Zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez Legia.Net oraz partnerów świadczących usługi w celach marketingowych, reklamowych oraz analitycznych.

Korzystając z serwisu Legia.Net bez zmiany ustawień twojej przeglądarki internetowej wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam.

Dane uzyskane w ten sposób będziemy przetwarzać i profilować do celów marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam oraz celach analitycznych a także w celach związanych z bezpieczeństwem serwisu.

Korzystając z opcji swojej przeglądarki zawsze posiadasz prawo do usunięcia wszystkich informacji, które zostały zapisane w plikach cookies.

Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: adres IP, adres żądanej strony, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu oraz inne tym podobne informacje.

Administratorem danych jest Legia.Net
X

Tło

17 października 2018

Górnik chce zatrzymać Mateusza Wieteskę

2018-05-16 08:59:58
img
W obecnych rozgrywkach Mateusz Wieteska strzelił już dla Górnika siedem goli. Nieźle radził sobie na pozycji stopera, ale gdy wiosną zaistniała potrzeba, przeniósł się na prawą obronę i również tam nie zawodził. Ma za sobą bardzo udany sezon, trener Marcin Brosz nadal na niego liczy, jednak latem może znowu stać się piłkarzem Legii. Mimo że z zabrzanami ma kontrakt do czerwca 2020 roku, powrót do Warszawy umożliwia specjalny zapis w umowie transferowej między klubami.

Wynika z niej, że w każdym oknie transferowym Legia ma prawo go wykupić za kilkaset tysięcy złotych i w takiej sytuacji nie musi pytać Górnika o dodatkową zgodę. Jak dowiedział się serwis Legia.Net by Wieteska wrócił latem do Warszawy, Legia musiałaby zapłacić Górnikowi około 500 tys zł. Działa tu więc mechanizm podobny do klauzuli odstępnego, ale w Zabrzu optymistycznie zakładają, że przy Łazienkowskiej nie będą potrzebować tego zawodnika.


– Mateusz wciąż się rozwija, jest coraz lepszy. Nikt chyba nie ma wątpliwości, że decyzja o sprowadzeniu go do Górnika była strzałem w dziesiątkę. Świetnie się odnalazł w nowym klubie, więc możliwe, że w nim zostanie, ale nic nie jest jeszcze na sto procent przesądzone – zaznacza w rozmowie z "Przeglądem Sportowym" Cezary Kucharski, agent piłkarza.


 

sklep
Dodał: Marcin Szymczyk Źródło: Przegląd Sportowy, przegladsportowy.pl   

twitter

Tagi

Komentarze osób niezalogowanych wyświetlą się po akceptacji moderatora


 

Komentarze

Wszystkie
Pozytywne
~Cantona
2018-05-16 23:35 IP 188.146***
Ograłeś się, jesteś coraz lepszy, wracaj do stolicy grać o trofea
~avgrejt
2018-05-16 19:52 IP 109.173***
A ja to bym chciał Arka Rece i sprzedać Jędrzejczyka ze względu na jego kontrakt.
I do tego ten Albaniec z Metz ;>
~hej
2018-05-16 17:36 IP 89.70.1***
a ja widziałbym go na pozycji Jodłowca
~sebol
2018-05-16 17:21 IP 178.235***
Wg mnie co by się nie działo podstawą jest aby wrócił Michalak do nas a wieteska tez by się przydal
afinogienow
2018-05-16 17:14
jesli jest choc cień szansy na wyjęcie z Gornika Zurkowskiego, to żeby wzmocnić ofertę zrzeklbym się na miejscu Mioduskiego praw do Wieteski, jesli...
2018-05-17 11:37
chyba stosunki władz Legii i Górnika są poprawne więc zaproponowałbym zakup Żurkowskiego i Kurzawy oraz zrzekniecie sie prawa do Wieteski. Ewentualnie oddać górnikowi w rozliczeniu np Hamalainena, monete, kopczyńskiego, jodłowca, Czerwińskiego, nagy lub innych wirtuaozów co są w Legii.

Do Legii trzeba również ściągnąc Michalaka nawet jako rezerwowego. Musi byc wiecej Polaków i szybkich piłkarzy.

wiem, że Żurkowski i Kurzawa nie beda tani, ale mozna bedzie na nich jeszcze zarobic i się sprawdzaja w naszej specyficznej lidze. Kurzawe widzę na lewej obronie.

ponadto potrzebny ofensywny pomocnik taka 10 co pociągnie druzyne. W polskiej lidze nie ma takich.

Z ligi Polskiej jeszcze Novikovas i Frankowski z Jagi bym rozważył.

Do ataku Piątek z Cracowii, żeby Niezgoda nie był samotny.
2018-05-17 16:55
Kurzawa odnajdzie się w 2 połówce ligi niemieckiej lub w wśród najlepszych drużyn z 2 ligi. może Hannover może inny Fryburg. Górnik weźmie 2-2,5 mln Euro i będzie ok. Wariant sprzedaż do Legii i po grze w europejskich pucharach podział kasy z kolejnego transferu nie wchodzi w grę, są za pazerni na gotówkę i nie wzmocnią Legii. Latem nastąpią w Górniku rozbiory. Wieteska powinien szybciutko pojawić się na Ł3 jeżeli myśli o wzroście swojej wartości
2018-05-17 17:15
@baronex

zgadzam sie z Tobą , poza Michalakiem, wydaje mi się graczem jednowymiarowym. Szybkość jest wazna , ale na razie wygląda na jedyny atut Michalaka, niestety. Z polskiej ligii poza Zurkowskim warto bić się o Alana Czerwinskiego z Lubina, Rasaka i Recę z Płocka oraz Frankowskiego
Fuska
2018-05-16 16:55
500 tys. zł, wychowanek, jakiś potencjał. Nie co nawet gadać, tylko szykować już propozycje kontraktu na 4-5 lat.
sportowaWarszawa
2018-05-16 15:08
Czyżby papa Jędza i witaj Wieteska?
~Czaro1987
2018-05-16 13:18 IP 94.254.***
Za Brozia i Jedze Wieteska i ten Albaniść z Metz. Jak nie ściągnięty wyróżniające się gościa w chwilowym Górniku za 100 euro to mit o młodych Polakach wsadzić w buty można.
~kiwi
2018-05-16 13:00 IP 89.77.1***
Niech wraca i to już teraz. Z tych wszystkich wypożyczonych chyba najbardziej zasłużył. Dobry w obronie, dorzucił kilka bramek, może zagrać też na prawym boku (może dobra konkurencja dla Jędzy po odejściu Brozia?).

Mauricio, Czerwiński i Aztiz pomimo nie złej końcówki powinni raczej odejść. Kuba solidny w Piaście ale Legia to za wysokie progi, już to przerabialiśmy. Dodatkowo przy tym wzroście w obronie to trzeba być wariatem jak Pazdan żeby wybić się nawet w tej marnej lidze. Inaki wg mnie to bomba zegarowa. Pare meczy dobrze i babol, z resztą ma już swoje lata. Ciekawe czy Helik z Cracovii byłby do wyjęcia. Bardzo dobry gostek. Widziałbym też u nas Guilherme z Jagi na zmianę z Hlouskiem.
~Legia MP
2018-05-16 11:54 IP 37.47.5***
Nie wiem nad czym się zastanawiać. Za te pieniądze będziemy mieli młodego chłopaka który swoim poziomem przerasta większość obrońców w tym kraju. Do tego się rozwija. Niech wraca i wskakuje do I składu. Myślę że bez większych problemów sobie u nas już w tej chwili poradzi.
Taki młody i perspektywiczny chłopak za niewielkie pieniądze to jest okazja. Na tym transferze nie stracimy a i sam zawodnik będzie zadowolony ponieważ po pierwsze będzie miał okazję pośmigać w pucharach a po drugie to doskonała sytuacja aby się wypromować. Nie wspomnę już o tym że Legia zyska porządnego obrońcę.

Nie wiem po co te durne komentarze w stylu : niech tam zostaje albo po co on nam jak mamy tyłu obrońców. Bez sensu.
~LLL
2018-05-16 11:33 IP 91.216.***
Myślę, że prezes powinien przejrzeć na oczy i w większym stopniu stawiać na Polaków związanych z Legią. Najlepszy przykład w tym sezonie gdzie ściągnięto cały zaciąg zagranicznych najemników, a w trudnych momentach Legię ciągną Szymański, Kucharczyk i Malarz. Myślę więc, że Wieteska i Michalak będą lepsi i więcej dadzą Legii niż np. Muricio i Pacquato oraz paru innych razem wziętych
Adriano
2018-05-16 10:58
Zmiana pokoleniowa w obronie Legii jest nieunikniona. Chłopak nie musi grać każdego meczu od początku do końca, ale trzeba go sprowadzić do domu - niech się oswoi z kolegami, a na jesieni, gdy meczów będzie sporo na trzech frontach, na pewno parę razy wyjdzie na boisko. Później coraz więcej.

Swoją drogą ciekawy jestem planów Legii odnośnie do np. Astiza.
2018-05-16 11:10
Astiz zaprezentował się w końcówce sezonu na tyle solidnie, że chyba przedłuży się z nim kontrakt jeszcze o rok. Tym bardziej na tą chwilę na przyszły sezon na środku obrony mamy tylko Remy i... Czerwińskiego! Pazdan po MŚ odejdzie już na 90% a Mauricio też zapewne nie zostanie. Dlatego też Wieteska się przyda.
2018-05-16 11:33
Cichy a gdzie wg twoich informacji Pazdan się wybiera? Bo wg mnie czas jego możliwych przenosin za granicę już minął, we wrześniu 31 lat. A tam gdzie miałby odłożyć na emeryturę to chyba on nie chce grać
2018-05-16 11:48
Jeśli Pazdan dobrze zaprezentuje się na MŚ, a forma rośnie, to nie będzie narzekał na brak propozycji. Michał spokojnie pogra jeszcze 5 lat. Jedyny problem to, że faktycznie nikt dużych pieniędzy za jego transfer już nie wyłoży. Zwłaszcza, że został mu tylko rok kontraktu, więc trochę to ostatni dzwonek by go sprzedać. Moim zdaniem oczywiście należy mu się nowy, lepszy kontrakt, ale czy sam piłkarz będzie zainteresowany takim rozwiązaniem?
2018-05-16 13:03
Mi się wydaje że teraz to Pazdanowi może zależeć na nowej dobrej umowie z Legią.
Dajcie mi jakiś przykład klubu który za 2mln ściągnie 31 letniego piłkarza? Może ktoś z Rosji tylko. Michał już powtarzał że żadne Turcje ani Emiraty mu nie w głowie.
2018-05-16 14:33
Kluczową cechą dobrego stopera jest liderowanie formacji i korygowanie poczynań w grze defensywnej.Dlatego dzisiaj parę stoperów w Legii tworzą Astiz i Pazdan ktorzy potrafią korygować linię , przekazywać i przejmować krycie automatycznie.Lepszy od nich pilkarsko Remy grzeje ławę bo jest niefrasobliwy taktycznie.Taki sam problem mial Dabrowski bo był zagubiony w defensywie ale wrocił pod skrzydła Guldana i dalej bedzie sie prezentowal dobrze.Co do Wieteski, to ma ten sam problem wynikający z braku cech lidera formacji i wycofania decyzyjnego w obronie.Wszystko to dobrze widzial Brosz i znalazl mu optymalną pozycję na prawej obronie.Inne zadania ,wspoldzialanie z mniejszą ilościa ludzi to argumenty na stale umieszczenie go na prawej obronie.Wieteska przegrał rywalizację na stoperze z Bochniewiczem co pokazuje źe nie jest na tej pozycji gotowy na Legię.Albo zacznie grać na stoperze w jakimś ekstraklasowym klubie, wyjdzie z cienia drugiego stopera i zacznie odgrywac rolę kluczowego stopera albo naleźy go ściągnąć juź i robic z niego prawego obrońcę.
2018-05-16 14:48
A ja się z tym nie zgadzam. Gość powinien wrócić już latem i być powoli wprowadzanym do pierwszego zespołu. Będziemy grali często spotkania po trzy dni to z samej uwagi rotacji składu mógłby występować. A do tego musi się od kogoś uczyć. Występy z Pazdanem czy Astizem z pewnością sprawią, że będzie bardziej dojrzalszy.

Nie rozumiem was. Nie stawiamy na młodych piłkarzy - źle.
Mamy okazje mieć za właściwie bezcen głównego piłkarza Górnika, który zdobył 7 goli w sezonie, który gra regularnie w Reprezentacji Polski do lat 21 i który jest najlepiej zapowiadającym się stoperem w naszej lidze. I co? I też źle.

Powtarzam. Nie chcę by grał tu pierwsze skrzypce, ale Pazdan i Astiz wkrótę odchodzą, a Wieteska może się od nich sporo nauczyć. Majecki też ma spędzić kolejny sezon na wypożyczeniu? Michalak też? Ludzie błagam..

A pomysł z przesunięciem go na prawą obronę jest absurdalny. W Legii potrzeba ofensywnych bocznych obrońców, a nie przesuwania środkowego obrońcy na bok. On gra świetnie głową, ale drybling, szybkość i podania to nie są jego mocne strony.
JohnoQ
2018-05-16 10:58
dla mnie żaden wirtuoz
mimo tego przy tych babolach co robił Jędza Broziu a nawet Pazdan Brać i niech się ogrywa u nas
Najlepiej u boku Pazdana/Remego. Chłopak niech się uczy grając w pierwszym składzie
Może się okazać że ta nasza Legia nie taka stara
Szymański
Wieteska
Michalak
Niezgoda
Majecki
Philipps też chyba 23 lata
No to są młodzi i bardzo młodzi gracze.
2018-05-16 12:48
Jeszcze:
Nagy 23 lata
Gruba Berta 22 lata.
Iloski 22lata
2018-05-16 18:55 IP 2.247.2***
gruba berta po totalnym obżarstwie ma ciałooo 50latka, więc młody tylko z urodzenia, reszta to tłusty wrak

wągier nodż to natomiast ciało 20latka a mózg szympansa - z tego też nic nie będzie, może przebłyski raz na kilka miesięcy

obu kasztanom brakuje dwóch podstawowych cech zawodowego sportowca - ambicji i wytrwałości w ciężkiej pracy

może talent mają na czołowe kluby ale co z tego jak to przygłupy
~Bebech
2018-05-16 10:46 IP 213.216***
Niech wyciągną jeszcze Kurzawę, ściągną Michalaka i zacznie się robić jakaś konkurencja.
Cichy
2018-05-16 10:45
Trzeba go wykupić, bo ten zapis sprawia, że tylko Górnik nie ma nic do powiedzenia i musi go nam sprzedać za 500 tysięcy zł. Jeśli jednak zawodnik się nie zgodzi i wybierze ofertę innego klubu to Legia nie ma nic do gadania. Dla zagranicznych klubów wyłożyć za takiego młodego obiecującego gracza np. 5 milionów zł to przecież żaden problem. Najświeższe przykłady to Bednarek i Jach.
2018-05-16 13:01
500 000 zł to śmiech to nieco ponad 100 000 euro dla klubu piłkarskiego to nic nawet niewypał za te pieniądze aż tak nie boli
2018-05-16 14:50
To tak nie działa. Jeżeli Legia go będzie chciało to nie mogą go sprzedać gdzie indziej. Monety Ruch także nie mógł sprzedać, bo to klauzula i WYKUPU i PIERWOKUPU.
2018-05-16 14:58
MaikelRR
Jeżeli jest pierwokup to Legia musi wyrównać ofertę innego klubu, a tego nie będzie w stanie zrobić jak zgłosi się jakiś średniak z Niemiec.
2018-05-16 15:41
To jest ofera i pierwokupu, i wykupu. Górnik bez zgody Legii nie może go nigdzie indziej sprzedać.
~Bebech
2018-05-16 10:43 IP 213.216***
Ktokolwiek będzie trenerem, powinni go ściągnąć. W Górniku wygląda bardzo dobrze, a gdyby postawić go między lepszymi zawodnikami, może być świetnym zawodnikiem. Może... Według mnie to może być "legijny Arkadiusz Głowacki", który też był znany z siły fizycznej i w wieku Wieteski też miał więcej zapuszczał się ofensywnie. Do tego tak samo dobrze gra głową.
ratmsoad
2018-05-16 10:04
To, że do nas wróci jest pewne. Pytanie tylko kiedy. A odpowiedzieć na nie będzie musiał trener, który poprowadzi nas w przyszłym sezonie i Kepcija, który zdecyduje kto ma do nas trafić.
Transfery do defensywy są niezbędne. Na dzień dzisiejszy mamy Jedrzejczyka, Pazdana, Remy, Hkouska. Wróci Czerwiński, jest Astiz ale z całym szacunkiem ale ma już swoje lata i to by chyba było na tyle. Na OP może grać Vesovic, ale wszyscy widzą, że z przodu jest bardziej przydatny.
2018-05-16 10:47 IP 77.111.***
Wraca Czerwiński a co z Nawotką,Hołownią i Żyrą,którzy wracają z wypożyczeń?Do defensywy kupią tylko kogoś jakby odszedł Pazdan,ale on odchodzi już 2lat,więc pewnie teraz tym bardziej nikt nie skorzysta z klauzuli.Może ktoś za brozia przyjdzie ktoś kto może grać na prawej i lewej obronie w razie potrzeby.
Oprócz tego pewnie tylko transfer napastnika i skrzydłowego ,który może grać też za napastnikiem.3transfery do klubu +powroty z wypożyczeń.
2018-05-16 15:44
Czerwiński nie ma raczej przyszłości w Legii. Z obrońców na których aby na pewno możemy liczyć mamy póki co Pazdana i Remy'ego. Astiz nie wiadomo czy zostanie, a nawet jeśli to opieranie na nim drużyny w nowym sezonie to nienajlepszy pomysł.
~andreas
2018-05-16 10:01 IP 37.157.***
Wykupiliśmy Monetę i przestał chłopak grać. 3 mistrzostwa U19 pod rząd i gdzie ci grajkowie są - w Polsce ale nie w Legii. Szymański, Majecki i to wszystko. A złoty rocznik i nasze gwiazdy Wolski, Furman, Borysiuk, Łukasik są w ekstraklapie, ale czy ich poziom ambicji sportowych?
kingotb
2018-05-16 09:59
Zostawiłbym go tam jeszcze na rok. Gra, rozwija się, czyli miejsce dobre. W Legii ława, może z 5 razy zagra. Chyba dla wszystkich lepiej aby jeszcze pograł w Górniku.
2018-05-16 13:11
tak tylko że to górnik nie ma nic do powiedzenia jeśli piłkarz dostanie ofertę gry np w anglii lub z włoch to powie nie dla Legii a wtedy tyle będziemy go widzieli on odejdzie a my ani kasy ani piłkarza nie będziemy mieli
2018-05-16 13:32 IP 31.1.13***
Bartek181-prawo pierwokupu polega na tym że Górnik nigdzie nie może godz sprzedać,jeśli Legia zrezygnuje z pierwokupu,wtedy Górnik może godz sprzedać. Prędzej przy ofercie z zagranicy Legia godz odkupi za 500000 i sprzeda godz dalej.Tak chciała zrobić z Monetą,tylko kupca nie było.
jammm
2018-05-16 09:32
Wykupić, są mecze gdzie mogły chłopak pograć, w Legii i w lidze i w pucharze. Może geniuszem nie jest ale okrzepłby trochę, to jednak Legia, gra pod presją, większa rywalizacja.
2018-05-16 15:31 IP 94.254.***
znasz słowo interpunkcja?
~ar
2018-05-16 09:13 IP 188.252***
Wrac do nas do juz pewne.
rasputin28
2018-05-16 09:12
W ogóle nie ma tematu. Wykupić, być może od razu wypożyczyć jeszcze na rok, ale docelowo postawić na Wieteskę. My mamy coraz bardziej leciwą obronę.
2018-05-16 09:59
Panie sandale, ale po co wykupować u wypożyczać? :)
Przecież on teraz jest na takim niby wypożyczeniu gdzie można go w każdym okienku ściągnąą :)
2018-05-16 10:01
Nie znam konstrukcji umowy. Jeśli kwota jest stała, nie progresywna, to ok. Podoba mi się twój szacunek do Mojej osoby.
2018-05-16 10:44
Podejrzewam, że to "Panie sandale" to najzwyklejsza ironia o prowokacja... cóż, idiota kupił :-)
2018-05-16 10:51 IP 82.22.9***
A ja podejrzewam ze pan rasputin28 ostatnie zdanie napisal wlasnie z ironia ;)
2018-05-16 10:55 IP 91.231.***
Umowa jest progresywna.
A cymbergeje zawsze kupują :D
Pozdro(L)
2018-05-16 11:18
Idiota nie zrozumiał, mimo że łazi ostatnio za mną jak pies z wywaloną szminą. Pojechałem mu z klasyczną kontrą po matce, to od razu zmienił ton na grzeczniejszy, co widzę i doceniam. A teraz wykurrwiaj w rytmie tanecznym.
2018-05-16 12:31
Koledzy, czy aby rasputin28 to nie nowy nick Robbson177... tego trolla co go wszyscy ignorowali....?
2018-05-16 16:07
Nie, to LTMiak nasz "światowiec";)
13Legia
2018-05-16 09:09
Chyba są śmieszni że Legia nie wykupi go za 120 tys euro :)
2018-05-16 09:17
Właśnie raczej nie, podejrzewam, że jeszcze na rok zostawią go w Zabrzu i wtedy dopiero wykupią. Obserwowałem go w kilku meczach i owszem, skuteczność świetna, prawie wszystkie bramki z głowy po wrzutkach, ale ...


Defensywnie, to ten chłopak jest jeszcze cieniutki, jak sik węża, słabo się ustawia, odbiór taki sobie, generalnie wątpię żeby był z niego klasowy stoper i raczej widzę jego przyszłość jako PO. Trochę przypomina na tej pozycji Jędzę, czyli wysoki i silny PO, nieco drewniany, ale jak się podciągnie defensywnie, to mimo wszystko może być kawał grajka, ale jeszcze nie teraz.


Michalak to co innego, ten koleś ma dynamit w nogach, w Płocku mocno się rozwinął i jeśli zacznie grać w Legii, to może szybko wskoczyć na dużo wyższy poziom. Jednak tutaj nawet gierki treningowe stoją na innym poziomie z racji innej klasy piłkarzy, niż w Płocku.

Wieteska jeszcze potrzebuje czasu, w Legii nie załapie się na tą chwilę do osiemnastki i przepadnie jak Moneta, szkoda by było chłopaka
2018-05-16 09:29
Zgadzam się z ElKonrado. To nie jest super stoper. Jeżeli jest tak, że do 2020 możemy go wykupić w każdym momencie, to na teraz nie ma co go stamtąd wyciągać. Jeżeli nie mamy na teraz na niego planu (czy to ŚO, czy PO) to wykupywanie go na złość Górnikowi, będzie działało również na szkodę zawodnika i klubu. Niemniej nie znam kontraktu i jeżeli jest tak, że to jest ostatnie okno, gdy można go wykupić, to należy go zrobić. Inaczej będziemy frajerami, którzy oddają zawodnika za grosze.
2018-05-16 09:37
Dario, z tego co kojarzę, to tam było to jakoś tak skonstruowane, że można go wykupić przez kilka kolejnych okienek, tyle że cena wzrasta progresywnie, krótko mówiąc jeśli teraz jest to 120tys EUR, to za rok może być 150tys EUR, czyli zarobki Hamalainena przez 4 i pol miesiąca :)


Niech chłopak gra, obrońca musi być otrzaskany w boju, doświadzony, przede wszystkim chodzi o tą umiejętność odpowiedniego ustawiania się, czytania gry, ten chłopak jeszcze tego nie ma, ale ma zdecydowanie papiery i potencjał żeby za rok, lub dwa być naprawdę solidnym defensorem.

Z całym szacunkiem, ale kogo miałby wygryźć ze składu? Pazdana, Remyego, Jędzę? No chyba, że zmiennik dla Jędzy, ale to też nie ma sensu, bo będzie grzać ławę i zatrzyma się w rozwoju.
2018-05-16 09:51
Zgoda. Wieteska na dziś nie jest zawodnikiem do pierwszej 11 Legii. Teoretycznie. Pół roku temu mówiliśmy to samo o Szymańskim!
2018-05-16 09:56 IP 37.157.***
Wieteska powinien grać jako defensywny obrońca (pozycja Jodłowca). Michalakowi przydałby się indywidualny trener do wykańczania akcji, bo poza szybkością przydałaby się skuteczność -bramki i asysty.
2018-05-16 10:27 IP 145.237***
do masi.
Nie ma co porównywać. Szymański to mega talent i wiadomo o tym od dawna. Nie wiadomo było tylko jak szybko się rozwinie. Wieteska to obiecujący piłkarz ale to inny kaliber i o wiele bardziej odpowiedzialna pozycja na boisku. Szymański może grac w pierwszej 11 bo jak spieprzy akcję to trudno - trafi potem z wolnego i jest super. Jakby Wieteska zawalił kilka bramek to by go zmieszano z błotem, więc niech się na razie ogrywa w Górniku, gdzie presja mniejsza i pewne miejsce w wyjściowej 11.
2018-05-16 11:03
Przypomina mi się casus Niezgody, a jak na tym wyszliśmy sami sobie odpowiedzmy.
2018-05-16 11:05
i o Niezgodzie...
2018-05-16 12:41
a ja co do Michalaka przekonany nie jestem, w czym jest lepszy od Kuchego. Kuchy przynajmniej doświadczenie ma które czasem procentuje, a Michalak póki co tylko gaz, wykończenie, ostatnie podanie to wszystko kuleje i to potwornie.
2018-05-16 14:24 IP 78.8.22***
Do Kierownik
W czym Michalak jest lepszy od Kuchego? Hmmm...polecam obejrzec caly mecz Wisła P. - Korona to sie dowiesz. A po za tym nikt nie mowi ze Michalak ma zastapic Kuchego. Lepiej miec takiego mlodego i swojego skrzydlowego niz kolejny zagraniczny szrot na duzym kontrakcie. A po za tym to po Sandecji mamy najstarszy sklad w lidze. Transfery Recy(LO), Wieteski, Michalaka, Majeckiego, Wolskiego? (chcoc marzyl bym o VOO) raz ze odmlodza sklad a dwa przykladem Gornika stawiajac na mlodych Polakow ktorzy sa zwiazani z klubem przyniesie i zarobek i radosc ze graja Polacy. Juz mam dosc balkanskiego i zagranicznego zaciagu na 10 transferow tak naprawde to sie 3 sprawdzily no mozna jeszcze Cafu zaliczyc. A co do trenera to jesli Kafuric zdobedzie dublet to zasluguje na szanse
2018-05-16 14:55
Chryste jaki prawy obrońca. Ludzie co wy piszecie. Gość ma posturę środkowego obrońcy i tu będzie grał. Gdyby był drewniany to by nie występował w Górniku, który w tym sezonie grał świetnie. Typ jest silny, dobrze gra głową, gra w kadrze do lat 21. Defensywnie nie jest lepszy od Pazdana i Astiza, ale grając z nimi taki się stanie. Umtiti w Barcelonie rozwinął się na miarę światowego stopera grając u boku Pique.

Ale z tym prawym obrońcą to dowaliliście. Typ niezbyt szybki, drybling taki se, a podania tym bardziej, a wy go na bok chcecie dać. Skoro Monetę wykupili po średnium EURO U21 to i Wieteskę po bardzo dobrym sezonie wykupią zwłaszcza, że Mauricio odejdzie, a przyszłość Astiza jest niewiadomo. Do tego jest tani i kwalifikuje się do projektu odmładzania i spolszczania składu.

Więc czy tego chcecie czy nie radzę się przygotować na jego rychł powrót do Wawy :)
~Leśny Dziadek
2018-05-16 09:07 IP 83.31.4***
Pod warunkiem, że Żurkowski do nas trafi.
Liczba komentarzy: 63

Logowanie




Uwaga

Redakcja serwisu LEGIA.NET nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj Komentarz - wersja bez konta.

Nick:
Uwaga: Odnośniki do serwisów zewnętrznych akceptujemy wyłącznie bez "http://"
Zamknij