Serwis Legia.Net stosuje pliki cookies w celu lepszego poznania w jaki sposób nasi czytelnicy korzystają z naszych stron. Używamy cookies także w celach reklamowych i statystycznych oraz dla prawidłowego funkcjonowania niektórych funkcji serwisu. Mogą być one być również stosowane przez współpracujących z nami reklamodawców i firmy badawcze.

Każdy użytkownik może zmienić swoje ustawienia dotyczące plików cookies, korzystając z ustawień używanej przez siebie przeglądarki internetowej. Domyślne ustawienia najpopularniejszych przeglądarek na komputerach osobistych i urządzeniach mobilnych zezwalają na zapisywanie w pamięci urządzenia plików cookies.
X

Tło

23 kwietnia 2017

Michał Żewłakow: Co dalej? Decyzję podejmę po sezonie

2017-04-15 09:39:03
img
- Dla mnie piłka to nie było tylko zarabianie pieniędzy i zdobywanie trofeów. Traktowałem swoją karierę jako szansę na poznanie świata, innego sposobu życia, innego na nie patrzenia. Będąc dłużej w Grecji, do niektórych rzeczy się za bardzo przyzwyczaiłem i po powrocie do Polski nie zdaje to egzaminu. Ale jako człowiek jestem bogatszy, powiedziałbym - bardziej elastyczny. Problemy, które spotykają mnie w życiu, nie sprawiają, że załamuję ręce. Staram się je rozwiązywać od razu. a nie odkładać na później - mówi w rozmowie z "Rzeczpospolitą" dyrektor sportowy Legii Warszawa, Michał Żewłakow.

Mówił pan, że problemem był wyjazd z Warszawy do Beveren, z wielkiego miasta do małego. Dlaczego osoby z wielkich miast rzadziej osiągają sukces w sporcie?


- Ludzie z mniejszych miejscowości bardziej dążą do tego, by im wyszło. Mają ograniczone możliwości dokoła, ale za to więcej charakteru. A w sporcie chodzi głównie o charakter, bo sam talent może być wizytówką tylko do pewnego momentu. Później dźwignią sukcesu jest wytrwałość i rzetelność. Nie mówię, że profesjonalizm, bo sam za profesjonalistę nigdy się nie uważałem. Byłem co najwyżej rzetelny.


Jak to?


- No chyba profesjonalistą nie jest piłkarz, który po meczu idzie na balet, kończy go o szóstej rano. a o dziewiątej idzie na trening. Ja szedłem na trening, wiedziałem, że muszę się wymęczyć, wypocić, ale nie płakałem, nie uciekałem w kontuzje ani nie mówiłem trenerowi, że źle się czuję. Trzeba było iść i mielić na boisku.


Odnalazłby się pan we współczesnym futbolu? Te wszystkie kulki mocy i diety bez glutenu to dla pana?


- Widzę te wszystkie trendy i rzeczywiście w dzisiejszych czasach ciężko byłoby mi być nawet rzetelnym. Ale przecież odżywianie nie jest jedyną drogą do sukcesu, patrzymy na nie inaczej przez Roberta Lewandowskiego. To przykład i wzór tego, jak nad sobą pracować. Robert udowodnił, że Polak może być jednym z najlepszych piłkarzy na świecie. Pamiętając o swoich doświadczeniach, nie wiem jednak, czy byłbym w stanie żyć tak jak on. Lewandowski ma widocznie inne priorytety, które powodują, że jest spełniony i szczęśliwy.


Kiedyś był pan częścią drużyny, którą czasami spotykała krytyka. Teraz, jako dyrektor sportowy Legii, musi pan radzić sobie sam z krytyką swoich decyzji. Jak inna to jest presja?


- Do każdej można się przyzwyczaić. W każdym gorszym momencie zadaję sobie pytanie, czy to był po prostu mój błąd, czy też chciałem kogoś naciągnąć dla swojej wygody. Mam czyste sumienie, nie jestem w klubie od realizacji swoich dziwnych wizji. Najważniejsze decyzje podejmowałem, konsultując się z trenerami, skautami, prezesem. Oczywiście podpisuję się pod transferami, bo czyjś podpis musi być, ale to efekt pracy całego zespołu. Mogę się mylić, bo jestem tylko człowiekiem. Jeśli jest ktoś chętny, mądrzejszy, by zająć moje miejsce, to ustąpię. Dla dobra klubu. Może w niektórych sytuacjach okazało się, że jestem za głupi, ale wszystko robiłem w dobrej wierze. Można mieć do mnie duże albo małe pretensje, ale więcej zrobiłem dla Legii dobrego niż złego. Kiedy na dziesięć decyzji podejmiesz osiem dobrych i dwie złe, to ludzie i tak przyczepią się tylko do tych dwóch.


Nie zastanawiał się pan, czy nie odejść z klubu po zmianach właścicielskich?


- Do tej pory się zastanawiam, jednak na pewno nie jest to odpowiedni moment. Jestem lojalny wobec trenera i piłkarzy, bo sezon się jeszcze nie skończył. Powiedziałem prezesowi Dariuszowi Mioduskiemu, że tak naprawdę decyzję podejmę po zakończeniu rozgrywek. Nie jest powiedziane, że muszę w Legii zostać, mam jeszcze kilka tygodni na przemyślenia.


Zapis całej rozmowy z Michałem Żewłakowem można przeczytać w sobotnim wydaniu "Rzeczpospolitej".


 

Dodał: Marcin Szymczyk Źródło: Rzeczpospolita   

twitter

Tagi

Komentarze osób niezalogowanych wyświetlą się po akceptacji moderatora


 

Komentarze

Wszystkie
Pozytywne
jz166
2017-04-16 14:12
Główny problem z Żewłakiem i resztą ludzi Leśnodorskiego było to, że oni za nic nie odpowiadali włącznie z samym Leśnodorskim. Żewłak dostał od DM szansę, ale parasola Leśnego nad nim już nie ma, więc już po 3 tygodniach obaj jęczą w wywiadach nad swoim losem. Jak ktoś się nie nadaje, a dla mnie Żewłak to totalny dyletant a nie dyrektor sportowy, to w normalnych warunkach natychmiast wychodzi, że nie ogarnia. Najgorsze jest ego tego kolesia. Tylko w tym wywiadzie potwierdził, że jest beznadziejny i żenujący.
2017-04-16 15:42 IP 77.253.***
Wy piszecie ,ze Zewlak sie nie nadaje ,Lesny tez to jakim kuzwa cudem odniesli takie sukcesy w ciagu 4 lat.W polskiej lidze jeszcze nikomu to sie nie udalo.Tu niektorzy idioci pisza tez ze Magiera to slaby trener.Tylko zobaczcie glaby jaki on ma bilans i co wyprawial w LM.To jest mega trener bo dal rade Sportingowi ,ktorego druzyna jest warta kolo 200 mln euro a nasza 32 mln euro.I nigdy wczeniej nie prowadzil druzyny nawet z ekstraklasy.
2017-04-16 20:52
Trzeciaka ci trzeba.
BATII
2017-04-16 14:03
Chłopak przyznał się do mało profesjonalnego podejścia do zawodu w którym istniał przez 20 lat, to jak można wierzyć że teraz się lepiej przykłada, my potrzebujemy profesjonalistów a nie jedynie "rzetelnych" pracowników. Jak dla mnie ten facet sam się skreśla a myślałem że to inteligentny facet a to zwykły imprezowicz z lekkim podejściem do życia. Sorry ale Legie stać na więcej, niech sobie idzie plażowicz odcinać kupony gdzie indziej bo jedyny transfer jaki załatwił to Ljuboja a reszta to dramat bo wszystkie inne transfery były niestety ale załatwiane przez menadżerów którzy polecili zawodników Legii albo przez tego skauta który poszedł do MU albo przez Besnika Hasiego no dobra niech będzie że w połowie to zasługa Żewłaka bo to jednak on sprowadził Besnika do Legii.
2017-04-16 15:01
Większych bredni to już tu dawno nie czytałem. Hahahaha Ty rozumiem wiecznie w ascezie żyjesz. Dorośnij dzieciaku.
2017-04-16 15:07
A Danijela sprowadzał Beret... i taka jest Twoja wiedza o Legii... żadna. Hahahaha
2017-04-16 15:12 IP 94.254.***
Negative ty albo głupi jesteś albo ci jeszcze jajka nie obrosły, Batii ma rację, gościu mówi że wolał pić do białego rana i później trenować na wielkim kacu niż zachowywać się jak dorosły i odpowiedzialny facet, teraz do swoich obowiązków również podchodzi bardzo luźno, jest czas na zabawę i czas na pracę ale co ty możesz o tym wiedzieć jak pewnie w profilu na FB masz wpisane Szlachta nie pracuje hahaha. Lepiej idź napij się mleka na dobranoc bo na inteligentną rozmowę z tobą nie ma szans.
2017-04-16 16:14
Racja Danjela sprowadził Beret ale rozumiem że u ciebie w pracy tolerują wieczne przechodzenie na kacu i wykonywanie swojej pracy na odwal się? Nikt mu nie broni pić ale to trzeba umieć i wiedzieć kiedy można. Zresztą nikt go na siłę nie będzie zatrzymywał, chce odejść niech idzie jak nie to potrzebuje nadzoru kogoś bardziej doswiadczonego,kogo nie wiem to nie należy do moich obowiązków, są ludzie którzy zarabiają ogromne pieniądze za to żeby takie rzeczy wiedzieć.
2017-04-16 17:46
BATII
DOKŁADNIE
Negative
2017-04-16 12:18
Dla tych specjalistów co odsądzają Żewłaka od czci i wiary. Krótka lista jego transferów. (mogłem kogoś przeoczyć, piszę z pamięci.):

Dobre: Lewczuk, Duda, Pazdan, Malarz, Hlousek, Jędza, Dąbrowski, Nikolić, Prijović, Radović, Vadis, Moulin, Borysiuk...

Słabe: Necid (wyp.), Vako (wyp.) Langil, Masłowski

Trudno powiedzieć: Cierzniak, Nagy, Sanogo, Czerwiński, Hamalainen, Chima

Niech tu jakiś mądry wypowie się jak można faceta krytykować za transfery? Po transferach to może płakać Barcelona, która utopiła 100 baniek w transferach i nikt z nowych tam nie gra. U nas kto przychodził to z reguły grał lub grał po pewnym czasie.
2017-04-16 17:31
Ha,ha jaka manipulacja, dobre hmmm mocno przeciętny Jędrzejczyk za 18 mln! to dobry transfer?! Borysiuk za 1,2 mln euro to dobry transfer?!
"Trudno powiedzieć" no tak zawsze lepiej wymyślić taką pozycję wtedy wpadki wyglądają lepiej. Do tego byli jeszcze Trickovski, Aleksandrow, Piech, Vranjes.
Jak wymieniamy wszystkich to wszystkich.
Po za tym co to za zestawienie, nigdy nie ma także wszyscy którzy przyszli byli zasługą jednego człowieka. Na dodatek Legia jak na nasze warunki przez ostatnie lata dysponowała olbrzymimi środkami i trzeba zapytać czy rzeczywiście były taki jakościowy wzrost w porównaniu z kadrą przy budżecie 60 mln.
Ostatnie okienko zimowe to zwykły kryminał i dla mnie wielki wałek.
1313
2017-04-16 11:51
Moim zdaniem czas Dyr.Sportowego Żewłakowa minął co nie znaczy, ze nie można dalej współpracować o ile sam zainteresowany tego będzie chcieć.
factis
2017-04-16 07:38
Po tym wywiadzie myślę, że lepiej będzie jakby Michał odszedł już teraz. Przecież on powinien już załatwiać transfery na letnie okienko a nie zastanawiać się czy zostać w klubie. Mam nadzieję, że Pan Dariusz zatrudni dyrektora sportowego z prawdziwego zdarzenia.
2017-04-16 12:01
Czyli kogo? Zenka, Władka, kogoś z korpo który zna fynset języków obcych, ale nie ma bladego pojęcia o piłce nożnej? Będziecie beczeć za Zewłakiem jak za Leśnodorskim i teraz za Nkoliciem. Niczego Was nie uczy fakt, że stabilizacja jest potrzebna wszędzie. No ale tu są ludzie, którym kilka mistrzostw, pucharów i awans do LM to mało. Nasłuchali się głupot, nagrali w FMa i teraz wszystkich by zmieniali, bo co? No właśnie.. bo argumentów brak,
2017-04-16 14:08
Negative przestań się ośmieszać, prezes mówiąc o kimś do pomocy dla Żewłakowa mówił o osobie która zjadła zęby na tej robocie a Żewłakow to facet wyciągnięty z kapelusza który tej pracy cały czas się uczy. Może sobie pracować ale u boku kogoś doświadczonego w tym zawodzie i taki jest plan Dariusza Mioduskiego
2017-04-16 15:03
W czym się ośmieszam? Wskazałem Ci matołku kogo sprowadziła Legia gdy Żewłakow był dyrektorem sportowym i podpisał się pod każdym z nich. Wskaż mi koleżko jedno nazwisko, kogoś kto może zastąpić Michała. No dawaj, chętnie się pośmieje. Zaraz mi powiesz, że kogoś z zachodu, doświadczonego. A ja poproszę jeden przykład. Napieraj mądralo!
2017-04-16 16:19
Nagative dzieciaku nie my jesteśmy od tego aby ludzi zatrudniać ale jak mamy sobie fantazjować to za parę lat widziałbym Darka Kucharskiego który pracuje teraz w MU a w tej chwili nie ma nikogo na rynku krajowym kto mógłby pracować w Legii na t stanowisku, więc tak ktoś z zagranicy, kto to może być nie mam pojęcia jakie mamy możliwości w tym temacie, sprowadzenie kogoś doświadczonego uzależnione jest od wielu czynników na które my nie mamy wpływu, wszystko zależy od DM i jego wizji klubu,to on będzie dobierał odpowiednich ludzi do wykonania swojej wizji a nie na odwrót.
2017-04-16 16:21
Czyli *....* wiesz, ale wiesz, że Żewłakowa trzeba wywalić, bo każdy będzie lepszy. I to mi wystarczy. Nie musisz się kompromitować dalej.
Negative
2017-04-16 00:29
Kur... ale tu stado baranów za ekspertów robi.... ;]
Smajli
2017-04-15 22:16
Bilans Żewłaka jest mimo kilku wpadek pozytywny. Mocno przyczynił się do transferów Vadisa czy Moulina. Pretensji o Necida nie mam bo załatwił gościa z fajnym CV. Szokuje transfer Chukwu.
2017-04-15 22:24 IP 89.70.1***
Vadis i Moulin to transfery Hasiego, tak jak Duda Kucharskiego Roberta. Za ostatnie okienko to im się kryminał należy. Jutro powinniśmy mieć lidera.
2017-04-16 01:15
no tak ale załatwił Hasiego. Więc jakoś można mu zaliczyć jakiś udział
FN
2017-04-15 16:57
Odejdź, to moja odpowiedź.
2017-04-15 17:16
Klasyka:)
~LEGIONISTA !!!
2017-04-15 14:05 IP 46.170.***
Panowie kibice Legii czy Wy nie widzicie że to kolejny po p. Leśnodorskim co robi łaskę że będzie pracował dla Legii , dla mnie to niech idą oboje i szukają frajerów co im będą płacić grubą kasę .Skauting w Legii nie powalał na nogi , nigdy nie mieliśmy zawodników na czas pierwszego zgrupowania. Rozumiem że czasami trzeba szukać okazji i może być transfer las minute ale w Legii to była prawie norma . A gdy już mieliśmy zawodników dobrej klasy ( napastnicy ) to pozbyliśmy się ich hurtowo przed arcyważnym meczem z Ajaxem . Mogliśmy ugrać w lidze europy bardzo dużo kasy , zainkasować kolejne punkty do rankingu , ale co tam u wyżej wymienionych liczyło się tu i teraz . Pozdrawiam Władek
2017-04-16 14:17
Dokładnie i Leśnodorski przyznał się w wywiadzie że obiecywał nowym zawodnikom a raczej ich menadżerom że przy najbliższej okazji będą mogli odejść i taka była retoryka względem Nikolicia a on sam powiedział że czekał na dobrą ofertę z Legii, wychodzi na to że każde słowo Leśnego to kłamstwo i chęć szybkiego zarobku i robienie menadżerom dobrze na siłę. Zgadzam się że w Legii transfery muszą być dopięte przed pierwszym zgrupowaniem a nie dopiero przed pierwszym meczem. Barcelona już teraz ogłasza że kupuje tego czy tamtego, dlaczego my nie mówimy że podpisujemy z kimś kontrakt na pół roku przed jego wygaśnięciem jak z Nagym. A te historie o wybranych 5 zawodnikach na każdą pozycję to już kabaret, my nie mamy wybranego nawet jednego tylko liczymy na jakieś mityczne okazje, a my musimy obserwować gościa przez sezon lub przynajmniej pół i brać kogoś kto pasuje do naszej taktyki i filozofii gry trenera a nie okazja co to grupon jest czy wycieczka last minute? Żenujący kabaret i jeszcze się do tego otwarcie przyznają amatorzy.
futbolplayer
2017-04-15 13:58
Prawda jest taka, że Leśny i Żewłak bardzo dużo ryzykowali za każdym razem.
Każdy z piłkarzy jak Vadis, Chukwu, Nikolic czy Prijovic mógł niewypalić.
Były niewypały, ale było też wiecej niespodzianek. Nikt nie spodziewał się, że Ondrej Duda będzie tak brylował w ekstraklasie. Nikt nie przypuszczał, że super strzelec Nikolic będzie ładował tyle, a nawet więcej bramek u nas.

Ile osób pisało, że ściągamy z Turacji jakiegoś gamonia Prijovica? Same komentarze były, że to ogór.

Oni podejmowali duże ryzyko, ale bez ryzyka nie ma gry. Gdyby Chukwu odpalił to nie byłoby teraz gadki, że jest słaby. Podobnie Necid. Więcej było udanych transferów niż wpadek dlatego trzeba realnie oceniać jego pracę.

Trzeba umiec porównać osiągnięcia L/Ż do osiągnięc poprzednich dyrektorów. Czy wcześniej trafiali do nas tacy piłkarze jak Vadis czy Orlando Sa?
2017-04-15 16:16
Problem jest taki, że więcej było transferów na 'uda lub się nie uda', 'okazja' niż po obserwacjach. Podobno cała siatka scoutów pracowała na liste po trzech piłkarzy na pozycję, a jak była potrzeba nagła to na lewego obrońce trzeba było czekać 1,5 roku. Tak samo jest problem ze skrzydłowymi nie od dziś, a my się męczyliśmy oglądając Trickovskiego i Aleksandrowa bo jak to Żewłakow mówił 'widzieliśmy ich w LM' kilka lat temu.
Baron
2017-04-15 13:53
"Nie jest powiedziane, że muszę w Legii zostać, mam jeszcze kilka tygodni na przemyślenia."

Skoro odejście Leśnodorskiego jest takim wstrząsem dla Michała to chyba lepiej będzie dla wszystkich, żeby poszukał sobie pracy gdzieś indziej. Swoją drogą niezłe kółko wzajemnej adoracji mieliśmy w klubie.
2017-04-15 14:32
Po tym wywiadzie Żewłakowa nie powinno być już w klubie.
Legia to nie przedsiębiorstwo wzajemnej adoracji, albo pracujesz dla Legii albo dla Leśniodorskiego. Zresztą wywiad naszego byłego prezesa pokazuje, że Mioduski powinien trzymać Leśnego jak najdalej od klubu..Mioduski powinien jeszcze pożyczyć pieniądze tym chłopcom z ferajny żeby kupili sobie takie Zagłębie i trzymali się od Legii i Warszawy jak najdalej.
2017-04-15 14:48 IP 89.77.9***
Do Panów z góry. Zastanówcie się co lepsze rodzinna atmosfera czy korpo organizacja? Ja wole to pierwsze. Korpo już raz się u nas nie sprawdziło. I jeszcze jedno, widzicie Mioduskiego w negocjacjach transferowych takich o których mówił Leśny? Idą cienkie czasy i obym się mylił.
2017-04-15 17:20
Słusznie prawicie Panowie a ci dwaj zachowują się jak obrażone dwa zmanierowane geje.
2017-04-15 23:42
Kolejna bzdura - korpo organizacja, sam Mioduski zaprzeczył takim pogłoskom. Kibic Legii powinien czytać wywiady z właścicielami by później nie powielać głupot.
2017-04-16 09:31 IP 89.64.7***
koledzy się zfoszyli ale jakoś do końca sezonu wytrwają. A ja się pytam kto ich zatrudni po legijnej przygodzie. Leśny Ok, ma grosz i sobie poradzi a reszta?
Świerk podsumował.
2017-04-16 14:28
Zgadzam się ze Świrkiem, to jest granda żeby ludzie na tak wysokich stanowiskach opowiadali takie bzdury, nie chcesz pracować to jedź sobie na plażę w Brazylii i tam kończ swoją karierę zawodowego imprezowicza. Oczekujemy profesjonalnego podejścia do zawodu w każdej sekundzie swojego życia, taki wywiad powinien spowodować natychmiastowe zwolnienie tego amatora. Czekam na kogoś kto wie po co przychodzi do pracy i który oddaje całe serce dla klubu. Powinniśmy oczekiwać że zawodnicy będą przychodzić na początku przygotowań a nie na końcu, trener powinien wiedzieć z kim przyjdzie mu pracować, takie nagłe odejścia nie służą żadnemu klubowi a co dopiero takiemu z Polski, wychodzi brak pomysłu i profesjonalizmu, mam nadzieję że się to teraz zmieni.
~hen ryk
2017-04-15 13:34 IP 89.70.1***
powiem tak za ostatnie okienko transferowe czyli brak napastnika kryminał się należy. Dla mnie to jest polonista, a i kilka swojaków Legii też strzelił. Nie mamy polityki transferowej z opcja 2-3 letnią za dużo transferów na chybił trafił. Odpowiedzialność też się rozkłada m.in na Leśnego. Myślę że mieliśmy trafione około 30 % transferów ale czy Vadis lub Moulin to zasługa Żewłakowa nie wiem raczej Hasiego. Skala wielbładów jest duża od Ojaamy po Necida i po drodze zaciągi brazylijskie i bałkańskie.
SzefInformatorow
2017-04-15 13:25
Skoro on nie wie czy zostanie to kto i na jakiej podstawie będzie podejmował decyzje na przyszły sezon?
jammm
2017-04-15 13:25
chyba jestem za tym by Michaś już poszukał pracy gdzie indziej, takie gadanie nikomu nie służy, a już na pewno nie jest on geniuszem w swoim fachu by go prosić o zostanie. On się zastanawia, czy zostać czy nie, a ja się zastanawiam gdzie jego profesjonalen podejscie do bycia dyrektorem, skąd ja i inni mają wiedzieć, że on aktualnie robi wszystko by latem Legia było jak najlepiej przygotowana do okna transferowego, skąd ma to wiedzieć prezes i chyba raczej tak to nie powinno wyglądać. Pytanie powinno być proste, albo zostajesz i ja wiem to na sto procent, że się w pełni angażujesz i nie zawracasz sobie głowy myślami o tym czy zostać czy nie, albo się żegnamy , bo nie mogę sobie pozwolić na takie twoje podejście, bo nie wiem tego jakie masz zamiary i dalsze palny związane z funkcją dyrektora sportowego.
rafi
2017-04-15 13:17
w..wia mnie takie gadanie.. zastanawi sie czy zostac...jakby pracowal spolecznie, bierzesz gosciu grube tysiace a jakie masz kwalifikacje? jakie szkoly skonczyles? jakie sa Twoje zaslugi???? ludzie zarabiaja po 2-3 tyski a Ty sie z łachą zastanawiasz???? troche pokory bo jestes szczesciarzem - pracujesz w najlepszym klubie w Polsce - jakie ze swoimi kwalifaikacjami masz alternatywy? chrzanisz az glowa mala - nie lubie Cie za to co pi.. idz precz!!
~Legiony Legijne
2017-04-15 12:59 IP 83.31.6***
Sorry Żewłak, ale....bez żalu....W każdym razie dzięki za pracę w Legii.
kierownik
2017-04-15 12:50
Tak Michas wolisz swoje balety niż Bayern Roberta. Jasne :-) takie kity to my a nie nam. Głowa w dół i trochę pokory, przykro mi że Robert udowodnił że to nie w systemie jest problem ze nasi przez długie lata nie wyszli poza pewien poziom. Bo gdyby nie Robert, 99% "spełnionych" po jakiś belgijskich czy greckich klubikach tak właśnie by mówiło. Sorry takie byly czasy takie warunki nie dało się :-) nie to co teraz młodzi... Itp pierdoły.
~ŻewłakTravel
2017-04-15 12:50 IP 31.179.***
Jest pięknie.
proper
2017-04-15 12:18
zatrudniono go bo znal jezyki i rzekomo ligi w ktorych gral. to miala byc jego wartosc dodana.nie wiem kto moglby byc lepszy na tym stanowisku, ale na pewno tu jest duze pole do dzialania. nie zostal zwolniony, bo Mioduski rozegral to inaczej, powiedzialbym, ze z klasa. pozwoli mu odejsc po sezonie, ale go nie zwolni. wizerunkowo bedzie to lepiej wygladalo. plakal nie bede, bo skoro trenerow zmieniaja, za bledy czy brak progresu to dyrektorow sportowych powinno sie zmieniac tym bardziej. powodzenia w dalszej pracy zawodowej.
~Pikuss
2017-04-15 10:46 IP 37.47.2***
Michal zostan
~Kallmok
2017-04-15 10:32 IP 37.128.***
Oczywistym jest że nie odejdzie . No bo niby gdzie miałby lepiej czytaj $$$ oraz gdzie mógłby wsadzić na stanowisko takiego ignoranta mylacego piłkarzy Legii na boisku jako komentator Tv , brata Marcina ? Proste , nigdzie.
petroniusz64
2017-04-15 10:25
To pierwszy w Legii PRAWDZIWY Dyrektor Sportowy. Może i rozpoczynał pracę jako zupełny świeżak bez doświadczenia, ale nie bez wiedzy. Wydaje się ,że polityka kadrowa w Legii jest naprawdę nieźle poukładana - a to w dużej części zasługa Żewłaka.
Szkoda by było gdyby POLITYKA zadecydowała o jego odejściu.
Mam nadzieję, że odrzuci od siebie myślenie kategorią Ja To Legia i zrozumie że to zaszyt że Legia to także On.
2017-04-15 10:52
Zgoda. Nie po to w niego inwestowano i wdrażano przez taki czas, żeby teraz puścić gościa który ma wiedzę, kontakty i know - how. Oczywiście gimnazjaliści dalej będą po nim jechać, bo jak to mówił Vuko, dla nich coś warci są tylko Neymar, Ronaldo i Messi.
2017-04-16 07:24 IP 5.172.2***
No nie wiem, czy Messi by się nadał, bo w Legii są duże wymagania, a on słabo gra głową, co go w oczach dużej części tutejszych ekspertów dyskwalifikuje jako kandydata do gry w Legii:).
~D.
2017-04-15 09:52 IP 31.178.***
Lubię Michała, ale ostatnie zdanie mi się nie spodobało. Nikt nie "musi" w Legii zostać. To on musi chcieć być częścią Legii. To jemu powinno na tym zależeć, nie odwrotnie.
Liczba komentarzy: 49

Logowanie




Uwaga

Redakcja serwisu LEGIA.NET nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj Komentarz - wersja bez konta.

Nick:
Uwaga: Odnośniki do serwisów zewnętrznych akceptujemy wyłącznie bez "http://"
Zamknij