Zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez Legia.Net oraz partnerów świadczących usługi w celach marketingowych, reklamowych oraz analitycznych.

Korzystając z serwisu Legia.Net bez zmiany ustawień twojej przeglądarki internetowej wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam.

Dane uzyskane w ten sposób będziemy przetwarzać i profilować do celów marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam oraz celach analitycznych a także w celach związanych z bezpieczeństwem serwisu.

Korzystając z opcji swojej przeglądarki zawsze posiadasz prawo do usunięcia wszystkich informacji, które zostały zapisane w plikach cookies.

Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: adres IP, adres żądanej strony, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu oraz inne tym podobne informacje.

Administratorem danych jest Legia.Net
X

Tło

19 czerwca 2018

Kuszenie Krystiana Bielika

2018-01-11 10:43:32
img
Władze Legii chcą wypożyczyć na rok Krystiana Bielika z Arsenalu. Rozmawiano już z szefostwem londyńskiego klubu, a do piłkarza osobiście dzwonił trener Romeo Jozak. O ile Bielik chętnie wróciłby na Łazienkowską, to jednak „Kanonierzy” są przeciwni takiemu rozwiązaniu. Główny skaut Arsenalu Sven Mislintat, który nie tak dawno przyjechał do Anglii z Borussii Dortmund, uważa że byłby to krok wstecz dla Polaka. Głównym powodem jest słaby poziom Ekstraklasy. Arsenal proponuje Bielikowi wypożyczenie do jednego z zespołów ligi szkockiej, ale taką propozycją z kolei nie jest zachwycony sam zawodnik. Rozmowy trwają.


 

sklep
Autor: Marcin Szymczyk Źródło: Legia.Net   

twitter

Tagi

Komentarze osób niezalogowanych wyświetlą się po akceptacji moderatora


 

Komentarze

Wszystkie
Pozytywne
~Hgu
2018-01-12 09:24 IP 31.0.41***
Celtic nie mocny..ludzie ten klub zjada swoja lige o 20pkt jest mistrzem co rok bez problemu a nie jak Legia czeka do ostatniej kolejki i liczy na potkniecie konkurentow. Tam Celtic nie drzy przed Hibernianami jak u nas lomoty z Koroba czy Termalica.....
~Sobieryba
2018-01-12 00:30 IP 188.146***
Bielik to dobry grajek ale dla niego to przyjście teraz do L byłoby degradacją taka prawda szans na wykupienue go nie mamy żadnych to byłby fałszywy ruch psucie klimatu duże NIE
~Obiektywny 1916
2018-01-11 19:47 IP 31.179.***
Ligia Szkocka wcale nie jest lepsza od Ekstraklasy a Celtic jest obecnie na poziomie Legii.W ostatnich konfrontacjach polsko-szkockich drużyn to polskie ekipy były górą a sama Legia pokonała Celtic.W rankingu UEFA ekstraklasa jest nad ligą szkocką.
Ljanczylik91
2018-01-11 18:06
Bielik jak najbardziej na tak natomiast Wolski zdecydowanie na nie kochani ja rozumiem ze to nasz wychowanek ale trzeba zrozumieć ze nasza Chorwacka ekipa zaczyna budowę ekipy która w miarę regularnie ma grac w LM co pokazują transfery do klubu i z klubu zobaczcie kto z nas wyobrażał sobie 2 lata temu Legie bez Jodłowca teraz chce wejść piętro wyżej i Jodłowiec stal się za slaby jak i parę innych piłkarzy czy Wolski prezentuje jakiś super Poziom w Lechii nie ma Przebłyski i nic więcej solidny ligowiec i nic poza tym na pewno na ligę starczy ale jak dla mnie jest zdecydowanie za slaby na Europe i płacenie za niego miliona euro to marnotrawstwo kasy takie jest moje zdanie
2018-01-11 21:15
Racja, ale akurat Jodła zaliczył zjazd formy, jakby grał jak 2 lata temu to pewnie by został. Też liczy że robimy krok do przodu, ale spokojnie, pokażmy to na boisku.
2018-01-11 22:24
Ja obserwowałem Wolskiego w Lechii właśnie pod katem przestojów w meczu i gry w obronie. To były jego słabe strony. Nie mogę powiedzieć że jest walczakiem ale zdecydowanie poprawił te elementy.
Może nie wznieść się na wysoki poziom ale równie dobrze może to zrobić. Technikę ma doskonałą, jak głowa dorówna technice to może byc dobrym zawodnikiem. Tym bardziej że młodzieńczą butę ma już chyba za sobą. Odparowała mu na zachodzie.
JohnoQ
2018-01-11 16:33
Nie był za bardzo pozytywnie nastawiony na takie wypożyczenie ale myślałem że ma ono być do końca sezonu. na rok to już inna bajka.
Bart
2018-01-11 16:21
Emmanuel Rivière - gdyby jeszcze on trafił na Ł3, to golimy ligowa frajernię na całego.
TLW81TLW
2018-01-11 15:42
Arsenal gra w ustawieniu z trzema środkowymi obrońcami. Jeżeli Jozak też ma takie plany to jest to jeden z argumentów dla których może się ugnie Arsenal bo za rok dostaliby ogranego piłkarza na tej pozycji na poziomie seniorskim w najwyższej klasie rozgrywkowej w klubie gdzie gra się o najwyższe cele a my mielibyśmy piłkarza gwarantującego jakość i pomocnego w ewentualnym awansie do LM.
2018-01-11 21:19
Obstawiam że wolą go oddać do ligi gdzie gra się podobnie, podobny typ napastników występuje. Ja bym go chciał, bo wierzę że by się nam przydał, ale przede wszystkim klub miałby w CV drugi wpis z nim i kolejnego grajka którego rozwinął. Myślę że tak też ktoś na to patrzy.
~Iks
2018-01-11 14:55 IP 91.220.***
A ja mam nadzieję, że Arsenal się nie zgodzi. Po co ogrywać piłkarza dla kogoś innego jak nie ma szans na jego wykupienie? Lepszym rozwiązaniem byłoby ściągnąć kogoś na zasadzie transferu definitywnego
2018-01-11 15:49
Przestań truć.
2018-01-11 21:32 IP 94.254.***
Tak wygląda łańcuch pokarmowy, a nam bliżej jest do końca niż początku tego łańcucha.
futbolplayer
2018-01-11 14:48
Pomysł Bielika w Legii jest pomysłem durnym, choćby z tego faktu, że w grę wchodziloby tylko wypożyczenie. Co to za satysfakcja oglądać zawodnika, który już za rok odejdzie. Wyobraźcie sobie sytuację w którejś Bielik gra świetna rundę, strzelać bramki i nagle ma wracać do Arsenalu za darmo.

Ten transfer nie dojdzie do skutku, bo Mioduski nie jest głupi żeby sprowadzać graczy do ogrywania dla innych klubów. Pewnie to zasłona dymma przed innym transferem
2018-01-11 14:58
nie trzeba sobie tego wyobrażać bo tak właśnie działąją wypożyczenia. Dostajemy gracza na rok za friko więc i oddajemy go po roku za friko. Co w tym dziwnego. Gdyby Bielik się rozwinął i był dużym wzmocnieniem przez ten sezon to tym bardziej bym się cieszył, że go wypożyczono. I Arsenal, przy okazji, zabaczyłby, że w polskiej lidze też można się ogarnąć. Czyli wilk syty i owca cała. Proste.
2018-01-11 15:18
futbolplayer

Sorry ale lepiej nie udzielaj rad na temat tego piłkarza bo Twoja wiedza na jego temat jest wątpliwa po tym co stwierdziłeś że był najsłabszym piłkarzem w drużynie. Sprawa była dość głośna i mówiła o tym cała piłkarska Polska że nie dostał szansy od Dorny który jest takim fachowcem że postawił na beznadziejnego Dawidowicza a gra przypominała karykaturę gry między innymi dlatego że jeden z największych talentów w Europie nie powąchał murawy.

Druga sprawa że jeśli Krystian jest zdecydowany pracować u Romeo to świadczy że mamy na prawdę dobrego trenera a nie wykreowanego przez media pseudofachowca.
2018-01-11 15:19
* w drużynie narodowej U-21 na EURO 2017
2018-01-11 15:54
Angole uważają e-klapę za jedna z najsłabszych lig europejskich. Dla nich Bielik nie ma po co grać z kelnerami. Myślę, że gra jest o to, żeby w kontrakcie wpisach kwotę odstępnego.
TLW81TLW
2018-01-11 14:36
Pamiętam debiut Krystiana w meczu z Koroną (w sumie obejrzałem ten mecz kilka razy właśnie ze względu na niego) i byłem w szoku jak niespełna 17-letni polski piłkarz może być tak dojrzały, pewny siebie, odważnie grający i to w pierwszym meczu wśród seniorów. Pinto wyglądał przy nim bardzo blado. Doskonałe długie przerzuty, ruleta, ciekawe podania zewnętrzną częścią stopy mijające rywali.
Nie zdziwiło mnie że później trafił do topowego klubu.
~HUSTAWKA
2018-01-11 14:34 IP 37.47.3***
Sam zawodnik mowi ze chce do Championschip wiec nie piszcie bzdur ze chce do Legii
2018-01-11 16:00
Podaj źródło swoich rewelacji.
Berg
2018-01-11 14:22
Legia podjęła grę o Bielika. Młody dobrze zapowiadający się stoper z pewnością przydałby się w Legii. Problem w tym, że w Arsenalu tli się nadzieja, że Bielik będzie grał na poziomie wymaganym w Arsenalu, ciekawa opcja, zobaczymy.
Bednar
2018-01-11 13:36
Tymczasem Wolski znalazł się poza kadrą Lechii na obóz w Turcji. Czyżby transfer?
2018-01-11 14:24
Po co w Legii Wolski? Na końcówki po 15 minut? Niech gra w Lechii albo przeniesie się do goownika, tam jego miejsce.
2018-01-11 14:25
KADRA LECHII NA ZGRUPOWANIE W TURCJI
Bramkarze: Vanja Milinković-Savić, Damian Podleśny, Mateusz Bąk

Obrońcy: Mario Maloca, Jakub Wawrzyniak, Grzegorz Wojtkowiak, Rafał Janicki, Joao Nunes, Paweł Stolarski, Steven Vitoria, Denis Perger

Pomocnicy: Milos Krasić, Karol Fila, Sławomir Peszko, Lukas Haraslin, Sebastian Mila, Michał Chrapek, Michał Mak, Milen Gamakow, Piotr Wiśniewski, Rafał Wolski, Simeon Sławczew, Bartłomiej Pawłowski

Napastnicy: Flavio Paixao, Marco Paixao, Grzegorz Kuświk

Czytaj więcej na:
https://www.trojmiasto.pl/wiad omosci/Aleksandar-Kovacevic-odchodz i-z-Lechii-Gdansk-26-pilkarzy-na-zg rupowanie-w-Turcji-n109129.html?str ona=2#tri
2018-01-11 14:28
Sorry...mój błąd. To kadra na zeszłoroczne zgrupowanie :/
2018-01-11 14:29
Ty @Losiu artykuł z tamtego roku :) 15 stycznia 2017
2018-01-11 14:32
No toż to przecież napisałem ,że się walnąłem. No ale po nocy bez snu wzrok już zawodzi.
2018-01-11 14:36
Podaj jakieś źródło, że Wolskiego nie ma.
2018-01-11 14:40
Do Berg : Większy pożytek Legia miałaby z Wolskiego niż z Mączyńskiego , Kopczyńskiego czy innego Pasquato . Szacunku
dla byłego legionisty.A gdzie jest twoje miejsce ????
2018-01-11 14:50
/www.przegladsportowy.pl/pilka-nozn a/lotto-ekstraklasa,rafal-wolski-ni e-jedzie-na-zgrupowanie-z-lechia-gd ansk-pomocnik-naciska-na-transfer,a rtykul,840849,1,787.html
2018-01-11 14:51 IP 192.33.***
Przegladas oglosil, naciska na transfer nie ma chetnych
2018-01-11 15:22
W sumie by się przydał. Rezerwy Legii cienko przędą.
2018-01-11 15:31
Nie rozumiem jak ludzie mogą się zachwycać tak marnym grajkiem jakim jest Wolski.
Toć on nawet w Lechii nie gra wybitnie.

Chyba chcemy aby Legia się rozwijała a nie cofała w rozwoju.
2018-01-11 15:57
gunner, a co to za legionista z wolskiego, jak tylko mu pokiwali kaską to spi.rdalał z Legii aż dym szedł. Tyle lat miał Legię w du.pi a teraz co, w Lechii nie ma kasy to się szczoch pcha do Legii? Nie dla psa kiełbasa !
2018-01-11 17:43
A który nie spierdalał? Rado, Jedza i ta reszta co odeszła przez lata?
2018-01-11 21:24
jammm, masz racje, tylko przypomnij sobie okoliczności odejścia Wolskiego. To dlatego według mnie, nie daje podstawy pisać o Wolskim Legionista. Dzięki Legii wypłynął na szerokie wody a jak sie pokazała byle jak okazja to uciekł, bo dla niego nie liczył sie rozwój piłkarski ale kasiora. Dlatego dla mnie jest cieniasem nie zasługującym na miano legionisty.
TerminatorrL1916
2018-01-11 13:34
Jeśli ktoś się zastanawia czy roczne wypożyczenie ma sens odpowiadam,że ma i to duży .Ile czasu grał u nas Vadis? Ile średnio grają najlepis? Gdybyśmy chcieli kupić taki talent jak Bielik to musielibyśmy zapłacić ponad 5mln euro a i tak po roku bardzo prawdopodobne,że odszedłby do lepszej ligi.
2018-01-11 14:00
Nie. Po roku kosztowałby już 2,5 mln. Polska liga na razie nie promuje zawodników do wyższych transferów. Znam 2 z których jeden jest super (Lewandowski) a drugi nie był rozczarowaniem (Mierzejewski).
Transfery rzędu 2-3 mln maja taki cieżar gatunkowy jak w naszej lidze 200-300 tys PLN. Można zaryzykować, budżetu nie zrujnuje.
2018-01-11 14:11
Zgadzam się w 100 % Terminator
2018-01-11 14:24
Cieszy mnie to że ktoś ma podobne do mojego zdanie o Bieliku. Jeden z najbardziej niedocenianych polskich piłkarzy a talentem nie ustępuje Lewandowskiemu.
~z wawy
2018-01-11 13:26 IP 188.146***
Jeżeli liga szkocka jest ma coś wspólnego z techniką ? Raczej system KB czyli kopnij - biegnij.
Boras44
2018-01-11 13:22
Ja oczywiście chciałbym żeby Bielik zagrał w Legii ale obiektywnie rzecz biorąc to z punktu widzenia Arsenalu jest to strata czasu.
Jesli Bielik ma się rozwijać to musi grac w otoczeniu przypominającym ligę angielską. To znaczy szybkość, intensywność i technika. A w naszej lidze przy każdej z tych pozycji można postawić minus.
Jeśli dobry zachodni klub wypożycza zawodnika do polskiej ligi to znaczy że już postawił na nim krzyżyk.
Miras
2018-01-11 13:07
Liga Szkocka jest cieniutka tam liczy się tylko Celtic a reszta to tło w tamtym sezonie to miał ze 30 punktów przewagi nad drugą drużyną . Poza tym pamiętacie jak pojechaliśmy z Celtikiem parę lat temu . Arsenal woli go wypożyczyć do jakiegoś tam zespołu ligi szkockiej zamiast do Legii trzeba im wysłać wideo z meczów z Celtikiem . Przecież Legia czy nawet taki Lech czy Górnik walczyli by tam o Mistrzostwo .
2018-01-11 13:15 IP 185.62.***
Pamiętam ze w ostatnich latach większość pojedynków wygrywaly nawet nasze marne drużyny.
japier3dolejcie
2018-01-11 12:53
A i tak sobie pomyślałem, że ostatnio słyszy się, że jakiś zawodnik woli grać w Legii niż w średniaku z Belgii (Sylla), teraz Szkocji i mam nieodparte wrażenie, że Ci piłkarze chcą grać razem z Eduardo w jednej drużynie.

Bo zastanówcie się, zarobki na podobnym poziomie, liga na podobnym, a u nas 2 sprawy na +, Eduardo Da Silva i możliwość gry w pucharach. Ostatnio puchary nie przekonywały tak bardzo, a od momentu jak mamy byłą gwiazdę światowego formatu, chyba inaczej na nas patrzą.
japier3dolejcie
2018-01-11 12:48
Liga szkocka za to mocna w uj, ze 40% lepsza...
~Dział
2018-01-11 12:39 IP 185.69.***
Najpierw pozbądźmy się Pazdana, Jodłowca i Chukwy
Krzysiek111
2018-01-11 12:24
Na pewno dobry pomysł , ale głównie dlatego , że daje Legii czas na znalezienie kogoś właściwego na transfer definitywny (a nie brać kogoś z braku laku).
jammm
2018-01-11 12:08
Mimo, że Bielik to pewnie był by dobry jak na naszą ligę, to nie wiem czy jest sens ogrywac przez rok zawodnika bez opcji wykupu. Powinniśmy postrac się sprowadzić może nieco starszego zawodnika, ale mimo wszystko swojego. Inaczej sie gra zawodnikiem na ktorym można cos zarobić, a nie sadzę, że mimo rocznego wypożyczenia w lecie nie ściągnął mu następcy, który tez będzie potrzebował gry i co wtedy, ogrywanie swojego, czy Bielika z wypożyczeni?
2018-01-11 12:51 IP 83.238.***
Uwazam ze nie, wazny jest tu aspekt sportowy oraz fakt zeby wyrobic sobie marke dobrego klubu na ogrywnie zawodnikow z takich klubow jak Arsenal.

Zyskujemy i sportowo i marketingowo. Tacy grajkowie moga uczyc sie u nas gry pod presja wyniku. Musimy zawsze wygrywac. Do tego potencjalnie ogrywaliby sie w europejskich pucharach. Napewno blizej nam specyfika gry do Arsenalu niz do jakis drwali z championship...
2018-01-11 12:59 IP 92.55.2***
Jammm ale on ma się nie ogrywać tylko on ma grać i robić różnice w innym przypadku tak jak napisałeś nie ma żadnego sensu go sprowadzać.
2018-01-11 13:16
Legia ewidentnie buduje ekipę na puchary, nie chcąc popełnić błędu z zeszłego lata. Czy warto mieć wartościowego młodego Polaka na jesień w pucharach? Moim zdaniem jak najbardziej tak, sukces nakręca koniunkturę i ułatwia ściąganie nowych dobrych piłkarzy! Już teraz widząc jaka u nas buduje się paka, czują że może być dobrze w pucharach i ciągną do nas jak muchy do miodu! Poza tym wypromowanie u nas Bielika, byłoby tak samo postrzegane jakby był naszym zawodnikiem! Normalny ambitny człowiek wybierając miejsce pracy patrzy na perspektywy na równi z hajsem i gdy hajs zgadza się w dwóch różnych miejscach, decydują perspektywy!
2018-01-11 13:21
Wiesz roczne wypożyczenie ma sens bo zabezpiecza ci daną pozycję na rok, a klub ma czas na negocjacje i szukanie alternatywy.
2018-01-11 14:44
jammm

Bielik ma szansę zrobić karierę a korzyść dla nas byłaby też taka że kojarzony byłby też mocniej z Legią. Na razie jesteśmy kojarzeni z tym że jako jedyny klub w karierze Lewandowskiego nie poznaliśmy się na jego talencie. Taką opinię warto też byłoby "zatrzeć" Bielikiem.
2018-01-11 17:09
bubba
no ale nie wiemy tego czy będzie robi różnicę, czy będzie się ogrywał, to młodziak bez doświadczenia, pograł troszkę na zapleczu Premiership i tyle
~Dario romari
2018-01-11 12:03 IP 31.0.64***
Czemu piszecie bzdury ze Krystian chce na Lazienkowska?wyraźnie już w kilku wywiązał dal do zrozumienia że interesuje to Championchip
TerminatorrL1916
2018-01-11 12:00
Liga szkocka to taka liga w której taki Celtic,który nic nie znaczy w europie może grać rezerwowym składem na stojąco a i tak ją wygra z dużą przewagą.
Bielik to ogromny talent dużo większy niż ten drewniany Bednarek.Grając w Legii mógłby zostać najlepszym stoperem ligi i pokazać się Nawałce.Dzwine,że w Arsenalu ciągle boją się na niego postawić .Był pół roku na wypożyczeniu w Birmingham to kibice tego klubu rozpływali się nad jego grą.
2018-01-11 13:30
Rozpływali się bo dobrze czytał grę i operował piłką, przerywał akcje bardzo dobrze, niezła gra głową. Ale jest jedno "ale"- podkreślano, że jeszcze musi okrzepnąć trochę siłowo, bo trochę odstawał w starciach fizycznych, a PL to troszkę wyższy poziom niż Championship. Pogra jeszcze trochę, rok, góra dwa (oczywiście bez kontuzji, niech go omijają szerokim łukiem) i wejdzie przebojem do Premier League jako obrońca kompletny- nabierze doświadczenia w tej niby najlepszej lidze świata i będzie to topowy obrońca- śmiem twierdzić, że Glika to przegoni o 2 klasy. Ma papiery, żeby być jak Varane czy Umtiti- światowy top już w "młodości" piłkarskiej. Dla mnie to największy talent jeśli chodzi o defensywę w tym kraju (i nie ma tu znaczenia, że grał w Legii).
2018-01-11 13:45
W pełni się z tobą zgadzam w Birmingham jego spokój przy wyprowdzaniu piłki i jego interwencje były ciągle nagradzane brawami
2018-01-11 14:27
Widziałem wszystkie mecze Bielika w Arsenalu i w żadnym nie zawiódł. Ba! Zawsze się wyróżniał i wg kibiców Gunners zawsze był jednym z lepszych jak nie najlepszy.
~ja
2018-01-11 11:57 IP 89.76.8***
Bo taka właśnie jest polska ekstraklapa.
I potwierdzają to pracownicy klubów z lepszych lig, gdzie wola wysłać chłopaka do jakiejś ligi szkockiej niż do Legii.
Zawodnik jak trafi do Legii to gra przeciwko jakimś cieniakom typu Arka, Piast i tym podobne. Co mu po tym. Te klubiki ciągle odpadają w początkowych rundach pucharów.
Zdobyliśmy 4 mistrzostwa w 5 lat.

A inne zepsoły? Raz walczą o mistrzostwo, a potem bronią się przed spadkiem. Tak było z Piastem i tak będzie z Górnikiem. To jest poziom własnie ekstraklasy.


Jedynie Lech coś tam znaczy utrzymując w miarę równy poziom co sezon, ale sorry ile z nimi zagramy jeszcze spotkań? Dwa?
A cała reszta to kopanie się z jakimiś Jagielloniami i innymi.


Dla nas ta liga to są emocje, ale sportowo jest to dno. I takie są fakty, ktoś kto patrzy na to obiektywnie z boku to widzi to.
technojezus
2018-01-11 11:49
haha za to liga szkocka to poziom w górę, nie ma co.
2018-01-11 12:10
haha zgadzam się, tam oprócz Celtiku do dno straszne, może za jakiś czas jeszcze Rangersi wrócą... gdyby to było Championship to zrozumiałbym, chyba po prostu chcą go gdzieś na wyspy wrzucić i tyle, nawet jakby to była amatorska Irlandia... niektórzy by chcieli zobaczyć Bielika u nas, ale ja nie widzę sensu w ogrywaniu zawodnika za darmo, którego nie da się wykupić, bo czy posiada tak wysoki poziom, żeby byłby u nas realnym wzmocnieniem w kwalifikacjach do ligi mistrzów?
2018-01-11 12:51
nie no bez jaj a w czym eklapa jest lepsza od szkockiej. wiem, że oni przechodzą ogreomny kryzys, ale my w nim tkwimy od dawna, powolutku spadamy na dół a dna nie widać. Pokażcie mi zespół z Polski, który ma szanse ale realne na awans do LE. poza Legią oczywiście. TYlko bez jaj z Jagą czy Lechem, pierwsi jeszcze nie dorośli a drudzy już dawno przerośli jakieś głupie puchary europejsko azjatyckie.
2018-01-11 13:08
ogrywanie Bielika ma jakiś sens zapewne zagwarantowaliśmy sobie jakiś %%% od sprzedaży więc każdy dobry sezon w jego wykonaniu gdziekolwiek to jest szansa na zadomowienie się w składzie kanonierów i przyszłą sprzedaż z dobrym zyskiem dla nas
2018-01-11 15:47 IP 188.95.***
Ekstraklasa jest lepsza od gównianej szkockiej ligi pod każdym chyba względem.
~Czaro1987
2018-01-11 11:40 IP 94.254.***
Głupi pomysł, odszedł zarobilismy, niech wróci pod koniec kariery ..
Baron
2018-01-11 11:38
"Główny skaut Arsenalu Sven Mislintat, który nie tak dawno przyjechał do Anglii z Borussii Dortmund, uważa że byłby to krok wstecz dla Polaka. Głównym powodem jest słaby poziom Ekstraklasy. Arsenal proponuje Bielikowi wypożyczenie do jednego z zespołów ligi szkockiej, ale taką propozycją z kolei nie jest zachwycony sam zawodnik. "

Zgoda poziom e-klapy jest niski ale liga szkocka poza Celtikiem to niby jest jakiś wybitny poziom? No bez jaj.
Legia to jest walka o MP ale też o puchary europejskie o czym w Szkocji mógłby zapomnieć.
2018-01-11 11:41
Aha w polskiej lidze mógłby go obejrzeć sobie dokładnie w grze Nawałka i to jest kolejny powód dla którego chciałby pewnie wrócić do Legii.
2018-01-11 11:44
Może mu nie chodzi o poziom gry w szkocji tylko że podobnie grają jak w Anglii
Cocolino
2018-01-11 11:17
Nie wiem czy jest sens wypożyczać kogoś kogo i tak nie będziemy w stanie wykupić.Co innego gdyby był to gość który zagwarantuje nam że zrobi różnicę, pomoże w pucharach
2018-01-11 11:48 IP 92.55.2***
Na pół roku nie ma żądnego sensu, ale na rok jak najbardziej, czasami rok w piłce to przepaść, masz dwa okienka żeby szukać następcy, zobacz ile pograli u nas Niko Prijo Vadis i ile dali przez rok, z tym że w ich przypadku ciągle się łudzono że zostano może jeszcze trochę, a w tym przypadku wiesz że gość ma grać rok i w tym czasie masz spokój. Warunek że to gracz do pierwszego składu a nie na ławkę bo wtedy to faktycznie bzdura
~Leron
2018-01-11 11:09 IP 188.146***
szkocka liga to dno ... jedyna drużyna, która prezentuje poziom to Celtic. Kilka zespołów prezentuje poziom wręcz amatorski, nawet Termalika była by tam kandydatem do LE ...

Mimo wszystko mam nadzieję, że tam pójdzie. Po co nam młodzik do ogrywania jak nawet nie ma szansy go ściągnąć czy zarobić??? sztuczne odmładzanie składu ...
Vojtala
2018-01-11 11:06
mysle ze to bylby fajny transfer.

I w koncu mozna by napisac "Orzel wyladowal" :D

(tak wiem ze bieliki to nie do konca orly)
2018-01-11 12:17
No raczej nie, ptak Bielik nie jest Orłem.
2018-01-11 12:38
to przeciez napisalem ;)
2018-01-11 12:46
No tak, miałem pomroczność jasną;)
~EBR
2018-01-11 11:03 IP 31.0.36***
Jak pomyślę o *....*ticu to zaraz ciśnienie mi rośnie. Nędzne *....*y.
Marek83
2018-01-11 10:55
Na rok to ma już więcej sensu.
~(L)
2018-01-11 10:54 IP 188.146***
Przypomnij sobie co zrobiła Legia z Celtikiem
2018-01-11 11:42 IP 83.9.65***
I co zrobił Celtic z Astana,z którą my odpadlismy :)
~dangen
2018-01-11 10:49 IP 83.28.2***
Liga szkocka
Kaptur
2018-01-11 10:48
Nasz trener ma chyba dar przekonywania bo każdy chce u nas grać ☺brawo
eLkar
2018-01-11 10:48
Liga szkocka to jest naprawde wybitna liga. Smiechu Warte.
2018-01-11 10:54
Bo celtic tam gra?? czy na jakiej podstawie tak sądzisz ogladałes jakis mecz ligi szkockiej??
2018-01-11 11:01 IP 178.235***
Nasze zespoły regularnie odpadają w eliminacjach z pastuchami z Azerbejdżanu czy Kazachstanu. Według mnie nie ma co porównywać naszej prymitywnej ligi do szkockiej.
2018-01-11 11:03
liga szkocka jest niżej notowana niż polska. Jedyny klub na jako takim poziomie to Celtic, a reszta to coś pomiędzy Piastem Gliwice a Chojniczanką. Angole wolą ligę szkocką, bo ją znają i to jedyny atut szkotów
2018-01-11 12:15
@jz166

???
Tam jest tylko Celtic i Rangers który jest na poziomie takiego Lecha.
Reszta to poziom taki sam a nawet gorszy niż nasze kluby.
2018-01-11 13:38
W lidze szkockiej tempo gry jest o wiele wyższe niż w ekstraklasie, kibice wymagają nieustannego ataku na przeciwnika niezależnie, ile się prowadzi. Tamtejszy futbol jest jeszcze bardziej fizyczny niż u nas. Na dziś ekstraklasa nie jest na lepszym poziomie niż liga szkocka.
2018-01-11 13:47
Ok kazdy moze mieć swoje zdanie. Ale gdzie sie podział twoj komentarz????
2018-01-11 14:15
Zniknął, cenzura :)
Liczba komentarzy: 93

Logowanie




Uwaga

Redakcja serwisu LEGIA.NET nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj Komentarz - wersja bez konta.

Nick:
Uwaga: Odnośniki do serwisów zewnętrznych akceptujemy wyłącznie bez "http://"
Zamknij