-16 09:52
Z second handu to Dziekana kupił Fc Koln gdzie zagral tylko w turniejach halowych
przed sezonem.A na trawie w Bundeslidze placu nie powąchal. Zapomnial już ?
~mar
2017-01-16 09:33 IP 91.192.***
Nie mam nic do Chukwu, ale na pewno nie jest wart pensji 500tys euro jśli to prawda.
~ddd
2017-01-16 09:23 IP 194.165***
Z Aleksandrowa można by prawego obrońcę zrobić. Jest zadziorny i szybki. Na pomocnika to się on nie nadaje. Ma tylko jeden nieszablonowy zwód. Jest mało kreatywny. Z Bereszyńskim ten manewr wypalił. Więc warto spróbować.
~andreas
2017-01-16 08:39 IP 37.157.***
A Dziekan trzeźwy był? Jacek poukłada i będzie git. Oczywiście nie ma nigdy 100% prawdopodobieństwa transferów i to widać też po naszych transferach ale z góry pieprzenie na tak lub nie to przesada. Prijovic, VOO czy Moulin akurat dodali wartości drużynie.
obcy
2017-01-16 08:30
panowie spokojnie gdyby się chłopaki na górze nie pokłóciły byłoby 15 baniek na transfery:D a ponieważ się pokłóciły jest łatanie dziur szrotem:D jestem pewien, że tym szrotem jeszcze raz do ligi mistrzów awansujemy:D
2017-01-16 08:39 IP 46.169.***
15 mln na zawodnikow i za rok bankructwo.to pokazuje czemu bie kazdy powinien miec nadmiar gotowki
2017-01-16 08:40 IP 37.47.2***
To na co poszła kasa za Ligę Mistrzów?
2017-01-16 08:53
Tylko 15? Po co dziadować, kupmy kopaczy za 50mln...

Jesteś świadomy, że piłkarzom trzeba płacić? Jeśli wierzyć informacjom prasowym sama pensja Jędrzejczyka to ok 4mln rocznie plus premie. Ofoe czy Pazdan zarabiają niewiele mniej. Dorzuć kilku swoim mitycznych kocurów i się okaże, że splajtujesz w ciągu roku...

Ps Budowa ośrodka treningowego pochłonie min kilkanaście mln
2017-01-16 09:21 IP 88.156.***
Do obcy przestan juz *....*ic o tych transferach za 15 baniek dzieciaku za lekcje sie wez
2017-01-16 10:05
@Kaszub

Nie ma jeszcze kasy z LM...
~Kaszub
2017-01-16 08:14 IP 37.47.2***
,,Po owocach ich poznacie". Wydrukujcie i schowajcie wypowiedzi Darka, po rundzie wiosennej sprawdzicie czy miał rację. Czas pokaże.
2017-01-16 19:55 IP 109.11.***
Tylko wiesz, on i inne jemu podobne prostaki w mediach krytykuja prawie kazdy transfer, a nawet popsuty zegar pokazuje wlasciwa godzine dwa razy dziennie. To, ze opowiadaja glupoty niepoparte zadna analiza nie sprawi, ze kiedy raz na 10 razy ich pierdzielenie sie sprawdzi, to ze trzeba im przyklasnac.
proper
2017-01-16 08:09
Lubicie sie czepiac dziekanowskiego, ja mam swoje obiekcje, ale on mowi z sensem. Wyrazil moje zdziwienie. Jako zbawca przychodzi do klubu gosc po zyciowych porazkach w chinach, ktory dobrze wypadl w dwoch meczach 3 lata temu. To obnaza skauting tego klubu. Dalej nie rozumiem dlaczego o opinie prosi sie pilkarza ktory byl przez pewien czas posmiewiskiem kibicow. zapamietam go z przegranego pojedynku z pusta bramka. Wygral slupek.
2017-01-16 08:18 IP 194.145***
sam jesteś życiowa porażka. W Chinach miał zawalony sezon? Zobacz sobie jaki miał Radowicz, a kim jest tereaz w Legii. Z resztą trzeba być *....*em, żeby oceniać piłkarza tylko na podstawie, ligi w jakiej gra i pustych statystyk. Liczy się to jak się prezentuje. A tu gołym okiem widać, że to kawał piłkarza.
2017-01-16 08:20
To szybkie pytanie - skąd brać kasę na lepszych i droższych zawodników? Stać nas tylko na odrzuty z lepszych klubów bądź graczy z Europy Środkowej (Słowacja, Czechy, Węgry). I zazwyczaj ci goście się sprawdzają (Ofoe, Duda, Nikolić czy Hlousek).

Przeciętna drużyna z Bundesligi jest w stanie zaproponować lepsze warunki do rozwoju: sportowe i finansowe niż my.
2017-01-16 08:29 IP 178.42.***
Jezeli Chukwwu odpali to tez powiesz "to obnaza jakosc skautingu"? Bo ja powiem ze maja nosa jak malo kto.
Ile to juz dobrych transferow zrobili?? Zle Ci? Rado tez był w Chinach i tez tak powiesz o Naszym skautingu?
Lubię czytac jak narzekacie na zawodników, skauting, prezesa nim jeszcze sie nic nie wydarzy, a jak mistrza zdobeda to zapomnicie co pisaliscie.
~slab
2017-01-16 08:08 IP 217.96.***
BRAMKARZ?! Litości...
~Podaj nick
2017-01-16 07:58 IP 95.160.***
Dzien, you drunk. Go home
~ata
2017-01-16 07:57 IP 194.145***
twoja wątroba jest z second handu,
MarioLLL
2017-01-16 07:38
To ten Dziekanowski co przepil swoja "kariere" ? Nie osiagnal nic w swojej karierze pilkarskiej a teraz bedzie innych pouczal.
2017-01-16 08:10 IP 89.77.1***
ale w wypowiedziach o piłkarzach ma trochę racji....
2017-01-16 08:12
Ty na pewno więcej osiągnąłeś :)
2017-01-16 08:38 IP 37.47.2***
Darek był czołowym napastnikiem reprezentacji Polski - przez całe moje dzieciństwo. Najbardziej rozpoznawalnym, robiącym różnicę. Zatem wiele osiągnął.
2017-01-16 11:50 IP 92.21.3***
chyba go mylicie z Kowalczykiem dzieci
alaryk
2017-01-16 07:18
Darek, błagam Cię.... Nie mów już nic.
2017-01-16 07:59
Wedlug Dziekanowskiego pol skladu Legii to leszcze. Nazwanie Vadisa "produktem z second handu" pokazuje dobitnie jak alkohol zlasowal jego mozg
2017-01-16 08:11
Czytanie ze zrozumieniem boli prawda?
2017-01-16 08:13 IP 37.47.6***
Ale on nie nazwał tak Vadisa (tutaj potównał do przeceny, w moim rozumieniu super okazji), tylko Chukwu. Czytajmy ze zrozumieniem
2017-01-16 08:24
Niestety, ale według teorii Dziekana Vadis jest z second handu. Gość nie łapał się do składu słabej ekipy w lidze angielskiej. Może oni i mają kupę siana, ale grają raczej słabo. W Legii gość wymiata. Czy taki będzie Chukwu? Nie wiem i raczej nikt tego nie wie. Ale "eksperci" pokroju Dziekanowskiego wiedzą wszystko najlepiej i już kłapią dziobami. Tylko potem nie ma kto tego odszczekać.
2017-01-16 08:50 IP 213.233***
Ludzie trzeba umieć czytać ze zrozumieniem! Dziekan powiedział że Vadis był przeceniony, co oznacza że kupiliśmy bardzo dobrego zawodnika poniżej jego wartości....
2017-01-16 09:33 IP 78.11.6***
Second hand czyli Chukwu. O Vadisie powiedział że jest przecenionym produktem. Ludzie czytajcie ze zrozumieniem
2017-01-16 09:40
Calagan i Marioll, naprawdę czytanie tekstu ze zrozumieniem nie jest jakąś wiedzą tajemną.
2017-01-16 09:58 IP 37.128.***
Przecież Dziekanowski ma rację o co wam chodzi.
2017-01-16 11:21
Świrek

Obawiam się, że w dzisiejszych czasach jednak jest, mam na myśli młodsze pokolenia wychowane przy komputerze.
Liczba komentarzy: 52

Logowanie




Uwaga

Redakcja serwisu LEGIA.NET nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj Komentarz - wersja bez konta.

Nick:
Uwaga: Odnośniki do serwisów zewnętrznych akceptujemy wyłącznie bez "http://"
Zamknij