Zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez Legia.Net oraz partnerów świadczących usługi w celach marketingowych, reklamowych oraz analitycznych.

Korzystając z serwisu Legia.Net bez zmiany ustawień twojej przeglądarki internetowej wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam.

Dane uzyskane w ten sposób będziemy przetwarzać i profilować do celów marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam oraz celach analitycznych a także w celach związanych z bezpieczeństwem serwisu.

Korzystając z opcji swojej przeglądarki zawsze posiadasz prawo do usunięcia wszystkich informacji, które zostały zapisane w plikach cookies.

Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: adres IP, adres żądanej strony, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu oraz inne tym podobne informacje.

Administratorem danych jest Legia.Net
X

Tło

20 września 2018

Karuzela transferowa - pierwsze notowanie

2018-01-07 10:35:54
Foto
Choć okienko transferowe w Polsce oficjalnie rozpoczyna się wraz z początkiem lutego, ekstraklasowe kluby już uaktywniły się na rynku. Najwięcej dzieje się oczywiście przy Łazienkowskiej. Do Warszawy trafiło już trzech zawodników, a w poniedziałek kontrakt powinien podpisać kolejny gracz. Zapraszamy do zapoznania się z naszym pierwszym notowaniem zimowego okienka transferowego.

Arka Gdynia – Nowym zawodnikiem gdynian został Andrij Bohdanow. Ukraiński pomocnik trafił do Arki z Olimpiku Donieck. 27-latek w rundzie jesiennej zagrał w siedemnastu spotkaniach w najwyższej klasie rozgrywkowej na Ukrainie, w których zdobył dwie bramki. Kontrakty z gdyńskim klubem rozwiązali za to Alvaro Rey i Tomas Kosut. Arka interesuje się Tomaszem Jodłowcem z Legii.


Przyszli:
Bohdanow


Odeszli:
Rey, Kosut


Bruk-Bet Termalika Nieciecza
– Dwuletnią umową z Termaliką związał się rumuński obrońca, Gabriel Matei. Zawodnik znany jest już z występów w ekstraklasie, ponieważ w rundzie wiosennej poprzedniego sezonu reprezentował barwy Górnika Łęczna. Z Niecieczą pożegnał się za to Patryk Fryc, który obecnie jest dostępny z wolnego transferu.


Przyszli:
Matei


Odeszli:
Fryc


Cracovia
– Krakowianie mocno zabiegają o Denissa Rakelsa. Łotysz obecnie jest wypożyczony z angielskiego Reading do Lecha Poznań, ale w wielkopolskim klubie nie spełnia oczekiwań. W przypadku transferu do Cracovii, dla Rakelsa byłby to powrót pod Wawel. To właśnie w barwach „Pasów” błyszczał dwa lata temu wysoką formą, która zaowocowała transferem do Anglii.


Przyszli:


Odeszli:


Górnik Zabrze
– Trzecia drużyna w tabeli ekstraklasy nie zakontraktowała jeszcze żadnego nowego zawodnika. Są duże szanse, że na obóz z zabrzanami pojedzie Daniel Smuga, którego uważa się za spory talent. 20-latek jest aktualnie zawodnikiem Victorii Sulejówek.


Przyszli:


Odeszli:

 


Jagiellonia Białystok
Damian Węglarz został wypożyczony do I-ligowych Wigier Suwałki. Golkiper w rundzie jesiennej zagrał w trzech ligowych spotkaniach. Istnieje prawdopodobieństwo, że „Jaga” straci także Piotra Tomasika. Obrońca w najbliższych dniach, o ile działacze obu klubów się dogadają, powinien trafić do Lecha. Do Białegostoku wrócił natomiast Maciej Górski, który w ostatnim czasie był wypożyczony do Korony Kielce.


Przyszli:
Górski


Odeszli:
Węglarz


Korona Kielce
– Zakończyło się wypożyczenie Górskiego, z Korony odszedł także inny napastnik, Michał Smolarczyk. Wygasający wraz z końcem grudnia kontrakt z 24-latkiem nie został przedłużony. Kielczanie sondują natomiast pozyskanie atakującego Sanela Kapidzicia, którego umowa z norweskim Fredrikstadem również wygasła 31 grudnia.


Przyszli:


Odeszli:
Górski, Smolarczyk


Lech Poznań
– Jeszcze w sierpniu „Kolejorz” zakontraktował obrońcę Thomasa Rogne. Umowa defensora z Lechem zaczęła obowiązywać od początku stycznia. Norweg w ostatnich trzech sezonach dość regularnie występował w szwedzkim Goteborgu, a w przeszłości grał m. in. w Celticu Glasgow. Do Zagłębia Sosnowiec, na półtora roczne wypożyczenie, powędrował za to Tymoteusz Puchacz.


Przyszli:
Rogne


Odeszli:
Puchacz


Lechia Gdańsk
– Do Lechii powraca brazylijski obrońca Gerson. Defensor przez ostatnie pół roku był wypożyczony do koreańskiego Gangwon FC. W tym czasie zagrał w dziesięciu spotkaniach tamtejszej ekstraklasy, strzelając jednego gola.


Przyszli:
Gerson


Odeszli:


Legia Warszawa
– Mistrz Polski był aktywny na rynku transferowym w minionym tygodniu. „Wojskowi” pozyskali już trzech graczy – Domagoja Antolicia, Eduardo da Silvę i Marko Vesovicia – a w poniedziałek kontrakt z Legią podpisać ma William Remy. Na obóz ma jechać też Vjaceslavs Kudrjavcevs. Przy Łazienkowskiej nie będzie występować już Guilherme, który nie przedłużył kontraktu z warszawiakami. Do Northampton Town wypożyczony został za to Hildeberto. Portugalczyk zdążył już zadebiutować w barwach nowego klubu. Łukasz Moneta jest bliski przejścia do Zagłębia Lubin, z klubu odejdzie też Dominik Nagy, blisko odejścia są też Tomasz Jodłowiec i Jakub Czerwiński.

 


Przyszli:
Antolić, Eduardo da Silva, Vesović


Odeszli:
Guilherme, Hildeberto


Piast Gliwice
– Po zakończeniu kontraktu, z Piastem pożegnał się bramkarz Dobrivoj Rusov.


Przyszli:


Odeszli:
Rusov


Pogoń Szczecin
– „Portowcy” pozyskali dwóch nowych piłkarzy. Pierwszym z nich jest bramkarz Łukasz Budziłek, który w przeszłości znajdował się w kadrze Legii. Drugi transfer Pogoni to podpisanie umowy z Dawidem Błanikiem. 20-letni pomocnik przychodzi do Szczecina z GKS-u Tychy.


Przyszli:
Budziłek, Błanik


Odeszli:


Sandecja Nowy Sącz
– Brak ruchów transferowych.


Przyszli:


Odeszli:


Śląsk Wrocław
– Brak ruchów transferowych.


Przyszli:


Odeszli:


Wisła Kraków
– Brak ruchów transferowych.


Przyszli:


Odeszli:


Wisła Płock
– Jeszcze w trakcie trwania rundy jesiennej Wisła zakontraktowała Thomasa Dahne. Niemiecki golkiper jednak dopiero teraz może zostać zgłoszony do rozgrywek ekstraklasy. Umową z płocczanami związał się także 21-letni napastnik Oskar Zawada.


Przyszli:
Dahne, Zawada


Odeszli:


Zagłębie Lubin
– „Miedziowi” cały czas pracują nad pozyskaniem Piotra Leciejewskiego. Bramkarz przez kilka ostatnich lat wyrobił sobie dobrą renomę w norweskim Brann Bergen. Wciąż niepewna jest przyszłość Jarosława Jacha. Obrońca Zagłębia nie ukrywa, że już chciałby spróbować swoich sił w mocniejszej lidze. Prawdopodobny kierunek przeprowadzki świeżo upieczonego reprezentanta Polski to Niemcy lub Włochy.


Przyszli:


Odeszli:


 

sklep
Autor: Patryk Tylak Źródło: Legia.Net   

twitter

Komentarze osób niezalogowanych wyświetlą się po akceptacji moderatora


 

Komentarze

Wszystkie
Pozytywne
~kibic w kapciach
2018-01-08 09:04 IP 217.6.4***
Gui łączony z amicą -byłoby nie fajnie szkoda takiego grajka by grał u tamtych ....
2018-01-08 11:22
Czy ty myślisz , że dadzą mu 500k za sezon ? :)
KufelDNA
2018-01-07 20:44
Gdzieś czytałem, że Korupcjorz jakiegoś napastnika z UPAiny ściąga, 24-letniego Ołeksija Chobłenko.
2018-01-08 02:11
hit jak na nich :)
kowal79
2018-01-07 19:52
Janekx89
Legia Warszawa jest zainteresowana wypożyczeniem Pawła Bochniewicza z Udinese Calcio. Po sfinalizowaniu odejścia Michała Pazdana (zaawansowane rozmowy z Bordeaux) młodzieżowy reprezentant miałby trafić na wypożyczenie z opcją wykupu
2018-01-07 20:12
Podobno jest temat wypożyczenia Bielika, byłoby miło, to już ukształtowany przez anglikow kawał piłkarza.
2018-01-07 20:20
brać obu :)
japier3dolejcie
2018-01-07 18:12
Pragnę tylko zauważyć, że jak Piotr R. grał we wronkach do 40stki to wszystko było ok, dobry piłkarz i ogólnie spoko, do nas przychodzi 34 letni Eduardo, który ma za sobą karierę piłkarską nieporównywalnie większą od R. i wszystkim odpie***la, że za stary...
2018-01-07 18:56 IP 185.62.***
Jak zacznie sie liga to będzie juz 35 letni wiec slabo. A Reiss ostatnie lata byl raczej statysta
2018-01-07 23:43
Bo jak na wronki to Reksio to dobry kopacz, nawet w okolicy 40-tki, ale 34 letni Eduardo daSilva na Legię może być za słaby. Proste:)
2018-01-08 11:46
@Juzet Reiss w wieku Eduardo strzelił w ekstraklasie 15 bramek i miał 3 asysty.
A co byśmy nie powiedzieli, to Da Silva ma nieco większe umiejętności.
Dla mnie będzie ważniejsze niż same strzelone bramki to, że nasi piłkarze zobaczą na treningu jak powinno się przyjąć piłkę odpowiednio, jak się ustawić na boisku i jak prawidłowo złożyć się do strzału. To będzie nieoceniona nauka dla np. Szymańskiego czy Niezgody.
AMLEGIA
2018-01-07 18:07
To pytanie do tych kibiców LEGII, co tak się martwią o poziom innych klubów - jestem ciekaw, czy kibice regionalnych klubików tak się martwią o poziom sportowy LEGII !!!
=========================================================
Jakby oni mogli to by bez litości "utopili LEGIĘ w łyżce wody". Od lat wiadomo, że wszystko robią regionalne klubiki, żeby LEGIA nie zdobyła MP !!! Każde Mistrzostwo Polski zdobyte przez LEGIĘ to dla nich zadra w oku i nie mogą tego przeżyć.
Dlaczego LEGIA zdobyła tak mało tytułów MP w tamtym stuleciu ? Bo wszyscy grali przeciwko niej, a zwłaszcza śląskie kluby, których było w lidze w tamtym czasie co najmniej 5-6.

Dlatego zależy mi tylko na LEGII i reprezentacji - klubiki regionalne niech się martwią same o siebie.
Im gorzej u nich tym większe szanse ma LEGIA na zdobycie kolejnego MP !!!
Jeszcze chwila i przeskoczymy kurnika i chorzowskie psy w ilości zdobytych MP. Będziemy niepodzielnym Liderem na krajowym podwórku w najważniejszych kategoriach (MP i PP).

Tylko LEGIA-LEGIA MISTRZ !!!
2018-01-07 18:12
Tak właśnie jest. My tu mamy dopingować innych a inni mają na nas wyje;bane.
Jak byśmy spadli z ligi to by było święto narodowe ogłoszone i dzień wolny. Chooj że liga by straciła na wartości 90% potencjału ale nas by nie było. To najważniejsze
2018-01-07 18:44
Dokładnie dlatego dla mnie liczy się MP Legii a poziom reszty ligii mam gdzieś przede wszystkim z dwóch powodów- raz MP to tylko taka przepustka do prawdziwej gry Legii jaką chce oglądać czyli grupa europucharow a dwa pamiętam co latami było odwalane jak yylko nasz piekny kraj stał siłą na weglu...Polkarski poker wita Was. Utopili to by nawet w kropli wody jakby się dało
2018-01-07 21:12
Dla każdego z nas liczy się przede wszystkim dobro Legii. Ale właśnie przez granie kilkoma klubami w europie cała polska piłka pójdzie do przodu. I Legia i reszta 'regionalnych klubików' a nawet reprezentacja. A mówienie że 'legi nikt dobrze nie życzy, to ja innym nie życzę' to są argumenty płytkich ludzi. A wy chyba się za takich nie uważacie? Czy jestem w błędzie?
2018-01-08 00:37
Sorry, niechcący wywołałem zamieszanie.:-) Przepraszam, jeśli Ciebie lub kogoś innego uraziłem.
"Jestem ciekaw, czy kibice regionalnych klubików tak się martwią o poziom sportowy Legii."
Zgadzam się. Ale my mamy być tacy sami? Szczycimy się tym, że jesteśmy ponad to. Chciałbym, żeby tak pozostało.
Poza tym od nas powinny wychodzić trendy. To że mamy fajną współpracę z władzami Jagiellonii np., jest już jakimś światełkiem w tunelu. Pomijając jakieś kompleksy, które pojawiają się na ich trybunach, to fakt, że Pazdan tam okrzepł, a w Legii stał się piłkarzem europejskiego formatu, jest z korzyścią dla wszystkich. Nawet Legia i Lech mają punkty wspólne, wspólne stanowiska w kwestii organizacji ligi.
Przede wszystkim jednak chodzi mi o to właśnie, żeby inne kluby przestały oglądać się na Legię, ale zaczęły same pracować nad sobą. To wstyd, że w dużych miastach, takich jak Kraków, Wrocław, czy Gdańsk, dzieją się takie szopki. Jestem kibicem Legii, ale jako kibic polskiej piłki mam prawo być z tego powodu niezadowolony.
Zgadzam się z tym, że Legia miała mało tytułów przez układy.
Ale na tym polega jest jej wielkość, że jest ponad to. Wyznacza trendy.
Pozdrawiam.
2018-01-08 02:56
Coś w tym jest, my tam mniej lub bardziej się cieszymy jak się liga wzmacnia. A inni jak tylko jakąś wpadkę zaliczymy to mają święto. Astana i Sheriff ostatecznie okazały się solidnymi ekipami, które nieźle sobie radziły w LE, no ale dla wszystkich to podwójny agrow*....* mimo że mało kogo z eklapy byłoby stać na ich piłkarzy i nawet nas nie stać na niektórych. I mimo że ta wtopa to pierwsza wtopa od lat to radości kibiców innych klubów nie ma końca jakbyśmy conajmniej odpadli co roku z pasterzami pokroju tych z Islandii co ich nawet nazwy nie pamiętam. To takie cieszenie się z czegoś co w sumie im też szkodzi, teraz co prawda współczynnik krajowy o ile pamiętam odpada czy tam niewiele znaczy, ale wcześniej miał duże znaczenie i Legia go starała się windować, a inne kluby ciągnęły w dół. No ale raz się potknęliśmy łapiąc słabszą formę, to już u wszystkich święto.
2018-01-08 10:38
Teoretycznie rację mają ci którzy patrzą wyłącznie na naszą Legię. Jednak jak pokazują europejskie kluby, w rozgrywkach krajowych NIEZBĘDNA jest silna konkurencja. Jest wiele przykładów degradacji poziomu drużyny bez konkurencji, vide Celtic po kryzysie Rangers. To jednak bardziej problem PZPN-u niż kibiców. Niestety mamy takiego prezesa jakiego mamy i początkowe zmiany wylądowały w betonie wojewódzkich aparatczyków. Proponowane powiększenie e-klapy do 18-tu zespołów, tylko przyśpieszy degradację e-klapy. W piłce klubowej potrzebne są pieniądze a w Polsce ich nie ma.
Miras
2018-01-07 16:47
Po Górniku bym tak nie jechał co by nie pisać to obok Legii , Lecha , Wisły , Widzewa i może jeszcze z 3 drużyn to bardzo zasłużony klub prawdziwa marka gdzie stadion się wypełnia po brzegi i naprawdę takie kluby są potrzebne w ekstraklasie. Do tego to klub który swój skład oparł o młodych Polaków co mi się bardzo podoba . Jedno mi się nie podoba że taki Górnik pewnie Żurkowskiego Legii nie sprzeda będzie wolał zarobić kasę a to że chłopak będzie grzał ławę jak Bednarek czy Kapustka to ich to już nie będzie obchodzić . A mogli by chłopaka nam sprzedać Legia by Górnikowi obiecała np 20 procent od kolejnego transferu i każdy był by zadowolony
TerminatorrL1916
2018-01-07 15:37
Roman to co napisałeś to totalna bzdura

"Chciałbym, żeby oprócz Legii był inny klub, który będzie punktował w pucharach. Bo to jest korzyść też dla Legii. Niech wezmą odpowiedzialność na siebie."

Od tego roku został już zlikwidowany współćzynnik krajowy,Każdy sobie rzepkę skrobie.Liczy się w rankingu uefa tylko to co sam sobie wypracuje dany klub.Po odjęciu współczynnika krajowego ze średniej mimo fatalnej jesieni w europie Legia awansowała do pierwszej 60-tki czyli o ponad 20miejsc
2018-01-07 15:41 IP 95.49.7***
Okej. Ale chodzi o popularność i poziom naszej ligi, a nie rankingi. Jest różnica gdy w grupie LE gra 3 polskie zespoły, a jeden.
2018-01-07 15:44
Uzupełniając Legia 57 miejsce z wynikiem punktowym 24,5
Amicorz 159 miejsce z wynikiem 7
Wyprzedzamy sporo uznanych klubów, ale tego lata i jesieni MUSIMY dobrze zapunktować.
2018-01-07 15:54
Okej. Ale tu chodzi o popularność i renomę ligi. Jest różnica gdy w grupie LE gra 3 zespoły z polski, a 1.
2018-01-07 16:01
Masz rację Termi, ale chodzi o regularną grę z silnymi przeciwnikami a nie o ranking klubowy. Chyba lepiej grać co tydzień z zespołami klasy Ajaksu cz Borussii niż Podbeskidzia czy Sandecji (Bez urazy)?
2018-01-07 16:08
No i tutaj jesteś w błędzie.
Wszystkie polskie druzyny punktuja do rankingu ligowego ,
ktory warunkuje ilosc zespolow startujacych w europejskich pucharach i faze od ktorej zaczynaja rywalizacje.
Jezeli inne druzyny nie beda robic transferow na miare rozgrywek europejskich, to cale zycie bedziemy 20 ligą w europie, jako jedyni punktujac do rankingu i zaczynajac od pierwszej rundy rozgrywki
2018-01-07 16:08
Ale w naszej lidze nie będzie takich zespołów nigdy
Dlatego nie ma co patrzeć na innych a robić swoje. MP powinno być obowiązkiem w tej marnej lidze i przepustką do gry w Europie. A tam jest kasa. U nas w lidze nie ma i nie będzie. Bo czekać aż się poziom u nas zwiększy i ktoś da więcej za prawa czy za reklamę to możemy się nie doczekać
2018-01-07 16:16
Obchodzi mnie tylko Legia.Basel ,który gra w troszke lepszej lidze szwajcarskiej zobacz jak jest wysoko w rankingu Uefa i na wiosne zagra w Lidze Mistrzów.Nie patrzą na innych tylko na siebie Mioduski podobno w Szwajcarii ma dobry kontakt z właścicielami Basel to niech się od nich uczy

Basel to nie jest potentat finansowy ,ale nie ma problemu wydać 2-3mln euro na piłkarza jak im pasuje do koncepcji bo są nastawieni na sukces to samo ma być w Legii. Z kolei takie Dinamo Zagrzeb jest tylko nastawione na zarabianie .Mamic to jeden z nielicznych ludzi na świecie,który zarabia na futbolu.Sprzedaje co okienko za milony i wszystko bierze dla siebie .Wielkim problemem jest dla niego wydać 1mln euro na piłkarza dlatego Dinamo nigdy nie przeskoczy pewnego pułap.To samo jest w amice rutkowscy nigdy nie zainwestują większych pieniędzy nawet jakby zarabiali regularnie kupe siana(co im nie grozi)
2018-01-07 16:36
JohnoQ, właśnie o to chodzi. Im więcej polskich zespołów będzie grało w europejskich pucharach jesienią, tym szybciej poziom naszej ligi wzrośnie, bo będzie na to kasa. A im wyższy poziom ligi, tym większa oglądalność, a im większa oglądalność tym większa kasa za prawa tv czy od sponsorów. Takie koło.
Dlatego należy kibicować każdemu polskiemu zespołowi w europie.
2018-01-07 17:24
Knd
Nie musisz tego tłumaczyć
W każdej normalnej lidze tak jest. U nas niestety nie.
Liga nie istnieje od wczoraj a jesteśmy w czarnej doopie.
Malo tego w 2012 był bum i Euro u nas co też się nie przełożyło na rozwój ligi. Nowe stadiony i nic więcej
Dlatego patrzę na Legię i tylko na nas. Reszta jak dojedzie za 20 lat czy 100. Mam na to wiesz co
2018-01-08 03:11
TerminatorrL1916

Przepraszam, nie sprawdziłem zasad przyszłych eliminacji. Pisałem na bazie dotychczasowych doświadczeń. A są one takie, a nie inne: Polska piłka klubowa żeruje na pracy Legii w pucharach. Czas z tym skończyć poprzez:
A) Nakłonienie PZPN-u, aby wreszcie wynik w pucharach był odpowiednio premiowany finansowo przez związek.
B) Uświadamianie klubom, zwłaszcza tym, które we wszystkim widzą mityczny "legijny spisek", że powinny zabrać się za siebie. Że powinny też zacząć dbać o prestiż polskiej piłki, a nie stosować mające mało wspólnego z fair play gierki, żeby tylko uwalić Legię, która de facto jako jedyna jest wizytówką tej ligi.
Kibice Legii zasługują na piłkę nożną, a nie kopanie jej piłkarzy przez rywali nie mających innych argumentów. Nie możemy w takich sytuacjach mówić: "Zostawmy to, patrzmy na siebie."
Dlatego każdą zmianę w innych klubach, która owocuje przybyciem ciekawego piłkarza, który wniesie coś piłkarsko do naszej ligi, przyjmuję z zadowoleniem. Chcę oglądać dobre mecze, w których Legia wygrywa. I tyle.
Pozdrawiam.
~knd
2018-01-07 14:45 IP 79.185.***
Napisze coś od siebie odnośnie transferów Legii.
Antolić - zdecydowanie lepsza wersja Kopczyńskiego, przecinak, który potrafi podać piłkę w inne miejsce niż do najbliższego obrońcy. W parze z Moulinem myślę że może dać nam dużo radości. Raczej wątpię, aby w parze z nim grał Mąka, bo ostatnio był dość pomijany. Być może rzadka gra Mąki była spowodowana tym, że chłop już nie miał sił. W końcu Jacuś na początku sezonu mówił, że Mąka nie jest gotowy żeby zagrać 2 całe mecze pod rząd.

Eduaro - Chłop może i ma 35 lat, ja nie oczekuje od niego 20 bramek w sezonie. Liczę że swoim doświadczeniem wspomoże Niezgodę i ten w końcu odpali, a kto wie, może doczekamy się nowego napastnika w przypadku odejścia Sadiku i Chukwu. Ten transfer to przede wszystkim marketing. Wszędzie było o nim głośno i oto przede wszystkim chodziło. Liczę jednak, że chłop będzie wchodził na końcówki, odciążając Niezgodę i te 10 brameczek ustrzeli.

Vesović - Skrzydłowy prawdopodobnie lepszy niż Gui. Jak wypali, to więcej niż 2 lata tu nie pogra, bo pójdzie wyżej. Nie ma co się nad tym rozpisywać, bo to najlepszy transfer ostatnich kilku okienek i mam nadzieję że potwierdzi to na boisku.

Remy - nie oficjalnie, ale jeśli dołączy to na pewno solidne uzupełnienie składu. Sądzę jednak, że przy ewentualnym odejściu Pazdana sprowadzimy kogoś jeszcze. Bo w przypadku jakiś kartek w obiegu nadal zostaje Astiz i Czerwiński.

Co do odejść z klubu, to nie ma ludzi nie na sprzedaż. Kwestia ceny. Nie ma jednak sensu sprzedawać zbyt wielu w jednym okienku, bo to się nigdy dobrze nie kończy. Np taki Milan. Wymienili połowę składu, a grają to co grają..

Dużo się tu pisze o Jędrzejczyku. Ja bym chłopa zostawił. Miał słabą rundę, może nawet półtorej, ale cały czas zmagał się z jakimiś urazami. Pisanie że on tu przyszedł dla kasy, to jakaś bzdura, każdy logicznie myślący wie, że w Rosji Jędza zarabiał zdecydowanie więcej niż w Legii. Odstrzelenie Jędzy równałoby się z przyjściem kogoś nowego, a to jest pewne ryzyko, bo nie ma sensu marnować potencjału ofensywnego Vesovicia na prawą obronę. Broź to jednak za niska półka na Legię, choć osobiście gościa bardzo szanuje. Myślę że zbliżające się Mistrzostwa Świata mogą skłonić Jędzę do minimalnego obniżenia kontraktu. Zwłaszcza, że Bereś sprawdził się na lewej obronie i to miejsce Jędzy wcale takie pewne nie jest. Jeśli jednak nie obniży kontraktu, to sprzedasz Brozia to wyrówna. Zostaniemy z Jędzą i Turzynieckim, ewentualnie Vesović też tam może zagrać. A i z wyjazdu na MŚ dostaniemy hajs za Jędzę. Nie ma co beczeć, chłop się odbuduje, to na pewno.

(L)
Roman
2018-01-07 12:50
Lech Poznań dokonujący dobrych transferów jest potrzebny naszej lidze. Bo kto inny ma pomóc Legii podnieść jej poziom? Lechia, która już ledwo wiąże koniec z końcem? Jagiellonia, która dokonuje rozsądnych transferów, ale do pewnego pułapu? Wisła, która nadal nie może wrócić do formy i poziomu sprzed lat?
Dlatego choć Legia zawsze jest na pierwszym miejscu cieszę się, gdy Lech sprowadza tak ciekawych piłkarzy jak ten Norweg. Oby tak dalej.
2018-01-07 12:57 IP 83.24.1***
Dokładnie najlepiej jak by były 3 drużyny w Polsce ciągnące ranking do góry. Wtedy więcej o naszej lidze by się przewijało w mediach i to by skutkowało renomą i wzrostem cen za Polskich z Polski.
2018-01-07 13:39
Bez przesady !!!
============
Po pierwsze nie lech tylko amika !!!
Po drugie nie obchodzi mnie ten regionalny klubik, jak zresztą pozostałe - dla mnie liczy się tylko LEGIA !!!
Im gorzej będzie w amice tym lepiej dla LEGII - już teraz kibice regionalnych klubików nam zazdroszczą transferów bo oni tylko mogą pomarzyć o takich transferach. Rutek jak zwykle robi kibiców amiki w balona delikatnie mówiąc.

Jeszcze 2-3 dobre transfery do LEGII i wystarczy.Co za dużo to nie zdrowo. Pewnie z 5-6 zawodników odejdzie z LEGII.
Przed sezonem amika naściągała mnóstwo szrotu - ok. 8-9 zawodników, którzy nic nie wnieśli do gry, z wyjątkiem może Kostevicza czy jak mu tam.

Tylko LEGIA-LEGIA MISTRZ !!!
2018-01-07 13:41 IP 89.64.5***
Jasne, skandynawia to chyba najgorszy kierunek skad mozna brac kogokolwiek. Nie znam wiekszych leserow niz Norwegowie
2018-01-07 14:15
AMLEGIA

W dużej mierze masz rację, odnośnie Legii. Kibicuję Legii i ona jest najważniejsza. Ale staram się patrzeć szerzej. Lech to oprócz Legii jedyny klub z dużego miasta w Polsce, który jest w miarę rozsądnie zarządzany i ma potencjał obecnie by zrobić coś więcej. Legii nie dorównują, bo my jesteśmy na innym poziomie jeśli chodzi o potencjał organizacyjny, marketingowy, a niebawem mam nadzieję, dościgniemy ich pod kątem szkolenia młodzieży.
Tym bardziej nie mam powodów, żeby im źle życzyć. Boisko wszystko weryfikuje na naszą korzyść, poza wyjątkiem z jesieni.
Nie zgadzam się z tym, że im gorzej dla Lecha, tym lepiej dla Legii. Chciałbym, żeby mecze Legii i Lecha miały odpowiedni poziom, były widowiskiem. A do tego potrzebny jest Lech. Chciałbym, żeby oprócz Legii był inny klub, który będzie punktował w pucharach. Bo to jest korzyść też dla Legii. Niech wezmą odpowiedzialność na siebie.
Pozdrawiam.
2018-01-07 14:20
Pisząc o szkoleniu młodzieży miałem na myśli to, że Lech ma ośrodek treningowy, w spadku po Amice, co stwarza im większy komfort niż nam. Ale wierzę, że niebawem Akademia Legii będzie miała swoją bazę i już także w tym aspekcie osiągniemy przewagę nad Lechem.
2018-01-07 14:24
Roman to się bardzo różnimy bo LEGIA spokojnie poradzi sobie bez amiki !!!
============================== ===================
Niech inni się martwią o siebie. Ja chcę, żeby LEGIA corocznie zdobywała MP i grała w europejskich pucharach. Miała najlepszych piłkarzy bo zasługuje na to. Jest najpopularniejszym i największym polskim klubem.
Który regionalny klubik będzie za nią miejsce 2-16 mnie nie interesuje.

Tylko LEGIA-LEGIA MISTRZ !!!
2018-01-07 14:27
Bądźmy obiektywni. Budżet Legii może wzrosnąć do europejskiego poziomu tylko dzięki prawom telewizyjnym. Bez silnej Ekstraklasy wzrost budżetu będzie znacznie spowolniony.
2018-01-07 14:31
AM, przestań już z tymi "regionalnymi klubikami" bo jesteś nudny! Roman ma całkowitą rację. Legii do tego, żeby naprawdę stała się dobrym klubem europejskim, potrzebna jest konkurencja w lidze. Nie tylko w pucharach. Rywalizacja musi być codziennie. Tylko silny Lech, Lechia, Górnik czy Sląsk zapewnią taką rywalizację. Oczywiście chcę, żeby zawsze to Legia ją wygrywała, ale po walce a nie jak w ostatnim sezonie!!!
2018-01-07 14:31
AMLEGIA

No cóż, widzę różnicę, co szanuję oczywiście. Ale przede wszystkim łączy nas Legia, jak myślę. Kibicowanie Legii nie przeszkadza mi widzieć korzyść w tym, że kluby, które mają potencjał zaczną go wykorzystywać, dla dobra polskiej piłki. To jest z korzyścią dla wszystkich. A jeśli Legia jest dobrze zarządzana i gra na właściwym dla siebie poziomie, jest nie do zatrzymania.
Dlatego nie muszę się martwić tym, że inne kluby się rozwijają.
Pozdrawiam.
2018-01-07 14:47
@LegiaSupporter
Budżet Legii w ostatnich latach urósł nie dzięki rywalizacji w lidze, ale dzięki występom w LE i LM. W naszej lidze nie da się zarobić,a przez padlinę jaką prezentują pozostałe kluby zwłaszcza w Europie z amica na czele nie ma szans na lepszą kasę z praw TV. Z resztą DM mówił to jasno, ze obecny podział jest głupi i niesprawiedliwy.
2018-01-07 15:43
"... Wisła, która nadal nie może wrócić do formy i poziomu sprzed lat?"

Czyli wisła znowu ciągnięta za uszy przez sędziów?

O nie.
2018-01-07 16:19
Witkot2007, znaczy Roman, dobrze wszyscy wiemy, dlaczego zależy ci na silnych rywalach Legii. Wiele razy pokazywałeś, że zwycięstwa Legii stoją ci ością w gardle. Jakiej byś sobie tożsamości nie stworzył i tak zawsze wyjdzie z ciebie troll podszywający się pod kibica Legii.
2018-01-07 17:27
Panowie o czym wy tu mówicie?Kiedy Legia wygrywała ligę w cuglach?Praktycznie od wielu sezonów walka o mistrzostwo toczy się do ostatniej kolejki.A więc te tak zwane regionalne klubiki pod względem SPORTOWYM w lidze nam dorównują.Kibicujmy Legii Ale spojrzmy na sprawę obiektywni i nie zachowujmy się jak 80% narodu z kompleksem L
2018-01-08 00:07
Poldi1916

Nie wiem kto to jest Witkot2007 i o czym mówisz.
Żadna z moich wypowiedzi nie potwierdza tego o czym piszesz.
Pozdrawiam.
2018-01-08 01:34
PICCO

Masz rację, tego nie wziąłem pod uwagę. Niemniej był to godny rywal dla Legii, z porządnymi piłkarzami. Inna sprawa, że przez brak rozsądku znaleźli się na skraju przepaści w pewnym momencie.
Sęk w tym, że przyczyn swoich niepowodzeń nie upatrują w fanaberiach pana Cupiała, ale w... Legii i wyimaginowanych "warszawskich spiskach". Nie bądźmy tacy sami.
Wymagajmy od nich odpowiednich zasad i pracy, zawsze gdy zaczynają leczyć własne problemy w Warszawie.
Pozdrawiam.
2018-01-08 01:51
Poldi1916

Jeżeli uważasz, że oczekiwanie kibica Legii od innych klubów, aby wzięły się do roboty, zamiast usprawiedliwiać Legią swoją nieudolność, jest wyrazem tego, że "zwycięstwa Legii stoją ością w gardle", to gratuluję.
Ja jednak mimo wszystko wolę jak Legia dominuje w silniejszej lidze. Myślę, że klasa nas-kibiców Legii, odróżnia od zakompleksionych fanów innych drużyn. Przynajmniej tak mi się wydaje.
Pozdrawiam.
technojezus
2018-01-07 12:06
Wiecie co, tak wychwalany Górnik teraz jest pod ścianą.
Suarez nie przedłużył z nimi kontraktu, Kurzawa nie chce przedłużyć, Angulo ma ofertę z Chin i nie wiadomo czy ktoś im Żurkowskiego nie zakosi.
Sami chcą podobno ściągnąć jakiegoś 18 latka z ......Bochum II.Nie ma co, to jest dopiero transfer!

Toć Górnik jak się utrzyma jakimś cudem w górnej 8 to będzie cud, a ci ich kybyce pierdzielą farmazony że oni na mistrzostwo idą a prezes klubu już obiecuje premię za MP haha.

Ewidentnie widać że na razie tylko Legii zależy na podniesieniu poziomu.
Reszta naszych klubów to dno i 3 metry mułu.
2018-01-07 12:35
Widać że albo jesteś młody albo świeży kibic, to że ktoś chce jednego czy drugiego zawodnika nie znaczy że na 100 % odchodzi. Cud jak zajmą miejsce w 8-mce? Myslę że spokojnie zajmą, ktoś może odejść ale większość utrzymają. Po co piszesz takie bzdury.
2018-01-07 12:52
dlatego Ci co narzekają na Legię trochę lodu. Wejść na szczyt to jedno ale utrzymać się na nim to drugie. A my, Legia, jesteśmy na nim już na dobre od lat. W lidze a i w Europie mamy wyrobioną markę. Jesteśmy w 60 klubów w Europie. Gdzie jest koleiny zespół z Polski wtym rankingu?
Spokojnie, mieliśmy dołek bo Legia nam się rozpadła na chwilkę (podział władzy) ale teraz z znowu budujemy. Mam tylko nadzieję że z tym prezesem i tą kadrą szkoleniową od porządnych fundamentów
2018-01-07 13:44
Technojezus - też tak myślę, że w przypadku odejścia 3-4 czołowych piłkarzy kurnik nie da rady i zajmie miejsce na koniec sezonu gdzieś w środku tabeli.
========================== ==================
Najgorsze jest to, że znowu będzie pomagał rywalom LEGII, którzy będą z nią walczyć o MP !!!

Tylko LEGIA-LEGIA MISTRZ !!!
2018-01-07 15:10
@Cyckoman
Co ty za pierdoły piszesz?

Górnik nie ma dużej kadry, teraz się sypią.
Może Angulo nie odejdzie ale za to Suarez i Kurzawa już są skreśleni.

,,Myślę że spokojnie zajmą''

Chyba w fifie.
masi
2018-01-07 11:16
Mam nadzieję, że limit nieudanych transferów w ostatnim czasie, został już wyczerpany. Jeżeli nowo pozyskani zawodnicy potwierdzą pokładane w nich nadzieje
, to skład mamy nie tylko ma MP czy fazę grupową LE ale kto wie czy nie na udane eliminacje LM. Swoją drogą, mam wrażenie, że aby wykorzystać w pełni możliwości zespołu należało by go ustawić ofensywniej nią dotąd. 1-3-4-1-2 z Malarzem w bramce, Jędzą, Dąbrowskim i Remy w obronie, Antolićiem i Moulinem w środku, Vesowićiem i Hlouskiem na wahadłach, Rado na ofensywnym pomocniku i Eduardo z Sadiku w ataku. Ława była by też mega mocna. Majecki, Astiz i Żyro, Mąka i Kopa, Hama i Pasquato oraz Niezgoda. Resztę można zagospodarować dowolnie. Zakładam odejście Pazdka, Czerwińskiego i Jodły.
Mogło by być ciekawie!!!
2018-01-07 11:26
Eliminacje sa teraz trudniejsze, z Sadiku w napadzie jakoś tego nie widzę :)
2018-01-07 13:19 IP 178.235***
Wolałbym napad Eduardo-Niezgoda, Sadiku się tutaj nie nadaje, żeby się do czegokolwiek nadawał musielibyśmy chyba kupić drugiego Vadisa.
2018-01-07 14:22
Nie upieram się przy nazwiskach. Może być Niezgoda za Sadiku, może Mąka za Moulina. Chodzi o potencjał ofensywny zespołu. Szkoca go na zachowawcze 1-4-4-1-1 czy nawet 1-4-4-2.
2018-01-07 14:23
...szkoda*
2018-01-07 14:42 IP 178.235***
Tu masz akurat rację, powinniśmy przejść w końcu na granie dwoma napastnikami.
LLEGIAA
2018-01-07 11:15
nie znam gościa ale samym opisem ciekawy transfer

Jeszcze w sierpniu „Kolejorz” zakontraktował obrońcę Thomasa Rogne. Umowa defensora z Lechem zaczęła obowiązywać od początku stycznia. Norweg w ostatnich trzech sezonach dość regularnie występował w szwedzkim Goteborgu, a w przeszłości grał m. in. w Celticu Glasgow.
2018-01-07 12:47
W Celticu to był niewypał transferowy. Czym ty się przejmujesz amika jak zawsze nie ma pieniędzy i nikt z ich listy życzeń nie chce przyisć. Kazdy im odmówił Rezerwowym jagielloni Tomasik nawet nie jest pewny czy chce do nich przyjść.Mają jeszcze pozyskać rezerwowego napastnika i zamknąć kadre a stracili na pół roku swojego najlepszego zawodnika M\akuszewskiego.
kierownik
2018-01-07 11:06
Uhuhu ekstraklapa rośnie w siłę widać ze drużyny pewne pudła zbroją sie na puchary :D
mateuszooo
2018-01-07 10:46
Remy chyba już podpisał...na instagramie jest Legia dodała filmik jak Remy się przedstawia i mówi do Moulina że ma nadzieję że mu pomoże i go tu oprowadzi.
"Przychodzę do Twojego klubu, mam nadzieję że mi pomożesz, dziękuję"

Coś w tym stylu
2018-01-07 10:56 IP 89.64.1***
W poniedziałek oficjalnie podpisze
2018-01-07 11:03
A i na odwrot, wsparcie dla Moulina.
Bo po angielsku sie owszem porozumie ale nie pogada swobodnie, jak wiekszosc Francuzow.
Liczba komentarzy: 65

Logowanie




Uwaga

Redakcja serwisu LEGIA.NET nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj Komentarz - wersja bez konta.

Nick:
Uwaga: Odnośniki do serwisów zewnętrznych akceptujemy wyłącznie bez "http://"
Zamknij