Bez bramek w Gdańsku

Maciej Ziółkowski, Piotr Gawroński

Źródło: Legia.Net

15-07-2020 / 20:30

(akt. 17-07-2020 / 09:03)

Legia Warszawa bezbramkowo zremisowała na wyjeździe z Lechią Gdańsk w 36. kolejce ekstraklasy. W barwach stołecznego klubu zadebiutowało trzech piłkarzy: Radosław Cielemęcki, Szymon Włodarczyk i Ariel Mosór. W niedzielę (19.07) warszawiacy zagrają u siebie z Pogonią Szczecin w ostatnim meczu sezonu. Zapraszamy do śledzenia materiałów po ligowej rywalizacji w Gdańsku.

Relacja tekstowa na żywo

Okrojone składy i okrojone zaangażowanie. Priorytety po obu stronach były różne. Mistrzowska Legia wystawiła swoich młodych zawodników. W podstawowym składzie „Wojskowych” zagrało czterech młodzieżowców, w tym debiutujący Radosław Cielemęcki. W trakcie meczu dołączyli do niego, Szymon Włodarczyk i Ariel Mosór. W Gdańsku zobaczyliśmy tylko czterech graczy, którzy wystąpili w meczu z Cracovią (2:0). Lechia oczekuję pucharowego finału przeciwko Cracovii, również ogrywając młodzieżowców i licząc na brak kontuzji kluczowych graczy. Warto wspomnieć, że gospodarze przed meczem wykonali szpaler dla nowych mistrzów ligi.

W pierwszej połowie najjaśniejszym punktem gospodarzy był Maciej Gajos. Właśnie on oddał pierwszy, ale niecelny strzał meczu. Swojego szczęścia z dystansu próbowali też legioniści. Bartosz Slisz zdecydował się na uderzenie, które minęło poprzeczkę bramki Dusana Kuciaka. Bramkarze w całym spotkaniu, ale przede wszystkim w pierwszej części, rzadko musieli interweniować. Jedyny celny strzał pierwszej połowy oddał wspomniany Gajos. Jego strzał z rzutu wolnego, odbił się po drodze od Slisza. Dobrze ustawiony Radosław Cierzniak pewnie złapał piłkę. Lechia wykonała wiele niecelnych dośrodkowań, rajdy ofensywnych zawodników po obu stronach zawodziły, mecz…mógł zanudzić. Czasem rozruszać wszystkich próbował Paweł Wszołek, brakowało konkretów. Zawodnicy mieli wiele miejsca na murawie, ale tempo gry było sparingowe. Legii brakowało zdecydowania pod bramką przeciwnika, a w swoich szeregach zgrania, co nie dziwiło.

Druga połowa była trochę lepsza. W 54. minucie, Wszołek popędził z piłką w pole karne, dogonił go Mario Maloca i wślizgiem zakończył akcję. Pewnym punktem obrony „Wojskowych” był Mateusz Wieteska, który przecinał większość dośrodkowań gdańszczan. Kolejne minuty lekko rozgrzały wszystkich kibiców. Łukasz Zwoliński dośrodkował w pole karne, Cierzniak niepewnie interweniował. Niewidoczny Flavio Paixao jeszcze zaatakował bramkarza, lecz nie zdołał opanować piłki. Następnie swoją kolejną szansę miał Slisz. 21-latek mocno uderzył z rzutu wolnego, z piłką nie bez problemów poradził sobie Kuciak. To było dobre spotkanie pozyskanego z Zagłębia pomocnika. Był aktywny i pewny w środku pola. Na ostatnie pół godziny gry trener Aleksandar Vuković wystawił Szymona Włodarczyka, dla którego był to debiut w Ekstraklasie. Inny debiutant, Cielemęcki, w 75. minucie oddał strzał z daleka, który po rykoszecie prawie wpadł do siatki. Zaskoczony Kuciak nie musiał interweniować. Swoją szansę miał wreszcie Paixao. Omran Haydary popędził lewą stroną boiska, dośrodkował wprost na głowę Portugalczyka. Napastnik Lechii poślizgnął się, co uniemożliwiło mu oddanie mocniejszego strzału. Cierzniak wyłapał piłkę, była to ostatnia akcja gospodarzy. Do głosu doszli „Wojskowi”. Wszołek minął Rafała Pietrzaka, podał do znajdującego się przy bramce Włodarczyka, ten nie trafił dobrze w piłkę i zmarnował swoją sytuację. W 83. minucie na murawę za Cielemęckiego wszedł Ariel Mosór, również debiutant. Pod koniec meczu okazję do trafienia miał Mateusz Cholewiak, ale uderzył nad poprzeczką. To samo w dogodnej szansie po rzucie rożnym zrobił Inaki Astiz. Chyba najlepszy strzał meczu oddał Slisz, w 88. minucie. Pomocnik dostał podanie do środka od Wszołka i bez przyjęcia huknął po ziemi w stronę bramki. Doskonałą paradą popisał się Kuciak i przypieczętował bezbramkowy remis swojej drużyny.

Mecz nie porwał nikogo, ale był dobrą okazją do zgrania się młodych zawodników. Lechia wszystkie siły zbiera na finał Pucharu Polski, a Legia zakończy udany sezon w niedzielę o 17:30 przeciwko Pogoni Szczecin. Wtedy też „Wojskowi” odbiorą zasłużone medale i puchar dla zwycięzcy ligi.

Autor: Piotr Gawroński

D10:05
Lechia Gdańsk
Legia Warszawa
0
0

(0:0)

  • 56' Jakub Kałuziński
  • 66' Jaroslav Mihalik za Łukasz Zwoliński
  • 66' Omran Haydary za Kacper Urbański
  • 81' Ze Gomes za Jakub Kałuziński
2020-07-15 / 20:30 Gdańsk Tomasz Musiał

Składy

  • 12Dusan Kuciak
  • 19Karol Fila
  • 77Rafał Kobryń
  • 23Mario Maloca
  • 4Rafał Pietrzak
  • 80Egzon Kryeziu
  • 7Maciej Gajos
  • 88Jakub Kałuziński 81'
  • 32Kacper Urbański 66'
  • 28Flavio Paixao
  • 24Łukasz Zwoliński 66'
  • 1Zlatan Alomerović
  • 31Żarko Udovicić
  • 6Jarosław Kubicki
  • 9Patryk Lipski
  • 36Tomasz Makowski
  • 10Egy Maulana Vikri
  • 11Jaroslav Mihalik 66'
  • 8Omran Haydary 66'
  • 17Ze Gomes 81'
  • TPiotr Stokowiec
  • TAleksandar Vuković
12D. Kuciak
19K. Fila
77R. Kobryń
23M. Maloca
4R. Pietrzak
80E. Kryeziu
7M. Gajos
17J. Kałuziński
(81' Z. Gomes)
8K. Urbański
(66' O. Haydary)
28F. Paixao
11Ł. Zwoliński
(66' J. Mihalik)
33R. Cierzniak
41P. Stolarski
34I. Astiz
4M. Wieteska
16L. Rocha
22P. Wszołek
99B. Slisz
15R. Cielemęcki
(83' A. Mosór)
17M. Cholewiak
21P. Pyrdoł
(58' S. Włodarczyk)
44M. Rosołek
(76' W. Remy)

Komentarze (527)

Komentarze osób zarejestrowanych pojawiają się w tym artykule automatycznie. Komentarze osób niezalogowanych wyświetlą się po zatwierdzeniu przez moderatora.

Zaloguj się, by móc oceniać komentarze.

Punkty

1063

Ranking miesiąca
#11094
Ranking ogólny
#1094
Podporucznik
  • 0 / 0
Mecz nie wyglądał tak źle.
~Albert
  • 1 / 0
Dlaczego nikt nie pisze o Sliszu? Ten chlopak, mimo mlodego wieku, pokazal charakter (Slisz-Zjawinski). I takich pilkarzy nam trzeba.
Podporucznik
  • 1 / 0
Dziś kibicujemy St. Gallen
Uważam, że Maloca byłby fajnym stoperem dla nas. Mimo 31 lat to mógłby grać śmiało jako podstawy stoper
Generał brygady
  • 2 / 0
Szczerze mówiąc nie jestem przekonany. Wczoraj debiutujący Włodarczyk dość łatwo go gubił. W tym sezonie Lechia straciła aż 49 bramek. Pamiętam np. mecz Lechii w Kielcach, w którym Korona stworzyła sobie cały worek sytuacji. Maloca był ważną częścią tej defensywy. Nie wiem też czy nie warto jednak poszukać młodszego stopera.
https://www.sport.pl/pilka/7,65039,26133131,legia-warszawa-ucierpiala-przez-decyzje-pzpn-nie-trzeba-byc.html#s=SMT_Link_3&_ga=2.106383299.1540061604.1594898721-amp-NGOgq8Kaox2mGn9lHCNj7Mu4c83zYhKPGe8VsTK4the8NR4rkqZE5YOZEE_peHTs

Wywiad z trenerem Bortnikiem, warto rzucić okiem.
Młodszy chorąży
  • 4 / 1
Pieniądze lubią ciszę. Podobno za bramkarza Riznyka

Kamil Rogólski
@K_Rogolski
W odpowiedzi do
@patryk_projs
Dziś widziałem potwierdzenie, że zaoferowano za niego 500k, footballhub dotarł do oficjalnego pisma. To tyle, jeśli chodzi o tekst z legianet
Pułkownik
  • 3 / 0
No i ostatnio w jakimś z wywiadów Vuković niejako przyznał że Kuciak za drogi jak na 35 latka, więc mają na oku bramkarza zza granicy.
Pułkownik
  • 2 / 0
https://www.youtube.com/watch?v=wIgNbpKY8-M

Tak z ciekawości patrzę na kompilację tego Dmytro Ryznyka. Wygląda na to że na linii jest całkiem niezły, szkoda że nie wiadomo jak gra nogami.
Porucznik
  • 1 / 0
Bardzo korzystna kompilacja. Z Majeckim by takiej nie dało rady stworzyć , tutaj dużo bardzo trudnych strzałów obronionych.
Gościem magazymu liga.pl będzie dziś Bogusław Leśnodorski:

https://sport.tvp.pl/48915803/ligapl-magazyn-pilkarski-transmisja-na-zywo-online-stream
Generał brygady
  • 0 / 0
Dzięki za info, dobrze będzie posłuchać.
Teraz w dogrywce Bochniewicz powiedział, że mógłby przejść do Legii. Co o nim sądzicie?
Generał brygady
  • 0 / 0
Barszczyk

Trochę pechowy chłopak ten Bochniewicz. ;-) Tu karny, tu samobój. ;-) Jakoś bardziej ostatnio wzrosły chyba notowania Wiśniewskiego. Nie mówię jednak nie. :-)
Generał brygady
  • 0 / 0
Podoba mi się formuła tego programu. Ciekawe słowa padły na temat Wisły.
Starszy sierżant
  • 2 / 1
Nasza Legia najlepsza w Pl jest i nic tego nie zmieni .elo
Generał brygady
  • 1 / 3
Wczoraj w podsumowaniu Multiligi Kaziu Węgrzyn wypowiedział, że na puchary w obecnej sytuacji niezłą opcją mógłby być Igor Angulo.

Co sądzicie o takim pomyśle? Wiem, wiem, ten temat był już wałkowany zimą i były negatywne opinie. Zastanawiam się jednak czy jako opcja rezerwowa w razie fiaska(oby nie!) jakichś rozmów z jednym, drugim, trzecim napastnikiem pozyskanie tego wiekowego, ale bramkostrzelnego i dysponującego szerokim asortymentem strzałów, napastnika, byłoby jakąś opcją?
Podpułkownik
  • 0 / 1
najgorzej Legii życzą Ci, którzy w niej nie grali. W takich kategoriach należy rozpatrywać taką opcję. Angulo jest to sympatyczny zawodnik na polską ligę może na mecz z mistrzem z półamatorskiej ligi jaka jest w przysłowiowej Andorze (nie obrażając mieszkańców sympatycznego księstwa).
Generał brygady
  • 0 / 1
Zwawy

Nie wykluczam, że masz rację. Ale po czym wnosisz, że nie dałby sobie rady?
Podpułkownik
  • 1 / 0
w mojej opinii potrzebny jest ktoś z doświadczeniem międzynarodowym, który walczył już z silnymi drużynami w pucharach i strzelał bramki. Angulo takiego doświadczenia nie ma, podobnie jak daleko nie szukając gwiazdy Piasta, które wyróżniają się mocno na naszych boiskach. W pierwszych meczach eliminacji jest przewidziany jeden mecz więc rozumiem, że będzie się liczyła siła i defensywa "kto pierwszy straci bramkę prawdopodobnie odpada". Zakładam, że Vuko będzie szukał kogoś o parametrach Kante. Pamiętasz walkę z Astaną i spustoszenie jakie siał przerośnięty Kabanaga? Takiego napastnika nam trzeba
Generał brygady
  • 1 / 0
Dzięki, za wytłumaczenie, myślę, że masz wiele racji. Ja patrzę na to trochę od strony umiejętności strzeleckich. Z uwagi na to, że w pierwszych meczach zespół nie będący w rytmie meczowym będzie potrzebował człowieka, który strzeli nawet mając pół sytuacji. Tak, jak robił to Nikolić. Nie był piłkarzem silnym, przebojowym, ale umiał oszukać każdą defensywę. Co więcej, robił to nawet w tych meczach eliminacji pucharowych, w których Legia była pod formą. Oczywiście Nikolić to napastnik, który przerósł naszą ekstraklasę. Ale podobne cechy snajpera dostrzegam u Hiszpana, który choć nie ma doświadczenia pucharowego, ma po prostu doświadczenie piłkarskie wielu sezonów gry. W meczach Górnika, które widziałem, podobało mi się też jego zaangażowanie w grę. Niemniej, nawiązując do Twoich słów, uważam, że jego szanse by wzrosły, gdyby zdrowi byli Pekhart i Kante. Wtedy Angulo, ze swoim instynktem, według mnie mógłby się dobrze uzupełniać z Kante lub Pekhartem. Ale zdrowie Gwinejczyka i Czecha to w tej chwili trudna do przewidzenia sprawa, choć oczywiście wierzę mocno, że będą wielkim wsparciem w eliminacjach.
Dlatego możliwe bardzo, że Vuko szuka piłkarza o takich parametrach, jakie wskazałeś. I to jest fajny kierunek. Tylko nie zawsze wszystko wychodzi. Stąd moje rozważania nad Hiszpanem.
Podpułkownik
  • 1 / 0
tak sobie dywagujemy i bardzo dobrze. Zwróć uwagę jakich zawodników miał Niko za plecami i konkurenta na ławce w osobie Prijo, który aż wie palił do grania. W mojej opinii nie słusznie ale Niko grzał ławce w pucharach m.in z powodu problemów z defensywą.
Na chwile obecną Legia nie ma ofensywnego środkowego pomocnika z prawdziwego zdarzenia tylko protezę opartą na wymianie Walerian Luki. A Angulo to trochę gorszy Carlitos, może bardziej poprawny taktycznie i raczej grając jako napastnik czy za napastnikiem żadnej luki nie wypełni.
Generał brygady
  • 1 / 0
Tak, na pewno masz rację, że warto porównać potencjał linii pomocy. Jeżeli mowa o czas Ligi Mistrzów, to nie ma co porównywać: Vadis, Rado w formie, Guilherme, wspomagani zgranym już Moulinem i Bereszyńskim. To była moc. Choć trzeba też sobie uczciwie powiedzieć, że jej kluczową częścią składową był Vadis. Mnie jednak chodziło bardziej o początek sezonu 2016/2017 oraz o sezon wcześniejszy. Celowo pomijam rozgrywki grupowe, bo stoimy dzisiaj przed problemem przebrnięcia przez eliminacje. Cofnijmy się rok wcześniej. Przychodzi Nikolić, który najpierw nie może się zgrać z linią pomocy, ciągle łapany na spalonym. Ale dość szybko odpala. Przychodzi Prijović, który potrzebuje nieco więcej czasu, żeby dojść do regularnej formy.
W pomocy byli Duda, Jodłowiec, Furman, Guilherme, Kucharczyk. W trakcie sezonu za wzmocnienie można też uznać przyjście Hamalainena, o którym dosyć kąśliwie wypowiedział się Czerczesow, bo oczekiwał skrzydłowego. ;-) Chodzi mi o to, że tamten skład nie był jakiś wielki. Duda oczywiście był jeszcze w wysokiej formie, przerastał Ekstraklasę. ale w trakcie sezonu ta forma zaczęła ulegać coraz większym wahaniom. Był też Guilherme, który oczywiście dawał coraz więcej jakości. Co ciekawe jednak Luquinhas, choć na pewno brakuje mu takiego strzału jaki miał Gui, ale podobnie ciężko przypisać go do boku, ma w obecnych rozgrywkach identyczne statystyki jak swój dziś bardziej znany krajan w sezonie 2015/2016. Podobnie jak on bardziej nadaje się na ofensywnego pomocnika i dziś podobnie jak o Gui mówimy, że warto, aby wreszcie na tej pozycji na niego mocniej postawić.
Pamiętam, że w tamtym sezonie Jodłowiec był w gazie, i chyba podobnie dziś Antolić, mimo perturbacji zdrowotnych. Ciekawe jest też to, że Wszołek ma identyczne statystyki jak Kucharczyk w ówczesnym sezonie, a wydaje mi się, że trochę więcej daje z gry.
Wydaje mi się, że rezerwy w dzisiejszym składzie tkwią w środkowym pomocniku o silnym strzale. Wierzę, że stanie się nim Slisz.
Jakąś alternatywę na 8 daje Gwilia. Natomiast tym, kogo brakowało Bergowi, Czerczesowowi w pomocy, i brakuje teraz Vuko, jest lewy skrzydłowy, pełnokrwisty. Wydaje mi się, że jeśli ta luka będzie zapełniona, to każdy napastnik Legii, kimkolwiek by on był, będzie obsługiwany przez kompletną linię pomocy. :-)

Przepraszam, cofnąłem się do czasu eliminacji późnego Berga oraz kadencji Czerczesowa, żeby pokazać, że moim zdaniem Legia wówczas nie była wiele silniejsza kadrowo od obecnej. Różnica polegała na tym, według mnie, że miała indywidualność, jaką był Duda oraz duet napastników, którego od odejścia Niezgody w Legii już nie ma(bo moim zdaniem Niezgoda i Kante dobrze się uzupełniali i tworzyli trochę taką parę, jak Nikolić i Prijović). Warto też moim zdaniem zauważyć w jakich męczarniach i z jaką linią pomocy przechodziła Legia przez eliminacje pucharowe w sezonie 2016/2017. Langil, Vadis wyśmiewany przez "ekspertów", Kucharczyk, Aleksandrow, Moulin, który jakoś starał się to wszystko łatać, Jodła i Gui. Awans opierał się właściwie na rajdach, asystach Kucharczyka i skuteczności Nikolicia.

Reasumując, przepraszam mocno za to, że się tak rozpisuję. Chodzi mi o to jednak, że ogromnym problemem Legii w zeszłym sezonie była nieskuteczność. Zarówno linii pomocy, ale po odejściu Niezgody również brak człowieka, który by regularnie kończył sytuacje. O ile ustabilizowanie linii pomocy mogłoby wiązać się np. z przypisaniem na stałe Luquinhasa na 10, i zakup efektywnego skrzydłowego. O tyle w kwestii napastnika potrzebny jest, według mnie, po prostu człowiek od strzelania bramek, który odnajdzie się w szybkim ataku oraz umie wykorzystać jedną szansę na mecz w ataku pozycyjnym. Ucieszyłem się, gdy poszła plotka, że Prijović może przyjść na wypożyczenie. Bo on ze swoją grą z czasów Legii i skutecznością z PAOK-u, mógłby rozwiązać problem. Ale skoro nie on, to mam nadzieję, że ktoś podobny. A jeśli nie ktoś podobny... To tak się zastanawiam nad tym Angulo, ale pewności nie mam...

Przepraszam mocno za taki rozwlekły post :-)
Podpułkownik
  • 1 / 0
Roman zgadzam się w 200% Legię Vuko i jego osiągnięcia obecne i przyszłe powinno wie porównywać do osiągnięć i Legii Berga. O zgrozo to jest ten sam etap budowania drużyny. Warto się zastanowić co się działo w przerwie :-))), że startujemy z podobnego poziomu
Poczekamy i zobaczymy eliminacje już za chwilę
Generał brygady
  • 1 / 0
Zgadzam się zupełnie, Zwawy. :-) Dzięki serdeczne z ubogacającą wymianę zdań i życzę serdecznie Tobie, mnie, całej Legii, żeby wypadki się dobrze potoczyły i było wiele radości jesienią. :-)
Ten Gnohere to plotka, nawet jeżeli Astra rzeczywiście chce 2 mln za Alibeca to następni w kolejności są Świerczok i ten z Lewskiego.
Marszałek Polski
  • 1 / 1
na sześć remisów w tym sezonie to czwarty w wymiarze 0:0
taka ciekawostka
Sprowadzić Młyńskiego, a Pyrdoła conajmniej wypożyczyć, bo to nie ma sensu. Czekam na transfery. Oby zdarzył się cud i wzmocnienia nadeszły! A poza tym czekam na powrót kontuzjowanych. Mam nadzieję, że w nowym sezonie więcej szczęścia w tej kwestii. Remy już wrócił. Czy będą to jego ostatnie podrygi w Legii i przejdzie do Astany? Wiele jest pytań bez odpowiedzi. Jeżeli chodzi o młodzieżowców po odejściu Karbo. Na ten moment Slisz, Rosołek, Kostorz i Cielemęcki wg. mnie. Gdzie wytransferują Nagiego? Odpowiedzi już wkrótce.
Generał brygady
  • 0 / 0
Nie wiem czy Pyrdoł zostanie w Legii, ale mam nadzieję, że chłopak po prostu udźwignie to wszystko psychicznie. Jego transfer był niespodzianką. Przyszedł do największego klubu w Polsce. Nie mam podstaw, by twierdzić, że nie pracuje ciężko, ale po prostu wygląda tak jakby po prostu zjadła go trema. Szkoda.
Zastanawiam się czy akurat ofensywny pomocnik to jest miejsce dla niego. Czy lepszy jest na skrzydło, gdzie grał przez większość sezonu(czyli głównie w ŁKS i na zmianach w Legii)?
No cóż, mam nadzieję, że chłopak ma mocny charakter i jeszcze czymś fajnym zaskoczy. Ale wiadomo, że w Legii dużo czasu na oczekiwania nie ma.
Moim zdaniem to on potencjał ma na średniaka w ekstraklasie najwyżej. Mógłby być jednak łakomym kąskiem dla Arki, która z chęcią w 1 lidze przywita młodzieżowca, a przecież Młyński będzie chciał odejść.
Generał brygady
  • 0 / 0
Może tak być. Gdyby Arka przystała na taką wymianę z dopłatą, byłoby to korzystne na pewno.
Po wczorajszym meczu, mając oczywiście na uwadze, że dla obu zespołów było to spotkanie o pietruszkę, najlepszą wiadomością jest fakt, że na średniaka ligi wystarczy sam Wszołek. Przecież On na prawej stronie robił co chciał, praktycznie bez wsparcia od innych zawodników w szczególności Stolarskiego, który chyba zawiódł na całej linii.
Myślę, że mecz w Warszawie będzie wyglądał podobnie (jeżeli oprzemy się na młodzieży). Nie ma się ci tym martwić bo najważniejsze jest zdrowie podstawowych zawodników.
A ewentualną przydatność do zespołu młodych będzie można sprawdzać stopniowo wpuszczając ich pojedynczo w otoczenie doświadczonych zawodników.
Raduję się z mistrzostwa i czekam na puchary - najlepiej LM.
Generał dywizji
  • 0 / 0
Na 90minut jest taki zawodnik przymierzany do Legii: Harlem Gnohéré
Stary dziad ma 32 lata. Zapomnialem ze my takich szukamy bez kontraktu
Podporucznik
  • 0 / 2
Zapomnij o nim. Patrzyłem na jego CV na YT. Szkoda oczu.
Generał dywizji
  • 0 / 0
Zgadzam się :-)
Kapral
  • 6 / 0
Czy tylko mi gra Rochy od 3 spotkań bardzo się podoba?
Podpułkownik
  • 0 / 0
tak - tez zwrocilem uwage ze bierze odpowiedzialnosc na siebie - czyzby tylko przed koncem kontraktu a jak ma w reku to zjazd formy? miejmy nadzieje ze w klubie to wiedza
Podporucznik
  • 0 / 1
Tak, rzeczywiście daje gościu dużo od siebie.
Rocha - podoba nie podoba. Jakie to ma znaczenie jak gość notorycznie gubi krycie, często atakuje na raz, bardzo często błędy naprawia brutalną-głupotą ( typowa tykająca bomba). Jako obrońca pod presją lepszego skrzydłowego już został określony. Oby musiał grać jak najmniej ważnych gier, to samo Stolarski.
Ludzie narzekaja ze mlodzi slabo grali a przeciez wiadomo ze "jak sie nie przewroci to sie nie nauczy"
Major
  • 6 / 0
Nie ma co się nad ty meczem rozpisywać, każdy widział, jak było. Cieszy mnie, że Vuković postawił na młodzież, bo można było zobaczyć narybek Legii i zawodników, którzy mają wchodzić powoli do zespołu. I na tym pozytywy się kończą, bo niestety, ale nie sposób wyłuskać zawodnika, na którym można byłoby zawiesić oko. Rozumiem, że to młodzieniaszki, ale w Lechii też grali w sporej części młodzieńcy. I nie bardzo było widać kogoś, kto by się wyróżniał. Zobaczymy, jak będzie dalej, ale na razie wyglądało to tak sobie, żeby nie powiedzieć, że słabo.
Generał brygady
  • 0 / 0
Probierzem(że tak się wyrażę...) oceny takiego piłkarza jest moim zdaniem gra w składzie złożonym z bardziej doświadczonych piłkarzy. Gdy zszedł z boiska Pyrdoł, do przodu przeszedł Włodarczyk, a nieco cofnął się Rosołek, drgnęło coś w rozegraniu. Po wejściu Remy, wreszcie Slisz miał wsparcie doświadczonego kolegi w rozegraniu na środku. Chciałbym zobaczyć Cielemęckiego grającego np. ze Sliszem i Gwilią lub Remy'm za plecami i np. Luquinhasem z lewej strony. Włodarczyk pokazał, że umie się ustawiać w polu karnym. Na pewno dużo pracy przed chłopakami, ale wierzę, że progres będzie.
Major
  • 0 / 0
Ja przecież nie twierdzę, że lepiej by nie zagrali z lepszymi w drużynie. Mi tylko chodzi o to, że u żadnego nie zauważyłem tego czegoś, co by wyróżniało nawet na tle podobnych przeciwników. A jeżeli młody zawodnik ma jakąś cechę, która go wyróżnia, to powinien ją pokazać. Owszem, to tylko jeden mecz, ale coś powinno być widać.
Generał brygady
  • 0 / 0
Zrozumiałem, zgadzam się z Tobą, zwłaszcza, że sam nie byłem olśniony grą młodzieży. Ale po prostu wskazałem co mogło być jedną z przyczyn takiej sytuacji, jak mi się wydaje. Chciałbym zobaczyć ich grę chociażby w meczu z bardziej uporządkowanym środkiem pomocy. Myślę, że jeśli Lech zagrałby w pomocy bez Jóźwiaka(22 lata - już nie młodzież), Tiby i Ramireza, a w ataku bez Gytkjaera, wtedy też młodzież grałaby mniej pewnie. A zarazem jej atuty nie byłyby tak widoczne.
Ciekawe ile pogoń chciałaby za Stipice. Wczoraj pokazał, że potrafi bronić.
A ta okazja młodego Nędzy to taki powiew przeszłości. Jednak okrzepnie, ciężko popracuje i bedzie walił więcej goli niż ojciec.
Major
  • 0 / 0
Oby tak było.
Gratulacje dla młodych za zdobycie punktu na trudnym terenie. Wiadomo,że okoliczności były nieco inne niż zwykle,ale w tym sezonie przegrywaliśmy już mecze mając w składzie prawdziwych ligowych wyjadaczy. Jeśli bedą sie tak rozwijać jak Slisz,to o przyszłość klubu można być spokojnym.
Nie ma co na młodych narzekać, większość dopiero pierwszy raz miała okazję pograć na tym poziomie. Slisz i Rosołek dobrze wyglądają, gdy grają z bardziej doświadczonymi kolegami, nie ma co robić jakiś wielkich podsumowań po meczu gdzie grali z młodszymi. Obaj jeszcze sporo radości mogą nam dać jak się ich umiejętnie poprowadzi.
Głaskać po główkach też nie ma za co ani zachwalać na wyrost. Jesteśmy skazani na dalsze sprowadzanie zawodników zagranicznych. Wygląda na to, że tu się nic na razie nie zmieni.
Zachodzę w głowę, po co Legia sprowadziła Pyrdoła.
Z tego samego powodu co innych młodych piłkarzy. Każdy transfer obarczony jest ryzykiem
Pułkownik
  • 3 / 1
Młodzież nawet pozytywnie.
Pułkownik
  • 5 / 0
Rocha zresztą też na plus.
Kapral
  • 0 / 0
Ciekawe czy dostanie propozycję zostania u Nas
Podporucznik
  • 0 / 0
Według mnie zbyt bojaźliwy.
Podporucznik
  • 0 / 0
Myślałem oczywiście o zbyt bojaźliwej młodzieży.
Bardzo dobrze, że przy tylu zmianach i debiutantach, nie przegraliśmy tego meczu. Zagraliśmy solidnie i uważnie w obronie i co ważne, nie zostaliśmy zmuszeni do murowania bramki. Bardzo dobry mecz Slisza, był najlepszy na placu. Z debiutantów najlepiej zaprezentował się Cielemęcki. Chłopak ma łatwość operowania piłką, zmysł do gry technicznej i kombinacyjnej. Szkoda zmarnowanej sytuacji Włodarczyka. Miałby debiut jak marzenie. Martwi postawa Pyrdoła. Był zupełnie zagubiony i nic nie wniósł do gry. Przez co Rosołek nie miał zupełnie wsparcia. Na dodatek Cholewiak zagrał wyjątkowo słabo. Za to bardzo dobry był Wszołek. Ogólnie mecz bardziej przypominał sparing niż walkę o punkty. Dobrze, że mamy już mistrzostwo i Vuko może sprawdzić młodych.
Generał brygady
  • 4 / 1
Wyrazy uznania też dla sędziego Musiała za ten mecz. Nie uległ modzie na "karteczkomanię", panującej przy walce obrońców Legii z napastnikami o górne piłki.

Sprawa z karnym dla Remy jest dyskusyjna. Mógł sprawdzać, ale ciekawe czy dostał sygnał z VAR-u.
No tak, jak można podyktować karnego dla Legii "cudowny" Musiał Marek Saganowski lubi to.
Generał brygady
  • 2 / 1
Swirekwampirek

No cóż, każdy ma swój ogląd. Nie piszę, że jest cudowny, ale, że nieźle poprowadził mecz i nie dał się nabrać na "kartki", które sędziowana Legionistom za normalne zagrania.

Tak jak pisałem, mecz niezły w jego wykonaniu, moim zdaniem. Byłby lepszy, gdyby VAR zareagował lub sam Musiał sprawdziłby sytuację.
Generał brygady
  • 0 / 0
Wydaje mi się, że Saganowski nie jest pamiętliwy, nie robi afery za sytuację sprzed 5 lat. Nie zdziwiłbym się gdyby pozytywnie ocenił wczorajszy mecz w wydaniu sędziego. Choćby to, że nie dał się zagotować prowokacjom Zwolińskiego.
No chyba nie masz racji Romanie "Marek Saganowski: Ogromny. Dzień przed naszym meczem w Białymstoku ten arbiter dostał

nominację na sędziego międzynarodowego. O pół roku za wcześnie, przynajmniej. Naprawdę, jak można było nie zobaczyć tego faulu. Ja od razu wiedziałem, że to poważne, bo chrobotnęło mi w kolanie. A sędzia kazał wstawiać i nie chciał wpuścić lekarzy. Nic się nie stało - mówił. Po co są przed sezonem te wszystkie szkolenia dla sędziów, skoro oni i tak popełniają błędy. Jak Musiał nie podyktował ewidentnego rzutu karnego na mnie, to powiedział mi, że mogłem się zastawić. Kiedy? W wyskoku? Ja nie narzekam, trudno, stało się, teraz tego nie zmienię. Tylko żałuję, że nikt nie poniósł konsekwencji swoich decyzji. Tylko ja mam pół roku z głowy.

Rozmawiał Adam Dawidziuk"
Generał brygady
  • 0 / 0
Swirekwampirek

Nie upieram się, że mam rację. A z jakiego okresu ten wywiad?
Sprzed kilku lat, ale Saganowski parę razy do tego wracał. I w tej wypowiedzi dokładnie widać co o nim sądzi, trudno żeby w każdym wywiadzie których swoją drogą prawie w ogóle nie udziela mówił o Musiale. I nie rozumiem takiego podejścia, wklejam Ci konkretną wypowiedź a teraz będzie drążenie kiedy, a jaka była wtedy pogoda, a może pokłócił się z żoną i dostało się Musiałowi i w tym stylu szukania dziury w całym.
Generał brygady
  • 0 / 0
Nie jestem nastawiony konfrontacyjnie, i nie bagatelizuję Twojej wypowiedzi, po prostu zadałem pytanie o to, co mnie interesuje.
Kwestia tego kiedy moim zdaniem może mieć znaczenie. Co nie znaczy, że mają w każdej sytuacji.
Pięć lat może wiele zmienić. A Sagan może też dostrzegać, że jest beznadziejna sytuacja sprzed laty, ale teraz Musiał wyrasta na czołowego sędziego, który w meczach z Legią sędziuje co najmniej poprawnie. Sam Musiał może teraz też inaczej patrzy na tę sytuację? Nie wiem. Dopóki nie poznam obecnie zdania jednego i drugiego na ten temat, nie stwierdzę niczego ze 100% pewnością.
Ludzie się zmieniają. Co nie zmienia faktu, że za tamtą sytuację Musiał powinien ponieść konkretne konsekwencje.
Generał brygady
  • 0 / 0
Pogoda, kłótnie z żoną, raczej nie interesują mnie w tym przypadku.
Generał brygady
  • 0 / 0
Nie oczekuję też oczywiście, że Sagan w każdym wywiadzie będzie do tego wracał. Ale to nie musi stać w sprzeczności z oceną, że teraz sędziowanie Musiała można ocenić dobrze.
Musiał za to i kilka innych wałków dawno powinien być wyrzucony i nigdy nie powinien prowadzić żadnych zawodów.
Generał brygady
  • 0 / 0
Nie przeczę. Utkwiła mi w pamięci ta sytuacja. Pamiętam też, że wyrobił sobie opinię sędziego, któremu z Legią nie po drodze.
Jestem w 100% pewien, że za sytuację z Saganowskim powinien ponieść konsekwencje.
Generał brygady
  • 0 / 0
Ale moim zdaniem jest to tylko kolejny paradoks środowiska sędziów piłkarskich. Człowiek, który nie poniósł kary za zachowanie przy jednym z najbrutalniejszych fauli dziesięciolecia w polskiej Ekstraklasie teraz jest jednym z najsolidniejszych arbitrów. A sędzią międzynarodowym jest człowiek, który wali błędy w prawie każdym meczu.
Brawa za szpaler i Kuciak co piłę wyciągnął.
Major
  • 0 / 1
Normalna rzecz w normalnym mieście.
Porucznik
  • 2 / 0
I jeszcze jedna rzecz, mam wrażenie że Rosolek ma problemy fizyczne. To że gra w stylu Niezgody było wiadomo i to jest ok. Czeka na linii spalonego, podłącza się do akcji gdy jest szansa zakończyć ją w polu karnym.
Ale mam wrażenie, że jednak mało gra na pograniczu tego spalonego,jakby kosztowało go to za dużo wysilku i czasem się cofa na skrzydlo.
Generał brygady
  • 2 / 0
Ciężko mi się wypowiedzieć o kondycji Rosołka. Ale wydaje mi się, że on potrzebuje być obudowany piłkarzami, przy których jego ruchliwość, aktywność będzie lepiej wykorzystana. Wydaje mi się, że to nie przypadek, że Maciek prezentuje się lepiej jako napastnik w duecie, np. obok silnych Pekharta, czy Kante, którzy potrafią ściągnąć na siebie jednego, dwóch piłkarzy i odegrać.
Może to zbyt śmiała teza, ale myślę, że nie jest to typowy napastnik, ale bardziej piłkarz, który lubi operować między napadem a skrzydłami lub 10.
Zaoferować Pyrdoła za Młyńskiego z dopłatą.
Porucznik
  • 5 / 1
Nie wiem czy ktoś to pisał, ale koszmarny mecz Cholewiaka. Bardzo dużo dziwnych decyzji na boisku, problemy techniczne. Wygląda na to że wchodząc z ławki potrafi zaplusowac,a grając od początku, jak na razie wychodzi to słabo.
Generał brygady
  • 1 / 0
Tak, to prawda. Był to właściwie mecz dla niego. Nawet przy solidnie grającym Fili miał kilka razy możliwość i przestrzeń, aby wykorzystać swoją szybkość. Niestety przez proste błędy nie wykorzystał jej. Jedno dobre wejście zaliczył w pierwszej połowie, gdy po rajdzie znalazł się w polu karnym blisko bramki, ale niecelnie wystawiał. Inna sprawa, że koledzy mu nie pomogli i to był mankament Legii w tym meczu, zbyt mały udział w akcjach ofensywnych.
W drugiej połowie Cholewiak natomiast zamiast wystawiać w dwóch sytuacjach, kończył strzałem z ostrego kąta. Niepotrzebnie.
Generalnie wydaje mi się, że po lewej stronie można było spodziewać się więcej. Rocha ma wszelkie dane, żeby próbować przynajmniej takich wejść jak Vesović. Ścięcie do środka i strzał z lewej nogi, gdzie ma przyłożenie jak się patrzy. Niestety sporadycznie, albo wręcz wcale tego nie próbował.
"Wygląda na to że wchodząc z ławki potrafi zaplusowac,a grając od początku, jak na razie wychodzi to słabo." Czyli jest w stanie zrobić to po co został sprowadzony i nic ponadto. Cóż za zaskoczenie :)
Dać szansę tym samym ludziom w kolejnym meczu i będzie dobrze. Ludzie od razu oczekują, że od pierwszej minuty świeżo wprowadzeni będą wymiatać, a priorytetem było realizowanie założeń taktycznych i poleceń trenera. Muszą się nauczyć jak się w to wkomponować, żaden nie zawalił bramki, było ok. Taki sparing.

Ciekawi mnie czy kiedyś jeszcze indonezyjski Messi Egy Maulana Vikri w Lechii zagra.
no i widzisz tu pojawia sie problem, dla wielu z nich to byl 1 mecz z pierwsza druzyna w ektraklasie. Kiedy maja sie ogrywac skoro prawie zawsze sa mecze o 'cos' a trener nie ma jakos cisnienia aby wrzucac czesciej chociaz jednego zawodnika na ostatnie 10-15minut meczu (no i tu kolejny problem) bo okazuje sie ze gramy jak gramy i nie mozemy sobie pozwolic na taka roszade bo albo wynik musimy gonic albo bronic- nie mielismy juz dlugi czas okazji ze przy bezpiecznej przewadze moc wlasnie wpuscic osobe z rezerw
Generał brygady
  • 0 / 0
Zgadzam się, z jednym wszakże wyjątkiem. Przydałaby się jedna zmiana. Myślę, że na środku pomocy był jednak zbyt duży eksperyment. Warto, aby Slisz miał obok siebie kogoś bardziej doświadczonego. Może np. Gwilia, jeśli nie będzie na wakacjach, albo Remy? Wtedy Cielemęcki mógłby zagrać z przodu w miejsce Pyrdoła, a wspierany dwójką ogranych kolegów miałby, wydaje mi się, większą swobodę podejmowania decyzji, niż na 8, gdzie każda strata grozi poważnymi konsekwencjami. Pyrdoł wydaje mi się, że chyba jednak bardziej na zmianę i to raczej na skrzydło.

Też zastanawiam się nad tym Indonezyjczykiem. Wydaje się, że on statystuje sobie chyba tylko ze względów czysto marketingowych lub na porozumienie z jakimś sponsorem. Jak kiedyś tutaj już ktoś to wyjaśniał.
Mecz o pietruszkę. Pełen eksperymentów (młodzież; Remy na 10; Remy na 9). Do tego ku ogólnej uciesze w studiu C+ zostaliśmy okradzeni z rzutu karnego na Remym.

A komentarze jakbyśmy tym meczem przegrali wygrany sezon...

Ja wiem, że dawno nie mieliśmy takiego komfortu, że można eksperymentować w lidze, ale litości...
Wynik satysfakcjonujący, gra mniej.
Bez Veso gra nie wygląda dobrze od miesiąca. Niestety obawiam się eliminacji pucharów czy może eliminacji z pucharów.
Ale za to mamy silne długofalowe fundamenty: Prezes, centrum treningowe, Vuko.

(L)
myslalem ze Nassze rezerwy maja wiekszy potencjal, tymczasem kiedy dostali szanse - zwyczajnie jej nie wykorzystali. Nie wiem co oni graja na codzien ale zdecydowanie dla wiekszosci poziom ekstraklasy to za wysokie progi na dluugi czas. Moze ze 2 osoby nadaja sie aby zgrywac sie z pierwsza jedenastka - reszta niestety do nauki i cwiczen bo gra na tym poziomie zwyczajnie nie idzie . dobrze ze dostali szanse, mogliby dostawac ja czesciej oczywiscie nie w takiej ilosci osob ale pojedynczo - wtedy moze nie bedzie takiej tremy i cisnienia .
Generał brygady
  • 2 / 0
Moim zdaniem do płynnej gry zabrakło jednego ogniwa: Antolicia albo chociaż Gwilii w miejsce Pyrdoła. Na środku pomocy, czyli w najważniejszej formacji dla tworzenia gry, regulacji tempa był zbyt duży eksperyment. Przez to Lechiści grali w środku właściwie z przewagą jednego piłkarza, bo Pyrdoł był niedyspozycyjny. Widać ile dało wejście Remy. Gdy na środku była proporcja: dwóch bardziej doświadczonych + jeden debiutant, od razu ta masa miejsca, którą Lechia zostawiała, stawała się zagospodarowana.
Każdy moment, gdy Legioniści próbowali wyprowadzać piłkę po ziemi, stwarzał sporo możliwości szybkiego przedostania się pod pole karne rywala.

Myślę więc, że była to raczej cenna lekcja, drużyny, która drugi raz nie spotka się w takim składzie. Nikt chyba nie zagrał w tak eksperymentalnych składach jak Legia, Lechia i Cracovia, w tej kolejce. Najważniejsze jest to, według mnie, że obyło się bez kontuzji, że piłkarze pierwszego składu, z których zagrał jeden w pełni sił, mogli odpocząć, że Slisz dał kolejne powody do zadowolenia, że juniorzy nie wymiękli, że Wszołek zagrał jak lider, Remy dał dobrą zmianę i Astiz nie dał się Paixao. Jedyne tylko, oprócz gry Pyrdoła, do czego bym się przyczepił, to lewa strona. Mimo starań Rochy i Cholewiaka, zbyt mało było tam konkretu.
Nie jest przypadkiem, że nasze rezerwy grają w III lidze całymi latami.
Generał brygady
  • 1 / 0
Fairplay

W tym roku była wielka szansa, aby to zmienić. Niestety przez decyzje na górze nie przekonaliśmy się, czy progres rezerw(bo jednak byliśmy już blisko awansu) znalazłby zwieńczenie w II lidze i mielibyśmy mecze z rezerwami Lecha.
Odnosnie ekspertow z analu. Gdyby to od nich zalezalo w kazdym meczu Legia dostawalaby 3 czerwone kartki. Po 10 kolejkach nie mielibysmy kim grac. A rzutu karnego nie dostalibysmy nigdy bo wegrzyn sie na takie karne nie godzi
Generał brygady
  • 4 / 0
Moją ulubioną była interpretacja "ręki na twarzy". Gdy ręka na twarzy przeciwnika będącego z tyłu jest w wykonaniu Wszołka, który zgodnie z "prawami fizyki Liga + Extra" powinien biegać z rękami przy ciele, wtedy żółta kartka murowana. Gdy ręka Zwolińskiego ląduje na twarzy Slisza, wtedy jak wiadomo jest to "boiskowe cwaniactwo Legionisty", który zdaniem komentatorów powinien się cieszyć, że Zwoliński mu nie wyjechał, a sędzia nie poprawił.

Swoją drogą, całe szczęście, że słów komentatorów i "ekspertów" nie słyszał sędzia Musiał, dzięki czemu po raz kolejny poprowadził dość nieźle zawody. Nieźle, bo była kontrowersja z Remy'm. Ale to też może być kwestia komunikacji z VAR-em, sygnału z wozu.
Porucznik
  • 14 / 3
Musimy napisac petycje do prezesa Mioduskiego, zeby osrodek w Kiazenicach zaorac i truskawki posadzic. Nasi mlodzi nic nie graja i nie beda grac. Taki Wlodarczyk jak wchodzi na boisko to musi minimum 5 bramek strzelic. Reszta mlodych do lopaty i na budowe.

Takie wnioski mozna wysnuc po waszych komentarzach. Debiut w Legii w wieku 17 18 lat to nic takiego. Maja grac na poziomie Lewego od pierwszego gwizdka ...
W zasadzie nic się nie zmieniło. Od dawna wiedzieliśmy, że Cielemęcki, Włodarczyk i Mosór to nasze największe skarby poza Karbownikiem. I to się chyba potwierdza. Do tego dochodzi Miszta i Rosołek, który nie jest jakimś super zawodnikiem, ale ma nosa do bramek i potrafi je strzelać. Niski i Matuszewski będą solidnymi zawodnikami również. Kostorz zobaczymy, ja mu wróżę podobną karierę do Niezgody. Pyrdoła bym odpalił do Arki w wymianie za ich młodzieżowca Młyńskiego za dopłatą. Szans już dostał sporo i na razie nie pokazał niczego co wskazywałoby na jakikolwiek potencjał.
Generał brygady
  • 0 / 0
Jeżeli chodzi o Rosołka, ten piłkarz moim zdaniem nie wykazał jeszcze, że nadaje się do roli samodzielnego napastnika, np. w systemie 4-5-1. Ale najwięcej dobrego robił mogąc grać w duecie. Gdy wszedł na boisko w meczu z Piastem od razu zaczęły się sytuacje dla Legii. Razem z Pekhartem absorbowali obrońców na tyle, że pojawiały się sytuacje zarówno dla Pekharta, jak też dla Rosołka, który mając dużo miejsca strzelił ważną bramkę. Wydaje mi się, że jest potencjał, aby Rosołek stworzył w przyszłości taki duet z Włodarczykiem. Wtedy młody Włodar pełniłby rolę snajpera, a Rosołek "fałszywego" napastnika, który swoją ruchliwością absorbuje obrońców.
Tak z ciekawości na jakiej podstawie ten cały Kostorz? Ma 21 lat bramek jak nie strzelał tak nie strzela, skrzydłowy z niego bardzo przeciętny. O ile pamiętam to Niezgoda strzelał zawsze, bez względu na ligę.
Generał brygady
  • 0 / 0
Oglądałem dziś mecz Kostorza, gdy Miedź dość gładko ograła będący w kłopotach GKS Bełchatów. Posturę chłopak ma na klasycznego środkowego napastnika. Gdy ma piłkę przy nodze jej nie traci. Ale niestety porusza się wolno. Miałem nadzieję, że na tle słabszego rywala, w zespole wyróżniającym się grą kreatywnych Hiszpanów, zobaczę gościa, który odważniej wychodzi po piłkę, do rozegrania, a nie tylko przesuwa się między obrońcami. Takich sytuacji naliczyłem ze 3, góra 4 sztuki. Chyba nie oddał żadnego strzału. Cały czas nie wiadomo, czy to jest napastnik, czy pomocnik. W każdym razie niestety zrobił zbyt mało, żeby przekonać do siebie, według mnie. Ale wierzę, że się obudzi, bo predyspozycje fizyczne i panowanie nad piłką ma.
Generał brygady
  • 7 / 1
Po pierwsze brawa dla drużyny Lechii za klasę: szpaler dla Mistrza Polski. Super zachowanie Paixao szczególnie. Brawo za brak kompleksów i przykład sportowej postawy.

Jeżeli idzie o grę, przede wszystkim w tym składzie Legia zagrała pierwszy i ostatni mecz. Pierwsza połowa do zapomnienia. Liczyłem na to, że jednak Rocha(technika i dynamika) i Cholewiak(szybkość, dogranie) zrobią więcej na lewym skrzydle. W ofensywie nie można się przyczepić jedynie do Wszołka. Rosołek nie zrobił nic wielkiego, ale nie mam do niego większych pretensji, podobnie jak nie miałem do Pekharta, w meczu gdy statystował Gwilia, a reszta pomocników też nie dawała wsparcia.
W tym meczu moim zdaniem Pyrdoł niestety był hamulcowym. Jeżeli gra w środku opiera się na Sliszu, który musi łatać grę w defensywie i jeszcze próbuje rozgrywać oraz na 17-latku Cielemęckim, uczącym się gry na takim poziomie, to ciężko o odpowiedni dla napastnika rytm gry.

Jeśli idzie o młodzież, wrócę do Pyrdoła. Moim zdaniem szkoda, że w jego miejsce nie zagrał np. Astiz, ustawiony obok Slisza. Przed nimi Cielemęcki. Moim zdaniem taki solidny duet za jego plecami mógłby zwiększyć pewność zagrań juniora. W mniejszym stopniu też trzeba by było szukać gry skrzydłami. Radek rozegrał się nieco dopiero kilka minut przed zejściem. Super gdyby chłopak miał okazję zagrać w lepszym zestawieniu.

Włodarczyk przestrzelił strasznie, fakt. Ale bardzo podobało mi się to jak znalazł się w pozycji do strzału, wyprowadzając w pole chociażby doświadczonego Malocę. Podobnie zachował się w sytuacji, gdy Cholewiak strzelał, zamiast podawać. Był na pozycji. Wywalczył rzut wolny w dobrym miejscu. Widać, że fajnie szuka pozycji do strzału, a nad samym wykończeniem pewnie będzie jeszcze solidniej pracował.

O Mosórze ciężko powiedzieć coś więcej, prócz satysfakcji, że zagrał i, że Legia skończyła mecz na 0 z tyłu.

Natomiast co do Slisza, miał dziś bardzo trudne zadanie. Obok niego grał 17-letni junior, który chyba lepiej czuje się ustawiony wyżej, a przed nim Pyrdoł, który był niewidoczny. Musiał niemal sam regulować tempo gry i łatać przedpole. Im dłużej trwał mecz, tym lepiej i zagrał ostatecznie naprawdę nieźle. Strzał z dystansu przypominał trochę uderzenia Antolicia, podobnie centra z rzutu rożnego. Choć Legia nie wygrała, myślę, że ten mecz może dać mu wiele pewności.

William Remy, jak koledzy napisali - grał wszędzie. Wyglądał po wejściu tak, jakby żadnej przerwy nie miał. Przypomniały mi się słowa Wszołka po jednym z meczu, w którym dedykował bramkę kontuzjowanemu Williamowi, twierdząc z przekonaniem, że Francuz wróci i pokaże dużą jakość. Ciężko mi się jednoznacznie ustosunkować do Remy. Gdyby nie kontuzje miał potencjał na zostanie wcześniej jednym z filarów Legii. Jeżeli jednak ustabilizuje sprawy zdrowotne, wcale nie zdziwię się jeśli będzie cichym bohaterem początku nadchodzącego sezonu. ;-)

Ogólnie: mecz mocno przeciętny, ale dobrze, że defensywa dała radę, zasypiając tylko raz, gdy poślizgnął się Paixao. I wiele cennych materiałów do przemyśleń. Także tych pozytywnych.
Chorąży
  • 1 / 0
chciałbym aby młody Mosór zaczął sezon na środku wraz z Jędzą. Młodego Włodara piłka szuka. Powinien dostawać szansę. Ciasno się robi w ataku, bo wiadomo 1szy raczej Pekhart, ale Rosołek udowodnił że zasługuje aby wchodzić na zmiany a jest jeszcze Sanogo którego ciężko wywalic z klubu za kontuzje.
Generał brygady
  • 0 / 0
Odnośnie młodego Włodara to pełna zgoda. Skuteczność powinna przyjść po treningach, ale wartością jest to w jaki sposób potrafi się ustawiać, szukać miejsca w polu karnym. Jest potencjał.
Sierżant
  • 3 / 1
6 Slisz 8 Karbownik 10 Luquinhas mimo braku strzału. To byłby mega środek. Do tego Antolic, Remy, Martins... Byłoby z czego wybierać. Pod warunkiem że boki byłyby dobrze obsadzone i że nikt by nie odszedł. A to mało realne, chyba że najbliższe pół roku.
Generał broni
  • 0 / 0
Jeśli Karbownik nie odejdzie za dużą kasę, to nie będzie żadnych 5-6 poważnych wzmocnień. Nie będzie na to pieniędzy.
Szybkie spostrzeżenia po meczyku.

Na plus: Slisz, Remy, Wieteska, Astiz oraz trochę Cielemecki. Niewidoczny Pyrdol.

Cierzniak na swoim przyzwoitym poziomie.
Środek obrony dobry mecz zagrał. Poza sytuacją gdzie z główki strzelał jeden z napastnik Lechii (wypadło mi z głowy nazwisko) trzymali obronę. Stolarki na początku fajnie, potem przygasl. Rocha jako zmiennik może być.

Cholewiak. No po prostu typowy piłkarz ekstraklasy. Biega i to tyle z pozytywów. Chłop zachowywał się dzisiaj jakby chciał pokazać że jest lepszy od innych, ale nie jest. Głowy nie podniesie, zagrać nie zagra. Nie jest to poziom na pierwszy skład. Ale że dzisiaj nim nie graliśmy więc jestem w stanie zrozumieć. Wszołek się starał, ogarniał, nie wystawie mu laurki bo niczym się nie wyróżnił, ale źle nie zagrał.

O Rosolku już kiedyś mówiłem. Chyba za bardzo się stresuje, przy przyjęciu potrafi mu odskoczyc pilka na kilka metrów. Może jakieś wypożyczenie do klubu z Ekstraklasy?

Remy niech wróci do formy, dzik, bardzo lubię tego piłkarza i kibicuje aby mu wyszło.

Od razu mówię. Komentarz na szybko, pisany zaraz po obejrzeniu meczu w telewizji. Nie jest to tak trafna ocena jak z poziomu trybun, więc zapraszam do dyskusji.

(L)EGIA MISTRZ!
Z Remmym to jest ten problem, że my wszyscy możemy mu kibicować, a on już chyba ma wywalone. Jak dla mnie to on już jakiś czas temu karierę piłkarską zakończył (jak mu w kraju nie poszło) teraz to on ma przygodę, a z Życia czerpie pełnymi garściami. Nie liczę na niego w jakimkolwiek Legijnym kontekście. Jedyna nadzieja z nim związana to jego spinka na kolejny kontrakt (choć już niewielka) i tym razem już u ciężkiego "frajera" ( w typie arabskiego amikorza), który nie zrobi dobrego rozpoznania.
~Łukasz
  • 2 / 2
LM? Ktoś tu się nie rozpędza?
W 3 rundzie eleminacji czeka Olimpiakos, Dynamo Zagrzeb czy Slavia Praga.
z Realem,Spartakiem,Sportingiem,Celtikiem daliśmy radę ,to z tymi potęgami też damy radę zagrać przyzwoicie i sprawić niespodziankę
Zależy od formy.
1. Legia Warszawa 36 69 69:33. 69 punktów, 69 goli :-P #LiczbaDnia
Marszałek Polski
  • 0 / 0
dzięki
Kopanina bo brak zgrania. Slisz fajnie się prezentuje. Jak się zgra z Antoliciem to będzie środek na LM. Brakuje ewidentnie napastnika. Rosołek nie ta półka. Chce ale nie idzie.
Pułkownik
  • 10 / 0
Dla Rosołka najlepsze będzie wypożyczenie - chłopak musi grać, a (L)egia to jeszcze za duży rozmiar kapelusza...
Sierżant
  • 2 / 0
Z drugiej strony dwie ważne bramki po wejsciu dał. Moze jednak niech trenuje z pierwszym zespolem. Nigdy nie wiesz jak młody sie rozwinie
Lepiej jak go wypożyczą do 1 ligi. Jak jest wielkim talentem to powinien się wyróżniać tam. Wg mnie to nie jest wielki talent. Porównajcie do Białka z Zagłebia, jaka różnica.
Chorąży
  • 4 / 2
fajnie zagrała Nasza młodzież brawo dla Nich . powinni dostawać więcej szans bo to są Legioniści
Najbardziej mi się podobało że Remy zdążył przez kwadrans zagrać na szóstce, ósemce, dziesiątce, dziewiątce a raz i skrzydłem poleciał.

Sam mecz dokładnie taki jak można było się spodziewać, sama młodzież w środku pola czyli lotnisko na środku.
Dobry Slisz, poprawny Cielemęcki, słaby Pyrdoł.
Wniosków wiadomo że nie ma sensu wyciągać, bo oczywiste jest że tak się nie wprowadza młodzieży ze wystawiamy siedmiu, tylko taki Cielemęcki musi być wprowadzany pośród najlepszych, by mógł robić to co potrafi. No ale wiadomo, potrzeba chwili.
Szkoda tylko punktów, bo można było spokojnie to wygrać. Kolejny plus dla Wieteski, przeciwników miał całkiem poważnych i dał sobie radę.
Major
  • 3 / 10
Panowie!
Pomijając Wszołka nawet z j ego błędami , nasz drugi sklad nie pokazal właściwie nic.
Plusów szukamy za jedno czy dwa zagrania w czasie całego meczu.
Przecież to żałosne.
to nie był 2 garnitur tylko 3
Mam nadzieje ze RUCHACZ nigdy nie trafi do Legii. To jest DEBIL w czystej postaci. W wywiadzie po meczu stwierdzil ze Tiba\ jest najlepszy w lidze i apeluje zeby go nominowali do pomocnika sezonu,bo jej nie dostal.
Co nas to obchodzi xd
Marszałek Polski
  • 3 / 0
niech apeluje, niech....
Z niego taki ruchacz jak z cholewiaka cristiano ronaldo
Z niego taki ruchacz jak z cholewiaka Cristiano Ronaldo...
Trudno coś sensownego napisać po takim meczu :-) Rozczarował mnie Pyrdoł, miałem też wrażenie, że Cholewiakowi bardzo się nie chce, sporo dziwnych decyzji. Nie rozumiałem, na jakiej pozycji grał Remy, ale... Legia Mistrz :-)
Poza tym młodzi złapali trochę minut, więc sparing ;-) na plus :-)
PS
Stary dobry Astiz, jak go nie lubić? Siedzi cały sezon na ławce, nie obraża się, ale potrafi wejść i trzymać obronę.
Major
  • 0 / 0
Wlasnie tak , Ledarg
Masz rację.
Starszy kapral
  • 3 / 0
Ja bym dorzucił do tego jeszcze całkiem dobry występ Rocha - do gry ofensywnej ma zmysł... kilka podań i rozwiązań było bardzo na plus...Wszołek dobry mecz... Slisz kilka razy pokazał co i jak... Cielemięcki na +...

Stolarski i Pyrdol + Rosołek najmniej widoczni... Co do Cholewiaka tez to widziałem... pierwszy raz widziałem jakby nie chciał grać...lub robił jakąś olewkę na granie...
Starszy sierżant
  • 1 / 1
Panowie, przez pracę nie zdążyłem na mecz. Napiszcie proszę coś więcej jak zagrał Remy.
cały czas widać, że on jest fizycznie bardzo mocny, szybki i zwrotny, grał w środku pola, więc ciężko powiedzieć
Bardzo dobrze.
Gdyby nie kontuzje to powinien grać na środku pomocy.

W kilkanaście minut zagrał w ataku lepiej niż Rosołek czy Włodarczyk, przypominam w ATAKU.

Oby zagrał od początku z Pogonią. Szkoda, że raczej odejdzie....
bardzo dobrze. to jest gracz do pierwszej jedenastki od zaraz. Srodek pola: Slisz, Remy, Antolić to mogło być ciekawe rozwiązanie.
Młodszy chorąży
  • 3 / 0
Remy wszedł w drugiej połowie i moim zdaniem zagrał bardzo dobrze. Odkąd wszedł, był najaktywniejszym zawodnikiem (wcześniej Wszołek). Co ciekawe, Remy grał z przodu (momentami nawet na pozycji 10). Udany występ.
Generał
  • 0 / 0
Legijna młodzież jak to moździerz, musi się jeszcze dużo nauczyć. Mecz jak to mecz na remis. Szkoda szans Włodarczyka i Astiza.
Generał broni
  • 2 / 0
Możdzierze to artyleria lekka. Trochę jeszcze niecelna, go żle oblicza logarytmy, ale z każdym dniem będzie tylko lepiej.
Marszałek Polski
  • 0 / 0
przeznaczona do ostrzału w terenie płaskim ukształtowanym w sposób pofałdowany lub z przeszkodami o charakterze wystającym z terenu, głównie stromotorowo
jeśli ustawisz moźdierz bokiem to można przycelowywać się zza zakrętu w kierunku enpla
Macmon
szczególnie lekka była Gruba Berta kaliber jedynie 420mm
Marszałek Polski
  • 0 / 0
Okrętowe typu Yamato miały 460 mm i byłoich po dziewięć na każdym (Musashi też). Z tym że oczywiście nie były to moździerze...
Marszałek Polski
  • 0 / 0
No a Karl to 600 mm.
Bandyci tym czymś Warszawę ostrzeliwli.
Pułkownik
  • 6 / 0
Remy mógłby zagrać od początku z Pogonią obok Slisza. Wtedy Cielemęcki poszedłby wyżej na 10 w miejsce Pyrdoła. Fajnie jakby jeszcze Vuko dał zadebiutować Warchołowi.
Marszałek Polski
  • 1 / 0
bardzodobra idea,
Major
  • 0 / 0
Tak, dobry pomysł. Cielemęcki jak na debiut i swój wiek bardzo fajnie. Czasem głupie straty, za dużo przetrzymywania piłki zamiast oddać do kolegi, natomiast nie ma jeszcze umiejętności Modricia. W przyszłym sezonie realna opcja do składu.
Generał
  • 2 / 0
Mecz niezły, że tak powiem. Zwłaszcza w tym składzie. Nie będę hejtował żadnego młodego. Pyrdoł 2 mecz, 1 raz od pierwszej minuty. A te pudło młodego Włodara, to spowodowało, że ojciec mi stanął przed oczami. Ale dobrze, niech go piłka szuka. Remy ciekawe wejście. Cholewiak strasznie niechlujny. I też kilka razy Cierzniak in plus.
Cielemęcki najlepiej z młodych, moim zdaniem gotowy żeby dostawać minuty, poradził sobie na trudnej pozycji środkowego pomocnika. Pyrdoł do odpalenia, słaby gracz.
zgoda, powinien zyskać, kiedy zacznie grać u boku zawodników podstawowego składu.
Można dużo pisać na temat naszej młodzieży, ale nie ma po co. Rzeczywistość oddaje stwierdzenie trenera Czerczesow : przestańmy rozmawiać o przedszkolu.
Przepraszam ale wpis bez sensu.
Marszałek Polski
  • 3 / 4
o przedszkolu nalezy rozmawiac bo tam wykuwa się surowiecna kolejne lata, czyli tak zwana przyszłość narodu
Niestety poza Sliszem z tych młodych nikt nie potrafi grać w piłkę.
Na plus: Slisz, Remy, Astiz (zagrał chyba 2 razy w tym sezonie), Wszołek.
Na minus, choć to trochę naciągane bo w sumie to mecz typu sparing: Pyrdoł, Cholewiak.
Reszta dosyć neutralnie. Cielmęcki móglby powoli witać w pierwszym zespole. Ogólnie mecz bez spiny, Slisz też potrafi z daleka walnąć. Mam nadzieję, że dostanie wiecej szans chociażby w lidze, jeżeli równolegle będziemy grali w eliminacjach.
Major
  • 3 / 10
O jakich plusach piszesz ?
Dwa czy 3 zagrania w ciągu calego meczu ?
Jedyny pracuś dziś to Wszołek.
Reszta to poziom grupy spadkowej.
Podporucznik
  • 1 / 0
Pogoń ma o co grać, więc za kilka dni spacerku nie będzie.
Fajny sarkazm. :)
A o co mialaby Pogon grac?
A Pogoń gra o...?
Marszałek Polski
  • 0 / 0
Pogoń gra o trzecią wygraną z Legia w sezonie
ale generalnie ósme miejsce niezagrożone.
Młodszy chorąży
  • 4 / 12
Którą niunię z Anal+ najchętniej byście wychędożyli?
Porucznik
  • 1 / 0
Jesteś Dysponentem?
Młodszy chorąży
  • 2 / 5
Jeden normalny i 5 waginosceptyków.
Jako szczęśliwie ożeniony nie odpowiem ;-)
Generał brygady
  • 10 / 1
Mieliśmy ze 3-4 setki,i o mały włos młodzież by wygrała mecz.Fajnie że dostali szanse,bardzo cenna lekcja dla nich.Niech się ogrywają bo to Legii przyszłość.Brawo.
Swietne podsumowanie!
Starszy szeregowy
  • 2 / 1
To nie przypadek że Cholewiak w Śląsku grzał ławe, raczej do pierwszej 11 się nie nadaje.
Co musi się stać żeby dla Legii podyktowano rzut karny?
100% karny. Odepchnal go , w ogole pilka go nie interesowala. Co zrobisz jak na varze siedzi szmata Frankowski
Predzej kosmita zawita...
Trzeba zamienić koszulki...
Marszałek Polski
  • 4 / 0
Pchnięcie w plecy dwoma rękoma, zero szans na kontakt z piłką, ale Kamil uważa że to "za mało"
Reasumując - nie wiem - może trzeba wyjąc z kieszeni kowadło i komuś centralnie w łeb zapprdolić?
Major
  • 1 / 0
Jeśli awansujemy do grupy LE (a taki jest plan) to w końcu będzie sprawiedliwe sędziowanie.
Fuska...nie LE a LM!
Wszolek, Rocha, Cierzniak na plus.

Remy tez, w kilkanascir minut zagrał lepiej w ataku niż Rosolek czy Włodarczyk
Pułkownik
  • 5 / 0
Na duży plus też Slisz!
Tak, zapomniałam wpisać
Marszałek Polski
  • 1 / 1
Wietes, kilka "słusznych" i ważnych interwencji.
Generalnie para stoperów bardzo ok. A bałem się że będę płakał z ich powodu...
Kapitan
  • 4 / 0
Przed meczem sądziłem, że młodzi pokażą na co ich stać. Trochę się zawiodłem, bo grali bez presji i powinni byli pokazać swoje atuty a przede wszystkim młodzieńczą fantazję. Liczyłem na duzo goli. Slisz o kilka klas lepszy od naszych młodych. Ale okej jedziemy dalej.
Młodszy chorąży
  • 2 / 1
O mamy 5 zmian yupi Boniek yupi
Pułkownik
  • 1 / 0
Ten mecz raczej nic nowego Trenerowi nie powiedział. Najlepiej grali zawodnicy już zweryfikowani. Spoko mecz całej defensywy, zwłaszcza Wieteska miał kilka fajnych interwencji. Co do młodzieży, jakoś nikt mnie nie olśnił. Prócz Wszołka i w drugiej połowie Slisza wszyscy grali bardzo dyskretnie. Łagodnie mówiąc. W tym składzie to w niedzielę nic wielkiego bym się nie spodziewał, może dałbym Remyego obok Slisza do środka. Przynajmniej będzie siła i dominacja w powietrzu.
Co sądzicie o młodym Kowalczyku z Pogoni?
Młodszy chorąży
  • 1 / 0
Walczy
Solidny ale mają lepszych moim zdaniem.
Starszy sierżant
  • 4 / 1
Cholewiak - w sumie to nie Twoja wina... Rozumiem, też bym poszedł do Legii :D gdyby mnie chcieli.
Plutonowy
  • 2 / 0
Miło się oglądało naszą młodzież, i co najważniejsze nie stracili bramki :)
Pułkownik
  • 6 / 0
Przyglądając się naszej młodzieży można wysnuć wniosek, że Slisz przerasta resztę o kilka klas...

Nudy panie, a Włodar tak jak tatuś - im łatwiejsza sytuacja tym większa pewność, że nie strzeli ;)
Remy to kawał piłkarza. Taki Martins to mu może buty czyścic.Szkoda ,że te kontuzje tak to wszystko wyhamowały
Martins jest obecnie bez formy natomiast Remy moze na pewno byc swietnym wzomocnieniem o ile bedzie zdrowy
Remy to naprawdę dobry piłkarz
Gdyby nie głowa i kontuzje ...
Gość ma drugi kontrakt w drużynie! Zarabia ponad 2 mln rocznie. Możecie go spotkać w kasynie lub licznych klubach prawie codziennie. OUT jak się trafi jakiś głupi to jest do sprzedania za 0 o ile się nie mylę. On już od dawna nie ma głowy do piłki, a kosztuje krocie ja mu serdecznie dziękuje, niestety to nie takie proste.
Generał
  • 4 / 1
Remis ze wskazaniem na nas, ale nie możemy tak marnować okazji. Możecie pisać co chcecie, ale Legii potrzebni sa kolejni Luqhiniasy nie Cholewiaki.
~Cez
  • 0 / 0
Tak sobie myślę, że skoro Vuko chciał Cholewiaka to raczej mu kontraktu nie rozwiąże ale, można by go upchnąć na lewą obrone. Roche pewnie odpalą a tak to Cholewiak by miejsca z przodu nie marnował a za Mladenovica może by ze 2 mecze zagrał.
Przecież to oczywiste, choć niestety olernie trudne. Goście z pokrętłem + strzał zawsze kosztują, dlatego takich musimy wychowywać, na złote strzały jak Gui czy srebrne jak Luqi ciężko liczyć co okienko. Dlatego musimy mieć co najmniej batalion Szymańskich, Wolskich oby Cielemeckich czekających na szansę. Chłopaków z fantazją i techniką bo takich długo sobie nie kupimy.
~PAW
  • 0 / 0
Generalnie nuda, plus Ślisz. Co więcej.... ie ma co narzekać na mistrza....
Podporucznik
  • 0 / 0
Jak na ten skład wynik sprawiedliwy, choć szkoda niewykorzystanych sytuacji bo mogło być naprawdę fajnie.
Generał
  • 1 / 2
Slisz fajnie się pokazuje. W następnym meczu dobrze by było zobaczyć Warchoła i Mosóra
Przecież Mosór grał.
A przy okazji Cholewiak to jeżdziec bez głowy.
Młodszy chorąży
  • 2 / 1
Olek, ale jak postrzelali w drugiej.
Po tym meczu wiem jedno. Stokowiec to cienki trener.
Remis to remis, ostatni mecz u siebie i feta. :)
Major
  • 5 / 0
Mógł cholewial podać jakoś A nie na siłę strzelać...
Generał broni
  • 0 / 0
Na pewno chciał dobrze, w krótki róg, ale mu zeszła. Mógł też zagrywać do środka, cóż, dokonał złego wyboru.
Major
  • 0 / 0
Mógł też wybić na out. Ważne jest to jak się akcja zakończyła.
Major
  • 1 / 0
Zawsze go bronilem ale dzisiaj i jemu się oberwalo. Taki dzień, że wszystko irytuje
Cholera, ale ten Cholewiak to jest surowizna. Wali zamiast podciąć do napastnika.
Generał broni
  • 1 / 0
W kolejnym meczu egoista .
Major
  • 2 / 0
Co za dzban! Na odpierol strzal a mogl podac...
Kapitan
  • 3 / 0
Ależ Cholewiak jest irytujący...
Cholewiak to musi zjeść Snickersa
Zdobył tytuł mistrza, nie dziw mu się :-) Jeszcze rok temu nie mógł o tym marzyć :-)
Podporucznik
  • 1 / 0
Cholewiak to jednak drewno
Pułkownik
  • 3 / 0
Cholewiak przesadza. Remy miał pozycję...
Generał broni
  • 0 / 0
No szkoda, były dwie wyborne sytuacje do wyjścia na prowadzenie.
Generał
  • 0 / 2
Sytuacji było sporo. Nieźle jak na rezerwy z młodymi
Generał brygady
  • 0 / 1
cholewiak....
Pułkownik
  • 1 / 1
No to teraz 3xK.
Korner, kontra i karny dla Legii.
I gol.
Pułkownik
  • 1 / 1
I ch...
(dlatego nie chadzam do buka)
Generał broni
  • 0 / 0
Za remis najlepiej płacili. Podobno.
Pułkownik
  • 1 / 0
A Remy tam stał totalnie odpuszczony przez wszystkich. Wystarczyło mu podać i miałby sam na sam.
Generał broni
  • 0 / 0
Aj, szkoda strzał Astiza tuż nad bramką.
Plutonowy
  • 3 / 3
Kuciak pokazał dlaczego trzeba go koniecznie ściągnąć z powrotem :)
Generał
  • 0 / 0
Szanujmy się
Podporucznik
  • 2 / 0
No jeżeli do pustych bramek nie potrafimy trafić to wynik mamy taki jaki mamy
W różnych koszulkach grają
Młodszy chorąży
  • 2 / 0
Bo juniorki nie mogą reklamować buka
Generał broni
  • 0 / 0
Poważnie?
Generał broni
  • 2 / 2
Bardzo ładna akcja i strzał Slisza.
Generał brygady
  • 1 / 2
jedna na mecz-:)
Generał
  • 1 / 0
Slisz pozytywnie się pokazał. Jak na defensywnego pomocnika to niezłe parcie do przodu czasami
Zawodnik z numerem 99 pogra u nas pełny sezon i trzeba sie będzie się już z nim pożegnać. To będzie kiedyś Pan Piłkarz.
Brawo Bartek!
Żegnalski ?
Generał
  • 1 / 0
Fajny występ to prawda
Sierżant
  • 0 / 0
Ładnie chodzi, dobry grajek!
Pułkownik
  • 1 / 0
No, Astiz, gdyby trafił...
Szkoda.
Szkoda! Blisko było!
Pułkownik
  • 0 / 1
Kuciaka warto pochwalić za interwencję po strzale Ślisza, ale inna sprawa że mógłby coś do bramki wrzucić (Kusiak) jako swoiste preludium do ewentualnego powrotu na Łazienkowską ;)
Cholera, ale wyjął.
Podpułkownik
  • 1 / 0
A ta Lechia to soba demonstruje?
0-0 z legia w ktorej graja dzieci...
Ale wstyd
Podporucznik
  • 0 / 3
Remy kompletnie bezbarwny
Generał broni
  • 1 / 0
Muszę przeczyścić matrycą, bo widziałem Remy'ego, ale nie był bezbarwny.
(poprawność polityczna).
Pułkownik
  • 2 / 0
W sumie przyzwoicie do tej pory gra defensywa. Spoko mecz Wieteski, Rochy. Generalnie dobrze grają ci o których wiadomo że dobrze grać potrafią. Zero zaskoczeń.
Pułkownik
  • 0 / 0
Remy to na jakiej pozycji gra? Libero?
Generał broni
  • 7 / 0
Def napastnik.
no i się doczekałem!! Dawaj Ariel!!!
No i oficjalnie Mosór i Włodar mistrzami Polski z Legią jak wcześniej ojcowie.
No i z tego się cieszmy
Podpułkownik
  • 1 / 3
Wszyscy wala ponad bramka?co im jest?
Mize trzeba om kazac nad poprzeczke to beda strzelac nizej
Normalnie 4 liga San Marino
robia tak aby mogl dalej ponarzekac.
Mize tak a mize nie. Wiem że tobie trzeba pokazać drogę do dobrego specjalisty
Generał broni
  • 0 / 0
Za dużo kalorii, może w trzeciej połowie osłabną i będzie niżej... a nie, czekaj
~SzySzysszy
  • 0 / 0
0:0 z Lechią w tak eksperymentalnym składzie? To świetny wynik, fajnie, że młodzi grają. Może coś ustrzelą. Wiadomo, chaos musi być, oni nigdy ze sobą nie grali!
Sierżant
  • 0 / 0
Mloda nienawisc do Legii
Sierżant
  • 0 / 0
Co to za jakies dzieci tam spiewaja
Generał broni
  • 0 / 0
lato w mieście.
Major
  • 4 / 0
Ja pier... jakiś gowniarz jedzie Legie przez megafon. Patola!!!
Podporucznik
  • 0 / 0
Była szansa, naprawdę bardzo dobra.
Młodszy chorąży
  • 3 / 0
Etam, skład eksperymentalny a ciagle remisujemy. Myślałem ze dostaniemy z trójkę. Bravo Legia
Wszołek szuka Włodarczyka
Vuko dawaj Mosóra! Nędza już pokazał co potrafi:) Jednak Piotrek z obrony był zawsze solidniejszym piłkarzem niż jego imiennik z ataku!!! Lubiłem go oglądać, mam nadzieję, że polubię i syna)
Podpułkownik
  • 0 / 4
A po co tem Mosor?co on zmieni?
Chcesz go zabyczyc to sobie wygoogloj
Ej Niemiec ty jakiś upośledzony jesteś?
chociażby po to, że każdy taki występ młodego zawodnika to ogromne doświadczenie potrzebne w dalszym rozwoju!!! a kiedy mamy próbować wprowadzać młodzież, jak nie w takich momentach???
Spokojnie z tą krytyką Włodara, to debiut, nie ma co na niego pomstować.
to nie krytyka. po jednym meczu ocenić się nie da, to zwykłe porównania do taty!
Może i masz rację :-) chyba niepotrzebnie się denerwuję :-)
Pozdrawiam
Generał broni
  • 0 / 0
Luz.
Bardzo lubię Władeczka i młody ma u mnie bardzo duży kredyt zaufania.
Ale mu wyjechał w czaszkę...
Debile! To jest młody chłopak a wy już narzekacie na młodego Wlodara! Chuj nie kibice
Generał broni
  • 2 / 1
Żartujemy sobie, przecież nikt nie robi tego złośliwie. Tak więc pilnuj trochę języka.
Generał brygady
  • 2 / 0
Będzie taki sytuacje strzelał w wieku 30 lat?
Spoko
Major
  • 2 / 0
Wszołek to zaraz wyjdzie z siebie
Pułkownik
  • 0 / 0
Ma kondycję...
Major
  • 0 / 0
Jakby nie miał to by nie gral... o.O
Generał broni
  • 1 / 1
Tak, to jednak też Nędza...
O! Fajnie zobaczyc znowu Remy!
Major
  • 4 / 0
Remy widze def pomocnika gra. Wielu wieszcze ze to idealna pozycja dla niego.
Porucznik
  • 1 / 0
Remy chyba będzie teraz rzeźbę robil, bo masę już zrobił
Chorąży
  • 1 / 0
Bardzo dobry piłkarz jak jest w formie
Tak i bardzo drogi, ponad 2 mln rocznie kosztuje nas jego zamiłowanie do hazardu i balowania. W wolnym czasie co prawda wpada na treningi ale to dla nie poznaki, żeby nikt mu kontraktu nie rozwiązał. OUT jak się trafi jakiś głupi to jest do sprzedania za 0.
Gdyby bylo jak powiadasz Szczyp to by mu Vuko raczej nie dal dzisiaj pograc. Na pewno rowniez nie zarabia krocie bo go w zadnym zestawieniu najlepiej zarabiajacych nie widzialem.
Kapitan
  • 1 / 3
Jaki ojciec taki syn
Pułkownik
  • 4 / 3
No, no, Włodarczyk krew z krwi...
Młody Nędza się przywitał.
Nawet Gwilia by to strzelił ;)
Pułkownik
  • 2 / 1
Ale Luquinhas, przy całej sympatii - niekoniecznie, zwłaszcza że uderzenie było na prawą nogę.
Generał broni
  • 0 / 0
Dokładnie.
Z całym szacunkiem dla Waleriana, ale on z 5 metrów strzela podobnie do Luqiego, jedynie lepszy ma strzał z za pola karnego.
Generał
  • 3 / 0
Genów nie da się oszukać:)
Nędza junior.
Chorąży
  • 0 / 0
Ale sytuacje miał, to też ważne
Generał broni
  • 0 / 0
Grunt, że piłka go szuka w polu karnym, będzie jeszcze z niego dużo pożytku.
Podporucznik
  • 1 / 0
Włodar, mam nadzieję, że opieprzysz syna :-)
Nędza się pokazał:)
Major
  • 1 / 1
Ciezko bedzie obiektywnie ocenic mlodych w tym meczu. Sklad widzimy jaki jest.
Napastnicy nie dostaja praktycznie pilek w obrebie pola karnego. Cholewiak gra na odpierdol. Wszolek niby coś szarpie ale dośrodkowania kiepskie.
Ale mlody nędza się zameldowal...
Podpułkownik
  • 0 / 2
Dlaczego?
Bardzo latwo bedzie ocenic mlodych
Jedno slowo!!!!! Fatalnie
Wszyscy biegiem do rezerw
Sierżant
  • 0 / 0
oj Wlodar Wlodar
Włodar, ale nędza! ;)
Młody Włodar trochę w stylu ojca.
Eee to Warchoł nie wejdzie...
O, to był spadający liść, brawo !
Myslalem ze bedzie to troche lepiej wygladalo ale chyba brak zgrania. No nic, na pewno bedzie lepiej! :)
Generał broni
  • 1 / 0
Lechia coraz groźniej atakuje. Nasi biegają bez pomysłu.
Podpułkownik
  • 5 / 0
Narazie najlepsi młodzieżowcy to Wszołek, Astiz i Cierzniak:)
Bo to jest doświadczona młodzież :-)
Kapitan
  • 0 / 0
Przyszłościowa taka nawet
brak walki
- A teraz...
- A teraz wejdzie Warchoł i będzie poprawiał wynik.
Warchoł - krzyczą, nie zaprzeczam!
Pułkownik
  • 1 / 0
Obraz tego meczu chyba nie jest dla nikogo zaskoczeniem?
Generał brygady
  • 1 / 0
No nie, ale kiedy jak nie teraz? Za dwa lata?
Generał broni
  • 1 / 0
Brawo Radek, obronić na linii strzał z 3 metrów, no no no...
Podporucznik
  • 0 / 0
Krótko, robi się gorąco.
Generał brygady
  • 0 / 0
1 strzał Slisza na mecz celny, słabo
Chorąży
  • 0 / 0
Ale cholewiak jest cieniutki, podobnie Stolarski
Ale go puścili... Brawo, Radek!
Podpułkownik
  • 1 / 0
Po faulu na Wszolku ktorego nie bylo nawet faulowany Lechista smial sie z sedziego
Co to wogole za mecz?a co ten sedzia widzial jesli faulu nie bylo
Ale jaja
Nie musisz już iść spa
Generał brygady
  • 0 / 0
koszykówka
Starszy szeregowy
  • 3 / 0
Oj słabo ta młodzież wygląda zero jakiegoś entuzjazmu w grze
Podpułkownik
  • 1 / 4
Mecz ten transmituje Eurosport CH
Co oni o naszej lidze pomysla
Wstyd
Wstyd to jest jak tacy ludzie jak ty podają się za kibiców Legii
Generał dywizji
  • 1 / 1
Dzisiaj Zwoliński dostał wciery od Astiza :-)
Podpułkownik
  • 2 / 5
Ale tez to jakies panienki
No ok dostal reka w tyl glowy ale co to za moda odrazu zwijac sie i sprawdzac reka czy przypadkiem nie leci krew
Zwolinski czy jak mu tam zawsze sprawdza krew z tylu glowy
To jakis cyrk nie mecz
Spotkanie z Pogonia chyba sobie odpuszcze
Prosimy nie rób nam tego
Podpułkownik
  • 0 / 0
Decyzja zapadla.sorry
Przemyśl to jeszcze,nie opuszczaj nas. Co my bez ciebie zrobimy
Sierżant
  • 0 / 3
Co to za syf. Doping ktory obraza przeciwnika. Goscicie Mistrza, ktory bedzie godnie reprezentowal caly ten badziew w postaci taktyka Stokowca Probierza i innych
Szpaler zrobili, nie oczekuj ze kibice będą spiewali ładne piosenki. XD
A co Ty na meczu nigdy nie byłeś? U nas też ubliżają wszystkim.
Podporucznik
  • 1 / 1
Niestety, pierwszy skład to nie to samo co zmiennicy.
Ale to jeszcze nawet nie są zmiennicy
Co ten Astiz z tymi rękami, strasznie dużo łapie przeciwników...
Generał brygady
  • 2 / 1
Młodzi jacys wydygani.To kiedy nie będą.... z wiekiem?
Podpułkownik
  • 1 / 9
Slisz strzal w bramkarza
Zmarnowany wolny
Pewnie nikt mu nie powiedział, że trzeba w samo okno, żeby był gol, popatrz, jakiś ograniczony jest, że specjalnie kopnął w bramkarza...
Człowieku co ty masz okres?
Generał broni
  • 0 / 0
Ledarg
Ja mu napisałem, ale dopiero po fakcie, może przeczyta i na przyszłość spróbuje srzelić inaczej?
Generał broni
  • 0 / 2
Takie strzały z wolnego w środek bramki na Kuciaku nie robią żadnego wrażenia. Trzeba więcej ryzyka, w okienko, Bartoszu.
Kto to komentuję ten drugi w Canal Plus?
Generał broni
  • 0 / 0
Chyba Baszczyński, sądząc po głosie.
Nie to nie Bsszczynski
Kosowski chyba? Co?
Kosowski
Włodar by się syna nie wyparł, kurczę, jak ojciec młody wygląda :-)
Dokładnie, zobaczysz że dzisiaj ukłuje!
Co za pajac w tym Canal Plus....po strzale Slisza kuciak miał to łapać!!!! Hahahaha
Tak, piłka typowa "do koszyczka" :-) Takie leciutkie ;-) uderzenie, że też nie złapał;-)
Rocha potrafi grać, ale strasznie łatwo go zagrzać...
Major
  • 1 / 0
Kro to qrwa komentuje?!?!
Kosowski, między innymi...
Generał broni
  • 1 / 0
Cierzniaka pokopali po rękach, tam powinien być faul na bramkarzu przecież.
Podporucznik
  • 0 / 0
Dobra Wlodar jr, dawaj.
No! Włodar! :-)
Sierżant
  • 0 / 1
Wlasnie za takie akcje Rochy nie lubie. Gość z********e niby gra i nagle odpala
Mladenović to samo robi i głupio p*****li z sędziami
Sierżant
  • 0 / 1
To bedziemy miec dwoch elektrykow. Tyle ze Rocha w defensywie potrafi czasami cyrk zrobic, Mladenovic nie wiem. Ufam opiniom, ze gosc jak to mowia 'przerasta'.
Rany, Pyrdoł już do bazy bo tam nic nie gramy w środku.
Mówisz, masz :-) Nie chcę dzisiaj narzekać, ale strasznie słaby występ...
Generał dywizji
  • 0 / 1
Drugi raz Rocha wychodził z akcją i drugi raz go łapami łapali
Ej, co tam się działo pod tą bramką?
Podpułkownik
  • 1 / 3
Jaka ta Lechia jest slaba hahaha
Tego Stołkowca to powinni wypierdo...ć na kopach
Legia w tym skladzie dramat a i tak sa lepsi od Lechii
Bez komentarza
Generał dywizji
  • 0 / 1
I dlatego Rocha jest niebezpieczny....Niestety gorąca głowa
chciałbym dziś zobaczyć Mosóra i Nędzę!
Miałem to samo napisać :-) Ale na Nędzę to młody Włodar musi sobie jeszcze zasłużyć ;-)
Starszy szeregowy
  • 1 / 0
Pyrdoł bardzo słaby, pozycja by akcje przyśpieszać a on gra tylko do tyłu albo traci
Jakiś przestraszony, niewidoczny, no ale może się jeszcze rozkręci :-)
No rzeczywiście taka pyrdoła
Vuko stracił cierpliwość chyba :-) Ta zmiana była konieczna.
Kapral
  • 0 / 0
Spokojnie, gość o ile się nie mylę gra pierwszy mecz w naszych barwach.
Panie Pawle, gdzieś Pan tę piłkę wypuścił...?
Kapitan
  • 0 / 0
Slisz z meczu na mecz w Legii coraz lepiej- jest nadzieja, że to będzie klasowy kozak w środku pola.
Przeciwny biegun- Pyrdoł. Chłopak gra bez pomysłu, bez polotu, bardzo ciężko się ogląda jego grę. 21 lat, a prezentuje poziom nie przekraczający I ligi, nie sądzę, żeby był on kimś znaczącym w Legii. Ma jeszcze odrobinę czasu, ale nie widać w nim błysku, w ŁKSie też nie był jakiś wyróżniający się.
Cholewiakowi ewidentnie się nie chce, powinien już zejść. Za to Rocha pokazuje że zasługuje na nowy kontrakt
Cholewiak faktycznie jakiś apatyczny...
Podpułkownik
  • 2 / 2
Irytujace widowisko
Troszke przypomiba mecze kobiet
Tych tez nie da sie ogladac
Nie oglądaj
Z czystej ciekawości, czego oczekiwałeś w tym meczu?
Podpułkownik
  • 0 / 0
Nie takiego badziewia
Mlodzi niech sobie graja ale nie tu
Porucznik
  • 0 / 0
Jedni wolą młodych inni starych. Ja to rozumiem.
Generał dywizji
  • 2 / 1
Malocza z wślizgiem to pojechał równo
Gdyby tak trafił to... I to w takim piknikowym meczu. Nie godzi się.
Podpułkownik
  • 1 / 5
Z ta druzyna bysmy spadli z ligi niestety
Experyment nie udany
Przepraszam, ale to chyba przedwczesna ocena. Tragedii nie ma, a sam podkreślasz, że to eksperyment.
Generał dywizji
  • 3 / 1
Ludzie jaki eksperyment? My mamy MP reszta ma odpocząć i się zregenerować. Pojechali młodzi pokopac sobie i tyle taki sparing
Porucznik
  • 0 / 1
Czuję że Radek Cieżniak zapisze jeszcze w Legii swoją historię
Podporucznik
  • 0 / 0
Rosołek zbyt statyczny, bojący się podjąć decyzję.
Kapitan
  • 1 / 0
Co mówił Cholewiak, że będzie gryzł trawę itd. W pierwszej połowie to w cieniu.
W cieniu i dlatego nie widac ze gryzie trawe ;P
Podporucznik
  • 0 / 0
Oby tylko w drugiej części nie stracić bramki.
Generał broni
  • 3 / 0
Rocha zecydowanie na plus, ja bym go zostawił na następny sezon. Po co szukać jakiegoś nowego grajka na ławę, skoro mamy gościa już znającego ligę i wymagania trenera. Ale oczywiście Vuko zdecyduje.
Podporucznik
  • 1 / 0
Popieram, Rocha wyrobił się na plus.
Warto byłoby go zostawić. Runda jesienna będzie bardzo intensywna, do tego Mladenović lubi sobie złapać żółtka kartkę i pewnie nie trzeba będzie długo czekać na jego pierwszą pauzę.

Gdybyśmy się nie dogadali to na miejscu klubów z Ekstraklasy brałbym go na pniu do pierwszego składu lub na ławkę.
Porucznik
  • 0 / 0
Teraz tak to wygląda ale zdarzają mu się karygodne błędy w obronie i głupie straty. To nie jest zawodnik do pierwszej jedenastki, a jeśli tak to znaczy że kadrowo jest tak sobie
Ślisz to będzie Pan piłkarz mega grajek. Dziś rzadzi w środku
Generał dywizji
  • 0 / 0
Zapowiada się bardzo dobrze
I charakterny jest :-)
I taka uwaga odnośnie Rochy, niezły skrzydłowy mógłby z niego być :-) Niesamowicie potrafi przyspieszyć, warto robić takie akcje, zawsze jakiś faul może się przydarzyć albo niebezpieczna sytuacja pod bramką.
Porucznik
  • 2 / 0
Mógłby się przy tym więcej rozglądać bo czasem z przodu nie ma pomysłu co zrobić i w rezultacie traci piłkę albo niedokładnie podaje. Ale ogólnie z dobrej strony się pokazał ostatnio. Ma technikę i nie boi się grać do przodu i wchodzić z piłką.
To na pewno, ale gdyby to dopracował... :-)
Kapral
  • 0 / 0
A co do pozycji prawego obrońcy, to dobrze byłoby ściągnąć gościa który dzisiaj występuje na tej pozycji u naszych przeciwników. Defensywnie to poziom mniej więcej Stolara, może nawet z malutką przewagą Pawła, ale ofensywnie zawodnik Lechii nakrywa Stolarskiego czapką. Nie bez powodu Michniewicz nie zabrał Stolarskiego na mistrzostwa Europy, właśnie kosztem Karola Fili.
Major
  • 2 / 0
Nasza młodzież poprawnie ale bez fajerwerków. Ogląda się to bezstresowo może dlatego wydaje mi się że grają poprawnie.
Podpułkownik
  • 0 / 1
Nuda straszna a nie poprawnie
Już nie pamiętam kiedy ostatni raz z takim spokojem oglądałem mecz Legii :-)
Major
  • 1 / 0
Jak na razie widać , to doswiadczeni gracze robią jakąkolwiek grę.
Naprawdę nie potrafię dostrec w 1 połowie jakiejkolwiek finezji w grze młodzieżowców.
Do przerwy kilka strzałów w tym 0 celnych.
Mam nadzieję że 2 połowa będzie lepsza.
Kapral
  • 2 / 0
Pyrdoł technicznie wyszkolony jest całkiem dobrze, umie się odwrócić, przyjąć, ale fizycznie niestety cienizna, gość nie nadąża w meczu, który jest rozgrywany w zwolnionym tempie. Jeśli nie poprawi tego mankamentu to nie widzę jego przyszłości w Legii. Gość nie ma siły w takim "sparingu" to co by było gdyby go czysto teoretycznie wystawić na mecz z jakimiś Rangers czy kimś tego pokroju... Nie chodzi tu o mityczne z********anie, ale gość fizycznie odstaje nawet od 17 letniego Cielemęckiego czy nastolatków z Lechii.
Generał broni
  • 1 / 0
No i jak wam się podoba?
Nuuudy.
Moim zdaniem za dużo podań do nikogo z obrony do ataku, skutkujące głupimi stratami piłki i brak zdecydowania pod bramką przeciwnika. W efekcie dużo biegamy w odbiorze piłki i nic z tego nie ma. Ale nic dziwnego, widać brak zgrania.

Musiał też dołożył do pieca pobłażliwoscią dla gospodarzy. Tak powinna być co najmniej jedna żółta około 15 minuty za spóźnioną interwencję gdańszczanina i wycięcie naszego zawodnika.
No nudy, fakt, ale mnie się dobrze ogląda, bo czuję spokój :-)Mam wrażenie, że powinni grać trochę szybciej i bardziej do przodu, bo czasami przetrzymują zbyt długo i później dają piłkę do tyłu ewentualnie do boku. No ale luz :-) Trudno oczekiwać zgrania od nich.
Generał broni
  • 2 / 0
Każda z formacji gra pierwszy raz w tym składzie , można ewentualnie obserwować indywidualne zachowania zawodników .Chłopaki muszą grać trochę odważniej ,presji wielkiej na nich niema .
Kostia,
całkowicie się z Tobą zgadzam! Tak to właśnie widzę i tak oceniam.
Presja w takiej druzynie jak Legia zawsze jest. Mlodzi chca sie pokazac, moze sa troche speci..
* spieci
Generał broni
  • 1 / 0
Tak, brak emocji czy adrenaliny związanej z meczem określiłem jako nudy. Mecz spokojny, o to mi chodziłe.
Na pewno są spięci, niby mecz o nic, ale dla nich to jak złapanie Pana Boga za nogi, w ich głowach to jest mecz o coś więcej. Tak myślę.
Major
  • 1 / 3
Młodzieżowiec młodzieżowcem ale niektórzy nie wiedzą jak mają się ustawić na boisku
Pułkownik
  • 4 / 0
Ot wygląda to jak sparing, kiedy obie drużyny po pierwsze chcą aby uniknąć kontuzji. Jedynie Slisz odgryzł się Zwolińskiemu za trafienie dłonią w twarz. Młodzieżowcy, jak młodzieżowcy, widać czemu grzeją ławę. Nie ta intensywność gry, nie to tempo. Nie wiem czy którykolwiek z nich wyróżnia się jakoś na plus. Póki co najlepszy na boisku jest Wszołek. W drugiej połowie ciekawie by było jakby Warchoł wszedł w miejsce Rosołka albo Pyrdoła. Jak są takie przestrzenie na boisku to w sumie co nam szkodzi przejść w pewnym momencie na 4-4-2
Też uważam, że tych chłopaków trzeba rzucić na głęboką wodę. Drugi raz mecz bez stawki szybko się im nie trafi... no dobra jeszcze jeden tak ;)
Chciałbym zobaczyć Rosołka na czystej pozycji, bo na razie w zasadzie truchta przy obrońcach, nie wyciąga, aż się Wszołek wkur... ;) Natomiast Pyrdoł mnie zawodzi, myślałem, że trochę podrybluje w swojej strefie, albo się przeliczyłem co do skali jego talentu.
No ja tam Pyrdoła też nie chciałbym skreślać od razu, ale oglądając go jeszcze kilka razy w ŁKS nie widziałem w nim nic ciekawego. Z ich młodzieżowców to naprawdę ciekawy jest Ratajczyk i po nim widać, że może być grajkiem konkret. Pyrdoł ani nie jest przesadnie młody, niczym zbytnio się nie wyróżnia, ani szybki, techniczny, trudno powiedzieć jakie on ma atuty.
Generał broni
  • 1 / 0
Poldi1916 pełna zgoda ,Ratajczyk jest ciekawszym zawodnikiem .
Cytat z wywiadu Malarzowej z Gajosem w przerwie meczu:
"Wyjąłeś mi z ust"
No comment...
Generał broni
  • 0 / 2
Wiesz, dziewczyna jeździ ciagle po tych stadionach, a Arek siedzi w tej Łodzi...
I musi sam zmagać się z wiosłem...
Proszę nie świntuszyć :-) Z Arkiem bym nie zadzierał ;-)
Pułkownik
  • 3 / 1
Slisz wojownik
Generał
  • 2 / 0
Slisz wygląda nie jak junior a stary wyjadacz ligowy
Pułkownik
  • 2 / 1
W Zagłębiu 0 kartek żół u nas już 3 :)
Podpułkownik
  • 1 / 0
I ten uśmieszek po faulu, wygląda jak stara wyga ligowa
Slisz w Zagłębiu grał w pierwszym składzie dłuższy czas.
Major
  • 1 / 2
Zegrze
Wiem ze lubisz Bartosza ale gdzie ten jego talent ?
Próbuję na siłę przekonać się do tego zawodnika ale po paru ciekawych zagraniach z Cracovią dziś jest praktycznie niewidoczny.
Jak na razie nie widzę go w pierwszym skladzie.
A właściwie nie tylko jego.
Młodszy chorąży
  • 0 / 0
Slisz niewidoczny? Boże widzisz i nie grzmisz
Generał
  • 0 / 0
Po 1 połowie jest lepiej niż myślałem, że być może.
Rocha i Wszołek najlepiej
Plutonowy
  • 1 / 0
bardzo fajny mecz w wykonaniu młodych, i do tego remis w 1 połowie
Ale Rocha rajd zrobił :D I jeszcze jak się rozpędził to sie bali go faulowac.
Generał dywizji
  • 5 / 0
Najgorsze w tym meczu jest biadolenie komentatorów.
Podporucznik
  • 4 / 0
Po prostu sparring. Remis do przerwy jak najbardziej słuszny.
Generał
  • 0 / 0
Dokładnie, fajny ekstraklasowy sparing
Podpułkownik
  • 3 / 2
Obie druzyny bardzo bardzo slabo
Ok mlodzierzowcy...ale to pokazuje jaka dluga droga przed nimi
Lechia?bardzo slaba
Młodszy chorąży
  • 3 / 0
Herr Volksdeutsch już widzę trochę Polnisch vergessen.
Starszy sierżant
  • 1 / 0
Liczę jeszcze na debiut Mosóra i Włodara.Pyrdoł jest cienki niestety
Dokładnie, idealny moment na debiut. Trudny teren, wyjazd, a jednocześnie bez spiny o wynik.
Starszy sierżant
  • 0 / 0
Jak nie dziś to kiedy?
Brawo Bartek!!!!!!!!!¡ Pokazuje chłopak że ma charakter!!!!!! Brawo Slisz brawo!!!
Generał dywizji
  • 1 / 0
Bardzo dobrze, że sobie nie pozwoli.
Kapitan
  • 0 / 0
Ale kartkę zarobił. Czasem warto przemyśleć chlodna glowa najważniejsza.
Major
  • 1 / 0
Wspomniałem o tym że trzy mecze temu, że jest dość charakterny
Co ten Pyrdoł i Stolarski robią w Legii??
Od Stolardo proszę się odp....,..!!!!
Stolarski akurat dziś daje radę.
Kapral
  • 2 / 1
No Stolarski kozacko, najwięcej strat po stronie Legii w pierwszej połowie.
Starszy sierżant
  • 1 / 0
Jak wejdzie Warchoł to strzeli brameczkę-gosciu jest o niebo lepszy od uwielbianego tu Cholewiaka
Jego chyba nie ma na ławce, przynajmniej nie było go na planszy w C+.
Starszy sierżant
  • 0 / 0
Był na planszy -numer 95
Pułkownik
  • 2 / 0
Według składów podanych przez sam klub Warchoł jest na ławce.
A, to sorry. Wydaje mi się, że w tych w Multilidze go nie było a wcześniej na legialive, gdzie skład podali najwcześniej.
Pułkownik
  • 2 / 0
Ten mecz jest tak dziwny w porównaniu do naszych ligowych młócek. Tak mało fizyczności, mało fauli, mało sfg. I dużo przestrzeni wszędzie. Jakbym oglądał jakąś ligę azjatycką.
Polecam skroty I i (a zwlaszcza) II ligi polskiej, na YT sa. To dopiero zabawa :)
Podporucznik
  • 0 / 0
Ten brak zgrania mnie dobija. Panowie, spokojnie ale z głową.
Generał
  • 0 / 0
A kiedy mieli się zgrać ci co dzisiaj są na.boisku?
Generał broni
  • 0 / 0
Na treningach?
Sierżant
  • 0 / 0
to troche dla mnie powtarzajacy sie mankament. Wiemy co robic w defensywie i srodku, a bez pomyslu w ataku
W ataku brakuje kogoś w pozycji 10. ew. Cholewiak nie zbiega ze Skrzydła jak Rocha piłkę prowadzi.
Sierżant
  • 0 / 0
przysłowiowego generala który umie przypsieszyć prostopadlym. Ale spoko juz dawno tak na spokojnie nie ogladalo mi sie meczu
Generał broni
  • 0 / 0
Takiego generała na 10 to od dawna nie mamy.
Pyrdoł za wcześnie wchodzi, do zmiany na dzisiaj
Niby ciśniemy, zamykamy ich a komentarz w Cplus że nuda już się nie dzieje. Lechia jedno wyjście i faul a ci się ożywili: mamy faul w ciekawym miejscu, ciekawe co z tego wyniknie.
Podporucznik
  • 2 / 0
Kurcze, Rosołek jest słaby, mało zdecydowany.
Pułkownik
  • 2 / 0
Dlatego zazwyczaj siedzi na ławce.
Porucznik
  • 0 / 0
Czy gdzieś jest transmisja meczu?
Porucznik
  • 0 / 0
Ok, chyba sam sobie odpowiem C- sport4
C-sport 4 albo c-premium
Strims.world pisałem wcześniej:-)
Podpułkownik
  • 0 / 1
Super pytanie na koniec sezonu
Nie.Wiesz nie ma nigdzie
Porucznik
  • 0 / 0
Dzięki Czarny
Ma ktoś ew. jakiś link do transmisji? Widzę jakieś jedynie urywki. :(
Strona.world
Strims.world
dzięki :)
A ja Wam powiem że Stolardo to dobry grajek i nie możemy go skreślać przez jeden błąd... zobaczycie że jeszcze pokaże coś dobrego dzisiaj
Major
  • 1 / 1
Nasi znawcy Kante też określili bo kopnal kawałek koszulki
Aj Rosół...
O kurcze...
A niech to...
Chorąży
  • 0 / 0
Jakos tak malo tych komentarzy dzisiaj ;)
Generał dywizji
  • 0 / 0
Bo sezon się skończył a my jeztesmy MP....reszta ligii niech sobie gra co chce.
Mam nadzieję że każdy widzi jakim składem gramy i jak przegramy nie będzie pluł na chłopaków...
My jesteśmy Mistrzami a tamtym zostało tylko zaśpiewać piosenkę o Legii bo na nic więcej w całym sezonie ich nie stać
15 MP jest nasz !!!
Nie ma czego za bardzo komentować. Nie pamiętam kiedy ostatnio oglądałem mecz Legii zupełnie bez emocji i nerwów.
Chorąży
  • 0 / 0
Ja wiem byku, ogladam to spotkanie calkowicie na luzie. Ciekaw jestem tylko co mlodzi pokaza, moze ktorys z nich bedzie nasza sila w nastepnym sezonie ;) Caly sezon spiewaja a i tak ogladaja plecy ;)
Dla nas też to trochę wakacje, bez mentalnej huśtawki. ;)
Na razie duże przestrzenie. W sumie piłka chodzi całkiem dobrze, pressing też jest całkiem przyzwoity.
No właśnie, mieliśmy kilka ciekawych akcji. A przy wejściu Cholewiaka, Wszołek powinien mieć do bramki wtedy odciągnął by obrońców od Rosołka.
Major
  • 1 / 0
Wszołek bardzo ładnie dzisiaj. Od samego początku wzorowo
Wszołek na tle zespołu się wyróżnia. :)
Podporucznik
  • 0 / 0
Kurcze, mógł być gol.
O, Musiał jest. A jakby go nie było.
Podporucznik
  • 0 / 0
Ja powiem tak,niech chłopaki grają na czas, może będzie remis.
Generał broni
  • 0 / 0
Niech chłopaki grają swoje,to co aktualnie potrafią ,tu wynik jest drugorzędny ,aczkolwiek dobry wynik zawsze cieszy.
Na razie ich ciśniemy. Niemrawo, ostrożnie, ale ciśniemy.
jak cisniemy to moze cos wycisniemy ;P
Cytrynę :-)
Podporucznik
  • 0 / 0
Niby nie wyglada to glupio, ale boję się jakiejś głupiej bramki.
Generał
  • 0 / 0
E tamtam, nie ma co panikować. Mają ładnie grać dzisiaj i tyle
sparing, tyle w temacie
(L)
M15TRZ
Slisz prawie spadający liść...
Dobrze, niech próbuje.
Pułkownik
  • 1 / 0
W sumie wyglądamy jak jakiś słabeusz ligowy, ale co tutaj się dziwić. Może uda się wyprowadzić jakąś ciekawą kontrę.
Generał
  • 0 / 0
W pierwszej połowie to raczej Lechia liczyła na kontry
~ssssssss
  • 1 / 3
90% posiadania pilki przez Lechie...zal
Podporucznik
  • 1 / 0
Niestety, widać brak zgrania.
zaraz sie zgraja ;)
Wygrac to!
Generał dywizji
  • 1 / 0
Wszołek zaczął dobrze.
A ja liczę na zwycięstwo i bramki Ciemieleckiego i Rosoła
Generał
  • 0 / 0
Póki co trochę niemrawo ale akcje pod bramką są. Także nie.jest źle
Podporucznik
  • 2 / 0
Myślę, że remis z tym składem będzie dobrym wynikiem.
Generał
  • 0 / 0
Poki co.mamy optyczną przewagę grając rezerwami
Wszołek ciśnie od początku. On coś dziś dziabnie.
Po młodych widać było tremę przed gwizdkiem, nerwowe spojrzenia...
Generał
  • 0 / 0
Wszołek dzisiaj w formie
Rozjechac Gdansk! :)