Zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez Legia.Net oraz partnerów świadczących usługi w celach marketingowych, reklamowych oraz analitycznych.

Korzystając z serwisu Legia.Net bez zmiany ustawień twojej przeglądarki internetowej wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam.

Dane uzyskane w ten sposób będziemy przetwarzać i profilować do celów marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam oraz celach analitycznych a także w celach związanych z bezpieczeństwem serwisu.

Korzystając z opcji swojej przeglądarki zawsze posiadasz prawo do usunięcia wszystkich informacji, które zostały zapisane w plikach cookies.

Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: adres IP, adres żądanej strony, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu oraz inne tym podobne informacje.

Administratorem danych jest Legia.Net
X

Tło

18 października 2018

Skandaliczne zachowanie we Wronkach

2018-06-07 00:36:09
img
Piłkarze Legii Warszawa w pierwszym półfinale Centralnej Ligi Juniorów wygrali we Wronkach z Lechem Poznań 2:1. Miejscowi wspierani byli dopingiem przez 90 minut. Młyn utworzyli gracze z młodszych roczników "Kolejorza" Grupa 50 wychowanków "dopingowała" zespół Krzysztofa Kołodzieja. Młodzieńcy nie odmówili sobie okrzyków w kierunku rywali z Warszawy.

Młodzi piłkarze Lecha Poznań chcieli wesprzeć kolegów z najstarszego rocznika w pierwszym meczu półfinałowym Centralnej Ligi Juniorów. Adepci akademii "Kolejorza" zajęli jeden z sektorów stadionu we Wronkach. Pojawiło się nagłośnienie, rolę flag pełniły ręczniki z herbem Lecha, a na płocie młodzieńcy wywiesili transparent - "Tylko zwycięstwo". W sumie w młynie pojawiło się około 50 młodych graczy "Kolejorza".

 

Wychowankowie poznańskiego klubu przez 90 minut krzyczeli i próbowali wesprzeć najstarszą drużynę poznańskiej akademii.  Mecz jednak nie rozpoczął się na dobre, a rywale "Kolejorza", piłkarze Legii, już mogli usłyszeć pierwsze epitety pod swoim adresem. Nie zabrakło obraźliwych określeń dotyczących stołecznego klubu, a także zachęty do uderzenia legionistów, gdy doszło do małej awantury na placu gry. Młodzież chciała również, by Lech "strzelił k... gola", a także z "k... jechał". W dodatku legionistom kazano "wyp...".

 

Bulwersować mogło zwłaszcza jedno hasło, które w ustach kolegów po fachu brzmiało niestosownie - "Nie ma litości, połamcie tym k... kości". Trudno uwierzyć, że kandydaci na piłkarzy, co mecz narażeni na urazy, namawiali starszych kolegów do zrobienia krzywdy rywalom. Akademia Lecha chwali się swoimi wartościami, a grupa wychowanków takimi okrzykami pokazała, że się pod nimi nie podpisuje. Młodzi gracze Lecha zasiadający na trybunach odpalali również petardy hukowe, pojawiła się też świeca dymna. 

 

Jeden z najważniejszych meczów w rozgrywkach młodzieżowych w Polsce, miał otrzymać ładną kibicowską oprawę, lecz zamiast tego, adepci poznańskiej akademii sprawili, że pozostał niesmak. 



images/zdjecie/big/124de5e4007e4815e5608fae0172a6ef.jpg

 

sklep
Autor: Piotr Kamieniecki Źródło: Legia.Net   

twitter

Komentarze osób niezalogowanych wyświetlą się po akceptacji moderatora


 

Komentarze

Wszystkie
Pozytywne
kaka1
2018-06-08 07:28
poznańskie zakompleksione kundelki ujadają a Legia jedzie dalej ...
Widać, że w poznaniu mają większy problem nie tylko z błaznami na trybunach lecz też sami piłkarzami, którzy również mają wyprane mózgi.
Przykre ale lech jako klub zaczyna wypływać na szczyt błazenady i zbydlęcenia obyczajowego nie tylko w Polsce.
~Dtyvdsg
2018-06-07 22:03 IP 89.64.1***
Bzdura ten artykuł ze strony redakcji.troche nie potrzebnie o tym pisaliście
AMLEGIA
2018-06-07 21:08
Amika i wszystko jasne - zakompleksiony regionalny klubik amika - już nawet nie lech bo ten sprzedał się amice za agd
=========================
Amika nigdy nie będzie wielka bo ma wszczepiony gen porażki za swoje działania korupcyjne.
Wymigała się przed odpowiedzialnością ale los ją pokarał zaszczepiając gen porażki. Być kibicem amiki to masochizm, czyli:
1. «znajdowanie przyjemności w zadawaniu sobie cierpień lub w poddawaniu się im»,
2. «zboczenie polegające na doznawaniu satysfakcji pod wpływem bólu i upokorzenia».
Nie wiem co jest gorze - hehehehe !!!

Tylko LEGIA-LEGIA MISTRZ !!!
WielkikibicWielkiejL
2018-06-07 19:25
Powiesz przy takim Poznanskim dzieciaku słowo Legia to dostanie ślinotoku, białej gorączki i zacznie rzucać bluzgami.Powiesz Lech/Amica przy wychowanku Legii .Powie nie interesuje mnie to.Nie obchodzi mnie to przecież gram w Legii. Młodzi Legioniści są wychowywani w świadomości,że Legia jest najważniejsza a jednocześnie wychowywani w szacunku do każdej innej drużyny i gdy tylko poczują ich kompleksy i zawiść sami wiedzą,że do Kompleksiorza nigdy nie pójdą.Po kilku latach dobrze wychowany legionista Furman, Borysiuk(Łukasika też kiedys chcieli o ile się nie myle). Mimo próśb i starań Amiki odpowie grzecznie Nie ma szans nigdy u was nie zagram. Amikowiec Bereszynski.Bielik,Kozak,Wandzel czy Linetty z którego Leśny ostatecznie zrezygnował (po rozmowach ze starym Wandzelem) od razu powie TAK bardzo chce u was zagrać.Nie chce już być tym "ujadającym kundlem".
~LUPA
2018-06-07 17:21 IP 77.111.***
To bardziej sprawa dla Uwagi oni się zajmują patologią dzieci.Amika to patologiczny klub szkoda,że nikt o tym nie mówi i nie pisze. Ktoś z klubu tym dzieciakom na takie zachowanie zezwolił.
~TMR
2018-06-07 15:20 IP 188.146***
Jak widac stary czy mlody kibic tej poznanskiej poczwary jest chamem i prostakiem. A my co? Olac frajera. Legia Mistrzem Polski. A oni Wielkopolski. Zegmamy poznanskie gnomy ozieble z domieszka ironii
sportowaWarszawa
2018-06-07 15:15
Kinder Hooligans, to dobre, hahahahaha :)
TheMan
2018-06-07 15:09
Skandaliczne? Biorą przykład z kiboli.
Byczek
2018-06-07 14:39
Z tego artykułu najważniejsze jest zdjęcie. Zostawić, wyostrzyć, oprawić, powiesić na ścianie, z dopiskiem "Tym panom, w Legii dziękujemy" .
A nam pozostaje zapamiętać te gęby, na wypadek gdyby ktoś, z decyzyjnych, w klubie to przeoczył. Niech sobie robią kariery, w pyrowie. Mogli np. jak niechciany Bereszyński, czy inny Bielik wypromować się w Legii. Niech ich marzeniem pozostanie gra, w polskiej eklapie na boisku obok Trałki, Ników Bilów Nilsenów, czy innych Gytakjerów, bo przecież nie w Europie.
Amen
2018-06-07 14:49
To są jeszcze dzieci. Nie ma co ich skreślać. Za środowisko, które ich kształtuje nie odpowiadają. Dlatego tym bardziej apeluję, żeby w Warszawie był normalny doping. Niech poczują różnicę. Być może jeden, czy drugi się opamięta i odważy jednak zawalczyć o swoją przyszłość w Legii.
Pozdrawiam.
2018-06-07 15:07
Ten wpis, to tak trochę, z przymrużeniem oka jest.
Ale jeśli już, na poważnie, to trochę się z Tobą zgodzę, a trochę nie.
Może to i dzieci, a może nie, jedno jest pewne, sami decydują o sobie. Nie rozumiem takiego stawiania sprawy, że to środowisko miało/ma na nich wpływ, a oni są na tytle głupi że nie potrafią się ogarnąć. Jak mawia klasyk Volenti non fit iniuria. Co do tego, żeby u nas był normalny doping, to się podpiszę wszystkim czym można. Pozdro
2018-06-07 15:40
Ja też nie uważam, że należy stosować przesadnej taryfy ulgowej. Ale też uważam, że warto być elastycznym. Na pewno nie da się uciec od emocji, które na pewno są w rywalizacji sportowej. Ci młodzi, podkreślę, piłkarze powinni ponieść konsekwencje. Nie można tego tak zostawić. Jeśli PZPN nie zareaguje oficjalnie, można mówić, że walka z patologią to fikcja. Z drugiej jednak strony, uważam, że w przypadku takich sytuacji, w przypadku młodych ludzi nie muszą to być konsekwencje na całe życie. Można dać im szansę zmądrzeć. Jeśli będą mieli 20 lat i mentalność Kownackiego, a nie Bereszyńskiego, to już inna sprawa.
Pozdrawiam.
2018-06-07 16:21
Ps
Sorry, miało się zacząć: "Ja też uważam, że nie należy..." ;-)
2018-06-07 16:43 IP 78.11.3***
A zapomnieliście co krzyczęliśmy przy meczu z Polonią w Młodej?
Zacznijmy od siebie
2018-06-07 22:26 IP 83.20.1***
Nikt by, nie chcial
~8888888888888888888
2018-06-07 14:15 IP 77.111.***
No własnie a teraz zapytaj młodych wychowanków Legii co to jest Lech?Odpowiedz będzie Nie wiem ,Nie interesuje mnie to bo gram w Legii.Jestem zdrowym,dobrze wychowanym człowiekiem pozbawionym kompleksów i zawiści do innych drużyn.
Zoliborz
2018-06-07 13:49
Przecież na zdjęciu widać że są to parówy, modeliki co 2h szykują się przed wyjściem z domu.
takie wyzywanie w grupie to sposób na dowartościowanie nijakiej mentalności
PanMisiek
2018-06-07 13:32
standard, wronieckie bydło trzyma poziom
~qwerty12
2018-06-07 12:51 IP 195.85.***
Jest takie piękne słowo- HIPOKRYZJA... gdyby było w druga stronę to na pewno nikt z nas nie robiłby problemu...
Nie potrzebna napinka...
Wojt65
2018-06-07 12:41
Czy wy kiedyś słyszeliście co stworzonego przez amikowców?piosenki które spiewają są zerrznięte z trybun Legii lub innych klubów. Nawet na meczach z innymi drużynami niż nasza słychac ich pianie jaka to Legia k...a.
Fuska
2018-06-07 12:27
Kurva... To zdarzenie wyebało skalę żenadometru i kompleksometru. Co w tym dziwnego że Legia jest lepsza i większa od Amiki? A coś czuję, że to nie będzie w przyszłości ostatnim incydentem.
~KWL
2018-06-07 12:18 IP 5.134.6***
Nie martwcie się zaraz Loczek wyjdzie i opowie że chętnie udekoruje młodych Amikowców na Legii nawet jak trzeba będzie to i na żylecie . Dziennikarz Smokowski napiszą że w sumie ROZUMIEJĄ zachowanie młodych piłkarzy bo się trochę zdenerwowali , drugi dziennikarz Włodarczyk dopisze że spotkał się z Klimczokiem i absolutnie zgadza się z tym że był to NIETAKT Mioduskiego odnośnie wypominania przyśpiewek młodych amikowców. Twarowski znowu się będzie uśmiechał od ucha do ucha wspominając przyśpiewkę JAK WAM SIĘ SPAŁO że to takie FAJNE z JAJEM działania kibiców.

Raz ! dwa ! trzy ! opluj Loczka ty .

Do sporawy się dołączy Aga Jaga i napisze że już tak robili i w sumie to CO IM ZROBIĄ ? A Loczek będzie wygłaszał wszędobylskie miłosierdzie do całego świata . Nie wpuściliście naszych kibiców ? NIC NIE SZKODZI u nas was ugościmy bowiem ja jestem jeden JEDYNY szlachetny Loczek I .
alaryk
2018-06-07 12:10
Ja nie jestem w ogóle zdziwiony. Przecież do dzicz w formie czystej, o czym wiadomo od lat. Z pyrackimśrodowiskiem idzie jednak bardzo moczny medialny PR i to on mydli ludziom oczy, ze tam niby jest jakaś kultura piłkarska i kultura w ogóle.
Cos jak z centowem, który puszy sie tym, ze stolice przeniesiono do Warszawy ale "kultura została w Krakowie". Zwłaszcza ta, co biega z maczetami po ulicach.
Ja to się bardzo cieszę, że ta "kultura" została w Krakowie.

A ciekawe co na to herr jotzet ileśtam? Piewca ładu społecznego, merytorycznej dyskusji i ogólnie bątą?
2018-06-07 12:50
No i tradycyjnie pozdrawiam fanklub AntyLegia grasujący na tych stronach i rozdający czerwone łapki przy prolegijnych wpisach. jesteście niczym góvvno w zatkanym kiblu - nie macie na nic wpływu, oprócz dryfowania i wylewanias ię na zewnatrz..
Pa.
LegiaSupporter
2018-06-07 11:46
Podejrzewam, że po tym jak swego czasu udało nam się paru młodych chłopaków z Lecha wyciągnąć, takie zachowania wśród nich są mile widziane we władzach Lecha.
ZenekL3
2018-06-07 11:41
W chórze Stuligrosza też tak odważnie śpiewali a potem wszyscy chodzili w spódniczkach.
WielkikibicWielkiejL
2018-06-07 11:29
Tomasz Małek z Poznania pracownik akademii Amiki napisał na swoim twitterze"Dziękujemy naszym młodym wychowankom za wsparcie super dopingiem" po czym zablokował swoje konto na twitterze ;dddd .Ja się nie zdziwie jak w tych akademiach Amiki śpiewają codziennie na początek dnia w chórze najbardziej znaną z ich stadionu przyśpiewke,której w Poznaniu uczą już w przedszkolach.
-Do nienawiści do tej drużyny tak wychowano ...Legia to .....
pivnica
2018-06-07 11:26
To nie tylko Leszcz tak ma. Mieszkam w mieście podzielonym między żydzew i Legię. I na ścianach w tych gorszych rejonach jest głównie Legia to, Legia tamto... a o swoim klubie mają co piąty bazgroł.
~Bull
2018-06-07 11:07 IP 94.254.***
Fajnie, że młodych piłkarzy Lecha było z 10, a reszta to chłopacy z Wronek xDD
SEBA
2018-06-07 11:06
Ja się nie do końca zgodzę, że "skandaliczne". Raczej standardowo poseńskie. Przecież tam nawet 2 letnie dzieci uczą, że Legii się nienawidzi. Ten filmik pewnie każdy widział:
youtube.com/watch?v=ChxzQ9pWntY

Przychodzi nowy piłkarz i co mówi? Że kocha lecha? Nie. Nagrywa filmik jak bardzo nienawidzi Legii.
Feta z okazji 3 miejsca. I co jest? Radość? Nie. Trzeba śpiewać piosenki na Legię.
itp itp

U nich się nie liczy żeby samemu coś wygrać. Najważniejsze jest żeby Legia nie wygrała. Przecież jakby wygrali z nami ostatni mecz i Legia miała by 2 miejsce, a nie MP to tej całej zadymy by nie było i sezon by był "uratowany". Co z tego że nadal nie byłoby trofeów, transferów, trenera, że rutki ich dymają itp? Nieważne. Ważne, że Legia nie wygrała MP.

Przecież oni nawet na oficjalnej stronie jako "wydarzenie roku" wybrali zwycięstwo z Legią 3:0. Co z tego że 500 sezon z rzędu bez MP, bez PP, bez pucharów itp. Nieważne. Ważne, że z Legią u siebie 3:0. :)

Ważne, że z "odwiecznym rywalem" wygrali u siebie 3:0. Co z tego, że nikt ich nie traktuje jak "odwiecznego rywala"? Nieważne. Co z tego, że wyprzedzają Legia w tabeli raz na 25 lat? Nieważne. Co z tego, że w tym samym czasie więcej razy grali w I lidze niż wyprzedzili Legię? Nieważne. Mają swoje "derby Polski", maja "swojego odwiecznego rywala" i żyją sobie w swoim urojonym świecie.
2018-06-07 11:49 IP 91.65.1***
seba: musiales wejsc na strone Lecha by wyleczyc swoje kompleksy czy moze miales inny powod?!! Zadaj sobie przy okazji pytanie: po jakim przegranym meczu wasi kopacze dostali wpiepszy? Po przegranej ze spadkowiczem czy po porazce w Poznaniu 3:0? No to masz teraz obraz tego co jest dla kogo wazne a co nie.
2018-06-07 13:30
Pełna zgoda. To klasyczny syndrom: Legia gra zawsze o mistrza. Pozostałe klubiki, zwłaszcza te najbardziej żenujące, jak Ciemnystok - o to, żeby go nie zdobyła.
kurek
2018-06-07 10:44
To chyba to wychowanie mentalne o którym mówił Chrobak swego czasu. Brawo. I dlatego zawsze Lech będzie zaściankiem. W końcu pojawią się obok Legii czy Jagi 2-3 poważne kluby i klub z pyrlandii będzie na 5-6 miejscu. Bo tam nakładana na graczy jest chora presja. Oba mistrzostwa w ostatnich latach przypadkiem. Tak samo piłkarze już starsi co śpiewają z kibicami. Taki Mila mógł grać w Legii i być może byłby wyżej niż jest teraz.

Klubików jak Śląsk nikt nigdy poważnie nie traktował. Ilu reprezentantów mieli na turnieje??? To tyczy się wszelkich Arek Gdynia, Cracovii czy innych mniejszych klubów. Zwłaszcza kiedy nasi zaczęli uciekać z naszej ligi to Legia jest najlepszą trampoliną do kadry bez względu na to gdzie jest. I jeszcze może jakiś jeden max 2 kluby do tego.

Także działacze Lecha brawo. Wychowujcie piłkarzy w nienawiści. Ktoś kiedyś napisał, kibice Legii są wychowani w miłości do swojego klubu, a kibice Lecha w nienawiści do Legii. To w sumie pasuje do wielu klubów w Polsce.
AMLEGIA
2018-06-07 10:36
Amika - i wszystko jasne - PATOLOGIA !!!
===============================
Gdyby kibole prowadzili negatywny doping to nic nadzwyczajnego nie byłoby ale jak młodzi piłkarze amiki tak robią to powinny być wyciągnięte jakieś konsekwencje w stosunku do piłkarzy i klubu amiki, który odpowiada za zachowanie swoich piłkarzy.
Nie będę się dziwił, jak nasi kibice odpowiednio przygotują powitanie dla piłkarzy amiki - ale nie będą to młodzi piłkarze LEGII.
------------------------------------
PS. Ciężki jest los kibica amiki - wiecznie przegrywać i być frajerem !!!
A jeszcze ich zarząd robi ich w ...... a oni ciągle się łudzą, że będzie lepiej. Dla wronieckich liczy się tylko kasa. Trofea są dla innych - hehehe !!!

Tylko LEGIA-LEGIA MISTRZ !!!
2018-06-07 14:39
A ja chciałbym, żeby nasi kibice przywitali juniorów(podkreślam!) Lecha przyśpiewkami o Legii, a nie o nich. Żeby dać im szkołę dopingu. W końcu to jest młodzież, jeżeli w Poznaniu ich nikt nie chce edukować, niech uczą się w Warszawie na czym polega szacunek dla rywala. Są młodzi, może jeszcze nie jest zbyt późno.
Mam nadzieję, że niektórzy z nich wyrosną na dobrych, zawodowych piłkarzy, ktorzy umieją uszanować rywala.

Być może witając Lechitów normalnym dopingiem przekonamy niektórych z nich, jak Hamę, Bereszyńskiego choćby, że w Legii panuje zdrowy rozsądek i dobre możliwości rozwoju, bez zakompleksienia.

Pozdrawiam.
DarioK
2018-06-07 10:34
O jak wyraźnie buźki na zdjęciu widać. Sami gangsterzy. Tak na marginesie- piłkarze nigdy nie należeli do intelektualnych orłów, ale zachowanie tych szczeniaków to po prostu ściek. Nie warto dłużej nad tym się pochylać.
Bednar
2018-06-07 10:33
To się nazywa indoktrynacja. Od małego wychowani w nienawiści, pod czym zapewne podpisuje się po cichutku sam klub. Poniekąd "fajny" patent na Legię, młodzi nigdy tam nie pójdą a na meczu z tym klubem będą jak wściekłe pitbulle. Teraz zapewne będzie jeszcze ich nakręcał ten cały Djurdjević.
~123
2018-06-07 10:26 IP 37.47.1***
Praktycznie wszyscy chłopcy zasiadającyna tej trybunie to zawodnicy klubu Błękitni Wronki a nie Akademi Lecha
Vojtala
2018-06-07 10:23
Zabrali dzieciakom smartfony to musieli spuscic nerwa i tyle.

Gdyby nie zabrali to zamiast dopingu bylyby same zgiete szyje :D
2018-06-07 15:16 IP 194.181***
jednemu tak "zabrali" smartfon, że poleciał w naszego zawodnika(1:37:48 na filmie na YT z meczu na ŁaczyNasPiłka)
TerminatorrL1916
2018-06-07 10:05
Oni w Poznaniu są oburzeni,że ktoś to traktuje jako patologie. Dla nich to są normalne zachowania.Nawet gdyby tam wulgaryzmami rzucali 6-latki a nie 12-latki byłaby aprobata postronnych osób z pracownikami Amiki włącznie.
Jak w ostatniej kolejce z Legią ich kibole zrobili zadyme to osoby neutralne były zachwycone nagrywały to na telefony,biły brawo,że niszczą swój stadion.
peem
2018-06-07 10:02
Niczego innego bym się nie spodziewał, sam niestety w połowie pochodzę z wielkopolski i za każdym razem jak odwiedzam rodzinę to wszyscy lokalsi wiedzą ze przyjechał ten z azji, a raz jak jeszcze nie będąc do nich uprzedzony myślałem że można z nimi kulturalnie pogadać o piłce, pochwaliłem się że chodzę na Legie to mi kazali "czymprędzęj się oddalić". To powiedzieli ludzie których znałem od wielu lat, młodzi sąsiedzi mojego wujostwa.
Tak że w nienawiści do Warszawy wychowani... dobrze ze ja wychowany tu na miejscu ;)
zwawy
2018-06-07 09:35
nie skandaliczne tylko jak na standardy "Krainy Podziemnych Pomarańczy" normalne i dziwię się, że Redakcja się dziwi.
~Lesny Dziadek
2018-06-07 09:29 IP 94.254.***
Przyjmijmy zawodnikow i kibicow Lecha z honorami, dla kazdego gratis - podwojna porcja frytek(z polskich pyr) i Krolewskie...
iwan
2018-06-07 09:26
Poznańska patologia i tu jest pole do popisu dla PZPN to powinna być taka kara że siedli by a dyupy,takie zachowanie powinno się tępić w zarodku tej patologicznej poznańskiej rodziny.
2018-06-07 09:35
Właśnie o tym pisałem niżej. Poznańska, nie Poznańska. Jeżeli pozwala się by to młodzi piłkarze, oficjalnie zaproszeni przez klub, serwowali takie teksty, to ciężko to zrozumieć...
Pozdrawiam.
jz166
2018-06-07 09:16
Są siebie warci kibole poznańscy i warszawscy, a w razie czego zawsze w sojuszu przeciwko policji. I to święte oburzenie p. Kamienieckiego, który z niczego zrobił wielki skandal, tak jakby chamstwo i pogarda nie były obecne na co dzień na polskich stadionach.
2018-06-07 09:21
Z pewnością masz rację. Ja sam pamiętam, gdy parę lat temu juniorzy Lecha grali w Warszawie i leciały bluzgi z trybun na Lecha. Nie pochwalam tego z pewnością, ale też nie pamiętam by ktoś coś miał do piłkarzy grających na boisku. Póki co jednak kluby nie robią odpraw z etyki dla kibiców. Natomiast dla piłkarzy owszem, tak mi się wydaje. Problem tu polega na tym, że nie są to kibice, tylko młodzi piłkarze, którzy powinni mieć jakiś elementarny szacunek dla rywala. To jest grupa organizowana przez klub. Ludzie, mogący jutro w tym klubie pracować.
To jest ewenement zatem i o tym warto mówić.
Pozdrawiam.
2018-06-07 10:19
Niedorozwoju tu nie ma słowa o kibolach.Tylko o dzieciach w dodatku zawodnikach amiki ja rozumiem,że u was w Poznaniu takie zachowania są traktowane bez większej refleksji. Tak samo jak atakowanie małych 8-10letnich legionistów na turnieju w poznaniu i wyzywanie ich matek od kure..
2018-06-07 10:53
Nie próbuj ze mną wchodzić w interakcję, w szczególności za pomocą wyzwisk, kibolski chamie. Nie będę ci nic wyjaśniał, bo jesteś zbyt tępy, żeby cokolwiek zrozumieć. Potrafisz tylko anonimowo bluzgać i wyzywać, jak typowy kibolski margines społeczny.
2018-06-07 11:14
Kazdy tu obecny dłuzej na tej stronie wie,że jestes chorym trollem a z takimi nie ma sensu normalna konwersacja.
2018-06-07 11:46
Standardy normalnej konwersacji to są poza twoją skrajnie ograniczoną percepcją, coś nieosiągalnego dla takiego marginesu społecznego.
2018-06-07 12:14
"jz166
2018-06-07 10:53 IP 158.169***
Nie próbuj ze mną wchodzić w interakcję, w szczególności za pomocą wyzwisk, kibolski chamie. Nie będę ci nic wyjaśniał, bo jesteś zbyt tępy, żeby cokolwiek zrozumieć. Potrafisz tylko anonimowo bluzgać i wyzywać, jak typowy kibolski margines społeczny."

COZ A STYL, CO ZA ELEGANCJA!!!!!!!!
Winszuję panu cierpliwości i wytrwałości w trollowaniu na tych stronach.
Strugasz galanta i elleganta, a z pyska leci ci rynsztokowa piana i bable metanu.
A iwesz dlaczego metanu? No zgadnij...
2018-06-07 12:26
Uderz w stół, a nożyce się odezwą, czyli kolejny przedstawiciel kółka wsparcia kibolskiego bełkotu. Każdy kto ma inne zdanie na temat kibolstwa jest trollem-prowokatorem, bo tak postanowił alaryk albo jakiś inny zwolennik kibolstwa, któremu zamarzyło się, że wszyscy muszą zgadzać się ze wszystkimi jak w państwie Kimów. A kto śmie wyjść przed ten kibolski szereg podlega zwalczaniu, bo przecież kibolski punkt widzenia to jedynie słuszny a wszystko inne jest trollowaniem. Jaki prosty jest ten twój świat!
2018-06-07 12:56
Koleżko, nie wysilaj się. Żeby uderzyć w stól to najpierw musiałbysz go odróżnić od kibla. A potem nałożyć hełm na łeb żeby uderzenia nie zaszkodziły ci bardziej od tych, które już zaliczyłeś.
Jesteś chamowatym i gburowatym ćwokiem ze wsi, który udaje dżentelmena, jednak bez powodzenia,, bo gnojówka z ryja ulewa ci sie przy każdym wpisie.
Także bujaj wory szmaciarzu w kierunku swoich LZSów i pouczaj swoich de8ilowatych ziomali.. O tym że nie wiesz nawet czego dotyczy dyskusja i wpie4dalasz swoje dyżurne bzdety to nawet nie będę ci próbował wyjaśniać. Z bananami nie dyskutuję.
2018-06-07 13:39
Sfrustrowany parszywym życiem kibolski chamie, wiadomo było z góry że będziesz musiał sobie szybko ulżyć wiązką standardowych kibolskich pomyj, bo na nic innego takiego prostaka jak ty nie stać. Życzę ci wszystkiego najgorszego w tym twoim zasranym żywocie.
2018-06-07 14:32
Po co z nim piszecie? To marny prowokator. Udaje elokwentnego i wyważonego a tak naprawdę tryska jadem. Zaraz pewnie będę nazwany tępym kibolem sfrustrowanym życiem i bez widoków na przyszłość.
2018-06-07 17:00
"Życzę ci wszystkiego najgorszego w tym twoim zasranym żywocie."

Widzisz świniopasie - wyszła z ciebie twoja prawdziwa i nieskrępowana natura. Różnimy się fundamentalnie tym, że ja tobie niczego szczególnego w twoim zyciu, jakie by nie było, nie życzę.
To fakt, ze uważam cię za gburowatego durnia, który udaje moralistę, beszta wszystkich, którzy mają coś innego do powiedzenia i na zakończenie każdej "polemiki" bluzga jak rynsztokowy żul. Bywasz śmieszny, żalosny, irytujący.
ALE NIGDY NIE BĘDE CI żYCZYŁ wszystkiego najgorszego, bo takie teksty, a de facto zyciowe postawy charakteryzują padalców o wymiarze i mentalności obozowego kapo, czy HJtowskiego Pimpfe.
Która to mentaqlność z ciebie własnie wylazła w całej okazałości
Mam jak ty jedynie pogardę.
2018-06-07 17:02
OCZYWISCIE ostatnie zdanie mialo brzmiec tak:
Mam dla takich jak ty jedynie pogardę.
2018-06-08 09:12
Należysz do kibolstwa, czyli kategorii na wskroś szkodliwej społecznie, która potrafi tylko okazywać innym ludziom pogardę i nienawiść, jeżeli tylko mają inne zdanie, więc gwarantowane, że będziesz w życiu dostawał od ludzi to samo, szkodzący Legii antykibicu.
2018-06-08 09:38
Jz w ostatnim poście odnoszę wrażenie, że... piszesz o sobie.
Roman
2018-06-07 08:55
Cóż jeśli wpajanie "wartości" młodym Lechitom odbywa się pod hasłem "Nie ma litości, połamcie tym k...m kości", to przypomina mi działania pewnej młodzieżowej organizacji, przybyłej do Polski w czasach gdy Poznań był Posen, a Warszawa - Warschau.

Są kibice, którzy postępują niewłaściwie i trzeba o tym mówić. Ale jeśli tak zachowują się młodzi piłkarze, z błogosławieństwem klubu, to ręce opadają. Podobno w młodym piłkarzu kształtuje się cechy zdrowego współzawodnictwa, fair play, szacunku dla rywala, etc. Na pewno?

Drogi Zarządzie, to może jest mały epizod, mecz juniorski. Ale to kolejna sytuacja, w kończącym się sezonie, gdy uczciwe zasady są zawieszane, "bo przecież przyjeżdża Legia". Mam nadzieję, że są jakieś nagrania. Warto zgłosić oficjalne zażalenie! To nie była grupa kibiców. To wychowankowie, niemal pracownicy Lecha. Pamiętacie wolontariuszkę, która zwyzywała Vuko? Nie można takich rzeczy zostawiać.

Drodzy Kibice, gdy młodzi Lechici przyjadą do Warszawy, pokażmy klasę. Jesteśmy ponad tym prostactwem. A młody piłkarz, Legii, Lecha, Jagi, Wisły, czy gdziekolwiek by grał, powinien wiedzieć, że w młodzieżowej piłce liczy się podnoszenie umiejętności, rozwój. Że rywalizacja to nie prostacki fanatyzm.
2018-06-07 09:12
Ps
Jeśli to wzorce płynące z góry, to oczywiście wtedy tylko, przypomina mi elementy filozofii działania pewnej organizacji, pod kątem siania nienawiści do przeciwnika, wśród młodych ludzi, a nie kształtowania zdrowego współzawodnictwa.
2018-06-07 10:13
Jedynym rozwiązaniem byłoby zamknięcie tego pseudoklubiku.Tam każdy pracownik chodzi nabuzowany Legią jeśli trafia tam ktoś normalny to i tak szybko przesiąknie nienawiścią i zostanie zarażony kompleksami
kierownik
2018-06-07 08:30
dobrze dobrze, niech się spinają, przecież Biedastok zaczyna podnosić łeb jako największy wróg stolicy a to by była dla nich potwarz!

zapowiada się ciekawa rywalizacja w nadchodzącym sezonie :D
2018-06-07 08:32
a swoją drogą Biedastok najczystszym miastem Polski i w pierwszej dziesiątce w Europie, fajnie co? tylko im pozazdrościć oczywiście pozytywnie.
cobus
2018-06-07 08:23
Czego można innego po nich się spodziewać !!
Powinien tym zająć się PZP i organ dyscyplinarny Ekstraklasy .!!
factis
2018-06-07 08:21
Jaki klub (a raczej twór grający na licencji amiki) tacy młodzi "piłkarze".
Chłop ze wsi wyjdzie, wieś z chłopa - nigdy.
technojezus
2018-06-07 07:17
Cóż....każdy wiedział i wie że ten pseudo klubik jak i miasto ma kompleksy na temat Warszawy.
Nie zdziwię się jak tam od małego zamiast pacierza to uczą przyśpiewek na Legię.

Nie ma się co dziwić
~in
2018-06-07 06:53 IP 5.184.3***
To w tych wronkach juz nawet nie ma kto wesprzec młodych grajków? Nawet żadne gimnazjum im nie kibicuje? No trudno :)
~Piotrr
2018-06-07 06:37 IP 178.6.2***
Szanowny Panie Kamieniecki: Pańskie oburzenie tym zachowaniem mnie nieco zaskakuje.
Bo:
1. Kibole na trybunach nie należą do najgrzeczniejszej grupy społecznej.
2. W Polsce nie kochają Legii.
3. Czego się spodziewać po zakompleksionym buractwie z Poznania?

A tak w ogóle to kolejne baty Lecha z Legią. Brawo.
~zoli
2018-06-07 06:30 IP 37.47.2***
Widać że masz problemy ze zrozumieniem ary Żoliborztreści , tu nie chodzi o okrzyki kur...a , lecz o zachowanie szczeniackie małych pilkarzykow pyr
zxcv
2018-06-07 06:28
Jeszcze w dorosłej piłce można zrozumieć patologię- istniała, istnieje i będzie istnieć. Ale żeby dzieciaki życzyły połamania "kolegów"? To są kompleksy ale nie wzięło się to z powietrza- od małego dzieci są uczone nienawiści do Legii w tego typu klubikach. Pirotechnikę można zamieść pod dywan w takim meczu ale za te teksty o k...ach, połamaniu kości powinny być kary- indywidualne dla każdego, kto znalazł się w tej grupce. Ciekawe, czy jak dostaliby oferty z Legii (finansowo korzystniejszą to na pewno) to siedzieliby w tej całej Amice? Nie, oni uśmiechaliby się i opowiadali o szanse w najlepszym klubie. Ale z drugiej strony- żaden z nich do Legii nie trafi, na Legię trzeba mieć głowę wolną od kompleksów i w miarę poukładany umysł, a te chłopaki nie mają w czaszkach nic, co Legie mogłoby przekonać. Będą kopać u jakiegoś Djurdjevicia (o ile wytrzyma do czasu ich wejścia do zespołu jedynki) w walce o max 2 miejsce co sezon, a Legia będzie zgarniać tytuły. Nie mają mentalności porządnych piłkarzy- kompleksy i brak pokory. Ciekawe ilu z nich zrobi kariery na poziomie I ligi, Ekstraklasy lub zachodnich lig (topowych i tych mniej) skoro potrafią tak pięknie się pokazać.
~Misza_Praga
2018-06-07 05:53 IP 37.248.***
Jakie to Piękne,jak cała Polska żyje nami
Xxxxx123
2018-06-07 05:43
A czemu się dziwić, że taka sytuacja miała miejsce jak obraźliwe okrzyki są na porządku dziennym w Ekstraklasie na każdym stadionie?

Przecież co pójdzie się na mecz to można posłuchać "... kur* aeaeao" przez dobre kilka minut

Przykład płynie z góry
2018-06-07 06:50
Naprawdę uważasz, że regularnie na stadionach Ekstraklasy piłkarze klubów pojawiają się na trybunach i wznoszą wulgarne okrzyki wobec rywali? Chociaż w przypadku tej śmiesznej drużynki, zwanej oficjalnie lechem, faktycznie masz rację...
2018-06-07 09:18
A co to za wielka różnica, czy to są piłkarze naśladujący kiboli czy sami kibole? Nienawiść i chamstwo to samo.
2018-06-07 09:40
jz166

Taka różnica, że piłkarze, wychowywani podobno według jakichś wartości(właśnie: jakich???). Sam często wspominasz, słusznie, o potrzebie walki z patologią. Ja uważam, że prawo i jego egzekwowanie, to jest ważny, ale jeden z elementów tej walki.
Innym jest kształtowanie odpowiednich postaw. Gdzie mają być kształtowane jeśli nie w strukturach klubu? Kto ma dawać przykład kibicom, jak nie piłkarze? Nawet nastoletni?
Może wyda się to mało istotne. Dla mnie jest ważne, aby klub wpływał na budowanie zdrowej rywalizacji. Takie zachowania wśród młodych piłkarzy, działających nie indywidualnie, ale jako grupa zorganizowana przez klub, są zaprzeczeniem walki z patologią. To jest moim zdaniem ta różnica.
Pozdrawiam.
2018-06-07 09:49
Ps
Dodam też, że kluby często narzekają, słusznie, że nie mają wystarczającego wsparcia państwa do walki ze stadionowymi patologiami. Tu jednak zaszła sytuacja, na którą klub powinien mieć wpływ, bo to są jego wychowankowie. Reakcja moim zdaniem musi być.
2018-06-07 12:29
Piłkarze są szkoleni, a nie wychowywani. Klub żyją w symbiozie z kibolami w tym kraju, to doskonale wiadomo, więc nie ma co oczekiwać, że będą wychowywać. Inna sprawa, że kibolstwo w Poznaniu jest najbardziej zradykalizowane, ale to niewielki szczegół w polskim problemie kibolstwa w ogóle.
2018-06-07 14:24
"Piłkarze są szkoleni, a nie wychowywani." To stwierdzenie stanu faktycznego, czy oczekiwań?

Oczywiście jestem w stanie zgodzić się z tym, że to rodzice w pierwszym rzędzie są odpowiedzialni za wychowanie dziecka, młodego człowieka. Ale nie zgodzę się(nie sugeruję, że tak twierdzisz), że klub, który zabiera się za pracę z młodzieżą, podkreśla potrzebę dbania o edukację(słychać to zawsze w wypowiedziach lechickich, legijnych, czy jakichkolwiek innych przedstawicieli akademii piłkarskich), nie ponosi żadnej odpowiedzialności za sprawy wychowawcze nieletnich podopiecznych.

Jeżeli jest tak, jak piszesz, że klub żyje w symbiozie z kibolami i to był efekt takiej sytuacji, to tym bardziej Legia powinna interweniować. Być może jest tak jak mówisz, że to "niewielki szczegół"(moim zdaniem nie). Wydaje mi się jednak, że walka z kibolstwem to jest suma "niewielkich szczegółów", które należy zwalczyć.

W kwestii odpowiedzialności za takie sytuacje drugorzędną sprawą jest to, czy tacy młodzi piłkarze inspirują się kibolami, Boko Haram czy kimkolwiek innym. Jeżeli juniorzy szkoleni w klubie, w zorganizowanej przez własny klub grupie, na obiekcie tegoż klubu, krzyczą nienawistne hasła i zachęcają do łamania nóg przeciwnikom, to moim zdaniem nie ma to nic wspólnego z kształtowaniem sportowca, nie mówiąc o edukacji. Tak się kształci kibola, a nie piłkarza. I wzorce, wzorcami, ale za tą sytuację jest odpowiedzialny bezwzględnie klub. Bo to klub, konkretny podmiot prawny, szkoli tych młodych ludzi. Nie zmienia to oczywiście faktu, że równolegle należy zmagać się też z inspiratorami-kibolami. Bo problem jest szeroki. Ale takie wydarzenia trzeba nagłaśniać w departamencie rozgrywek, innych organach PZPN i Ekstraklasy.

Pozdrawiam.
2018-06-07 15:11
Odpowiedzialność jest wtedy, gdy można ją wyegzekwować. W jaki sposób można domagać się od klubu odpowiedzialności za efekty tego wychowania? Symbioza klubów z kibolami właśnie na tym m.in. polega, że chodzi o rozmywanie odpowiedzialności. Na poziomie deklaratywnym w Polsce, gdzie hipokryzja jest codziennością, to wszystko gra, piękne wzniosłe słowa i cele, a rzeczywistość zupełnie inna. Widocznie tam gdzie rządzą kibole, tak jak w Poznaniu, młodzież trenująca w klubie będzie głównie powielać zachowania kibolskie, bo dostosowuje się do profilu klubu zdominowanego przez kibolstwo.
2018-06-07 15:27
Klub, w moim odczuciu powinie dostać oficjalne pouczenie od PZPN i zarządu Ekstraklasy, za zachowanie podopiecznych, za których zachowanie ponoszą odpowiedzialność. To jest oczywista sprawa. Jeżeli promuje się zasady fair play wśród piłkarzy i odpowiednie organy mogą nakładać kary na piłkarzy, to w tym przypadku również należy się przynajmniej zwrócenie uwagi na problem. Przypomnę: to są podopieczni klubu, którzy złamali zasady. Nie można bagatelizować tego problemu, bo za chwilę urośnie do większych rozmiarów, gdy ci młodzi ludzie wyjdą na boisko do poważnej rywalizacji.Wtedy nie będzie czasu na lekcje szacunku, a ich rywale mogą skończyć karierę z poważnymi kontuzjami. Na to jest zero tolerancji.
W szatni mogą sobie powielać, co chcą. Natomiast jako piłkarze klubu zrzeszonego w PZPN, na boisku, ławce, czy trybunach, mają prezentować odpowiednie standardy. Moim zdaniem jeśli nie będziemy reagować w takich sprawach, nigdy nie będzie normalnie.
Pozdrawiam.
2018-06-07 15:55
Ps

A egzekwowanie odpowiedzialności, do którego wezwać powinien PZPN, jest jasne i czytelne:
"Skoro to są wasi podopieczni, na waszym obiekcie, a nie na mieście, oczekujemy, że podczas zawodów sportowych, którym patronujemy, będą zachowywali się godnie. Zgodnie z zasadami fair play. Inaczej posypią się kary. Jak to zrobicie? Czy tylko pouczenie, nagana, czy od razu relegowanie? To już wasz problem. "
~Rytm
2018-06-07 02:15 IP 37.47.6***
Inteligencją nie grzeszą...ubrali się na biało. Chyba nie wiedzą, że na biało ubierają się kibice Legii.
Kibice Amiki ubierajà się na niebiesko, ew. na niebiesko i biało (podział na sektory), ale nigdy tylko na biało.
kodym1
2018-06-07 02:05
Wszystko mówi pewien rosyjski żart, z długą brodą. W wolnym tłumaczeniu:

Matka miała 3 synów.
Jeden był mądry. Drugi głupi.
A trzeci chciał zostać piłkarzem...

I niestety patrząc na "adeptów" - nie tylko z Wronek - to prawda w nim zawarta jest tyleż aktualna, co smutna.
sportowaWarszawa
2018-06-07 02:02
Mocni w gębie na trybunie. Jak co do czego to wzrok w ziemię i ich nie ma. Frajerorz Poznań wiecznie żywy. Życiowe przegrywy.
LegiaMistrz
2018-06-07 01:17
Nawet młodzi z kompleksem stolicy,ehh smutne życie tam,wszędzie przegrywać czy to pierwszy zespół czy juniorzy.
~Leśny Dziadek
2018-06-07 01:10 IP 89.65.2***
Biedne, zakompleksione dzieciaki....
Liczba komentarzy: 91

Logowanie




Uwaga

Redakcja serwisu LEGIA.NET nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj Komentarz - wersja bez konta.

Nick:
Uwaga: Odnośniki do serwisów zewnętrznych akceptujemy wyłącznie bez "http://"
Zamknij