Zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez Legia.Net oraz partnerów świadczących usługi w celach marketingowych, reklamowych oraz analitycznych.

Korzystając z serwisu Legia.Net bez zmiany ustawień twojej przeglądarki internetowej wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam.

Dane uzyskane w ten sposób będziemy przetwarzać i profilować do celów marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam oraz celach analitycznych a także w celach związanych z bezpieczeństwem serwisu.

Korzystając z opcji swojej przeglądarki zawsze posiadasz prawo do usunięcia wszystkich informacji, które zostały zapisane w plikach cookies.

Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: adres IP, adres żądanej strony, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu oraz inne tym podobne informacje.

Administratorem danych jest Legia.Net
X

Tło

21 czerwca 2018

Legia zainteresowana Szymańskim i Kante

2018-06-08 10:23:27
img
Podczas letniej przerwy w rozgrywkach mistrzowie Polski robią już trzecie podejście pod Wisłę Płock. Po nieudanych próbach pozyskania z piątej drużyny ekstraklasy trenera Jerzego Brzęczka i lewego obrońcy Arkadiusza Recy (dziś podpisze kontrakt z włoską Atalantą), tym razem na celowniku Legii znaleźli się się kapitan Nafciarzy – Damian Szymański oraz napastnik Jose Kante.

O Szymańskim informuje piątkowy "Przegląd Sportowy". Sprowadzenie 23-latka na Łazienkowską będzie niezwykle trudne. Po pierwsze, w jego kontrakcie, obowiązującym do 30 czerwca 2020 roku, nie ma wpisanej kwoty odstępnego. Po drugie, defensywnym pomocnikiem interesują się zagraniczne kluby, na czele z rosyjskim Spartakiem Moskwa. Po trzecie, Wisła wcale nie musi go sprzedawać. Po spodziewanym transferze Recy do Serie A na konto płockiego klubu (w ratach) ma wpłynąć pokaźna suma. - Ze stolicy nie mieliśmy na razie w sprawie Damiana ani oferty, ani oficjalnego zapytania. Co innego z Kolejorza. Rozmawiałem na jego temat z jednym z prezesów - powiedział na łamach PS prezes Wisły Płock, Jacek Kruszewski.


Z naszych informacji wynika, że Legia interesuje się też Jose Kante. Napastnik posiadajacy hiszpański paszport z końcem czerwca zakończy umowę z Wisłą Płock. Piłkarz był już jedną nogą w Hajduku Split, ale tam nastąpiła zmiana dyrektora sportowego i prezesa. Sprawy się przeciągają i nie jest wykluczone, że z sytuacji skorzysta Legia.


 

sklep
Autor: Marcin Szymczyk Źródło: Legia.Net   

twitter

Komentarze osób niezalogowanych wyświetlą się po akceptacji moderatora


 

Komentarze

Wszystkie
Pozytywne
kunczi
2018-06-09 10:29
Czemu od razu pozbywamy się Wieteski? Żeby kupić jakiegoś Chorwata z ligi francuskiej ? Ironizuje, ale zupełnie tego nie rozumiem bo mamy naturalnego zastępce Pazdana, Polaka, mlodego, to nie my już musimy się nachapać. Absurd. I to za takie grosze...
poloop
2018-06-09 09:38
Kim Legia się nie interesuje? chyba tylko mną hi hi. TYLKO LEGIA.
~Podaj nick
2018-06-09 03:18 IP 37.47.2***
Szymański? Z całym szacunkiem ale Furman jest półkę wyżej do tego nasz człowiek A Jose Kante patrząc przez cały sezon w jego wykonaniu bardzo ciekawa opcja (wiek w miare) umiejętności ma w dodatku pomyślcie o lepszych partnerach (nasza Legia) minimum +10 bramek A i motywacja dla Jarka żeby zapierdalać bo z całym szacunkiem Eduardo(poza nazwiskiem) to Jarek się z niego śmieje :) Mocno LEGIA
mokotow
2018-06-09 00:31
Ogladalem sporo meczy Plocka, raczej jestem marudny Na transfery ale Kante jak najbardziej tak. Klej w nodze, dribbling, przyspieszenie, duzo widzi, baniak ok, wiek w miare, nie wiem jak mental ale jakby mu sie chcialo to zdecydowanie tak. Brak PL czcionki, howgh.
Mitra
2018-06-08 22:16
Jeśli my nie jesteśmy w stanie kupić wyróżniających się w lidze Polaków typu Zurkowskiego, Kurzawy, Recy, Szymańskiego, Piątka czy Frankowskiego, to o po co gadać o mocarstwowości - zostają nadzieje polskiej piłki z Chełmianki czy Wisły Puławy (z całym szacunkiem dla tych piłkarzy i klubów) i koniec pieśni. Pomijam kwestię czy ci polscy wyróżniający się byliby dla nas wzmocnieniem.
2018-06-09 08:42 IP 37.47.3***
Z całym szacunkiem, a RL9 nie był czasem w Zniczu Pruszków ;-)
2018-06-09 14:03
No to z całym: on najpierw był w Legii;)
~Kebab mustafa
2018-06-08 21:19 IP 31.0.69***
Bierzcie 5 sort z ligi francuskiej.Nie stac was na rodakow.4 mln za Rece.Mowi wam to cos haha
2018-06-08 22:09
że jesteś głupi? haha
2018-06-08 23:53 IP 5.184.4***
Mi nic nie mówi a powinno??? Ha ha ha
kingotb
2018-06-08 20:18
Kante? To ja wolę Flavio Paixao
~Olo
2018-06-08 19:58 IP 2.122.2***
Pół roku cisnę o tego gracza i moje prośby zostaną chyba wysłuchane. Oby u nas grał.
LLEGIAA
2018-06-08 19:22
Osobiście uważam że Legia nie powinna kupować wogóle Polaków z naszej eklapy. Dlaczego ? Dlatego że każdy który kopnie prosto piłkę jest poza naszym zasięgiem lub trzeba wydać na niego duże pieniądze a nie wiadomo czy taki gość się odnajdzie. Abyśmy mieli młodych Polaków musimy sami ich wychować (na razie między bajki można to włożyć na pewnie 5-7 lat) lub kupować na potęgę zawodników z 2 i 3 ligii w młodym wieku wyróżniających się i natychmiast ich zostawiać w tym samym klubie lub wypożyczać. Tylko taka metoda jest w naszym zasięgu - kosz niewielki, 1 na 10 się sprawdzi i już będzie zwrot kasy a część można sprzedać potem do 1 ligi czy eklapy. Innego wyjścia nie ma chyba że dany zawodnik z eklapy ma wpisaną nisską klauzulę wykupu lub koniec kontraktu ale jeśli się czymś wyróżnia i tak pójdzie do 2 bundesligii lub w tym stylu. Niestety ale jesteśmy skazani na obcokrajowców, płacenie ogromnej kasy za Polaków jest poza naszym zasięgiem i obarczone ogromnym ryzykiem ala Masłowski. Chyba że ktoś sprzeda nam zawodnika za 500 tyś eur z gwarancją 50% kwoty z następnego transferu - wtedy tak bo zawodnik nam pomoże ale też i zarobku potem z niego za wiele nie będzie.
2018-06-08 19:31
Poza Masłowskim są takie pozytywne przykłady jak Pazdan, Jodłowiec, Broź, Dąbrowski, Lewczuk, Bereszyński czy Brzyski, więc nie ma co generalizować.
2018-06-08 19:38
Z kupionych polaków to z tego co pamiętam sprawdzili się jedynie Pazdan i Bereszyński. Reszta praktycznie nie istniała w Legii.

Nie liczę Borysiuka, bo on jest "nasz", Bielika i Szczęsnego też, bo oni w Legii nie pograli, a zaraz zostali sprzedani.
2018-06-08 19:40
Kacza zgoda tylko że wszyscy wymienieni przez Ciebie zawodnicy przyszli za małe pieniądze i wtedy jestem na TAK, więcej kosztował tylko Pazdan. Ja nie jestem przeciwnikiem Polaków ale jestem przeciwnikiem kupowania ich po 1-1,5 mln eur takich jednosezonowców a w tej chwili to niska kwota patrząc za ile odchodzi Reca czy Piątek. O to mi chodzi. I jestem przeciw bo niestety nie mamy kasy, gdybyśmy mieli 10 razy wyższy budżet to tak ale nie teraz. Z 2 ligii hiszpańskiej można wyjąc perełki jak Carlitos tylko trzeba mieć wejścia. Podsumowjąc ja piszę że nie mamy jak ich kupować no bo nie wystartujemy do takiego Recy czy Piątka skoro poszli za taką kase a uwaga nie byli to jacyś mega grajkowie jak dla mnie. Realia cenowe młodych Polaków się zmieniły, mam nadzieję że my jak inni nie sprzedamy naszych mlodych za mniej niż 5 mn eur
2018-06-08 19:42
Faktycznie jeszcze Jodłowiec, Brzyski, Broź, Lewczuk i Dąbrowski. Szkoda że każdy z nich to już bliżej końca kariery.
Szczególnie żal Jodły i Lewczuka, pozostali byli ostatnio bardziej irytujący niż przydatni.
2018-06-08 19:47
My nie mamy kasy, wg Prezesa brak awansu dogrupy LE to będzie cięcie kosztów czytaj wyprzedaż lub mocne ograniczenie inwestycji, które są i tak na razie tylko na papierze. Mi chodzi o to że można kupić kilku młodych za 1,5 mln eur a można 2-3 Carlitosów wyjąć za darmo z 2 ligi hiszpańskiej, francuskiej czy południowych sąsiadów. Druga opcja jest zdecydowanie trudniejsza ale obarczona zdecydowanie mniejszym ryzykiem bo co w sytuacji kiedy mlodzi za taką kasę nie wypalą a zobacz że teraz tacy co niewiele pokazują (Piatek, Reca) już nie są w naszym zasięgu cenowym - zachod odejchal finansowo naszej eklapie jeszcze bardziej niż kilka lat temu, przepaść jest ogromna, mamy tylko ładne stadiony ale niestety nic więcej w konkurowaniu ze średniakami europy. Fajnie się mowi równajmy ale my jesteśmy 3 liga niestety. Trochę przykre, wiem, ale tak jest skoro taka Legia, najlepszy klub, ma swoje problemy, nie ma kasy na wydatki. Brak chętnego trenera też coś pokazuje bo umówmy się trener ma wymagania. Wiem ze niedawno graliśmy w LM, wiem że zdobywamy tytuły tylko że to za wiele nie posuwa nas do przodu bo liga duża, kasy mało, kasa z TV to ochłapy itp
Praktycznie zarobic można tylko w dwa sposoby - sukces w lidze + grupa LE lub brak sukcesów ale transfery mlodych za dobre pieniądze....u nas trudno o jedno i drugie jeśli hurtowo nie wykupimy wszystkich wyróżniających się młodych z 2,3 ligii kiedy kosztują jeszcze nie wiele ....
2018-06-08 20:01
LLEGIAA
tu nikomu nie dogodzisz, bo z tego co czytam to niektórzy chcą transfery po 4mln euro.

Ja zawsze się zastanawiam, jak to jest że taki np. wyszydzany Żyro idzie za 0,5mln euro, a jak kupujemy za taką kwotę to ludzie oczekują cudów, ochów i achów, po prostu gwiazdy ekstraklasy.
Prawda jest taka że poziomu nie podniesiemy, a najczęściej taki piłkarz jest niewypałem.

Czekam na rozważne ruchy transferowe. Tylko tyle i aż tyle. Dla mnie mogą przychodzić "za darmo". Odstępne zazwyczaj nie jest wyznacznikiem umiejętności.
2018-06-08 20:50
dokladnie tym bardziej że takie "za darmo" jak piszesz używając cudzysłowu wiemy jakie jest. No ja się śmieje z takich wpisów jak Carlitos czy powrót Vadisa bo jasen ze bym chciał ale to jest nierealne dla nas na dziś i nie tylko dlatego ze nie mamy 3 mln za Vadisa tylko raz on nie chciałby tu już przyjść a dwa gdyby to pewnie za min 1-1,2 rocznego kontraktu plus bonusy a na to nas tym bardziej niestety nie stać. Chcialoby się chciało ale trzeba realnie i trzeźwo na to popatrzeć. Europa nam odjeżdża i to ostro. Trzeba szukać takiego Niko który nie kosztuje jeszcze krocie a regularnie pokazuje coś nawet w słabszej lidze + perełki z niższych lig zachodnich gdzie my mozemy być jako szansa grania w pucharach i transferu do lepszej ligii, wyższej klasy rozgrywkowej
~L
2018-06-08 18:32 IP 94.254.***
Ten Kante to źle nie wygląda
~.,.,.,.,
2018-06-08 18:08 IP 2.247.2***
tereny dawnej yugolandii to inna strefa klimatyczna

nie twierdzę, że to jedyna przyczyna ale na pewno znacząca

tam mogą trenować praktycznie cały rok, a dobre ceny za wychowanków biorą tylko najbogatsze kluby grające w pucharach
te kluby spokojnie biorą do siebie najlepszych, trochę oszlifują, pokażą w pucharach i cena skacze kilkukrotnie


dla porównania naszym wychowankom wypadają przynajmniej 3 zimowe miesiące oraz byle klubik spod laski czy inna petrochomia z płocka nie sprzeda Legii młodego obiecującego gracza nigdy. Raz, że nasz gołydupiec propuneje 3x mniej a dwa to nawet jakby dawał podobnie to nie zgodzi się gracz bo zagranicą dostanie 2/3 x tyle i nawet jak go wyplują po pół roku to i tak w naszej skopanej wszystkie kluby zaproponują mu kontrakt
Xtro
2018-06-08 17:28
Jeżeli Legia ma grać polskimi piłkarzami to takich jak Szymański powinniśmy kupować. Jak tam bym go wykupił, a jak by się nie mieścił w składzie to poszedł by na wypożyczenie do np. Wisły Płock, gdzie mu się grało dobrze i za rok może był by już wartościowym piłkarzem dla nas. A co do Kante to się obawiam, że jak go zakontraktujemy to już innego napastnika nie kupimy w tym okienku. A to trochę za słabo na puchary. Ja bym szukał napastnika bramkostrzelnego w drugiej lidze francuskiej.
2018-06-08 17:50
A dlaczego niby mamy grac Polakami?
2018-06-08 18:28
Bo by się paru polskich perspektywicznych piłkarzy przydało w pierwszym składzie.
2018-06-08 19:26 IP 46.112.***
To go wykup i oddaj Legii za darmo, cieszy to, że mamy takich majętnych kibiców.
2018-06-08 19:42 IP 176.221***
ale przydałoby sie bo to polacy czy stoi za tym coś wiecej?
technojezus
2018-06-08 17:17
Oby się udało z Kante.
Chłopak widać że umiesz grać.
2018-06-08 19:02
nie osłabiaj mnie....zaraz jeszcze wyskoczycie z merebashvilim co na10 sytuacji z 2 metrów strzela max jedną albo kurtka Boninem - ten to dopiero kozak!

Gdzie Kante do Legii. Bierzmy o klubu albo mlodych perspektywicznych Polaków albo napadów, ktorzy w innych ligach wykazali sie skutecznoscią. Nawet w mniejszych ligach, a nie gosci co od 10 lat nic nie strzlelają i u nas cudem mieliby zacząć jak Edwardo, przeróżne Czukwy i Necidy
Albo poszukac powiedzmy z 2 ligi hiszpanskiej, bo tam sporo fajnych zawodnikow jest
Wisla wielu fajnych graczy wyciagnela za frytki, a my mamy wiekszy budzet i wiecej do zaoferowania, wiec mamy jeszcze wieksze pole manewru i na pewno kogos fajnego da sie wyciagnac
tellkin
2018-06-08 16:42
Niestety na puchary nie pomoga nam zadne wzmocnienia
Nasi graja pietwsze mecze w LM zaraz po okresie przygotowawczym a nasi przeciwnicy sa w cyklu meczowym

Te okresu przygotowawcze mozna sobie wsadzic w d....
Lepiej graliby sparingi co 5 dni.przynajmnie byli by w grze i rozumieli lepiej
A tak zajechani przystepuja do el LM
tellkin
2018-06-08 16:37
Na konto wisly wpynie w ratach pokazna suma

Ha ha ha pewnie 600.000€ w ratach po 1500€ miesiecznie
2018-06-08 17:08 IP 89.64.0***
Jakieś 4 mln E
2018-06-08 17:45 IP 83.143.***
4 mln euro
~Jo
2018-06-08 16:23 IP 37.47.3***
Wygląda to tak jakbyśmy się zajęli tematami związanymi ze zmianą trenera a zostawili kompletnie na boku kwestie związane z transferami. Chyba na chwilę obecną nie ma pomysłu ani nie ma kandydatów więc zaczynamy się nerwowo rozglądać po okolicy kogo by cię zgarnąć tak na szybko.
~.,.,l,.,.,
2018-06-08 15:59 IP 2.247.2***
na uja nam skauting, tych którymi Legia chętnie zainteresowałaby się (żurkowski, kurzawa, szymański, piotrowski, reca, piontek czy frankoski) to poleciłby każdy średniorozgarnięty kibic oglądający naszą skopaną

te pomysły (lub zgoda na nie) coraz bardziej przekonują mnie o dupowatości Mioduskiego


tak czy siak, nawet jak latem opyli Szymańskiego i Niezgodę a w ich miejsce sprowadzi kolejną grubą bertę lub przygłupa nodża to i tak przed każdym meczem będę liczył na zwycięstwo Legii, a w najbliższej przyszłości nowego normalnego właściciela a nie janusza z trwałą ondulacją
Byczek
2018-06-08 15:35
Takie małe spostrzeżenie wg transfermarkt:

Cała polska liga, z 16 zespołami warta jest 158,9 mln euro, a chorwacka, z 10 zespołami warta jest, 161,8 mln.

Trochę to smutne. Ja wiem, że te wyceny są tak trochę z d... ale jakiś pogląd dają, zresztą lepszych nie ma ;)

To też tak trochę tłumaczy dlaczego, Markewycze/Gule i inni nie palą się do pracy u nas. Stąd też, w tym kontekście nazwiska typu Czerczesow/Nawałka można bardzo wsadzić sobie w...... między bajki.
2018-06-08 16:39
Trzeba odstrzelić dolną ósemkę, o co apeluję od dawna. Bo zamiast mnożyć biedę i patologię grania o nic, czyli tzw. spokojny ligowy byt, tak kochany przez komentatorów anal krzyż, lepiej podzielić się kasą na najlepszych i ugrać coś w Europie.
Ale z drugiej strony jak sobie pomyślę o doinwestowaniu klubu z genem porażki, czy mamrotów ze wschodu, to nabieram wątpliwości, czy ta liga i tak nie będzie o 7 drużyn za duża.
2018-06-08 17:43
oczywiście, że tak, jak na kasę jaka jest do podziału liga jest za duża. 14 drużyn może 12 oznacza większą konkurencję, więcej tzw topowych spotkań, wyższa frekwencję a w konsekwencji wyższe wpływy.
Do tego większa 2 liga w której każda drużyna musi w składzie posiadać 2-3 młodzieżowców.

A tak z innej beczki miałem okazje przebywać trochę w Chorwacji i Serbii poziom sportu jest tam zdecydowanie wyższy niż w Polsce już na etapie szkoły podstawowej.
2018-06-08 19:06
przykladowo Serie B 2 razy większa wartosc :)
A championship ponad 6 x wiecej :)
no takie realia mamy
dlatego trzeba inwestowac w mlodziez bo inaczej nie awansujemy do wyzszej ligi
2018-06-08 19:08
FN to by byla tragedia. Ciagle ogladac to samo?
7 rywali ligowych? Zrzygać by się można. Ligę lepiej byloby nawet rozszerzyć
Fuska
2018-06-08 15:16
Kante to taka uboga wersja Prijovicia, ale jeśli zadowala go dość niski kontrakt, kwota za podpis, ma normalnego menago to jako wolny transfer może być. Jednak wątpliwym jest, aby w wieku 27 lat (za kwartał 28) zaskoczył tudzież poczynił znaczący progres uprawniający go na grę na poziomie Legii.

Na ligę OK, ale Sanogo też na jest na ligę OK i jestem skądinąd jego zagorzałym zwolennikiem. A i tak napastnik na Europę potrzebny. Niezgoda w teorii takim jest, ale potrzebny jest też taki typ pokroju Prijovicia. W teorii taki profil ma Kante, ale czy poziomem się dostosuje? Czas pokaże.
2018-06-08 15:17
Kante nie miał jeszcze okazji zaprezentować się w takim zespole jak Legia.
Myślę, że warto mu dać szansę.
Pozdrawiam.
2018-06-08 17:45
Prio jak przyszedł do Legii to także był cieniutki a poziom motoryki miał gorszy od Hammy.
~Sobieryba
2018-06-08 15:04 IP 188.146***
Kante powinien pasować idealny do ataku pozycyjnego a my w lidze musimy kruszyć zasieki z drewna.
Za to następnego defensywnego pomocnika na pewno nie potrzebujemy. Prezesowi się wydaje że jak Reca idzie za x mln euro to każdy młody z Wisły Płock pójdzie za taką kasę a tymczasem im się drugi taki deal pewnie trafi za 10 lat...
ZenekL3
2018-06-08 14:56
Kiedyś w plotkach to był Morientes a teraz odpalany z corocznie ekstraklapy Kante.
2018-06-08 16:33
Nie w plotkach, tylko w Sobieskim.
I nie był, tylko nadal tam siedzi pod kluczem.
2018-06-08 16:34
A nie! Sorensen.
W Sobieskim to siedzi Park. Morientesa znow widziano na lotnisku.
2018-06-08 18:12
Kiedyś to był wysyp pseudo informatorów i zwykłych idiotów, teraz pozostali jedynie idioci i opłacane pajace.
2018-06-08 18:59
Nie na lotnisku tylko w tramwaju.
~polowka
2018-06-08 14:52 IP 98.224.***
Brac Kante
1 Szymanski wystarczy
cobus
2018-06-08 14:38
Prezesa można pochwalić za uszczelnienie wypływu informacji na temat transferów , bo one lubią ciszę :)
cobus
2018-06-08 14:32
Z takich zawodników można by było zmontować fajną ekipę beż "gwiazd",które chcą wygrywać a nie tylko wysoką wypłatę z klubowego budżetu pobierać i łazić po nocnych kluba albo myśleć w czasie treningu o własnym biznesie .Słuszny kierunek
AMLEGIA
2018-06-08 14:11
KANTE - chyba mógłby być !!!
======================
Ma ciąg na bramkę i powinien w sezonie zdobyć 15-20 bramek we wszystkich rozgrywkach.
Trzymam kciuki za powodzenia transferu-problem napastnika rozwiązałby się.

Tylko LEGIA-LEGIA MISTRZ !!!
Kacza
2018-06-08 13:59
Krótko:
Szymański- nie, bo takich środkowo-defensywnych u nas mnogo;
Kante- może być, jeśli nie znajdziemy nikogo lepszego do ataku.
jz166
2018-06-08 13:48
Jose Kante to bardzo dobra opcja do rywalizacji z Niezgodą w napadzie. Oby się udało go pozyskać.
2018-06-08 15:33 IP 193.238***
Tak, to wspaniała inicjatywa zarządu. Z Kante wyprzedzimy resztę ligi o lata świetlne!
13Legia
2018-06-08 13:12
Kante to solidny napastnik, niezły sezon w Płocku, gdyby był bardziej skuteczny to już dawno grałby na zachodzie, w Górniku dochodził z łatwością do sytuacji strzeleckich tylko był problem ze skutecznością, w Płocku się poprawił, szybki, silny z techniką, mógłby tu się jeszcze wyrobić.

Marzy mi się taki Joell Campbell, to byłby hicior, koleś silny i z techniką, skrzydłowy lub napastnik, nawet pograł coś w Arsenalu czy Olimpiakosie, obecnie Betis...do 30.06, później wolny gracz...ehh można tylko pomarzyć
2018-06-08 13:37
Kante naprawde dobry. Tylem do bramki gorna polka ligowa.

Ale w odroznieniu od wielu dobry tez przodem do bramki :)

Moze by go nawet dać na 10?
drims
2018-06-08 13:05
Opcja z Kante mi się podoba )
cobus
2018-06-08 13:04
Tak waśnie musimy działać .Pozyskiwać wyróżniających się zawodników .Bardzo dobra technika , do ułomków też nie należy , szybki.Nic tylko brać:)
~wkw
2018-06-08 12:49 IP 24.12.6***
kante jest dobry
~Podaj nick
2018-06-08 12:34 IP 94.254.***
CLJ w Ząbkach
EdiSolo
2018-06-08 12:29
W terminarzu na stronie głównej jest mecz 10.06 Legia Warszawa - Lech Poznań godz. 15:00.
Mógłby mi ktoś wyjaśnić co to za mecz.
2018-06-08 12:40 IP 212.87.***
Centralna Liga Juniorów
2018-06-08 12:42
CLJ - drugi mecz. W pierwszym Legia wygrała 2:1
2018-06-08 12:47 IP 98.224.***
Mlodziezowy polfinal pucharu Polski
2018-06-08 12:59
juniorzy oszołomie
2018-06-08 17:46
słabo
~Turuk
2018-06-08 12:13 IP 37.249.***
José Kanté - facet z 4 ligi hiszpańskiej. 30 meczy i 9 goli w Płocku. Naprawdę mizernie to wygląda. To pokazuje że w kasie są pustki skoro ten gość ma tu trafić. Świat odjeżdża a Legia cofa się w rozwoju o 10 lat. Szykuje się najgorsze okienko transferowe od lata 2012. Mioduski out, Leśny in.
2018-06-10 05:33 IP 89.64.4***
na Cyprze gral zani8m trafil do Polski.
~Iks
2018-06-08 12:12 IP 91.220.***
Kante ok, chociaż lepszy jest Carlitos. A może jeszcze Ken Kallaste z Korony - obrońca lewonożny.
~Kajtus Czarodziej
2018-06-08 12:05 IP 92.40.2***
Moze Kwiecien z jagi jest do wyciagniecia??? Ja bym sprobowal go wykupic teraz i zistawil w jadze na wypozyczeniu na rok. Wydaje mi sie ze moze byc z niego niezly zawodnik.. teraz jeszcze nas na niego stac, za rok po dobrym sezonie mozemy zapomniec!
zwawy
2018-06-08 12:01
Kante - bardzo przyzwoity zawodnik na ligę, fizyczną walkę i kolejny sezon w trakcie którego Legia zagra jak można się domyślać minimum 10 spotkań więcej od rywali
~Zielo
2018-06-08 11:59 IP 94.254.***
N'Golo Kante???
~Czaro1987
2018-06-08 11:46 IP 94.254.***
O Szymańskim można zapomnieć, Kante bardzo fajna opcja na ligę i PP a w Europie niechyba gra Jarek.
Xxxxx123
2018-06-08 11:44
Kante to ciekawy pilkarz - silny fizycznie z bardzo dobra technika

Wydaje mi sie, ze jednak bardziej pasuje jako drugi napastnik, taka falszywa 10 - brakuje mu paru cech, by dobrze grac samemu na szpicy

Bylbym na tak jesli chodzi o ten transfer
~bubba
2018-06-08 11:36 IP 92.55.2***
Jak mnie irytuje rozwodzenie się nad tym czy Legie stać żeby kupić tego czy tamtego, czy ktoś go chce sprzedać czy nie itp. Do ku... nędzy Legia takich Szymańskich, Frankowskich Kantów czy innych Carlitosów powinna mieć kilku na każdej pozycji. Czy u nas w ogóle ktoś jeździ po niższych ligach o obserwuje tych młodzieńców. Zobaczcie ilu młodych lub zdolnych graczy przewija się teraz chociażby w mediach po zakończeniu pierwszej ligi. Płaczemy nad Kurzawą, Kądziorem a jak rok temu Górnik wymiatał na wiosnę w Nice lidze i walczył o awans to tak trudno było ich poobserwować przecież już wtedy było widać czy się gość nadaje czy nie, nawet jeśli by się nie sprawdził to koszt takiej pomyłki sto razy mniejszy od zakupu go teraz. Podobnie teraz przecież jest król strzelców pierwszej ligii, najlepszy obrońca, najlepszy pomocnik bramkarz, w takiej Miedzi nie ma żadnego godnego uwagi gracza??? Przecież przez ostatnie 10 lat ściągnęliśmy tylko Niezgode z niższej klasy rozgrywkowej, a Szymański Reca Kante, pół Górnika to gdzie grało dwa lata temu???? I to jest dramat Legii a nie to że nie stać nas na Rece
Bednar
2018-06-08 11:34
Kante jest jednym z najlepszych graczy w ekstraklasie jeżeli chodzi o wyszkolenie techniczne, myślę że w grze kombinacyjnej czuł by się o wiele lepiej od Niezgody. Fajny koleś do rywalizacji. Ciekawe tylko czy będzie chciał, bo wiele razy się wypowiadał że chce wrócić do Hiszpanii po odejściu z WP.
2018-06-08 11:55
Hama też chciał wracać do Finlandii. Kante niby chciał do Hiszpanii, a wybierał się do Hajduka Split.
obcy
2018-06-08 11:16
tak Kante jest dobry, za darmo dobry biznes, silny napastnik coś jak Prijovic
LeveL
2018-06-08 11:15
Zdecydowanie bardziej potrzebujemy dobrego ofensywnego pomocnika niż kolejnego defensywnego...
misiekw
2018-06-08 11:13
Wisła wylała. I niektorzy się zachłysnęli. Zwłaszcza Zarząd klubu z Ł3. Trzeba rzucić koło ratunkowe?

Może nie. Po pierwsze, dla tego, że to Wisła Płock. Po drugie może znajdzie się ktoś kumaty z pionu szkoleniowego i zatrzyma to szaleństwo. Tylko na kogo można liczyć mając tam Prezesa ze słabym pojęciem oraz czterech ludzi z Bałkanów (emocje) licząc Vukovica i nowego systemta Klafa?

Zapomnieliśmy już, jak wygraliśmy ligę nie grając prawie nic? Jaki stąd wniosek? Że ta liga jest beznadziejnie słaba i gwiazdy ładnie grającej Wisły Płock mogą nie starczyć. A jedna z gwiazd to Dominik Furman - główny kreator chaosu w grze Legii, którego Czerczesów wraz Kubą po prostu odstawił.

Zapominamy, że mamy ambicje? Chyba nie. Więc najwyraźniej nie mamy kasy, albo skauting jest na beznadziejnym poziomie. Czwarta runda eliminacji do LM bedzie prawdopodobnie wymagać lepszych grajków niż Sanogo i Kante. Proponuję, abyśmy dali sobie spokój.

Przewietrzmy szatnię. Tylko rozsądnie. Policzmy kasę i zadzwońmy do agenta Carlitosa i Przezesa Wisły. Wisły Kraków.

Wygląda na to, że komuś się Kraków pomylił z Płockiem. Dobrze, że nie Wrockiem, bo byśmy się niedługo po grupie B tułali.

A propos Wrocka to tam dobry, młody chłopak jest do wyjęcia. Pomocnik.

Pzdr.
2018-06-08 11:55
Poszukałem - drobna zmiana, ale na temat

Sebastian Bergier - Środkowy (cofnięty napastnik)
19 lat - 185 cm. Reprezentant Polski U-19. 3 mecze 1 bramka.

TU TRZEBA INWESTYCJI PANIE MIODUSKI

Nie w Kante.

Pzdr
2018-06-08 11:57
I niech na przykładzie tego chłopaka bałkańska ekipa szkoleniowa pokaże co potrafi.

Za 4 lata powinien pójść za 15 mln Euro
2018-06-08 19:07
Dzieciaku to nie Football Manager.
Kaaris
2018-06-08 11:12
Kante spoko opcja ale ten Szymański... jednego mamy i starczy.
~old
2018-06-08 10:59 IP 89.76.5***
Kante ? To żart ?
Fatalne statystyki i marnuje mnóstwo okazji.
TerminatorrL1916
2018-06-08 10:59
Mamy Philippsa,Antolicia,Mączyńskiego i Cafu w środku więc to zamyka temat sprowadzenia Szymanskiego no bo przyszedł by tu po to żeby grać.A czy jest lepszy od Philippsa i całej reszty?Moim zdaniem Chris będzie coraz lepszy.Są w podobnym wieku.Gdyby Philipps był szybszy to byłby to idealny DP i grałby regularnie nawet w lepszych klubach Ligue 1.Mamy pilniejsze potrzeby.
2018-06-08 11:01
Przecież Szymański to fejk. Jedynie Kante jako wolny zawodnik jest realny.
szokele
2018-06-08 10:58
Oglądając czasem mecze Wisły Płock tak właśnie sobie wiele razy myślałem, że w sumie tego Kante to fajnie byłoby sprowadzić do Legii, gdyby była taka okazja. Poza szybkością, ma bardzo dobrą technikę użytkową, według mnie pod tym względem najlepszy zawodnik w naszej lidze po odejściu Prijovicia. Najlepsze jest zdecydowanie jego firmowe zagranie, czyli przyjęcie piłki przy pressingu i odejście ze zwodem od obrońcy na niewielkiej przestrzeni. Ładnie gra na jeden kontakt w tłoku, ogólnie z łatwością przychodzi zdobywanie mu przestrzeni dzięki tej szybkości i dobrej technice.

Niestety, chyba wszyscy wiemy, jaki jest jego największy mankament. Skuteczność. Potrafi spudłować w najprostszej sytuacji. Ostatnio nie zdarzało mu się to tak często jak kiedyś, ale jednak. Na pewno zwiększyłby nam pole manewru w ataku i stanowił ciekawą alternatywę dla Niezgody, jakiś plan B, jako zawodnik bardziej zaawansowany technicznie i radzący sobie w ataku pozycyjnym.

Jose Kante. Bardzo tak.
2018-06-08 11:12
Ja uważam że taki zawodnik jak Kante powinien grać za Niezgodą. Kandydata na tą pozycję upatrywałem w Carlitosie, ale to już raczej nieaktualne. Niezły byłby Cibicki ale Kante też spełnia kryteria.
Jeśli trener mówi że potrzebujemy zawodników do 2 taktyk, jednej na puchary, czyli szybki atak a drugiej na ligę, czyli atak pozycyjny, to Kante wydaje się być dobrym na jedną i na drugą.
Vojtala
2018-06-08 10:55
Niezgoda, Kante, Sanogo

Europy to nimi nie podbijemy, ale na polska lige mysle ze to solidna dawka jakości.
~Huty67
2018-06-08 10:54 IP 37.47.2***
Uuu napadzior pierwszej półki hehehehehehe
Smajli
2018-06-08 10:54
Kante to bardzo ciekawa opcja. Rywalizacja z Niezgodą dobrze wyjdzie Legii.
Roman
2018-06-08 10:50
Kante - solidny napastnik, który nie unika walki, ma technikę, umie dla Wisły Płock strzelić 10 goli w sezonie, w dobrym piłkarsko wieku.
Bardzo rozsądny wybór, w myśl zasady: "Lepiej mieć dobrego piłkarza teraz, niż najlepszego nie wiadomo kiedy."

Co do Szymańskiego to ciekawy piłkarz. Ale czy na pewno nie mamy pilniejszych potrzeb?
kierownik
2018-06-08 10:50
serie A popsuło nam rynek niestety. Legia chyba nie ma już co liczyć na wyciąganie lepszych młodych graczy z eklapy a to oznacza, że liga jeszcze bardziej się wyrówna. Kluby będą chętniej stawiać na młodych bo przynosi to wiele milionów złotych co pokazały ostatnie okienka i nie mówię o Lechu czy Legii. Zacznie się zdrowa rywalizacja rożnych akademii, a w PL tych na poziomie legijnej jest coraz więcej i o talenty do nich będzie coraz trudniej.

no nic, wygląda na to, że szkolenie u nas pomału się podnosi, skoro Polacy, skupowani na fali sukcesów kadry, w końcu zaczynają coś grać na zachodzie. mam tylko nadzieję, że te fabryczki piłkarzy zaczną to robić hurtowo i zdolnych i dobrze wyszkolonych starczy dla wszystkich. podstawa teraz to to, co przewidział już parę lat temu Miodek, czyli najlepsza akademia w Polsce a do tego daleka droga, czekam z utęsknieniem na pierwszą koparkę :)

Jak to dalej będzie szło w tą stronę to dla Polski przewiduję za 10,20 lat rolę dzisiejszej Belgii czyli dostarczyciela topowych graczy do całej Europy ale z umiarkowanie cienką ligą.
2018-06-08 11:13
*z wisły nie górnika
~Likkk
2018-06-08 10:49 IP 94.254.***
Ha Ha Ha Ha. Błagam panowie. Żaden z tych piłkarzy nie jest wart sprowadzenia. Wolałbym jeden dobry transfer niż kilka uzupełnień.
~Turban mustafa
2018-06-08 10:49 IP 31.0.69***
Tradycyjnie was nie stac na ligowa czolowke.Piatek bie dla was,za Rwce dajecie jakies drobne(podobno 750 tys) a gosc odszedl za 4 mln i jest tyle wart.Obudzcie sie.Tyle sa warte polskie perełki i wasz prezes musi sie pogodzić z tym i sypnac monetą
rasputin28
2018-06-08 10:48
Pomocników na różne pozycje środkowe to my mamy w chuuj, ale Kante to akurat byłoby fajne uzupełnienie do Niezgody. Zupełnie inne charakterystyki zawodników.
2018-06-08 10:52
moim zdaniem to zależny, jakiego Kante byśmy tu zobaczyli czy tego z Płocka, czy tego z Górnika.
no ale jak to będzie ten z Górnika, to do naszego stylu gry to raczej Niezgoda był by uzupełnieniem Hose a nie odwrotnie...
2018-06-08 10:54
*z Płocka
Ultra
2018-06-08 10:47
Czemu nie Kante,zna nasza ligę lepszy technicznie od Niezgody,może to być ciekawy transfer. Drugiego Nikolica nie znajdziemy więc myślę że zawodnicy w takiej cenie i z kartą w ręku są rozpatrywani przez Miodka. Jak na taki klub bidnie to wygląda,oj bidnie
2018-06-08 10:56
Weź już zamilcz etatowy hejterze. Masz jakiekolwiek pojęcie o rynku? Ceny są absurdalne. Uważasz, że Legia powinna dać 4 miliony za Recę? Nawet gdyby było ją stać, to ile by na nim zarobiła? Milion? Za więcej nie poszedłby z naszej ligi. Co innego w Serie A, jak się sprawdzi to może powtórzyć casus Beresia i Atalalanta sprzeda go z dwukrotnym przebiciem. Myślisz, że płacenie kilku milionów za zawidnika coś gwarantuje? To spójrz na Spartę i Slavię. Żeby sprowadzić do Legii gwiazdy, to trzeba by przepłacać jak swego czasu kluby ukraińskie ze względu na "prestiż" ekstraklapy.
LegiaBydgoszcz
2018-06-08 10:38
Szymański pójdzie za grube miliony, więc zapomnijmy, a co do Kante, to jestem na tak. Dobry, techniczny napastnik.
DarioK
2018-06-08 10:36
Kante... czemu nie
czarnuch
2018-06-08 10:36
Odnośnie Szymańskiego - jestem jak najbardziej za! Właśnie na tego typu transfer liczę :)
Natomiast co do Kante.. Przyda się ale w kontekście zastępstwa Eduardo.

Co do dotychczasowych kandydatur (medialnych)... Reca, Fankowski, Kante, Szymański.. Wszystkie nazwiska są znane. Każdy z nich wyróżnił się w esa. Natomiast niestety.. w większości przypadków negocjacje są trudne,bo oczekiwania właścicieli zawodników są wreszcie... optymalne. Dlatego mam nadzieję,że jeśli prezes z załogą polegną na jednym bądź dwóch transferach,bo właśnie z m.in taką ścianą się zderzą to proponuje zachowane środki przeznaczyć na rozwój skautingu. Może wtedy poza Szymańskim uda nam się wypromować większą ilość młodych, zdolnych :)
Arkon
2018-06-08 10:35
Ten sezon ogórkowy jest wkurzający, a niektóre plotki transferowe absurdalne.
2018-06-08 10:42
Legia tak bardzo zainteresowana jest Szymańskim, że nie złożyła oferty ani nawet oficjalnego zapytania. Ale według pismaków jest nim zainteresowana.
Rynek transferowy tak naprawdę otworzy się po MŚ, a coś napisać trzeba.
~A B C
2018-06-08 10:35 IP 89.77.5***
Jak szukamy "uzupełnień" ataku z tej półki to Marco Paixao kończy się kontrakt 30 czerwca. Pewnie droższy by nie był, a mimo wszystko prezentuje więcej jakości niż Kante (jeśli brać pod uwagę pozycję napastnika, szczególnie samo wykończenie akcji).
Cichy
2018-06-08 10:33
Za Szymańskiego to już lepiej Furmana a za Kante to już lepiej Sanogo dać szansę.
2018-06-08 10:51 IP 94.254.***
Zgadzam się w 100%
2018-06-08 17:56
Furman to na dorożkę byłby dobry...
~kibic (L)
2018-06-08 10:30 IP 91.217.***
Kante zły nie jest, docelowo pewnie na zmiennika Niezgody, do tego za darmo myślę, że może się przydać zważywszy, że piłka mu nie przeszkadza przy nodze, gorzej z wykończeniem ale wg. mnie może odpalić. (taki solidny ligowiec)
Liczba komentarzy: 128

Logowanie




Uwaga

Redakcja serwisu LEGIA.NET nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj Komentarz - wersja bez konta.

Nick:
Uwaga: Odnośniki do serwisów zewnętrznych akceptujemy wyłącznie bez "http://"
Zamknij