Zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez Legia.Net oraz partnerów świadczących usługi w celach marketingowych, reklamowych oraz analitycznych.

Korzystając z serwisu Legia.Net bez zmiany ustawień twojej przeglądarki internetowej wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam.

Dane uzyskane w ten sposób będziemy przetwarzać i profilować do celów marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam oraz celach analitycznych a także w celach związanych z bezpieczeństwem serwisu.

Korzystając z opcji swojej przeglądarki zawsze posiadasz prawo do usunięcia wszystkich informacji, które zostały zapisane w plikach cookies.

Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: adres IP, adres żądanej strony, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu oraz inne tym podobne informacje.

Administratorem danych jest Legia.Net
X

Tło

18 października 2018

Komunikat Ekstraklasy: Legia nie dostanie medali w Poznaniu

2018-05-15 18:20:04
img
- W dniu 15 maja odbyły się rozmowy z udziałem przedstawicieli Lecha Poznań, Legii Warszawa, Jagiellonii Białystok oraz Ekstraklasy S.A. Po wysłuchaniu argumentów Klubów podjęto decyzję, że w sytuacji, gdyby mistrzem Polski została Legia Warszawa, ceremonia wręczenia trofeum i złotych medali nie odbędzie się w Poznaniu, lecz zostanie przeprowadzona zaraz po powrocie zawodników i sztabu szkoleniowego do Warszawy. Szczegóły ewentualnej ceremonii zostaną podane przez Legię w porozumieniu z Ekstraklasą S.A - czytamy w komunikacie organizatora rozgrywek.

" Jednocześnie klub Lech Poznań zobowiązał się do podjęcia wszelkich niezbędnych działań, mających na celu zapewnienie zawodnikom, sztabowi trenerskiemu oraz kibicom maksymalnie szybkiego opuszczenia stadionu. Dzięki temu przedstawiciele Legii mogliby jak najszybciej dotrzeć do Warszawy, by tam móc uczestniczyć w ceremonii.

 

Jednocześnie Ekstraklasa S.A. informuje, że w przypadku wywalczenia tytułu mistrzowskiego przez Jagiellonię Białystok, ceremonia wręczenia trofeum dla Jagiellonii odbędzie się w Białymstoku bezpośrednio po zakończeniu zawodów.

 

Podczas ceremonii mistrzowskiej zostaną wręczone: trofeum oraz komplet 45 medali dla zawodników, sztabu szkoleniowego oraz innych przedstawicieli mistrza Polski"


 

sklep
Dodał: Piotr Kamieniecki Źródło: Ekstraklasa SA   

twitter

Komentarze osób niezalogowanych wyświetlą się po akceptacji moderatora


 

Komentarze

Wszystkie
Pozytywne
radeksocho
2018-05-16 17:10
Łachy nie potrafią zapewnić bezpieczeństwa? To walkower dla nas i zostajemy w Warszawie i od razu świętujemy mistrza. I problem rozwiązany.
Fuska
2018-05-16 16:25
Legia prowokuje na sam jej widok, więc powinna być rozwiązana wedle prowincjonalnych móżdżków. Jej blask razi wszystkich dookoła i powoduje ścisk tyłków. Ale taki hattrick Hamalainena do przerwy by podszedł. Zjazd gołą du.pą po nieheblowanej desce do wanny pełnej spirytusu przy tym to niewinny żarcik :)
Legio obligatoryjnie wygrać. Nic nie musimy udowadniać, ale w obliczu tego miernego sezonu będzie to doskonałe zakończenie. Bo jak wiadomo, pamięta się koniec a nie początek.
KibicLzGdyni
2018-05-16 16:04
Koniec dyskusji. Teraz pełna koncentracja. W niedzielę ważny mecz do wygrania.
:-)
A dokładniej: do nieprzegrania.
:-)
~pytajnik
2018-05-16 15:08 IP 195.38.***
skandal !
~wi(L)czek nielog
2018-05-16 10:22 IP 93.105.***
Znając życie, za chwilę ESA ustanowi nowy zapis w regulaminie rozgrywek: Mistrzem Polski może być każdy klub, występujący w bieżących rozgrywkach Ekstraklasy. Nie dotyczy Legii Warszawa.
To by całej Polsce pasowało...
macmon
2018-05-16 10:11
Spokojnie, ta przepychanka to gra psychologiczna, mająca za zadanie nas zdekoncentrować.

Widzę, że prawie wszyscy już dopisali Legii 3 punkty i zastanawiają się, jak i gdzie odebrać trofeum.
2018-05-16 12:26
Nikt niczego nie dopisał czego ty i tobie podobni nadal nie rozumieją??? Tu chodzi o całkowity brak szacunku dla Legii i rywalizacji sportowej do cholery.
Nie wyobrażam sobie obecności Legii na gali eklapy. Należy ją ostentacyjnie zbojkotować.
masi
2018-05-16 10:09
W POZNANIU ŚWIĘTUJE SIĘ JEDYNIE ZDOBYCIE TYTUŁU "MAJSTRA". FETA ZA TYTUŁ "MISTRZA POLSKI" PRZEKRACZA ZDOLNOŚCI ORGANIZACYJNE TEGO MIASTA I KLUBU! NIE TEN ROZMIAR KAPELUSZA.
2018-05-16 15:20
Kapelusza? Te cioty skarpet nie potrafią poprawnie zazłożyć, a co dopiero kapelusza.. ;)
~19(L)16
2018-05-16 10:04 IP 77.112.***
Jeżeli nie są w stanie zapewnić bezpieczeństwa, to powinien być walkower dla Legii i feta na Ł3 już o 18 :)
~Klon
2018-05-16 08:54 IP 148.81.***
Przede wszystkim to trzeba ten mecz wygrać i tylko to powinno się dla zespołu liczyć. A jak już tej formalności nasi dopełnią to można amikorza i całą tę zgraję olać kompletnie i zrobić "oficjalną galę Legii Warszawa" na starówce wieczorem następnego dnia i już.
Mam tylko nadzieję, że, w świetle sprzedaży nowych praw telewizyjnych i budowania prestiżu ligi, takie precedensy staną się normą i wszystkie mecze grane będą bez kibiców przyjezdnych i bez możliwości celebracji zwycięstw przez drużyny gości - tylko szybka ewakuacja, najlepiej śmigłowcem wprost z murawy.
~zyzio
2018-05-16 08:03 IP 212.87.***
Amica jak będzie korzystny wynik dla Legii wszczyna awanturę mecz przerwany i walkower tyle, że Legii nie przypisują 3 punktów taj jak było w Gliwicach gdy Piast zrobił zadymę i Ruscy mistrzem przecież jest jasno napisane, że trofeum i medale jadą do Białegostoku:)drukują przeciwko Legii, że hej ciekawe czy rudy będzie w POznaniu?:)
Majki
2018-05-16 07:51
W przypadku zdobycia mistrzostwa klub powinien zbojkotować galę ekstraklapy
Majki
2018-05-16 07:51
W przypadku zdobycia mistrzostwa klub powinien zbojkotować galę ekstraklapy
Majki
2018-05-16 07:51
W przypadku zdobycia mistrzostwa klub powinien zbojkotować galę ekstraklapy
Majki
2018-05-16 07:51
W przypadku zdobycia mistrzostwa klub powinien zbojkotować galę ekstraklapy
~Rad
2018-05-16 07:47 IP 89.64.1***
A ja proponuje (w sytuacji gdy zostaniemy mistrzem):
1. Wziąć puchar za mistrzostwo zeszłoroczne ze sobą i samemu sobie wręczyć.
2. Legia powinna wystąpić samodzielnie o prawa telewizyjne na kolejne sezony. Nie ma co dzielić się zyskami z ekstraklapą
Matteo
2018-05-16 07:44
... tymczasem w Poznaniu takie obrazki:
https://naforum.zapodaj.net/5c760a03976d.jpg.html
2018-05-16 15:21
Wykopki zawsze na propsie ;)
Ultra
2018-05-16 06:44
Panowie przestańcie dzielić skórę na niedźwiedźu. W niedzielę czeka nas wojna i nie ma znaczenia gdzie będziemy świętować,ważne abyśmy mieli co świętować.
OldKibol
2018-05-16 00:26
Na poniedziałkową Galę wydelegować Prezesa i Kapitana drużyny, albo raczej Arka Malarza. Ładnie ubrani, niech – w imieniu całej Legii – odbiorą i grzecznie podziękują za puchar i medale i zarazem niech wytłumaczą zebranym, że drużyna czeka na te medale na Łazienkowskiej, na boisku, bo chce je dostać tam, gdzie je zdobywała i na oczach kibiców, którzy byli z nimi przez cały sezon.
„Łączy nas Piłka”, mogą dodać na odchodnym. Po czym niech się grzecznie ukłonią i opuszczą salę.

Jestem pewien, że dostali by olbrzymie brawa od większości zgromadzonych.

A nas parę tysięcy mogłoby zebrać się na Ł3, obejrzeć dekorację piłkarzy, zaśpiewać Sen o Warszawie i Mistrzem Polski jest Legia, a potem pomaszerować na Starówkę. A bus z piłkarzami na przedzie.

Oczywiście zakładam, że zdobędziemy tego Mistrza. W innym przypadku, powyższa propozycja scenariusza - nieaktualna! :))
2018-05-16 06:53 IP 92.55.2***
właśnie nie oddelegować kuriera z DPSu niech odbierze tej marnej wartości nagrodę i dostarczy do klubu.
~RoooundONE
2018-05-15 22:39 IP 37.47.1***
I ci frajerzy z poznania niby nie mają kompleksów Warszawy???? Własnie pokazali dobitnie jak wielki to kompleks i zazdrosc ha ha ha ha ja ha ha buuuuuachachachaaa ha ha ha żałosne i takie wiejskie to jest :D:D:D
~Ku(L)as
2018-05-15 22:30 IP 37.47.1***
Kolejna mega kompromitacja dziadków z Ekstraklasy. Widac sa równi i rowniejsi. Nie potrafisz zapewnic bezpieczenstwa to walkower i nara plyncie dalej z jedynym tytułem jaki Kuchenkorz zdobył i i na jaki zasługuje czyli Frajerzy 2018 albo nawet Mega Frajerzy a nie jakies smutne pierdzenie. Skandal i kolejny wstyd na całą europę ze takie farfocle rządzą tą ligą to aż żal. A ty Mioduski zrob cos z tym, trzeba rozdac naszym medale za mistrzostwo od klubu i tyle i olac te ekstraklasowe. Rozdac je oczywiscie na murawie. Dopisuje sie do bojkotu.
~A
2018-05-15 22:17 IP 37.47.1***
Mioduski reaguj !!!!! Od czegos tam jestes przeciez. LEGIA MA BYC DEKOROWANA TAM GDZIE ZDOBEDZIE MISTRZOSTWO A WIEC W poznaniu !!! Mam nadzieje ze prezes nie da ciala i swietujemy na Amice
~ad
2018-05-15 21:57 IP 94.254.***
Jeśli nie mają bezpiecznego stadionu to cofnąć im licencję.
~Bodzio_L
2018-05-15 21:15 IP 46.187.***
Piłkarze wrócą samolotem - fajnie
a co z kibicami którzy pojadą wspierać Legie w Poznaniu???
Nie będą mogli cieszyć się z piłkarzami i resztą kibiców w Warszawie?
~kibic zwykły
2018-05-15 20:57 IP 83.8.18***
'lech to są k...y z krainy kwitnącej bulwy' - taka była kiedyś piosenka. Aktualna, jak widać. Ekstraklasa S.A. to samo.
szokele
2018-05-15 20:54
Nieprawdopodobna żenada. Przez chorobliwą nienawiść do Legii w Wielkopolsce, niszczyć piłkarzom jeden z fajniejszych momentów w ich karierze. I przy okazji kibicom. Ci, którzy pojadą do Poznania mają całkowicie przerąbane, nie zobaczą dekoracji piłkarzy i wzniesienia pucharu na stadionie oraz na ewentualnej fecie w Warszawie. Zakładając rzecz jasna, że w Poznaniu lub Białymstoku padnie wynik korzystny dla Legii, dający nam mistrzostwo.

Z tą fetą i zapowiadanymi niespodziankami może być różnie. Mecz skończy się +/- o 20 (zakładając, że nie będzie się coś przedłużało od wydarzeń na trybunach w Białymstoku a Poznaniu, co jest bardzo prawdopodobne), potem pewnie trochę radości na murawie, bo cieszyć się chyba będzie piłkarzom wolno, czy też nie, bo sprowokuje to poznańskich głupków? Wywiady, pewnie kontrola antydopingowa, prysznic, przejazd na lotnisko (przynajmniej blisko), zanim ich odprawią, przelot. To będzie późna noc nim pojawią się w Warszawie, w poniedziałek ludzie idą do pracy. Ile osób się poświęci? Sporo ludzi nawet jak feta była po meczu w Warszawie to na nią nie szło tylko zabierało się do domów albo w długą podróż do nich.

Wystarczyło pomyśleć, zamiast uatrakcyjniać rozgrywki na siłę. Drużyny z miejsc 1-3 powinny zawsze kończyć sezon meczem na własnym boisku i takiej żenady by nie było. Tylko po co, jakby mało było emocji. To jeszcze lepiej je sztucznie napompować.

A jak organizator spotkania nie jest w stanie zapewnić bezpieczeństwa piłkarzom Legii czy jakiegoś innego zespołu podczas ewentualnego wręczenia trofeum, to niech tego spotkania nie organizuje i poniesie konsekwencje.
2018-05-15 21:28
No ale co będzie jak taki zdech będzie się plasował w granicach 5-6 lokaty tam gdzie jest obecnie ich miejsce? To już wtedy nie będą tacy źli na Legię?

Podpowiem. Będą.

To są plony tej antylegijnej ofensywy medialnej zapoczątkownaej przez "influencerów" i "autorytety"

Jak Ci Węgrzyn przez 30 meczów w sezonie napierdala jaka ta Legia zła, beznadziejna, nie zasługuje na zdobywane punkty, a potem z radością wtórują mu inne "autorytety" jak pan Smokowski z "piłkarskim smoleńskiem" to mamy tego efekty dzisiaj. Że można podejmować oficjalne, dyskryminujące decyzje bo przecież "można", "autorytety na to pozwalają"...
2018-05-15 22:06
Przy 5 lub 6 miejscu Lecha byłyby jednak spore szanse, że zagralibyśmy z nimi u siebie lub bliżej rozpoczęcia rundy finałowej niż jej końca. Gdyby to była 33-35 kolejka to pewnie aż tak bardzo nie byliby nagrzani i naszym piłkarzom i kibicom nie groziłoby żadne niebezpieczeństwo. Teraz na pewno jest coś na rzeczy i właściciele Lecha nie robiliby takiego rabanu gdyby nie docierały do nich sygnały, co moją zrobić kibole. Na pewno też duży wpływ na to napięcie ma gra Lecha w tej rundzie i totalna kompromitacja w rundzie finałowej, przed startem której byli w uprzywilejowanej sytuacji i wydawałoby się idealnym terminarzem.

W obecnym systemie rozgrywek na pewno nie da się całkowicie uniknąć tego typu konfrontacji na sam koniec sezonu, ale gdyby w Ekstraklasie analitycy mieli trochę wyobraźni, z całą pewnością mogli ten układ spotkań rozłożyć lepiej i zminimalizować ryzyko.
2018-05-15 23:21
No wyliczenia masz ok tylko wyobraź sobie że w ogóle teraz o tym rozmawiamy. Co to za żenada i kompromitacja abyśmy musieli się zastanawiać nad tak oczywistymi sprawami. Co 2 miesiące ktoś wymyśla teraz w tej eklapie cokolwiek aby była 'bardziej interesująca'...
NaszaL
2018-05-15 20:49
Rozje...c ESA w ch...!!! To jest ku... skandal i kompromitacja...!!! Brak slow, mam nadzieje ze Boniek tak tego nie zostawi...!!! O bojkocie gali nawet nie bede wspominac bo to chyba oczywiste w tej sytuacji...
1313
2018-05-15 20:48
Mioduski jako v-ce szef eklapy powinien złożyć wniosek o odwołanie amicowego *....*a natychmiast po zakończeniu rozgrywek jako powód podając podważenie renomy rozgrywek piłkarskich w Polsce w przededniu nowego przetargu telewizyjnego tak ważnego dla każdego klubu w Polsce.
Po 2 wykorzystywanie swojego stanowiska niezgodnie z funkcją.
JohnoQ
2018-05-15 20:47
Najlepsze jest to że ten sam kut.as co wydał taką decyzję układał terminarz
To nie mógł przewidziec takiej sytuacji wczesniej i dać mecz z Lechem w środku dogrywki
2018-05-15 21:13
Nie, bo ten k..s a przynajmniej szef tych k..ów to Gargamel szef amici i sam uwierzył w głupoty o wielkości tego ziemniaczanego nowotworu i był pewien że to oni zdobędą MP (majstra) i dodatkowo upokorzą Legię.
Małe knucia małych ludzi.
2018-05-15 21:24
No tak przecież ten fiut powiedział że Legia przyjdzie do Posen a tam już będzie czekał na nas majster.
Zapomniał że majstra to mają co roku w Wielkopolsce z urzędu
2018-05-15 22:11
Co Wy gadacie chłopcy? :)
Przecież rozkład gier w rundzie dodatkowej jest ustalony przed sezonem, a nie po 30 kolejkach, więc ten co ustalał terminarz nie wiedział o ostatnim meczu.

Absurd tej sytuacji jest taki, że mając system ESA 37 za każdym razem można przewidywać, że w ostatniej kolejce o MP będą grały zespoły ze sobą rywalizujące i niekonicznie lubiące się wśród kibiców, więc co roku taka sytuacja może zaistnieć.
W Belgii Anderlechty, Brugie czy inne Genki grają ze sobą w ostatnich kolejkach i chyba nikt nie zabrania nikomu świętować.
2018-05-15 22:29
pierdo.lona kpina z piłkarzy, kibiców, działaczy i to tyle, ch.uj im do du.py
2018-05-15 22:35
miało być, że w plecy, bo do dupy tym amicarzom to przyjemność, skury.wyny
kurek
2018-05-15 20:41
Wesoło... Czyli wszystko byle nie urazić biednego Lecha. Szpaler nie, bo nie, teraz też nie. no ja się w takim razie pytam - czy jakby sytuacja była odwrotna decyzja byłaby taka sama??? Oj chyba nie. A nawet.. To by zaraz gadano, że kibiców Legii nie denerwują bo tacy wrażliwi. Kompromitacja ekstraklasy. I żeby nie Legia to ta wasza spółeczka by była skansenem.
masi
2018-05-15 20:34
Przekaz pójdzie na całą Europę. Brawo Ekstraklasa s.a. Brawo wy!!!
2018-05-15 20:42
I to w momencie gdy ma być ogłaszany przetarg na nowe prawa do eklapy i oni chcę za ten budrelo/syf podlany morzem kompleksów wobec najlepszej ekipy 300mln ahhaha
Bednar
2018-05-15 20:31
Więc,jeżeli klub przegrał ze złą wolą ekstraklasy i lecha, pozostał nam tylko bojkot gali. Jeżeli jesteśmy poważni i respektujemy zasady, to nie powinien się tam pojawić nikt z Legii. Co najwyżej jakiś przedstawiciel aby zabrać medale i puchar.

Ciekawe co będzie dalej? Może idąc tym tropem powinniśmy zażądać od Lecha aby wynajął dla naszych piłkarzy transportery opancerzone do transportu na stadion z lotniska i z powrotem (oczywiście na ich koszt)? Jak podczas Wojny Futbolowej z 1969,o której Kapuściński pisał. Bo w końcu, skoro musimy uciekać ze stadionu chwilę po zakończeniu spotkania w obawie przed gniewem ludu, to chyba mamy słuszne prawo obawiać się, co nie?

Co do pomysłu z kartonowym pucharem i świętowaniem przed kibicami gości, brzmi zajebiście, tylko znając życie i to jak nas wszyscy w PL traktują, jeszcze walną nam karę za prowokację biednych poznańskich kibiców. Odpowiedni transparent na sektorze też powinien wisieć.
1313
2018-05-15 20:31
Panie Prezesie ma pan teraz jedyną okazję pokazać,że nasz klub nie muszą lubić ,ale QURWA MUSZA NAS SZANOWAĆ. I zacznijmy w tym aspekcie od siebie. Oczekuja jako kibic jednoznacznego stanowiska, ze albo medale i puchar na murawie ,albo walkower w ostateczności BOJKOT gali ekstraklapy.
mrwuwua
2018-05-15 20:29
Zbliża sie koniec spółki zwanej ekstraklasa, Boniek ma wiele do niej uwag, a po tym vo ostatnio sie dzieje moze znaleźć chętne kluby do jej likwidacji. Po decyzji z ceremonia, jestem jak najbardziej za rozj.... tego towarzystwa. Teraz odwolano ceremonie ze względu na bezpieczeństwo, za rok Amica bedzie nalegać o grę na neutralnym stadionie, bo na Legii na nich gwiżdżą?!
Vieswav
2018-05-15 20:19
Uważam że zarząd Legii nie ma jaj.Jeżeli klub piłkarski Amika grający na stadionie w Poznaniu sam przyznaje ze nie jest w stanie zapewnić bezpieczeństwa podczas wręczania medali dla piłkarzy Legii ,to powinni odmówić wyjazdu na stadion w Poznaniu i domagać się walkowera.
2018-05-15 20:31
I wtedy amica wygrywa walkowerem a MP zostaje Jagiellonia, no prawdziwy "geniusz".
2018-05-15 20:57
O czym ty mówisz wychodzi Mioduski przed kamery i stwierdza że jezeli zarząd Amiki nie jest w stanie zabezpieczyć meczu to oczekuje że mecz odbędzie sie bez kibiców albo proponuje mecz w Warszawie. Na odpowiedż czeka np do piątku do godziny 12.W przypadku braku decyzji ,w obawie o zdrowie swoich pracowników nie wyśle ich na niedzielny mecz.
2018-05-15 21:18
W jakim Ty świecie żyjesz? Nam MP93 zabrano bo podobno "cała Polska widziała".
Jeśli myślisz że w takim przypadku przyznano by walkowera Legii to mówiąc o Tobie naiwny nic nie mówię.
2018-05-16 00:49
Mówisz że jak w 93 nas okradli to mamy siedzieć cicho i zgadzać sie na tą patologię
KibicLzGdyni
2018-05-15 20:19
Tradycja zobowiązuje:
youtu.be/X0NIAMKaeaY
KibicLzGdyni
2018-05-15 20:12
Naszła mnie jeszcze jedna rozsądna myśl. W sumie pomysł mógłby się sprawdzić. Podniósłby bezpieczeństwo, a zarazem atrakcyjność widowiska.
Proponuję:
Od przyszłego sezonu, w grupie mistrzowskiej i spadkowej, mecz rozgrywany jest u drużyny która jest wyżej w tabeli. Jeśli wynik do przerwy wskazuje na to, że może dojść do zmiany miejsc, mecz jest przenoszony na stadion gości, którzy stają się wtedy gospodarzem. Następnie doliczony czas gry, jeśli ponownie zachodzi możliwość zmiany miejsc w tabeli po regulaminowym czasie, doliczony czas dogrywany jest na stadionie gości, którzy ponownie mogą być gospodarzami.
Łapiecie, nie? Logiczne przecież i rozsądne. A co najważniejsze zgodne z duchem sportu, gdzie promuje się drużynę wyżej w tabeli. Fair Play!
2018-05-15 20:51 IP 99.203.***
Tylko wiesz, moze byc problem z koszulkami
Tak ciagle zmieniac z gospodarza na wyjazdowa czy odwrotnie
wahwah
2018-05-15 20:08
Dzicz i wioska poznańska. Serio. Mentalne dno. My się pchamy do Europy... ONI się pchają do Europy bo ponoć ONI to jest zachód a my jesteśmy azja.

*....*. Brak słów.

W takim razie wymyślmy nową zasadę. Jeśli mecz Legii z Lechem odbędzie się w jakąś niedziele to z Poznania tylko kobiety wchodzą a faceci zostają na bramach. Uzasadnienie? Bo czemu nie...
2018-05-15 21:12 IP 89.67.1***
Nie chciał byś się spotkać z moją kochaną Żoną.
~DW
2018-05-15 20:03 IP 194.31.***
Proponuję aby drużyna olała galę ekstraklasy w poniedziałek.
HenningBerg
2018-05-15 19:54
Proponuje sprowadzić sytuację do absurdu. Niech klub lub kibice przygotują puchar i medale z kartonu. Puchar normalnych wymiarów. Medale tak samo, kółko z kartonu, pomalowane na żółto, mazakiem napis MP 2018. Przewiązany na niebieskiej wstążce. I po ewentualnym wygraniu meczu, chłopaki ubierają medale na szyje, biorą puchar w ręce i cieszą się przed sektorem. To byłoby tak absurdalne, śmieszne i zabawne, że pewnie pokazaliby to w wielu telewizjach na świecie ;-) A skoro już absurdalnie piłkarze pozdrawiali nieobeecnych kibiców w Białymstoku, to mogą się również absurdalnie koronować medalami, skoro ta liga jest taka absurdalna ;-)
2018-05-15 19:59
Wykorzystali by to tryglodyci i mieli by pole do polowy z Legii, już to widzę np" papierowi mistrzowie" albo " Mistrzowie z tektury"
2018-05-15 20:03
Super.
Chwila triumfu na oczach kartofli i fotki do newsow pokazujace absurdalnosc sytuacji.
W sumie chyba do zrobienia, czemu nie (;
2018-05-15 20:04
Wyjście jest tylko jedno całkowite z banowanie gali i to bez dwóch zdań; ja jako kibic Legii nie życzę sobie by po takim potraktowaniu nas ktoś z klubu tam się pojawił, oczywiście pod warunkiem zdobycia MP a z tym będzie ciężko,zrobią wszystko sędziowie i spółdzielnia żebyśmy tylko nie zdobyli mistrzostwa.
2018-05-15 20:08
Proponuję aby ten puchar i medale, miała nasza grupa wyjazdowa. Po meczu przekaże piłkarzom.
2018-05-15 20:08
To jest SKANDAL !!!
================
W takim przypadku wysłać na Galę przedstawiciela LEGII po odbiór medali i Pucharu - bez piłkarzy i włodarzy LEGII niech się odbywa uroczystość !!!
Są równi i równiejsi - hmm !!!

Tylko LEGIA-LEGIA MISTRZ !!!
Zyzol
2018-05-15 19:51
Trzeba ograć pozańskiego patologiorza 5:0. Nie ma innej opcji
sportowaWarszawa
2018-05-15 19:46
Trzeba przypomnieć ulubioną piosenkę leszczy z Poznania:

Kolejorz, Frajerorz tak na mnie wolaja
Ludzie spoza mego miasta pewnie oni racje maja
Ze Kolejorz, Frajerorz to syf totalny
Jesli w to nie wierzysz to weź sam zobacz

Korupcjorz, Penerorz tak na mnie wolaja
Ludzie spoza mego miasta pewnie oni racje maja
Bo Amikorz, Amikorz to właśnie my
A życie jest jak dziwka nanana

A teraz final, finisz, koniec i kropka
Koniec z tym pieprzeniem to ostatnia zwrotka
Czas powiedziec prawde powiedziec tak jak jest
Lech Poznan sie sprzedal Amice - tak jest
Dzieki temu ucieklismy od korpucji dawnej,
Przeciez Fryzjer byl na naszym dlugim pasku dawniej
Jestesmy teraz z Wronek i tak juz zostanie
Wiec zapamietaj jedno, zapamietaj Panie

Penerorz, Frajerorz tak na mnie wołają
Ludzie spoza mego miasta pewnie oni racje mają
Że Penerorz Korpupjorz to byly Lech
Dobrze o tym wiecie, a nasz honor zdechł.
~L
2018-05-15 19:46 IP 94.254.***
Wstyd dla Lecha jako organizatora, że nie potrafi zapewnić bezpieczeństwa, kolejna kompromitacja, wstyd dla Ekstraklasy, kompromitacja na całą Europę. I tylko nasz kolejny triumf.
KibicSlaska
2018-05-15 19:40
Skandaloza.
Sparhawk999
2018-05-15 19:40
No ok. Sztab, piłkarze, itd polecą samolotem. A kibice? Ci co własnymi autami przyjadą do Poznania? Raz zszedłem do ok 2h, ale zakładam że nie każdy ma 300+ pod maską. Dopiero będzie gdyby tfu tfu jakaś pędząca na złamanie karku ekipa rozbiła się po drodze i coś im się stało. Decyzja jakbyśmy byli jakąś Syrią czy ja wiem Ugandą, nie rozumiem. Nie pojmuje.
2018-05-15 22:30 IP 37.47.4***
Spokojnie, piłkarze nie wsiądą do samolotu od razu po meczu! Najpierw wywiady, kontrola antydopingowa (a przy odwodnieniu może to chwilkę zająć), prysznic, dojazd na lotnisko,odprawa - a w tym czasie kibice już będą jechać
OldKibol
2018-05-15 19:37
A może by oddać Ekstraklasę w zarząd UEFA? Chyba by sobie poradzili z tym przypadkiem. Lech by ich spłacał jeszcze przez następne 5 lat, grając wszystkie mecze na wyjeździe.

Ale tak sobie myślę, że organizowanie fety w niedzielę, to nie jest najszczęśliwszy pomysł. Piłkarze będą potrzebowali ze 3 godziny, aby dotrzeć na Pl. Zamkowy. Chocby nawet lecieli Dreamlinerem.

Te 2000 naszych dzielnych chłopaków na wyjeździe z góry trzeba spisać na straty, przed północa nie dojadą (trzeba pamiętać, że później opuszczą stadion).

Czyli w zasadzie, abyśmy wszyscy mogli spotkac się na Starówce, należy wyznaczyć jakąś 1 w nocy :)

Osobiście, przeniósł bym to. I wręczanie pucharu, medali (na gali może być jedynie symboliczne), i marsz na Starówkę. Powiedzmy, na wtorek. O ile piłkarze nie wykupili już sobie biletów lotniczych do domów na wakacje... Poza Kuchym, warszawiakiem! Na niego zawsze można liczyć :)

W sumie to jakiś gigantyczny skandal!
swirekwampirek
2018-05-15 19:36
Kompletna kompromitacja ekstraklasy ale też państwa i totalny dyktat hołoty.
2018-05-15 19:55
Chyba pierwszy raz się z tobą zgadzam, dosłownie hołoty.
2018-05-15 20:12
Ekstraklasa skompromitowała się totalnie !!!
============================== =====
Tylko LEGIA-LEGIA MISTRZ !!!
sportowaWarszawa
2018-05-15 19:36
To jakiś absurd jest. Bareja do spółki z Monty Python'em by tego nie ogarnęli...
TerminatorrL1916
2018-05-15 19:36
Dziwicie się ?Ja wcale. Tam frustracje z roku na rok wzrastają.Amica boi się,że dostanie jakieś duże kary.

Dajcie im strzelić Kolejorz dajcie im strzelić i śpiewanie wulgaryzmów o Legii.Tak wyglądała ostatnia kolejka tamtego sezonu w białymstoku.Kibolki amiki chcieli żeby ich zespół dał strzelić jagiellonii zeby Legia nie została mistrzem i żeby oni wypadli z europejskich pucharów i zajeli miejsce za podium.To są chore małpki .Ciekawe co wykombinują w Niedziele słowiki z amiki i jaka będzie w ogóle frekwencja. .Będe miał po raz kolejny okazje z bliska przyjrzeć się temu zezwierzęceniu i tym zawistnym gotującym się mordkom :)
~Podaj nick
2018-05-15 19:33 IP 31.128.***
Paranoja.moze każda drużyna niech robi sobie fetę na swoim stadionie i może stworzymy sobie własne ligi zaprosimy sobie takie drużyn które mi odpowiadaj np.lech,cracovia,arka no i może termalica o fajna liga prawda????
~on(L)y
2018-05-15 19:30 IP 84.185.***
w kazdym normalnym kraju mecz by przeniesiono na neutralny Stadion skoro gospodarz nie jest w stanie zapewnic bezpieczenstwa
iwan
2018-05-15 19:27
Nawet przy ogarnieciu się, szybki prysznic szybkie przemieszczenie się na lotnisko, dotarcie z Okęcia na starowke to jest grubo po 23, a nasi kibice z poznania? w dodatku jest to niedziela ludzie idą do pracy przecież to jest tak chamskie zachowanie wroneckich kompleksiarzy ze brak mi słów, walkower to jedyne co przychodzi mi do głowy.no ale jak prezesem eklapy jest dziad z poznania to czego tu się dziwić, nasi kibice powinni zrobić im taką ceremonię w tym wiejskim mieście ze w pięty im by poszło tym przekupnym gnojkom.
2018-05-15 20:11
Nasi powinni moc opuscic stadion zaraz po zejsciu pilkarzy do szatni i zbierac sie w droge powrotna na fete, a kibice lacha godzinka czekania na krzeselkach.
LysyZeStartreka
2018-05-15 19:25
Niech chociaż brązowe wręczą lechitom. Niech im fetę zorganizują. To i tak jeden z najlepszych sezonów w ich historii.
Adriano
2018-05-15 19:19
Wnioski powinny być następujące:

1. Samolot z Poznania do Warszawy powinien być na koszt biura przy Bułgarskiej, skoro uniemożliwia się ceremonię bezpośrednio po meczu tam rozgrywanym.

2. Bojkot Gali Ekstraklasy to naturalna konsekwencja tego burdelu. Bez Legii ta liga nic nie znaczy.

3. Odtąd każda ceremonia wręczania medali - skoro został zrobiony precedens poznański - powinna odbywać się w stolicy Polski. Może za kilka lat ligę wygra Poznań, Białystok - obojętne. Po medale proszę się fatygować do Warszawy (można przyjechać Pekaesem, to zrozumiałe że samolot nie dla każdego). Uroczystość na boisku WKS "Kadra" w Rembertowie - ładny teren - zorganizuje Ekstraklasa SA. (kibiców Jagiellonii na wyjazdach się nie przyjmuje - precedens białostocki)

4. I jak powiedział Kmita: Tej pani (poznańskiej i białostockiej k...) proszę mi na stadion więcej nie wpuszczać.
2018-05-15 19:23
Pekaesem , śmiechłem ;)
~WIN85
2018-05-15 19:18 IP 37.47.3***
Skoro dekoracje przeniosą do Warszawy to niech dekoracja za 2 i 3 miejsce też będzie w Warszawie. Wtedy by można pokazać, że jednak da się bezpiecznie to zrobić.
~Cez
2018-05-15 19:09 IP 5.172.2***
Absurd. Jak to wogóle brać na poważnie taką ligę? Brak słów, a nawet szkoda.
flacco
2018-05-15 19:05
Jakoś brak informacji o karach dla Lecha. Proponuję degradację do niższej ligi i dotkliwą karę finansową.
2018-05-15 19:12 IP 46.107.***
W procesie licencyjnym jest kwestia bezpieczeństwa. Po prostu Amica nie powinna dostać licencji na następny sezon.... po co kary?
2018-05-15 19:13 IP 5.172.2***
Nie zapominaj, że ich się nie da degradować. Załatwią licencje od innego klubu.
~KamiLBialolekaa
2018-05-15 18:59 IP 89.70.1***
Ja osobiście w takiej szopce nie wezmę udziału skoro prezes ugiął się przed tym klubem i ludźmi bez honoru. Jest mi po prostu wstyd. Klub powinien zbojkotować ceremonię i galę ekstraklasy
2018-05-15 19:14
Z twojej wypowiedzi jasno wynika, że prezes powinien wykonać nowe trofeum i komplet medali, a następnie wręczyć ten cały nabój naszym piłkarzom.
To jest myśl, chłopie, to jest myśl.
~Tim84
2018-05-15 18:57 IP 199.253***
- Do moich kolegow strzelano... - Kto strzelal? - Sluzby Ochrony Kolei! :D :D :D :D
13Legia
2018-05-15 18:56
Zdobyć brakujący punkt(y), zejść szybko do szatni, nie pojawić się na żadnych wywiadach i konferencji. Jednym słowem załatwić szybko sprawę, 2h szybki prysznic i w samolot. Olać wszystkie media itp
2018-05-15 19:03
Popieram.
2018-05-15 19:06 IP 37.248.***
A co z kibicami Legii którzy pojadą na mecz do Poznania? Oni na fecie mistrzowskiej juz nie będą?
cobus
2018-05-15 18:55
Cała ta Ekstraklasa to jest taka niby liga w *....* wartym opakowaniu . Boją się grupki kiboli łacha a gdzie jest policja i nasz kochany rząd .Jak ludzie protestują pod sejmem to na jednego człowieka czeka 5 panów w niebieskich ubrankach a jak trzeba kilkudziesięciu bałwanów przypilnować to nie ma żadnego .Ten cały prezesunio eklapy niech poda się do dymisji z całą świtą .Na Legi można odbierać medale a u kartofli nie , bo im żyłka pęknie .Gdyby to Legia nie zgodziła się na koronację łacha to byłaby afera na całą Europę .To tak jakby USA w Rosji zdobyło złote medale a wręczenie było w USA.Parodia .Dwaj wrogowie Real i Barcelona umieją się zachować a oni nie.
Rych
2018-05-15 18:55
Niedługo zabroni się kibicom i piłkarzom Legii cieszyć, ze zwycięskich meczów wyjazdowych a nie czekaj Jagiellonia już wdrożyła taki projekt
2018-05-15 19:27
@Rych

10/10!
~barnaba36
2018-05-15 18:54 IP 178.235***
Nasi plkarze po meczu powinni zalozyc koszuki Mistrz Polski i podejsc do naszego sektora i moglibysmy pobawic sie tam z 15 min.
Rych
2018-05-15 18:53
To jest skandal! Dyskryminacja w najczystszej postaci, dlaczego Jagiellonia ma być w lepszej sytuacji bo niby gra u siebie? Kto decyduje o tym jaki klub w Poznaniu może odebrać medale. Jeśli Lech Poznań nie radzi sobie z zabezpieczeniem imprez masowych to niech ich k#rwa nie organizuje!
bertoll
2018-05-15 18:53
To właśnie Polska, tu się nie myśli nad rozwiązaniami, tu się stosuje zakazy!
KibicLzGdyni
2018-05-15 18:53
To jeszcze jedno, proszę zaprosić Lecha zaraz po meczu do Warszawy. Tam będzie można w cywilizowany sposób wręczyć medale za 1 miejsce i 3... lub 2 i 3. (wierzę że w 1 i 3 :-)
ArtiQ
2018-05-15 18:51
No to we wronkach sami przyznali jaki element - wróc - jakie wybitne umysły kibicują ich klubowi,

To wspaniale, że Samozwańczy Majster Wielkopolski wykazał tyle godności, kultury, ogłady i pokazał, że faktycznie znajduje się lata świetlne przed nami,

Gdzie nam azjatom do zachodniej kultury, którą tak wspaniale prezentują na rumuńskiej,

Na koniec chiałem napisać, że karma wraca, ale w tym wypadku nie ma to uzasadnienia - kto o zdrowych zmysłach może się spodziewać zdobywania przez amicę jakichkolwiek trofeów i tytułów?!...
~Surmi
2018-05-15 18:49 IP 188.146***
To tylko pokazuje jaki kompleks ma pyrlandia do nas. Ekstraklasa daje ciała. A gdzie w tym wszystkim PZPN. Jak się boją to nie rozegrają mecz bez udziału publiczności. Wnioskuje o niewpuszczanie pyrlandii i baby jagi na nasz stadion.
Cała Legia Zawsze Razem. Mistrzem Polski jest Legia Warszawa
bolek83
2018-05-15 18:43
Ja pier....co za głąby masakra !!!! Szkoda gadać i pisać
PietrekLegia
2018-05-15 18:40
Ale patologia...
Troyan
2018-05-15 18:39
Polska to jednak kraj trzeciego świata. Niby centrum Europy, niby uważamy się za cywilizowanych ludzi, a jednak nie można u nas wręczyć trofeum wygranego w sportowej walce drużynie gości, bo może to być niebezpieczne dla piłkarzy. Czy ktoś wyobraża sobie taką sytuację na zachodzie Europy?
Roman
2018-05-15 18:37
A jakie uzasadnienie? Taka decyzja musi mieć uzasadnienie. Jeżeli piszemy, że normalna procedura nie zostanie zastosowana "ze względów bezpieczeństwa", to należy uzasadnić tą myśl. Np. pisząc "Ceremonia nie może odbyć się na stadionie Lecha, bo nasi kibice są bezrozumnym motłochem i nie uszanują zwycięstwa Legii." Bo to pośrednio wynika ze stanowiska władz Lecha. Ale niech powiedzą to wprost!
Komedii ciąg dalszy.
2018-05-15 18:42
No już piszą żeby odpierrdolić się, decyzja Ekstraklasy.

Tak, decyzja Ekstraklasy po wysłuchaniu stron. Na pewno Legia wnioskowała brak dekoracji.
Marcin
2018-05-15 18:37
Teraz koronowanie na superpucharze jak wygra Arka to do Gdyni przenieście... w ogóle kto wygra ligę będzie świętował u siebie i nie ważne gdzie gra ostatni mecz. Kwestie bezpieczeństwa teraz będą zawsze jak Legia wygra mistrza i będzie musiała odbierać medale i puchar na wyjeździe. Absurd...
KibicLzGdyni
2018-05-15 18:34
Ogłaszam bojkot gali ekstraklapy ;-)
Poważnie mówię, proszę: Legio zbojkotuj tą "galę".

Ps. czy wiadomo coś na temat koszulek piłkarzy Legii? Mogą grać w swoich, klubowych, czy ze względów bezpieczeństwa mają założyć neutralne?
DarekL
2018-05-15 18:29
No to doczekalismy ciekawych czasow... Nie wreczajmy mistrzom medali bo sie kibice obraza i moze sie to im nie spodobac. Wstyd dla calego srodowiska pilkarskiego w kraju. A mogli poznaniacy tyle zyskac wizerunkowo: jesli nasza Legia wygra lub zremisuje (co daj Pane Boze, amen) zostac na stadionie, pilkarze mogli by pogratulowac, kibice uczcic skromnymi brawami - pokazac ze mozna docenic klase rywala a i swoja tez pokazac. Zyskac cos, czego kupic sie nie da: szacunek. Zamiast tego eskalujemy glupote, nienawisc i patologie. Quo vadis?
rasputin28
2018-05-15 18:29
Grupa wyjazdowa bez szans dotarcia na dekorację.
W Poznaniu nie znają powiedzenia 'traktuj innych tak, jakbyś sam chciał być traktowany'. Ku pamięci, o ile w ogóle będzie szansa kiedyś przypomnieć ten przypadek.
2018-05-15 18:31
Otoz to, zatrzymaja ich na sektorze pod pozorem zapewnienia tego samego bezpieczenstwa, ktorego zapewnic nie sa w stanie. Normalnie Orwellowi by szczeka opadla.
Marcin
2018-05-15 18:28
Ekstraklasa sama sobie strzeliła w łeb ta decyzja. Po *....* jest regulamin i zasady jak można je zmienić na życzenie???
Mam nadzieje ze Legia zbojkotuje gale ekstraklasy i może uzasadnić ze boi się ze ekstraklasa tam im tez nie zapewni bezpieczeństwa
Takie rzeczy tylko w PL
Przykre
~patrzę z góy...
2018-05-15 18:28 IP 85.167.***
dno, skandal i kompromitacja ekstraklapy po prostu .... żenada totalna . To jest bardzo niebezpieczny precedens. Kogoś bardzo boli myślenie. Brak słów...... wku... wienie na maksa....
~19(L)16
2018-05-15 18:25 IP 77.112.***
Zawsze będziemy zaściankową ligą, dopóki takie cyrki będą odchodzić. Żenada.
mvbx
2018-05-15 18:23
Mam nadzieję, że przed meczami z Lechem i Jagiellonią na trybunach gości rozpoczną się niezbędne remonty, o których ekipy przyjezdne zostaną poinformowane po przyjeździe do stolicy...
2018-05-15 18:37
Nagły nieprzewidziany remont, wcześniej planowany. Sektor dla przyjezdnych zamknięty z powodu meczu.
Rozsądne. Trzyma się logiki ekstraklapowej.
2018-05-15 19:26
Nigdy nie zniżajmy się do tego poziomu.
2018-05-15 20:21
Lysy, w teori i owszem to pieknie, ladnie, a w praktyce nieraz swierzbi reka (;
2018-05-15 21:03 IP 94.254.***
Tablice informacyjne wywiesić tuż przed meczami :
Taras widokowy dla kibiców gości nieczynny.
Najbliższy czynny taras widokowy dla kibiców gości, w Białymstoku, (na lotnisku).
Zapraszamy ponownie.
Liczba komentarzy: 126

Logowanie




Uwaga

Redakcja serwisu LEGIA.NET nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj Komentarz - wersja bez konta.

Nick:
Uwaga: Odnośniki do serwisów zewnętrznych akceptujemy wyłącznie bez "http://"
Zamknij