Serwis Legia.Net stosuje pliki cookies w celu lepszego poznania w jaki sposób nasi czytelnicy korzystają z naszych stron. Używamy cookies także w celach reklamowych i statystycznych oraz dla prawidłowego funkcjonowania niektórych funkcji serwisu. Mogą być one być również stosowane przez współpracujących z nami reklamodawców i firmy badawcze.

Każdy użytkownik może zmienić swoje ustawienia dotyczące plików cookies, korzystając z ustawień używanej przez siebie przeglądarki internetowej. Domyślne ustawienia najpopularniejszych przeglądarek na komputerach osobistych i urządzeniach mobilnych zezwalają na zapisywanie w pamięci urządzenia plików cookies.
X

Tło

23 kwietnia 2018

Lechia – Legia 1:3 (0:1): Trzy punkty jadą do stolicy

2018-03-11 14:42:19
img
Legia Warszawa wygrała 3:1 z Lechią Gdańsk w meczu 27. kolejki piłkarskiej Lotto Ekstraklasy. Bramki dla mistrzów Polski zdobywali Jarosław Niezgoda, William Remy i Michał Kucharczyk. Co więcej, warszawiacy zrównali się w tabeli punktami z liderującą Jagiellonią. Już za tydzień "Wojskowi" zmierzą się u siebie z Wisłą Kraków. Zapraszamy na nasze materiały pomeczowe: wypowiedzi trenerów i zawodników, zdjęcia i wideo.

- Zapis relacji "na żywo" 

 

Piłkarze Legii Warszawa, jeszcze przed pierwszym gwizdkiem sędziego Jarosława Przybyła wiedzieli, że w razie wygranej, mogą doścignąć Jagiellonię Białystok, która przegrała 1:5 z Lechem Poznań. Teoria była znana, pozostała jeszcze praktyka. Trener Romeo Jozak przed niedzielnym spotkaniem nie ukrywał praktycznie niczego, dość wnikliwie opowiadając o planowanym składzie na przedmeczowej konferencji prasowej. Tajemnicą było właściwie tylko nazwisko Michała Kucharczyka, który wystąpił na skrzydle.


Warszawiacy bazowali w niedzielę na ustawieniu 4-3-3, choć założenia były inne niż chociażby w spotkaniach z Zagłębiem czy Śląskiem. Przede wszystkim mistrzowie Polski nie stawiali sobie za punkt honoru murowania środka pola, a często próbowali bezpośrednich zagrań posyłając piłkę na skrzydła. Początek potkania był rwany, a obu zespołom brakowało dokładności w momentach podań. Potem inicjatywę przejęli jednak mistrzowie Polski. Lechia miała twarz Dusana Kuciaka, który wielokrotnie ratował gospodarzy. Tak było chociażby po rakietowym uderzeniu Cafu z dystansu czy kolejnej sytuacji Portugalczyka. Jeśli eks-legionista nie dosięgał już piłki, z pomocą przychodziła poprzeczka, jak stało się po uderzeniu Miroslava Radovicia po dograniu z rzutu rożnego. Dla Serba był to drugi strzał w konstrukcję bramki, w drugim kolejnym spotkaniu.


Legia stawała się groźniejsza, gdy zaczynała stosować wyższy pressing. Właśnie to przyniosło mistrzom Polski pierwszego gola, kiedy piłkę wywalczył Marko Vesović, w tempo zagrał do Cafu, ale przed nowym graczem Legii wyrósł Jarosław Niezgoda i sprytnym strzałem pokonał Kuciaka. Lechia nie była w stanie odpowiedzieć. Najgroźniejszą sytuację miał Adam Chrzanowski. W szeregach warszawiaków nie zadziałała pułapka ofsajdowa, a młody lechista głową próbował zaskoczyć Malarza. Doświadczony golkiper był jednak na posterunku.


Po strzelonym golu, tempo gry Legii spadło. Od 35. minuty na boisku działo się niewiele. Warszawiacy podkręcili manetkę na początku drugiej odsłony spotkania. Wtedy, przez cztery minuty, legioniści strzelili kolejne dwa gole. Najpierw Radović zagrał wzdłuż bramki, gdzie czekał już William Remy, któremu nie asystował, choćby swoją obecnością, żaden z rywali. Francuz z wielkim spokojem posłał futbolówkę głową do siatki. Po chwili trafienie zanotował Michał Kucharczyk, a kluczowe podanie w tej sytuacji zanotował Cafu.


Legia prowadziła trzema golami, ale ponownie cofnęła się, nie forsując tempa. Wtedy do głosu zaczęła dochodzić Lechia, korzystając z większej ilości miejsca w środku pola. Gospodarze nie tworzyli stuprocentowych sytuacji, ale nie pozwalali także na wiele warszawiakom. Gdańszczanie ostatecznie w 66. minucie pokonali Malarza. Vesović przegrał pojedynek główkowy z Grzegorzem Kuświkiem, ten zgrał futbolówkę do Simeona Sławczewa, a Bułgar mocnym uderzeniem nie dał szans golkiperowi Legii.


Do końca spotkania obie drużyny wymieniały delikatne uderzenia, częściej przy piłce byli legioniści, ale nie stało się już nic, co byłoby istotne dla przebiegu rywalizacji. Szansę w Legii otrzymało dwóch debiutantów: Mauricio oraz Brian Iloski, który symbolicznie pojawił się na murawie w doliczonym czasie gry. Brazylijczyk tworzył z kolei duet z Pazdanem, a do środka pola przesunięto wtedy Remy’ego. Legioniści dzięki trzem punktom w Gdańsku, zrównali się punktami z Jagiellonią. Liderem pozostała jednak ekipa z Białegostoku, która ma lepszy bilans spotkań bezpośrednich. Za tydzień zespół Romeo Jozaka skonfrontuje się przy Łazienkowskiej z Wisłą Kraków.


Autor: Piotr Kamieniecki


Lechia Gdańsk - Legia Warszawa 1:3 (0:1)
Bramki:
Sławczew (67. min.) - Niezgoda (25. min.), Remy (47. min.), Kucharczyk (52. min.)


Żółte kartki:
Wojtkowiak, Sławczew - Pazdan, Mauricio, Pasquato


Lechia: 
Kuciak – Wojtkowiak, Chrzanowski, Nunes - Stolarski (78' Mladenović), Sławczew, Łukasik, Krasić (55' Lipski)- Peszko, M.Paixao, F.Paixao (55' Kuświk)


Legia: 
Malarz - Vesović (90' Iloski), Remy, Pazdan, Hlousek - Cafu, Mączyński (77' Pasquato) - Kucharczyk, Radović(60' Mauricio), Szymański - Niezgoda


 

sklep
Autor: Redakcja Źródło: Legia.Net   

twitter

Komentarze osób niezalogowanych wyświetlą się po akceptacji moderatora


 

Komentarze

Wszystkie
Pozytywne
~Z innej beczki
2018-03-13 23:15 IP 185.13.***
Wie ktoś co się dzieje z Michałem Masłowskim? :')
Tomo111
2018-03-13 22:12
Oglądam właśnie MU - Sevilla i były już dwie kopie sytuacji, co do której podobno UEFA orzekła "penalty" ;) O dziwo, dla komentatorów z anal+ jest oczywiste, że w obu przypadkach karny się nie należał...
~Warszawski
2018-03-13 19:29 IP 188.146***
Dlaczego Stolica w tytule jest z małej litery????
zwawy
2018-03-13 12:34
mina Mili w trakcie meczu bezcenna. Seba jeden a trzeba było trzymać mordę krótko we Wrocku to marzenie o grze w Legii mogło się spełnić
HenningBerg
2018-03-12 23:47
Wywiad z Ivanem Runje, wg niego Niezgoda to najlepszy napastnik z Polaków w ekstraklasie. Wspomniał też 2 słowa o Jozaku.

przegladsportowy.pl/pilka-nozna/lotto-ekstraklasa/jagiellonia-bi alystok/przeswietlenie-lukasza-olkowicza-ivan-runje/ybkrk4c
2018-03-13 16:18
No rzeczywiście, konkurencję ma za*ebistą. Piątek, Robak, Frączczak i Piech. Narody klękajcie!
Bednar
2018-03-12 23:38
Tymczasem liga grecka została zawieszona na czas nieokreślony po tym jak wszyscy utracili kontrolę nad kibolami i uzbrojonymi prezesami. Ciekawe.. teraz pewnie zawodnicy będą się stamtąd czym prędzej ewakuować, może to szansa aby wyciągnąć kogoś za frytki? Prijo i Vadis mają tam ciekawie teraz xd
2018-03-13 17:37
Proponuję Vadisa za Miodka ;-)
kibic5O
2018-03-12 22:45
Życie jest cudowne. Niczego mi nie brakuje. Wielu ludziom jest trudno połączyć życie i chlanie, ale patrzcie - mam domek w Pruszkowie, nie płacę czynszu, prąd ciągnę ze skrzynki obok. Mam ciepłą wodę, telewizje satelitarną, w piecu kopcę mułem węglowym. Straż Miejska nic nie wie, patrol antysmogowy nic nie wie. Pracuję z kolegą i hodujemy jabłka pod folią. Stara siedzi w pokoju obok, cała rodzina w komplecie. Jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie. Dziękuję Ci Panie Boże. Kurvva, jest w pytę.
LeveL
2018-03-12 22:23
Jagiellonia po wygranej z Legia zaliczy teraz serię porażek. Mecz z nami był dla nich wspinaczką na wyżyny po czym musi nastąpić droga z góry w dół
cobus
2018-03-12 21:42
tp69
Dokładnie , ale myślę ,że i on dostanie swoją prawdziwą szanse niedługo .Jędrzejczyk fajny człowiek , ale tak samo jak Pazdan zjechali po niżej poziomu swojego i nie wiadomo z czego to wynika ,stara paczka się posypała czy co ?
Iloski Brajan też powinien po woli dostawać szansę gry.Dobrze ,że posprzątana jest szatnia z ludzi , który nie dawali Legii nic , teraz jak ktoś wypada to wchodzi drugi i nie ma problemu .
Robal
2018-03-12 19:58
Ciekawostka: wydawało nam się że Cracovia tak się na nas spięła że potem kilka meczy w plecy ma pewne a tymczasem po remisie z nami zanotowała serię trzech kolejnych zwycięstw i jak tak dalej pójdzie to przyjdzie nam się z nimi zmierzyć jeszcze raz.
2018-03-12 20:43
Oby nie ale faktem jest że Arka ma trudny kalendarz, ZL też nie najlepszy a jest w cieniutkiej formie i cracovia ma najwieksze szanse na górną 8ke (mecz w ostatniej koljce z ZL u siebie)
Kluczowym dla nich było spotkanie w Szczecinie, tam wygrana praktycznie otworzyła im autostradę do 8ki. Dla nas to bardzo zła wiadomość bo Jadze i lechowi odpuszczą zreszta o nic nie grając a z nami zagrają mecz jak o życie
LLEGIAA
2018-03-12 19:47
Czytam na portalach wypowiedzie z jageilloni i nie mogę wyjść z podziwu tekstom dziennikarzy ale tez zawodników. Mówią że zostali stlamszeni, że nie zagrali jak trzeba itp

Nikt z dziennikarzy nie pyta ich ani sami nie mówią co oni na to że przy wyniku 1:1 powinien być podyktowany dla nich karny oraz że przy stanie 2:1 dla lecha podyktowany przeciw jadze była nieprawidlowy karny za rękę (przy ciele ale ta jest karana bo to logiczne że ręka przy ciele jest mniej naturalnie ulozona u zawodnika piłki nożnej niż na wysokości ponad głowy :)

Dla nas ten wynik był dobry (choć sam nie wiem czy mimo wszystko remis nie byłby lepszy a są różne szkoły) ale generalnie wynik tego meczu zostal mocno wypaczony.

I cisza ....
2018-03-12 19:59
Więc masz idealny przykład jak my jesteśmy medialni.Kogo to obchodzi ze ,,niesprawiedliwy" karny w meczu gdzie my nie gramy?
2018-03-12 20:16
tp69

racja, nie ważne skąd jesteś i komu kibicujesz, w tej lidze emocje budzą tylko mecze Legii
2018-03-12 20:38
to zgoda ale mi chodzi o ICH zainteresowanie, ich dziennikarzy nawet jakiś loklanych a tu kuźwa cisza .... to że my jesteśmy najbardziej medialni jest jasne jak slońce ale dziwi mnie brak tego nawet z ich lokalnego podwórka.
Weszło takie broniące sprawiedliwości też jakoś zamilkło :)
2018-03-12 20:40
jedynie na weszło w artykule info do piłkarza jagi ale bez jakiegoś larum ....

z drugiej strony może faktycznie to tylko zachodnie kultury tak mają ? :)

A propos zagrania ręką. Ostatnio głośno było o sytuacji z Kostewyczem z meczu Legia-Lech. Byliście uczuleni, żeby szczególnie uważać w polu karnym?

Zawsze staram się na to uważać. Ta sytuacja była mocno kontrowersyjna. Ja przy wrzutkach z boku zawsze chowam ręce za siebie, żeby unikać tego typu kontrowersji. Zresztą w tym meczu podyktowano przeciw nam kontrowersyjny rzut karny. Nie wiem, gdzie Guti miałby schować ręce. Gdy ktoś strzela z trzech metrów z prostego podbicia, to człowiek fizycznie nie jest w stanie zdążyć z zabraniem rąk. W mojej opinii ten karny został niesłusznie odgwizdany.
2018-03-12 21:01
Myślę że dla nich ważniejsze jest żeby Legia nie miała majstra anie oni.A nawet jakby sie znalazł jakiś lokalny ,,kibic" to by go inni skasowali że pod Legie pisze :) Masz jeszcze wątpliwości to zobacz 2 kolejki temu Vuja ma asystę ze spalonego w ostatniej minucie meczu czy ktoś z Wrocławia sie zająknął?To mi trochę przypomina sytuacje ze Stochem, po raz kolejny puszczany jest w fatalnych warunkach jako lider PS a wszyscy pala głupa ze ma pecha do wiatru a nikt sie nie zająknie na temat tej marionetki pepika Sedlara.
cobus
2018-03-12 18:35
tp69
Podając głową wiedział do kogo podaje .Dziś Mateusz Borek pochwalił Jozaka ,że nie patrzy na nazwiska tylko na formę danego zawodnika.Legia powinna być z meczu na mecz mocniejsza .Cafu to dobry transfer i jest chemia w zespole co widać po filmikach z szatni .Remi uczy się śpiewać po Polsku co cieszy.
Pazdek ma muchy w nosie, ale trener go szybko nauczy kto rządzi !!
2018-03-12 19:22
Odnośnie Jozaka to tylko do jednego mozna sie czepić - nie sprawdza Turzynieckiego mimo ze Czech i Jedza ....kazdy widzi.
2018-03-12 22:21 IP 31.0.12***
zgadzam sie z Twoją opiniia
dlamnie jedrzejczyk to porazka tak samo hlousek dla mnie obaj aut
nic nie daja w ofensywie a w obronie to ichobjerzdzaja któredy chca
sadam
2018-03-12 17:12
Mam bardzo mieszane uczucia po tym meczu. Wynik wskazuje że było łatwo i przyjemnie, ale gdyby Pajszą strzelił bramkę pod koniec pierwszej połowy.... Druga połowa też nierówna. Środek pola mamy kosmiczny na tle całej ligi, obrona też niczego sobie (Remy, Pazdan, Hlousek, Broź, Veso i Jedza jako rezerwowy:)). Ale im dalej od bramki to gorzej. Niby są okazje, niby strzelamy, ale mam poczucie niezrealizowanego potencjału. Nie wiem czego to jest kwestia, chyba braku zgrania, ale te akcje ofensywne się nie składają. Gdzieś zabraknie dokładnego podania, Rado się zakiwa, komuś piłka odskoczy.....jak to ogarniemy to powinniśmy rozjechać każdego w lidze.
2018-03-12 19:18
A ja dam kontre ;) Jeśli nowi odpala i Pasquato potwierdzi poprawę i dziadek Miro przestanie się kiwać to widzę w kwietniu niezła maszynę do ,,zabijania".Mam nadzieje ze Jozakus każe im grac cały czas do przodu żeby ratować bramki.Mimo Remiego tyły kraja piach i potrzebny jest taki Mauricio w formie co będzie ,,czyścił" dośrodkowania, wtedy przyspawany Arek może grac. W innym przypadku na ekstraklape jakoś to wystarczy ale każda drużyna w pucharach to wykorzysta.
2018-03-12 21:50
"ale gdyby Pajszą strzelił bramkę pod koniec pierwszej połowy...."

Nigdy nie rozumiem takiego podejścia, w odpowiedzi mogę napisać gdyby Legia wykorzystała swoje sytuacje to by było 4-0 do przerwy.
2018-03-13 22:33
Ja z kolei myślę, że obrona to obecnie nasza najsłabsza formacja.
Dlatego Jozak karze grać do przodu, żeby mieć pewność, że strzelimy więcej bramek niż stracimy, a te stracone to wkalkulowane ryzyko. Mnie pasuje takie podejście. A im dłużej będą się zgrywać, tym lepiej będzie to wyglądać.
tp69
2018-03-12 16:02
Jakis idiota dziennikarz napisał ze Cafu przypadkiem asystę zrobił.Przypadkiem to tego pismaka spłodzili bo nasz Koles prezentuje inteligencje boiskowa przez duze i ;)
Tylko musi sobie jeszcze 3 meczyki zrobić na rozegranie bo i kondycha i niepotrzebne straty.
ZELIG
2018-03-12 15:29
Solidna zmianę dał Pasquato. Widać było duże zaangażowanie i chęci. Mam nadzieje że nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Mam nadzieje że Romeo da mu trochę więcej czasu :)
2018-03-12 16:25
Dokładnie, był dla mnie największym zaskoczeniem. Siedział na ławce od dłuższego czasu i zamiast podłamki, asekuranctwa, pokazał ogromny głód gry, zaangażowanie. A przede wszystkim jakość, o którą tak bardzo się u niego dopominaliśmy. Powinien mieć asystę(Niezgoda i super obrona Kuciaka) oraz mógł mieć bramkę. Być może lepiej mu się grało przy stanie 3:0, 3:1, gdy było więcej miejsca? W każdym razie dał bardzo pozytywny sygnał. Moim zdaniem może to świadczyć o tym, że w drużynie naprawdę jest dobra atmosfera i piłkarzom zależy na grze, że pracują.
Pozdrawiam.
WielkikibicWielkiejL
2018-03-12 13:53
Egy Maurana Vikri,który był przymierzany do Legii podpisał z lechią.Podobno go nam oferowano,ale go odrzuciliśmy.Lechia już ogromnie zyskała marketingowo.Indonezyjczycy opanowali wszystkie ich media społecznościowe i już zamawiają koszulki z jego nazwiskiem.Lada dzień na profilu instagramowym prześcigną Legie w liczbie polubień.Indonezje mają 261mln ludności a Egy jest tam najbardziej znanym i utalentowanym piłkarzem.Jak dla mnie to wielbłąd klubu,który będzie za kilka lat wypominany jak Lewandowski
2018-03-12 14:18
Ja go też chciałem u nas.
Niestety nie przyszedł.
2018-03-12 14:26
Jak będzie dobry to go odkupimy z Lechii. U nas grałby rzadko, a tam może mieć pewny plac. Zobaczymy ile razy zagra w tej rundzie.
2018-03-12 14:40 IP 94.254.***
W tej rundzie nie zagra ani sekundy, może grać dopiero od Lipca
2018-03-12 14:41
Odkupimy?Sorry,ale odstaw to co bierzesz .Jak będzie się dobrze prezentował to napewno pójdzie do Legii najlepiej za 5mln euro bo co to dla nas. Nawet jesli mieli w klubie do niego wątpliwości to wystarczyło zobaczyć ile on ma polubien na swoim instagramie i pomyśleć co klub może na tym zyskać.Nie wiedziałem,że w Legii nadal pracują tacy idioci.Indonezyjczycy zamawiając jego koszulki podniesli by przychód dla Legii przynajmniej 2-3krotnie.Można by jeszcze zrobić flage Indonezji na koszulkach z jego nazwiskiem.
2018-03-12 14:55
Ale wy głąby jesteście. Kluby na koszulkach zarabiają śmieszne pieniądze, najwięcej zgarniają za kontrakt z firmą. Był już nawet o tym gdzieś artykuł. Legia to wielki klub a nie podwórkowa zbieranina i nie potrzebuje zbierać szrotu dla samych kliknięć w mediach społecznościowych. Chłopak jeszcze nie kopnął piłki a wy go już za miliony sprzedajecie. Talentem to on był dwa lata temu, potem nawet średniacy europejscy z niego zrezygnowali, a takich jak on utalentowanych to było wielu i większość z nich nawet piłki nie kopnęła na najwyższym poziomie. Ludzie oprzytomnijcie.
2018-03-12 15:11 IP 89.66.7***
Dopiero może grać od lata
2018-03-12 15:16
koper Podobno ma poukładane w głowie i sam chciał najpierw zacząć od słabszego klubu w europie dlatego odrzucił inne oferty z silniejszych klubów bo tam nikt by mu miejsca w składzie nie zagwarantował
2018-03-12 15:22
Panowie spokojnie z tym mega talentem z INDONEZJI
Tam kozacy grają w badmintona a nie w piłkę nożną. Ktoś kiedyś chociaż słyszał o piłkarzu z tamtego kraju. Chłopak wciskany był już wszędzie.Może tam to i talent ale wyślijmy tam Kuchego to wciągnie sam tamtą ligę i reprę jedną dziurką od nosa
2018-03-12 15:30
No właśnie Wielki Kibicu, w Legii nie miałby zapewnionego miejsca w pierwszym składzie i dlatego będzie grał w Lechii. Co do tych pięciu milionów to może sam odstaw to co bierzesz, bo wg moich informacji on będzie wart sześć milionów.
2018-03-12 15:32
WielkiKibicLegii podobno to wielki talent, podobno ma poukładane w głowie, wybacz ale podobno to trochę za mało aby taki klub jak Legia miał go ściągnąć do siebie. Na pewno ma szansę się pobujać po ekstraklasie bo tu talentem się jest do 25 roku życia, utalentowani 17 latkowie to już grają poważną piłkę na zachodzie a nie zastanawiają się jaką drogę najlepiej wybrać.
2018-03-12 15:39
Podobno to, podobno tamto. Podobno 5 mln, podobno płatne z góry. Spokojnie, na razie to prosto piłki nie kopnął, a Indonezja to raczej nie jest kraj żyjący futbolem. Szanujmy się, mamy być podobno wschodnim Ajaxem/FC Basel, a nie przedsionkiem dla anonimowych przebierańców.
2018-03-12 15:42
Jak będzie wiedział co to spalony, to już sukces.
2018-03-12 18:45 IP 94.254.***
On nawet nie.sluszal o czymś takim jak taktyka, boisko brutalnie zweryfikuje jego talent. Gdzieś w Azji na turnieju podobno dobrze sobie radził, ale nikt nie powiedział jakie tam reprezentacje grały, może między jakimiś ogórkami wyróżniał się bo potrafił trafić w bramkę. Prawdziwych kozaków duże kluby nie pomijają, więc z niego pewnie taki super talent jak z większości Polaków baletnice.
Marsallah
2018-03-12 13:45
Wynik lepszy niż gra.

Nie ma się co podniecać po tym meczu. Pokonaliśmy rozbitą Lechię, która w dodatku prezentowała nam okazje bramkowe na złotej tacy. A znów - tak jak z Lechem - zmarnowaliśmy kilka okazji na strzelenie bramki z kontry.

Pozytywy tu forma strzelecka Niezgody, refleks Malarza, poza tym Kuchy King, Cafu, Remy i Mączyński. Szymański ładnie szarpał, ale zbyt wiele miał niedokładnych zagrań.

Końcowy sukces (po 37. kolejce) zależny jest od tego, czy z tego kłębowiska postaci wyłoni się ZESPÓŁ. Wszystko znów w naszych rękach.
~Balejaż
2018-03-12 13:29 IP 77.111.***
Na wisłe -Malarz,Hlousek,Pazdan,Remy,Jędrzejczyk-Cafu,Mączyński-Hamalainen,Eduard o,Vesovic-Niezgoda
Radek
2018-03-12 13:29
Jedno spostrzeżenie po tym meczu.

Marko Vesović to nie jest boczny obrońca. Marnuje się tam. Dużo więcej pożytku mamy z niego kiedy gra w pomocy. To jest jego nominalna formacja.
2018-03-12 14:12
Zagrał tam z konieczności gdyż Jędrzejczyk i Broź nie byli w stanie wystąpić w tym spotkaniu. Mauricio, który ewentualnie może grać na prawej stronie nie jest odpowiednio przygotowany co sam podkreśla. W spotkaniu z Lechem wystąpił na skrzydle tak więc spokojnie.
AMLEGIA
2018-03-12 13:09
Czeka nas ciężka przeprawa z nożownikami !!!
=================================
Milicyjni odgrażają się, że Carlitos po wyczynach w Krakowie popisze się także w Warszawie. No trener Jozak będzie miał o czym myśleć !!!

PS. Oj jak bym chciał, żeby LEGIA zdemolowała s.k.i.s.ł..ą i pokazała jej miejsce w szyku !!!

Tylko LEGIA-LEGIA MISTRZ !!!
2018-03-12 13:19 IP 77.111.***
Chyba ty jesteś ciężki oni nie mają zbyt dużo argumentów.Carlitos nie powinien być na Ł3 w ogóle widoczny.Nasz skład znów będzie zagadką ,ale stawiam na 2-0
cobus
2018-03-12 12:41
htt ps://sport.tvn24.pl/pilka-nozna,105/awantura-w-trakcie-meczu-paok-aek-preze s-savvidis-z-bronia,821511.html
Liga Grecka , tam zaczyna dziać się ostro , nawet prezesi z bronią na boisko wbiegają :(
PopielowskiKibic
2018-03-12 12:40
Czasami takie posadzenie na ławce dobrze oddziałuje na zawodnika. Nie odświeżam stron z powołaniami. Jeśli selekcjoner mnie połowa, to super, ale na nic nie liczę. Jeśli nie zostanę powołany, to spędzę ten czas pracując w klubie.
--
Jarosław Niezgoda za: asinfo.

Dobrze że Jarek nam nie odlatuje mam nadzieję że jeszcze nie teraz dostanie to powołanie to spokojnie popracuje w klubie nad swoimi najsłabszymi aspektami
cobus
2018-03-12 12:29
Przy bramce kuchu ,Cafu asysta .drugiego stopnia :)
Kacza
2018-03-12 11:42
To było potrzebne i spokojne zwycięstwo, takie akurat na wyciszenie tego zgiełku.
Trzeba robić swoje, a inni potracą punkty.
Mecz z Wisłą bardzo ważny i najtrudniejszy do końca rundy.
Jak wygramy to będzie bardzo dobrze.
Josebry
2018-03-12 11:30
Boleję ciągle nad stratą pięciu punktów w arktycznych warunkach w ktorych przyszło nam grać z Craxą i Jagą.Teraz powinno być z górki, kadra bardzo silna a nowe nabytki ponizej pewnego poziomu nie zchodzą.W przyszłej kolejce liczę na Ojrzynskiego choć wiem ze Legia ma wszystko w swoich rękach i regularnie wygrywajac nie musi sie obawiac spisków i ukladów.Mecz niezbyt ładny ale od początku do końca pod kontrolą i bez zbędnego niepokoju kibiców.Cieszy układ ze w nastepnej kolejce obroncy Legii zweryfikują Carlitosa ktorym znow zachwycają sie rodzimi dziennikarze.Liczę ze powtórzy się przypadek Kownackiego.
2018-03-12 11:32
Powinno być schodzą.
ZenekL3
2018-03-12 11:22
Zadanie wykonane drugi raz z rzędu to jest plus i znaczy potencjał jest. Tylko czemu chaos w grze trwa, nie wiem czy trener zdaje sobie sprawę, że już powinna ta wypracowana forma być widoczna a bieganie jest nadal na pół gwizdka - zero pressingu. Po rundzie warto by się zastanowić nad odpaleniem (czyt zyskowną sprzedażą) Mączyńskiego.
2018-03-12 11:42
Po rundzie Legię raczej poźegnają Jędrzejczyk,Pazdan,Mączynski i Hamalainen z graczy ktorzy jeszcze dziś decydują o obliczu druźyny ale ich udział z kaźdą kolejką będzie marginalizowany i to nie ze wzgledu na najwyzsze zarobki druzyny ale jakość nowych graczy.Po sezonie liczyć się trzeba teź z odejściem Cierzniaka, Brozia,Astiza,Pasquato.
2018-03-12 12:18
Wymowna była zmiana Mąki,widać było niezadowolenie ze musiał zejść,ale ja właśnie o takiej drużynie marze,nie ma świętych krów w tej drużynie jedną i jedyną gwiazdą jest Rado i Kuchy ktory mimo moich niecheci do niego jedt Legionista z krwi i kosci i nadrabia to wszysyko serduchem,reszta to najemnicy maja wykonywać swoją pracę w należyty sposób,a jak im to przeszkadza to niech się pakują i spadają,żeby coś znaczyć w Legii najpierw trzeba to udowodnić na boisku i w postawie poza nim np:taki Pazdan w grze udowadnia nam ze może mieć status gwiazdy ale już jego postawa za boiskiem zostawia wiele do życzenia,miesza i psuje atmosferę.
kurek
2018-03-12 11:01
Wygrana jest i znów na równi z Jagą. Zobaczymy co będzie dalej. Potwierdza się że Remy to najlepszy z nabytków. A tak.. Zobaczymy. Kuchy to Kuchy. Serducho zawsze zostawi.
~Borsalino
2018-03-12 10:28 IP 80.49.1***
Po raz kolejny muszę napisać że wynik jest najważniejszy itd, itd...
Zastanawia mnie tylko fakt, dlaczego taki Lech , mający też nóż na gardle, gra ofensywnie i z polotem , a my jakby w gaciach był ołów ?
Forma kadrowiczów to jakaś masakra, po raz kolejny Malarz ratuje wynik a najlepszym zawodnikiem jest ....Kucharczyk.
Legia nie posiada aż tak dużej przewagi jakościowej, jak opisują to znafcy NC + , więc będzie nerwowo do końca. Jedyna nadzieja w tym że Jozak przygotował drużynę i jej formę na koniec sezonu, jeśli nie to będą kłopoty .
2018-03-12 11:05
E no, nie ma obawy, bo jak gadali w nc+, Jozak to bardzo doświadczony trener. Na 99,9% dobrze przygotował drużynę. Śpijta spokojnie.
~
2018-03-12 10:21 IP 46.186.***
Cieszy wygrana w składzie mocno eksperymentalnym. Dwa, cieszy mimo braku zgrania. Trzy, mimo braku podstawowych zawodników w ilości 4 piłkarzy
Widać ze indywidualnie mamy piłkarzy dużo lepszych niż jeszcze na jesieni
Nie mogę się doczekać meczu gdzie zgrana Legia będzie roznosić przeciwników
Jak wszyscy w zdrowiu i bez kartek będą to po przerwie na reprę oczekuję totalnej dominacji w lidze. Myślę że środek pola Panasonic Antola Cafu będzie wymiatał. Największa bolączka to jednak nasz dział ofensywny. Rado jeszcze nie wrócił do formy, Hama właśnie przestał wychodzić w pierwszym składzie. A Kuchy w pierwszym to wiadomo. Cieszy postawa Veso. NIezgoda znowu strzelił. Szymański ma przebłyski
Vigonath
2018-03-12 09:55
Jak zwykle najlepszy na boisku był Remy. On naprawdę w dużym stopniu koordynuje naszą grę na tyłach. Fajnie, że dołożył bramkę. bo że ma ciąg na bramkę to już widzieliśmy na Florydzie. Filmiki z szatni i jego twitter pokazują że fajnie się czuję na Łazienkowskiej.


Obawiałem się trochę środka pola w tym spotkaniu, ale Cafu sobie poradził. Wiadomo, nie wszystkie zagrania mu w 100% wyszły, ale jak na debiut to na plus, zwłaszcza, że bariera komunikacyjna. Był pod grą i widać że jakieś pojęcie o swojej pracy ma.

Rado troche lepiej niż uprzednio, ale ciągle były straty, czy to po zagraniach w poprzek boiska w środkowym sektorze, czy po błędach w przyjęciu. Niech się ogrywa, fajnie, że trener na niego stawia. Asysta do Williama naprawde wysokich lotów, w tej akcji wyczucie piłki miał Rado już naprawde doskonałe. Brakuje tylko po prostu szybszych reakcji boiskowych, bo były momenty, ze znów spowolnił gre. Ale jest lepiej.


Młodzież też zagrała przyzwoicie, Jarek strzelił co miał strzelić i już ma -naście goli w sezonie. Próbował czasem się coś tam zastawiać, raz wyszło lepiej raz gorzej, zobaczymy czy Jozak jest zadowolony z założeń taktycznych w jego wykonaniu i jak wyjdziemy na Wislę. Szymańskiemu się dużo chciało, dużo przebiegł, dryblingi co prawda szału wczoraj nie robiły, ale za to znów świetnie bite stałe fragmenty, głównie z narożnika.


Poprawny występ Veso, szkoda, że dziś musiał na obronie, ale błędów dużych nie popełniał, za to naprawdę dobra reakcja przy odbiorze i bardzo ważna asysta. Fajnie, ze jego praca zaczyna przekładać się na liczby.


Kucharczyk też spoko, jest gol, jest wola walki. Okej.

Fajną zmianę dał Pasquato, to dobra informacja, że się chłopak nie obraża na ławkę tylko jak dostaje szanse to stara się grać. Może wróci do formy,. bo na koniec jesieni naprawdę grał fajnie, ale na zgupowaniu stracił miejsce, nieraz także na ławce. Zobaczymy jak wrócą Philipps i Antola czy Pasquato będzie dalej brany pod uwagę.


Niestety kilka poważnych błędów popełnił Pazdan, po fatalnym rozpoczęciu rundy (2 gole w Lubinie), ostatnio wyglądał już dobrze, a dzisiaj znów bez rewelacji.Mąka też bez szału.


Wczoraj moim zdaniem - nowi lepsi od starych.
2018-03-12 10:14
ta asysta mnie rozbawila.

Jestem przekonany ze kazdy pilkarz Lechii, kazdy kibic na stadionie i przed telewizorami byl pewien ze Rado zrobi swoj fimowy zwod na zamach.

A tu taka niespodzianka :D
2018-03-12 10:15
Akurat Szymanski rozegral najslabsze zawody ze wszystkich legionistow. Notowal mnostwo strat i byl ciagle przestawiany przez obroncow Lechii. Jego gra irytowala. Musi chlopak popracowac nad masa, bo nic z niego nie bedzie.
DarioK
2018-03-12 09:53
Wszystko fajnie, tylko czemu nikt nie robi burzy, że po faulu na Rado powinien być karny. No ale miałby być przeciwko Legii więc... lepiej nie gwizdać. *....*burza po meczy z amicą przyniosła efekty!
~f(L)or
2018-03-12 09:23 IP 195.167***
jestem dobrej myśli i licze że sezon zasadniczy skończymy na pozycji lidera
my powinniśmy wszystko wygrać
Jaga słabnie, a po Arce ma Zagłębie (na wyjeździe)- które nie może tracić punktów, bo
po piętach depcze im Cracovia..

potem grupa mistrzowska w której po prostu trzeba wygrywać...
Vojtala
2018-03-12 09:16
Dobrze pograne i tyle.
bardzo mnie cieszy duza liczba fajnych strzalow z dystansu - chyba wiecej niz w od poczatku rundy w sumie :D

Glowka Kuchego - nie wiem jak mu sie to udalo ale wyszlo genialnie. szkoda ze nie wpadla.

Pasquato - bardzo ladne wejscie. Moze dostawac wiecej szans na 10 i wcale nie jest wykluczone ze jeszcze nas poztytywnie zaskoczy.
iwan
2018-03-12 08:56
Martwi jedno o ile do wczorajszego komentowania w c+ nie można mieć większych pretensji chociaż ten *....* Wolski oczywiście z dnia na dzień nie może stać się obiektywny oczywiście karnego deboiill nie widział to co najbardziej martwi to właśnie te błędy na niekorzyść Legii, ludzie przecież od początku tej rundy od meczu w Lubinie sędziowie się mylą i nas krzywdzą.
abec
2018-03-12 08:37
To już jest kurde żenujące...

Zaglądam czasem na fora Amici, zobaczyć co piszą.
Wczoraj padłem, cytuję:
"Zgodnie z moimi przedmeczowymi przewidywaniami. Wygraliśmy ten mecz bo akurat dla [Legii] tak było punktowo najlepiej. Żeby zamknąć nam gęby po skandalozie Marciniaka w Warszawie dostaliśmy karnego z dupy oraz jako gratis chyba karnego przeciwko nam też."
[użyto innego słowa, zmieniłem nazwę naszego klubu na właściwą]

Pusty śmiech ogarnia....
2018-03-12 10:25
Kolego, szkoda czasu. Poznań to stan umysłu. Ci ludzie zawsze pierdzielili swoje historie, pierdzielą i pierdzielic będą. Oni żyją Legią i Warszawą, budzą się z nią, spędzają cały dzień, zasypiają i śnią o niej(o nich). To mitomani oderwani od rzeczywistości, zyjący w swoim "zachodzie" - i ta nazwa jest chyba pochodną zachodów, jakie czynia żeby te mity tworzyć i je pielęgnować. Bo mentalnie najbliżej im do NRD.
Także odpuść.
2018-03-12 11:13
Za to zdanie chyba po raz pierwszy dałem plusa komentarzowi...:
"[...] zyją w swoim "zachodzie" [...]. Bo mentalnie najbliżej im do NRD."

Śliczne :)
2018-03-12 15:46
Normalnie poezja ;)
Eldiablo
2018-03-12 07:33
w poniedziałek po takim meczu aż się chce wstawać i iść do pracy:)
jammm
2018-03-12 06:29
ht tps://www.youtube.com/watch?v=NviImOzeeZY
tam to sie dzieją jaja:) prezes wkracza na murawę, a za pasem giwera:)
Roman
2018-03-12 02:17
Uważam też, że dobrze, że dziś zagrał Szymański. Nie dlatego, że spisał się jakoś super, bo do gry, jakiej od niego oczekujemy jeszcze daleka droga. Dlatego natomiast, że mieliśmy okazję porównać go np. z Patrykiem Lipskim. Przypomnę, że stosunkowo niedawno pojawiały się głosy ubolewania, że to Lechia go ściągnęła za bezcen, a nie my.
Moim zdaniem dzisiejszy mecz pokazał, że 18-letni Szymański nie zagrał gorzej od blisko 24-letniego Lipskiego. Wydaje mi się, że zostawił wyraźnie lepsze wrażenie. To, co pokazuje obecnie Lipski powinno być dla nas przestrogą, że od statusu nadziei, wręcz wschodzącej gwiazdy ekstraklasy, do miana nowego Michała Masłowskiego, Macieja Iwańskiego lub Piotra Gizy, wcale nie ma tak dalekiej drogi. Oczywiście Lipskiemu życzę jak najlepiej i mam nadzieję, że odzyska formę z Ruchu. Ale jednak uważam, że Legia, aby uniknąć wspomnianych wyżej, kosztownych pomyłek transferowych na polskim podwórku, powinna już bardziej ogrywać młodych. Bo wydaje mi się, że oni grając pod presją, obok najlepszych piłkarzy w lidze, mają większe szanse na stanie się dobrymi piłkarzami, niż niezastąpione gwiazdy Ruchu Chorzów, Górnika Zabrze, czy innych tego typu klubów.
2018-03-12 09:25
Póki co wygrywamy umiejętnościami zawodników ale trzeba pamiętać, że na wiosnę płyty boiskowe w większości przypadków to po prostu klepiska. Kluby oszczędzają na podgrzewaniu płyt i jest co jest. W kategorii zamian personalnych, to ja stawiałbym na niezauważalny brak Jędrzejczyka i dobra postawę Szymańskiego. Pomalutku gra wygląda coraz lepiej, choć dalej widać brak zgrania zespołu. Cieszą akcje Vesowicz - Niezgoda, martwi brak spójności gry w środku i babole w obronie. Czas pracuje na korzyść Legii i za miesiąc, powinno to wyglądać zdecydowanie lepiej. Jak co roku, w realnej rywalizacji o tytuł pozostanie Lech, bo Jagiellonia łapie zadyszkę. Warto też powiedzieć dwa słowa o postawie NC+ w komentarzach antyllegijnych. Głąby zorientowały się, że atak na Marciniaka i fala hejtu jako rozlała się po internetowych forach, niczemu nie służy. Marciniak jest uznanym w europie sędzią, i tylko małe stadko głąbów z NC+ , chciało go ośmieszyć. Na marginesie warto powiedzieć, że komentator piłkarski powinie znać przepisy dotyczące gry w piłkę, inaczej wypada śmiesznie lub co najmniej irytuje.
2018-03-12 16:55
Zbylu

Rzeczywiście brak Jędrzejczyka wszystkim wyszedł na dobre. Chociaż odnoszę wrażenie, że Vesović, mimo dobrego meczu, dusi się jednak trochę na prawej obronie i transfer tam by w przyszłości się przydał. Szymański w Legii ma szkołę życia. Wczoraj oprócz niezłych zagrań pokazał jednak też waleczność i zaangażowanie, co moim zdaniem jest szczególnie cenne. Miejsce w składzie trzeba sobie wywalczyć i dobrze, że o tym pamięta. Myślę, że spójność przyjdzie wraz ze stabilizacją składu. Remy w rozegraniu to jednak chyba raczej rozwiązanie tymczasowe, a grając w obronie dodaje pewności. Wydaje mi się, że problemy w obronie to głównie krycie na radar na bokach defensywy, skąd biorą się dośrodkowania ze strony przeciwnika oraz niepewność Malarza w grze na przedpolu. Te mankamenty widoczne są też przy stałych fragmentach. To stwarza dla nas ryzyko i jest trudnym zadaniem dla Jozaka, mającego w zasadzie głównie Jędrzejczyka w fatalnej formie i Hlouska, który nadal nie jest sobą. Wierzę, że po prostu w sytuacji gdy ustabilizuje się linia pomocy, wrócą Antolić z Philippsem, Radović odzyska pełniejszą formę, będziemy dłużej przytrzymywać piłkę, ograniczając przez to możliwość grania akcji przeciwnikowi.
Bardzo dobre wrażenie zrobiło mnie wejście Pasquato. Nie chcę wyciągać daleko idących wniosków, ale dostrzegam w jego zaangażowaniu i efektywnej grze, jego pracę oraz pracę, chyba motywacyjną, sztabu szkoleniowego. Nagle okazuje się, że piłkarz, o którym ja już momentami zapomniałem, że istnieje, może zaliczyć bardzo pozytywne wejście. Ciekaw jestem też formy Iloskiego. Dobrze, że zadebiutował. Tak, jak mówiłeś, czas pracuje na naszą korzyść, a mecz z Lechią pokazał, że umie ten czas dobrze przepracować.


Odnośnie sędziowania... Masz bardzo wiele racji, moim zdaniem. Wiem, że może się narażę wielu, ale z niesmakiem odbierałem tę nagonkę na Howarda Webba, po słynnym karnym w meczu z Austrią, na Euro'2008. Nikt nie mówił o tym, że już do przerwy, gdybyśmy przyjęli 3:0, nie moglibyśmy mieć do nikogo żadnych pretensji, a spalony Rogera gdzieś przeszedł bez echa. Karny wpłynął na los naszej Kadry, ale sędzia miał podstawy żeby go odgwizdać. Oczywiście na Zachodzie nikt się naszą burzą nie przejął, a Webb dalej prowadził wiele ważnych spotkań.
Zawsze w sytuacjach, gdy pół Polski wrzeszczy o "legijnym spisku" po prawidłowej decyzji, w momencie gdy ich drużyna spokojnie mogłaby stracić ze 3, 4 bramki, to przypomina mi się tamta sytuacja. U nas etos pracy nad sobą nigdy nie był traktowany jako główne remedium na własne bolączki. Trzeba szukać winnych dookoła. Znajomość przepisów u komentatorów powinna być normą, masz świętą rację.
Natomiast wydaje mi się, że w porównaniu z tym co miało miejsce ostatnio w Grecji, po meczu PAOK-AEK, my mamy święty spokój. ;-))
Pozdrawiam.
2018-03-12 16:59
Ps

Sorry, pod koniec pierwszego akapitu miało być: "...mecz z Lechią pokazał, że Jozak umie ten czas dobrze przepracować."
Roman
2018-03-12 01:08
Kolejny mecz, w którym z konieczności gramy eksperymentalnym składem i znowu mamy szereg bardzo dobrych sytuacji. Tym razem skuteczność na poziomie i efekty od razu są. Z optymizmem trzeba ostrożnie, ale myślę, że siłą drużyny jest fakt, że możemy grać bez Hamalainena, Antolicia, Eduardo czy z dochodzącym do formy Radoviciem, i człowiekiem, który debiutuje w drużynie(Cafu), a kreujemy sobie bardzo dobre sytuacje i jest ich coraz więcej. Co cieszy, pojawiają się coraz częściej groźne strzały z dystansu, czyli coś czego bardzo brakowało na jesieni, czy w zeszłym sezonie.
Odnoszę wrażenie, że trener Jozak, sztab, intensywnie pracują z drużyną nie tylko nad złożeniem składu mimo kontuzji i kartek, ale też nad wprowadzaniem coraz to nowych elementów do gry zespołu. Liczę, że przy stabilizacji personalnej w linii obrony, mam tu na myśli obrońców i wsparcie defensywnego pomocnika, kolejnym elementem będzie redukcja błędów w obronie.
Jest to przyjemne, że mamy nabytki, które po prostu wchodzą i grają, bez zaciemniania obrazu jakimiś aklimatyzacjami. Vesović z kolejną asystą. Remy z bramką. Cafu z marszu, na odpowiedzialnej pozycji zagrał niezły mecz. A przecież odliczamy już czas do powrotu Antolicia i Philippsa. Eduardo zaczął dobrze, a teraz musi powalczyć o skład. Cieszę się, że zadebiutował Iloski.
Moim zdaniem jednak cichym bohaterem ostatnich meczów jest Kucharczyk. Po raz kolejny udowadnia, że po prostu jest potrzebny tej drużynie i pracuje mocno na to, żeby nadal być jej ważną częścią także w nowym sezonie.
Cieszy również, przede wszystkim, że poza nielicznymi wyjątkami(Jędrzejczyk), piłkarze wchodzący na boisko wiedzą po co tam są. Robią swoje z zaangażowaniem. W niełatwej sytuacji, bo musząc grać nierzadko w różnych składach, czasem na mniej lubianych pozycjach. Tyczy się to też wchodzących z ławki.
Moim zdaniem wejście Pasquato, pokazało jak wielki ma głód gry i że korzyść z tego Legia może odnieść w kolejnych meczach.
Myślę, że ta chęć gry, niezależnie od tego czy ktoś jest w pierwszym składzie, czy wchodzi z ławy po wielu meczach, jest dobrym świadectwem pracy trenerów.
Oby tak dalej!
kunczi
2018-03-12 00:51
Będziemy mistrzem Polski. Nie ma innej opcji.
Nikogo nie musimy kupować, ale też nikogo nie sprzedawajmy. Tylko Michalaka sciągnijmy z Wisły. I oby nie przyszedł VOO. Niech w Legii grają Ci co chcą w niej grać, a nie się odbudować. To już było.
~giko
2018-03-12 00:12 IP 83.24.1***
twitter.com/Football__Tweet/status/972966396517761024?s=20 hehe
~giko
2018-03-12 00:11 IP 83.24.1***
https:// twitter.com/Football__Tweet/status/972966396517761024?s=20. hehe
tp69
2018-03-11 23:47
Wiem ze to mało realne -Jakby wyszła opcja wypożyczenia VOO na pól roku.Co jako trener byście zrobili?
2018-03-12 00:13
Ja akurat skakał bym do góry z zadowolenia!!!
2018-03-12 01:05
Bez potrzeby, no chyba, że z marszu zaśpiewa "Sen o Warszawie".
Adams
2018-03-11 23:17
Brawo za wynik!!! Gra nie była jakaś rewelacyjna ale punkty jadą do Warszawy!!! Ważne że wykorzystane były sytuacje bramkowe-gdyby z Lechem była taka skuteczność to wynik byłby 5:1 !!! Ps.wreszcie niezły mecz Szymańskiego
~1.08.64
2018-03-11 23:07 IP 178.36.***
Dzis w nc spoko zawsze powinna byc taka obsada zadnych stekajacych Kazkow i Mielcarskich jeszcze tego madralinskiego gbura co siedzial obok Szymka powinni sobie odpuscic a w pyrlandii nie bylo circusa i skandalozy ale lekkie wkur... na var zauwazylem przy nie uznanej bramce na 1-1za to nasza druzyna na pelnym luzie 3-1 teraz najwazniejsza niedz.za tydzien 18 L-GTS.
krystianwwa
2018-03-11 22:58
Mecz niezły, najwazniejsza wygrana..

Tak z innej beczki ro ciekawie dzieje się u naszych ex legionistów w Grecji :D VOO ława cały czas, Moulin to nie wiem czy chociaż raz w pierwszym składzie wyszedł.. jedynie Prijo zadowolony bo ma szefa co z klamką po boisku biega
~Czaro1987
2018-03-11 22:43 IP 31.179.***
W Poznaniu się już koronuja, Jaga dostała lomot a Górnik był MP jesieni więc ambicje zaspokojone.Legia musi robić swoje krok po kroku , teraz ograć Wisle i nie patrzeć na innych.
~Olo
2018-03-11 22:19 IP 2.125.1***
Bardzo ważna wygrana. W dość dobrym stylu. Wiadomo jeszcze sporo do poprawy, ale co raz więcej jest biegania. Z jakością jaką posiadamy jak dołozymy walke i determinacje to nie bedzie mocnych na nas.
Kroll
2018-03-11 22:13
Niestety, ale Jaga jest liderem. Gdybyśmy nie zagrali rewanżu z Jagą liczyłaby się różnica bramek. A tak po rozegraniu dwóch meczów w rundzie zasadniczej, kolejność w tabeli liczy się jak na jej koniec...:(
2018-03-11 23:17
I co z tego ?
Nie chce mi sie liczyc roznych kombinacji, ale czasem w rundzie mistrzowskiej jest lepszy uklad z drugiego miejsca.
Poza tym jaga puchnie.
Ale tak czy inaczej, to My wszystkich mamy pukac i kropka.
2018-03-12 07:56 IP 31.0.81***
Ma to takie znaczenie, że musimy ją wyprzedzić bo przy równej liczbie pkt. mieliby MP. Zostało jeszcze 10 meczów więc pewnie kazdy gdzieś pofubi punkty.
rado15
2018-03-11 22:06
Brawo panowie mamy 3 punkty z trudnego terenu. Mam nadzieje , że podtrzymamy formę i serię zwycięstw.
2018-03-11 22:42 IP 77.89.1***
Trudny teren? Dla kogo
Mitra
2018-03-11 22:01
Było jednakowoż łatwe. Zwycięstwo.
petroniusz64
2018-03-11 21:53
brawo drużyna Legii, brawo Trener Jozak i jego sztab.
Mecz wygrany na dużym luzie.
Co do krytyki:
to najgorsza była murawa.
W Legii na plus (kolejność przypadkowa) Malarz, Vesovic, Remy, Hlousek, Cafu, Kucharczyk, Radovic, Szymański i Niezgoda. Słabiej Mączyński i Pazdan (słabiej nie oznacza ,że źle) - problem ,że to nie pierwszy taki mecz. Wydaje się, ze jak wrócą Antolowic i Philipps to i Mąka i Pazdan - usiądą na ławie. Szkoda, ale trochę długo trwa szukanie formy z ich strony - szczególnie Michała.
Szczególne i ciepłe słowa dla Kuchego (którego zawsze bronię - jeśli jest taka możliwość) i nie tylko (jak zwykle) za ambicję ale również dziś za chłodną głowę - co u Kuchego jest wyjątkowe !!!
Cafu - ho,ho to może być również Pan piłkarz. Cieszy coraz większa ruchliwość Radovica i .....wejście Pasquato.
I jeszcze jedno....na ławce dziś Hamma i Eduardo, Antolovic i Philipps poza kadrą - mocno Legia !!!
2018-03-11 22:53
Antolović to może lepiej niech nie wraca... ;)))
2018-03-12 06:34
oo tak to bardzo słaby bramkarz;)
pszpsz
2018-03-11 21:49
jak tam poznanska skandaloza i circus ? dzisiaj placzacy nenad nie krzyczy skandaloza? dlatego wlasnie taki trener niczego nie osiagnie bo wiecznie usprawiedliwia porazki bledami sedziego zamiast pooprawiac gre swoich zawodnikow. a co do Legii to powiem szczerze ze dawno nie widzialem tylu dobrych transferow w jednej rundzie , naprawde nawet za lesnego tak dobrze nie wykorzystano przerwy zimowej , przyszli gracze z duzymi umiejetnosciami co cieszy , martwi brak zgrania ewidentnie czas pracuje na nasza korzysc ale pewne doiero na ostatnie 7 meczy bedzie wykrystalizowany 1 sklad , teraz wazne zeby nie popasc w hura optymizm i wygrac reszte a jakos jestem spokojny o 1 miejsce ! babjaga mimo ze miala pecha bo sedzia troche wypaczyl to i tak jest spokojnie do pykniecia , moze dobrze sie stalo ze z nimi przegralismy bo bedzie wieksza motywacja zeby w 11 na 11 pokazac im miejsce w szeregu ! PS: naprawde dawno tyle dobrych transfrpw nie zrobilismy :)
2018-03-11 21:52
W c+ sxybko reklamy i nikt nie krzyczy że wypaczony wynik meczu a jakby nie 0atrzec jest po braku karnego dla jagi i nieprawidlowym karnym dla lecha na 3:1...i sedzie sprawdzal go w Var ?
~Jozz-men
2018-03-11 21:41 IP 95.49.1***
Mądra gra Kuchy King
kibiccc
2018-03-11 21:33
A w poznaniu zespół z wronek znowu ciągnięty za uszy... SKANDALOZA. ;)
2018-03-11 22:56
"A w poznaniu zespół z wronek znowu ciągnięty za..." ogonek :)))
L1980
2018-03-11 21:33
Brawo za 3 punkty, można powiedzieć że łatwe. Ale bardzo martwi mnie gra obronna. Lechia stworzyla sobie zbyt wiele sytuacji, na szczęście ich nie wykorzystała bo pudłowali strasznie. A przy odrobnie pecha ten mecz mógł się ułożyć zupełnie inaczej.
iwan
2018-03-11 21:32
W c+ powiedzieli ze w meczu Amiki z Jagą powinien być karny dla Jagi a amika zdobyła dwie bramki w po błędach sędziego i co qrfa się pytam gdzie te wyjce gdzie ten kwik,no tak wszystko ok bo to nie Legia,szmaciarze.
2018-03-11 23:17
A ja się pytam,w takim razie,gdzie jest Kazio?
2018-03-11 23:33
no wlasnie co z kaziem
skurminator
2018-03-11 21:26
Zdecydowanie fajnie zagrał Cafu,a jeszcze się rozkręci. Środek pomocy Remy Cafu Pasquato to będzie to. Pasquato bardzo dobrze się czuł w tym miejscu boiska, żeby grali zak od początku Pasek miałby ze 4 asysty, natomiast moim zdaniem kiepsko zagrał Mączyński, Szymański też ma chyba jakiś dołek. Niepokoi mnie sytuacja Pazdana, bo wygląda na kolejnego, co gra z niezaleczoną kontuzją. Aha, Kuchy, jak mu się chce jest najlepszy na boisku, tylko jemu się chce przez 3 minuty w meczu. Może jakiś trening mentalny w jego przypadku?
2018-03-11 22:55
Jaki Pasquato, błagam. Antolic wchodzi i wymiata.
LLEGIAA
2018-03-11 21:16
Hahajahahahahaha qur.wa jak zobaczylem teraz karnego dla lecha po takiej ręce to że oni smia krytykowac karnego z rekami na wysokosci wsadu Jordana to nie ma słów....
2018-03-11 21:28
O prosze i kolejny karny dla Jagi powinien byc ... Bjelica wxtyd Ci ?
2018-03-11 21:29
Haha karnego dla Lecha byc nie powinno a powinien byc dla jagi ... mecz totalnie wypaczony... WSTYD WSTYD SKANDALIOZA
2018-03-11 23:30 IP 77.89.1***
LLEGIAA co ty bierzesz dziecko?
iwan
2018-03-11 21:11
Są rzeczy które cieszą, ja nie przypominam sobie takiej Legii z której wyjmuje się 5 podstawowych piłkarzy a i tak wygrywa ,ze Lechia jest w kryzysie to wiemy ale my kiedyś i nawet z takimi zespołami nie potrafiliśmy w tak łatwy sposób wygrywać,cieszą transfery bo są one naprawdę kozackie,martwi natomiast brak czasu na zgranie ,pierwsza jedenastka musi się naprawdę wykrystalizować,a ja jak głupi byłem tak jestem bo przy tylu zawodnikach nie mam pojęcie kto powinien grać w obronie a kto w środku,konkurencja duża,ale szalenie istotna i konieczna jest stabilizacja pierwszego składu.
ZimnyApacz
2018-03-11 21:04
Malarz - oczywiście gra na linii, super. Ale na litość boską czemu nie może podszkolić wybić piłki? Tragedia jakaś a jeszcze podań do niego bardzo dużo.
2018-03-11 21:13
Podobno to ćwiczą ale w wypadku Malarza to juz chyba nic z tego nie będzie. Tak samo gra na przedpolu
sportowaWarszawa
2018-03-11 21:01
Gratulacje Panowie!! Jedziemy z koksem!
2018-03-11 21:44
No co Ty, w niedziele wieczorem?;)
2018-03-12 00:14
Też wolę jak mecze Legii są w piątki wieczorem ale jak się nie ma co się lubi... ;)
kierownik
2018-03-11 20:53
Ogólnie nasza liga to parodia logiki. Legia zbiera porządne i zasłużone baty od Jagi, potem będąc lepszą ogrywa Lecha, który parę dni później deklasuje niedawnego pogromcę Legii. I jak nie kochać tej dwudziestej ktorejs ligi Europy? Czasem po obejrzeniu ligi mistrzów czuję się jak fan jakiegoś klubu B klasy, gdzie każdy wie ze tam nie chodzi o zdobycie mistrzostwa świata a pięknie o piłkę i hobby.
2018-03-11 21:14
Nasza liga jest słaba. To wiadomo. Zaden klub nie ma ustabilizowanej formy, jest nie równy. Dlatego dziwię się ze Legia z takim potencjałem nie goli tych ogórków co tydzien. Mam nadzieję ze będzie się to zmieniać.
2018-03-11 21:55
różnica temperatur: 30 st. C
Dla czarnoskórych i mulatów to tak, jakby kazać Ci biegać przy -25
2018-03-11 22:38
roznica temperatur to bzdura i próba usprawiedliwienia, ilu na zachodzie gra czarnoskórych i są kozakami, z resztą w Legii tez grało sporo i dawali rade co ty gadasz gosciu
2018-03-12 00:16
Bez przesady. Trzy drużyny na czele. Legia przegrała grając w 10-ciu, po zejściu lidera środka pola. Zdarza się.
LeveL
2018-03-11 20:53
Na szczęście Kuchy zrobił swoje na boisku! Dzieki Kuchy!
DH12
2018-03-11 20:52
Duże BRAWO za 3 pkt, w sumie zdobyte bez większego wysiłku, ale trzeba sobie jasno powiedzieć, że Lechia jest tak słaba, że szkoda słów. Niemniej kto wie, co by było, gdyby Pajszą strzelił na 1:1 tuż przed końcem pierwszej połowy...
Kilka uwag, które mi się nasunęły, bo w sumie nie było zbyt dużo rzeczy, do których można byłoby się przyczepić:
1. z Cafu mogą być ludzie, na razie za wcześnie oceniać, ale kilka zagrań miał niezłych, niestety w drugiej połowie doszły straty;
2. Remy nie powinien grać na DF - zobaczcie ile miał strat, zdecydowanie lepszy na środku obrony,
3. Pazdan - kurczę, bronię go, jak mogę, ale niestety w niemal każdym meczu na 2-3 babole, dzisiaj oczywiście znów, może jednak przydałby się odpoczynek...,
4. Szymański - oglądam chłopaka po raz n-ty i nadal nie wiem, co ma chwilę obecną w nim widać, oprócz wieku, zobaczymy, jak będzie dalej, ale na razie wszystko ma bardzo przeciętne,
5. najbardziej wkurzające są przestoje po strzeleniu bramki, coś podobnego było np. w Lubinie, dobra drużyna, nawet jeżeli nie atakuje non stop, nie może tak się głęboko cofać, że daje szanse tak słabej drużynie, jak Lechia, pressing powinien być znacznie dłużej niż tylko do pierwszej bramki, a tu po golu zaczyna się rozprężenie - to rola trenejro.
Generalnie odszczekuję, co powiedziałem przed meczem, bo spodziewałem się, że tym składem będziemy się mocno męczyć, a wyszło w sumie na dużym spokoju. Kilak akcji bardzo fajnych, na jeden kontakt. Tak właśnie grającą Legię chciałbym widzieć, bez tych długich przestojów. Za tydzień jednak znacznie większe wyzwanie, a Lech pewnie wygra (gra z Lechią), zaś Jaga może się męczyć (Arka). Zastanawiam się tylko, kiedy ta drużyna zagra ze 2-3 mecze pod rząd w tym samym składzie???
2018-03-11 20:57
Za tydzień ta słaba Lechia zabierze punkty nowej rewelacji sezonu czyli Lechowi (bo że ogłaszą ich rewelacją i niemal mistrzem po dzisiejszym spotkaniu to jestem pewien).
Emcis8
2018-03-11 20:52
Ciśniecie po tych naszych zawodnikach, jakby grali w innej drużynie. Pazdan dobry mecz, do momentu jak wyjęli mu Remy’ego. Mauricio bez gry, widać ze potrzebuje pare tygodni. Maczynski? Dopóki grał na defensywnym, bardzo fajnie. Ekstra piłka do Niezgody na 3:0. Potem gorzej. Więcej szacunku, bo to legioniści!
~Asd
2018-03-11 20:49 IP 89.192.***
Nie wiem czemu ale przy tej ekipie jakos przestaly mnie kompletnie grzac transfery. Czy mialby przyjsc rezerwowy z serie A czy podstawowy zawodnik z 3 ligi koreanskiej to i tak mam dziwne przeswiadczenie ze po prostu sie sprawdzi i bedzie dawal jakosc.
Poldi1916
2018-03-11 20:48
Przyzwoity mecz poza pewnymi momentami, chyba zamierzonymi, żeby spróbować wyciągnąć Lechię z własnej połowy i skontrować. To bardzo dobry pomysł. W ataku pozycyjnym się męczymy, więc to jedyne logiczne wyjście, żeby tego nie robić. Wychodziło to raz gorzej raz lepiej, ale jest efekt w postaci bardzo potrzebnych trzech punktów. Lepiej grać tak niż jak z Jagiellonią na hurra (i to przy zawodniku mniej) i co i rusz narażać się na kontry.

Standardowo bardzo dużo strat, taka już chyba specyfika naszych piłkarzy i tego się nie zmieni. Standardowo też najsłabiej zaprezentowali się reprezentanci Polski, tym razem grało ich dwóch, więc wiadomo o kogo chodzi. Kuchy nie zagrał porywająco, ale pokazał, że na lewym skrzydle i tak jest dużo lepszym wyborem od Hamalainena. Fin w ogóle powinien być trzymany jak najdalej od skrzydła gdzie jest totalnie bezprodultywny i dodatkowo sabotuje grę Hlouska. Dobry debiut Cafu + inteligentna asysta do Kuchego na 3:0. Wygląda trochę jakby był ociężały, ale to mylne, tak jak w przypadku Odjidji. W naszych realiach to bliżej mu do kolejnego zawodnika 50/50 niż typowego przecinaka. Powinien być z niego dobry piłkarz, który z łatwością wyłączy z gry Mączyńskiego po tym, jak do zdrowia wróci Philipps a Antolić zakończy karę. Ocenianie Mauricio na tym etapie to absurd. Gość wszedł na boisko pierwszy raz od kilku miesięcy to co miał pokazać?

Wygrać za tydzień, potem spokojnie przepracować przerwę na reprezentację i ciśniemy po dublet.
2018-03-11 20:51
" Cafu inteligentna asysta do Kuchego na 3:0"

jesli mowa o zagraniu pieta, to byl Niezgoda
2018-03-11 20:56
Zagranie piętą Niezgody też było świetne, ale ten fragment dotyczył zagrania głową przez Cafu do Kuchego po tym, jak pierwszy strzał odbił Duszan.
2018-03-12 00:29
Myślę, że gra z kontry może wynikać również z tego, że Legia jeszcze jest na etapie zgrywania składu i jest to rozsądna opcja. Brakuje też Antolicia, będącego mózgiem drużyny w rozegraniu. Straty także, moim zdaniem, są pochodną procesu cementowania się drużyny. Potrzeba jeszcze cierpliwości, ale jest dynamika i intensywność gry, jest coraz więcej luzu i zarazem sytuacji. Skuteczność wróciła, co też cieszy.
Kucharczyk zagrał to, do czego nas przyzwyczaił i nadal punktuje. Pokazuje kolejny raz, że po prostu warto go mieć w drużynie.
Myślę, że Hamalainen często jest ustawiony na skrzydle jedynie na papierze. W rzeczywistości schodzi do środka, z zadaniem zwiększenia kreatywności w rozegraniu, a w rolę skrzydłowego wciela się boczny obrońca. Rzadko podczas meczu Hama jest widoczny na skrzydle.
Reprezentanci niestety średnio, racja.
Pozdrawiam.
1313
2018-03-11 20:45
I jest wyjaśniona kontrowersja z Rado. Była faul powinien byc karny przy stanie 0-0 a tu nawet nie było sprawdzenia.
Co do oceny meczu jeszcze poczekam bo było sporo paradoksów u kilku naszych piłkarzy aby to jendoznacznie ocenić.
2018-03-12 02:36
I nie krzyczeli analarze ze cirkus i skandaloza?
Vipers33
2018-03-11 20:44
No i super,kolejne 3 pkt przypisane dla Legii,które przybliżyły nas do cieniutkiej jagi z której zaczęło schodzić powietrze rękawami o czym pisałem wcześniej,że nie pociągną za długo na takiej intensywności i siądą ;-)Ale h@j z jagą czy z amiką i całą resztą tej e-klapy,najważniejsze jest że nasza kochana Legia mimo budowania się i zbrojenia daje radę wygrywać a zarazem się zgrywać,bo nowych zawodników co niemiara :-)
Brawo,brawo i jeszcze raz brawo Legio za 3 pkt.
Marc12345
2018-03-11 20:43
Dzisiejszy mecz pokazał ze Legia będzie się stawać coraz bardziej cudzoziemska. Reprezentanci tragedia. Kucharczyk na 2 połowy.
fryjtiof111
2018-03-11 20:41
Stary dobry Kucharczyk. Wielu narzeka, a on w ważnych momentach daję radę i oby tak dalej !!!! Psy szczekają karawana jedzie dalej.
2018-03-11 20:48
Kuchy jak zawsze, jak już go zwalniają nagle odnajduje w sobie potencjał.
Jeszcze nam po tej górce formy zawali ze dwa mecze, u niego karma zawsze musi oddać co zabierze.
Dls mnie mimo szacunku do tego ze sporo nam na tych górkach dal, to jednak powinien zostać zmieniony kimś, kto jest stsbilniejszy, bo az tak himeryczny pilkarz nie przystoi Legii. U nirgo to mniej więcej to co ma Grosik. Jest super jak musi coś udowodnić, a na co dzień go w jego klubach raczej na ławkach trzymają bo nie nadaje się na zawodnika pierwszej 11.
LORDDOOMISKO
2018-03-11 20:37
Co oni w tej Lidze + pierdzielą? Oglądali mecz czy standardowy h
flacco
2018-03-11 20:34
Przy takiej grze obrony nie ma szans na na zero z tyłu, Malarz nie wszystko wybroni. Gra Pazdana to kryminał, niewiele lepszy Hlousek. Niestety widać jak na dłoni brak wysokiego stopera, oczywiście za Pazdana. Z Pazdanem stałe fragmenty gry to panika w naszym polu karnym. A poza tym dziwi uznanie piłkarzem meczu Kucharczeka.
2018-03-11 21:02
Mnie też ale to c+, niedawno spuszczali się nad Rado, który zagrał bardzo słabo. Z reguły zapominają o Remy, ogólnie to jakaś parodia. Zbyt długo tam żyją w jednym sosie przydala by się jakaś rewolucja bo rzeczystosc juz im odjeżdża w mojej ocenie.
Arkon
2018-03-11 20:34
Łatwe zwycięstwo Legii. Fajnie zagrali Vesović, Malarz, Rado, Kuchy czy Cafu albo Niezgoda, ale najbardziej zaimponował mi Remy. To jest gracz, którego chciałbym sklonować. Potrzebny jest i na środku obrony, i jako defensywny pomocnik. Świetny transfer.
Yorick
2018-03-11 20:34
Dużo groźnych akcji Lechii - tak z 5 - było po odbiorze, który wyglądał na faul. Nie było powtórek poza tym wejściem w Cafu. Tam faul był ewidentny, a w innych wypadkach też tak wyglądało. Moim zdaniem nie najlepsze sędziowanie.
WielkikibicWielkiejL
2018-03-11 20:29
Legia zdobędzie mistrzostwo i Puchar Polski bo ma najszerszą kadre.Dzisiaj Eduardo i Hamalainen dostali wolne.Nie było Philippsa,Jędrzejczyka czy Antolicia a i tak pewne 3punkty
alaryk
2018-03-11 20:29
No i git. Odfajkowane:)
AMLEGIA
2018-03-11 20:23
Bravo LEGIA !!!
============
Dzisiaj w zasadzie nawet przez chwilę nie bałem się o zwycięstwo LEGII. Nasi zawodnicy zagrali na luzie. Życzyłbym sobie i wszystkim więcej takich spokojnych-zwycięskich meczów LEGII.
Nabytki zagrały dzisiaj dobrze.
Bravo Kuchy King !!!

Tylko LEGIA-LEGIA MISTRZ !!!
Cichy
2018-03-11 20:23
Wynik o wiele lepszy niż gra. Właściwie ani przez moment nie mieliśmy tego meczu pod kontrolą. Cały czas szarpana, przypadkowa gra obu drużyn. Nie może być jednak inaczej skoro gramy ciągle innym składem. Widać, że Ci zawodnicy są kompletnie niezgrani. Dlatego powinno być coraz lepiej - czas działa na naszą korzyść. PS: Pazdan i Mąka na ławkę!
2018-03-11 20:57 IP 94.3.14***
Cichy...... cicho...
Z Pazdanem zgoda.....
~1.08.64
2018-03-11 20:20 IP 178.36.***
Za tydzien najdalej za 2 bedziemy juz samodzielnym liderem no chyba ze......sniegiem sypnie allbio mrozy wroca
jz166
2018-03-11 20:20
Brawo Legio za komplet punktów, oby tak dalej po MP!
AMLEGIA
2018-03-11 20:19
LEGIA LIDEREM !!!
=================
Wracamy na swoje miejsce !!!

1 Legia Warszawa 27 40:28 51
2 Jagiellonia Białystok 27 41:30 51
3 Lech Poznań 27 40:21 46
4 Górnik Zabrze 27 51:39 42
5 Wisła Płock 27 37:33 42

Tylko LEGIA-LEGIA MISTRZ !!!
2018-03-11 20:20
Co ty pierrdolisz
2018-03-11 20:23
liderem wciąż Jaga...
2018-03-11 20:27
jaga wygrała z nami oba mecze więc jest wyżej ale tylko do następnego meczu
2018-03-11 20:29
Tabela ze strony wp. !!!
==================
Mamy lepszy bilans bramkowy +12 a jaga ma + 11.

Mecze bezpośrednie bierze się dopiero pod uwagę na koniec sezonu zasadniczego przy równej liczbie punktów.
Chyba się nie mylę ?

Tylko LEGIA-LEGIA MISTRZ !!!
2018-03-11 20:34
Na interii też tabela podaje LEGIĘ jako Lidera !!!
============================== ===
1 Legia Warszawa 27 51 16 3 8 40 - 28 12
2 Jagiellonia Białystok 27 51 15 6 6 41 - 30 11
3 Lech Poznań 27 46 12 10 5 40 - 21 19

Tylko LEGIA-LEGIA MISTRZ !!!
2018-03-11 20:46
90minut jest tu wykładnikiem. Prowadzi mój kumpel z Cyberfanow - Mogiel.
2018-03-11 21:43
www.goal.pl
============
1. Legia Warszawa 27 51 16 3 8 10 1 2 6 2 6 40 - 28
2. Jagiellonia Białystok 27 51 15 6 6 8 3 2 7 3 4 41 - 30
3. Lech Poznań 27 46 12 10 5 10 3 0 2 7 5 40 - 21

Tylko LEGIA-LEGIA MISTRZ !!!
2018-03-11 22:12
Niestety, ale Jaga jest liderem. Gdybyśmy nie zagrali rewanżu z Jagą liczyłaby się różnica bramek. A tak po rozegraniu dwóch meczów w rundzie zasadniczej, kolejność w tabeli liczy się jak na jej koniec...:(
2018-03-11 22:24
AM
a wystarczy poczytać, a nie kopiować strony wp
Fuska
2018-03-11 20:18
Mączyński nieźle - tak na początek napiszę.

Niezwykle ekonomiczna gra, duża kontrola meczu. SFG miały moc i dzięki niemu na 2:0 bardzo uspokoiliśmy przebieg meczu. Środek pola - Cafu, Remy, Mąka/Antolić wygląda zacnie. Vesović porządnie na boku obrony. Ogólnie bardzo spokojny mecz i pewne zwycięstwo mimo widocznej ekonomicznej gry. Wbrew pozorom mamy szeroką i co najważniejsze jakościową kadrę - z tych ważniejszych graczy to brakowało Antolicia i Philippsa, a gra wyglądała jak na ten moment zgrania i zmian w wyjściowej jedenastce nieźle. Pasquato pierwszy raz się podniósł w tej rundzie i dobra zmiana. Dziwne że wcześniej nie dostawał minut. Ja tam w niego wierzę.

A co do następnego meczu to jeśli Carlitos nie pierdnął w meczu z nami Krakowie, to tym bardziej nie zrobi tego w Warszawie. Oni jeszcze bardziej otwarcie grają niż Lechia, więc mamy szanse ich mocno wypunktować.
wahwah
2018-03-11 20:14
Nie mogę nigdzie znaleźć jeszcze żadnych statystyk tego meczu, ale ja tu czytam o tym że tragiczny mecz, a z tego co widziałemi co było w trakcie meczu z statystyk to spokojnie było z 8-9 celnych strzałów. Jeśli to jest słaby mecz to ja chyba wychodzę...
2018-03-11 20:20
Serio nie znasz takiej strony jak chociazby flashscore? Co za Janusz Nosacz XD
jammm
2018-03-11 20:10
a jak się przyjemnie słuchało komentatorów:) jaka zmiana
2018-03-11 20:20
Dlatego warto mówić głośno jak było a najlepiej jeszcze puścić filmiki memy osmieszajace tych pseudo fachowców. Dzis widać było że można tylko trzeba chcieć i wymagać od ludzi którym się płaci (mówię o właścicielach analu)
2018-03-11 20:24
zobaczymy na jak długo
2018-03-11 20:24
Chciałbym za tydzień aby było 4-0 a za mikrofonami mielcar z kazkiem aż szkoda ze bym tego nie posłuchał.
rasputin28
2018-03-11 20:10
Wrócę do meczu z Jagiellonią. Orgazm zdawał się nie mieć końca. Och ach. Jak oni grali. Nawet jeśli ktoś zauważył, że goście od 12 minuty grali z przewagą, zupełnie odbierano szanse Legii na obudzenie się np. od 30 minuty, pod warunkiem że grałaby 11 na 11. Dzisiaj Amika też gorzej zaczęła, a jednak odrobiła straty. Ale takie pompowanie Jagielloni trochę Mnie nawet cieszyło - presja, oczekiwania, porównywanie do zaprezentowanego poziomu. Teraz sytuacja jest jasna: 3 kolejki do końca, musimy mieć 1 więcej od Jagielloni. Kalendarze bardzo zbliżone. Amika? Oni mają wyjazd do Krakowa, więc wiadomo że nie wygrają, a mam wątpliwości czy nawet zremisują.
~Beerfan
2018-03-11 20:10 IP 37.248.***
Pasquato dobra zmiana. Powinien więcej grać
kostia
2018-03-11 20:09
Z tej mąki będzie chleb . Gra szwankuje bo jest cala masa nowych zawodników , potrzebne zgranie i komunikacja plus przygotowanie fizyczne ostatnich nabytków . Kłopoty z grą może mieć Maczynski , Jędrzejczyk a nawet Pazdan .Brawa za mecz .
Xxxxx123
2018-03-11 20:06
Tradycyjnie na tej stronie: Mączyński gra dobry mecz to zawsze znajdują się tacy co go z błotem próbują zrównać.

Dobry mecz, większość spotkania pod kontrolą(opróćz ostatnich 15 minut I połowy), dużo sił raczej dziś nie stracili.

Cafu myślę, że zagrał całkiem nieźle, kilka fajnych akcji, chociaż momentami jakby szukał sobie miejsca na boisku.

Martwi mnie jedynie słaba dyspozycja Pazdana od początku rundy
2018-03-11 20:20
Gdyby Mączyński był dobry to by go Jozak nie ściągnął z boiska. Grał słabiutko. Pasquato zrobił więcej w 5 minut
2018-03-11 21:59 IP 31.11.1***
https://pl.soccerway.com/
Honka
2018-03-11 20:05
Dla mnie Remy to piłkarz meczu - i to nie za bramkę.

Jakby się tak przyjrzeć to dziś był motorem napędowym Legii - ile razy było tak, że powalczył w środku, odebrał piłkę albo uspokoił rozegranie, a potem grał do przodu. W moim odczuciu to właśnie od Williama zaczynało się większość groźnych akcji Legii.

Dyrygent. Po prostu.
2018-03-11 20:11
Też tak uważam. Jedynie niebezpiecznie jezt jak po przejeciu wychodzi dryblingiem a nikogo nie ma za soba i przy stracie jest problem ale on ma technike i nie chce wywalić piłki gdziekolwiek i byc może dlatego tak jezt. Na ten moment chyba najlepsxy transfer Legii
2018-03-11 20:29
Pełna zgoda, ale z komentarzem też - super mecz i to nawet nie chodzi o gola. Ale czasem przyjmuje zupełnie niepotrzebne ryzyko.
2018-03-11 21:14
A ja uważam, że dobrze, że podejmuje ryzyko - owszem, czasami się nie uda, ale jak się zgra z drużyną to myślę, że to będzie wkalkulowane w nasz styl, tzn. koledzy z boiska będą brali poprawkę na to, że Remy taki jest i pomogą ograniczać te ryzyko.

Ja tam osobiście sto razy bardziej wolę takich DP jak Remy niż takich co grają na alibi do najbliższego kolegi, żeby potem nie było :)
konan111
2018-03-11 20:04
Dz Legia za wygraną
Myślałem że przy 3-0 to jest po meczu a przy 3-1 to włączyły mi się jakiś niepokój w głowie.Oglądam mecze Legii i zawsze nawet jak wygrywamy pewnie 2-0 3-0 i tracimy bramkę to coś wisi w powietrzu że możemy stracić następną.
Co do Lechii to myślę że Stokowiec może ją poukładać i jak będziemy walczyć z nimi kolejnych meczach może być problem.
Duży plus dla Lecha że się nie podłożył BABAJADZE i zrównaliśmy się punktami z Białoruskimi.
2018-03-11 20:07
To juz nie w tym sezonie
2018-03-11 20:23
Jak miał się podłożyć, jak 4 miejsce im grozi i wyjeeb z pucharów. Myśl.
swirekwampirek
2018-03-11 20:03
Jak zwykle bravo za 3 punkty. Obecnie gramy na maksa ekonomicznie, może to być dla oglądających trochę irytujące ale liczę że dzięki temu będziemy mieli duży zapas siły na ligowy finisz.

A jednak to działa, ze strony klubu Josak i Vukovic wsparci kibicami Legii zrobili raban i jaka odmiana w komentarzu c+. Zapewne odbiją sobie w studio ale dzisiejszego komentarza słuchało się dobrze.
Eldiablo
2018-03-11 20:03
wynik znakomity, gra niezła, środek i z przodu ładnie, chociaż musimy popracować nad wykańczaniem akcji, z tyłu zaś tylko Remy i troszeczkę Pazdan (chociaż błędów kupa!) - tu musimy się sprężyć i wzmocnić w następnym okienku i powinno być nieźle:)
Brawo LEGIA!!!
Bednar
2018-03-11 20:02
Fajne eksperymenty trenera jak już drużyna miała dobry wynik. Wykorzystał to na debiuty nowych i danie szansy tym co grają mało. Szkoda jedynie tej bramki Sławczewa, gdy mecz już był kontrolowany. Cafu bardzo dobra 1sza połowa, potem nieco dostosował się do większej kopaniny, gdy drużyna już kontrolowała. Mauricio elektryczny, ale może to dlatego, że jeszcze nie rozumie się z kolegami. Lloski mógłby w sumie wejść wcześniej, ale rozumiem że trener nie chciał tak szybko rozbijać obrony, zdejmując Veso. Tak czy siak mecz przyzwoity, początek drugiej połowy zamknął wszystko. W zasadzie kontrolowaliśmy przez większość meczu. Teraz tylko rozbita Jaga potyka się w najbliższych meczach, a my gramy swoje.
eLtruista
2018-03-11 20:01
3 pkt i tylko to się liczy.
Dużo roszad, skład się wciąż krystalizuje.
Cafu i Mauricio do schudnięcia.
2018-03-11 23:10
Niech oddadza troche Szymanskiemu (;
A na powaznie to o VOO tez mowiono ze za gruby, zrzucil 2kg i kaloryfer. Wyglada mi na to ze z nimi bedzie podobnie, atletyczna budowa, i bardzo dobrze, nielatwo ich przestawic.
Nie zadna gruba berta.
poloop
2018-03-11 20:01
Veso to niestety nie obrońca i to było widać. REMY- klasa. Z Cafu będą ludzie. TYLKO LEGIA.
LegiaBydgoszcz
2018-03-11 20:01
Legia wygrała i nawet się mocno nie spociła, a tu tak zwani kibice rozważają kto był najsłabszy...
Fatalajnen
2018-03-11 19:59
Kingu to powinien walczyc na biezni z boltem.

sruu pila na 50 metrów i leci
~send
2018-03-11 19:58 IP 89.64.1***
Wygrana 3:1, rozważania kto najgorszy. Straszne.
Fatalajnen
2018-03-11 19:56
Remy moj ulubieniec najlepszy nabytek. Cafu, Vesovic pokazali sie z bardzo dobrej strony.

Mączyński slabo czyli norma
2018-03-11 20:53 IP 99.188.***
Maczynski calkiem przyzwoicie, on podawal do Radovica i Niezgdy przy bramkach. Remy najepszy.
PietrekLegia
2018-03-11 19:55
Według mnie Jozak to jest przegość. To nie był jakiś fantastyczny mecz, na to musimy jeszcze poczekać ale przy 3-0 przetestował wszystko co mógł. Czekałem tylko aż wejdzie Iloski za Szymańskiego, fakt wszedł, ale za Vesovicia i 10 minut za późno bo chyba nawet piłki nie dotknął.
Ale dzięki za walke, dzięki za zwycięstwo i jeden apel : Zostawcie Kuchego w spokoju :)
2018-03-11 19:57
Mógł wejść tylko za Vesovicia bo gracz spoza UE. c nie
2018-03-11 20:01
Iloski wszedł, żeby formalnie mieć debiut za sobą :)

Moim zdaniem dobrze - chłopak jest młody, Legia to jego pierwszy profesjonalny klub, do tego inny kraj, inna liga, inny klimat... no, wszystko inne :) Jak dla mnie lepiej go wprowadzać powolutku - mamy czas :) Póki co zadebiutował, a poważniejsze szanse... cóż, jak będzie trenował sumiennie to jestem spokojny, że niebawem je dostanie.
2018-03-11 20:01
Bednar

Co racja to racja, błąd w kalkulacji:)
LLEGIAA
2018-03-11 19:54
Brawo za 3 pkt bo tego teraz potrzebujemy najbardziej choć i lepsza gra byłaby też mile widziana :)
DZIĘKI PANOWIE
jammm
2018-03-11 19:51
Jakże ważne 3 punkty dzięki:):)
witan
2018-03-11 19:51
Dwie czarne wieże w środku bardzo dobre ustawienie, ale Cafu musi jeszcze dojść do formy fizycznej
1313
2018-03-11 19:50
Pazdan koszmarnie gra, ale Maurico wszedł i nic nie pokazał dobrego.
Szkoda decyzji o Dąbrowskim.
2018-03-11 19:55 IP 31.0.33***
A widziałeś wczorajszą grę Dąbrowskiego? Żenada, nonszalancja
2018-03-11 20:00
pazdan dzisiaj akurat niezle
mial duzo gorsze mecze w tym sezonie
~ad
2018-03-11 19:48 IP 94.254.***
Pazdan!
~Sbc
2018-03-11 19:48 IP 188.146***
Remy najlepszy dzisiaj
2018-03-11 19:55
Oczywista oczywistość, nie wiem dlaczego nie został nominowany do najlepszej trójki przez komentatorów.
~jkl
2018-03-11 19:44 IP 83.143.***
To co gra Szymanski to jest skandal! Za co nalezy mu sie pierwsza 11? Bo jest mlody?
witan
2018-03-11 19:43
Remy rządzi w środku. Mączyński ławka
2018-03-11 19:56
Mączyński udział/asysty 2 stopnia przy 2 golach...
2018-03-11 20:00
Serio? Nie zauważyłem u niego nie tylko asyst, ale nawet celnych podań
~ad
2018-03-11 19:42 IP 94.254.***
Mauricio słabiutko.
~jkl
2018-03-11 19:40 IP 83.143.***
Slabo to wyglada. Dobrze, ze Lechia cienka jak sik weza.
witan
2018-03-11 19:35
Mączyński najgorszy zawodnik Legii w tym meczu. Całkowicie bezproduktywny
2018-03-11 19:54
chyba raczej Pazdan
2018-03-11 19:57
Tak jak ci wyżej odpisałem, Mączyński udział przy 2 golach.
2018-03-11 20:06
plus 20 strat i 89 minut bezproduktywnego biegania
udzial przy tych golach to duzo powiedziane.
Likaone
2018-03-11 19:25
gdzie byl Remy???
1313
2018-03-11 19:24
Co ten Pazdan idzie zablokować niby strzał a zrobił wszystko aby czasem nia nie dostac i gol dla rywala co za bezsens.
LLEGIAA
2018-03-11 19:24
Od 3 bramki staneli jakby chcieli sie prosic o problemy ....ech
poglondowiec
2018-03-11 19:18
Lechia tak się odkryła, że wystarczy trochę dokładności w naszych kontrach i możemy strzelić piąteczkę.

A Przybył c**j. Kolejny faul na naszym zawodniku nieodgwizdany.
JohnoQ
2018-03-11 19:18
Dobrze. Jeszcze ze 2. Pokazac reszcie że my tu mistrzostwa nie oddamy.
1313
2018-03-11 19:17
Mauricio za RAdo??? Czyli co Remy na DP???
2018-03-11 19:30 IP 178.6.1***
To wydaje się oczywiste :)
DexPL
2018-03-11 19:16
Mąka się popisuje...
~ad
2018-03-11 19:15 IP 94.254.***
Jacy kulturalni komentatorzy.
dzik
2018-03-11 19:13
Pierwszy raz chyba słyszę Jagodę który komentuje mecz Legii.
I to chyba obecnie jedyny komentator nc+, który nie życzy źle naszemu zespołowi.
Może dlatego, że to jeden z niewielu co został z ekipy n a nie c+?
2018-03-11 19:17 IP 91.239.***
Tez go lubię ale tego Wolskiego nieznosze.
2018-03-11 19:17
Komentarz jest na zupełnie innym poziomie aż jest wrażenie jakby inna tv to pokazywała. Można? Moźna! To zawodnicy maja byc gwiazdami a nie pseudo komentatorzy
2018-03-11 19:23
Ja go nie lubię, w... ia mnie jego tembr głosu.
Ale nie czuć nienawiści jak przy Węgrzynie, Mielcarskim czy Dębinskim (o zgrozo byłym piłkarzu Legii)
2018-03-11 19:25
Dzik chyba Murawskim
2018-03-11 19:27
I Wieszczyckim.
Ale sprawdź, kiedyś Dębinski grzał ławę u nas. Pamiętam :)
2018-03-11 20:25 IP 178.36.***
Wojtek Jagoda stary legionista trenowalismy razem w juniorach p.trenera Lucjana i śp.trenerow Korzeniowskiego i Ordona.
LLEGIAA
2018-03-11 19:12
Druda Remyego nie Rado chyba
eLtruista
2018-03-11 19:12
BRAWO !!!

Piękne akcje chłopaków.
Widać u Kuchego Kinga chęć pokazania się.

(L)
2018-03-11 19:15 IP 31.0.44***
Chec pokazania sie na boisku mailbys ty i mialbym ja on ma grac a widac ze nawet 10m podanie to dla niego wyzwanie.
2018-03-11 19:18
A ja Kuchego lubię
Bednar
2018-03-11 19:11
I ciekawe czy będzie debiut Lloskiego przy tym wyniku
jammm
2018-03-11 19:11
odrabiamy straty :) tak to miało dziś wyglądać
qwe12690
2018-03-11 19:11
Rado <3 <3 <3

Szymański - zrobi większą karierę niż lewandowski- wspomnicie moje słowa
1313
2018-03-11 19:10
No i tak ma być gol i iść po kolejnego.
ParsifaL
2018-03-11 19:10
Dwóch rzekomo najsłabszych piłkarzy Legii strzela bramki. A nieco wcześniej Kuchy kapitalnie uderzył głową.
2018-03-11 19:12
Bo taki jest nasz KK kilka fatalnych zagrań doprowadzających do MEGA wk**wa po czym asysta lub gol. I dlatego tak trudno się na niego zdecydować.
poglondowiec
2018-03-11 19:10
Biedny ten Szymański. Zanim się chłopak rozwinie rzeźnicy ligowi zdążą go skasować.

Co oni tam analizowali na tym VAR? Czysta sytuacja.
Bednar
2018-03-11 19:10
Rado i Kuchy pięknie odpowiedzieli krytykującym. Kucharczyk chyba musiał dostać jakiś opieprz w szatni bo inny piłkarz teraz
2018-03-11 19:11
Ja jednym z krytykujących. Wchodzę pod stół i szczekam
jammm
2018-03-11 19:09
golllllllllllllllllllllllllll:) ale cudnie:) o ku**aaaa dziś skuteczność
krontsk
2018-03-11 19:09
5 minut wcześniej odsyłaliście Rado na emeryturę :P
kodym1
2018-03-11 19:08
Brawo Niezgoda, brawo Kuchy.
jz166
2018-03-11 19:08
Uważam, że Cafu zalicza bardzo dobry występ jak na debiut. To może być za niedługo lider zespołu.
Boll
2018-03-11 19:07
Pięknie. Teraz spokój i konterki
DexPL
2018-03-11 19:06
Pięknie się zaczęło.
1313
2018-03-11 19:06
2-0 oby teraz było punktowanie. No i super ze Remy.
ParsifaL
2018-03-11 19:05
Brawo Rado.
jammm
2018-03-11 19:04
PIEKNIEEEEEEEEEEE
~udacznik
2018-03-11 19:04 IP 98.224.***
Do Iwana
ci hejterzy to sa nieudacznicy zyciowi, ludzie zakompleksieni.
Jedyna dla nich radosc to komus cos dowalic
mientowy76
2018-03-11 19:03
Szymański jest wystawiany na siłę...ktoś stwierdził że to wielki talent i chcą go opchnąć za dużą kasę dlatego musi grać,ale czy powinien?Mam co do tego duże wątpliwości....chłopak sobie po prostu nie radzi
2018-03-11 19:05
Dlatego strzelamy kolejną bramkę po stałym fragmencie wykonywanym przez Szymańskiego...
2018-03-11 19:07 IP 91.239.***
Ktoś musi go zbudować na siłowni bo straszny drobniak z niego. Więcej przebojowości by sie przydało u niego.
2018-03-11 19:35
Poważnie kodym....?to może by go tylko na rzuty różne wpuszczać tylko trzeba poczekać aż wprowadzą coś w stylu zmian powrotnych
jz166
2018-03-11 19:00
Michał Kucharczyk pokazał w pierwszej połowie, dlaczego nie powinien już oznajmiać trenerowi, że zasługuje na pierwszą jedenastkę.
poloop
2018-03-11 18:57
Z Cafu będą ludzie natomiast wstyd patrzeć na to drewno Kucharczyka.
2018-03-11 19:00
Remy pewnie załamany, bo przy takiej dyspozycji Pazdka jdgo szanse na przesuniecie do środka spadają do zera.
Ciekawe jak gra Mauricio, moze z Remym zrobili by parę stoperow na miarę poprzednich 2 czarnych wież.
2018-03-11 19:01
Cafu sporo błędów. Chyba uważa że to ogórkowa liga i tylko do przodu. Radovic na tej pozycji i tej formie to porażka. zwalnia grę i traci masę piłek.
PiroForewer
2018-03-11 18:56
Nasi zamiast podawac pilke Kuchemu, mogliby ja od razu oddawac Lechii, na to samo by wyszlo
flacco
2018-03-11 18:55
Pazdan na stoperze = kłopoty w defensywie, oby bez konsekwencji.
2018-03-11 19:00 IP 94.254.***
Cafu jak na razie raczej na plus, widać jakość piłkarską po nim. Z woleja uderza bez problemu, ładnie kontroluje tempo, dwa razy mu piłka odskoczyła to fakt, ale trocszke zardzewiały. Pamietam debiut Vadisa-wypadł dużo gorzej, a i tek piłkarską jakość było widać. Tutaj jest podobnie.
2018-03-11 19:44 IP 94.254.***
Nie dopisałem-a to rokuje środkiem Remy/Mauricio chociaż ten drugi na razie mocno średnio...
dixi
2018-03-11 18:55
Kucharczyk - jest żenująco słaby
Rado - też nie jest w najwyższej formie
Cafu - tak sobie
jz166
2018-03-11 18:55
Radovic to jest już dziadek, chyba już ostatni sezon w Legii.
2018-03-11 19:05 IP 91.239.***
Widziałeś asystę?
2018-03-11 19:18
Jeżeli oceniasz grę zawodnika po jednym zagraniu, to nic nie widziałeś.
WielkikibicWielkiejL
2018-03-11 18:55
Jestem ciekaw czy geniusz trenerki Jozak znów karze się cofnąć i rozpaczliwue bronić wyniku.Tak było u niego na jesieni
2018-03-11 19:03
Rozpaczliwie potrzebujesz słownika. Może ktoś Ci kaŻe go kupić i ukaRZE za niewykonanie polecenia.
iwan
2018-03-11 18:53
Zwróćcie uwagę na komentarz,czy tak nie morzna cały czas,czy trzeba żygać żeby mieć lepsze samopoczucie?o taki komentarz przecież chodzi rzeczowy sprawiedliwy kiedy trzeba krytykować krytykujemy kiedy chwalić chwalimy,zupełnie inaczej się czuje,normalnie nie musze się denerwować sam mecz wywołuje przecież emocje,klient płaci wiec trzeba go szanować.
JohnoQ
2018-03-11 18:52
Kuchy już pokazał dzisiaj że goowno z tego bexzie w jego wykonaniu. Dawac amerykanca. Hama za Rado
2018-03-11 18:58
Mamy słaby środek dziś, Cafu jakoś wolno się porusza jak na to co czytałem, że to taki WALCZAK i chyba gra nieco wyżej niż powinien, Rado traci piłki jak na razie, a Veso szkoda na obronie, bo jest tam po prostu słaby to nie jego pozycja choć ponoć już sporo pograł na tej pozycji.
Likaone
2018-03-11 18:52
Legia pierwszy raz w tym skladzie. Zanim ten sklad sie zgra minie jeszcze. Mam nadzieje ze szybko zapomnimy o stylu efektowna wiosna i koncowka sezonu. 0:2 dzis.
Bednar
2018-03-11 18:51
Po golu cofnęliśmy się pod kontrę, nikt nawet nie wychodził na połowę Lechii pod koniec jak ta rozgrywala. Za wcześnie się bawią w takie wyrachowanie. Chociaż mamy szybkich graczy w składzie, więc może takie właśnie było założenie, do 1 bramki i dalej kontry
LLEGIAA
2018-03-11 18:50
Jak oceniacie Cafu?
2018-03-11 18:53
Technicznie i inteligencją boiskową napewno przerasta dowolnego Polaka w naszym składzie. Widać że w innych ligach się grało, W pewnym momencie Cafu podaje z klepy mocne podanie do Niezgody, zakładając że ten piłkę zgasi. A Niezgoda zachował się jak słup od którego piłka odbiłą się na kilka metrów
2018-03-11 18:54
Narazie przypomina VOO na poczatku
2018-03-11 18:55
walczy, może być z niego pożytek jak się zgra i złapie formę!!! minus to, że na razie gra jedną nogą, drugą się jeszcze nie nauczył;)
2018-03-11 18:58
Cafu na plus. Szbko podemuje decyzje, nie pier**oli sie w tancu
2018-03-11 19:02
Jak dla mnie widać że silny fizycznie. Wydaje sie tylko jakby grał jedną noge. Zgadzam sie ze widać inteligencję boiskowa a to pierwszy mecz i mozna oczekiwać ze bedzie lepiej
~Podaj nick
2018-03-11 18:50 IP 37.248.***
Cofamy sie po strzelonej bramce i prosimy sie o gola,zamiast dobic rywala.A i Remy i Pazdan dzis jak zapalniki Arek tez niepewny..No i pan sedzia..ewidentne kartki dla Krasica,Slawczewa,ewidentny faul na Szymanskim,ktorego nie a po chwili faul z du#y dla lechii.i smrod pod nasza bramka..
futbolplayer
2018-03-11 18:50
Czy oni nie mięli przypadkiem tydzień wolnego? Wyglądają na boisku jakby 3 dni temu grali ciężki mecz. No nie czaje tego jak można tak człapać. Co oni trenują, że nie potrafią skleić piłki do ziemi i celnie podać?
jz166
2018-03-11 18:49
Z Mączyńskimi, Kucharczykami, Pazdanami itp. jakoś trzeba dograć do MP i ich odprzedać, bo mocno odstają i lepsi nie będą.
2018-03-11 18:51 IP 89.64.1***
Pazdan to pierwszą połowę miał akurat bardzo dobrą.
2018-03-11 18:53
Co nie? Najsłabsi dziś oni plus Radovic. Chyba faktycznie ta Legia wymagała totalnej przebudowy, Romeo miał rację. Nie to ze Polacy piłkarsko slabi ale chyba się już na Legię wypalili. A Rado za stary i chyba zbyt archaiczny do tego co Romeo stara się wdrażać.
~PK
2018-03-11 18:48 IP 89.64.2***
Zauważcie, że 90% zagrożenia pod naszą bramką jest po faulu na Legioniście w środku pola :/
2018-03-11 18:54
To plus wybicia Malarza, nie ma kiedy ustavilizowac grę w środku bo jak nie faul to wybitka Malarza do przeciwnika.
Ultra
2018-03-11 18:48
Kucharczyk masakra,Rado jak w każdym meczu dużo chaosu i strat.Czekamy na drugą połowę
2018-03-11 18:55
Miałem podobnie napisać.
Za Rado Eduardo a nawet Pasqato.(pewnie więcej da)
Za Kucharczyka kazdy z ławki.
2018-03-11 19:14
Ta bramka nic nie zmienia :) Pojawiam się i znikam
kowal79
2018-03-11 18:48
42 minuta i zobaczyłem Kuchego na boisku ;) Niech ktoś powie, że Polacy muszą grać w Legii :)
1313
2018-03-11 18:48
Do gola na 1-0 dla nas było nieźle z dobrymi kilkoma zagraniami. Potem niestety co raz większe guano gramy dając co raz więcej szans dla lechii. Sędziowie też dobrzy już 5 fauli nie odgiwzdali choć stali blisko od zdarzeń.
Rado i Szymański do zmiany KK nie lepszy. Za dużo niedokładności i chaosu.
LLEGIAA
2018-03-11 18:48
5 strzałów 2 celne nie rzuca na kolana. Więcej pracy w ostatnich 15 min zdecydowanie ma Arek. Nie ważne jak oby 3 pkt
~tom
2018-03-11 18:48 IP 89.64.2***
Gramy w dziesiątkę - Fatalczyk to wzmocnienie Lechi !
Xxxxx123
2018-03-11 18:48
Trudno zliczyć ile razy strzelamy gola i oddajemy inicjatywę w tym sezonie.
HenningBerg
2018-03-11 18:48
Kibice Lechii z Indonezji zrobili jakiś nalot na wszystkie streamy z meczem, wszystko mi tnie, przerywa, zacina się, albo szatkuje tak że nie da się oglądać. Jeszcze tak nie miałem ;-)
2018-03-11 18:49
Pomyśl co będzie jak strzeli pierwszą bramkę;)
2018-03-11 18:52
http ://www.drhtv.com.pl/drhtv1.html

tu nic nie przerywa
WielkikibicWielkiejL
2018-03-11 18:47
Znowu dużo chaosu i przypadku,ale co się dziwić jak takim składem gramy pierwszy raz.Hlousek narazie chyba najlepszy w Legii
witan
2018-03-11 18:47
Radovic emeryt, Mączyński markuje grę, Cafu 5 kilo nadwagi, Malarz wybija piłkę do przeciwnika. Reszta się szamocze. Totalna nędza. Lechia słabiutka
~ZygmuntIIIWaza
2018-03-11 18:46 IP 181.36.***
Jestem za granica. Jakiś link dla iPada? Może youtube? Ktoś cos Bracia? Pozdro
krontsk
2018-03-11 18:46
Taktyka ostatnio niczym United Mourinho - brameczka i autobusik.
Farmile
2018-03-11 18:46
odnosze wrazenie ze zlotek chce za wszelka cene udupić Legie
2018-03-11 18:49
Przecież to ślepy Przybył sędziuje plus napietnowany stefek na Varze.
DexPL
2018-03-11 18:43
Malarz. gra nogami maksarka...
~Ololo
2018-03-11 18:41 IP 94.254.***
Przeraża mnie Kucharczyk, to że technikę ma na poziomie - 1 to wiadomo nie od dziś, ale on ma problem z podaniem prostej piłki, jak musi podać na 10 metrów to albo zagra rywalowi pod nogi albo zbyt mocno... To typ piłkarza który wykona 20 złych zagrań, wyjdzie mu jedno a po nim "Kuchy King"... Tylko nikt nie bierze pod uwagę że z tych 20 zagrań 5 mogło sprawić że było by jakieś zagrożenie pod bramka rywala ale niestety zbyt trudne było podać do kolegi na 10 metrów..
2018-03-11 19:14 IP 31.0.44***
Napisalem to samo nizej fo jest parodia jakas. A chyba najgorsze to ze myli arogancje z poczuciem wartsoci i wali takie teksty o pierwszym skladzie.
LLEGIAA
2018-03-11 18:37
Boli jak Arek nie wychodzi do wrzutek. To strasznie ułatwia rywalom. Gdyby dobrze grał na przedpolu mógłby grać nawet w PL
Eldiablo
2018-03-11 18:36
fajna gra jak na razie! oby tak do końca, to wpadną jeszcze ze 2 gole:)

a tak na marginesie, to ciekawe czy trener i reszta środowiska Lecha też będzie jęczeć na karnego którego otrzymali, bo był on równie "wątpliwy" jak ten z Łazienkowskiej:)
2018-03-11 18:38
Nie widzialem go ale ktoś pisał ze łapy miał nisko więc nawet nie ma go co porównywać z karnym dla nas
2018-03-11 18:42
nastrzelona ręka przy ciele...
2018-03-11 18:44
No to dopieto skandalioza i cyrkus .... chyba ze ręce mozna miec nad glowa a nie przy ciele wg zachodniej filozofi...powiedział że się wstydzi wygranej ?
2018-03-11 18:47
nie wiem - czekam na jakieś info, że chętnie zrzeknie się punktów, powtórzy mecz czy coś w tym stylu:)
Marc12345
2018-03-11 18:36
Denerwuje odpuszczanie po bramce.
~1.08.64
2018-03-11 18:36 IP 178.36.***
Dziś jak narazie wynik i komentarz Wolski i stary Legionista Jagoda bez zarzutu jaki to luzik nie sluchac 'inteligeńcika'Kazka Wegrzyna albo nastepnego asa Mielcara.
~L
2018-03-11 18:34 IP 94.254.***
standard po golu stoimy, co oni mysla ze tak beda dowozic po 1 0
~Wlosu
2018-03-11 18:34 IP 37.130.***
Kuchy King k**wa ten gosc to jest jakis kosmos- technika jak z orlika, 37 zagran fatalnych a jedno mu wyjdzie i dlatego gra juz tyle lat.. nie mowcie ze ma serce bo my kibce tez mamy ale niestety z tego powodu nie gramy!
~Jenas
2018-03-11 18:32 IP 37.248.***
Krasic,Slawczev-dwie ewidentne kartki.
2018-03-11 18:33
Legionisci mieli by juz dwie
1313
2018-03-11 18:30
Prowadzimy wiec oczywiście oddajemy inicjatywę i czekamy na problemy.
2018-03-11 18:31
i przestali grac po golu...
jammm
2018-03-11 18:27
Remy to gość ja pierd..e:)
kierownik
2018-03-11 18:27
Środek Cafu Remy przed nimi VOO. Kto mowi że potrzeba duzo kasy zsby zrobić drużynę na puchary jest po prostu skautem z eklapy :D
ParsifaL
2018-03-11 18:25
Browo Legia. Brawo Niezgoda. Przypominam tylko, że jak Niezgoda strzela pierwszą bramke dla Legii, na 1-0, to Legia zawsze wygrywa!!!
DexPL
2018-03-11 18:25
joł
kierownik
2018-03-11 18:24
Rado gra bardzo słabo, szykuje się mocna siódemka w csnal+ dla niego :D

Ja czekam az mauricio wjedzie i w środku będzie cafu plus remy, rozwala tą ligę e drobny mak.
jammm
2018-03-11 18:24
golll
Vojtala
2018-03-11 18:21
Niezle gramy. Rado chyba powoli wraca do formy. Troche jeszcze malo Vesovica
2018-03-11 18:24
Cafu zero lewej nogi. Miał okazję dośrodkować, a zawsze na prawę przerzuca..
2018-03-11 18:25
mowisz masz. jest i Vesovic
~L
2018-03-11 18:17 IP 94.254.***
Cafu ma kopyto i to celne
Barszczyk
2018-03-11 18:17
Na plus Szymański i strzały Cafu.
ParsifaL
2018-03-11 18:16
Co tam się działo pod bramką Lechii?
2018-03-11 18:18
Raczej karnego nie było ale dobrze przycisnelismy. strzal remiego super, nauczyl się już po naszemu rugać. widac było jak kur... krzyknął..
2018-03-11 18:19
Karny dla Legii.
2018-03-11 18:28 IP 94.254.***
Jak karnego nie było jak dostał kapa na twarz.Ch* z takim komentarzem.W odwrotną stronę nasz by dostał czerwoną kartkę i karny definitywny.Ze strony specjalistów z c+ sytuacja byłaby komentowana cały mecz.
ParsifaL
2018-03-11 18:11
Rado cofa się zbyt głęboko, co przy jego słabej dyspozycji fizycznej stanowi zagrożenie, zwłaszcza przy próbie holowania czy wyprowadzania piłki.
tellkin
2018-03-11 18:11
Po ruchahch widze ze Peszko chyba trzezwy...?
2018-03-11 18:25
Po oczach widać że już trzeźwy. Wytrzyma z godzinkę nie więcej b)
~Jenas
2018-03-11 18:10 IP 37.248.***
Narazie szaleństwo...no ale to chyba ta taktyka Jozaka:)
mateuszooo
2018-03-11 18:08
Podajcie inny link ...ten na dole nie chce działać
2018-03-11 18:15
wiz1.net/channel37
jammm
2018-03-11 18:05
Mało na razie ruchu do piłki Cafu, jak na "walecznego" def. pomocnika. Dziwnie się porusza jak na te 5 minut meczu
2018-03-11 18:06
Walka o środek pola trwa...
WielkikibicWielkiejL
2018-03-11 18:04
Pamiętam,że na ostatnim meczu Legii w gdańsku ten stadion był zapełniony do końca był rekord frekwencji.Dzisiaj dużo mniej ludzi,ale i tak zdecydowanie najwięcej w tym sezonie.lechia jednak gra mega rozczarowująco
mateuszooo
2018-03-11 18:02
Link? Nie ma mnie w Polsce.
Z góry dziękuję
2018-03-11 18:04
h ttp://www.drhtv.com.pl/drhtv1.html
bartek181
2018-03-11 17:58
pyry 5 jadzia 1 A legia 3 lechia 0
Liczba komentarzy: 365

Logowanie




Uwaga

Redakcja serwisu LEGIA.NET nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj Komentarz - wersja bez konta.

Nick:
Uwaga: Odnośniki do serwisów zewnętrznych akceptujemy wyłącznie bez "http://"
Zamknij