Plotki transferowe: Jonathas przyleci na testy medyczne?

Piotr Kamieniecki

Źródło: Twitter

03-09-2019 / 14:27

(akt. 03-09-2019 / 14:43)

Brazylijski napastnik Jonathas może pojawić się w środę na testach medycznych. Piłkarz był ostatnio zawodnikiem niemieckiego Hannoveru 96.

Jonathas to 30-letni napastnik z Brazylii mierzący 192 centymetry wzrostu. Atakujący przed końcem okna transferowego rozstał się z niemieckim Hannoverem 96 i jest aktualnie bez klubu, co oznacza, że może podpisać kontrakt z nowym pracodawcą za darmo. Jedynie takich zawodników, z "kartą na ręku", kluby mogą pozyskiwać po zamknięciu okna transferowego, co dokonało się o północy w poniedziałek. 

Informację o możliwym przylocie Jonathasa na testy medyczne do Legii podał na "Twitterze" dziennikarz "Przeglądu Sportowego", Robert Błoński. 

Jonathas mimo 30 lat ma bardzo pokaźne CV. Piłkarz rozpoczął karierę w Brazylii od gry w Cruzeiro, a do Europy trafił w 2008 roku do AZ Alkmaar. Stamtąd przeniósł się do Brescii, a potem za blisko cztery miliony euro pozyskała do Pescara. Gracz był regularnie wypożyczany i notował występy w Torino, Latinie Calcio czy Elche. Od 2015 roku brał udział w serii transferów. Wtedy Real Sociedad zapłacił za niego 7 mln euro. Tyle samo, rok później, na konto Hiszpanów przelał Rubin Kazań. Po dwunstu miesiącach wartość atakującego wzrosła i Hannover 96 zapłacił Rosjanom 9 mln eurp. Po kolejnym sezonie, gracz został wypożyczony do Corinthians.

W tym sezonie Jonathas rozegrał 19 minut w 2. Bundeslidze w jednym meczu. Potem nie grał m.in. przez kontuzję. W poprzednich rozgrywkach Brazylijczyk zanotował wiosną dziesięć meczów w najwyższej klasie rozgrywkowej w Niemczech (606 minut), w których zdobył trzy bramki i miał jedną asystę. 

Ostatniego dnia okna transferowego Legia pożegnała się z Sandro Kulenoviciem, który odszedł do Dinama Zagrzeb. W kadrze "Wojskowych" wciąż pozostają Jarosław Niezgoda, Carlitos oraz Jose Kante i Vamara Sanogo, który jednak w tym roku nie zagra z powodu zerwanego więzadła krzyżowego. W poniedziałek trener Aleksandar Vuković powiedział na antenie "Sekcji piłkarskiej" w "sport.pl", że wątpliwe jest, że przy takim stanie personalnym, do zespołu dołączy kolejny napastnik. Wcześniej wicemistrzowie Polski zrezygnowali z pomysłu pozyskania innego wolnego gracza, Norberta Balogha (więcej tutaj). 

Komentarze (234)

Komentarze osób zarejestrowanych pojawiają się w tym artykule automatycznie. Komentarze osób niezalogowanych wyświetlą się po zatwierdzeniu przez moderatora.

Zaloguj się, by móc oceniać komentarze.

Punkty

1063

Ranking miesiąca
#11094
Ranking ogólny
#1094
Starszy szeregowy
  • 1 / 1
Jednak do nas nie przyjdzie że względów zdrowotnych, tak jak większość sądziła piłkarski kaleka
Większość czasem może nie mieć racji, tak w ogóle.
Kupujemy kontuzjowanego Obradovica a jest do wzięcia Kurzawa, ściągamy Brazylijczyka któremu nie wiadomo czy będzie się chciało a Imaz w Jagiellonii strzela. Mądre to ?
Pułkownik
  • 1 / 1
kogo ściągacie?!
Podpułkownik
  • 0 / 0
Imaz strzela? A ile strzelił jak przyszedł do Jagi? Jak by gtal u nas ito pierwszy bys pisał, ż
Podpułkownik
  • 0 / 0
że szrot hihi
Chorąży
  • 1 / 0
Idź spać
Podporucznik
  • 1 / 0
dobrze ze nie sciagnelismy imaza.......honorowo......by nie zarzynac trupa....baba jaga bez honoru wykorzystala sytuacje
my jestesmy Legia
Kapitan
  • 0 / 3
nie jestem w stanie zrouzmiec polityki transferowej Legii - brak logiki i konsekwencji oraz uczenia się na bledach - jakby każdy tranfer robil i odpowiadal za niego kto inny...
Pułkownik
  • 3 / 1
Ludzie - ochłońcie!

Co za czasy nastały, że każdy pierd na "tłiterze" bierzecie jako prawdę objawioną,

99% tego co tam się wypisuje to nic nieznaczące clickbaity!!!
Podpułkownik
  • 3 / 1
No nie tylko na twiteterze teraz portale i gazety jak przeglad idą w clicbajty. Ludzie coraz głupsi to co się dziwić :) W szkołach religia na równi z matematyką czy informatyką
Podpułkownik
  • 0 / 2
No proszę czyżby głos rozsądku podpowiedział Prezesowi,że jest to zbyt duże ryzyko. Taki gracz nie jest nam potrzebny
Dziwna polityka. Mamy na chwilę obecną 3 napastników. Czy nie można dołączyć do pierwszego składu jakiegoś młodego polskiego napastnika? Może ich w Legii nie ma i dlatego takie działania.
Generał broni
  • 0 / 0
I dobrze, że tutaj nie przyjdzie.. Nie dla wiecznych przesiadywaczy na L4 ile można. Już Obradović to jest pomyłka przed, którym wielu ostrzegało.
Kadra Legii ma 3 napastników i niech między nimi odbędzie się tym razem UCZCIWA rywalizacja o 1 skład oraz o rolę Jokera.
robert błoński
@robert_blonski
·
18 min
Brazylijski napastnik Jonathas, który był oferowany Legii, nie zagra w warszawskim klubie. Zadecydowały względy medyczne
O patrzę, że Legia uczy się na błędach w pewnych kwestiach.
Najpierw połamańca Obradovicia zatrudnili, a teraz nie zatrudnili Brazylijczyka.
No prosze, jest postep, przebadali goscia jeszcze przed przylotem. Okazalo sie ze juz przy wsiadaniu do samolotu nie mogl zginac kolan i awanturowal sie ze chce leciec na stojaco. Dobrze ze zostal wyproszony przez stwewardesy z pokladu maszyny i nie przylecial, bo wtedy juz by moglo roznie byc.
i dobrze. Po co nam ktoś kontuzjowany ?
Zawsze może przyjść po wyleczeniu kontuzji, nie ma pośpiechu.
Ja to widzę w ten sposób, Loczek myślał, a w zasadzie uważam, że był przekonany o lekkiem awansie tym co mamy i wypromowaniu Sandro dając mu pełne minuty coby jego wartość wzrosła, awansujemy do LE i mamy łącznie jakieś 40-45mln zł z ligi oraz transferu, Europa jak co roku odjechała, wartość Sandro spadła nawet w porównaniu z tym co dawali Angole nie mówiąc o tym co gimbaza pisała, że pogonimy go za 7 ale mln euro...
Mamy sternika jakiego mamy, jedyne co buduje to akademia, licze mocno na to, że takich Karbowników i Praszelików będzie co roku, co dwa spływać 2-3 tak żeby byli blisko "jedynki", wiadomo że chodzi o kasę i takie są jej założenia.

Co do tego SWIATOWEGO grajcara, jedyne co plus to że byłby za darmo, ciekawe ile skasuje za kontrakt ale jeśli są to racjonalne kwoty, a nie wierzę żeby Pudel dał wiele to brać, Jarek na ten moment wali odłamkowymi ale jak długo? Boje się, że cały sezon to będzie za dużo dla niego.
~CVADSVSDFBGD
  • 0 / 0
Janathas juz w Warszawie przylecial wczoraj ok 23
dzis testy kontrakt 1+1 kwota zarobkow ok 500tys euro rocznie uzaleznione od ilosci meczow
Zastanawia mnie jedno. Ściągamy graczy z własną kartą, po różnych przejściach, sypiemy kontraktami z rękawa, a potem płacz, że ile to z nich siedzi na trybunach (czy gdziekolwiek) i ciągnie kasę (vide Pasquato, Phillips, Eduardo, Langil, Chukwu, Berto). A i tak niczego to nie uczy. Grajmy tym co mamy, ta drużyna ma potencjał i nie potrzeba tam kolejnego wirtuoza szatni.
Zgadza się jak ma przyjść wiecznie kontuzjowany to nie ma sensu
Sierżant
  • 1 / 1
Pomijając fakt czy kontuzjowany czy nie to jak popatrzeć z perspektywy ostatnich 3 lat to ściągamy na siłę zawodników którzy wypalą albo nie. Czy naprawdę nie możemy zainwestować w młodzież? Wyniki wynikami ale i tak tych wyników od 3 lat nie ma, pomijając Mistrzostwo Polski które i tak gowno nam dało w Europie. Tworzymy jakieś śmieszne kominy płacowe a nie ma z tego absolutnie nic ponieważ ściągamy kopaczy wątpliwej jakości.. Popatrzmy jak fajnie grają Praszelik czy Karbownik a z czasem na pewno będzie lepiej. Im więcej młodzieży tym lepiej ale dajmy im szansę
Młodzież dostaje szanse, wystarczająco dużo szans.
~R hg fddf
  • 0 / 0
Drewno, drewno, drewno!

Jeśli myślicie że Kulo był drewniany - to jeszcze nie widzieliście tego artysty w akcji.
Przyjdzie, nie przyjdzie jakie to ma znaczenie. Dla mnie powinien grać Niezgoda i tyle. A nawet jakby się udało, to nie wiadomo co Vuko na to? Też może odstawić od składu. Zresztą teraz wiadomo dlaczego grał Kulenovic. Bo był na sprzedaż i trzeba było promować. Wynik w pucharach mniej ważny.
~mietek
  • 0 / 0
No co Ty? Przecież Vuko jak mantrę powtarza, że u niego grają najlepsi. I jak teraz mówi, że kolejny napastnik mu niepotrzebny, to prezes na pewno nie zrobi nic wbrew niemu.

A Ty tu z jakimiś teoriami spiskowymi wyjeżdżasz ;)))
Dlaczego nie, obieżyświat i z niejednego pieca chleb jadł.
Do tego Za darmo, podpisać mądrą umowę na rok z opcja przedłużenia i może być bardzo ciekawie.
Na nasza ligę to powinien być kocur.
~Jask
  • 3 / 1
Witajcie, mnie zastanawia czemu klub tak broni się przed zakupem ofensywnego pomocnika, na rynku wolnych graczy jest chociażby Lewis Holtby graczy bardzo ciekawy chyba warto spróbować
Kapitan
  • 2 / 2
Podejżewam, że szuka opcji z lig top 5. Do tego wymagania płacowe pewnie spore. Małe szanse widzę, aczkolwiek zawodnik niezły jak na naszą ligę
Porucznik
  • 0 / 2
Na nasza ligę Holtby byłby świetny ale podejrzewam że wymagania płacowe ma takie że nas na niego nie stać.
~jxkxkx
  • 2 / 1
Obie nogi i gra głową. Jeśli on tu będzie grał i będzie zdrowy to o carlitosie szybko wszyscy zapomną.
Kapitan
  • 1 / 3
Jeśli on przyjdzie to znaczy że Carlitos odejdzie :(
Porucznik
  • 2 / 1
Niekoniecznie.Jego pozyskanie może być prawdziwą okazją.Na razie to jednak wielką niewiadoma.
Chorąży
  • 1 / 1
Jakby go okiełznać to fajny grajek. Ciekawe jak wysoki kontrakt. Osobiście wolałbym ofensywnego pomocnika. Jeśli go kupować to gra na 2 napastników.
Chorąży
  • 2 / 8
Poza wiekiem, wygląda solidniej niż Balogh.
Niech próbują, nam potrzebny jest zawodnik pokroju Ljuboi (tzn. na takiego będzie nas stać - już kończy, ale jeszcze mu się chce i może pokazać coś ponad przeciętność ligi).
Oczywiście, że musi być zdrowy i nadawać się do gry już lub po krótkim rozruchu. Przypomnę, że Ljuboja tę czasami potrzebował reanimacji, za którą po strzeleniu bramki dziękował masażystom.
Zadziwia mnie wielkie zainteresowanie wszystkich stanem klubowych finansów.Co mnie obchodzi czy Miodu ma pieniądze czy ich nie ma.Jeżeli zdecydują się na zakup gościa i są przekonani do jego umiejętności to brać i tyle.Taki doświadczony zawodnik na pewno nie zaszkodzi.Wychodzę z założenia że jeżeli jest ktoś lub coś co może pomóc mojej ukochanej drużynie w odniesieniu zwycięstwa,zdobyciu trofeum to zawsze jestem na tak.
Przemawiasz niczym Bogus Cupial :) tylko ze jemu nie brakowalo Miodu :)
Bogusiowi nie brakowało Miodu, a Miodowi nie brakuje Bogusia...
Chorąży
  • 3 / 3
Jawor 100 procent racji, generalnie dopóki wszystko się kręci i klub nie jest zadłużony ponad stan to finanse powinny być marginesem zainteresowań kibiców. Niektórzy jednak tu za dużo nagrali się w FM i nie liczą się dla nich sukcesy czy gra zespołu, za to najważniejsza jest zawartość kieszeni Legii i jej właściciela...
Witam,
Mam nadzieję, że w tej plotce nie ma ziarna prawdy.

Mamy szeroką kadrę i każdy będzie chciał grać.
Wolę aby ogrywał się młody Rosołek. Akademia ma być naszym sercem więc promujmy teraz, tym bardziej , że młodzi pukają do pierwszej drużyny.

Fajnie wchodzi Karbownik, choć mam wrażenie, że jego gra to bardziej kroki pod wymóg młodzieżowca przy sprzedaży Majeckiego w następnym okienku , aby uniknąć zaniżenia poziomu przez młodych zawodników.
Wolę straty młodego Polaka (choć pewnie będzie przez "kibiców" wygwizdany" jak kontuzje 30 latka.
Starszy szeregowy
  • 3 / 2
Dokładnie, też jestem za tym żeby dawać szansę młodym Polakom niż sprowadzać przepłacane kaleki
No przecież młodzież dostaje i to sporo szans w Legii. W zespole muszą też być doświadczeni zawodnicy, bo przecież nie sami młodzieżowcy.
~CVADSVSDFBGD
  • 0 / 1
Nasi mlodzi jak to powiedzial jeden madry trener to przedszkole................
~Alebb
  • 0 / 1
Plotka jak nic. Raz ze gość miał ostatnio taką miesięczną pensje jak u nas płaci się za cały rok, a dwa ze gdyby miał być zdrowy i w formie to posadzi na ławie Niezgode i nigdzie się go nie sprzeda, chyba ze do Piasta. Poza tym stary i co chwila kontuzjowany, nie chce mi się wierzyć ze w ogóle go chcemy, nie mówiąc o tym czy on chce do nas
Mauricio vol. 2
Piłkarz dostaje 3mln€ za każdy sezon w H96.Kontrakt miał do 2020, jednsk podpisał ugodę i rozwiązał kontrakt. Ta informacja chyba rozstrzyga jego ewentualną grę w Legii.
Piłkarz dostał,zgodnie z podpisaną ugodą, część wynagrodzenia za ten sezon.
Starszy sierżant
  • 5 / 1
U ale on ma kontuzje (naderwanie miesniowe). Niemiec plakal jak srzedawal. Chyba mocno wyeksploatowany.
Generał brygady
  • 1 / 1
Dokładnie.
Miał kontuzję i miał po niej wrócić do treningów w połowie września. Przetestować go nie zaszkodzi chyba?
Kapitan
  • 3 / 1
Bierzemy gracza czy klienta Enel-sport?
Pułkownik
  • 4 / 4
Nóż widelec będzie mu sie chciało jak Vadisowi. Jeśli jest okazja, to brać. Jeżeli będzie zdrowy, to tę śmieszną ligę wciągnie nosem.
Kapitan
  • 7 / 1
Jak Eduardo? Jak Mauricio?
~hmm
  • 1 / 0
a może jak Ludojad... nie dowiemy sie poki nie kopnie pilki i czy bedzie chcial grac w obronie
~olo23
  • 0 / 0
Zauważ że napisał że jeżeli będzie mu się chciało i będzie zdrowy
Trzeba przyznać że gdzie nie grał tam strzelał:
- Niemcy, Hiszpania, Włochy, Rosja...
Wszędzie strzelał bramki, wiek też ma ok, zważywszy na to że w tej lidze gole strzelają dziadki Paixao, Brożek czy Angulo.

Jest tylko jedno ALE i to raczej duże...kontuzje.

Tu gdzies musi być haczyk, no i nie chce mi się wierzyć że stać nas na kontrakt dla niego w czasach gdy tniemy koszty...
Major
  • 2 / 7
i jeszcze jedno ale...
Czy on przyjdzie do nas nadwyrezac sie za drobne ( ostatni kontrakt mial 3mln€ za sezon?
Podporucznik
  • 1 / 3
Po co on?! Na tą śmieszną ligę to skład mamy jeszcze aż za liczny. Jeszcze zrozumiałbym gdyby pozyskać kogoś młodego, perspektywicznego ale 30-letniego kontuzjogennego typa? Kolejny Obradović?
Kapitan
  • 2 / 0
Po filmikach widać, że kiedyś coś pograł. Wysoki, szybki, ułożoną noga. Jednak w jego przypadku to raczej melodia przeszłości. Ostatnie dwa lata błąkał się po gabinetach lekarskich więcej niż trenował. Myślę, że odzyskanie formy sprzed kilku lat będzie w jego przypadku mało prawdopodobne ( o ile w ogóle możliwe). Vadis miał bodajże 26 lat jak przychodził, więc miał o co walczyć. Czy "Żonatas" też ma? Ma 30 lat, gdyby miał z 3 lata mniej to warto wziąć na odbudowę, ale 30 latek niegrający od dwóch lat bardziej zalatuje miną niż szansą....
~olo23
  • 0 / 0
Ljuboja więcej czasu niż na trenowaniu spędzał na rehabilitacji a do czasu gdy mu się chciało bawił się w lidze z ogórami jak z niewidomymi
Kwestia nastawienia, jeżeli gość ma jeszcze ochotę pokopać sobie bez wielkiej spiny to będzie gwiazdą e-klapy. Umiejętności na to ma.
Starszy szeregowy
  • 2 / 3
Już lepiej niech grają Jarek z Carlitosem na zmianę i na końcówki niech wchodzi młody Rosołek i się ogrywa. Tak samo jak na lewą obronę wzięli kalelkę Ovradovica a przecież mamy świetnego młodieżowca Kostorza który pokazał w ostatnim meczu z Rakowem że nie ma żadnych kompleksów i może być niezłym grajkiem.
Kapitan
  • 2 / 0
A nie o Karbownika ci chodziło? A co do reszty to zgoda. Dziwny ten transfer (Ob)Radowicia.
Starszy szeregowy
  • 2 / 1
Zgadza się pomyliłem się chodziło mi o Karbownika
Kapitan
  • 1 / 2
Plotka, nic nie będzie z tego ;)
Zawodnik wolny, plotek nie ma z czego tworzyć.
Kapitan
  • 3 / 1
Jak wolny? Przed chwilą pisali, że niby szybki. ;)
Generał broni
  • 2 / 0
banan
Swobodny, acz prędki. :-)
Szeregowy
  • 5 / 1
Ostatnie dwa sezony to kontuzja za kontuzją. Wiadomo, że w naszej słabej lidze może wypalić każdy i a lepsi mogą sobie nieporadzić ale ten transfer to może być megapułapka. Zobaczcie sami:
3.05.2019-21.06.2019 Kontuzja biodra
23.03.2019-26.04.2019Kontuzja mięśnia
05.11.2018-01.12.2018Kontuzja
18.09.2018-10.10.2018Kontuzja
24.08.2018-08.09.2018Kontuzja
04.04.2018-18.07.2018Kontuzja mięśnia
19.03.2018-30.03.2018Kontuzja kolana
16.02.2018-23.02.2018 Kontuzja
To tak jak u Niezgody chyba?
Kapitan
  • 3 / 1
Tyle, że Jaro ma 24 lata i jest pewnie tańszy w utrzymaniu, więc warto na niego postawić.
Szeregowy
  • 0 / 3
Nie, nie tak jak Niezgoda.

18.02.2019-11.05.2019Kontuzja
20.07.2018-14.12.2018Kontuzja

Poza tym nawet gdyby Niezgoda miał też tyle kontuzji, to jest to powód żeby kupić następnego takiego?
Niezgoda stracił cały zeszły sezon, był wart 4 mln euro wg Transfermarkt a teraz połowę tego. Dla Niezgody to jest ostatnia szansa na powrót do oczekiwanego poziomu piłkarskiego.
Podporucznik
  • 0 / 1
30 latka
Podporucznik
  • 2 / 1
Po co jak nie ma pucharów brać 30 latka??? Jest Niezgoda, Carrlitos, Kante, Sanogo ( jak się wyleczy ). To nie lepiej brać z akdemii?? #0 latka nigdy nie sprzedamy.
~olo23
  • 0 / 0
Z Akademii? Grajki z naszej akademii po odejściu z Legii mają problem z załapaniem się w 1 lidze na ławkę. Ci co pozostają nie lepsi
Starszy sierżant
  • 3 / 0
Wiekiem mu bliżej do Vadisa niż do Eduardo.Gdyby był zdrowy to na pewno byłaby to duża jakość jak na polską lige,ale jeśli ma czekać na gre tak długo jak Obradovic to nie ma sensu się w to pakować.
Mógłby się sprawdzić, bo CV ciekawe, tylko czy potrzebujemy kolejnego napastnika grając tylko w lidze i pucharze? Grać tym co mamy, zbierać kasę i wzmocnić się w zimie, żeby na kolejne eliminacje byli zgrani!
To już lepiej dograć rundę tym co mamy - po bramkach:Carlitosa i Niezgody wzrośnie ich wartość. Scouting ma całą jesień na spokojne poszukiwanie napastnika na wiosenną rundę, pod eliminacje do LM. Jak to mówią:"kto szybko daje ten dwa razy daje".
Bardziej realna szansa jest że do Legii trafi ten zawodnik
https://www.transfermarkt.pl/josue/profil/spieler/72772
Podpułkownik
  • 1 / 6
A niby skąd masz takie info. Poszukałeś na transfermarkt i zaproponowałeś go Legii
Josué Soares Pesqueira ofensywny pomocnik bardziej by się przydał
~Raca
  • 0 / 0
Benedyczak był wolny! Słabo ci skauci działają! Teraz poszedł do Chrobrego. Na pewno gorszy od Kule Kule by nie był!
historia klubów prawie jak u Pasquato :D
To podpisać kontrakt, że jak będzie zdrowy to ci płacimy, a jak się będzie leczył to płaci zawodnik.
Starszy sierżant
  • 1 / 6
Wymienić młodego perspektywicznego, na którym można w przyszłości był zarobić na typa bez ambicji, który w drugiej bundeslidze nie błyszczał z kontraktem pewnie na poziomie Jodły. No ktoś ma łeb na karku.
Chorąży
  • 4 / 1
to samo można było powiedzieć o Vadisie
Starszy kapral
  • 3 / 2
Zawodnik z bardzo bogatym CV a tacy w Legii w większości przypadków się nie sprawdzają.W naszej lidze błyszczą zawodnicy za 5 groszy z 3 ligi hiszpańskiej bo mają ambicje żeby coś udowodnić.
Jeżeli taki zawodnik chce przyjść do nas, to z tyłu głowy musi się zapalić czerwona lampka...dlaczego?Gdzie jest haczy? A i tak musiałby mocno obniżyć wymagania finansowe. Legia podjełaby bardzo duże ryzyko, że się rozsypie lub strzeli focha.
haczyk
Dostałby pewnie ofertę 1+1 i tyle.
Plutonowy
  • 1 / 1
No i po co to nam?
Marszałek Polski
  • 2 / 1
Zbigniew Szulczyk
@ZSzulczyk
· 3 godz.
Jonathas miał szereg mikrourazów w Rubinie Kazań.
Z czasem niemal nie wychodził z gabinetu lekarskiego.
W Hannover w pierwszym roku złapał 3 poważne kontuzje.
Jednak największym problemem piłkarza jest szybko powiększająca się wada blizkowzroczności.

Tylko przy tym zapi.dalania nie będzie widział kto mu asystuje, szkoda.
No cóż, niech szuka szczęścia w innym klubie.
Podpułkownik
  • 1 / 7
O to takiego ancymona jeszcze nie mieliśmy. Jego bliskowzroczność,ma swoje plusy jak w telefonie przybliżenie, będzie widział bliżej bramke.
I przenosił strzały nad bramką.
Jak patrzę na naszą skuteczność, szczególnie na początku sezonu, to mam wrażenie, że co drugi nasz zawodnik ma bliskowzroczność :)
Podporucznik
  • 0 / 0
A tak btw nie ma blizkowzroczności - jest krótkowzroczność...
Kapitan
  • 2 / 0
Na zdjęciu profilowym wygląda prawie jak młody Schwarzenegger...
Marszałek Polski
  • 1 / 1
Jak nie zapier.dala, to szkoda pieniędzy nawet na kontrakt, bo będą się z Carlitosem po plecach klepać na ławce rezerwowych:)
Generał brygady
  • 4 / 2
2017: roku miał: naciągnięcie uda (pauza 15 dni), 2017/18: naderwanie ścięgna (pauza 3 miesiące), 2018 i 2019: naderwanie włókna mięśniowego (pauza 2 miesiące+22 dni) - to dwa razy. W tym czasie zagrał 6 całych meczów. Lat 30.

Zaproponował bym mu Ciechocinek, Krynicę zdrój lub Nałęczów.
Milikowi Napoli nie wykupiło :)
To i tak, lepiej niż Niezgoda. Wiadomo, że Legia nie wyda więcej jak milion €, bo jej na to nie stać. Jeśli, chcecie jakości to Legia musi ryzykować albo brać piłkarskich emerytów jak Ljuboja, albo zawodników po przejściach jak Vadis, albo młodych jak Duda. Kto nie ryzykuje nie pije szampana.

Przecież ma (podobno) przyjechać na testy medyczne, jak coś będzie nie tak, to go odpalą. Widziałem na youtube bramki, strzelać umie a tego się nie zapomina, gdyby był zdrowy to byłby niezły napadzior.
Generał brygady
  • 0 / 0
Milik na chwilę obecną ma 25 lat i w ostatnim sezonie strzelił 17 bramek. Młodego nie trzeba wysyłać do uzdrowiska.
Generał brygady
  • 0 / 0
Stankowa

Obradović też przeszedł testy medyczne i do tej pory nie zagrał.
Xtro
Novikovas i Gvilia też przeszli.
~Malcz
  • 0 / 0
Na Mazowieckiej mu się spodoba. Pamiętacie Eltona Brandao? To będzie właśnie taki ananas;)
Chorąży
  • 0 / 0
Oczywiście potencjalnie dobry napastnik. Dlaczego jest szansa że może do nas trafić?
Ostatni rok bardzo slaby, tylko 3 gole w bundeslidze i 10 spotkań.
Kontuzje, ale nie kolana chociaż.
Jonathas Cristian de Jesus. Jak jest okazja, by u nas zagrał, może warto skorzystać. Wygląda na kompletnego jak na nasze warunki napastnika z dobrą techniką, silnym uderzeniem, szybkością i grą głową.
https://www.youtube.com/watch?v=PhoIzzsOd-Q
~Bb
  • 0 / 0
Przydało by się jeszcze jeden może dwuch Brazylijczyków na przykładzie Lukiniasa i guelerme można stwierdzić że goście przychodzą wchodzą do pierwszego składu i robią robotę
dwuch to mało, morze tszech?
Jak wam nie pasuje, to może Ronaldo?
Który?
Ten z Huragana Klewki? Od Taibów?
Kapitan
  • 0 / 0
Jak to który? Ten co grał w Realu Madryt kiedyś..... P.S. Strzelił Niemcom gola w finale MŚ w Korei
Generał brygady
  • 1 / 2
Przemawiają za nim przede wszystkim ceny. Ale ja bym wolał młodego, zdolnego.
Major
  • 3 / 1
Jesli tez zawodnik faktycznie przyleci do Warszawy na testy, a Vuko przyzna, ze przyda sie w druzynie, to bedzie oznaczac, ze Serb po prostu chce grac napastnikiem o takiej charakterystyce - podobnej do Kulenovica. Nie wrozyloby to dobrze Carlitosowi. A swoja droga piaty atakujacy przy ani jednym rozgrywajacym to chyba, mimo wszystko, przesada. Zamiast kolejnej "9" Legia potrzebuje "10".
Generał brygady
  • 3 / 3
Wiele razy dopominałem się tu o 10. I nikt mnie nie słucha. :)
Wysoki napastnik zawsze sie przyda - na dluga lage sie dobrze nadaje. Byc moze masz racje ze Vuko szuka taki profil pilkarza.

Po co 5 napastnik?
W sumie :
Mamy Carlitosa, ale poki co u Vuko malo gra. Byc moze sprzedamy do Arabow.
Sanogo - Kontuzja go zalatwila na dluzszy okres
Kante - Wielka niewiadoma
Niezgoda strzela bramki, ale jest podatny na kontuzje. Jesli wypadnie ze skladu prze uraz to kto bedzie strzelal gole.
Podpułkownik
  • 0 / 0
Moim zdaniem sprawa jest złożona. Dobry napastnik, który umie podać i strzelić, wiadomo zawsze się przyda. Pytanie tylko czy jak na nasze obecne potrzeby nie mamy już wystarczająco dużo kandydatów do gry na tej pozycji, w tym dwóch bardzo pewnych(Niezgoda i Carlitos). Moim zdaniem też niezależnie od tego czy będzie u nas strzelec 20 czy 30 goli w sezonie, czy nie, potrzebna jest też skuteczność innych piłkarzy. Zwłaszcza pomocników. Myślę, że w klasowych drużynach gra nie może opierać się na formie strzeleckiej jednego piłkarza. Luquinhas, Gwilia, Cafu, Nagy, Novikovas, Martins czy obrońcy przy stałych fragmentach, muszą zacząć wykorzystywać sytuacje, których nie brakuje. Wydaje mi się, że to jeden z elementów nad którymi nasza drużyna powinna szczególnie mocno pracować pracować. Jeśli bowiem tutaj skuteczność przyjdzie, to będziemy w jeszcze lepszej sytuacji.
Pozdrawiam.
Generał brygady
  • 1 / 0
Niech decyduje trener!
Gorszy niż Kule nie będzie, brać.
Gorszy może być, wystarczy że nie będzie zdrowy i już jest gorszy, bo nie gra.
Chorąży
  • 1 / 1
Jedyny sens jaki widzę w tym transferze to chęć przyciągnięcie kibiców na stadion. Bo co prawda mamy taki skład że nawet z Vuko na ławce powinniśmy zdobyć mistrzostwo w cuglach, ale brak jest w składzie jakiejś gwiazdy. Po katastrofie w pucharach tylko tego typu ruch może rozruszać frekwencję. Gdyby ten Jonathas u nas odpalił to powinien być gwiazdą Legii i ligi ale niestety bardziej prawdopodobne że skończy jak Eduardo czy Necid!
Jaka szansa na gwiazdę, czy przyciągnięcie fanów na trybuny?
61 meczów w lidze hiszpańskiej, 29 we włoskiej, czy 22 w niemieckiej, a do tego 0 w reprze.
Co to za liczby?
I jak już po roku Hanover z nim rozwiązał kontrakt to żaden to orzeł....
@pawelk1504
W miedzyczasie Hannover96 spadl do 2 ligi, zakladam ze to mocno odbilo na finansach.
Nie wiem ile on tam zarabial.
Rewelacja, mlody I odporny na kontuzje jak Lewy. Juz nie wiem czy smiac sie czy plakac.
Kapitan
  • 2 / 4
...ostatnio leczyl kontuzje...będzie pasowal! ;-)
Generał brygady
  • 0 / 4
https://www.youtube.com/watch?v=v7JIm8Rdey0
Tu bramki z Hanoveru :)
https://youtu.be/-Wxj236Z690
~Hardman
  • 0 / 0
kolejny podstarzały wynalazek
Węgier lepszy i swój człoweik
~Hardman
  • 0 / 0
kolejny podstarzały wynalazek
Kapitan
  • 3 / 2
Bez sensu. Przebrzmiały obieżyświat. Strata kasa. Czemu napastnikiem nr.4 nie może być ktoś z rezerw?
Kawał chłopa, ograny w silniejszych ligach. Może uda się go przywrócić do formy, w końcu Legia nie jednego już na nogi postawiła.
Generał brygady
  • 0 / 0
A jak się nie uda, będzie na kogo gwizdać - to taka kontynuacja Twojej ironii.
Dobre, Legia już niejednego na nogi postawiła, zwłaszcza starszych panów finansowo. Taki legijny dom spokojnej starości.
Z tego co wyczytalem w 2018 i 2019 w H96 leczyl naderwanie włókna mięśniowego
Wypozycznie w Brazyli bez urazow… bo wlasciwie nie gral.

Nie wyglada na szklanego pilkarza, ale czy finansowo mozemy sobie na niego pozwolic.
Pamiętam, jak przed meczem z Ajaxem pan Błoński podał, zanim pojawiła się oficjalna informacja, że UEFA nie zamknie stadionu. Jakże się cieszyłem. Wszystko już było zorganizowane pod kątem tego wyjazdu, więc bałem się że mój wyjazd nie wypali, a tu taka wiadomość! Jak się skończyło, wszyscy wiemy... Także nie do końca teraz ufam informacjom pana Błońskiego...
Generał broni
  • 1 / 1
Plotka.
Generał broni
  • 1 / 1
(nie mylić z: Rutilus rutilus)
Tego nie wiem, ale zaufania nie mam:-)
Pozdrawiam
Generał broni
  • 0 / 0
I słusznie, w tym wypadku brak zaufania to podstawa. :-)
Podporucznik
  • 3 / 0
Wygląd na mega zakapiora. Coś tam pograł na wysokim poziomie. Jak za darmo i przy sensownej wysokości kontraktu, czemu nie spróbować.
Generał brygady
  • 0 / 0
Nie śmiejcie się ze mnie ale z twarzy to mi Adriano przypomina Wisła Parma :)
Taki mafioso trochę:-) Wyglądem może przestraszyć, oby straszył bramkarzy swoją skutecznością.
Pozdrawiam
Podporucznik
  • 1 / 1
Na ligę drwali nie nadaje się... Długo nie pogra...
Imperatore był jeden ;)
To do Cobusa...
Jeśli zdrowy to brać. Przebadać dobrze żeby nie było jaj jak z Obradoviciem
Generał brygady
  • 0 / 0
Potrzebny ktoś, do... zamiast Kule?
Generał brygady
  • 1 / 0
https://www.youtube.com/watch?v=bbl6Bokp7Rw
Na filmie jak na taką wieżę, wygląda że dość szybki, technika spoko. Tylko czy u nas nie będzie chciał odcinać kuponów do emerytury.
Generał brygady
  • 1 / 0
O to właśnie chodzi .Ale jak Vuko zobaczy tylko nożyczki w jego rękach , to powie ,że zrobi z nim to samo co z Mederiosem ,Chłopaki pod powiedzą ,że lubi łowić Vuko :)
Co podpowiedzą?
Starszy sierżant
  • 0 / 0
Chlop majac 30 lat powinien miec pokazne CV. Jezeli nie bedzie duzo zarabial a ma zamiar cos pograc to czemu nie. Nie wiemy czy Niezgoda utrzyma forme przez caly sezon, a Carlitos to tez chwilowo niewiadoma. Moje pytanie brzmi co to byla za kontuzja? Sprawdzal to ktos dokladnie ? Zeby potem nie bylo, ze chlop bedzie przez najblizsze 3 lata dochodzil do formy.
Generał brygady
  • 4 / 0
Wiem ,że Video zawodnika nic nie znaczy ,ale dynamikę ma wzrost a co najlepsze technikę użytkową .Może się okazać ,że transfer Kulo wczoraj pozwolił fartem nam się wzmocnić !
Oby tym razem nam się udało dobrze trafić !
Nie mowie "Nie" technice uzytkowej, ale wiadomo jak nasi rywale traktuja tak " problematycznych" zawodnikow.
Oby sie nie polamal. Fakt ze ma warukni fizyczne
Porucznik
  • 1 / 0
W Brazylii grał w Corithians tam go H96 wypożyczył.Po powrocie złapał ciężką kontuzję mięśniową/muskelfaseriss/ i nie mógł dojść do formy.
Transfermarkt podaje ze leczyl w kwietniu 2019 naderwanie włókna mięśniowego i pozniej w sierpniu.

4 maja 2019 strzelil gola Beyernowi w przegranym meczu 3:1, gral tylko 10 minut
Ostatni mecz w 2 lidze 3 sierpnia vs Jahn Regensburg , 19 minut gry

Jak na standardy E-klapy moze byc kozak.


Pytaniem pozostaje zdrowie, aktualna duspozycja - trenowal indywidualnie zeby utrzymac forme? - i wymagania finansowe.
Po Necidzie, Eduardo, Pasquato i Medeirosie wyzbyłem się syndromu "głośnych" nazwisk. Wiek, kontuzje, ilość klubów... nie ma sensu.
Mam nadzieje ze tylko slaba plotka. W Hannover kibice sie cieszyli ze sie udalo go pozbyc, zaplacili za niego 9mln a teraz otwieraja szampany ze sie go pozbyli.
Porucznik
  • 1 / 0
Raczej plotka bo nic nie zagrał ze względu na kontuzję.Jak grał to nie był zły.
Generał brygady
  • 1 / 0
Ale Legia nie pozyska dobrego gracza w inny sposób ! Coś w stylu "my ci pomożemy na zakręcie kariery i ty nam i jak będzie okey to przedłużymy !
Podpułkownik
  • 1 / 0
"Ale Legia nie pozyska dobrego gracza w inny sposób ! Coś w stylu "my ci pomożemy na zakręcie kariery i ty nam i jak będzie okey to przedłużymy !"

Cobus, w tym punkcie bardzo się z Tobą zgadzam. W inny sposób ciężko nam pozyskać piłkarza z ciekawą przeszłością lub dużymi możliwościami i doświadczeniem z silniejszych klubów. Natomiast warto, wydaje mi się, zadać sobie pytanie, czy na dziś taki piłkarz jest nam potrzebny. A jeśli już chcemy podjąć takie ryzyko, to trzeba spróbować je jakoś zniwelować przy sporządzaniu kontraktu i przez porządne badania.
Roman
Zgadazm sie ze jesli klub sie zdecyduje go zatrudnic, po udanych badaniach. To kontrakt musi chronic klub.
Rozsadna kasa zasadnicza i duze bonusy i krotki kontrakt z opcja przedluzenia.
Jesli sie odbuduje i pomoze zdobyc MP, albo pomoze w LM albo sprzedac i zarobic te 2 miliony.
Nie da sie pozyskac za grosze ? Ten Kolumbijczyk z rangers ? Liga estonska lotewska ? Tam tez sie trafiaja utalentowani zawodnicy tylko trzeba miec tam skauting, ktory w takim klubie jak nasz i przy naszych mozliwosciach nie istnieje po prostu. Jeden agra nas kosztuje wiecej niz kilka lat scautingu a za chukwu bysmy mieli rynek afrykanski dodany ;) ,tylko ktos to musi umiec i chciec zorganizowac. Nie tylko przegladac cv podsylane przez agentow. W Kielbowicza juz dawno przestalem wierzyc, predzej juz w tego od footb fantasy uwierze co polecil Luqi. Lub jakis "skautow" z FM twittera itd.
Ciekawy grajek ale czy nam naprawde potrzebny?
Fakt : W serie B strzelal gola co drugi mecz, ale to bylo "kiedys".
trzeba sprawdzic czy fizycznie jest OK ale i tez mentalnie, tzn czy "chciec biegac i grac".
Legia to nie sanatorium

Pytanie ile chce zarabiac? Jodlowiec odzszedl aby komin placowy poszedl w dol.
Braziliero ma 30 lat, wiec za rok za kokosy to go raczej nie opchniemy

Ten wegier z Palermo bylby bardziej perspektywiczny pod wzgledem zarobku na sprzedarzy.
Porucznik
  • 1 / 0
Wystarczy że sprzedadzą Carlitosa a Jarek/ oby nie/ złapie kontuzję.Zostaje kto ,Kante i młodzież a jak często Kante bramki strzelą to wiemy.
Porucznik
  • 1 / 0
H96 ma aktualnie w kadrze czterech środkowych napastników.Wszyscy stosunkowo młodzi może to też być przyczyną że go nie chcą.
Starszy szeregowy
  • 1 / 4
Zamienił stryjek siekierę na kijek. Jeden ogór za drugiego. Nasi włodarze nic się nie nauczą. Zamiast odgrywać młodych Polaków ściągają następny szrot.
Wygląda jakby wygrał casting na latynoskiego pop-rapera ;)
Taki low costowy Jay-Z z Aldi :D
Starszy szeregowy
  • 1 / 0
(D) Jonatan i Cleo
Porucznik
  • 3 / 1
Niemcy piszą że opuścił Hannover że względów rodzinnych/jakaś tragedia w rodzinie/W styczniu 2019 powrócił do Niemiec potem złapał kontuzję.Jan Schlaudraff kierownik drużyny H96 oświadczył że rozwiązanie kontraktu jest najlepszą opcją bo po zakończeniu okienka transferowego ma szansę na przejście do innego klubu.Wyglada jakby nie bardzo go chcieli.
Marszałek Polski
  • 1 / 0
No jakby go chcieli, to by nie rozwiązali kontraktu, raczej logiczne:)
Porucznik
  • 1 / 0
Kontrakty rozwiązuje się z różnych przyczyn .Czasem zawodnik woli poszukać sobie innego klubu czasem klub go nie chce.Sa jeszcze inne subiektywne przyczyny.Wiec nic nie jest takie oczywiste.
.
Nie wiem jakie sa finanse Hannover96 ale klub spadl do 2 ligi, a w Niemczech miedzy 1 a 2 liga jest przepasc $$.
Generał broni
  • 1 / 8
Wszystko zależy za ile i na kiedy będzie do gry. Osobiscie uważam, że sportowo nie jest to zły pomysł ale czy ekonomicznie potrzebny? Wygląda raczej na to że 10 pozycja z naszej listy życzeń po prostu jest w zasięgu.
Pułkownik
  • 2 / 3
po co nam kolejny szrot chyba tylko po to żeby Carlitos dalej gnił na ławce i żeby była wymówka, że nie mamy miejsca na kolejnego pajaca
Plutonowy
  • 2 / 0
Płaćmy mu tylko od strzelonych bramek. Np.1gol= 100 000Euro
Ale tylko z lewej nogi
i tylko małym palcem stojąc tyłem do bramki
Chyba z lewego jaja
Starszy sierżant
  • 1 / 1
Na pierwszy rzut oka CV niezłe tylko CV nie gra . Eduardo przechodził do Arsenalu za ok 14 milionów euro i co zaprezentował każdy widział to mi pachnie drugim Eduardo
Starszy sierżant
  • 3 / 0
Prędzej Necidem.
w co ten wukowicz gra, wczoraj na sport.pl mówi że nie potrzebuje napastnika nawet jak odejdzie kule a dziś info że bedzie napastnik na testach
nie nadaje się ,znak zodiaku Ryby. My potrzebujemy Barana.
Młodszy chorąży
  • 0 / 2
Po co?
Chyba, że za Carlitosa, Emiraty mogą kupować bodaj do końca sezonu.
Kapitan
  • 1 / 3
Eduardo, Mauricio, Obradovic (?)...
Podpułkownik
  • 2 / 0
Fakt strzelenia bramek Bayernowi czy Bayerowi kilka miesięcy temu jest nie najgorszą rekomendacją. Ale ciekawe jak wyglądają sprawy zdrowotne? Czy Legię stać na kolejnego rekonwalescenta(obecny casus Obradovicia z niezłym CV) czy jednak nie lepiej korzystać z Carlitosa, Niezgody, Kante i ewentualnie Rosołka?

Nie mam nic przeciwko ściąganiu ogranych w silnych ligach 30-latków. Ale warto zwrócić uwagę, że np. taki Ljuboja zanim przyszedł do Legii miał na koncie pełen sezon regularnej gry w Nicei, bez większych problemów zdrowotnych. Natomiast doświadczenie pokazało, że nawet tacy piłkarze jak Necid, Eduardo lub Chukwu po długim czasie kuracji albo zapuszczenia sportowego(Nigeryjczyk) z "twarzy są podobni zupełnie do nikogo"...
Vadis też był zapuszczony, leczył kontuzje, nie grał i rozwiązano z nim kontrakt w Norwich.
Podpułkownik
  • 2 / 0
Z Vadisem była moim zdaniem jednak trochę inna historia, bo w półroczu poprzedzającym przyjście do Legii był już w treningu i kilka spotkań rozegrał wchodząc z ławki. Później była przerwa w rozgrywkach, ale w przededniu przyjścia do Legii nie miał żadnej kontuzji i pracował nad powrotem do optymalnej formy.
Modelowym przykładem dla mnie jest Astiz, który będąc bez klubu pracował, żeby być w formie.
Generał brygady
  • 2 / 0
Tak krzyczymy ,że w Turcji to wiedzą jak ligę silną zbudować ! Własnie tam zaczynano pozyskiwać zawodników ogranych ,ale nie młodych na początku .Dopiero z czasem kiedy stadiony uginały się od kibiców i co za tym idzie wpływy z meczów wzrosły dość znaczne i awansy do pucharów ,L.M pozwoliły na transfery dobrych graczy,ale nie starych ! A u nas lamet , bo parę transferów nie wypaliło .Nie w takich ligach są wtopy np Neymar PSG
Kapral
  • 3 / 0
Każdy transfer to ryzyko, ale ewentualny ten to strzał. Albo się uda (Vadis), albo nie (Eduardo).
Podpułkownik
  • 0 / 0
Cobus

Nie wiem kto lamentuje. Ja natomiast myślę, że warto nawet ryzykowne decyzje podejmować rozsądnie. Warto też wiedzieć, czy w danym momencie takie ryzyko jest niezbędnie potrzebne.
Pozdrawiam.
Podpułkownik
  • 1 / 0
Hmm

Zgadzam się, ryzyko jest zawsze.
Generał brygady
  • 1 / 0
Wiesz jakie zdrowie ma Jarek Niezgoda , Sanogo ,Kante nie gwarantują nic .Zostaje Carlitos i co cały sezon z jednym napastnikiem .Po rundzie zaczną się utyskiwania na klub i trenera ( za co go gnoimy to nasze) ,ale nawet na Polską ligę to duże ryzyko zostać z jednym napastnikiem ! Rok kontraktu plus sensowna pensja a jak zagra dobrze jak Martins z automatu klauzula przedłużenia !
Podpułkownik
  • 0 / 0
Cobus,

mamy jeszcze okienko zimowe. Moim zdaniem nie ma tragedii jeśli idzie o głębię składu, skoro gramy w lidze i Pucharze Polski.
Czy w systemie gry z jednym napastnikiem Niezgoda, Carlitos, Kante i ewentualnie Rosołek naprawdę nam nie wystarczą na pół roku chociaż?
Gdyby gościu był nawet bez tego pokaźnego CV, ale 18-20 letni, to można ryzykować. A tak to lepiej ogrywać Praszelik i Rosołka - większy zysk na przyszłość.
To już chyba żart? po co ten zawodnik miałby zostać sprowadzony do Legii? W kadrze jest teraz 29 zawodników (tylu zostało zarejestrowanych do rozgrywek ekstraklasy) - w większości świetnie opłacanych (w tym Obradović z kwotą 400 tys. euro za sezon!). Po co nam 30-latek który zwiedził tuzin klubów, miał sporo kontuzji i od kilku miesięcy pozostaje bez klubu?
Czy to ma znaczyć że pozbywamy się też Carlitosa?
Plutonowy
  • 1 / 1
Jeżeli tylko będzie mu się chciało... I zdrowie pozwoli... mi się marzy ściągnięcie 2-3 zawodników pokroju Lazara Markowicza, chcących się odbudować. Kontrakt na 1,5 roku z opcją na kolejny i kwotą odstępnego dającą minimum lekki zysk.
Młodszy chorąży
  • 1 / 2
Dziwny ruch. Mamy Niezgodę, Carlitosa, Kante. Sanogo na długo wykluczony. Po co 5-ty kontrakt napastnika?? Stawiałbym na Jarka i Carlitosa na 9-ce na 20-30 minut lub na 10-tce od początku.
Generał brygady
  • 5 / 0
"Jonathas mimo 30 lat ma bardzo pokaźne CV". To raczej powinno być normalne... w tym wieku.
Szeregowy
  • 5 / 2
Kolejny by tylko brać kasę. Ilu to już się przewinęło zawodników którzy rozegrali pół meczu w jakimś Juventusie czy innym Interze , potem byli na wypożyczeniach w drugich ligach albo latami leczyli kontuzję i w efekcie trafiali do Legii tylko obciążając budżet.Ktoś musiał mieć na tym interes.... Niech przychodzą zawodnicy ze słabszych lig ale grający i coś znaczący w owych ligach np. Nikolić
Porucznik
  • 1 / 1
Ot tak Hanover za porozumieniem rozwiązał kontrakt... .a kontuzja?
Operacja?
Starszy szeregowy
  • 2 / 2
kalkulacja jest prosta Kulenovic poszedł za 2 miliony wezmą za darmo brazylijczyka i wypchną Carlitosa do arabów tez za 2 miliony i po odliczeniu doli wisły zostanie 3,5 miliona na plusie
Lepiej w oczekiwaniu na powrot Kante i Sanogo posadzic na lawce kogos z rezerw, a pieniazki zbierac na kocura.
Porucznik
  • 3 / 0
Ultra
a kto z góry Tobie głąbie powiedział że tak będzie jak twierdzi Błoński
Porucznik
  • 2 / 4
Tak łatwo Hanover 96 rozwiązał z nim kontrakt....? Bo?
Kontuzja nie do wyleczenia ?
Czy wymaga operacji? I rok przerwy?
Widzę, że Vukovic ciągle potrzebuje napastnika o parametrach koszykarza....teraz rozumiem dlaczego grał Kulenovic...
A gdzie szklany Obradovic?
Tragedii nie ma. Pytanie jakie będzie miał wymagania finansowe.
to jest żart, prawda? Był tu już taki jeden, nazywał się Eduardo. I wystarczy.
Młodszy chorąży
  • 8 / 2
Nie porównuj 35 do 30 latka. Lewandowski jest starszy. Czy na niego też mówisz Eduardo?
oby nie okazał się drugim Eduardo.....
Generał brygady
  • 3 / 3
Oby się w ogóle nie okazał.