Logo Legia.Net

Zgrupowanie Legii w Austrii

Piotr Kamieniecki

Źródło: legia.com

01-06-2011 / 16:33

(akt. 14-12-2018 / 06:59)

Znany jest już termin letniego zgrupowania Legii Warszawa. "Wojskowi" polecą trenować do Austrii w dniach 3-16 lipca. Zawodnicy zamieszkają w hotelu w Windischgarsten. Zajęcia po urlopach, zostaną wznowione 20 czerwca w Warszawie. Po powrocie z zagranicy legioniści będą ćwiczyli w Warszawie i okolicach. Pierwszy mecz w Lidze Europejskiej nasza drużyna zagra 28 lipca. 

Komentarze (247)

Zaloguj się, by móc oceniać komentarze.

Punkty

1063

Ranking miesiąca
#11094
Ranking ogólny
#1094
~Leopold
  • 0 / 0
z tym że Tomaszek ma dość często rację
Witam niedługo będą dwa transfery pewne info
~TTC
  • 0 / 0
Kiedy prosiłem redakcję o kasowanie postów od tak zwanych 'osób posiadających kontakty w klubie' to się podniósł krzyk. Chyba nie muszę tłumaczyć po raz wtóry dlaczego nie ma to większego sensu...
~Qwerty
  • 0 / 0
Ludzie łątwo daja sie nabierać. Napisałem specjalnie jakos sensacje żeby wam pogazac jak łatwo można kogos wkrecic ja to robia "mistrzowie" Legion i tomaszek67. Niektóry sie nie dali nabrac :P
no cóz takie życie pozdro :D

Legion to oszust !!!
~Legion....
  • 0 / 0
Nie taki jak ty ciole.Do tego podszywasz sie podemnie.
~rikenbaker
  • 0 / 0
A i jeszcze jedno .

chyba chciałeś napisać

Legi nie stać na niego
~TTC
  • 0 / 0
Legii
~rikenbaker
  • 0 / 0
Prędzej Ciebie nie stać na rozum kolego
gratuluję tym którzy wierzyli Ci w tego Castillona i jeszcze zadawali pytania
...ręce opadają
~Qwerty
  • 0 / 0
również dziekuje za uwagę :)
~rikenbaker
  • 0 / 0
i gdzie ten Castillon hehehe nie doleciał?
~Qwerty
  • 0 / 0
Nie stac Legi na niego
~muraś
  • 0 / 0
Faktycznie widziałem dziś przy Ł3 nowych zawodników a bardziej robotników remontujących nie daleko dom .
~Qwerty
  • 0 / 0
Castillon udal sie na stadion Legii.
~hehe
  • 0 / 0
Razem z Morientesem
~Bart
  • 0 / 0
Widać ze szczylem jestes i o tym swiadczy twoje słownictwo wiejski chłopku. Udałes sie jak serek babci w nogawicy.
~TTC
  • 0 / 0
Bart mam do ciebie pytanie...czym się różni słownicto Qwerty od Legiona?
~Bart
  • 0 / 0
Legion jest raczej starszy no i bardziej wiarygodny. Słownictwo Legiona w stosunku do mnie jak i wielu na tej stornie jest na poziomie.
~TTC
  • 0 / 0
Normalnie brak mi słów :)
~Qwerty
  • 0 / 0
CASTILLION JUŻ W WARSZAWIE !!!
~Bart
  • 0 / 0
Sciemniasz chłopaku. Jesli by tak było, to juz by z legia.com podnieceni na lotnisku czatowali.
~Qwerty
  • 0 / 0
a co ma do tego legia.com

transfer był tajemnicą
~Qwerty
  • 0 / 0
Bart poziom twojego IQ jest żenująco niski !!

p.S nie jestem z krakowa a gimnazjum skonczylem kilkanascie lat temu :))
~Calagan
  • 0 / 0
Znaczy dzieciak. Gimnazja wrocily w 1999 roku, wiec mogl najwczesniej w 2002 skonczyc. Chyba, ze ma ponad 60 lat, ale wtedy nie skonczylby kilkanascie lat temu, tylko kilkadziesiat.
~Bart
  • 0 / 0
No fakt, czyli zniewieściały głupek z grzywką na boczek:))
Podpułkownik
  • 0 / 0
Gdzie jest Qwerty i jego nowe newsy?Czeka z aparatem pod stadionem na Castilliona?:)
Podpułkownik
  • 0 / 0
Ten Castillion to podobno co chwila jest kontuzjowany!!!Szykują nam drugiego Takesure Chinyamę!!!Nie dla tego transferu!!!I jeszcze za taką kasę kupować kota w worku!!
~Empezet
  • 0 / 0
Wyluzuj...
Jeszcze nie wiadomo czy to prawda, a Ty już bijesz pianę.
Kto nam szykuje tego kota w worku? Na razie tylko Qwerty...
Wiesz kim jest Qwerty i jaka jest jego wiarygodność? Raczej nie, więc zlajtuj trochę.
~Qwerty
  • 0 / 0
skąd takie info ze non stop kontuzjowany?
~Qwerty
  • 0 / 0
Legion wściekasz sie ze ludzie nie wierzą w twoje klamstwa?
Dlatego tak mnie krytykujesz?
Czy musisz sie dowartosciowac?
~Legion....
  • 0 / 0
1--Ja się nie wściekam w ogóle bo niby na co.
2--Nie krytykuje tylko nie podpisuj sie pod moimi wpisami bo wieczorem cię zniszczą.
3--Dowartościowują mnie pewne informacje z klubu a nie twoje wymyślane.

Nie mam zamiaru z ci odpisywać i ty tak samo nie odpisuj na moje wpisy.Pisz bzdury ale z dala odemnie.
~pit
  • 0 / 0
Nie no nie mogę co za megaloman.... chłopie jakbym chciał sobie przeczytać o czyimś savie z Fm'a to bym sobie forum o tej grze włączył. Więc może nie zaśmiecaj tego tematu i nie opowiadaj o swoim graniu
~pit
  • 0 / 0
Nie no nie mogę co za megaloman.... chłopie jakbym chciał sobie przeczytać o czyimś savie z Fm'a to bym sobie forum o tej grze włączył. Więc może nie zaśmiecaj tego tematu i nie opowiadaj o swoim graniu
~Qwerty
  • 0 / 0
Trwają także rozmowy ze słąwnym Polskim bramkarzem :)

P.S to nie J.D ani T.K
~Empezet
  • 0 / 0
Czyżby Radek Majdan? :)
~Qwerty
  • 0 / 0
Nie , ktoś dużo , dużo lepszy :)
~Empezet
  • 0 / 0
A jest taki?
~Bart
  • 0 / 0
Onyszko? Szamo?
Co z tym Gasparem?
~Qwerty
  • 0 / 0
Nie.
~Qwerty
  • 0 / 0
Śledzcie ten news , tylko w tym temacie bede relacjonował przebieg rozmów z Leo i castillionem

pozdro
Podpułkownik
  • 0 / 0
A kiedy coś będzie wiadomo ale tak na 100%?Jak masz takie znajomości to napisz coś więcej!
~Qwerty
  • 0 / 0
tak jak pisałem Castillion dzis przyleci a z Leo trwaja negocjacje
Podpułkownik
  • 0 / 0
To jak się dogada to będzie dziś info na oficjalnej?
~Legion....
  • 0 / 0
Hahaha.
~Qwerty
  • 0 / 0
Bedzie
Podpułkownik
  • 0 / 0
No to jak do 18 tej dziś nic nie będzie na oficjalnej stronie, to znaczy że nieźle wciskasz kit!!
Podpułkownik
  • 0 / 0
No to jak do 18 tej dziś nic nie będzie na oficjalnej stronie, to znaczy że nieźle wciskasz kit!!
~Qwerty
  • 0 / 0
dzien sie konczy o 24 :)
~Qwerty
  • 0 / 0
Trwają rozmowy z obrońca Gremio.
~Qwerty
  • 0 / 0
Dziś o 13. przyleci do Warszawy Castillion . Spotka sie z dyrektoem sportowym, odwiedzi stadion Legii , bea negocjowac kontrakt

Pozdro i bez napinki :)
~Bart
  • 0 / 0
Pamietaj, ze jeśli to sciema, to dzeci neo tej stronki Cie zniszczą. Legiona po jednym podknieciu zrównali z ziemią, ale jeszcze sie chlopak trzyma.
~Bart
  • 0 / 0
potknięciu*
~Legion....
  • 0 / 0
Bart--Bo ja się chwastami nie przejmuje wczoraj z kumplem na Ł3 miałem z tych pustaków nie złą polewkę.Ja przynajmniej mam wiarygodne zródło co się w klubie dzieję a jak Walter coś zmieni to nikt nie ma na to wpływu.
~Qwerty
  • 0 / 0
Legion cała legia ma polewke z ciebie Skoro masz info sprawdzone to sobie miej. Ja mam swoje.

Nie odp na moje komentarze
~Legion....
  • 0 / 0
Bart--Widzisz że dziecko ma kompleks tak jak inne chwasty i pod każdym moim wpisie się wpisuje więc pomyśl o co może mu chodzić.Po 2 ja mu nie odpisuje tylko do Ciebie i Hela a pisze że mam mu nie odpisywać ma gość problemy ze sobą.
~Qwerty
  • 0 / 0
Legion nie wiem ile masz ty lat ( a zakładam ze max 15) wszystkich pouczasz , wyzywasz nazywasz dziecmi , uwierz mi nie jestes celebrytą legia.net tylko zwyczajnym kłamcą
~Legion....
  • 0 / 0
Ale ja nie zamierzam z tobą dyskutować dziecino masz info może z dyskopolo na pewno nie z Legii.
Po 2 nie wpisuj się pod moimi wpisami żeby potem ktoś nie pisał że ja coś pisałem.
~Empezet
  • 0 / 0
Śmieszna wojenka panowie... śmieszna i żałosna.
~Legion....
  • 0 / 0
Ja nie zamierzam z nim wojny prowadzić zwróciłem mu tylko uwagę że ma się nie wpisywać pod moimi wpisami.
~Qwerty
  • 0 / 0
Geoffrey Casstillion dzis przyleci do Warszawy negocjowac warunki kontraktu.

P.S Nie obchodzi mnie wasze zdanie... Po prostu pisze to dla waszych informacji. Wiem na 100 % ze przyjdzie Castillion.

I proszę nie porównywac mnie do Legionów czy jakis tomaszków....
Podpułkownik
  • 0 / 0
To pewnie jakiś mega naleśnik!!Precz z takimi transferami!Nam trzeba napastnika co będzie strzelał bramki, a nie jakiegoś juniorka!To lepiej z ME kogoś brać!
~Qwerty
  • 0 / 0
h ttp://www.youtube.com/watch?v=evq6uTyViTg

To nie ogórek tylko bardzo młody obiecujący gracz szkółka Ajaxu mówi wszystko.


pozdro
~dzik
  • 0 / 0
mam nadzieję, że to żart. nam trzeba doświadczonych piłkarzy a nie młodzików.
~muraś
  • 0 / 0
Bije na głowę każdego gracza młodej Legii,ja bym go wziął i za rok ,dwa byłby super gwiazdą Legii jeśli by się dobrze rozwijał ,A ni Wolski a ni żyro nie mają takiej płynności i nie są tak mocni fizycznie jak ten 19letni Holender Wolski z Bytomiem prócz jednej akcji nie widoczny ,coraz gorzej gra Rafał ale jest po kontuzji zresztą ja płynnego minięcia nie widziałem tam a asysta dobra bo dokładna ale nie ładna,zresztą to plota z tym Holendrem bo widać że większość tu sobie żarty robi.
~dzik
  • 0 / 0
WILAN DO SZKOLY DO JASNEJ CHOLERY !!!!
Podpułkownik
  • 0 / 0
Pisałeś niżej że ten wychowanek wart jest 700 tys euro?Według źródła co podałeś, to on jest wart 50 tys euro!!!Ładnie koleś ściemniasz!To powiedz jak się dziś dogada to będzie info na oficjalnej?
~Calagan
  • 0 / 0
Niezaleznie od faktu, ze qwerty robi sobie zapewne polewke, to o 700tys pisal niejaki osa, a nie on.
Podpułkownik
  • 0 / 0
~Qwerty
2011-06-01 21:08 IP 93.159.***
Nie śmiałbym

Trwaja rozmowy , najbardziej zaawansowane są z wychowankiem Ajaxu , według transfermarkt jest wyceniany na 700 tys euro , ale na prawde warto

Z pozostałymi negocjują włodarzę Legii
~Qwerty
  • 0 / 0
Helu77 : Ajax chce go pusic za 700 tys euro iwec jego wartosc jest duzo , to wielki talent , ponadto Ajax chce miec 50 % własnosci tego zawodnika.
Podpułkownik
  • 0 / 0
Tylko że ITI nie da kasy!!!Więc możemy zapomnieć o nim, nawet jak jest taki dobry jak mówisz!!
~Legion....
  • 0 / 0
Helu 77--Daj spokój temu naleśnikowi bo tego zawodnika wymyślił sobie sam dzieciak.
~Qwerty
  • 0 / 0
Legion masz IQ na minusie !!

Każe ci czytać moje posty? Nie wiec po co ta napinka , bo ty podajesz falszywe info z gazet?
Podpułkownik
  • 0 / 0
Wiem że to ściema!!a Ty Legion masz jakieś nowe info w sprawie transferów?Bo mi śmierdzi że będzie jeszcze gorszy syf,niż rok temu!
~Bart
  • 0 / 0
Hehehe witaj Legion. Ciekawe co powiesz jeśli to bedzie prawda?:)) Radziłbym wam wszystkim, czesto udzielajacym sie na legia.net, pisac prawdę, bo wam później dzieci neo zyc nie dadzą:)))) Pozdrawiam
i czekam na transfery:))
~Bart
  • 0 / 0
Helu albo sciema, a moze i nie, kto to wie:))
~Qwerty
  • 0 / 0
Legion ile z twoich prognoz sie sprawdziło ?

Zauwaz ze dopiero wczoraj zamiesciłem moje komentarze a ty od tygodni spamujesz na forum swoimi plotkami.

Ja piszę tylko sprawdzone info.
~Legion....
  • 0 / 0
Bart--Nie żartuj człowieku wiem że dziś nikt nie przyjedzie.
~Qwerty
  • 0 / 0
Legion skończ kłamać !!
~Legion....
  • 0 / 0
Helu77 -Józwiak pracuje całymi dniami nad transferami.Zobaczymy prawda jest taka że ma mało czasu.
~sylwek
  • 0 / 0
jak nie qwerty to legion to jakis tomaszek kurka wodna ilu jescze bedzie nam opowiadac kto zagra w Legii!!!!kazdy ma nazwiska jakby tak wszyscy trafili do nas to caly sklad nowy zrobi Walter
~Bart
  • 0 / 0
No i to chyba sciema była. Koles wszedł, narobil popeliny i poszedl w maliny.
~pit
  • 0 / 0
Redakcjo błagam, weźcie zróbcie coś z tym Qwerty, bo to o pomstę do nieba woła. Legion jak dla mnie był wiarygodny i z kosmosu rzeczy nie wymyślał, ale to już jest przeginka
~Qwerty
  • 0 / 0
pit zmien dillera
~Qwerty
  • 0 / 0
h ttp://en.wikipedia.org/wiki/Eduardo_C%C3%A9sar_Gaspar
~rocky
  • 0 / 0
tylko wedlug tego źródłą to on zostal wlasnie graczem CSKA Sofia
~(L)
  • 0 / 0
ściemniacz i tyle ...
~waldek
  • 0 / 0
Dzieciaku, poczytałem te twoje wypociny i proszę cię naucz się najpierw pisać w ojczystym języku.
~Qwerty
  • 0 / 0
Cabral na 100 % zostaje w Legii , zostanie przedłuzone wypożyczenie
~mati
  • 0 / 0
w sumie jestem bardzo ciekawy jakby Cabral prezentowal sie przy innym trenerze w Legii
~Bart
  • 0 / 0
Qwerty jesli sciemniasz to dzieciuch jestes.
Napisz który z Valencii.
~Qwerty
  • 0 / 0
Trwaja rozmowy z wychowankiem gremio Leo oraz z doswiadczonym zawodnikiem z przeszloscia w Valenci.


Klub jest rowniez zainteresowany wypozyczeniem Teemu Tainio z Ajaxu .

pozdrawiam
~(L)
  • 0 / 0
Tyle , że Tainio gra w MLS ;)
~Qwerty
  • 0 / 0
jest wypozyczony z Ajaxu
~rocky
  • 0 / 0
Jak juz tak zdradzasz wszystkie nazwiska to daj tez tego pomocnika z przeszloscia w Valencii.
~Qwerty
  • 0 / 0
to tajemnica , ale to bedzie hit mówie wam :)
~Bart
  • 0 / 0
Co za Leo? I który ten pomocnik z przeszłoscia w Valenci?
~(L)
  • 0 / 0
Bzdura.Tainio poszedł do MLS na zasadzie wonnego transferu.Pozazdrościłeś Legionowi popularności i próbujesz zwrócić na siebie uwagę wszystkich ?
~Qwerty
  • 0 / 0
(L) milcz.
~(L)
  • 0 / 0
Tak to się zwracaj do swoich kolegów ściemniaczu...
~Qwerty
  • 0 / 0
Geoffrey Castillion na 95 % w Legii
~rocky
  • 0 / 0
Kiedy bedzie pierwszy potwierdzony transfer do Legii??
~mati
  • 0 / 0
kto to?
~arti77
  • 0 / 0
Na koniec sezonu? Ten sezon już się skończył. To czy teraz odejdzie obecny trener? I co z bramkarzem?
~Philips
  • 0 / 0
Cześć wiem że zaraz zostanę pewno zwyzywany od osób udających kogoś ale mam pewno informację oczywiście nie mogę zdradzać wszystkiego ale niektórymi informacjami mogę się z wami podzielić i możecie sprawdzić sobie że 90% moich informacji zostanie sprawdzonych więc zacznę od ostatnich newsów (piszę to bo wkurzyłem się widząc innych podszywających się pod osoby znane od środka Legi i podające śmieszne informację)
-Michał Żewłakow nie przejdzie już do Legi chyba że zgodzi się na obniżkę zarobków na co się nie zanosi
-Maciek Skorża odejdzie po sezonie ze stanowiska trenera Legi teraz jest tak zwana "zasłona dymna"
-Najbardziej prawdopodobne jest objęcie stanowiska trenera Legi Warszawa przez trenera Harczenkę
-Kuszczak nie wiem kto taką informację w ogóle podał
-No mogę zdradzić wszystkim że nie będą w tym sezonie jakieś wielkie zmiany .... dojdą młody Kosecki i Zbozien (ten drugi najprawdopodobniej zostanie wypożyczony do Snadencji Nowy Sącz znowu) a Legia zainteresowana jest piłkarzami typu
a)Filip Sebo
b)Chavez
c)Tomić z Partizana Belgrad niestety więcej nie mogę powiedzieć ponieważ no nie były by pewne osoby zadowolone z tych informacji których udzieliłem dobranoc.
~mati
  • 0 / 0
mam nadzieje ze Walter zlituje sie nad kibicami Legii i wyrzuci Skorze --jak najdalej od Legii
~rocky
  • 0 / 0
Kolego wez naucz sie pisac LEGII a nie LEGI bo to fatalnie wyglada. Po za tym trener BATE nazywa sie Hanczarenka a nie Harczenka a po trzecie to sezon juz sie skonczyl wiec niby kiedy ma odejsc Skorza?? Dziwne te twoje newsy...
~Qwerty
  • 0 / 0
Po 1 Hanczarenka nie przyjdzie do Legii jako trener.

Po 2 Filip sebo przejdzie do klubu z Belgi..

Po 3 Tomic nie ma szans na gre w Legii
~Skorpion
  • 0 / 0
stary ,wierzę że chcesz dobrze i fajnie że przekazujesz ( mam nadzieję w dobraj wierze ) informacje o sytuacji w klubie. Serwis jak zwykle ,bazuje na gazetach. Pytanie jednak mam odść brutalne, co to za news'y ? Chavez jest nie do wyjęcia, Żewłak jest raczej obojętny większości i jest kilku bardziej inteligientnych stoperów, Tomić...słyszę o nim od roku, Kuszczak, masz rację nie wiem kto to wymyślił ( Legion ???) i Kosa oraz Zbozień ... o tym także wiadomo.
PS.
Wolałbym raczej usłyszeć o naprawdę ciekawych posunęciach w klubie jak np. Jóżwiak i Miklas,Skorża out, Stevens, Kosa i Wałdoch in. 1/2 składu out ale 3-4 z ME i 4-5 konkretnych grajków in. Marzenia nic nie kosztują. Inni kombinują, rozmawiają z Peszką a ITI jest w czarnej dup...pie od 5 lat. Pzdr.
~Philips
  • 0 / 0
Już mówię Skorża odchodzi Józwiak przejdzie na scauta Miklas zostaje.
~st.anger
  • 0 / 0
Cabral zadebiutował i Argentyna w d.u.p.e 4:1
~mati
  • 0 / 0
Cabral to GORSZA wersja Rogera....super technik,ale wiadomo w naszej lidze jest mu bardzo ciezko cos pokazac.to nie liga dla niego.Legia powinna sie z nim pozegnac.
~muraś
  • 0 / 0
słabo grał ,strasznie wolny jest ,pasuje na Defensywnego pomocnika nie ofensywnego bo jest za wolny.
~dragon01
  • 0 / 0
muraś gdzie była transmisja meczu ?? Oglądałeś ??
~rocky
  • 0 / 0
wilan byl na meczu w Nigerii razem ze swoim informatorem z Cypru a jutro bedzie na studiach i stamtad do nas napisze.
~mati
  • 0 / 0
powiem wam tak.Borysiuk to sympatyczny mlodzieniec ale niestety slabe umiejetnosci jak na Legie.Niestety ale prawda jest taka ze bez niego osiagnelismy lepsze wyniki.Borys albo faul lub strata pilki,ewentualnie strzal panu bogu w okno, gdy w tym czasie Legia moglaby stworzyc ze dwie dobre akcje(i tak co mecz).reasumując Legia wzmocni sie pozbywając sie Ariela..Oczywiscie to nie tylko on jest winny tragicznemu sezonowi...
~rocky
  • 0 / 0
Tym bardziej ze Gol zaczyna grac na niezly poziomie.
~mati
  • 0 / 0
masz racje Gol naprawde zacząl grac jak oczekiwalismy
~muraś
  • 0 / 0
Tak Rocky tu widziałeś gola szczególnie z relacje tekstowych ,Gol grał przeciętnie nic szczególnego dużo piłek traci tam pasuje Cabral znawco ,uczepiłeś się tego wilana a skąd wiesz jak całe me ip wygląda ??co to jest sprawdzian??wielu ma podobny poziom pisania tu bez znaków interpunkcyjnych i to też wilany??idź ochłoń idź ze swoją małolatą się zabaw ale nie czepiaj się każdego tu .
~rocky
  • 0 / 0
nie odpisuj na moje komentarze wilan. To strona Legii a nie wisly wiec zmykaj do siebie.
~rocky
  • 0 / 0
Tutaj nie chodzi o znaki interpunkcyjne tylko o twoja nienawisc do Legii i głupote ktora tak bije po oczach ze nawet jak zmienisz IP to cie poznam.
~lekarz internista
  • 0 / 0
myślę że Legion to zadeklarowany homoseksualista , który przeżywa depresje z powodu rozstania z partnerem .
~arti77
  • 0 / 0
Przede wszystkim potrzebny jest bardzo dobry bramkarz. Ta pozycja powinna być priorytetem dla Klubu. Nic nie dadzą wzmocnienia w polu skoro nie będzie bardzo dobrego golkipera.
~kibic zwykły
  • 0 / 0
Święta racja. Nowy trener, nowe kwoty na transfery, nowi gracze z pola nie odmienią radykalnie na plus Legii, jeśli bramkarz będzie wpuszczał byle co.
~mati
  • 0 / 0
ja uwazam ze potrzebujemy lepszych obronców i jednego super napadziora.Musimy miec poporostu czym odpowiedziec rywalowi...Kucharz z Hubnikiem musza miec porzadne wsparcie..
~muraś
  • 0 / 0
skrzydła ,rozgrywający ,boki obrony to wszystko powinno być lepsze a także mieć nową konkurencje bo jak ktoś jest długo w jednym klubie i drugi tak samo wtedy konkurencja jest słaba bądź w ogóle jej nie ma gdy przychodzi ktoś nowy z umiejętnościami wtedy podnosi poziom i konkurencje .
~rocky
  • 0 / 0
Jeszcze tutaj jestes desakrobato??
~GooglexD
  • 0 / 0
Mamy nowego Tomaszka! Uwaga po Tomaszku pałeczkę przeją Legion(lecz on długo nie pociągną bo już naprawdę prawdziwe bezmózgi wierzą w bajki jego po tym jak trzy razy pomylił się z Żewłakowem i innymi "transferami" mówiąc
-Że trenował z Legią
-Że Weiss jest pewniakiem
-Po tym jak Super Express napisał że sprawa Żewłakowa upadła on mówił że to wymysły gazet no i się przejechał chłopak oczywiście teraz wróciła podobno sprawa ale to już się nie tyczy ale to że u Waltera leży oferta Kuszczaka to już chyba przeszło najśmielsze oczekiwania czy ktoś po tym tekście mu jeszcze wierzy? naprawdę wierzycie że Legia jest wstanie wydać minimum 3 ml Euro na zawodnika + dać mu jakieś minimum 600 tyś euro kontraktu?(i to przy farcie 600 tyś).
~GooglexD
  • 0 / 0
A zapomniałem dodać a po Legionie nagrodę Tomaszka dostaję "Qwerty"
~FU
  • 0 / 0
10/10

Legion i jego bajeczki

Ten Qwerty to pewnie Alejandro
~Jeż
  • 0 / 0
10/10

Legion i jego bajeczki a Qwerty to pewnie Alejandro
~Legion....
  • 0 / 0
Baranku żyje cały czas i wiem co się w klubie dzieje wszystko co napisałem było i jest prawdziwe i się tego nie wstydzę.Dziwię się natomiast jakim trzeba byc idiotą żeby non stop pisać brednie w moją stronę tylko dlatego że trudzę się i dowiaduje co się w klubie dzieję.Ale jestem dumny że wiem co w moim ukochanym klubie sie dzieję.A prostaki co zazdroszczą będą się napinać i nie zła mam zabawę z tych co mi uwagę zwracają ale tak to jest jak się jest zerem a ktoś wie więcej a samemu nie idzie się dowiedzieć to dowartościowują się napinką.
~mati
  • 0 / 0
tomaszka nikt dlugo nie przebije .dzielą nas od niego lata świetlne.dla mnie to fenomen...
~GooglexD
  • 0 / 0
Zerem? stań teraz przed lustrem spójrz na siebie i powiedz sobie kto jest aż takim zerem żeby udawać kogoś kim nie jest? prawdziwe ? jedna informacja której nikt wcześniej nie wiedział na tym forum(z normalnych kibiców) a ty to wiedziałeś i się potwierdziła no wal?
~Negative
  • 0 / 0
GooglexD: Wiesz kto jest wiekszym "problemem" na forum? Ty i Tobie podobni. Nie rozumiem jaki masz/macie z Legionem problem. Nie interesuje Cie to o czym pisze to nie czytasz proste. Moze i chlopak jest mitomanem, a moze mowi prawde, Kazdy ma prawo do wyrazania swojej opinii. Podejrzewam, ze gdyby nie jego wpisy, wiekszosc z Was nie mialaby nic ciekawego do powiedzenia. Daj sobie kolego na wstrzymanie.
~Qwerty
  • 0 / 0
Jeż nie kompromituj sie ja ciagle pod jednym nickiem Qwerty
~mati
  • 0 / 0
slyszalem tez ze jedna z opcji -wysokiego napadziora jakiego chce Skorza jest Marcin Zewlakow,mozliwe wiec ze jednak bracia zagraja wspolnie jak to sobie wymarzyli i to jeszcze w Warszawie
~Legion....
  • 0 / 0
mati--Nie Marcin na pewno nie zagra w Legii.Kiedyś była taka możliwość ale teraz nie ma.
~mati
  • 0 / 0
slyszal ktos z was ze Legia chialaby Mariusza Lewandowskiego?
~Qwerty
  • 0 / 0
Nie
~osa
  • 0 / 0
tak , szczegolnie ze Legia daje wiecej niz kluby na Ukrainie.
~osa
  • 0 / 0
masakra , dajmy juz spokoj.
~muraś
  • 0 / 0
Geoffrey Castillion 91 rocznik obecnie reprezentant U-19 Holandii Klub Ajax Amsterdam ,jest murzynkiem podobnym do Drogby .
~muraś
  • 0 / 0
qwerty nie rób sobie żartów z ludzi ,nie baw się w pewnych ludzi którzy innym nadzieje robią ,chyba że jesteś kibicem innej drużyny bo skąd byś wiedział że ten murzynek 19letni zagra w Legii .
~rocky
  • 0 / 0
co cie to wilan obchodzi? sam nie jestes kibicem Legii wiec nie wiem co tutaj robisz. spływaj.
~Qwerty
  • 0 / 0
nie robie
~muraś
  • 0 / 0
Nie jestem wilan,przynajmniej miałem styczność z Legią jako młodzieżowy piłkarz jej bo wtedy nie było Akademii i młodych wilków a ty kim jesteś zwolenniku słabych piłkarzy Legii ITI i skorży??nie mów na mnie wilan proszę o to mocno jestem rodowitym Warszawiakiem i jestem z tego dumny a że nie jestem ślepy to piszę to co wielu ludzi mądrych widzi.
~Leo
  • 0 / 0
~Powiedzmy ze mówi prawdę ze ten gość ma przyjść ale co to ma być za wzmocnienie jak on rozegrał tylko jeden w pierwszej drużynie
~rocky
  • 0 / 0
Kazdy na tej stronie wie ze jestes wilan bo ciagle piszesz te same bzdury, jesli jestes tak bardzo naiwny sądzac ze zmiana nicku wystarczy zeby cie nikt nie poznał to jestes w błędzie. Nie pisz ze jestes rodowitym Warszawiakiem bo nie jestes a od Legii sie od...ol i zajmij sie swoja wisla.
Młodszy chorąży
  • 0 / 0
wilan, jak jesteś z siebie taki dumny to co się wypierasz swoich dawnych wpisów? To, że masz inne IP nie znaczy, że zmądrzałeś.

~wilan
2011-01-26 15:17 IP 83.238.***
może Legia.net przekaże naszą desakrobate tym co się dzieje ostatnio w Klubie z transferami a raczej z ich brakiem,jest wysłannik Legia.net na cyprze i by przekazał to miklasowi i jóźwiakowi że źle robią ,jeśli ktoś ma maila do bereta to jeszcze lepiej:)

~wilan
2011-01-26 15:35 IP 83.238.***
dezaprobate pomyliłem się bo szybko pisałem, twoje pokolenie czyli poniżej 89rocznik jest coraz głupsze i na studniówki chodzą *...*e ktorzy idą na sex impreze do specjalnie wynajętych busów zamiast zdawać maturę ,tradycja upada przez twe pokolenie dzieciaku i młodszych od siebie ,weź się za naukę chyba że chcesz być pustakiem jak inne dzieciaki i przyszłe pokolenia które są coraz gorsze,u siebie drzazgi nie widzisz a innym wytykasz pewnie nie raz dostałeś nie dziwie się pozdro:))ja przynajmniej kolokwia piszę bo studiuje a ty dzieciaku liceum albo gimnazjum czyli poziom imbecylów o których w necie piszą a w tv mówią że coraz gorsi i głupsi:)
~rocky
  • 0 / 0
Ostatnio tez pisal ze Legia ma byc klubem SATELITARNYM :)
~PS
  • 0 / 0
muraś vel marcin86 , marcin i jego młodszy brat , waldek , władek , mendek , mundek , ivica , ivica66 , wilan , ekonomista , informatyk , karateka a przede wszystkim głupek , analfabeta i bajkopisarz - ile razy do twojego pustego łba należy tłumaczyć , że twojego bełkotu nie da się czytać , pod każdym z tych nicków stylistyka fatalna ta sama brak interpunkcji same błędy , wypowiedzi nie mające sensu i logiki. W zeszłe lato pogoniono cię z oficjalnej , tu też cię nie chcą , ale twoje ograniczenie nie pozwala ci tego zrozumieć. Przyjaciół w internecie szukasz?
I nie pisz bzdur , że jesteś rodowitym warszawiakiem , bo pewnie twoi rodzice , albo dziadkowie przyjechali do Stolicy za chlebem. Nie pisz , żeś rodowity , bo mnie to obraża , mnie Rodowitego Warszawiaka i Żoliborzanina.
Bez pozdrowień dla nygusa.
~Legion....
  • 0 / 0
Dziecko pisz te brednie ja nie mam nic przeciwko jak cię jara pisanie bredni tylko mojego nicku nie wymieniaj .
~Legion....
  • 0 / 0
Qwerty--Kompleksiarzu jak piszesz te bajki to pisz ale nie pisz stale LEGION bo to jest żałosne.
~qwerty
  • 0 / 0
Ja nie mam kompleksów
~osa
  • 0 / 0
Legion nie mozesz byc niezastapiony .Przestan z ta gadka o kompleksach
~Qwerty
  • 0 / 0
Zresztą nie musicie mi wierzyć pisze to tylko dlatego ze sie z wami tym podzielic skoro są takie plany
~rocky
  • 0 / 0
Zobaczymy czy to co piszesz sie sprawdzi ale jesli to prawda to czy Legia nie powinna zainteresowac sie jakims lepszym i bardziej ogranym napastnikiem a nie brac 19 latka nawet jesli jest on ze szkółki Ajaxu??
~Qwert
  • 0 / 0
Geoffrey Castillion
~muraś
  • 0 / 0
Do ML by się przydali z innych krajów min z takich szkółek jak Ajax gdyż byli by o klasę lepsi niż nasi młodzi 10lal z tyłu jesteśmy ze szkoleniem za Holandia a nawet więcej u nas słabe jest szkolenie a tam na wysokim poziomie Śląsk kupił 17,18latka z Brazylii i grają w ME tak powinno być w Legii w końcu biorą przykład z Arsenalu a tam połowa to Anglicy a połowa z innych krajów a później wchodzą do drużyny dorosłej .
~osa
  • 0 / 0
700.000 ojro :))
~Bart
  • 0 / 0
a nie ten
Lorenzo Ebecilio
~rocky
  • 0 / 0
Juz widze jak Ajax go pusci za takie grosze. Jesli to taki wielki talent to nie oddadza go do ligi polskiej i to jeszcze za marne 700 tys euro.
~Qwerty
  • 0 / 0
a jednak , mozliwe ze na wyporzyczenie trwaja negocjacje
~rocky
  • 0 / 0
No coz, zobaczymy. A kiedy mozna sie spodziewac pierwszych konkretow czyli podpisanych konktraktow?
~Qwerty
  • 0 / 0
Do Legii trafią 3 graczę w najbliższym czasie

Są to:

Napastnik ( wychowanek Ajaxu , wyrózniajacy sie gracz zespołu młodzierzowego Ajaxu U-19 - przedewszystkim bramkostrzelny)

Pomocnik (doświadczony gracz z przeszłoscia w Valencii , ofensywny pomocnik , jak na nasza like bedzie mega gwiazdą)

Obronca ( wychowanek Gremio , brazylijczyk mierzący 199 cm wzrostu czarnoskury , obiecujacy gracz , dobrze wyszkolony technicznia , cos ala Choto)

niebawem powinni oni podpisac kontrakty.


pozdrawiam i oczekujcie newsów i nie sluchajcie Legiona bo on kłamię !!!
~Qwerty
  • 0 / 0
ala Choto miałem na mysli posturę :)
~Bart
  • 0 / 0
Stary jeśli to prawda to wlałes teraz w serca setek jak nie tysiecy kibiców nadzieję na lepsze jutro:)))
~muraś
  • 0 / 0
to żarty są :) a gdzie lewy pomocnik??itp??
~KaKa
  • 0 / 0
Do Bart.

Prosze cie, nie badz taki naiwny...
~Bart
  • 0 / 0
Dlaczego naiwny, każdy news moze byc prawdziwy. Tego nie wiemy, a po tym co ten gość pisze, mozliwe, ze to prawda. Oby
~Qwerty
  • 0 / 0
muraś - napisałem wyraźnie OFENSYWNY POMOCNIK z przeszłoscia w Valenci

KaKa - widac jak kochasz Legie...
~Bart
  • 0 / 0
Qwerty, tylko nie rób ludzi w bambuko:))
~Qwerty
  • 0 / 0
Nie śmiałbym

Trwaja rozmowy , najbardziej zaawansowane są z wychowankiem Ajaxu , według transfermarkt jest wyceniany na 700 tys euro , ale na prawde warto

Z pozostałymi negocjują włodarzę Legii
~rocky
  • 0 / 0
Mozna wiedziec skad masz to info??
~KaKa
  • 0 / 0
A co ma do tego moja milosc do Legii?
~Qwerty
  • 0 / 0
Czy to ma znacznie? Napewno nie z gazet , czy portali jak to robi Legion...
Po prostu pewna osoba z włądz podała mi te info poniewaz jestesmy dobrymi przyjaciólmi i nie pytajcie o kogo chodzi


I NIE WIERZCIE LEGIONOWI
~st.anger
  • 0 / 0
Vicente z Valencii :):):):):):):):):):):):):)
~Qwerty
  • 0 / 0
Nie
~PS
  • 0 / 0
Lorenzo Ebecilio z Ajaxu..
~PS
  • 0 / 0
Ebecillio i Xisco..
To tyle.
~Qwerty
  • 0 / 0
Do Legii trafi bardzo utalentowany wychowanek Ajaxu. Jest to napastnik.
Prawdziwa informacja


Wyczekujcie Info.

pozdr
~osa
  • 0 / 0
pozdro , dzieki za info
~KaKa
  • 0 / 0
Jasne...
~Skorpion
  • 0 / 0
Fajna sprawa, może wreszcie kolega Jóżwiaka ( Legion ) otrzeżwieje i przetsanie błyszczeć news"ami z Faktu. Legion ty jesteś jak Jóżwiak, taki wrzód na du...pie.
~Qwerty
  • 0 / 0
to nie są żarty , zobaczycie
~muraś
  • 0 / 0
Teraz pełno gości będzie jaja sobie robić taka prawda i Legionów tu jest kilku więc nie wiadomo który to który trzeba patrzeć na ip jeden ma 134,drugi 94 .
~muraś
  • 0 / 0
DO ME Legii to czemu nie nawet we Śląsku jest dwóch brazylijczyków 19letnich w ME .
~Qwerty
  • 0 / 0
muraś daruj sobie takie komentarze...
~Bart
  • 0 / 0
I jak tu nie szanować ludzi, którzy przekazują jakies informacje odnosnie transferów? Mama nadzieje, ze to nie ogórek, ale dzieki za info. Pozdro
~Heee
  • 0 / 0
hahahah, no dobra a kiedy to info nadejdzie?
~Qwerty
  • 0 / 0
Heee ,- jak podpisza kontrakty
~Qwerty
  • 0 / 0
Ogórkiem napewno nie jest przewaznie gra w zespole rezerw Ajaxu , chodz wystąpiłw tym sezonie w 2 meczach Ajaxu. Dodam że jest czarnoskóry :)
~QbasQ
  • 0 / 0
Jody Lukoki wystąpił w 2 meczach pierwszej druzyny,ale on nie kosztuje 700tys,tylko 75 tys ojro.
WYDAJE MI SIĘ ZE TO JEST SCIEMA
~osa
  • 0 / 0
Podobno juan angel neira przyjedzie do Warszawy 20-go czerwca.
~osa
  • 0 / 0
przyleci :) wiem i juz .Legia !
~muraś
  • 0 / 0
22latek ,U-20 Argentyny 6występów ,jest niski więc gra przeważnie obok wysokiego napastnika może to nie plota zresztą gra w Gimnasia La Plata .
~Legion....
  • 0 / 0
Do redakcji--Tych pajaców powinniście poniżej kasować sami wiecie o kogo chodzi .Ja z nimi nie zamierzam dyskutować z tego względu że mają za niski poziom.
~Gocek
  • 0 / 0
Jesteś żenujący, mówił ci ktoś ? Chyba się nie uważasz za mądrego? A o poziomach innych nie wypowiadaj się jak nie wiesz nawet z kim rozmawiasz. To że udowodniłeś, że słaby z ciebie informator to wiedzą już wszyscy.
I jeszcze jedno, powiedziałeś, że mądry się dowie - oczywiście, ja nie mam na to ciśnienia i poczekam do oficjalnych newsów - a głupi się napina - i się podsumowałeś świetnie
~toiowo
  • 0 / 0
Legion ty wiesz co gdzie jest Weiss w klubie ?? :D
~Skorpion
  • 0 / 0
Żałosny jesteś Legion, nie masz nic do powiedzenia po za tym co znajdziesz w Fakcie czy innym ścieku pasującym do ciebie i twego świata. Schodzisz poniżej pasa a tam jesteś za krótki i to jest twój problem.
~osa
  • 0 / 0
Legion mało wiesz , sorry ale taka prawda , pozdro.
~Skorpion
  • 0 / 0
Czy mógłbym prosić redakcję o jakąś konkretną informację dotyczącą ew. wzmocnień i celu jaki stawia sobie właściciel w kolejnym sezonie. Ścieki tego nawiedzonego lamusa nie pasują do rzeczywistości i są czystym xero z PS i Fakt. Redakcja ,jako Legia .net chyba ma swoje żródła informacji czy również struga dłupa ?
~dragon01
  • 0 / 0
Legion czy wiesz coś o negocjacjach w sprawie pozyskania argentyńskiego snajpera z River Plate ??? Czy to tylko nastepny wymysł . Pozdrawiam
~Legion....
  • 0 / 0
Nie ma tematu zadnego zawodnika z Argentyny.Był temat Pavona ale po rezygnacji z Weissa rozmowy upadły.
~dragon01
  • 0 / 0
dzięki , tak sie spodziewałem , zresztą nie znalazłem tam nikogo kto mógłby zagrać w naszym klubie
~Legion....
  • 0 / 0
Spoko nie ma za co.
~kk
  • 0 / 0
dragon01 ty serio wierzysz w to co napisze Legion? przeciez ten człowiek nie ma nic wspólnego z klubem a farmazony które wymyśla są objawem jakiejś zapaści psycho-fizycznej a ty to łykasz jak młody pelikan
~dragon01
  • 0 / 0
kk nic nie łykam , ja tez mam swoje informacje , ale nie muszę się nimi chwalić . Wiem swoje i to mi wystarczy , a czasem chcę sobie je zweryfikować czy naprawdę sa prawdziwe . Wiem że jeśli nie sprowadzą Dudka to szansę ma otrzymać nie Skaba tylko Antek . Moim zdaniem czas najwyższy postawić na niego . Niech zaprezentuje swoje umiejętności po rocznej pracy z trenerem Dowchaniem . To jedna z moich informacji . Zauważcie że nie Skaba
~dragon01
  • 0 / 0
Dowhaniem sorki pomyłka
~Legion....
  • 0 / 0
kk-Zapaści psychiczne masz ty od kompleksów ze ktoś wie więcej niż ty.
~Legion....
  • 0 / 0
dragon01--Antolovic będzie wypożyczony bramkarza dobrego na pewno sprowadzimy,a BŁAZNAMI się nie przejmuj co Ci zwracają uwagę po prostu w życiu są zerem i jak coś ktoś napiszę to ze złości i swojej bezradności gnoją ludzi.
~do kk
  • 0 / 0
100 % popracia

a juz najlepsze to było dzis jak pojawił sie w rzepie artykuł o Kuszczaku to sobie ten dziaciak legion wymyslil ze oferta dla Kuszczaka lezy na biurku Waltera od paru dni :a wczesniej nic nie pisał :) Kuszczak i polska liga to dla niego byłoby 5 ktojow wstecz i majatkowo i sportowo
~Skorpion
  • 0 / 0
Legion, powiedz ty masz jednak problem ze swoją osobowością. Utwórz lamusie fundację i zrób zrzutę. Do prawdy żałosny z ciebie kolo, ty tak sam z siebie czy ktoś ci płaci ?
~do dragon
  • 0 / 0
Na takie cos ze jak nie przyjdziezaden bramkarz to wkoncu zostanie znow postawione na Antolovica to sam moge wpasc, nie trudno.naprawde nie trudno.

Antolovc jak nikogo sie sprowadza to pewnie zacznie on sezon tylko ciekawe przez ile pierwszych kolejek bedzie bronił....
~Gocek
  • 0 / 0
do Legion
do tej pory było mi obojętne to co piszesz, ale mógłbyś nie obrażać wszystkich w okół ? To zwykłe buractwo jest. Jak masz takie świetne kontakty w klubie to trzymaj je dla siebie, jak chcesz się nimi chwalić to się chwal, ale zachowuj się jak człowiek, a nie jak wyżej wymienione warzywo. Bo to Ty za każdym razem nie trzymasz się tematu wiadomości pod którą piszesz. Masz do dyspozycji forum co już Ci moderatorzy sugerowali
~do Skorpion
  • 0 / 0
Tak jak pisze kk ten koles musi miec jakąs zapasc psychiczną, moze od słonca ? Cały czas był trolem od dawien dawna a nagle zaczeło mu sie wydawac ze ma wtyki hehe. Wiesz zaistniec mozna w kazdy sposob, co stego ze jako błazen :) Te jego newsy są tak zaosne ze az szkoda je komentowac i az zal tych co mu choc troche wierzą.
~Legion....
  • 0 / 0
Gocek--Od dziś nie zawracam sobie uwagi chwastami.Po 2 nie będziesz mi zwracał uwagi mądry się dowie wiadomości głupi się napina tyle w temacie.
~do Legion
  • 0 / 0
haha dobre

IP z poczatkiem 77.253 ma teraz z poł miliona ludzi w TPsie dzieciaku
~rocky
  • 0 / 0
Skoro nie potrafisz sie podpisac to jak inaczej mial sie do ciebie zwrocic ?
~do rocky
  • 0 / 0
Nastepny fenomen sie odezwał. Nie chodziło mi o to w jaki sposob sie do mnie odezwał tylko to ze stwierdział po IP ze chodze za nim i komentuje jego wpisy , jakies zwidy ma a przeciez poczatek IP 77.253 jest bardzo popularne w TP,
~Legion....
  • 0 / 0
rocky--Daj paziom spokój widzisz że to zakompleksione gnidy co w życiu są fajtłapami i nic nie potrafią zrobić to żyją tylko z napinek.
~muraś
  • 0 / 0
Po co Sikorski to drugi chinyama zresztą do tego Gej,chodziłby na parady bo w Warszawie są ,Jankowski Zostaje zresztą oglądałem mecze Ruchu i dużo meczy słabo grał czyli nie widoczny .
~op
  • 0 / 0
Szkoda że nie starają się wcale o Jankowskiego z Ruchu, nie dość że lepszy od Sikorskiego to jeszcze kibic Legii, więc grałby z sercem, a nie tylko dla kasy. Na pewno byłby lepszy jak wiecznie boląca noga Chiniyama
~dragon01
  • 0 / 0
analizując poprzedni sezon skłaniam sie do uznania że masz rację . To ciekawy zawodnik . Tylko w jakim jest on wieku?? Bo nie wiem
~Gocek
  • 0 / 0
tak, nawet bardzo.. tylko po co on nam ? po co nam przeciętniak, który na ławkę się nie zmieści ?? chyba że ME wzmocnić
~dragon01
  • 0 / 0
Jeżeli mają traktować poważnie swoją pracę , nowi zawodnicy powinni być do dyspozycji trenera do dnia 20 czerwca kiedy zacznie się okres przygotowawczy . Czasu jest bardzo mało i zobaczymy teraz jak sobie poradzi nasz dyrektor sportowy . Oby byli to dobrzy zawodnicy , ale trochę się boję że mają to być zawodnicy wybrani przez naszego trenera . Ona ma swoje wizje które czasami wogóle nie pasują do rzeczywistości . Tak samo powinni zrobić z zawodnikami odchodzącymi z klubu . Już teraz to powinno być załatwiane .
~Legion....
  • 0 / 0
Po tych przygotowaniach daje Skorży 5 kolejek i wyleci.Nie wiem po co Walter to przeciąga odszkodowanie czy zapłaci Skorży za 10 miesięcy czy 12 to prawie żadna różnica.
~rocky
  • 0 / 0
Legion czy jest szansa ze na 20 czerwca w Legii bedzie chociaz 1 jeden nowy pilkarz??
~izzy
  • 0 / 0
Legion ty jestes smieszny. Niby masz informacje o transferach itp a jedziesz na Skorżę. Jesli jesteś pracownikiem Legii to za lojalny nie jestes, ale raczej stawiam na to ze jestes internetowym magikiem co wszystko wie jakich na peczki
~Legion....
  • 0 / 0
rocky--Szansa jest ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

izzy--I co to ma do rzeczy nie popieram pracy Skorży gdyż tak żle jak pod jego wodzą nie było dawno.
~funpuff
  • 0 / 0
Czy Beret jest odpowiedzialny za wyniik sportowy?
~muraś
  • 0 / 0
Legion ma rację to jest obecnie najgorsza drużyna w Historii bo te co miały 13porażek to grali w nich bardzo młodzi min Deyna,Kowalczyk drużyna była budowana wtedy a teraz kasa i za dużo stawiania na młodych a mało doświadczonych .
~Legion....
  • 0 / 0
Beret jest odpowiedzialny za transfery.Za sprawę sportową odpowiada Miklas.
~muraś
  • 0 / 0
Późno startuje Legia Ruch,Korona min 15czerwca ,nie zasłużyli na tak długi wypoczynek,Wisła startuje za 10dni //.
~toiowo
  • 0 / 0
Legion ty wiesz co gdzie jest Weiss :DDDDD
~funpuff
  • 0 / 0
Czyli do tej pory Beret myślał, ze co nie sprowadzę czy będzie grało czy nie, czy będzie dobre czy nie to się nie mam o co martwić bo to przecież Maciuś ma wygrywać... Walter- proś Olędzkiego na kolanach żeby przyszedł na dyrektora sportowego to może wtedy Ty coś zarobisz, a my kibice nie będziemy sie tak wkur*****!!!!
Legion tak właściwie miał rację co do Weissa, bo mówił, że nowy trener będzie na meczu z wisłką, a go nie było...za to był...Skorża. ;)
~Legion....
  • 0 / 0
Weiss na meczu z wisłą był i mecz oglądał.
~Legion....
  • 0 / 0
Weiss na meczu z wisłą był i mecz oglądał.
~Adryjano
  • 0 / 0
"Za sprawę sportową odpowiada Miklas" - i to jest największy błąd w tym klubie, osoba która ma jakieś niesamowite plecy albo haki i której nikt się nie waży tknąć odpowiada za wyniki, i czym ma odpowiadać tym że mu powiedzą że jest źle i nic mu nie zrobią?
~Legion....
  • 0 / 0
Adryjano-Taka jest prawda i nie pozbędziemy się Miklasa.
~Radek
  • 0 / 0
Pytanie, po co w okresie letnim wyjeżdżać do Austrii, skoro mamy swoje bardzo dobrze przygotowane, nowe boiska treningowe przy stadionie. Uważam, że szkoda środków na letnie obóz. Pogoda jest i w lipcu będzie bardzo dobra. Warunki mamy u siebie. Austria to nie jest inny Świat.

Ponadto uważam, że piłkarze powinni częściej i dłużej spędzać czas w klubie na pracy, pracy i jeszcze raz pracy.
~tyfytyfy
  • 0 / 0
po to w austrii, ze tam sa dostepni jacys sparing partnerzy. chyba nie chcesz zebysmy zagrali np 5 sparingow z dolcanami czy zniczami
~Gocek
  • 0 / 0
a sparingi grać mają z Pelikanem Łowicz ?
a dlatego wyjezdzaja bo trzeba z kims grac mecze sparingowe. Raczej druzyny europejskie nie beda jechac kilkuset badz kilku tysiecy kilometrow by tylko zagrac z nami sparing.
~króLik
  • 0 / 0
w Polsce mamy piękne ośrodki przygotowane na euro 2012. Jeżeli jedziemy tam dla sparingpartnerów, to ok. Ale jeżeli okaże się - jak w zimie - że sparingpartnerzy będą na poziomie naszych drużyn ligowych, to Miklas powinien na pysk i kopach wylecieć, znowu...
~13
  • 0 / 0
Pytanie czy ze Skorżą czy bez.
~as
  • 0 / 0
oby bez