+22 291 19 16 1916energia.pl

Oficjalny Partner Legii Warszawa

Plotki transferowe: Majecki obserwowany przez Arsenal

Logo Legia.Net

Marcin Szymczyk

Źródło: Przegląd Sportowy, przegladsportowy.pl, Legia.Net

19-12-2018 / 10:50

(akt. 19-12-2018 / 10:50)

Jak informuje "Przegląd Sportowy" bramkarz Legii Radosław Majecki jest obserwowany przez skautów Arsenalu i ma szansę podążyć śladem Łukasza Fabiańskiego i Wojciecha Szczęsnego. Sam zawodnik spokojnie podchodzi do takich rewelacji - Najpierw chcę rozegrać jeden, dwa sezony jako pierwszy bramkarz Legii i zostać najlepszym golkiperem w polskiej lidze. I wtedy nie trzeba szukać klubu, tylko klub szuka ciebie - powiedział dla dziennika sportowego. Nic dziwnego, Majecki dopiero w listopadzie zadebiutował w ekstraklasie.

W tym momencie hierarchia golkiperów w Arsenalu jest jasna: numerem jeden jest Bernd Leno, sprowadzony latem za 25 milionów euro, a jego zmiennikiem Petr Cech. Polak miałby w przyszłości zastąpić Czecha, który będzie kończył karierę. "Przegląd Sportowy" informuje, że jedną z rozważanych opcji jest wykupienie Majeckiego z Legii już tej zimy i wypożyczenie go do klubu z Łazienkowskiej na rundę wiosenną.

Z naszych informacji wynika, że nie ma na razie żadnych ofert dla Majeckiego z Arsenalu, nikt w tej sprawie nie kontaktował się ani z klubem, ani z zawodnikiem, ani też z jego menedżerem. Oczywiście młody piłkarz jest na liście obserwowanych graczy, ale podobnie jak wielu innych. Majecki za to cieszy się poważnym zainteresowaniem kilku innych klubów - pratycznie z każdej silniejszej ligi w Europie. Biorąc pod uwagę sytuację finansową Legii, jego transfer już tej zimy jest prawdopodobną opcją.

Komentarze (119)

Komentarze osób zarejestrowanych pojawiają się w tym artykule automatycznie. Komentarze osób niezalogowanych wyświetlą się po zatwierdzeniu przez moderatora.

Zaloguj się, by móc oceniać komentarze.

Punkty

1063

Ranking miesiąca
#11094
Ranking ogólny
#1094
Oczywiście Majecki nie Małecki miało być
Gdybyśmy awansowali do LM lub LE to sytuacja byłaby jasna: ze sprzedażą poczekać, niech pomoże Legii w kolejnym mistrzostwie i później za większą kasę sprzedać. Ale niestety dziura budżetowa z tyłu głowy kołacze się na pewno Mioduskiemu i może być różnie, czyli mogą chłopaka sprzedać wcześniej. Małecki ma to coś, jest pozytywnie bezczelny i pewny siebie. Jak poprawi grę nogami i wyjścia na przedpole do górnych piłek to sprzedamy go za kilkanaście milionów euro
Domyślny awatar Szeregowy
  • 0 / 0
On jest taki niby wielki sztywny - ale jak jest jakaś akcja to jest kocur
Ale fakt od momentu Ramego w obronie to bramkarz za dużo do roboty nie ma
Sprzedać. Bramkarza chyba najłatwiej zastąpić. To duży talent ale do gry w Legii na teraz brakuje mu gry nogami.
~Dzidekk
  • 0 / 0
Sprzedać Majeckiego za 7 mln euro i za Szymańskiego też 7 wołać. Plus pozbyć się zimą Mączyńskiego, Philippsa, Eduardo, Hamalainena, Pasquato, Pazdana, Astiza. Latem pożegnać ładnie Malarza, Radovicia. Jakby ten plan wypalił to Legia ma spłacone ďługi i pozbywa się zbędnych obciążeń budżetu. Marzenia.. :)
Szeregowy
  • 0 / 0
Radosław Majecki jest utalentowanym młodym bramkarzem ale jest mało prawdopodobne, że w tym okienku transferowym odejdzie do Arsenalu Londyn.
Opchnąć bo Szymański zostanie u nas na długo a dziurę w budżecie trzeba zasypać
Oferta z klubu z Premiership dla Legii to byłaby gwiazdka z nieba. Wiadomo jak Angole przepłacają za piłkarzy. Można krzyknąć 5-6 mln funtów, bo dla nich i tak to drobne z tylnej kieszeni spodni. Fajnie by było, gdyby te zainteresowanie zmaterializowało się w poważną ofertę dla Radka i Legii. Chłopak to talenciak, a i w Arsenalu mają niezłe wspomnienia związane z naszymi bramkarzami.
Domyślny awatar Sierżant
  • 0 / 0
Majecki musi się jeszcze sporo nauczyć i jeden sezon w Legii na pewno dobrze by mu zrobił ale jak oferta będzie zacna to obawiam się, że będzie pierwszy do odejścia. To chyba jedyna pozycja gdzie mamy zastępcę na już w postaci Cierzniaka i przyszłość w postaci Kudrjavcevsa.
Tylko tej przyszłości kończy się chyba kontrakt 31 stycznie a o przedłużeniu nie słychać
Niech dadzą 5 mln euro i sprzedawać
Domyślny awatar Plutonowy
  • 0 / 0
Jak zapłacą to odejdzie takie jest życie piłkarza .
Najrozsądniej z tego wszystkiego brzmi wypowiedź Majeckiego. Brawo młody. Chłopak naczekał się na swoją szansę i chce trochę pograć. W Arsenalu zrobią mu się odsiedziny...
~sadownik58
  • 0 / 0
Jak sprzedać teraz z 'grających', to tylko Nagy. Za niego powinniśmy uzyskać dobre pieniądze, jest gotowy do gry na zachodzie. Majecki i Szymański nie wcześniej jak za dwa lata. Jeśli się rozwiną, to uzyskamy dużo więcej kasy niż teraz. Młodzi z Akademii (Karbownik, Miszta, Praszelik i inni) powinni widzieć, że Legia potrafi podnieść ich poziom gry na tyle, że będą gotowi do gry w silniejszych ligach. Podwójny zysk - wyższy poziom gry Legii oraz dużo lepsza kasa za wyszkolonych młodych zawodników.
Na razie nie miał żadnego meczu w którym mógłby się wykazać, oprócz pucharu. Ma 1, 2, 3 sytuacje w meczu i musi zachować koncentrację. Jak w topowych klubach. Powinien zostać jeszcze co najmniej rok, zebrać doświadczenie, żeby nie przepadł.
Młodszy chorąży
  • 1 / 1
Jeśli Majeckiego sprzedadzą to kim grać będziemy ? Nawet niech go wypożyczą do końca sezonu, to kto zostanie ? Arek, Cierzniak i kto jeszcze ? Uważam jego sprzedaż teraz za bezsensowną. Kasa to nie wszystko.
Skoro jakoby Arsenal daje 3 banki za pilkarza, ktory rozegral w ekstraklapie 5 meczow, to powinnismy sie skupic na tasmowej produkcji mlodych bramkarzy i sprzedawac ich na biezaco, w sezonie rozgrywamy 37 meczow, sprzedajac po kazdych 5 meczach nowego bramkarza, w jednym sezonie moglibysmy puscic 7 bramkarzy, 7 razy 3 mln euro daje 21 milionow.

Naszym tasmowym odbiorca moglby byc Arsenal (Bielik tez rozegral chyba ze 3 mecze w Legii i juz go wzieli), Akademie uprosciloby sie, mielibysmy tam druzyny zlozone z samych bramkarzy, kupowalibysmy wysokie niemowleta w calej Polsce gdy osiagana wiek 12 lat wystawialibysmy je na 5 meczow do ekstraklapy i puszczali dalej w swiat.

Zycie byloby prostsze, nie byloby dziury budzetowej i zdominowali bysmy lige na lata.
Starszy szeregowy
  • 3 / 1
Na razie jedynym atutem Majeckiego jest wiek, a jeśli ktoś ma inne zdania to radzę zdjąć klapki z oczu. Póki co obrona w ostatnich meczach, gdy gra Cierzniak lub Majecki jest bardzo zbita i póki co nie mieliśmy prawie żadnych poważnych wpadek, ale przez to bramkarze nie mieli jak się wykazać - nawet z Lechią. Na razie to właśnie Cierzniak najbardziej zasłużył na grę, bo otrzymał ciężkie mecze po Malarzu, gdy ten puszczał każdą "szmatę" przez co mieliśmy tak beznadziejny bilans. Z naszych trzech bramkarzy to Malarz jest pierwszy do odstrzału, bo nie przemawia za nim nic. Wyobraźcie sobie, że Cierzniak nie był pierwszym bramkarzem tak długi okres, a i tak nie zachował się jak burak. Dobrze że młody też ma głowę na karku.
Prawda jest taka że jak będziemy oddawać młodych za grosze to nic nie ugtamy, oni myślą że rzuca 3 banki i z pocałowaniem ręki go oddamy. Koledzy macie rację zacznijmy się cenić!
Domyślny awatar Plutonowy
  • 0 / 0
10 baniek euro i gadamy.
Przeglad Sportowy to taka wiarygodnosc jak wiarygodnosc Superexpressu/Faktu w innych branzach dziennikarskich. Siadaja panowie przy stole i dumaja: "co dajemy w dziale krajowym? Ja bym dal, ze pod Lodzia odnaleziono złota osmiornice-wampirkę o 102 mackach. Albo ze 145-letnia staruszka pobila w parku Artura Szpilke, bo chcial jej wyrwac torebke i wybila mu zeba. A o Legii cos o Szymanskim albo Majeckim wymyslcie, no ze Bayern albo Barcelona sa zainteresowane i ze byliscie na tajnym wewnetrznym zebraniu zarzadu tych klubow i macie poufne informacje, że jedną z rozważanych opcji jest wykupienie Majeckiego z Legii już tej zimy i wypożyczenie go do klubu z Łazienkowskiej na rundę wiosenną.".
...i jeszcze, że Pinto jest porywczy!
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
to wszystko newsy na pol godziny zainteresowania. Co bys powiedzial Piro na : "Zwolniona z Legii dietetyczka nowym pracownikiem akademii Lecha?"
Nie cieszyłbym się tak. Arsenal proponuje 3 mln: "Arsenal are leading the chase for Majecki. Would cost around 3 million and be loaned back to Legia until the summer. Long term Cech replacement."
Domyślny awatar Porucznik
  • 3 / 0
Tyle to sobie Arsenal może dawać za Cierzniaka. Zacznijmy sie cenić dość tej wyprzedaży w Legii.
Problem jest bardziej złożony. Ale prawda jest też fakt, że jak sami nie zaczniemy się cenić, to nikt inny też nas nie będzie.
Domyślny awatar Starszy szeregowy
  • 0 / 0
No chyba im się coś pomyliło...
Plutonowy
  • 0 / 0
Chłodna głowa i do przodu.
Za młody jesteś na Heroda :-)
~Bob
  • 0 / 0
A co Herod nigdy nie był młody?
~Manekin
  • 1 / 0
To Herod nigdy nie był młody?
Domyślny awatar Porucznik
  • 2 / 0
A Herod nie był nigdy młody ? ;-)
~adsd
  • 2 / 0
Ponizej 8 mln Euro bym nie oddal go - niech pogra troche, zlapie doswiadczenia, i bedzie mogl zaczac na zachodzie z mocniejszej pozycji.
Dokładnie. Zacznijmy się cenić. Nie wierzę że jest gorszy od innych w swoim wieku. Gdyby to nie była Legia, tylko inna liga to na pewno za 8 mógłby pójść.
Marszałek Polski
  • 3 / 0
Młody dobrze gada. 2 sezony w Legii. Numer 1 w eklapie i można wyjechać. Po co to jak większość jechać i trybuny zapełniać
Dokładnie. Już był taki jeden z Jagiellonii, który wyjechał i grzeje ławkę/trybuny. A na pewno nikt nie chce, żeby to samo było z Majeckim.
Tylko czy klub teraz stać finansowo na to aby poczekać?
Chorąży
  • 0 / 0
Młody to jeszcze nie czas, zdążysz. minimum 1,5 sezonu jeszcze
Niech pogra jeszcze u nas z 2 sezony. Pokaże się w europejskich pucharach, nabierze doświadczenia i wtedy niech wyjeżdża.
Generał dywizji
  • 0 / 0
Jeśli pogra jeszcze ze dwa lata, będzie droższy.
Generał dywizji
  • 3 / 0
W kontekście głupawego przepisu Bońka o zmuszaniu do gry młodzieżowców Majecki będzie w drużynie prawdziwym skarbem.
Domyślny awatar Starszy szeregowy
  • 0 / 0
W punkt! Poza tym w tym momencie odszedł by pewnie za jakieś "śmieszne" pieniądze, patrząc jak w tym wieku się prezentuje.
Domyślny awatar Starszy kapral
  • 1 / 0
Bez sensu go sprzedawać, a potem ogrywać...
Ogrywać młodego i latem można próbować go opchnąć za minimum 6mln euro. Nie wiem też czy nie warto zainteresować się Drągowskim. Posiedział na ławce we Włoszech to może wyciągnęłoby się go tanio do ponownej wysyłki za jakiś czas.
Domyślny awatar Porucznik
  • 0 / 1
Jego to można wykupić i zesłać do rezerw, żeby tak te swoje fakolce pokazywał.
Domyślny awatar Starszy kapral
  • 0 / 1
Raczej odpada. Nie pamiętasz tych środkowych palców w kierunku kibiców Legii?
Pamiętam. ale wiem że młody to głupi. Teraz jak mu się w d...pce pali to by się naet nie zastanawiał. A jego palce... w biznesie nie ma emocji a liczy się zysk. Jeśli można ko kupić powiedzmy za 500 tys a sprzedać za jakiś czas za 4mln czyli wyjść na czysto pare milionów euro to nawet bym się nie zastanawiał.
~Piomal
  • 0 / 0
Kur nie niech po gra chłopak jeszcze moim zdaniem to będzie przekot już jest myślę zecvardzo dobrym bramkarzem im teraz ile dostaniemy 1,5 może 2 banku E a jak po gra w 1 drużynie ze 2 lata to i o pozycję bramkarza będziemy spokojni i sos będzie się zgadzał
Powinien zostać w klubie sezon-dwa i pograć z Legią w europejskich pucharach. A jak się rozwinie to wtedy dopiero go sprzedać. Narazie to za wcześnie.
Domyślny awatar Major
  • 0 / 0
Zdecydowanie tak , tym bardziej że poza wiekiem i talentem jest to zbyt mało aby uzyskać super cenę za dwa lata dalej będzie młody ale już z pewnym doświadczeniem .
Generał broni
  • 0 / 0
ooo, cześć Kostia. jak zdrówko? Właśnie myślałem o Tobie, ze jakoś cię nie widać....
Domyślny awatar Major
  • 0 / 0
Wróciłem po 20 dniach ze szpitala za silny jestem.zeby już przegrać za słaby żeby była poprawa . Dzieki za pamięc pozdrawiam serdecznie
10 milionów eurasów i możemy zaczynać rozmowę:)
~Leon
  • 1 / 0
O tych 10 mln € słyszę od ponad 10 lat. Jak zwykle skończy się na 2 - 2,5 mln €
Generał broni
  • 0 / 0
masz rozmach:):):):):):)!!!
będą pewnie targi, więc trzeba mieć z czego troszkę zejść :)
Domyślny awatar Podporucznik
  • 2 / 0
Biorąc pod uwagę obowiązek grania od przyszłego sezonu "młodzieżowcem" i dodatkowo specjalną "furtką" dla bramkarzy to dobrze by było żeby Majecki pograł u Nas do końca sezonu 20/21.
Przez przepis z młodzieżowcami od nowego sezonu wartość Majeckiego jest dla nas w tym momencie nieoceniona. Powinien pograć u nas co najmniej 2 lata i w tym czasie szukać jego następcy. Da to większe pole manewru dla trenera, który nie musiałby kombinować ze słabymi młodymi na ławce lub w 1 składzie kosztem lepszych piłkarzy.
Domyślny awatar Starszy sierżant
  • 0 / 0
Ma 19 lat ma jeszcze czas na wielkie granie . Niech on dogra ten sezon u nas i jeszcze cały kolejny nabierze doświadczenia rozegra tych 50 - 60 meczów potwierdzi swoją klasę i może iść wtedy za grubą kasę do Arsenalu . A teraz tam by i tak nie bronił był by 3 bramkarzem .
Generał dywizji
  • 1 / 0
Powinien jeszcze pograć z jeden sezon w Legii.
Szkoda aby go teraz puścili, lepszego fachowca niż K. Dowhań nie znajdzie za granicą. Chociaż do końca sezonu niech pogra, niech się otrzaska z ekstraklasą, zdobędzie tytuł, cena za niego tylko może wzrosnąć.
Kapitan
  • 1 / 0
I już ktoś chce młodemu namieszać w głowie. Najpierw niech wybroni jakiś mecz.. Trzymam kciuki ale dużo pracy prze nim
Domyślny awatar Podpułkownik
  • 0 / 0
Wydaje sie, ze najlepiej jak by od sized love dopiero po mistrzostwach u20. Super jakby pograł sezon lub dwa u nas, jakby odchodził jako najlepszy bramkarz ligi I znaczàca postać Legii.
Myślę że to jeszcze nie ten czas. Niech zostanie w Legii jeszcze z dwa DOBRE sezony i spróbuje swoich sił na zachodzie ( później do bramki RP )... chłopak na pewno jest diamentem ale trzeba to jeszcze oszlifować. W Polsce to Legia 'produkuje' (potencialnie) najlepszych bramkarzy. Jeszcze rok lub dwa lata w Legii się będzie uczyć i zdobywać doświadczenie A potem niech idzie się rozwijać w lepszej lidze w której potrafią 'szlifować' bramkarzy ( włoska, niemiecka...ale chciałbym go kiedyś zobaczyć w Premier League i w reprezentacji )

Krótko mówiąc: jeszcze nie teraz chłopaku, rozwijaj się dalej i wszystkiego najlepszego. Na większy klub przyjdzie czas. Pieniądze zdążysz zarobić ;)
Pzdr Mati
Kapral
  • 0 / 0
Mało prawdopodobne, żeby odszedł już tej zimy. Chyba, że tak jak jest w artykule z wypożyczeniem na wiosnę do Legii.
Generał broni
  • 0 / 0
"ślad" fabiańskiego jest kontrowersyjny. Łukasz był długo odstawiany od składu i gry, zgubił formę i pewność siebie (a to ostatnie to problem i wybór terapii dla głowy - chyba najtrudniejszy temat dla sortowca). Musiał podejmować radykalne decyzje - ze zmianą pracodawcy włącznie, żeby "wrócić do żywych". Co się udało i wciąż rozkwita.
Okazuje się że złapać Pana Boga za nogi to jeszcze nie wszystko.
Brawo młody.
Według mnie tylko Nagy jest w tej chwili gotowy na sprzedaż ma swoje 5 minut a od tego zależy wysokość oferty. Majecki na chwilę obecną 6 meczy 5 czystych kont niby fajnie ale jeszcze za mało jak dla mnie za 18 kolejek czyli po sezonie nam będzie miał 12-15 czystych kont będą znacznie lepsze oferty. Szymański jest zupełnie bez formy lub za bardzo się podpala wyjazdem nie idzie mu na pewno tak jakby tego chciał, jeśli Sa Pinto widzi szansę na ustabilizowanie go zimą to lepiej żeby został i wiosną pokazał klasę. Wieteska też jeszcze może dać z siebie więcej dobry obóz przygotowawczy to podstawa i w sumie najważniejszy "transfer" do klubu .
Generał broni
  • 0 / 0
Majeccki i jego poziom sportowy to nie jest kwestia tylko kilku meczów w eklapie. Jak "idzie po niego" Arsenal to należy się spodziewać że znają go od kilku lat co najmniej.
Generał dywizji
  • 5 / 1
Wszystko i tak zależy od ofert o ile takie napłyną, ale na miejscu Mioduskiego nikogo młodego bym teraz nie puścił. W czerwcu są MŚ u-20 i ME u-21 genialne okno transferowe i jeśli tam się nasi dobrze zaprezentują to jako (oby) mistrzowie Polski i zdobywcy PP można sprzedawać za lepsze ceny,a nie ochłapy. Moim zdaniem i tak szybciej ktoś z Bundesligi rzuci około 4mln za Nagya.
I tu się z kolegą zgadzam. Do sprzedania w pierwszej kolejności jest Nagy. Chłop ogarnął się mentalnie, dobrze gra, wykręca fajne statystyki i najważniejsze jest w optymalnym wieku do transferu.
Reszta tematów to jest pozbywanie się balastu płacowego: Astiz, Rado, Hama, Malarz/Cierzniak, Kante, Pazdan.
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
Ten balast placowy.. oby ktos go od nas wzial.
Obawiam sie ze z wiekszoscia graczy troche jak z Chukwu - wszystko co skonczy sie zaplaceniem im mniej niz cala kasa nalezna do konca kontraktu to bedzie juz duzy plus.
Domyślny awatar Kapral
  • 3 / 0
Nagy sprzedać łatwo, ale najtrudniej teraz zastąpić.
I ja też tu się zgodzę. Chyba, ze dadzą 10 baniek, to niech idzie :) Ale to na razie mało prawdopodobne.
Nagy'a bym nie sprzedawał. Dużo nam daje a dodatkowo ma jeszcze margines do poprawy.
Szymański jest więcej wart a do tego jest nierówny i nie daje wiele drużynie. Taki paradoks z tą dwójką zawodników.
Szymańskiemu wyjazd dobrze zrobi bo na zachodzie zda sobie sprawę że dobrze zbudowane ciało jest nierozłączne z sukcesami w piłce poważnej.
Generał dywizji
  • 1 / 0
Nie mówię,że powinniśmy sprzedac Nagya ale że zapewne jeśli trafi się konkretna oferta to własnie najszybciej na niego.
Bardziej podoba mi się Lis. Radek jak na tę chwilę wpuścił co miał wpuścić a obronił co miał obronić.
Domyślny awatar Starszy szeregowy
  • 3 / 8
Gdyby to ja decydował o zimowych transferach to wyglądałoby to tak. Wiadomo, najlepiej aby odeszli ci co najwięcej zarabiają, za których można otrzymać kasę, ale tak aby siła zespoły zbytnio nie spadła
Trzech świetnych bramkarzy w klubie to trochę za dużo. Z całym szacunkiem do wielkiej pracy jako osoba od atmosfery z klubem powinien pożegnać się Radek Cierzniak. Majecki pierwszy, Malarz drugi, a trzecim bramkarzem mógłby być Miszta.
Obrona. Tu zdecydowanie trudniej o decyzję. Niestety mimo ostatniej bardzo dobrej formy powinien odejść Jędrzejczyk. Najwięcej zarabia, a z formą bywa różnie. No i można by na nim zarobić. Problemem jest to czy on sam chciałby odejść. Drugim do odejścia jest oczywiście Pazdan. Dawna forma przeminęła, a kontrakt też wysoki.
Jako alternatywa przy dobrej ofercie odejść mógłby Wieteska. Gdyby odeszło dwóch środkowych zawodników to jasne, że koniecznie trzeba by kogoś sprowadzić.
Tutaj też jest duże pole do popisu. Pierwsi do odejścia to Antolić i Pasquato. Obaj z wysokimi kontraktami. Być może wielkich pieniędzy Legia za nich nie otrzymałaby, ale zawsze parę groszy mogłoby wpaść. Oczywiście kolejnym do odejścia powinien być Mączyński.
Wiadomo, ze jeśli pojawiłaby się oferta za Szymańskiego (>5mln €) czy Nagya ( > 3 mln €) to należałoby ją rozważyć.
Chciałbym aby w klubie pozostał Hama, ale kontrakt wymagałby renegocjacji. To samo tyczy się Rado. Od Miro każdy może nauczyć się wiele. Jest cennym zawodnikiem dla drużyny, a wierzę, że on jeszcze może coś dać zespołowi. Jednak wysokość kontaktu powinna spaść.
Zatrzymanie Cafu jest oczywiście priorytetem.
Jeśli nie odszedłby ani Szymański ani Nagy to linię pomocy uzupełniłbym jedynie graczami z rezerw, Praszelik, Nauman, Karbownik.
Największy problem mam z atakiem. Po pierwsze gdyby przyszła dobra oferta za Carlitosa to bym go opchnął Dobra czyli min. 3 mln €. Uważam, że Kante jest bardzo ciekawym zawodnikiem jako zmiennik, dlatego chciałbym aby pozostał w klubie. Niestety odejście Hiszpana i posiadanie w klubie tylko Niezgody, którego zdrowie nie jest pewne, kompletnie niedoświadczonego Sandro i Kante nie jest wystarczającą siłą ataku. Dlatego jeśli inne transfery z klubu powiodłyby się szukałbym jeszcze jednego zawodnika do tej linii.
W skrócie do odejścia:
Cierzniak
Jędrzejczyk
Antolić
Pasquato
Mączyński
Carlitos
Domyślny awatar Kapral
  • 2 / 1
Nie zgadzam się z Tobą z:

Carlitos - to gracz z olbrzymim potencjałem, którego potrzebujemy, jeżeli chcemy liczyć się w pucharach europejskich. Głównym zadaniem trenera powinno być wymyślenie jak ten potencjał wyorzystać, bo widać wyraźnie, że nie jest to gracz na któego powinny lecieć długie piłki do przodu.

Antolic - Antolicia nie lubię, ale nie mamy w tej chwili alternatywy na zmiennika Martinsa. Jeżeli Antolic odchodzi to musi przyjść ktoś z większymi umiejętnościami. Phillips to nie jest alternatywa, zawodnik na tej pozycji nie może mieć średnio dwóch podań do przodu w przeciągu całego meczu.
Domyślny awatar Kapral
  • 0 / 2
Albo sprowadzić z powrotem Jodłowca :)
Domyślny awatar Starszy szeregowy
  • 0 / 2
@jvb89 Oczywiście masz rację co do Carlitosa. Ale niestety Legia potrzebuje gotówki. Antolić mnie kompletnie nie przekonuje, Philipps nie jest specjalnie gorszy. A do tego dołączyłbym do kadry młodych
Domyślny awatar Starszy szeregowy
  • 0 / 2
@jvb89 Oczywiście masz rację co do Carlitosa. Ale niestety Legia potrzebuje gotówki. Antolić mnie kompletnie nie przekonuje, Philipps nie jest specjalnie gorszy. A do tego dołączyłbym do kadry młodych
Domyślny awatar Starszy szeregowy
  • 0 / 2
No i zapomniałem, trzeba spieniężyć Jodłowca i Sanogo.
Odczuwam ogromną ulgę, że to nie Ty decydujesz uff
Domyślny awatar Generał brygady
  • 0 / 0
Tzw transfer idealny. Kupią, zapłacą, ale zostawią w Legii.
Domyślny awatar Szeregowy
  • 0 / 1
Najważniejsze, że chłopak jest naprawdę poukładany i nie uderza mu woda sodowa :) Chce najpierw osiągnąć sukces krajowy a dopiero potem w innej silniejszej lidze.

Co prawda nie wiadomo co na to nasza legia, jak by dostali dobrą ofertę za niego już teraz myślę, że próbowali by go sprzedać....
Równie dobrze ja moge napisać,że Man Utd obserwuje Majeckiego i będzie w tym tyle samo prawdy co w wypocinach " PS" Majecki miał już oferty z Interu czy innych wielkich klubów,więc naturalne,że jest obserwowany.On zadeklarował ,że odejdzie tylko w przypadku oferty z Realu.Inaczej zostaje w Legii .Mioduski nie zamierza go wypychać ani Zimą ani Latem.No chyba,że pojawi się oferta bijąca rekord ligi.Plan jest taki żeby Majecki odszedł za 2lata za 10 mln euro,więc wiem nawet więcej niż "dziennikarz" z PS.
Oby tak było jak mówisz. Też nie wierzę by odszedł w tym okienku. On misi jeszcze wykorzystać potencjał i się rozwinąć. A tedy kto wie? może i 10 baniek
Sierżant
  • 0 / 0
Miejmy nadzieję że zostanie jeszcze z rok, bo jeśli będzie się rozwijał tak jak teraz, to Legia zarobi na nim sporo kasy.
Z jego wypowiedzi widać, że na raz się nie podpala wyjazdem. Powinien rozegrać minimum cały sezon jako pierwszy. I dopiero wtedy odejść za większe pieniądze. Chyba, że będzie super oferta i klub nie będzie miał wyjścia. Wiele będzie zależało od tego, czy uda się dobrze sprzedać Szymańskiego. Trzeba przecież wyprostować finanse.
Domyślny awatar Starszy kapral
  • 0 / 0
Kolejny młody bramkarz który z Legii przejdzie do Arsenalu? Poprzednicy pokazali, że można. Nic tylko życzyć szczęścia.
Swoją drogą Majecki wydaje się dobrym bramkarzem tylko jakby poprawił grę nogami to mógłby naprawdę wiele osiągnąć i repra by miała z niego pocieche w przyszłości!
Domyślny awatar Kapral
  • 0 / 0
Musi jeszcze nabrać zdecydowania w wyprowadzaniu piłki po przechwycie. Z Piastem kilka razy straciliśmy szansę na kontrę, bo Majecki przetrzymywał w nieskończoność piłkę.
~Mixon
  • 0 / 0
Podobno Żyrardowianka Żyrardów pytała o kucharczyka ale po ostatnim kolejnym fatalnym meczu tego drewniaka zrezygnowali
Podobno Tadeusz Drozda pytał o Mixona ,ale po ostatnim żarcie zrezygnował
Domyślny awatar Porucznik
  • 0 / 0
Oby to była tylko plotka. Majecki powinien pograć z sezon dwa i wtedy ruszyć gdzieś na zachód.
Ja liczę na sprzedaż Szymańskiego i zajadanie dziury. Kupno 2-3 solidnych graczy i jedziemy po mistrza :)
swoją droga liczyłem, że pzyszły sezon Legia na Majeckim opędzi wymóg z młodzikiem :)
Myślę, że opędzi. Majecki rozwiąże problem z młodzieżowcem na najbliższy sezon. Chyba, że pojawi się mega oferta. A na to jest chyba za wcześnie
Domyślny awatar Starszy szeregowy
  • 0 / 0
Powinien jeszcze pograć u Nas, jeszcze dużo pracy przed nim.
,,Jedną z rozważanych opcji jest wykupienie Majeckiego z Legii już tej zimy i wypożyczenie go do klubu z Łazienkowskiej na rundę wiosenną."

Ciekawa opcja.
Naprawdę na młodych możemy sporo zarobić na przestrzeni kilku okienek.
Mam nadzieję że go nie sprzedamy,i dla niego tak i dla Legii to niekorzystne na dzisiaj,teraz nie daliby więcej niż 2-3mln euro,po dwóch pełnych sezonach jako jedynka w Legii będzie można zarobić na nim nawet 10mln
Domyślny awatar Kapral
  • 0 / 0
Transfer + wypożyczenie jest bez sensu, Majecki nie jest w tej chwili znacznie lepszy od Cierzniaka i Malarza. Fajnie, że inwestujemy w młodego, lubię go i bym za nim tęsknił :) Ale jak już nie będzie nasz to trzymanie go w klubie nie ma dla nas żadnej wartości.
Domyślny awatar Plutonowy
  • 0 / 0
Niech coś narazie u nas ugra, i wtedy transferować. No chyba że to będzie 15 mln euro...
Niech pogra jeszcze z rok i wtedy Legia będzie mogła krzyknąć większą kasę.
Plutonowy
  • 0 / 0
Legia słynie z bramkarzy, tak jak Dinamo Zagrzeb z zawodników pola. Dlaczego mamy nie krzyczeć angolom kwot na poziomie transferu Bednarka?? Przecież to od nas "wyszli" Boruc czy Fabiański... Bramkarze Legii mają swoją renomę i wykorzystujmy to.
Dokładnie
Słusznie.Skoro już teraz ,,najlepsi" bramkarze chodzą po ponad kilkadziesiąt mln, to my za Majeckiego powinniśmy wołać min.10 mln euro.
Sierżant
  • 0 / 0
Jestem tego samego zdania
Prawda jest taka, że jeśli wpłynie oferta na 4mln EUR + dodatkowe bonusy, to prezes sam osobiście zawiezie Radka do Londynu swoją najdroższą limuzyną. Akurat bramkarz to pozycja, którą stosunkowo najłatwiej jest obsadzić i chyba szkoda dla drużyny byłaby najmniejsza, natomiast Szymański też już chyba przebiera nóżkami żeby uderzać na zachód.

W świetle nadchodzących zmian w Eklapie nie widzę możliwości żeby odeszli w jednym okienku ...
Domyślny awatar Chorąży
  • 0 / 0
Pytanie tylko czy Legia może się postawić?? obyśmy mogli bo Majeckiego będzie mi bardziej szkoda niż Szymańskiego a zdaje się ze musimy kogos sprzedać..jednak gdybyśmy mogli zaczekać i dostali się do LE to bylyby zdecydowanie większe pieniądze za jednego lub drugiego i czas na to żeby znalesc zastepcow - Mioduski to biznesmen na pewno to wie, pytanie tylko czy nas stać na to żeby zaczekać..Jest jeszcze druga opcja - nie sprzedajemy nikogo i czekamy ale tez i w związku z brakiem kasy nikogo nie kupujemy i znowu po pucharach bo w takim składzie raczej nigdzie się nie dostaniemy i kolko się zamyka
no ale bramkarza łatwiej zastąpić, poza tym majecki w naszej świadomości pierwszej druzyny prawie nie istniał jeszcze pare miesięcy temu. myslę, ze jego strata była by ok, ale absolutnie nie wierzę, że to się wydarzy, w sensie jeszcze nie teraz.
a opcja z wypożyczeniem to już w ogóle kuriozum, nie sądzę, żeby Legia chciała komuś ogrywac Majeckiego, chyba że oferta jest tak tlusta jak za solidnie ogranego nastolatka.
~1.08.64
  • 0 / 2
Litosci ludzie mlody bramkarz L nadaje sie do Arsenalu za przeproszeniem jak prosiaczek do nieba a gdzie gra na przedpolu a gdzie gra nogami bo ŕeka umie wyrzucic pokazal to ostatnio a gdzie doswiadczenie tam nie przychodzi po 1.500 albo po1.800 ludzi jak w Plocku czy Gliwicach tylko po 40-50 tys.Jeszcze sporo musi sie uczyc ten mlody czlowiek bramkarz im starszy tym lepszy .
Major
  • 2 / 0
zachowaj swoje madrości dla siebie :) a Grabara w Liverpool to co? A zresztą wiadomo, że nie grał by tam w pierwszym skladzie odrazu.
Domyślny awatar Szeregowy
  • 0 / 0
Powinniśmy jeszcze go przetrzymać bo teraz ta kwota za transfer wcale nie będzie jakaś astronomiczna. Dodatkowo wiedząc już ,że jest na niego kilku chętnych powinniśmy wiosną szukać zmiennika - kolejnego w miarę młodego bramkarza, na którym w perspektywie można bedzie zarobić.. Samym Cierzniakiem daleko nie zajedziemy ( na Arka juz nie licze - nie dogada sie z Sa Pinto)
~1.08.64
  • 0 / 0
Litosci ludzie mlody bramkarz L nadaje sie do Arsenalu za przeproszeniem jak prosiaczek do nieba a gdzie gra na przedpolu a gdzie gra nogami bo ŕeka umie wyrzucic pokazal to ostatnio a gdzie doswiadczenie tam nie przychodzi po 1.500 albo po1.800 ludzi jak w Plocku czy Gliwicach tylko po 40-50 tys.Jeszcze sporo musi sie uczyc ten mlody czlowiek bramkarz im starszy tym lepszy .
Starszy sierżant
  • 2 / 0
Madry pewny siebie Chlopak. Tak trzymaj Radek.
Generał dywizji
  • 1 / 0
Majecki to mądry gość i nigdzie nie pójdzie bo i po co siedzieć na trybunach??? To ze mamy swoje problemy nie oznacza że będziemy sprzedawać wszystkich młodych na raz.
Domyślny awatar Szeregowy
  • 1 / 0
Oni go tylko obserwują. Uważam, że jest to burza w szklance wody. Arsenal pewnie w tym samym czasie obserwuje kilkunastu innych piłkarzy.
Prawda, ale Polska pod względem bramkarzy jest w czołówce, a Legia w ostatnich latach wypuściła takich b.dobrych golkiperów jak Boruc i Fabiański
Domyślny awatar Młodszy chorąży
  • 2 / 0
Uważam że Legia powinna się postawić i narazie nie sprzedawać Majeckiego. Inna sprawa po Mistrzostwach u20. Wtedy można porozmawiać o naprawdę dużych pieniądzach.