+22 291 19 16 1916energia.pl

Oficjalny Partner Legii Warszawa

XXXVI kolejka Lotto Ekstraklasy - Piast zwiększył przewagę. Po remisie

Logo Legia.Net

Redakcja Legia.Net

Źródło: Legia.Net

15-05-2019 / 22:30

(akt. 20-05-2019 / 23:40)

Zakończyła się 36. kolejka Lotto Ekstraklasy. Piast Gliwice pozostał liderem i powiększył przewagę nad Legią Warszawa.

- Skrót meczu Legii z Jagiellonią

W poniedziałek ruszyła XXXVI kolejka Lotto Ekstraklasy. Na początek Arka Gdynia wygrała 3:1 z Wisłą Kraków i zapewniła sobie utrzymanie w lidze. Pozostałe spotkanie grupy spadkowej odbyły się we wtorek.

Górnik Zabrze przegrał 0:1 z Wisłą Płock po pięknym golu Giorgi Merebaszwilego. Z kolei Korona Kielce pokonała 4:2 Zagłębie Sosnowiec. Śląsk Wrocław ograł za to 2:0 Miedź Legnica. Beniaminek jest tym samym zespołem, którydo ostatniej kolejki przystąpi na miejscu spadkowym. Już wcześniej szansę na pozostanie w Ekstraklasie stracili sosnowiczanie.

W środę zostały rozegrane mecze grupy mistrzowskiej. Legia Warszawa nie wykorzystała potknięcia Piasta Gliwice w meczu z Pogonią Szczecin (0:0) i przegrała 0:1 z Jagiellonią Białystok. Z kolei Lech Poznań ograł 2:1 Lechię Gdańsk, a takim samym wynikiem Cracovia pokonała Zagłębie Lubin.

Poniżej komplet wyników przedostatniej kolejki bieżącego sezonu wraz ze strzelcami goli we wszystkich meczach. 

Lotto Ekstraklasa - 36. kolejka

Przedstawione kursy pochodzą od sponsora Legii:

Tu znajdziesz aktualny terminarz oraz tabelę rozgrywki z opcją przeglądania wyników kolejka po kolejce.

13-05-2019 / 20:30

Eurosport 2

1: 1.62 x: 4.40 2: 4.95
Arka Gdynia
3
1
Wisła Kraków

14-05-2019 / 20:30

Canal+, Canal+ Sport2

1: 2.55 x: 3.45 2: 2.74
Górnik Zabrze
0
1
Wisła Płock

14-05-2019 / 20:30

nSport+

14-05-2019 / 20:30

Eurosport 2

1: 2.63 x: 3.10 2: 2.78
Miedź Legnica
0
2
Śląsk Wrocław

15-05-2019 / 20:30

nSport+

1: 4.05 x: 3.55 2: 1.93
Pogoń Szczecin
0
0
Piast Gliwice

15-05-2019 / 20:30

Canal+

1: 3.50 x: 3.45 2: 2.12
Jagiellonia Białystok
1
0
Legia Warszawa

15-05-2019 / 20:30

Canal+ Sport 2

1: 2.65 x: 3.25 2: 2.72
Lech Poznań
2
1
Lechia Gdańsk

15-05-2019 / 20:30

Eurosport 2

1: 2.65 x: 3.30 2: 2.73
Zagłębie Lubin
1
2
Cracovia

Komentarze (174)

Komentarze osób zarejestrowanych pojawiają się w tym artykule automatycznie. Komentarze osób niezalogowanych wyświetlą się po zatwierdzeniu przez moderatora.

Zaloguj się, by móc oceniać komentarze.

Punkty

1063

Ranking miesiąca
#11094
Ranking ogólny
#1094
Generał broni
  • 2 / 0
Panie Mioduski, niech pan spróbuje popatrzeć na to, co się dzieje w dole tabeli. Kiepski Śląsk z fajnym trenerem i niezły zespół Miedzi z trenerem fantastą. Niech pan popatrzy też na Arkę, czy to nie daje PANU NIC DO MYŚLENIA? Czy Legia zawsze musi mieć nieudacznika trenerskiego?
~Hillman
  • 0 / 0
Tylko porównaj sobie osiągnięcia Pana Lavicki i pana Vukovicia - jako trenera
Marszałek Polski
  • 2 / 0
To który to mecz gdzie zaczynamy od 0:1
6? 7?
Nie no qurwa nie mogę
Jak nie chcemy MP to niech powiedzą wcześniej
Ludzie się przestaną wqurwiać niepotrzebnie
Generał broni
  • 2 / 0
A kto chce tego mistrza Mioduski, wolne żarty. Wszyscy maja wszystko w doupie, tylko kasiora się liczy. Legia Mioduskiego, kilkanaście wegetujących sekcji i upadający klub piłkarski z nadzorem finansowym. Takie są fakty!
Domyślny awatar Starszy kapral
  • 0 / 0
A to można zacząć od 0:2 ? :P a tak na poważnie to strach pomyśleć ( jeśli uda sie zdobyc MP) jak to będzie wyglądało w eliminacjach do LM . Będziemy sobie ostrzyć zęby, a będzie to wyglądało jak mocny kabaret
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 1
Jak lech nie da dupska to mamy mistrza.
Ja wierzę i znam tę ligę na wyrost.
Piast remis my wygramy i koniec tematu.
Scenariusz jak najbardziej możliwy.
Tylko bez kombinacji w składzie na Zagłębie i będą 3pkt...Po 3 meczach passa zostanie przerwana i wygramy...
Ale pewnie Lech da dupska...chociaż dopóki piłka w grze
Podłoża się już mają nogi rozlozone
Kibice Amiki w razie czego przerwą mecz żeby tylko walkower był :-) Ale problem polega na tym że my nie wygramy, a Piast po prostu wygra bo Amika jest piłkarsko jeszcze słabsza niż my obecnie :-)
Marszałek Polski
  • 4 / 0
No to spółdzielnia zagrała
Pogoń jak obiecała grała na 100% i remis z Piastem
Lech ograł Lechię
Nawet Craxa wygrała z ZL żeby Zagłębie nie miało o co grać w niedzielę z nami
I co robi Legia
Przep.ierd.ala mecz
Qurwa kompromitacja
Marszałek Polski
  • 4 / 0
I dodam jeszcze że Lech nie przegra z Piastem a my i tak nie wygramy z ZL
Co prawda to prawda, piłkarze Legii dali ciała niesamowicie, remis Piasta, było jak miało być, tylko naszym strzelać nie kazano...
Generał
  • 0 / 0
Raczej trafiać. Strzały były i do tego sporo. Niektóre w światło bramki, a ten Nagusa wręcz w japę Sandomierskiego.
"nie trafiłes z takiej odległości?". Trafił. W japę. Tylko konkurencja nie ta.
Miodzio , mieszkałem w u.s. 17 lat . Dałem kredyt.... odpuść człowieku odpuść prezesure !
Chorąży
  • 0 / 0
Niestety, ale taki jest skutek częstej zmiany trenerów przez ostatnie lata. Strategia obrana przez prezesa w końcu musiała zostać obnażona, bo ile razy fartem można zdobywać mistrza dopiero w ostatniej kolejce? Nawet nie chcę myśleć, ile byłoby tych mistrzostw, gdyby nie ESA37.
Pogoń gra dla nas i kibiców, a my gramy dla Piasta.
I sami się wyeliminowalismy swoimi wynikami
~Lesny Dziadek
  • 1 / 0
Mam pytanie do Vukovicia - jaki jest podstawowy sklad Legii? Kolejne trener i znowu jakies jaja. Robic doswiadczenia teraz, gdy trwa walka o mistrza?
Lesny Dziadek
Nie zadawaj mu takich trudnych pytań. To nie in ustala skład, tylko specjalna maszyna losująca, dlatego za każdym razem inny. :P
~LOTTO
  • 0 / 0
DOBRE 10/10
Relacja z livesco Pogon dominuje i cisnie piasta :)
No to jedziemy!
Legia Mistrz!!
Kapitan
  • 0 / 0
Najbardziej irytuje, że ten tytuł został przegrany u siebie - z Piastem i Pogonią. Jeżeli wrócimy z piekła do nieba to będzie cud.
no w tym sezonie beniaminkowie sportowo nic nie wnieśli do tej ligi , a są koncepcje aby ich 3 do ekstraklapy awansowało ...

będzie za to weselej bo lepiej to raczej nie
Wisła Kraków u siebie nie przegra, będą chcieli pokazać że nie zasługiwali na grę w grupie spadkowej i zajmą w niej pierwsze miejsce na koniec.
Wisła Płock u siebie ze zdegradowanym Zagłębiem, mimo wszystko przynajmniej remis.
Zatem Miednica* pękła, mleko się wylało. Spadek pewny.

---------------------------------------------------------------
* Miednica - skrót od Miedź Legnica: Mied(ź Leg)nica
Domyślny awatar Chorąży
  • 4 / 3
Szkoda że Śląsk wygrał. Chciałbym żeby spadł.
Chyba nie tylko Ty, no ale wszystko wskazuje na to, że żegnamy tych, którzy tylko rok zabawili w ekstraklasie, choć muszę przyznać, że Miedź przez długi czas sprawiała wrażenie drużyny, która raczej się utrzyma. Stało się inaczej. Z drugiej strony przebolałbym każdy spadek i utrzymanie Śląska, gdyby tylko Legia miała być mistrzem... No ale to już raczej matematyka...
Pilkarsko i ze wzgledu na zarzadzanie to Slask. Ale z racji ze chcialbym wyjecia Furmana za darmo do Legii to chcialbym zeby spadl Plock. Tyle ze to juz nierealne, bo Plocka gra z Sosnowcem.
Za mecz z Legią, prowokacje, zwłaszcza za knypa Piecha, chciałem spadku Śląska, niestety życie nie jest sprawiedliwe ;)
Moim zdaniem Miednica* pękła. Spadek pewny.

---------------------------------------------------------------
* Miednica - skrót od Miedź Legnica: Mied(ź Leg)nica
Domyślny awatar Starszy sierżant
  • 3 / 0
Beniaminki spadają a mądre głowy chcą powiększać lige.W dużej większości przypadków jest tak,że beniaminek ma duże problemy z utrzymaniem się w lidze.Miedzią się zachwycali po awansie prawie tak jak teraz Rakowem.Jestem pewny,że Raków też będzie miał duży problem z utrzymaniem w ekstraklasie.
Ekstraklasa powinna być wg mnie jeszcze mniejsza i spadek jedna drużyna plus 1 baraz dla uatrakcyjnienia na koniec sezonu
Madra glowa Zbyszek Boniek chce powiekszyc z powodow politycznych + juz zrobil 3 spadkowiczow i playoffy w I lidze, ktore planowal pod szybki powrot swojego ukocjanego Widzewa do ekstaklasy, ktory... nie awansowal i zostaje w II lidze.
Widzew pokrzyzowal mu plany, wedlug mnie 12 druzyn to max, a najlepsza opcja 10 i każdy z kazdym 4 razy w sezonie.
Zgadzam sie. Wtedy jest wieksza kasa. Lepsza selekcja. Lepszy poziom. Ale niestety to jest politycznie nierealne, bo slabsze kluby to zablokuja, czy nawet zwiazki wojewodzkie, bo nie wiem kto tam bardziej decyduje.
Domyślny awatar Pułkownik
  • 1 / 0
HenningBerg

Tak samo wymyślił wpierw ten podział na grupy mistrzowskie i spadkowe z "podziałem" przez 2 punkty. To było ewidentnie wymierzone w Legię. Tak samo tak jak wspomniałeś, swoimi pomysłami chciał za wszelką cenę pomóc widzewowi.
Taki to "obiektywny" prezes PZPN.
Jeszcze ta chamska ocena meczu sytuacji z meczu obLechii-Legii.
To właściwie jest jedyna rzecz która mogłaby podnieść poziom ligi i sprawić ze polskie drużyny mogłyby pokazać cos w Europie. Ale jednak boli ze w prawie 40 mln kraju ciężko uzbierać 18 drużyn które wogole spełniają warunki licencyjne.
Nie wiem czy to bylo wymierzone w Legie. Raczej to mialo ulatwiac druzynom grajacym w LE odrobienie na wisone strat z jesieni gdzie trzeba bylo lige laczyc z Europa. Wiec to takie raczej pod nas i Amike, ale koniec koncow to akurat raz nas to skrzywdzilo jesli dobrze pamietam bo bez podzialu by Amika nie byla mistrzem.
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
HB
Tak zwany teren, który jest reprezentowany pokaźną liczbą głosów elektorskich (czy też jak one się w pezetpeenowskiej nomenklaturze nazywają). A to, że polska piłka się stacza ... na manowce, to działaczy ze szkoły TKM tudzież BMW guzik z pętelką obchodzi.
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
Według mnie 2 razy skrzywdziło. Raz wyłącznie nas i raz z Piastem.
Dla mnie to była kłoda wymierzona jednak w nas, my jednak zmieniamy konkrentów do tytułu, a nie inni.
Apropos działań wymierzonych w Legię, to co powiecie na to?
W Polsce taktyka środowiska na wyróżniających się graczy Legii jest taka:
Jak się nie dało powstrzymać Vadisa to kartkami go, prowakcje i kartki.
Jak Antolić złapał formę, czerwem go na kilka meczów.
Jak Remy wymiatał w obronie, uwalić go, przy okazji ośmieszyć, i kilka meczów z bani.
Jak Cafu czyścił pole i dominował, to tak jak Vadisa, wcu.wić, sprowokować, czerwo i zawieszenie,
Jak zawodnik za spokojny na prowokacje i za dobry jednocześnie to pozwolić na faulowanie aż zdrowie straci - jak Martins.
Kto następny? Carlitos w kolejce chyba wypada.
I wszystkie te postacie po czerwonych kartkach dostawały w mediach od razu etykiety brutala, psychopaty.
Zestawcie to w kontraście do rzeczywistych brutalnych fauli na naszych zawodnikach, po których byli wyłączani z gry na kilka spotkań a nawet na kilka miesięcy, i jakie faulujący otrzymywali kary - nie raz zero kartek, zero zawieszeń, nawet nie raz faule nie były odgwizdywane w tych sytuacjach w ogóle.
Na pewno nasza liga nie chroni pilkarzy ktorzy graja w pilke. Preferuje sie i ceni przeszkadzanie, wslizgi, cwaniactwo. Sytuacje z Vadisem i Goralskim byly znamienne. A dzisiaj pilkarz Gornika wjechal w kolano pilkarza Plocka i tylko zolta mimo ze powinna byc czerwona i grube zawieszenie.
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
Przepraszam konkurentów miało być.
W kwestii gracza górnika co wjechał w kolano na zaledwie żółtko, to w koszulce Legii gdyby występował dostałby bankowo czerwień i parę spotkań "odpoczynku".
Dziwna sytuacja bo pomyślałem sobie o meczu Pogoń-Piast i zobaczyłem 3-0 i w tle twarz Michała Żyro... zdumiewające..
bardzo dziwna
Niech się stanie, Pietrek, niech się stanie! Tylko jeszcze tam zobacz nasze zwycięstwo w Białymstoku;-)
Pozdrawiam
Ledarg

Jaga-Legia 0-1, bramka ok 85 minuty ale trace siły już...;)
Nie przestawaj, ujrzyj jeszcze Legię w koronie w tym sezonie! Te wizje są bardzo nęcące i takie... Niech się spełni.

Żyro jak ma sentyment to zagra ten mecz na 200%, właśnie po to żeby dać Legii szansę.
Chorąży
  • 0 / 0
Widać ekstraklasa w tym roku to za wysokie progi na beniaminków nogi.
Domyślny awatar Generał brygady
  • 0 / 2
Jakby dobrze poszperał to z każdej drużyny można kogoś ciekawego do nas podebrać .Nawet w takim Sosnowcu cz Górniku są ciekawi zawodnicy , bo na gwiazdy nas nie stać z zagranicy .Może iść w tym kierunku a nóż się sprawdzi taka polityka .Vuko ma ten plus ,że ma dobre rozeznane te zespoły ,kogo można kupić i na kogo nas stać U nas cel nr jeden powinien być napastnik a reszta się jakoś zgra .Może uda się w końcu Szymańskiego sprzedać , bo nie daje tyle Legii co powinien !!
Domyślny awatar Chorąży
  • 2 / 0
Szymański to akurat zapindala jak szalony i chce grać.
Też sie dziwie ze ludzie na siłę chcą sprzedać Szymańskiego. Moze troche za czesto gra i pewność ze i tak wyjdzie w pierwszym składzie sprawia ze zalicza malo efektywne mecze. Ale właśnie zapindala w każdym meczu jak może i ma to coś. Niewątpliwie to jeden z największych młodych talentów w Polsce, chce zostać w Legii, a my kibice chyba chcemy żeby grali młodzi Polacy więc dlaczego tak konsekwentnie wypychamy go z Legii w kazdym okienku?
Może jak na warunki ligowe są zawodnicy do wyciągnięcia tylko czy sprawdziliby się w Warszawie - niejeden już poległ po transferze
Bo dla nich to jest szczyt kariery, przejść do Legii, brać kasę i osiąść na laurach.
Jak do Legii z podwórka to powinien przychodzić albo z*******y młody gracz z ambicjami, nawet za wielką kasę - np. taki Żurkowski. I tak by odszedł za większe pieniądze po roku-dwóch w Legii (ale z takiej dobrze grającej w pucharach).
Podpułkownik
  • 0 / 0
Właśnie na c+ powiedzieli, że Furman będzie grał w Legii.
No tak wszyscy mowia od dawna. Mowia i mowia, a podobno Darek na spotakniu powiedzial ze jednak nie. Ale mysle ze to jakas zaslona dymna.
Domyślny awatar Chorąży
  • 2 / 1
Bez sensu. Jaki Furman.
Kto to powiedział?
Teraz w wywiadzie sam Dominik powiedzial ze temat byl miesiac temu, a teraz u jego agenta jest cisza. Tak ze niestety nie wyglada to dobrze.
Maciej Śliwa...
Od razu na myśl przychodzi Maciej Śliwowski :)
Krótko 38-29. Takiego bilansu nie miał nawet Nemanja :)
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
[...] dwie bramki Śliwowski [...] ♪ ♫ ♬
Nie pamiętam, dlaczego wtedy odszedł z Legii w 93, miał kontrakt tylko na 1 rok czy jak?
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
Właśnie odkopałem opinię Śliwowskiego po Djudlążu:
„Potem był Vuković. Ok, to fajny chłopak, ale wciąż sporo mu brakuje. Przede wszystkim wciąż ma w szatni kolegów. Jeszcze nie jest ten moment, aby być autorytetem dla piłkarzy. Być może tak się stanie, gdy spróbuje gdzieś samodzielnej pracy i tam się sprawdzi. Może i jest legendą klubu, ale nie gościem do trenowania pierwszej drużyny.”
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
Nie wiem, zagrał w Legii dokładnie rok i ewakuował się do Rapidu w trakcie sezonu;
myślę, że dostał po prostu dobrą ofertę, a klub nie czynił mu przeszkód.
Podobnie jak z Nikolicem.
Swoją drogą klub powinien trzymać takich piłkarzy za obydwie nogi, żeby nie przebierali nimi (w ofertach) do wyjazdu.
Trafił się skarb? Chronimy, dbamy, dopieszczamy.
Była świetna oferta dla Śliwowskiego z Rapidu Wiedeń? Dlaczego nie dali mu równie dobrej z Legii.
Nikolić dostał fajną ofertę z Chicago? Dlaczego nie dali mu w Legii równie dobrej, jak dla prawdziwego króla (strzelców).
Jeszcze żeby to były mega oferty dla kluby, za ponad 5mln € czy tam Marek wcześniej.
To wtedy ok. a tak? Za czapkę gruszek piłkarzy, którzy trafiają się raz na kilkanaście lat albo rzadziej?
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
W 1993 roku różnice w finansach były najprawdopodobniej nadal zbyt duże, aby móc przebijać to, co oferował tak zwany Zachód.
Mogli mu dać:
5 polonezów.
Awans na Pułkownika.
itd.
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
To już chyba wersję Caro. Nie znam się zbytnio na Polonezach; przy Dużych Fiatach pracowałem...
Apropos dużego Fiata i piłki nożnej, ciekawe co by było gdyby Bareja nakręcił serial Zmiennicy ale o tematyce piłkarskiej :-)
Zastanawialem sie, czy jakby Plock spadl to rozwiaza kontrakt z Furmanem i za darmo przyjdzie do nas :-) Bo tak to podobno kosztuje okolo 250 tys. euro, a teraz to pewnie dla nas za duzo. Wiem ze on wielu zwolennikow tutaj nie ma, ale jakbym mial wymienic kto ma najwiekszy stosunek legijnego DNA do jakosci pilkarskiej, to Dominik by mial bardzo wysoki wspolczynnik. Niestety Wisla juz prowadzi 1:0 na wyjezdzie z Gornikiem...
Domyślny awatar Generał brygady
  • 1 / 1
Ale powiem szczerze ,że Furman miesza w tym środku pola Wisły Płock ! Może i jednak będzie wzmocnieniem dla mas :)
Podpułkownik
  • 2 / 0
Furman przy takim meczu jak z Pogonią gryzł by trawę. Wciąż mam nadzieje, że będziemy w pucharach, więc chociażby na ligę się przyda.
W wielu meczach Furman dawal rade. Mnie to przede wszystkim zalezy na zawodniku ktory bedzie walczyl, ciagnal gre, robil cos ekstra, a Dominik umie pojsc do przodu i cos rozegrac. Ostatnio jest chwalony Antolicz, ze ma wysoki procent podan itp. a mnie on nie przekonuje bo gra glownie do boku na alibi i tak sobie stuka celne podania a my nic z tego nie mamy. Niech to bedzie wiec ktos kto gra na ryzyku, ale cos wykreuje. No i dosrodkowania bysmy wreszcie mieli jakies sensowne.
Domyślny awatar Chorąży
  • 0 / 2
Prawda. Nie ma zwolenników. Haha
Domyślny awatar Starszy sierżant
  • 0 / 0
250tys euro to za dużo?Jak Mioduski sam powiedział w ostatnim wywiadzie,że będzie rewolucja latem.Rewolucja to nie są 2-3 transfery tylko dużo więcej.Jakieś większe środki muszą być na to przeznaczone.
Ja jestem np za transferem Furmana tylko ciekawe na jakich warunkach
Wywiad byl przed remisem z Pogonia ktory nas pozbawia mistrzostwa i utrudnia sciezke do LE. Mysle ze to moze determinowac zmiane celow transferowych. 250k to nieduzo, ale w naszej sytuacji mozliwe ze zawazy. Dla mnie Furman jest wart tej kasy, nawet jakby trzeba bylo gdzie indziej przyciac wyadatki.
Domyślny awatar Podporucznik
  • 0 / 0
cobus, Piekarski to handlarz, dyrektorem sportowym może być np. Bednarz. Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze których brak w Legii.
Domyślny awatar Generał brygady
  • 3 / 3
Darek jak nie wzmocni teraz porządnie Legii i będzie czekał na ośrodek szkoleniowy , to za chwilę obudzi się z ręką w nocniku i nie będzie miał wyjścia z wpuszczeniem inwestora zewnętrznego .
Legia nie może być przeciętniakiem i liczyć ,że przeciwnicy co roku wyłożą się przed metą i będziemy mieli kolejnego M.P , tak dalej się nie da ! Legia ma grać w pucharach i to nas mają gonić a nie my ich ! Niech on w końcu zrozumie ,że paplanie w media jacy to jesteśmy mocni już do nikogo nie trafia a każdy w duchu się z niego śmieje !! Nie umiem zrozumieć jego postępowania , dlaczego nie zatrudni takiego Piekarskiego na stanowisku dyrektora , który naprawdę wie o co w tym wszystkim chodzi a nie na siłę udowadnia swoje racje , które i tak w żaden sposób nie pomagają Legii , tylko ciągną ją w duł .Może i poprawił finanse klubu , ale zjazd sportowy jest straszny jeżeli chodzi o arenę międzynarodową ! Pewni ludzie ,który mu podpowiadają nie mają zielone pojęcia o funkcjonowaniu klubu !!
Domyślny awatar Chorąży
  • 1 / 1
Myślę że to jest człowiek który ma wizję co się będzie działo przez najbliższe trzy lata jak nie pięć i ma określone różne scenariusze działania m.in. finansowe w przypadku wejścia do LM LE czy też w przypadku braku wejścia do LM LE.
Piekarski na prowizjach pewnie kosi wiecej niz taki dyrektor spprtowy w Polsce w rok. Na zachodzie to sa czesto kosmiczne pieniadze, ale u nas, nawet w Legii to pewnie drobne na waciki. A polaczenie dyrektorowania z menagerka to bardzo bardzo zly pomysl, bo i bez tego niektorzy chetnie by tutaj sobie powpychali swoich podopiecznych.
Domyślny awatar Podpułkownik
  • 1 / 1
Josh ty na poważnie o tych wizjach kontrolowanych 3 i 5 -letnich ?
Piekarski na dyrektora? Takiego żartu dawno nie słyszałem, może Czarek Kucharski na prezesa a Wojtek Kowalczyk trenerem?
Domyślny awatar Chorąży
  • 1 / 1
Kostia. Tak. Pracuje w marketingu. Robię biznes. I mamy takie rzeczy jak strategia i plan trzy i pięcioletni.
Domyślny awatar Chorąży
  • 1 / 1
I liczę na to że ten cały nasz Mioduski ma taki plan i rozpisane różne scenariusze.
Trzeba zrobić krok w tył zeby zrobic dwa kroki w przód.
Sytuacja Legii w ostatnich latach to raczej: trzeba zrobić dwa kroki w przód, żeby móc zrobić jeden duży do tyłu.
Domyślny awatar Generał brygady
  • 1 / 1
Jedyne co nas może uratować , to opadnięcie Piasta z sil ! W meczu z Jagą w drugiej połowie po woli od dychali rękawami !
Domyślny awatar Chorąży
  • 1 / 0
Masz rację. Lechia spuchla na koniec sezonu. Zobaczymy co będzie z Piastem. No i ciekaw jestem jak sobie poradzą z presją bycia liderem vs bycie goniacym. To są różne aspekty działania zespołu. Zobaczymy czy udźwigną.
Pułkownik
  • 1 / 0
My jeszcze musimy udzwignac Jage i Zaglebie....a to bedzie wyczyn niemały.
Wydaje się że Piast jak dobry kolarz zaczął finiszować w najlepszym z końcowych momentów wyścigu.
Lechia opadła z sił, Legia walczy z wieloma innych przeciwnościami włącznie z własnymi słabościami, a Piast myk myk bokiem łyknął wszystkich.
Liczę że na ostatnim zakręcie złapie jednak poślizg, bo poczuje się zbyt pewnie i zapomni zachować koncentrację.
Nawet gdyby, GDYBY Piast spuchł, nic nie wskazuje na to, że my łapiemy formę... A ten jutrzejszy wyjazd do łatwych nie należy. Przecież oni zrobią wszystko, żeby wygrać z Legią.
Scenariusz że Piast przegrywa z Pogonią a my remisujemy z Jagiellonią też nam nic nie daje. Dalej drugie miejsce.
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
Oczyma wyobraźni zobaczyłem kraksę tuż przed finiszem, taką w stylu Dżamolidina Abdużaparowa...
Pokazywali w tv ostatnio ciekawy finisz wyścigu, tuż przed linią mety ustawił się na motocyklu, nie wiem, chyba kamerzysta, żeby mieć świetne ujęcie na wpadających na metę kolarzy.
Dwóch pierwszych jeszcze jakoś minęło ten motocykl, ale kolejny zawadził, a reszta to już piramidę zrobiła z rowerów i kolarzy...
Poezja

Koniec z poetyką, nadchodzi matematyka. Jeśli Legia będzie miała tyle samo punktów co Piast, to Legia będzie wyżej w tabeli. Po rundzie zasadniczej bylismy wyżej, a ponadto wygralismy obydwa mecze z Piastem!

W przypadku gdy tę samą liczbę punktów będą miały:
a) Legia i Piast, a Lechia mniej -> Legia mistrzem, bo zdobyła więcej punktów w rundzie zasadniczej - punkt 5.4.1 a), a ponadto miała korzystny bilans spotkań z Piastem (obydwa mecze wygrane) punkt 5.4.1. b) (Regulamin rozgrywek)
Czyli porażka Piasta i remis Legii z Pogonią to też droga do zwycięstwa!
Czołgając się do celu...
Podpułkownik
  • 1 / 0
Piast już meczu nie przegra, więc nie ma się czym podniecać. Możemy się jedynie przypatrywać piłkarzom jak się starają i który gra ambitnie.
Domyślny awatar Chorąży
  • 1 / 0
Zobaczymy.
~Hillman
  • 1 / 0
Ważne żeby jeden zremisował - i to wystarczy przy dwóch zwycięstwach
Podpułkownik
  • 0 / 0
Tak wyczuwam po tym co napisałeś, że myślisz inaczej. I obyś miał racje. :-)
Niestety, podzielam zdanie Xtro, chciałbym, żeby było inaczej, ale to się kłóci z rozumem...
Coś nie wierzę w to, żeby to akurat Pogoń potrafiła zatrzymać Piasta. Pogoń, która kiedy została przez Legię w II połowie LEKKO jedynie przyparta do muru (pressing i odważniejsza gra do przodu), nie potrafiła ani się postawić, ani skontrować. W dodatku po meczu z nami mają 2 zawodników z kontuzjami. Nadzieja nadzieją, ale...
Może i się postawią, ale pewnie zmiękną i podadzą tyły...
Domyślny awatar Generał brygady
  • 0 / 1
Koledzy pisali w innym wątku ,że 'gargamel' z posen coś mruczy ,że Nico jest z nimi na telefonie !! Chyba bardziej pod publiczkę , bo nasza strzelba prędzej do Legii wróci niż do nich!
Po co kłapać dziobem jak i tak z tego nic nie będzie .My możemy powiedzieć ,że bierzemy od nich Gytkjaer, bo ma dość Poznania .Boję się o nasze wzmocnienia przy obecnym trenerze , nam trzeba dwóch , trzech dobrych grajków i nie będzie źle !! Z Lecha zabrałbym Jevtic .U nas w kasie pustka a on naprawdę potrafi grać , tylko w prylandi się zakisił .Oby udało się z Piasta kogoś dobrego podebrać np :Valencia .Nawet w Pogoni ten polski Portugalczyk jest całkiem niezły .
Domyślny awatar Generał brygady
  • 1 / 1
Chodziło o jakiegoś trenera a nie o Niko !!
Nie warto tego nawet komentowac. Tam wszyscy zyja w oparach absurdu, czesto kibice Amiki pisza o sprowadzeniu Vadisa, Czerczesowa, czy Nikolicza i wydaje im sie ze to prawdopodone no bo menager im oferte wyslal za Vadisa. A ze menager wyslal pewnie do 50 klubow i tylko po to zeby podbic wysokosc kontraktu, na ktory i tak ich nie stac, to juz bez znaczenia. Ale najzabawniej to by bylo jakby Czerczesow na konfetencji Amiki siedzial w smyczy Legii, ktora zawsze od pracy u nas nosi... Gosc ktory zrobil cwiercwinal MŚ juz na pewno biegnie trenowac Tralke z Gajosem.
Domyślny awatar Starszy sierżant
  • 1 / 1
Prezes zmienił sędziego w meczu z Piastem. Widać chciał być pewny, że Piastowi nie stanie się krzywda i zapewnić im MP.
Nadzieja umiera ostatnia. Jeśli wygramy z Jagą,to coś czuję,że czeka nas nagroda. Nie poddawaj się...
Obyś miał rację kolego :)
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
Pogoń od paru spotkań nie wygrał. Nie wierzę aby nie powalczył o dobre pożegnanie z kibicami. Z drugiej strony nie wierzę, że im się nie udzieli ostatnie spotkanie z obLechią, gdzie dziwnie trochę dali się pokonać aż 3:4
Piękne przysłowie : nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka. Było wiadomo,że przyjdzie sezon w którym nie zdobędziemy mistrzostwa, ale zawsze jednak żal.
Teraz staram się myśleć co też nasz Prezes wymyśli przed nowym sezonem, bo coś mi się wydaje,że zostaniem bez Portugalczyków i w związku z tym kto będzie grał.
Nie sadzę, żeby obecna obsada trenerska i skautingowa była w stanie zachęcić do przyjścia do Legii, chociażby na 1 sezon. A bez gwiazdy (na nasze i naszej ligi możliwości)
nic nie zwojujemy w pucharach i w lidze. Te złowieszcze myśli nie sprawiają mi radości, ale wolę pozytywne rozczarowanie od negatywnego.
Na razie pozostaje nam czekać do środy.
Domyślny awatar Major
  • 0 / 2
LEGIA MISTRZ, MISTRZ, MISTRZ !!!
===========================
Wczoraj byłem mega wk...ny ale dzisiaj jest nowy dzień a samopoczucie nadal ch.....owe !!!

Ale nic to - jak mawiał ŚP Kazimierz Górski - " dopóki piłka w grze wszystko jest możliwe"
Może jestem naiwny ale liczę jeszcze na remis Pogoni i zwycięstwo z ruskimi . W tej lidze wszystko się może zdarzyć a LEGIA 2 ostatnie MP zdobywała na farcie - chciałoby się powiedzieć:"do trzech razy sztuka". Może Mioduski i Vuco nie zostaną frajerami roku tylko Fornalik i Piast - ehh !!!

A co dalej - eliminacje do europejskich pucharów - strach się bać q...a mać - hehehe !!!

Tylko LEGIA !!!
Domyślny awatar Starszy sierżant
  • 7 / 0
Nic nie mam do Piasta,ale szkoda,że to akurat oni zostaną mistrzem bo do el.w Lidze Mistrzów przystąpi już inna drużyna .Sedlar odchodzi,kilku będzie miało na pewno oferty lepsze finansowo i ich rozbiorą a już w 1 rundzie będą nierozstawieni i mogą zostać rozgromieni.Polska piłka jeszcze bardziej straci na wizerunku.Jeszcze ten stadion jeden z najbrzydszych w ekstraklasie.
Mam nadzieje ze nasi szykują Sedlarowi kontrakt. Tez Aleksandar, tez Serb, to musi sie udać; )
Domyślny awatar Kapitan
  • 0 / 0
W Polsce nie ma drużyny, która potrafi skutecznie stanąć do walki o LM. Może inaczej taką drużyną jest w tej chwili Vive Kielce w trochę innej piłce no i drużyny od przebijania piłki nad siatką.
Zapomnij o LM w wydaniu piłki nożnej, eliminacje są nie do przejścia przy tym poziomie gry dla Piasta w szczególności, podobnie jak i innych. 2 drużyny w LE to full szczęścia
Sedlar obrał już kierunek transferu?
Chorąży
  • 0 / 0
W meczu 36 kolejki Arka wbiła Wiśle dwie bramki po wrzucie piłki z autu w pole karne przeciwnika. Jest to jedno z najprostszych zagrań, a jak rzadko stosowane przez Legię (chyba że gra Kuchy), które może przesądzić o wyniku meczu, kiedy nie idzie.
Patrząc na mecze na poziomie jest to jedno z zagrań, które "wstyd" wykorzystać w poważnej grze.
Przynajmniej - nigdy nie widziałem prób w LE, LM czy meczach lig zagranicznych. (choć trzeba przyznać że oglądam bardzo sporadycznie)
Chorąży
  • 0 / 0
Widzę, że ankieta z tytułowej strony portalu mocno odżyła, a szczególnie jej czwarta pozycja. Uważam, i tak głosowałem, że Legia zmieści się w przedziale 12-15 pkt.
Na własne życzenie wchodzimy w ten pułap
~Robert
  • 1 / 0
Kiedy bilety na zaglebie
Pewnie po kolejce 36 jak będzie wiadomo czy to jest mecz o mistrza czy już tylko taki żeby rozegrać mecz
Pogoń-Piast 1
Jagiellonia-Legia 2
W to jeszcze mogę uwierzyć
Co to za ameby zminusowały ten post?
Nieważne jak Legia gra i w jakim jest położeniu, to psim obowiązkiem kibica, jest wierzyć do końca. Może tak być, że Pogoń przerwie serię Piastowi.
Pogoń od paru spotkań u siebie nie wygrała, nie wierzę, że nie będzie w nich chęć przełamania na zakończenie sezonu dla fanów. Piast zawsze jak to w sporcie, może stracić punkty po raz pierwszy w grupie mistrzowskiej, bo taki jest sport. Według mnie Pogoń nie sprzedała się Gdańskowi, przypomnijcie sobie cyrk, który prowadził para-sędzia tamtego spotkania + fart Lechii.
Legia jak zagra bez głupiej straty bramki w pierwszych minutach spotkania, to może spokojnie pokonać zespół Jagiellonii. Może Legia rozpędza się jak stary diesel, ale jak już się rozpędzi, to ciężko ją zatrzymać Nie wolno się poddawać, trzeba wierzyć do końca !
Mistrzem Polski Jest ! Ukochana Ma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Domyślny awatar Generał brygady
  • 3 / 1
Kolego czy to będzie środa dla Legii ? Mam nadzieje ,że tak , ale jeśli jest prawdą , to co Vuko po meczu powiedział ,że zawodnicy wybierają sobie dzień , którym mają ochotę biegać , to mam nadzieje ,że w środę zechcą , choć Fornalik nie da sobie odebrać M.P .Tym bardziej ,że kuchenki zagrają w "piknikowym nastroju " i tym powinni zająć się władze kopanej polskie !! .Odjąć im punkty na strat sezonu z 6 tak dla zachęty
Panowie dziennikarze, których jednym z zadań jest obrona interesów czytelników. Otóż wczoraj na meczu wielki beam, który jest umiejszczony na zetknięciu sie trybuny Zachodniej (VIP-owskiej) z Północną, a z którego korzysta cała trybuna Wchodnia (Deyny) i Południowa (Brychczego) nie działał. Nic a nic, czarna tablica. Nikt nas nie przeprosił, nie wyjaśnił sprawy (w każdym razie ja nie słyszałem). Nie była to kompleksowa awaria systemu tablic, gdyż beam, z którego korzysta Trybuna Zachodnia funkcjonował normalnie. Rozumiem, że jak VIPy mają dobrze, to resztę sie olewa. Czy może się mylę?

Bylibyście uprzejmi wyjaśnić tę sprawę u osób odpowiedzialnych za działanie beamów i poinformować nas? Z góry dziekuję.
Wygramy z jagą, Piast przegra w Szczecinie. Następnie przegramy u siebie z Zagłębiem a Piast wygra.
Niemożliwe?
a tak na poważnie, to wierzę do końca. Choć szału radości po zdobyciu tego mistrzostwa nie będzie.
Wszystko jest możliwe tylko Lech nawet jak będzie trzeba to strzeli sobie samobójcza w niedziele by tylko pokrzyzowac Legii plany
Marszałek Polski
  • 3 / 3
obawiam się że już w środę będzie po frytkach
Domyślny awatar Pułkownik
  • 1 / 0
Nie będzie — wedle receptury belgijskiej frytki należy smażyć dwukrotnie...
Marszałek Polski
  • 1 / 1
1 smażenie z Piastem
2 smażenie z Pogonią
Z Jagą po frytkach
Domyślny awatar Pułkownik
  • 2 / 0
Źle mi to wszystko pachnie...
Domyślny awatar Pułkownik
  • 1 / 0
... z tego co piszesz, to po frytkach powinno było być już wczoraj.
Przypominam jednak, że ojczyźnie frytek trzykrotnie ich się nie smaży ... stąd wniosek, że w Białymstoku wygramy. Jeszcze nie wiem, jak wygramy — ale wygramy.
Marszałek Polski
  • 1 / 0
No kolego
Po frytkach jest kiedy?
Kiedy je zjemy
Czyli podwójne smażenie ww a z Jagą będzie jedzenie, nas frytek:)))
A tak na serio szkoda mi kibiców Piasta po jutro oklep od Pogoni a my wygrywamy. Hłe hłe
Marszałek Polski
  • 1 / 0
W środę miało byc
Domyślny awatar Pułkownik
  • 2 / 0
W swoich rozważaniach jednego nie wziąłeś pod uwagę. Do frytek potrzebny jest majonez. A do majonezu potrzebne są jaja.
Marszałek Polski
  • 2 / 0
Jaja to nasza liga a majonez to mamy co kolejka po kolejce;)))
Domyślny awatar Pułkownik
  • 1 / 0
Jak dla mnie, to już jest musztarda po obiedzie.
Co mi tam po frytkach, które z lubością zeżrą przybysze z kapuśniaczkiem z Gdańska.
Generał
  • 1 / 0
"Domyślny awatar Pułkownikmanekin 0 / 0
W swoich rozważaniach jednego nie wziąłeś pod uwagę. Do frytek potrzebny jest majonez. A do majonezu potrzebne są jaja."

dosłownie wszystko pływa w tym goownie
- a jak mówią na whoppera?
- nie jadam w Burger Kingu
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
McDonald's ostrzega: nie jedzcie burgerów i frytek.
.
.
.
.

Bez majonezu.
Powotrze wspolny scenariusz z innego watku. W srode Legia przegrywa z Jagiellonia, Piast przegrywa z Pogonia, a Lechia remisuje z Amika. W niedziele Piast przegrywa z Amika, Legia remisuje z Zaglebiem, a Lechia wygrywa z Jagiellonia (ale skromnie 1:0)... i to by byla koncowka na miare ekstraklasy i Legii :-)
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
Obawiam się, że przyszłość rysuje się znacznie bardziej prozaicznie...
Piast przegrywa z Amiką. He, he, dużo pieniędzy bym na takie rozstrzygnięcie NIE postawił. Pozostałe wyniki możliwe. Chyba...
Domyślny awatar Szeregowy
  • 0 / 0
Wymarzony scenariusz !
Panowie, ale to nie mial byc realny scenariusz. Ale zabawny. Bo coz nam innego zostalo jak nie pozartowac? ;-)
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
Jakoś nadal po wczorajszym nastrój jest jakiś taki [...], ale oczywiście masz rację.
Jak mam marzyc ze Pogon ogra Piasta, a my Jage, to juz wole pomarzyc ze wszyscy solidarnie sie wyloza, zrownaja punktami i my zdobedziemy mistrza bilansem bramek i bezposrednimi meczami :-)
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
Przypomina mi to rozważania: co jest gorsze od zerwanego ścięgna Achillesa...
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
Zawsze możecie Panowie wzbogacić się u buka.
Nasza eklapa, to taki kolejny cud świata.
Nigdy do końca nie wiadomo, co przyniesie.
Pamiętam jak na pewniaka chciałem tutaj zrzutę zrobić na typowanie meczu - amica- zabrzanki. Byłem pewny, że przyjezdne się wypną, a tu zonk 1:5 czy 2:5.
Z drugiej strony nie wierzę w heroizm Pogoni i jakoś nie widzi mi się, że nagle na luzie zdobędziemy 6 pkt do końca.
Ekstraklasy podobo sie nie typuje, bo kazdy wynik jest mozliwy. Ja nie gram u buka i nie polecam tego nikomu, bo nie wiadomo kto jak jest na to podatny i jak moze na tym skonczyc. Raz na ruski rok puszczam 4 zlote na lotka jak jest jakas kumulacja, chociaz w sumie lepiej sobie kupic za to tabliczke czekolady albo butelke piwa. Jeszcze jak bylem mlody to gralem w cos w totalizatorze gdzie typowalo sie chyba wyniki z wtedy I ligi i pare z II ligi, a tu po latach sie czlowiek dowiedzial ze to wszystko bylo praktycznie od gory do dolu ustawione.
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
Zgadzam się, też nie gram i wolę na to konto zagrać conajwyżej lotto.
Po prostu chciałem pokazać, że w tej lidze nie na nic pewnego. Dlatego ekstraklasa to jest bardzo często nieprzewidywalny produkt. Nieokiełznany, często niespójny z jakąkolwiek logiką. Dlatego nie będę zaskoczony żadnym scenariuszem. Będę łudził się (sercem) do końca jak jakiś niespełna rozumu, że Legii jednak się uda obronić MP a jeśli nie, to oby MP nie powędrował tylko do Gdańska. W sumie im to chyba już nie grozi. Na szczęście.
A najśmieszniejsze jest to ze możemy zdobyć w te dwie kolejki 1 punkt i i tak zdobyć MP.
I to w tej pokręconej lidze wcale nie jest tak nieprawdopodobne
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
Te-o-re-ty-cz-nie tak...
Na Lecha bym nie liczył absolutnie
Starszy sierżant
  • 1 / 0
Czemu akurat Arka z Wisłą grają w poniedziałek? Myślałem że drużyny miały grać o jednej porze. Te które grają o MP i o utrzymanie
Na stadionie Arki sa jakies mistrzostwa, wiec przeniesli im mecz na poniedzialek zeby zwolnili stadion.
Czy to ma jakieś większe znaczenie?
Starszy sierżant
  • 1 / 0
Niby nie, jednak wszystkie spotkania miały być rozgrywane o tej samej porze żeby nie było wałków. Po prostu byłem ciekawy powodu.
Panowie wierzycie w Pogoń że urwie Piastowi?
W tej lidze wszystko jest możliwe.Pogoń gra u siebie jak zagra na maxa tak jak z nami to ma szanse nawet na zwycięstwo ,ale jest duże prawdopodobieństwo,że zagra znacznie gorzej i porobi dużo zmian w składzie,Z trzeciej strony są na 1miejscu i teraz to oni mają ogromną presje żeby to utrzymać.
~Hillman
  • 0 / 3
Pogoń - Piast -remis
Jaga - Legia -zwycięstwo

już nawet sędziego zmienili w Szczecinie - będzie Przybył z wczorajszego meczu Piast - Jaga
wczoraj miał być remis wyszło nieoczekiwane zwycięstwo

Więc panowie głowy do góry
No właśnie sporo zależy od podejścia a nasza wygrana też nie jest taka pewna przy formie naszych gwiazd
Hillmann mówisz nadzieja umiera ostatnia :)
Nadzieja umiera ostatnia. To tylko ekstraklasa. Trzeba walczyc do konca.
Domyślny awatar Pułkownik
  • 1 / 1
A co byś odpowiedział był na analogiczne pytanie dotyczące nas:
a) wczoraj
b) w sobotę przed tygodniem?
Domyślny awatar Pułkownik
  • 0 / 0
Pytanie co urwie?