Zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez Legia.Net oraz partnerów świadczących usługi w celach marketingowych, reklamowych oraz analitycznych.

Korzystając z serwisu Legia.Net bez zmiany ustawień twojej przeglądarki internetowej wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam.

Dane uzyskane w ten sposób będziemy przetwarzać i profilować do celów marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam oraz celach analitycznych a także w celach związanych z bezpieczeństwem serwisu.

Korzystając z opcji swojej przeglądarki zawsze posiadasz prawo do usunięcia wszystkich informacji, które zostały zapisane w plikach cookies.

Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: adres IP, adres żądanej strony, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu oraz inne tym podobne informacje.

Administratorem danych jest Legia.Net
X

Tło

20 września 2018

Legia oferowała 200-300 tys. euro za Wolskiego

2018-01-12 10:38:00
img
W zimowym oknie transferowym 25-letni Rafał Wolski chciałby odejść z Lechii. Po piłkarza zgłosiła się Legia, która dawała 200-300 tysięcy euro. Było to zdecydowanie za mało jak za reprezentanta Polski - czytamy w "Przeglądzie Sportowym". Gdańszczanie prawdopodobnie zgodziliby się na transfer zawodnika za co najmniej trzykrotność tej kwoty. Taka oferta jednak w Gdańsku się nie pojawiła. Postawa Wolskiego na tyle zdenerwowała władze klubu, że postanowiły dać mu czas na przemyślenie decyzji. Dlatego pomocnik będzie trenował w Gdańsku z zawodnikami, którzy nie pojadą na zgrupowanie do Turcji.

W tym roku reprezentację czeka mundial w Rosji, na który Wolski chciałby pojechać. Jesienią zagrał w meczu eliminacji mistrzostw świata z Armenią (6:1), w którym zdobył bramkę. Był także powołany na mecze towarzyskie z Urugwajem i Meksykiem. W drugim zagrał 28 minut. Ma więc szanse na znalezienie się w mundialowej kadrze. Aby tak się stało, wiosną musi regularnie grać. W tej sytuacji wydaje się, że to Lechia trzyma karty w ręku, choć dała piłkarzowi powód do skrócenia kontraktu ważnego do końca czerwca 2019 roku. Klub regularnie spóźnia się z wypłatami, ale w najbliższym czasie do Gdańska ma trafić duży zastrzyk gotówki – ponad 2 miliony euro. Dzięki temu powinny zostać wyrównane wszystkie zaległości i Wolski straciłby powód, by starać się o rozwiązanie umowy.


 

sklep
Dodał: Marcin Szymczyk Źródło: Przegląd Sportowy, przegladsportowy.pl   

twitter

Tagi

Komentarze osób niezalogowanych wyświetlą się po akceptacji moderatora


 

Komentarze

Wszystkie
Pozytywne
~zainteresowany
2018-01-12 20:26 IP 89.65.2***
Przypomnijcie sobie jak od nas odchodził, wszyscy w klubie byli zadowoleni że pozbywają sie primadonny i jego tatusia a teraz co powrót? Czyżby zmienił charakterek? Wątpliwe..
Bednar
2018-01-12 16:40
Abstra*....*ąc czy powinien wrócić do Legii czy nie, myślę że samemu Jozakowi niespecjalnie zależy na takim graczu. Trener bardzo patrzy na kwestie mentalne i odpowiednie podejście piłkarza, a z tym u Wolskiego jest cieniutkooo. Założę się że skończyłby u nas przyspawany do ławy i jątrzył, tak jak teraz robi to w Lechii.
~Kyo
2018-01-12 16:36 IP 37.47.4***
Wolski mentalnie jest za słaby nawet na Lechię, więc ja go w Legii nie widzę. Guzik mnie obchodzi jego technika skoro suma summarum to gość, który robi różnicę raz na 10 meczów w ekstraklasie a miałby ciągnąć grę Legii w Europie, która się na nim poznała i wypluła.
TLW81TLW
2018-01-12 15:53
Co do Wolaka zgadzam się z opiniami Barona, Kaczy, Terninatora i Szokele.
Wolski nie byłby może Vadisem ale jak na Polaka jest świetnie wyszkolony a do tego podniósł się fizycznie jak ktoś słusznie zauważył. Do tego traktowany byłby jak wychowanek a chyba lepiej jak jest to ktoś jakościowy a nie przykładowy Kopczyński(do którego osobiście nic nie mam).
Myślę że jest wart podniesienia oferty tym bardziej że jest szansa by jego wartość w klasowym zespole(a takim mam nadzieję będziemy niedługo) wzrosła kilkukrotnie. Jozak zrobi z niego lepszego piłkarza, być może większego profesjonalistę.
2018-01-12 15:58 IP 92.55.2***
100% poparcia i trochę powinniśmy wywrzeć presje na Prezesie żeby jednak go kupił, nie mówie że za bańke Euro ale Lechia ma problemy, chłopak chce u nas grać więc coś dołożyć i brać
2018-01-12 16:27
Trudno cokolwiek pozytywnego powiedzieć o Wolskim. Wbrew wielu opiniom piłkarzy którzy poznali "zachodni chleb", uciekł z kontuzją do nowego klubu gdzie jego kariera jeszcze przed rozpoczęciem, skończyła się. Później było jeszcze gorzej, bo ława rezerwowych lub poza kadrą meczową, to osiągi tego kopacza. Po powrocie do kraju przygarnęła go Lechia gdzie Piotrek Nowak oparł o niego grę i co: ZAWIÓDŁ!!! Pytam, po wuja taki nieudacznik w Legii skoro w całej karierze interesowała go wyłącznie kasa a nie rozwój sportowy? Po co nam grajek na 15 minut, który zrobi błyskotliwą akcję raz na 15 spotkań? Pędź Wolski tam gdzie dają kasę a czy sobie posiedzisz na ławie rezerwowych czy na trybunach to nie ma dla ciebie żadnej różnicy, kopaczu bez ambicji. Jak kibic Legii może chcieć go w zespole???
2018-01-12 16:35 IP 185.48.***
"ktoś jakościowy a nie przykładowy Kopczyński" ... niebawem pojawi się przysłowiowy Kopczyński ;]. Nikt do niego nic nie ma ale każdy po nim ciśnie... ja dochodzę do wniosku że to mija się z celem. On i tak będzie w Legii bo jest tani a w roli zapchaj dziury środka pola się sprawdzi.... No i raczej nikt go nie weźmie bo wzmocnieniem może byłby w okręgówce .... A do uzupełnienia składu bierze się innych młodych perspektywicznych (np. 19 latków)

Tylko błagam: niech nie wychodzi w podstawowym składzie
2018-01-12 16:39
Wolski ma swój ciężar, który nie pozwolił mu rozwinąć talentu, czyli mental. Gościu wszędzie gdzie grał, miał jakieś problemy. Krąży opinia, że jest niekomunikatywny i skryty, co raz to się spala i znika. Za granicą zawiódł wszędzie, przyszedł do Lechii po Wiśle i znów zniknął. Pokazał się wiosną i ... nie wzięli go na obóz przygotowawczy. Wzięcie takiego zawodnika byłoby naprawdę dużym ryzykiem dla klubu.
2018-01-12 16:46
Nawałka jest innego zdania a wiadomo jak ciężko dostać się do reprezentacji, która ma mocny trzon. Jak sam mówił Rafał, Nawałka dawał mu sygnały by mocniej pracował to dostanie szansę. Skoro ją dostał to nie za darmo bo selekcjoner jest wymagającym człowiekiem.
2018-01-12 16:52
Nie żartuj z tą reprezentacją. Nawałka nie ma kogo powoływać, bo na krajowym podwórku brak zawodników dających jakość.
2018-01-12 17:20
Może macie rację że nie warto z nim wiązać żadnej przyszłości. Mi osobiście nie przeszkadza Legia Cudzoziemska więc przeżyję odpuszczenie jednego z nielicznych dobrze wyszkolonych rodaków.
2018-01-12 19:08
TLW81TLW, Nawałka kompletnie sie pogubił. Przespał sprawę jak Krychowiak miał kłopot z regularną gra. Bierze do repery Makuszewskiego a Mierzejewski od kilku sezonów gra na wysokim poziomie, wstawia Linettego który gubi sie na boisku. Jego koncepcje sprawdzały się na początkowym etapie rywalizacji grupowej ale Duńczycy ośmieszyli naszą kadrę. Tacy piłkarze jak Wolski, Kapustka, nie wiem po wuja są powoływani, bo to im tylko wyrządza krzywdę.
2018-01-12 20:22
Zgadzam się Zbylu co do Makuszewskiego i Mierzejewskiego. Ten drugi grałby u mnie nawet za czasów gry u Arabów. Tak samo Bielik za Bednarka, Cionka czy innych.
2018-01-12 22:48
Czyli co ma przyjść tylko dla tego,że jest polakiem. Oj kochani drużyny na Europę to byście szybko nie zbudowali. Polski kopacz za granicą a w Polsce to dwaj zupełnie różni piłkarze.
gunner
2018-01-12 15:51
Wracaj Rafał do domu, do nas
2018-01-12 15:53
dokładnie wracaj Rafał do domu a nie do Legii

czas pozorantów już się skończył
witan
2018-01-12 15:49
Chciałbym żeby Wolski przyszedł, ale nawet jeżeli do tego dojdzie to czuję, że Jozak go posadzi na ławce i będzie promował swoich Chorwatów i Serbów. Szymańskiego zgnoił, chociaż młody był dynamiczny i pełen ochoty do gry. W Pucharze Polski Sebstian grał bardzo dobrze, a w lidze wchodził na końcówki albo w ogóle się nie pojawiał
2018-01-12 16:05
Nie przesadzaj z Szymańskim. On dostał swoje szanse ale widać było że nie prezentuje jeszcze odpowiedniego poziomu choć potencjał ma. Chłopak przede wszystkim musi się wzmocnić fizycznie jak zrobił to kiedyś Zieliński w Empoli chociażby. Na tamten moment lepiej prezentowali się Hama, Gui i Kuchy.
2018-01-12 22:27 IP 89.65.2***
Kto zgnoił Szymańskiego? Pamiętam jak strzelał pierwszą bramkę dla Legii. Wszedł na boisko, dużo biegał i choć dla kibica mogło to wyglądać fajnie bo dużo biegał (swoją drogą miał siłę wchodząc na tak krótko), było dużo dynamiki, ale było w tym sporo chaosu i przypadku. Od tamtego czasu nie zmieniło się nic. Dalej jest chaos i przypadek a fizycznie nie rozwinął się chyba nawet o pół kilograma masy mięśniowej. Dokładnie to samo co Wolski, tylko Wolski jak wchodził z ławki to przynajmniej notował jakieś cyfry w ekstraklasie a Szymański jest kompletnie nieefektywny. Owszem, strzelał w PP z ogórkami, ale w ekstraklasie nic nie wnosił. Uznam go za super gracza, wartego żeby na niego stawiać od pierwszej minuty jak zacznie chociaż wchodząc z ławki coś dawać drużynie prócz obniżania średniej wieku i założę się, że Jozak ma w tym temacie identyczne zdanie.
Besnik
2018-01-12 15:47
A po co nam taka nadąsana panienka? Wypiął się już raz na Legię i wystarczy.
Stanowcze NIE dla tego wirtuoza w Legii.
2018-01-12 15:52 IP 92.55.2***
A ja mam właśnie odmienne zdanie. Jak odchodził to przede wszystkim naszym Władzom zależało żeby go opchnąć i zgarnąć kasę, tak prawda. A później dwa razy wyszedł profesjonalizm Żewłaka kiedy najpierw mógł go zgarnąć prawie za darmo przed Wisłą, a później przed Lechią tylko zamiast Wolskiego mamy Czukwu, mieliśmy Necida i uj wie kogo tam jeszcze. A chłopak chociaż na lige jest wyśmienity i stosunkowo młody wieć może się jeszcze rozwinąć
2018-01-12 15:52
Przypomnij kiedy się wypiął na Legię bo nie pamiętam..........
2018-01-12 15:55
widocznie jesteś bardzo młodym człowiekiem i nie pamiętasz

gwiazdorek funta kłaków nie wart!
2018-01-12 16:38
gunner, jak nie znasz faktów to popytaj starszych kibiców. Wolski faktycznie zapowiadał się na mega talent, tyle że to piłkarz mocno kontozjogenny ze słabą wydolnością. Jako młody talent otarł sie a kadrę Polski ale nieszczęśliwie złapał na koniec sezonu kontuzje pięt. Jako 18-to latek stał się łakomym celem transferowym. Wielu piłkarzy i trenerów doradzało Wolskiemu wyleczenie kontuzji i odbudowanie formy w Legii, ale jego ojciec tak sie zapalił do kasy, że Wolski podjął decyzje o wyjeździe do Włoch. Tam nie dość, że nie brano go do kadry z niewyleczoną kontuzją , to nastąpił spadek formy, resztę już chyba znasz, przyszedł do Lechii z Belgii, bo miał już odciski na do.upie z siedzenia na ławce rezerwowych. Może tego nie dostrzegasz ale Wolski to zero przydatności w grze obronnej, co jest absolutnym wymogiem dla dzisiejszego pomocnika.
2018-01-12 18:38
Zbylu, nie opowiadaj takich rzeczy! Wolski we Włoszech miał przebłyski. Nie gnił cały pobyt na ławce rezerwowych, a mocno walczył o pierwszy skład i wielu kibiców upatrywało w nim przyszłej gwiazdy.

Pisałem o tym, oglądałem mecz Juventusu z Fiorą - Wolski natychmiast po wejściu rozruszał Fiorentinę. Trafił chyba wtedy w poprzeczkę. Luz, spryt, nonszalancja - wyglądało to świetnie na tle chyba najlepszej defensywy na świecie w tamtym czasie. Po sezonie Fiorentina postanowiła oddać go na wyporzyczenie, żeby się ogrywał (do Bari?) i tam od razu został odstawiony na boczny tor.

Do Fiory nie miał co wracać, Bari go nie chciało...zamiast do Polski przeszedł do Belgii gdzie po świetnym początku zaczął popadać w marazm.

Co ciekawe, a mało kto o tym pamięta, Piotr Zieliński miał bardzo podobny problem we Włoszech. Najpierw wielki talent w Udinese, potem kontuzja i depresja. Różnica między nimi - Piotr spotkał na swojej drodze Sarriego w Empoli - trenera, który jest dla niego piłkarskim ojcem.
2018-01-12 18:39
*wypożyczenie oczywiście
2018-01-12 21:26 IP 79.191.***
tak, Wolski na cały pobyt we Fiorentinie miał raptem 1-2 dobre mecze, koleś gra w Lechii, w której nie robi szału, więc czemu nagle miałby zacząć grać u nas... Miał łącznie dwie udane połówki sezonu w karierze - w Legii, gdzie grał z Ljuboją i Radoviciem oraz w Wiśle, gdzie faktycznie ciągnął drużynę, kolejne jego spotkania to pojedyncze przebłyski przy mocno przeciętnej grze. Za 200-300 tys bym go ściągnął, ale więcej on nie jest wart, a szkoda, bo wraz z Michałem Efirem był moim ulubionym młodym talentem w Legii
Kacza
2018-01-12 15:10
Szkoda, bo zawsze chciałem, żeby do nas wrócił.
Przez to, że za szybko wyjechał to mało skorzystaliśmy na jego umiejętnościach.
Pasowałby do układanki z twardym defensywnym środkiem pola i kilkoma graczami z przodu, którzy mogliby się wymieniać.
Dodatkowo to Polak, który wie jak się gra w Legii, a przydałoby się zachować proporcję między graczami z Polski a obcokrajowcami, bo to zawsze lepiej dla drużyny.
sportowaWarszawa
2018-01-12 15:07
No i dobrze, że nie proponują więcej. 300 tys. to i tak dużo. Myślę, że to maksymalna kwota za 25-cio latka, który od początku sezonu strzelił jedną bramkę w lidze.
Robbson177
2018-01-12 14:52
Lechia dała za niego 500 tys a przecież ma debiut w reprezentacji i to całkiem niedawno to jak może sprzedać za 300
2018-01-12 15:01
Jak niedawno? Przecież był w kadrze na euro 2012.
2018-01-12 21:43
A to już Lechii sprawa, że przepłaciła. My przepłaciliśmy za zjełczałe Masło. Wytstarczy!
~fan Kazimierza D.
2018-01-12 14:51 IP 95.160.***
Czytam te wasze wpisy i zastanawiam się , czy to tylko zawiść czy po prostu słabiutka wiedza..Wolskiego wypychał z Legii prezio bo euro było bardzo potrzebne w klubie a stawka horrendalna za takie chucherko. W klubie wiedziano że taka oferta nie zdarzy się nigdy.
Obecnie jest to zawodnik tej klasy, ze obecnie w Legii nie ma takiego grajka do rozegrania. Radziłbym wstrzymać się z zachwytami nad nowymi nabytkami. Czas i liga zweryfikuje wielu mistrzów (oby pozytywnie). Nie takich mistrzulów widziałem w Legii. W Legii Wolski nie jest niezbędny ale może się przydać.
jz166
2018-01-12 14:49
Nie ma tematu, tym bardziej gdyby doszedł jeszcze Sylla. Konkurencja w środku pola ogromna jak nigdy dotąd. Mączyński pewnie wypadnie z czasem z rywalizacji.
Ramzes
2018-01-12 14:09
Wolski nie jest lepszy od Hamy i Pasquato a na tą pozycje mamy jeszcze Radovica, więc ten transfer byłby bez sensu.
~(L )
2018-01-12 14:06 IP 31.0.66***
Hak się zgodzą na 500-600 tys to myślę, ze warto go łyknąć. Stracić na nim, nie stracimy, a możemy tylko zyskać
L1980
2018-01-12 14:06
Za udział w EURO 2016 (zgrupowanie przed i turniej) klub dostawał cos 5 tys. EUR za dzień.

Wiec jesli można dostać 150 tyts. EUR tylko za to ze Wolski pojedzie ma MŚ, to ktoś kto by go sprzedał za 200 tys. EUR byłby idiotą.
2018-01-12 14:24
Może też na MŚ nie pojechać, można też sobie zastrzec w umowie jakiś dodatkowy bonus z tego tytułu.
futbolplayer
2018-01-12 13:55
Patrzę na Maczynskiego czy Jedrzejczyka i coraz bardziej się utwierdzam w przekonaniu, że to Lewandowski ciągnie wyniki tej reprezentacji. Oni w Legii grzeją ławę a patrząc na słowa Mioduskiego, to mają ostatnią szansę żeby się pokazać. Skoro na ławie w Legii siedzą ppdstawowi reprezentanci kraju to co można powiedzieć o rezerwowym w reprezentacji Włoskim? juz Szymański jest lepszy niż Wolski i to temu chłopakowi trzeba dawać szanse.

Ja bym z Polaków chętnie zobaczył wyłącznie Pawłowskiego i Swierczoka z Zagłębia i Mierzejewskiego z Sydney
2018-01-12 13:57
Wolskim *
2018-01-12 14:43
Szymański lepszy od Wolskiego? Do końca dnia jeszcze sporo czasu, ale można to spokojnie nazwać głupotą dnia na legia.net a może nawet tygodnia, chociaż konkurencja spora.

Wolski to najlepiej wyszkolony technicznie Polak w Ekstraklasie. Jeden z niewielu Polaków w naszej lidze, który potrafi grać na jeden kontakt, wygrać pojedynek jeden na jeden dryblingiem. Kiedy i gdzie Szymański pokazał, że jest lepszy od niego? Siedząc na ławce w Legii? Gdyby wrócił do Legii, wyleczyłby z gry Hamalainena i Pasquato. Jestem tego tak pewny, że byłbym gotów się o to założyć o jakąś wpłatę na cele dobroczynne. Masz na tyle odwagi, żeby w to wejść?
2018-01-12 14:56
Spoko jak go kupimy to ton się zmieni.
Jest nierówny ale Szymański czy Pasquato to mogą mu buty czyścić. Na ten moment oczywiście.
2018-01-12 15:56
@szokele
Masz poczucie humoru!
~dyziek.
2018-01-12 13:37 IP 188.146***
Zapożycze to z jednej reklamy samochodowej . Technika nie robi różnicy jeśli nie daje przewagi. Czy jakoś tak.
~Ese
2018-01-12 13:22 IP 213.186***
Już go widzę jak go Trałka i Tetteh poniewierają... Zdecydowanie wolę typ takich zawodników jak Antolić czy Vesović czyli takich boiskowych zawadiaków... Niech idzie na Cypr może tam się sprawdzi, swoją drogą ilu tu jest takich co na siłę go lansują do Legii, tylko dlatego że kiedyś zagrał dosłownie kilka fajnych meczów.
~Borsalino
2018-01-12 13:10 IP 80.49.1***
Mam pomysł ...400 tys € i bierzemy :-)
jz166
2018-01-12 13:04
Wolski nie jest Legii niezbędny. Miałby trudności z przebiciem się do podstawowego składu. Ogólnie zawodnik nieperspektywniczny ani na dzień dzisiejszy nie stanowiący wartości dodanej dla Legii.
2018-01-12 13:41
ale za tak nieduże pieniądze to dobry rezerwowy;)
2018-01-12 13:43
800 tys. EUR to nieduże pieniądze?
2018-01-12 13:45
bardziej mówię o tych niższych stawkach, bo tyle daje Legia:)
2018-01-12 13:50
Nie ma co mówić o takim przedziale kwotowym, bo za tyle nie pójdzie skoro Nawałka go wziął do kadry. A propos kadrowiczów, uważam, że Mączyński też w Legii długo już nie pogra.
2018-01-12 13:51
Legia zaproponowała 200-300 tyś jak czytamy. Nie jest powiedziane że się zgodzi na 3x większą kwotę jaką chce Lechia.

Ogólnie w temacie Wolskiego to ja jestem na tak. Zawodnik podobny do Hamalainena, też ma przestoje, też potrafi zagrać dobry mecz, a jest młodszy i podejrzewam że byłby tańszy w utrzymaniu niż Fin.
W dodatku ma duże szanse pojechać na MŚ, z czego też Legia miałaby profit.

Nie zmienia to faktu, że Legia potrzebuje skrzydłowego, i to on powinien być priorytetem.
2018-01-12 14:14
Pamiętaj, że Wolski prawie pewne, że pojedzie na MŚ a za to płacą klubowi i to wcale nie tak maluśko, więc do tych 400 tyś można dołożyć 100-150tyś. euro
~Mario1978
2018-01-12 13:03 IP 212.51.***
Uważam że Wolski jest kozak brać technika 1-1 spokojnie sobie poradzi nie rozumiem ludzi którzy go nie chcą to jest jeden z najlepszych technicznie Polaków i do gry kombinacyjnej
~eM
2018-01-12 12:40 IP 37.47.2***
250 tys. € to maks. Trzykrotność? Leżę i wstać z podłogi nie mogę :d
Nathell
2018-01-12 12:01
A ja tutaj widzę podobną sytuację jak z Borysiukiem - pogoniony za dobre pieniądze na zachód wraca do Polski grać w Lechii, potem znowu do Legii i znowu Legia na nim zarabia sprzedając go "na zachód". Może w tym wypadku by to się powtórzyło?
2018-01-12 13:24
mogłoby tak być tym bardziej, że jest on w grze jeśli chodzi o MŚ
2018-01-12 13:43
Prawie na pewno, zwłaszcza, że to młody zawodnik jeszcze :) i też poniekąd o to im chodzi, że zarobią na nim, a jakby pojechał na MŚ i coś pograł to już w ogóle:)
Baron
2018-01-12 11:53
Dla mnie byłby to dobry transfer, zna klub i jego specyfikę, odpada aklimatyzacja. Ponadto jest to jeden z niewielu polskich piłkarzy obecnie, o którym można powiedzieć, że ma technikę i potrafi grać 1x1 czy zagrać niekonwencjonalnie. Niestety do nas nie trafi, Lechia z ceny za bardzo nie zejdzie, a my aż tyle za niego nie zapłacimy.
2018-01-12 12:04 IP 89.72.1***
taki killer jak starzynski, ktory technike ma i potrafi celnie podac na nos pod warunkiem, ze mu sie chce. ogaj do ciezko pracujacych nie naleza i w grze sa przez 10 minut w czsie meczu. on ju mial szanse i jej nei wykorzystal. nie, ze z zesty, ze mial czelnosc odejsc, bo mi to wisi, kazdy jest kowalem wlasnego losu, on po prostu nie ma mentalnosci wyiezcy, wojownika czy chociazby pracusia. nie ten charakter, nie ta osobowosc. moga razem z gorskim grac w chojniczance, tam trener udzieli im wsparcia i obdarzy zaufaniem.
2018-01-12 12:56
Zapomniałeś tylko o tym, że Wolski to nie Vadis. My natomiast, nie powinniśmy schodzić poniżej tej półki bo tylko tak Legia może grać pucharach.
2018-01-12 13:31
HighDraw

Tylko jest jeden problem - Legi na półkę Vadisa w formie nie stać. Może raz na kilka lat nam się trafi ktoś o podobnych parametrach do odbudowy i to wszystko.
2018-01-12 13:38
Edit.: Legii
2018-01-12 13:49
Myślę, że za sumę 400-500 brać i nie marudzić. Polak w kręgu zainteresowania Nawałki. W Polsce lepszego na tej pozycji za bardzo nie znajdziesz w tym wieku.
2018-01-12 14:11
Myślę, że za sumę 400-500 brać i nie marudzić. Polak w kręgu zainteresowania Nawałki. W Polsce lepszego na tej pozycji za bardzo nie znajdziesz w tym wieku.
Cichy
2018-01-12 11:44
Transfer obarczony bardzo małym ryzykiem:

- Polak,
- grał w Legii więc poradzi sobie z presją
- ma doświadczenie za granicą (nie będzie się palić do wyjazdu, zobaczył jak się trenuje w klubach na zachodzie)
- obecnie jeden z najlepszych w ekstraklapie
- powoływany do reprezentacji
- ma szansę pojechać na mś

Tak do 0,5 miliona euro można zapłacić.
2018-01-12 11:54 IP 94.254.***
To na co czekasz - wyskakuj z kasy.
2018-01-12 12:14
"obecnie jeden z najlepszych w ekstraklapie" - poważnie on tak dobrze grał w tej Lechii?
2018-01-12 12:44
nie to po prostu eklapa.

Wolski najlepiej sie prezentował w Wisle jakis czas temu. Ciagnal gre do przodu niebywale - bramki asysty i luz w gaciach.

Teraz w Lechii jest jednym z wielu i nie jest Pajszą za tem nie gra pierwszysch skrzypiec.
Ale miewa bardzo udane zagrania.
2018-01-12 13:04
@Cichy

Gdyby był naprawdę taki dobry to by miał kilka ofert z zachodu i tam by odszedł.

Nie ten poziom jak na Legię.
2018-01-12 13:11
Oglądam głównie tylko mecze Legii w Polskiej lidze,ale pamiętam ile Wolski sprawiał problemów amice w tamtym sezonie jak mijał po trzech zawodników na luzie .Pamiętam jakie sprawiał problemy Legii gdy graliśmy w Gdańsku jak wpadł w pole karne i mijając naszych obrońców walnął w słupek.To już jest ukształtowany piłkarz poniżej pewnego poziomu nie zejdzie.W Legii by się odnalazł i byłby wzmocnieniem
TerminatorrL1916
2018-01-12 11:42
Tak naprawde gdyby odszedł Pazdan to Legia miałaby finansowy komfort i mogłaby tych kilka potencjalnych transferów zrealizować.1,5mln euro z wolnych środków już zostało wydane teraz trzeba zarobić

Śmieszy mnie jak niektórzy tu niegują Wolskiego,który jest obok Zielińskiego jedynym Polakiem z tak dobrą techniką.Oczywiście twierdzą,że w lechii nic nie pokazuje to pewnie w kadrze znalazł się za nazwisko?W lechii nie ma z kim za bardzo grać.W Legii byłby obecnie dużym wzmocnieniem ostatnio mocno przypakował a i tak nadal "znawcy" zarzucają mu brak fizyczności.Wolski ma duże szanse pojechać na Munidal z reprezentacją ,która jest w czołówce rankingu FIFA.Gdybyśmy chcieli takiego zawodnika z innej nacji to dostawaliiby tu ludzie orgazmu,ale to takie modne tutaj umniejszać rodakowi szczególnie legioniście a podniecać się jakimś odpadami ze śląska.
2018-01-12 11:53
Przecież Wolski od odejścia z Legi nie zrobił żadnego postępu. W profesjonalnym futbolu sama technika to za mało. Może czarować dzieci na podwórku, ale już e-klapa jest b. wymagająca fizycznie. A Wolski jest wolny i słaby fizycznie. Dodatkowo mentalnie nie jest zbyt mocny. Owszem radzi sobie w naszej lidze, ale ja patrzę na Legie jako na drużynę, która ma spory potencjał do rozwoju i nie widzę tam miejsca dla Rafała.
2018-01-12 13:14
Oglądam głównie tylko mecze Legii w Polskiej lidze,ale pamiętam ile Wolski sprawiał problemów amice w tamtym sezonie jak mijał po trzech zawodników na luzie .Pamiętam jakie sprawiał problemy Legii gdy graliśmy w Gdańsku jak wpadł w pole karne i mijając naszych obrońców walnął w słupek.To już jest ukształtowany piłkarz poniżej pewnego poziomu nie zejdzie.W Legii by się odnalazł i byłby wzmocnieniem

Może ty masochista jesteś i wolisz oglądąć popisy Kucharczyka czy kopczyńskiego.
LysyZeStartreka
2018-01-12 11:41
Podobnie jak kolega poniżej, bardzo wierzyłem w Wolskiego. Talent na miarę Sypniewskiego.
W pewnym momencie zaczął grać we Fiorze i ludzie przecierali oczy jaki on ma luz i jaki przegląd. Montella natomiast skarżył się, że fizycznie jest bardzo słaby...i to jak widać nie zmieniło się do dzisiaj. Rafał nadal nie ma siły na 90 minut i nadal jest chudy jak szczapa.
2018-01-12 13:41
A przepraszam co jest nietrafnego w ocenie tego piłkarza? Legia się wzmacnia jak nigdy przedtem i mamy sobie głowę zawracać Wolskim, który zmarnował swoje najlepsze lata?
poloop
2018-01-12 11:37
Popieram wszystkich , którzy mówią NIE dla Wolskiego w Legii.
2018-01-12 11:53
Czy możesz już odpuścić te swoje poloopcje mądrości?
~sen o
2018-01-12 11:34 IP 37.157.***
To jest piłkarz wolny i chimeryczny. Sama technika bez dynamiki nic nie znaczy. W Lechii jest przeciętny więc niech pozostanie tam i z dala od Legii. Nie widzę w nim żadnej wartości dodanej do nowej Legii. Dziwne fochy Rafała przed MŚ !!
2018-01-12 11:52 IP 83.9.65***
No tak,bo Rado czy Ljuboja to byli demonami szybkości
~Borsalino
2018-01-12 11:24 IP 80.49.1***
Kurcze Panowie, jestem innego zdania na temat Wolskiego.
Gdy pozyskamy kreatywnego rozgrywakę to ok przyjście Wolaka nie jest konieczne lecz w obecnej chwili , mamy Antolića 50 x 50 , Moulin'a 50 x 50 , Kopczyńskiego 100 % defensor , Hamalajnena i Radovića, więc szału nie ma .
Wolski ponadto ma to coś czego brakuje w Legii....drybling i gra 1 x 1.
Może nie byłoby to mega wzmocnienie ale w miejsce Gui , jak najbardziej.
2018-01-12 11:28
Za Guiego, zgoda, ale za 1 mln euro. 0,5 mln to maks, a i tak głównie za to że Polak.
2018-01-12 11:44
Mamy jeszcze Pasquato, który może się rozkręci i Eduardo, który może grać lekko cofniętego. Zresztą przy dynamice w dzisiejszym futbolu i wymienności pozycji nie musimy mieć koniecznie typowe "10". Tak samo jak na znaczeniu traci co raz bardziej "6".
Dobra "dycha" zawsze na propsie, ale porządnych kreatorów gry w naszym zasięgu jest niewielu. Jak mamy brać byle kogo to już lepiej postawić na wszechstronnego skrzydłowego.
Yan86
2018-01-12 11:12
Na początku bardzo Wolskiemu kibicowałem. Nawet jak po kilku dobrych meczach uciekł z Legii w podskokach. Wierzyłem, że może to być materiał na naprawdę dobrą "dychę" w naszej kopanej.

Ale Rafałowi niestety w głowie nie tylko piłka. Ze względu na spory talent wydawało mu się, że nie musi pracować tak ciężko jak inni. I od tamtej pory zalicza tylko zjazd. Obawiam, że kontrakt chciałby przynajmniej na 3-4 lata. Może na początku faktycznie by trochę powalczył ze względu na mundial, ale później wróciłyby stare demony. A wysoko opłacanych rezerwowych to już nam wystarczy.

Zdecydowane NIE dla Wolskiego w Legi!
~The Bill
2018-01-12 11:10 IP 94.254.***
Nie sprzedawać!!! Po Euro będzie wart minimum 20mln euro!!!
~Iks
2018-01-12 11:00 IP 91.220.***
A pamiętacie serial pt. "Wielka gwiazda piłki nożnej R.Wolski odchodzi z Legii". Co wtedy mówił... A po twardym lądowaniu teraz chce wrócić z podkulonym ogonem? Nie!
Vojtala
2018-01-12 10:56
dorzucic im jeszcze Kope i Chukwu w ramach rozliczenia
Rawa1916
2018-01-12 10:53
Panie Wolski, trzeba było nie uciekać z Legii po kilku dobrych meczach i nie pchać się na siłę na zachód, teraz są tego konsekwencje. Powodzenia w nowym klubie, ale nie w Legii!
2018-01-12 11:11
Dobrze napisane,napisał bym więcej ale nie będę go obrażał, teraz niech mu tatuś załatwi dobry kontrakt, kibic zwłaszcza Legii jest pamiętliwy.
shami
2018-01-12 10:51
Każdy piłkarz jest naprawdę tyle wart ile się za niego zapłaci. To jak z nieruchomościami.
Cenić i chcieć można nie wiadomo ile, tylko co z tego, jak kasę ma się dopiero wtedy jak się sprzeda.
~FC_ŻYRARDÓW
2018-01-12 10:46 IP 195.68.***
Więcej nie warto było dawać . Fajnie gdyby wrócił ale okolice 1 mln euro to przegięcie.
~mokotów
2018-01-12 10:44 IP 89.64.2***
w obecnej formie (od 2 lat minium) raczej przebłyski i to nie za częste niż poziom reprezentacyjny, mam wrażenie że on trochę ma się za ten młody super talent i chciałby 11-stkę mieć za nazwisko a na treningach zap.iep.rzac to juz raczej nie co potem wychodzi w meczach bo po prostu zdrowia brak na 90 minut
slovaker
2018-01-12 10:42
Po co? Jak już kupować 10-tkę to solidną, bo tych średnich już mamy aż za dużo.
Liczba komentarzy: 93

Logowanie




Uwaga

Redakcja serwisu LEGIA.NET nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj Komentarz - wersja bez konta.

Nick:
Uwaga: Odnośniki do serwisów zewnętrznych akceptujemy wyłącznie bez "http://"
Zamknij