Serwis Legia.Net stosuje pliki cookies w celu lepszego poznania w jaki sposób nasi czytelnicy korzystają z naszych stron. Używamy cookies także w celach reklamowych i statystycznych oraz dla prawidłowego funkcjonowania niektórych funkcji serwisu. Mogą być one być również stosowane przez współpracujących z nami reklamodawców i firmy badawcze.

Każdy użytkownik może zmienić swoje ustawienia dotyczące plików cookies, korzystając z ustawień używanej przez siebie przeglądarki internetowej. Domyślne ustawienia najpopularniejszych przeglądarek na komputerach osobistych i urządzeniach mobilnych zezwalają na zapisywanie w pamięci urządzenia plików cookies.
X

Tło

22 maja 2018

Komunikat PZPN krytyczny wobec Ekstraklasy

2018-05-15 20:23:45
img
Polski Związek Piłki Nożnej z wielkim zdziwieniem przyjął decyzję Ekstraklasy S.A. i czołowych klubów dotyczących wręczenia najważniejszych nagród na zakończenie sezonu 2017/2018. Przenoszenie tej ceremonii z miejsca, gdzie najprawdopodobniej może nastąpić najważniejsze rozstrzygnięcie ligowego sezonu, pokazuje brak szacunku dla wysiłku piłkarzy oraz koniunkturalizm władz ligowej spółki.

Nie ma to nic wspólnego z duchem sportowej walki i spontanicznym uczczeniem wysiłku zawodników po najważniejszym meczu sezonu. W informacji władz Ekstraklasy S.A. podanej do publicznej wiadomości nie przedstawiono żadnych merytorycznych argumentów tak dziwnej decyzji. PZPN, jako udziałowiec spółki Ekstraklasa S.A. nie  może godzić się na podobne praktyki ligowej spółki.


Polski Związek Piłki Nożnej


 

sklep
Dodał: Marcin Szymczyk Źródło: Łączy Nas Piłka   

twitter

Tagi

ekstraklsa    pzpn   
Komentarze osób niezalogowanych wyświetlą się po akceptacji moderatora


 

Komentarze

Wszystkie
Pozytywne
~NIE
2018-05-20 21:23 IP 89.64.2***
Teraz już PZPN się może ogarnie.
warszawa2017
2018-05-17 11:37
Jesli tak dalej pójdzie i bedziemy ustepowac bandziorom to Polska piłka przestanie istnieć jak sport
~max
2018-05-17 06:52 IP 188.146***
Skoro poznański stadion nie jest w stanie zapewnić bezpieczeństwa na meczu ligowym, w jaki sposób zapewni je w meczach pucharowych.Wniosek w tej sytuacji może być tylko jeden.
Zamknąć nieprzystosowany do wymogów bezpieczeństwa obiekt w trybie natychmiastowym, a mecze rozgrywać na odpowiednim obiekcie!!!
Może Wronki
eLtruista
2018-05-16 14:54
Pogadali i tyle z tego.
~Cleaver
2018-05-16 13:41 IP 89.66.7***
A jakby wygrał Leszek i zdobył tytuł - to wtedy bezpieczeństwo gwarantowane

Coś niesamowitego i chorego, pierdzielona degrengolada w tym mieście
~VETO
2018-05-16 12:30 IP 213.216***
Jeżeli nie będą mogli piłkarze Legii odebrać medali na stadionie Lecha - to nie ma szans aby w odwrotnym przypadku piłkarze Lecha otrzymali cokolwiek na Legii.

Tak to nie działa, ze dzisiaj wszyscy biadolą - ejjjj tak będzie lepiej ale tylko raz... Zabieracie radość piłkarzom Legii bo ego i chore atawizmy w Was siedzą.
Będę oczekiwał działań represyjnych ze strony zarządzających Legią.


Jak Lech zdobędzie puchar, lub wygra mistrza .... a nie wróć. Przecież nic nie wygra.

Nie było tematu
~ja
2018-05-16 12:01 IP 89.76.8***
Napisać każdy może.
Gdzie są realne działania?
~19(L)16
2018-05-16 11:34 IP 77.112.***
Ale licencję dostaną, tak? Jedna wielka kpina.
JohnoQ
2018-05-16 11:24
Panie prezesie PZPN
Gdzie kara dla Jagi za brak naszych kibiców na meczu
Gdzie kara dla Lecha za brak ewentualnej dekoracji
2018-05-16 14:08
Nie kara - tylko skąd się wzięły licencje dla klubów, które nie posiadają stadionów zapewniających bezpieczeństwo?
Roman
2018-05-16 10:43
"- Powiedz mi, po co jest ten miś?
- Właśnie po co?
- Otóż to, nikt nie wie po co, więc nie musisz się obawiać, że ktoś zapyta."

Myślę, że tym ponadczasowym cytatem można streścić proces decyzyjny w zarządzie spółki Ekstraklasa S.A.
2018-05-16 12:48
Miś Miś świńska rura nie Miś :)
~kiks
2018-05-16 09:57 IP 37.247.***
Oczywiście cyrk jakiego chyba jeszcze nie było ale tak naprawdę czy ktokolwiek może wskazać bezpieczny stadion w Polsce gdzie nie zdarzyły się/nie zdarzą "incydenty"?
~andreas
2018-05-16 09:51 IP 37.157.***
a możliwy jest casus Górnika w Gliwicach, gdy tor*....* zawiniła i gospodarze zostali ukarani walkowerem.
rado15
2018-05-16 09:39
Dobrze , że Boniek się za nami wstawił. A dla Lecha walkower powinien być skoro nie umieją zapewnić bezpieczeństwa na imprezie masowej.
2018-05-16 11:05 IP 188.146***
wstawił? co takiego zrobił? anulował decyzje? odwołał zarząd ESA? dał walkower? wyskrobał jakieś durne pisemko a tak naprawde ma nas d.... bo to stary widzewiak
~Borsalino
2018-05-16 08:10 IP 80.49.1***
Skupmy się jednak na sednie sprawy czyli na niechęci i wręcz panice Poznańskich Słowików oraz ludzi tam mieszkających z ogromnymi kompleksami przed przyjazdem i wygraną Legii.
Jak to możliwe , że jakiś klubik ,który po raz kolejny został ograny , upokorzony w walce o MP , ma czelność odmówić EWENTUALNEJ koronacji ? Jak ten pajac Szymczak musi być zakłamany ?
Moim zdaniem , kolejny mecz w Warszawie z tymi Paniami z Bułgarskiej powinien być dla nich bardzo niemiłym przeżyciem.
tellkin
2018-05-16 08:08
Zaraz zaraz
Ale jesli wladze lecha wronki nie moga zapwenic bezpieczenstwa na swoim stadionie chyba powinno sie go zamknac...prawda?

Druga sprawa jest taka ze jesli Legia wygra kibice Amiki moga wtargnac na boisko a to oznacza ze stadion bedzie zamkniety lib amika pogra bez udzialu publicznosci w kolejnym sezonie

Chyba zr PZPR uzna ze nic takiego sie nie stalo bo przeciez pilkarze Legii zdazyli uciec
2018-05-16 14:09
Powinno się nie przyznać licencji na następny sezon, Skoro nie mają obiektu... Może się dogadają z Termalicą - Sandecja juz nie będzie potrzebować.
Roman
2018-05-16 00:58
"W informacji władz Ekstraklasy S.A. podanej do publicznej wiadomości nie przedstawiono żadnych merytorycznych argumentów tak dziwnej decyzji."

Tyle w temacie "profesjonalizmu" "estraklasy".
2018-05-16 05:44 IP 37.47.6***
Jak nie masz nic do powiedzenia to nie pisz. Tyle w temacie. Co to w ogóle jest
alek
2018-05-15 23:16
Mecz nie rozegrany, a tu widzę, że większość obwieszona złotymi medalami chodzi.
2018-05-16 08:47
Dokładnie,nie dzielmy skóry na niedźwiedźu. Skupmy się na meczu bo zapowiada się walka,łach nam nie odpuści
2018-05-16 13:09 IP 37.47.5***
Rozumiem, że ty prawo jazdy robiłeś po zakupie samochodu? Mówimy o prawdopodobnym (ok. 89% pewności) rozstrzygnięciu. Trudno zastanawiać się gdzie wręczyć medale dopiero po ostatnim gwizdku. Nikt nie przesądza ostatecznego wyniku.
Dzidek
2018-05-15 23:02
I to wszystko dzieje się po tym, jak piłkarze Legii utworzyli szpaler dla zawodników Arki, gdy ci ruszyli po swoje medale po finale Pucharu Polski.
OldKibol
2018-05-15 22:24
"PZPN, jako udziałowiec spółki Ekstraklasa S.A. nie może godzić się na podobne praktyki ligowej spółki."

No ale się godzi. Chyba że czegos tu nie doczytałem.

Jeszcze 5 dni i koniec rozgrywek. PZPN powinien zwrócic się do władz państwowych (Min. Sportu?) o rozwiązanie Spółki Ekstraklasa S.A. I następnie powołać nową organizację ds. rozgrywek ligowych, z nowym regulaminem działania. I nową obsadą personalną.

No bo teraz Ekstraklasa mówi, jak ten szatniarz w znanym fimie - "nie mamy pańskiego płaszcza. I co pan nam zrobi?". Czyli, że mamy wszystkich w dupie. I co nam zrobicie?

No, Zibi, do dzieła. Pokaż, że masz cojones!
RaWi
2018-05-15 22:24
To już jest jakaś paranoja. Jak tak dalej pójdzie to w przyszłym sezonie będzie zakaz uznawania nam goli w meczach wyjazdowych bo jakieś parówy spod wronek albo z miasta gumofilców zwanego białyćwok mogą się zdenerwować.
I nie ma co tu robić za jedynych sprawiedliwych tylko trzeba działać na zasadzie jak Kuba bogu tak bóg Kubie. Nie wpuścili kacapy w beretach i gumiakach naszych kibiców to w czasie najbliższego meczu z czereśniakami u nas akurat trzeba na sektorze gości przeprowadzić polowanie na muchy więc niestety szanowni kufajkarze ale mecz możecie obejrzeć sobie co najwyżej u w TV o ile jeszcze wam komornik nie zajął odbiornika albo nie został zastawiony w lombardzie.
2018-05-15 22:46
No już dwa sezony temu stwierdzili że karne dla Legii to przesada i grając najbardziej ofensywną piłkę mieliśmy ich "aż" 3 i to w końcówce sezonu. Teraz dla wyrównania szans czerwona w każdym meczu.
Flavious
2018-05-15 22:08
Czy my musimy być zawsze aż tak poprawni politycznie? Jaga nie wpuszcza naszych na trybuny - a my grzeczni, bo nie wypada odwdzięczyć się tym samym. Ktoś się z nas śmieje i nie pozwala wręczyć piłkarzom nagród, cieszyć się i świętować - czyli de facto czegoś zupełnie naturalnego w świecie sportu - ale nie, tam wystarczy powiedzieć że nie są w stanie zapewnić bezpieczeństwa. A u nas? "Acha.. no to trudno.." SERIO? Przestańmy być c*i*p*a*m*i i zacznijmy w końcu walczyć o swoje.
2018-05-15 23:08
Różnica między nami, a innymi jest taka, że my mamy klasę, a inni nie. I wolałbym żeby tak zostało (zwłaszcza gdy przyjeżdżają śledzie i dostają w papę 4-0 jak za Czerczesowa).
rasputin28
2018-05-15 21:59
W tym wszystkim dziwi brak komunikatu Canal +, który jednak powinien być zainteresowany pokazaniem dekoracji. Jest wyścig roczny, jest i finał. Ale skoro jest cisza, to chyba nie jest to dla nich takie ważne.
Zbylu
2018-05-15 21:56
To pierwszy sygnał, że PZPN nie zgadza się na takie praktyki. Czekam na bardziej stanowcze stanowisko. Nie może być tak, że kibice albo klubiki dyktują warunki udziału zespołu w e-klapie. Jak władze Lecha nie panują nad sytuacją, niech nie biorą udziału w rozgrywkach. Panie prezesie Boniek a może odebrać Lechowi z 10 punktów i wygonić z europejskich pucharów?
~BarOchotka
2018-05-15 21:43 IP 212.9.2***
A gdybyśmy grali z Pyrą o mistrza w ostatniej kolejce (bezpośrednio), to ciekawe czy po naszej wygranej ceremonia mogła by się odbyć na ich stadionie... Swoją drogą czy ktoś wie gdzie jest puchar i medale jeżeli szanse na mistrzostwo mają dwie drużyny nie grające ze sobą? Gdzieś po środku? Mają dwa zestawy? Czy może wysyłają DHL-em na prędkości :)
AMLEGIA
2018-05-15 21:29
Amika nie potrafi zapewnić bezpieczeństwa piłkarzom i kibicom LEGII !!!
===============================================
Należy przenieść miejsce spotkania ze względów bezpieczeństwa. Mam nadzieję, że pzpn zajmie jasne stanowisko - nie może być patologii.

Tylko LEGIA-LEGIA MISTRZ !!!
~L
2018-05-15 21:25 IP 94.254.***
P.S. Takimi decyzjami paradoksalnie Ekstraklasa zwiększa niebezpieczeństwo.
brodaty
2018-05-15 21:23
Koniec z podziałem środków z praw telewizyjnych.

Koniec z gryzieniem ręki która karmi ligowa patologie.
Legia powinna sama sprzedawać prawa do swoich spotkań.
Reszta niech zdycha.
2018-05-15 21:31 IP 94.254.***
Racja brodaty. Ok. 70 % widowni ogląda anal plus tylko dlatego by obejrzeć Legię!!!! Niezależnie czy to nasi kibice czy kibice źle nam życzący. W takiej sytuacji dajemy się dymać i tyle. Gdybyśmy sami sprzedawali prawo, to możemy je sprzedać kilkukrotnie. NP. jednemu transmisję, drugiemu szybką retransmisję a trzeciemu obszerne skróty plus sparingi . Nam się to raczej w obecnej formie nie opłaca chyba?
2018-05-15 21:59
Tu nic nie trzeba dodawać, tym bardziej że nadchodzi czas negocjacji praw. Dać ESA do wyboru dwa razy większą kasę za prawa dla Legii lub nie wchodzimy w układ. Od dłuższego czasu zastanawia mnie to, że mając taką siłę marketingową mamy taką małą siłę przebicia i profitów.
2018-05-15 23:23
Tym bardziej, że zawodników też nam w rozsądnych cenach nie chcą sprzedawać. Wolą wytransferować za granicę za mniej. Rodacy.
~L
2018-05-15 21:23 IP 94.254.***
Mecz trzeba przenieść!!!!!! Organizator (onanizator chyba) nie jest w stanie zapewnić bezpieczeństwa, czym niniejszym (tą decyzją) potwierdza!!!!!! Jaja będą jak naprawdę będą dymy i tak, wtedy i Lech i Ekstraklasa się nie wypłaci!!!! Naprawdę trzeba wnioskować o przeniesienie miejsca rozgrywania meczu.
poglondowiec
2018-05-15 21:15
Jeżeli Lech jako organizator nie jest w stanie zabezpieczyć imprezy masowej i zapewnić bezpieczeństwa piłkarzom Legii w przypadku wręczania medali i pucharu, to jaka jest pewność, że będzie w stanie zapewnić bezpieczeństwo w trakcie trwania meczu lub nawet rozgrzewki? Żadna. Przecież przedstawicieli zachodniej kultury na trybunach sprowokować może wszystko. Zmęczony Radović splunie na murawę, wiara poczuje się sprowokowana i ruszy z trybun na boisko. W takim przypadku Legia ma prawo się obawiać i powinna zrobić wszystko, żeby mecz odbył się z dekoracją po jego zakończeniu lub przy zamkniętych trybunach. No a jak Lech nie jest w stanie zabezpieczyć, to niech zamyka mecz dla publiczności lub oddaje go walkowerem. Innego rozwiązania tej sytuacji być nie powinno.

Jeśli deebile będą chciały narobić dymu to i tak go zrobią, nie będzie im potrzebna ceremonia wręczania medali. Wystarczy gol dla Legii lub korzystny wynik w Białymstoku lub Poznaniu i radość po końcowym gwizdku sędziego, ewentualnie szereg innych zdarzeń i zachowań, które wiara może uznać za prowokację. Nie powinniśmy tutaj odpuszczać.
PICCO
2018-05-15 21:13
Legioniści, powinni wziąć złote medale i puchar z zeszłych wygranych sezonów i sami sobie wręczyć na bulwa arena.

Ekstraklasa, sama robi syf i "niechcący" takimi decyzjami, skłóca bardziej nas z amicą.

Co do samego meczu, dop...lić ziemniakom, by zostały same obierki.
2018-05-15 21:15
Tak samo jak sami robili sobie szpaler w 2014 roku przy strzelonych bramkach szmaciarzom. Zgadza się.
2018-05-15 21:39
Otóż to.
dixi
2018-05-15 21:01
Ja bym na miejscu Miodulskiego na znak protestu odmówił udziału Legii w gali ekstraklasy. Brak mistrza Polski na gali byłby wizerunkową porażką ekstraklasy.
2018-05-15 21:50
Podpisuję się pod tym obiema rękami.
2018-05-16 00:00 IP 89.65.2***
W czasie gali ekstraklasy zorganizować uroczystość wręczenia medali.Przynajmniej te kilka tysięcy kibiców,którzy pojadą do pyrlandji na mecz będzie mogła w tym święcie uczestniczyć. Po meczu w niedzielę na pewno nie dadzą rady.Chyba że czarterami. Ekstraklasa pokazała swoją decyzją że kibiców ma w dupie.
2018-05-16 07:16 IP 84.40.1***
Dobry pomysł. Można też zorganizować własną galę na Łazienkowskiej, uzasadniając to obawą o bezpieczeństwo ...
~L
2018-05-15 21:01 IP 94.254.***
Brawo Boniek!!!! Wstyd dla Lecha Ekstraklasy i polskiej piłki!!!! To się odbije echem nie tylko w Polsce!!!! Ładna reklama!!!! To w obowiązku Lecha i Ekstraklasy było zapewnienie bezpieczeństwa. I jak nie starczy 1000 ochrony to trzeba było zorganizować 10 tys. itp itd....Wstyd i hańba!!!! A tak po ludzku to nie mam szacunku dla ludzi bez jaj. Paradoksalnie tylko my na tym skorzystamy. |No bo jak Legia zdobywa mistrza.....to wszystko się zmienia i idzie to w świat!!!!
Dzidek
2018-05-15 21:00
Ktoś powie: "plują Legii w twarz". Ja powiem, że aby napluć na Legię to najpierw trzeba jej dosięgnąć. Tymczasem pozostali są tak wielcy, że co najwyżej mogą Legię pocałować w stopy.
~andreas
2018-05-15 20:55 IP 37.248.***
I mówią o fair Play. A tu przekręty
kurek
2018-05-15 20:52
Brawo prezesie. Boniek po prostu widzi, że to paranoja. I po tym sezonie Boniek powinien rozgonić tą spółkę. Na początku owszem to sens miało. Obecnie niestety to syf we wszystkim. W Cafe Boniek mówił, że paranoją jest, że mecze od pt 18 do poniedziałku. Nigdzie tak nie jest. Jestem ciekaw czy ktoś ogląda wszystko. Czy sa tacy twardziele co każdy mecz oglądają. Nawet ligi lepsze od naszej mają marne mecze. I nie pokazują wszystkich spotkań z kolejki.

To tak na marginesie. Bo ta sytuacja pokazuje, że polską piłką nadal zarządzają baranki.
alaryk
2018-05-15 20:47
Przeciez tym pi3dom z pyrowa nalezy się przykładne trzy jajco w pierwszych 45 minutach.
2018-05-15 21:04
Według mnie, to powinien być walkower dla Legii.

To jest łamanie zasad. Jeżeli klub, nie potrafi zagwarantować bezpieczeństwa w trakcie i po meczu, to nie powinien znajdować się w ekstraklasie (czyt. nie powinien mieć licencji na grę w ekstraklasie). Dlaczego są pewne wymogi, co do uzyskania licencji ? Bo wpływa na to wiele czynników, w tym zagwarantowanie bezpieczeństwa na stadionie, poprzez to coraz lepszą infrastrukturę, czy to na stadionie jak i w okolicach stadionu. Tu nie chodzi tylko o płynność finansową.

Założę się, że gdyby sytuacja była odwrotna, to nie byłoby nic odwoływane i odebrałyby te zgniłe frytki medale u nas.

Oddać pole ziemniaczane Niemcom, a wyblakły stok Litwie. Jednego i drugiego i tak mam w uj w Polsce.
2018-05-15 21:27
białystok to Białorusi, Łukasz się ucieszy.
brodaty
2018-05-15 20:42
Nareszcie ktoś nawołuje do normalności.

Nie może być zgody na patologie, ekstraklasa zgodziła się na dopuszczenie patplogicznego tworu do rozgrywek a teraz ten twór zaraża słaby organizm Ekstraklasy kolejnymi patologiami.
Jeśli nie będzie reakcji to za kilka lat znowu wybuchnie afera korupcyjna z ośrodkiem decyzyjnym we Wronkach.
JohnoQ
2018-05-15 20:38
Ach tak pojechać i im wjeb.ać tak 5:0
Co do eksraklasy nie przyjechał bym w ramach protestu na galę.
2018-05-15 20:44
Dokładnie. Mam nadzieję, że zagramy na pełnej k... i im wbijemy kilka.
AMLEGIA
2018-05-15 20:37
Bravo Boniek !!!
=============
Jak w Poznaniu nie potrafią zapewnić bezpieczeństwo LEGII to odebrać im licencje !!!
Nie może być precedensów bo za chwilę to każdy będzie robił, jak chce.
Trzeba przywołać do porządku spółkę Ekstraklasa !!!

Tylko LEGIA-LEGIA MISTRZ !!!
iwan
2018-05-15 20:35
No i ? przecież te mordy z poznania wszystko robiły żeby tylko Legii dowalic co my *....* jesteśmy ile można tych obelg przyjmować jak nie 4 czerwone kartki w rundzie finałowej to nie wpuszczenie kibiców na mecz w białym stoku a może wygralibysmy przy dopingu,drwiny z Legii w c+ ;a teraz kolejna żenada to jest dziki kraj i kto dał władze tym umoczonym w korupcji poznaniakom? Po tychwili wszystkich walkach najbardziej umoczonym klub w korupcji ma taką władze, nie dziwię się że sedziowie nie dawali im kartek.
bolek83
2018-05-15 20:35
Brawo Boniek ale co się dziwić chłop gdzieś grał i widział wszystko nie to co te buraki prymitywne z ekstraklasy.. A co najlepsze my na 100% nie mamy mistrza o puznan się zesrał i ekstraklasa
Vigonath
2018-05-15 20:34
Raz nie można wejsć na sektor gości bo może to zdenerwować kibiców.
Potem nie można dostać medali bo może to zdenerwować kibiców.
Od jutra proponuje zakaz cieszenia się z goli bo to może zdenerwować kibiców.
Potem będziemy grać nago bo granie z emblematem klubowym może zdenerowować kibiców. A idźta w pizdziec
~tom(L)
2018-05-15 20:31 IP 83.31.1***
Słuszna uwaga, jednak nic za nią nie idzie. Pewnie PZPN ma słabe kompetencje w temacie ekstraklasy. Jeśli LECH nie może zapewnić bezpieczeństwa na stadionie przy ewentualnym rozdaniu pucharu mistrza to niech kibiców swoich nie wpuści na stadion. Wtedy nie narozrabiają.
~Lesny Dziadek
2018-05-15 20:30 IP 94.254.***
A podobno taka kultura w tym *....*niu...
sportowaWarszawa
2018-05-15 20:29
Oświadczenie ostre jak brzytwa. Normalnie już widzę jak się trzęsą w Poznaniu.

Ye.ać Ekstraklasę, Ye.ać PZPN i przede wszyatkim ye.ać ten sztuczny, korupcyjny twór zwany potocznie Penerorzem, Korupcjorzem, Frajerorzem, Amikorzem, który podpisuje się nazwą Lech Poznań.
2018-05-15 20:37
Boniek to akurat będzie chciał za to spółce doj...., jestem tego przekonany. Rudzielec ma wiele do zarzucenia podlegającej mu spółce i jej zarządowi. Coś czuje, że ceremonia to będzie pretekst do działań, ja temu będę przyklaskiwał. ESA teraz odwaliła taki numer, że ciężko komukolwiek, a już napewno sponsorom będzie poważnie podejść do rozmów z takim podmiotem.
1313
2018-05-15 20:28
Boniek działaj bo to jest po prostu poyebane na maksa. Legia powinna się domagać walkowera skoro oficjalnie gospodarz nie jest w stanie zapewnić bezpieczeństwa, lub mecz powinien się odbyć bez udziału kibiców gospodarzy.
2018-05-15 20:40
Mam takie same zdanie !!!
===============
Tylko LEGIA-LEGIA MISTRZ
2018-05-15 21:05
A ja mam takie samo zdanie:-)
Liczba komentarzy: 69

Logowanie




Uwaga

Redakcja serwisu LEGIA.NET nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj Komentarz - wersja bez konta.

Nick:
Uwaga: Odnośniki do serwisów zewnętrznych akceptujemy wyłącznie bez "http://"
Zamknij