Zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez Legia.Net oraz partnerów świadczących usługi w celach marketingowych, reklamowych oraz analitycznych.

Korzystając z serwisu Legia.Net bez zmiany ustawień twojej przeglądarki internetowej wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam.

Dane uzyskane w ten sposób będziemy przetwarzać i profilować do celów marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam oraz celach analitycznych a także w celach związanych z bezpieczeństwem serwisu.

Korzystając z opcji swojej przeglądarki zawsze posiadasz prawo do usunięcia wszystkich informacji, które zostały zapisane w plikach cookies.

Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: adres IP, adres żądanej strony, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu oraz inne tym podobne informacje.

Administratorem danych jest Legia.Net
X

Tło

21 września 2018

Dean Klafurić: Ambicja Legii? Występ w fazie grupowej Ligi Mistrzów

2018-07-09 19:41:28
img
- Zrobiliśmy wszystko, aby przygotować się do tego meczu. To zaleta dla naszych rywali, że są w trakcie sezonu. Ambicją Legii jest jednak, aby grać w fazie grupowej Ligi Mistrzów. Cork City stanowi zagrożenie jako kolektyw. Indywidualnie jednak żaden zawodnik nie jest w stanie przechylić szali na swoją stronę. Jeśli chodzi o Carlitosa dołączył do nas kilka dni temu i nie jest gotowy na grę. Potrzebuje jeszcze czasu, aby zgrać się z drużyną – mówi Dean Klafurić, trener Legii na konferencji przed meczem z Irlandczykami.

- Największym ryzykiem w grze systemem 3-5-2 jest moja odpowiedzialność. Każdy system ma swoje zagrożenia, wady i zalety. W piłkę grają jednak piłkarze. To jak będzie to funkcjonowało, zależy od zawodników. To oczywiste, że zdarzają się błędy indywidualne. Osobiście biorę odpowiedzialność za ten system. Chciałbym podkreślić, że coraz więcej drużyn wybiera ten system. Korzystają z niego reprezentacje Belgii oraz Anglii i oczekują właśnie na swoje mecze w półfinałach mistrzostw świata. 

 

- Gdziekolwiek nie gramy, mamy wsparcie swoich kibiców. Wiemy, że wiele osób z Polski mieszka w Irlandii. Liczymy na wsparcie. Wiemy, że mieszka tu również wielu Chorwatów i na ich wsparcie liczymy także.

 

- Sebastian Szymański jest młodym piłkarzem. Dla każdego młodego piłkarza ważnym jest, aby pracować ciężko i mieć silną psychikę. Musi mieć również wielkie wsparcie od trenera i wszystkich piłkarzy w klubie i Sebastian to wszystko ma. Oczekuje od niego postępów w porównaniu do ostatniego sezonu. Każdy młody piłkarz ma wzloty i upadki i jesteśmy na to przygotowani. W długofalowej perspektywie oczekuję przede wszystkim postępów. 


 

sklep
Dodał: Redakcja Źródło: legia.com   

twitter

Komentarze osób niezalogowanych wyświetlą się po akceptacji moderatora


 

Komentarze

Wszystkie
Pozytywne
~Kamil_Lwo
2018-07-10 11:18 IP 185.53.***
Nie No jak czytam, to nie wierzę. Najlepsi grają w najlepszych firmach. Buhhahhaha , jak by koszulki grały w pilłkę :-). To że grają w tych firmach, to czysta komercja :-). Oczywiście te marki gwarantują jakość wyrobu, ale bez przesady :-).
2018-07-10 13:06
To fakt.
Ja mam wciaz uczulenie na paski adidasa, kojarza mi sie sprzed lat z dresami z bazaru.
Czasem mala wyspecjalizowana firemka robi lepsze rzeczy niz gigant. Tyle ze jak sa dobre to nie sa wcale tanie.
2018-07-10 13:32
Niemal zawsze mała firma robi lepsze rzeczy niż gigant, który produkuje w Bangladeszu, a połowę budżetu przeznacza na marketing.
Inaczej patrzy na to klub, który woli mieć partnera z dużym budżetem na marketing.
dontworry
2018-07-10 10:30
dobry test dla wieteski,poki nie na pazdana ma szanse sie pokazac a poziom rywala w sam raz zeby sie wprowadzic
kowal79
2018-07-10 09:39
Wrzucam bo mamy % od transferu :)

Paweł Turek
@PawelTurek1987
Wg @MachoLevante @ArmandoSadiku zostanie w tym tygodniu piłkarzem tureckiego @CRizesporAS.Hiszpański klub otrzyma za byłego napastnika Legii 1,5 mln euro.
2018-07-10 11:51
Ferrari coś nie może odpalić, więc wraca co chwila na rynek - może znajdzie się mechanik, który zdiagnozuje problem...

...a może po prostu za tani olej mu leją?!...
2018-07-10 12:10
Za rok trafi do Kataru za 2mil Cena rośnie :)
13Legia
2018-07-10 08:56
Z innej beczki:
Widzieliście jakie nowe badziewiackie stroje ma leszek? Nie wyobrażam sobie aby Legia grała w jakimś wynalazku włoskiej firmy MACRON,kompromitacja :)
2018-07-10 09:27
Akurat mam odmienne zdanie i nie chodzi o to, czy stroje Lecha są ładne - sprawa dla kibiców Lecha - tylko o fakt, że duże firmy traktują kluby wielkości Legii jak sieciówki zwykłych zjadaczy chleba - wybieraj z katalogu - wieszaka, albo nie zawracaj głowy. Firma Macron daje możliwość wpływu na wygląd klubowej koszulki mniejszym klubom i Legia powinna rozważyć w przyszłości ewentualną współpracę. Kibice wrzucają od czasu do czasu fantastyczne wzory legijnych koszulek, które nigdy nie zaistnieją z powodu traktowania z góry mniejszych klubów przez wielkie koncerny. Z powodu nierealnego limitu - 100 tysięcy sprzedanych koszulek - długo jeszcze będziemy wybierać z wieszaka i grzecznie czekać w kolejce, gdy w tym samym sklepie inny, większy klub zostanie zaproszony na indywidualne rozmowy do VIP - room`u
2018-07-10 09:45
Tu masz oryginalną wersję :) twitter.com/TytanowyJanusz/status/1 016293260275453952?s=17
2018-07-10 09:55
Repra Wloch i Szkocji w rugby w nich gra , Lazio, Sporting, Bologna, Brugia i parę innych. Serio uważasz ze sa lipne? Właśnie są fajne bo dedykowane dla nich - a to czy design mi sie podoba to zupełnie inna sprawa.
My z Adidasem nie mamy szans mieć unikalnych koszulek - właśnie prędzej z jakąś mniejsza marka a to żaden wstyd - Macron, New Balance, Canterbury of New Zealand itp
2018-07-10 09:59
ParsifaL
A ja jestem zdania że szanujący się klub powinien grać w strojach Nike lub Adidasa.
To co piszesz to oczywiście fakty, ale nie wyobrażam sobie abyśmy grali w jakiś koszulkach niewiele znaczącej marki. Mistrz kraju musi ubierać się jak mistrz a nie chłopaki z A-klasy. Wszyscy najwięksi grają w koszulkach Nike czy Adidasa, jak dla mnie jakis Macron to byle co, ale dla przegrywów to dobra marka i opcja :)
Można porównać to tak:
Adidas - Mercedes
Macron - Fiat.
To ja wybieram jednak to pierwsze.
2018-07-10 10:05
Legia to marka i powinna ubierać się w markowe stroje, dresy, korzystać z markowych piłek itp.
Nie ma sensu wymieniać jakiś zespołów rugby, wystarczy spojrzeć na największych.
Adidas: Real, MU, Bayern, Juve
Nike: Barcelona, MC, Chelsea
2018-07-10 10:07
Zresztą co takiego oryginalnego jest we wzorze koszulek leszka? Nic ciekawego nie ma na tej koszulce, wygląda na tani materiał i projekt.
2018-07-10 10:14
Ale porównanie z d***... czyli co ważniejsza metka niż dziury w gaciach?

Macron to uznana marka na świecie, w każdej praktycznie najmocniejszej lidze występuje jako sponsor techniczy (m.in. Napoli, Lazio, Betis, Aston Villa, WHU itp.).

Szyją dobre, nowoczesne technologicznie koszulki, z możliwością pełnej dedykacji pod zawodników i dla kibica. Nie wiem, ja bym się cieszył jakby dla nas szyli.
2018-07-10 10:18
Jak dla mnie badziewie.
Nic fajnego nie ma w tych ich koszulkach, żaden fajny wzór.
A spodenki to już w ogóle kiszka, na jednej nogawce nic,na drugiej nasrane: napis macron, numer zawodnika i herb.
Tragicznie zrobione :)
2018-07-10 10:21
Wymieniacie drużyny drugiego sortu :)
Oczywiście z kilkoma wyjątkami jak Lazio, Napoli czy Sporting...tylko żadna z nich nie jest mistrzem swjojego kraju.
My jesteśmy LEGIA i mamy grać w marce a nie byle czym, jakimś krzaku typu Zina czy Uhlsport :)
Wielka Legia to wielkie marki wokół niej.
Była Pepsi Arena a nie Hoop Cola arena :) to Samo musi być ze strojami.
Moje osobiste zdanie.
Nasze koszulki są ładniejsze od tych poznańskich, bo prostota jest w cenie a nie jakieś wzorki i inne gowna
2018-07-10 10:21
15Legia
Nie myl prestiżu na dzielni ze sprawami estetyki i funkcjonalności.
2018-07-10 10:26
Gdzie tu estetyka w tych strojach?
Funkcjonalność? W jakim sensie?
Widzę że większość to bezguscie :)
2018-07-10 10:31
Liczy się prestiż, to prawda.
Skoro grają w koszulkach macron to może i powinni kopać w korkach tej firmy? Ale pewnie nie będą, dlaczego? Odpowiedź jest chyba znana.
2018-07-10 10:56
Ad rem.

Chcemy by zawodnicy biegali w najlepszej technologicznie i jakościowo odzieży z fajną dedykowaną formułą pod zawodnika i dla kibica. I jak w sklepie, jeśli nam się coś nie podoba, idziemy do drugiego.

Rynek nie jest obecnie skurczony do duopolu dwóch koncernów, co widać na przekroju ww. drużyn. I dobrze. Dlatego powinniśmy z tego korzystać.

Obecnie bieganie z logiem Adidasa nie powoduje u mnie w żaden powodów spazmów i nie wiadomo jakich powodów do dumy jak w latach 90tych. Przeciwnie.
2018-07-10 11:08
Dokładnie to tylko znaczek. Ważniejsze właśnie jest to ze produkt jest dedykowany.

No świetnie tylko ze MC, Chelsea maja dedykowane koszulki a my nie będziemy mieli Adidasa długo dedykowanego.

Zresztą jeśli ktoś twierdzi ze Macron to badziewie to się nie zna - właśnie rugby to genialne porównanie bo za co się ciągnie w rugby? no za koszulkę, wiem bo grałem w ich strojach i są fajne
2018-07-10 12:00
przecież to kpina, aby logo firmy, która szyje koszulki było większe od klubowego herbu,

a tak jest u koziołków,
2018-07-10 13:02
Nie no serio ludzie rozprawiacie na tej stronie o koszulkach amicorza??? No ja pierydole wiem, ze nudy na pudy a praca to głupota, ale serio o koszulkach amicorza???
2018-07-10 13:16
Poczekaj aż przejdziemy do dedykowanych talerzy jednorazowych i tamponów xD
2018-07-10 13:16 IP 78.10.2***
Idąc tokiem myślenia 13 latka można powiedzieć, ze Liverpool, West Ham, Lazio to słabe marki bo nie grają w nike czy adidas. Niech już kończą się wakacje, bo dzieciaki za dużo czasu maja
2018-07-10 13:17 IP 188.146***
A ja bym chciał, żeby dla Legii koszulki robiło na przykład 4F. Polska firma o uznajej marce na świecie. Dobra promocja dla obu stron.
Boateng
2018-07-10 03:40
To nie będzie taki spacerek. Co ciekawe w Europie od trzech lat tylko nam udało się pokonać Dudnalk różnicą dwóch bramek. Tak poza tym Cork i Dundalk przegrywało maksymalnie 1. A przecież takie Dundalk grało w grupie LE.

Jak ktoś się spodziewa, że dzisiaj nastrzelamy bramek to może się zdziwić.
2018-07-10 07:33
Może i nie będzie to spacerek , grają czysto fizyczną piłkę , laga do przodu .Jak chcemy istnieć w Europie w tym sezonie , to takie zespoły musimy pykać aż miło :)
W ofensywie jestem spokojny, ale w obronie w zestawieniu bez Pazdana to już nie jsestem bez obaw .Jak coś mamy Arka Malarza jako ostatnią instancję :)
2018-07-10 08:52
Eee tam zara Maikel wparuje tutaj i napisze że sam fakt grania 3-5-2 da nam 6,7 bramek, kosztem straty jednej.
Więc pewnie wygramy dzisiaj 6:1 :)
Przecież gramy z ogórkami.
2018-07-10 09:37
No ale kiedy im na strzelać jak nie dziś? Stracili swojego asa w bramce a ich rezerwowy bramkarz zagrał w jednym meczu. Mi wystarczy 0:2 to jest dwumecz i trzeba wygrać małym nakladem sił i bez urazow.
matatar
2018-07-09 23:12
To zacnie, że takie mamy ambicje. Muszę się jednak zreflektować. Wcześniej pisałem dosyć optymistycznie o kwestii awansu do LM, teraz, po sprawdzeniu wartości kadr na Transfermarkt, muszę troszkę zmienić opinię ( choć nadal uważam, że LM jest w tym sezonie realna). Poczynając od Cork - ciężka walka z wyspiarskimi drwalami i remis albo jednobramkowe zwycięstwo w Cork. U siebie dwubramkowe. Potem dwu/ trzybramkowe zwycięstwo w dwumeczu ze Zrinjskim lub ze Spartakiem Trnava. No i zaczynają się schody. A przynajmniej mogą się zacząć. Ale uniknąwszy Crveny Zvezdy ( 39 mln euro kadra, Legia 33,5 mln euro) i niewygodnej Astany powinniśmy dać radę awansować ( zresztą ww drużyny też w naszym zasięgu). I wtedy w 4 rundzie można już trafić na ekipy pokroju Ludogorets ( 50 mln), Celtic (56 mln), PSV (133 mln) czy RB Salzburg (125 mln). Niby każda w zasięgu, ale też przy odpowiednich warunkach ( forma, szczęście itp). Największe szanse z Bułgarami i Szkotami. Pozwoliłem sobie też sprawdzić wartość Ajaxu i Sportingu, z którymi toczyliśmy wyrównane boje. Holendrzy - 211 mln euro, a Portugalczycy 233 mln euro. Także nie ma co dramatyzować, bo szanse są, ale przesadny optymizm też nie jest wskazany, bo jednak będzie ciężko i na rozstawienie nie mamy co liczyć tym razem. P. S. Wiem, że pieniądze nie grają to tylko takie luźne porównanie drużyn na papierze. P. S. 2 Tak samo tylko luźne typowanie wyników naszych meczów. Do boju! Pora na powrót LM na Ł3!
2018-07-09 23:17
No ale to działa w dwie strony. Jeśli 33.5 mln mogło ograć 233 mln, to znaczy że kilka mln też może ograć 33.5 mln.
2018-07-10 02:22 IP 164.127***
Od 30 milionów tych eurasów w górę drużyna ma polegać na tym co chcą od niej kibice A kibice chcą zaangażowania przede wszystkim ! Walki na całego do końca Wygrania głupiego meczu ? Bo obserwują to skaułci innych drużyn Ale tak po za tym to spoko i pojadę AML-em Tylko Legia ! Legia Mistrz Mistrz Mistrz !!!
2018-07-10 09:24
Pełna zgoda, więc też jest ten lekki niepokój przed dzisiejszym meczem...
eLtruista
2018-07-09 23:04
Klaf wie o co gra i czym ryzykuje z nowym ustawieniem.
Stoi twardo na ziemi i mówi trzeźwo.
Widać determinację.

Tak trzymać.
2018-07-10 00:09
Tak, widac determinacje, ktora jak cos nie pojdzie nazywana bedzie 'zaslepieniem'.
Dawniej bylo mowione ze powrot do starego ustawienia w Pucharach, bo tu nie ma mozliwosci naprawic pomylek, a nowe spokojnie szlifujemy w lidze.
Tak, wiem ciagle zmiany tez nie sa dobre, ale poki co nasza trojka w obronie szczelna nie jest.
Z jednej strony Korek nie jest potentatem i powinnismy go z palcem w d.., z drugiej bywalo tez ze dostawalismy wciry w Niecieczy.
Choc sila ognia wreszcie budzi optymizm, mobilizacja bedzie kluczowa.
jammm
2018-07-09 22:34
Piotr Wesołowicz
‏ @pete_wesolowicz
41 min41 minut temu

Transfery Jose Kante i Carlitosa przyjęto w stolicy (słusznie) entuzjastycznie, ale to nie koniec letnich transferów Legii.
6 odpowiedzi 4 podane dalej 50 polubionych
noooo:):)
~Esmeralda G.
2018-07-09 22:26 IP 188.147***
Niewiem dlaczego, ale Deana lubię najbardziej że wszystkich naszych ostatnich trenerów. Nie wywyższa się jak Romeo, nie jest pipą jak Janek czy Magik. Nie perdoli głupot, mówi konkretnie i zgodnie z rzeczywistością. Życzę mu jak najlepiej jako trenerowi, bo wydaję się być takim normalnym fajnym facetem. Oby okazał się niespodzianką i wprowadził nas na wyższy level dzięki pomysłowi na grę i spokojowi.
kLin
2018-07-09 22:05
Bardzo lubię tego trenera.
jz166
2018-07-09 22:02
Jeżeli mamy w tym roku coś ugrać w pucharach, to Legia powinna wywieźć z Cork wynik 2:0, bo to bramki na wyjeździe, bo rywal jest spokojnie do ogrania przy mądrzej grze, bo trzeba ciułać punkty w rankingu, bo mamy naprawdę dobrą kadrę do tego.
2018-07-09 22:36
O, mój ulubieniec.. sorry, ale znowu muszę Cię skrytykować ;) i nie będzie to o "bo, bo, bo"!

Warunkujesz "ugranie czegoś w pucharach" (...?!!!) wygraną 0:2 na wyjezdzie z Cork?
Gdzieś ty się nie mył, Chłopie! Toż to na Łazienkowskiej będzie 3 do 60 minuty (wspomnisz moje słowa;))
Piszesz o punktach w rankingu, ale jako wytrawny kibic wiesz, że pojedyncze wygrane nie mają jakiegokolwiek znaczenia. Dopiero awanse. Ty chyba poważnie drżysz o wynik z tymi Korkami.. nie bój nic, Dzieciak! będzie dopsz!
2018-07-09 23:11
No widzisz, zrobiłeś tylko z siebie błazna, wykazując brak czytania ze zrozumieniem. Chciałeś się popisać czepialstwem, a wyszedł ci bełkot. Tak to zwykle bywa, tylko nie broń się, że zawsze możesz doczytać!
Boras44
2018-07-09 21:34
Te oczekiwania że zatrudnią "trenera z dorobkiem" są równie idiotyczne jak oczekiwania że sprowadzimy piłkarzy którzy odnoszą sukcesy w dobrych ligach.
Jak już trener ma dorobek (tzn. cos powygrywał) to szuka miejsca gdzie może wygrac jeszcze więcej a do tego potrzebne sa transfery a żeby je robić potrzebny jest budżet.
My z trenerami mamy podobnie jak z zawodnikami, możemy wyszukać obiecujących albo chwilowo "okulałych" i liczyć na to że albo się rozwiną albo powrócą do dawnej formy.
Trener który już przebrnął trudną drogę z dołów trenerskiej drabinki szuka miejsca gdzie ryzyko porażki jest mniejsze i nie chce się cofać.
Legia to nie jest klub który gwarantuje mocną kadrę, przy dobrych wiatrach może się udać taka sklecić ale ona zaraz sie może rozpaść bo ją rozkupią.
A więc do budowania na nowo chętnie zabierze się trener który nie ma nic do stracenia a tylko może zyskać jak zbuduje zespół i coś wygra.
Taką na razie mamy rolę i musimy pójśc drogą jak kluby Bundesligi które biorą młodych trenerów i jak dobrze wybiorą to w zamian mają całą pasję i wolę wybicia się tego trenera. A jak jemu się udało tzn że udało się całemu klubowi.
Ilu młodych trenerów wypłynęło w ten sposób w Bundeslidze?
2018-07-09 21:45
Podpisuje się pod tym. Taki są realia taki mamy budżet jesteśmy tu gdzie jesteśmy i niestety musimy ryzykować bo często. Z trenerem wg mnie teraz było to najlepiej widać bo Prezes nie chciał na początku Klafa zostawić. Zmienił zdanie jak zobaczył realia i kilku ktorzy mu odmówili
2018-07-09 21:54
Trudno się nie zgodzić, ale dostaję lekkiego uczulenia gdy Polskę porównuje się pod względem profesjonalizmu w szkoleniu z Niemcami. Polacy nawet tam nie jeżdżą po naukę szkolenia poza kilkoma wyjątkami.
2018-07-09 21:59
I takim właśnie trenerem jest Klaf. Chce wykorzystać szansę i jeżeli to zrobi, wszyscy zyskamy. Potrzeba nam ludzi z pasją, ukierunkowanych na sukces. A DLA Klafz to s smsa życia. Jozaka zgubiła pewność siebie i takie cechy charakteru. Jeszcze nic nie zdobył a już czuł się nieomylny. Klaf nie popełni jego błędów, wyląduje się w Legii i pójdzie dalej.
2018-07-09 22:00
I jeszcze jedno. Co to znaczy "doświadczony trener"? Piłka nożna jest bardzo prostą grą, najtrudniejsze w przypadku trenera jest zdobycie posłuchu u zawodników a to są cechy przywódcze które się ma albo nie. Oczywiście osiągnięcia pomagają w zdobywaniu autorytetu ale nie są jedynym czynnikiem.
Jak facet ma jasny pogląd na grę zespołu i umie zarazić tym zawodników, to nie trzeba mieć 30 lat pracy w zawodzie. Znowu się odwołam do młodych trenerów z Bundesligi. Nagelsman został trenerem Chelsea, Tuchel w PSG. Jak długo oni prowadzą zespoły w najwyższej klasie rozgrywek?
2018-07-09 22:02
"Te oczekiwania że zatrudnią "trenera z dorobkiem" są równie idiotyczne jak oczekiwania że sprowadzimy piłkarzy którzy odnoszą sukcesy w dobrych ligach.
Jak już trener ma dorobek (tzn. cos powygrywał) to szuka miejsca gdzie może wygrac jeszcze więcej a do tego potrzebne sa transfery a żeby je robić potrzebny jest budżet".

Nie całkiem się zgodzę. Jest jeden sposób, żeby wziąć "treneiro z dorobkiem" i żeby go na jakiś czas zatrzymać w razie, gdyby okazał się dobry. Ten sposób to wysoki kontrakt. Tylko który prezes miałby odpowiednie jaja, żeby pójść na taki ruch?

Tak czy inaczej oczekiwanie, że klub zatrudni "trenera z dorobkiem" nie jest wcale bezzasadne. Grają grajkowie za miliony, to niech i coach będzie odpowiedni. W reprze tak nie było i na mistrzostwach mieliśmy to, co mieliśmy - a to przykład pierwszy z brzegu.
2018-07-09 22:07
Pielgrzym
Jestem przekonany że Jozak też by sobie poradził, bo jest bardzo inteligentnym facetem. Chyba go trochę "poniosło" w "innowacyjnym" zarządzaniu zespołem i zabrakło czasu na wyprostowanie sytuacji, bo Legia nie mogła sobie pozwolić na stratę sezonu. W życiu tak bywa, że ci mówią ma pan 3 min, proszę zaprezentować coś oryginalnego i jak pójdzie nie tak, to proszą następnego.
Jozak miał trochę niefarta że objął zespół w trakcie sezonu a potem musiał przeprowadzić rewolucję kadrową w zimie. Stanął na ruchomych piaskach i go wessało.
2018-07-09 22:28
Niklas
W sprawie drogi kariery futbol nie różni się od biznesu. Jak już gdzieś osiągnąłeś sukces to idziesz pracować gdzieś gdzie płacą dużo i możliwości są większe. Nie wracasz do małej firmy żeby ją wygrzebywać z dołu, bo drugi raz może się nie udać a CV zostaje spaprane porażką a o poprzednim sukcesie już nikt nie pamięta.
Jesteś tak dobry jak twój ostatni sukces. Takie są surowe prawa rynku. To jest jak alpinizm, wspinasz się dopóki nie odpadniesz od ściany.
~L
2018-07-09 20:57 IP 94.254.***
Małe rzeczy ce*....*e skromność i minimalizm. Duże zaś pewność siebie duma i dążenie do rzeczy wielkich często wbrew przeciwnością. I nie ma znaczenia czy chodzi o własny biznes, piłkę nożną czy obronę przed oklepem 3 na 1. Do wszystkich tych rzeczy trzeba jaj i tego co Klaf stara się powiedzieć. Skończyć się może różnie natomiast minimalizm to dodatkowe odbieranie sobie szans już na starcie a nie rozsądek wbrew obiegowej opinii że tak właśnie jest. Tyle w temacie.
MaikelRR
2018-07-09 20:16
Jestem ciekaw czy wszyscy tu propsujący trenera za jego wysokie ambicje będą tak samo go prospować gdy do tej LM nie awansujemy. Bo coś czuję, że wtedy 95% fanów Klafa stanie się jego największymi przeciwnikami. Zresztą tak będzie. Z Magierą było tak samo ; DDDD
2018-07-09 20:19
Klaf będzie amatorem
2018-07-09 20:33
Najważniejsze to grać w grupie LE. LM będzie wisienką na torcie :)
2018-07-09 20:42
Albo truskawką :3
2018-07-09 20:58
Wg wielu Klaf już jest amatorem. Zresztą przy szacunku dla niego i temu że dobrze mu życzę tak trochę jest bo bogatego CV nie ma. Co nie znaczy że może mu się udać i oby tak było.
Dla Legii grupa LE jest najważniejsza. LM praktycznie nierealna. Najlepiej gdybyśmy wywalczyli aeans do grupy LE z eliminacji do LM i mecz o grupę LM zagrali juz na luzie. Tylko czy tam dojdziemy? Jak w defensywie z lepszymi zagramy grajac 3 5 2? Jak będziemy prezentowali się w meczach o stawkę bez Pazdana? Na to musimy poczekać reszta jest gdybaniem
2018-07-09 21:13
Jak dla mnie faza grupowa LE jest bardzo w porządku; to i tak będzie progres w porównaniu ze słusznie minioną epoką Jacentego. Jeśli Klaf nie awansuje do LM, złego słowa nie powiem.

A że teraz wszyscy łapa w górę, a wkrótce będzie na odwrót? Cóż. Prezes zaryzykował, zatrudniając trenera z małym doświadczeniem, to niech potem znosi te minusy;-). Życzę Klafowi jak najlepiej, ale z drugiej strony trochę żałuję, że od czasów Czerczesowa klub nie jest w stanie zatrudnić coacha z jako taką karierą trenerską jako bagażem. Ostatnie lata to szukanie trenera kompletnie po omacku z nadzieją, że nie będzie kompromitacji. Co więcej, władze klubu wydają się wierzyć, że taki model zatrudniania trenerów się sprawdza.
~888
2018-07-09 20:05 IP 77.111.***
To czekamy jeszcze na wzmocnienia
sportowaWarszawa
2018-07-09 19:58
Tak jest!
Legia w Lidze Mistrzów!
~wiwat kolejosz
2018-07-09 19:52 IP 31.0.12***
trener na lata
a teraz ide się zabawiać w kolejarza z kolegami
cobus
2018-07-09 19:47
Brawo Panie trenerze .Koniec z minimalizmem :)
2018-07-09 20:41
Dokładnie! Ambicją Legii jest min. półfinał Ligi Mistrzów! Wszystko inne to hańba, wstyd, i minimalizm!
2018-07-09 21:00
Po ostatnim sezonie grupa LE to nie minimalizm. Półfinał LM to minimalizm bo jak juz tam bysmy byli to wtedy faktycznie czemu nie finał, puchar? ;)
2018-07-09 21:18
Grupa LE to cel, który musi zostać wykonany. Grupa LM to marzenie. Realne jednak bardzo ciężkie do zrealizowania. By dostać się do LM musimy zagrać na absolutnych wyżynach umiejętności i mieć ogromne szczęście i w losowania, i w meczu z o wiele wyżej notowanym rywalem.
2018-07-10 08:49
'o wiele wyżej notowanym rywalem' - gościu czasy w których w eliminacjach musieliśmy grać np. z Barceloną już ładnych pare lat temu się skończyły - nie zauważyłeś tego? Taki np. Łudogorec to chyba nie jest faworyt do zdobycia LM? A pamiętasz jak ten 'wielki' *....*tic rozjechaliśmy w dwumeczu? Jak będziemy w super formie to będziemy mogli nawet w 4 rundzie grać jak równym z równym.
Liczba komentarzy: 70

Logowanie




Uwaga

Redakcja serwisu LEGIA.NET nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj Komentarz - wersja bez konta.

Nick:
Uwaga: Odnośniki do serwisów zewnętrznych akceptujemy wyłącznie bez "http://"
Zamknij